Het gaat hier om de Amerikaanse versie van Final Fantasy III (VI in de Japanse telling). Je hebt dus een converter of een US SNES nodig om hem te spelen.
Hier een (Brakke Webcam ) Foto:
Hij zit in een speciale cardridge hoesje en dat krijg je er gratis bij
Het gaat hier om de cardridge only! Dus zonder boekje, kaarten en doosje. Het spel werkt (ik heb hem gespeeld) en is pas nog helemaal schoongemaakt.
Bieden vanaf 25 euro (en die prijs is inclusief verzenkosten)
Mail = Notorious_Roy@Fok.nl
Als ik hier geen goed bod krijg zet ik hem op Ebay Maar Fokkers eerst!
Roy, ik zoek Kirby's voor de SNES.. jij?
En was dat ding 80 euro waard? (dan heb je een koopje gehad Roy)
Leuk dat je hem nu compleet hebt.
quote:80 euro is wat overdreven... Mijn complete versie was veel minder zelfs. Daarom gaat deze ook weg voor maar minstens 25 euro
Op dinsdag 13 mei 2003 17:36 schreef DinoPK het volgende:
Hey mijn oude cartridgeEn was dat ding 80 euro waard? (dan heb je een koopje gehad Roy)
Leuk dat je hem nu compleet hebt.
trouwens vraagje, ik heb 2 van die fire converter dingen.
kan je daar final fantasy 3 mee draaien?
eigenlijk wel een spel wat ik hoor te hebben.
quote:Ik ga daar wel vanuit. Dit is al een ouder spel en daar zit nog geen beveilinging in naar mijn weten. Ikzelf heb een gamekey convertor en die werkt pefect met FF III.
Op dinsdag 13 mei 2003 17:47 schreef SDSNATCHERII het volgende:
ik wil ook complete versie!! snotter snotter snik snik!!trouwens vraagje, ik heb 2 van die fire converter dingen.
kan je daar final fantasy 3 mee draaien?eigenlijk wel een spel wat ik hoor te hebben.
Dan maar een verkoopstip:
Mensen, samen met FF7 is dit echt de beste Final Fantasy ooit. Geen miskoop dus.
verder heb ik totaal geen geld anders had ik opzichzefl wel intresse.
quote:In principe is dat geregeld. Maar dit klinkt veel interessanter! Kost het ons beiden geen geld
Op woensdag 14 mei 2003 14:10 schreef SDSNATCHERII het volgende:
Notorious heb je dat al geregeld met dat spel mystic quest voor 40 euro? als dat nog niet geregeld is wil ik mijn secret of mana tegen Illusion of time en mystic quest ruilen. kunnen wij daarna mystic quest tegen final fantasy 3verder heb ik totaal geen geld anders had ik opzichzefl wel intresse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |