Dus ik doe hem in de verkoop!
fotoserie loopt tot 06
Merk: Mercedes Benz
Geheel aluminuim fiets.
Geen ketting, maar een soort van V-snaar.
7 versnellingen IN de as van het wiel.
Bieden begint bij ¤ 1.000,- .
quote:Bij de MB dealer.
Op dinsdag 13 mei 2003 12:31 schreef Brendovic het volgende:
heel leuk zo een v snaar fiets maar als het kapot gaat, waar koop je een nieuwe
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-05-2003 12:47]
quote:Misschien als ik heel hard zoek kan ik de bon nog vinden. Hier zie je wat deze fietsen nieuw kosten.
Op dinsdag 13 mei 2003 12:31 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
wtf was de nieuwprijs van deze fiets en beschik je nog over de aankoop bon?
Overigens zie ik je deze vraag niet in elk ander topic stellen. .
quote:Zie jij andere topics met fietsen van 1000 euro
Op dinsdag 13 mei 2003 13:00 schreef Pjederdy het volgende:
Overigens zie ik je deze vraag niet in elk ander topic stellen..
Ik zie dat dit de Citybike is, die is nieuw 1179 euro. Hoe oud is de fiets en heb je de aankoopbon er nog bij dan ?
ps iemand die zegt nooit te fietsen maar een fiets heeft van 1179 komt een beetje scheef over
quote:de citybike die jij ziet is het dames model.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:04 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Zie jij andere topics met fietsen van 1000 euro
Ik zie dat dit de Citybike is, die is nieuw 1179 euro. Hoe oud is de fiets en heb je de aankoopbon er nog bij dan ?
ps iemand die zegt nooit te fietsen maar een fiets heeft van 1179 komt een beetje scheef over
en ik heb die fiets niet gekocht om te fietsen maar om te hebben, het is een bijzondere aparte speciale fiets, reden ook waarom er meer voor zal worden betaald dan om het even welke andere junkenfiets, aankoopbedrag e.d. zijn dus niet eens relevant.
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 13-05-2003 13:10]
Zou je me eventueel het chasisnummer willen mailen van de fiets ?
quote:HIJ IS NIET GESTOLEN
Op dinsdag 13 mei 2003 13:14 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik zie dat die Streetbike EUR 1.900,00 kost nieuw. Beetje vreemd dat je dan geen antwoord wil geven of er een bon bij zit, hoe oud hij is e.d.Zou je me eventueel het chasisnummer willen mailen van de fiets ?
En je krijgt de hele rotzooi erbij als je het ding koopt.
quote:Jezus, wat héb jij?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:14 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Zou je me eventueel het chasisnummer willen mailen van de fiets ?
"zozo, dus u dacht even een veel te dure fiets te gaan verkopen, ja maar dat gaat zomaar niet meneertje".
quote:Ik zie niet in waarom je geen antwoord geeft op de vraag of de aankop bon er nog bij zit. Vind je het gek dat dat argwaan geeft dan ?¿
Op dinsdag 13 mei 2003 13:17 schreef Pjederdy het volgende:
Het lijkt gvd de gestapo wel op deze manier. Waar is de scherpe bureau-lamp?"zozo, dus u dacht even een veel te dure fiets te gaan verkopen, ja maar dat gaat zomaar niet meneertje".
quote:Ik bewaar mijn aankoopbonnen niet bij de zaken die ik heb. Dus hij zit niet onder het zadel gefrommeld ofzo als je dat bedoelt.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:18 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ja ik ken je niet dus kan daar niet over oordelen natuurlijk. Maar mijn enige vraag was of de aankoopbon erbij zat, dit kun je toch gewoon met ja beantwoorden als die erbij zit dan had je me niet meer gehoord.
Djezus, ik heb toch al gezegd dat als ik heel hard zou zoeken ik hem misschien nog wel kan vinden.
EN ik vind die hele bon niet relevant!
Misschien heb ik hem wel kado gekregen van mijn ouders, moet ik dan aan hen gaan vragen of ik maar even de bon mag hebben?
quote:Ik geloof niet dat jij die fiets wil kopen?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:23 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Als ik een exclusieve fiets zou kopen van 1000 euro met een nieuwwaarde van 1900 euro zou ik een bon zeker wel relevant vinden! Even als de leeftijd van de fiets.
Misschien kun je dan ophouden met vervelend zijn en irrelevante vragen te stellen.
quote:Niet relevant of ook maar enigszins interressant, de Porsche fiets kost zo'n ¤ 4.000,- so what
Op dinsdag 13 mei 2003 13:24 schreef Poog het volgende:
Wat is de meerwaarde van het merkje als je het afzet tegen andere m,erken?
quote:Nou eigenlijk was ik wel opzoek naar een mooie fiets, mijn budget hiervoor was geen 1000 euro maar had wellicht wel een bod uit willen brengen. Vandaar de interesse naar de nieuwwaarde.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:25 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik geloof niet dat jij die fiets wil kopen?
Misschien kun je dan ophouden met vervelend zijn en irrelevante vragen te stellen.
Maar al met al weet ik na een half uur vragen nog niet eens hoe oud de fiets is dus de interesse is al wat minder geworden
quote:Kunnen mensen ook vragen stellen waar je normaal antwoord op wil geven ?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:27 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Niet relevant of ook maar enigszins interressant, de Porsche fiets kost zo'n ¤ 4.000,- so what
.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:27 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Niet relevant of ook maar enigszins interressant, de Porsche fiets kost zo'n ¤ 4.000,- so what
.
quote:Op het moment niet.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:30 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Kunnen mensen ook vragen stellen waar je normaal antwoord op wil geven ?
Misschien als ik vanavond nog eens kijk dat ik wel zin heb om antwoorden te geven.
quote:Normale vragen zouden al een stuk schelen.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:30 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Kunnen mensen ook vragen stellen waar je normaal antwoord op wil geven ?
quote:Door mijn gezuig, even terugkijkend naar mijn vragen waren deze:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:32 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Op het moment niet.
Ik ben aardig pissed off door jouw gezuig.Misschien als ik vanavond nog eens kijk dat ik wel zin heb om antwoorden te geven.
1. wtf was de nieuwprijs van deze fiets en beschik je nog over de aankoop bon?
2. Ik zie dat dit de Citybike is, die is nieuw 1179 euro. Hoe oud is de fiets en heb je de aankoopbon er nog bij dan ?
3. Ik zie dat die Streetbike EUR 1.900,00 kost nieuw. Beetje vreemd dat je dan geen antwoord wil geven of er een bon bij zit, hoe oud hij is e.d. Zou je me eventueel het chasisnummer willen mailen van de fiets ?
Deze vragen omdat ik een bod wou doen, wel onder de 1000 euro trouwens , maar toch. Alleen wil ik wel weten hoe oud de fiets is en wat de nieuwwaarde is van de fiets. Een bon erbij zou ik en prijs stellen omdat ik dan zekerheid heb dat hij niet gestolen is. Eventueel zou je ook het chassisnummer kunnen geven dan kan je volgens mij zo nakijken of de fiets in orde is.
Geen van de vragen was "zuigend" bedoeld. Maar als je er niet op wilt antwoorden gaat mijn interesse over en wens ik je verder veel succes met de verkoop.
quote:Ik zal je reactie maar niet editten maar jij mag mij best aangeven welke van mijn vragen niet normaal waren hoor!?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:33 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Normale vragen zouden al een stuk schelen.
quote:Oh oh, wat fijn!
Op dinsdag 13 mei 2003 13:38 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ik zal je reactie maar niet editten
quote:Dat zou in een ander topic horen. En als ik het hier post dan ga je misschien wel editten en dan moet ik huilen.
maar jij mag mij best aangeven welke van mijn vragen niet normaal waren hoor!?
Daar, een voorbeeldje. Daa-aag! .
quote:Ik wil wel een bod doen op een fiets maar als er geen aankoopbon meer bijzit lijkt me een chasisnummer geen overbodige informatie. Voor een fiets uit de prijsklasse lijkt nagaan of hij in orde is mij niet overbodig. Jouw wellicht wel dan denken we daar anders over. Dat maakt mij dan een overwerkte inspecteur?
Op dinsdag 13 mei 2003 13:45 schreef Gellarboy het volgende:
Leg me geen woorden in de mond. Dat kan ik wel, maar daar heb ik gewoon geen zin in.
Je stampt als een overwerkte inspecteur dit topic binnen en begint de opener te vragen naar chassisnummers.
quote:Nee, maar je blijft maar drammen en drammen.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:49 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Dat maakt mij dan een overwerkte inspecteur?
Maar deze discussie hoort niet in dit topic.
quote:Misschien dat je volgende keer in je eerste post gelijk moet aangeven dat je wellicht geinteresseerd bent. Aangezien je modje bent, denkt iedereen dat je alleen maar een beetje de politie-agent uit loopt te hangen.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:54 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Gellarboy > lees voor de grap mijn vragen is. In eerste instantie kreeg ik helemaal geen antwoord op de vraag of er een bon bij zat. Daarnaast heb ik een aantal maal gevraagd naar de leeftijd van de fiets en weet die nu nog nietAls er geen aankoopbon bij zit zou ik voor de eventuele koop het chasisnummer willen weten om na te gaan of de fiets in orde is. Dan ben ik opeens Gestapo?
sorrie dat ik dit toch nog in dit topic plaats
quote:Dat zei ik om 13:40u al. Jij wou 'm hier voeren.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:54 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Dit topic is helaas niet zo 'topic-waardig' meer. Het is verstandig om hem wellicht even opnieuw te openen. Sorry voor de 'zuigend' overkomende vragen, zo waren deze niet bedoeld. Mocht je toch nog antwoord willen geven op de eventuele leeftijd van de fiets wil ik nog wel een bod overdenken. Met vakantiegeld in het vooruitzicht komt er wel extra geld beschikbaar Je kunt me eventueel mailen op mrcableguy@fok.nl, bedankt.
quote:Nou of ik geinteresseerd was hing eigenlijk af van de antwoorden, dus wou dat even afwachten maar wellicht was het anders overgekomen als ik erbij had gezet dat ik "wellicht geinteresseerd was".
Op dinsdag 13 mei 2003 13:57 schreef BigBear het volgende:[..]
Misschien dat je volgende keer in je eerste post gelijk moet aangeven dat je wellicht geinteresseerd bent. Aangezien je modje bent, denkt iedereen dat je alleen maar een beetje de politie-agent uit loopt te hangen.
sorrie dat ik dit toch nog in dit topic plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |