abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10394148
Hallo,

Ik heb sinds anderhalf jaar een relatie met een supermeid en we hebben wel is ruzies gehad kleintjes en die kwamen altijd weer goed
maar nu ben ik op vakantie met er geweest en had priveproblemen aan me hoofd en heb ik haar ongeveer 3 dagen gekwests en lelijk gedaan terwijl ik dit helemaal niet wou.

Nu is het zo dat zei dit supererg vind en dat ze twijfelt en niet weet of ze meer verder kan gaan. Ik vind dit supererg en heb er werkelijk alles voor over om het goed te maken. Zij heeft mij gevraagd om er even met rust te laten om te kijken wat het met er doet als ik er niet ben.
Normaal waren we elke avond bij elkaar en nu heb ik er met moeite een avond los kunnen laten.
Voor de vakantie is het al die tijd super goed gegaan ze had het 1 week geleden nog over trouwen en kinderen en dat we samen 100 zouden worden. En nu ik er gekwetst heb is ze volledig omgeslagen lijkt het wel of is dit niet zo? weten jullie hoe zij denkt ze houdt nog steeds van me als haar vriend zegt ze en ik heb ook altijd een speciaal plaatsje in haar hart maar ze weet niet op dit moment wat ze wil.

Ik ben erg onzeker en ben er helemaal kapot van en heb er heel veel spijt van en heb ook al met er gepraat dat ik er spijt van heb en dat ik alles voor er wil doen en dat dit nooit meer voor gaat komen ze hoeft me maar een allerlaatste kans te geven. Ik heb er dus de laaste 2 dagen een beetje opgedrongen en steeds gevraagd me 1 laatste kans te geven en daar zei ze hele tijd ik weet het niet op of ik weet niet of het nog wel verder kan tussen ons. Moet ik er soms echt even met rust laten een paar daagjes helemaal nix van me laten horen?
Ik ben bang haar kwijt te raken als ik er met rust laat. Zou ze hier tijd voor nodig hebben omdat ik er gekwetst ?

Mensen die me kunnen helpen hoe ze denkt of denken dat het wel of niet goed gaat komen plz geef een reactie.

pi_10394262
Laat haar met rust joh! Als je je nu aan haar opdringt, kan je het helemaal vergeten.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_10394377
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 11:34 schreef indus het volgende:
Ik ben bang haar kwijt te raken als ik er met rust laat. Zou ze hier tijd voor nodig hebben omdat ik er gekwetst ?
Laat haar maar even, maar blijf wel aangeven dat je het heel erg vind wat er gebeurd is.
Als het goed zit, dan komt ze wel terug.
Zo niet, dan zat het al niet helemaal goed.
pi_10395000
Ze is een heel gevoelig meisje en kwetsen vind ze altijd heel erg,
ik vind dit ook heel erg want zo ben ik normaal niet maar ik was dronken en toen heb ik nogal lelijk tegen er gedaan.
Deze zelfde situatie heeft zich wel is eerder voorgedaan en heb er toen ook gesmeekt om me een kans te geven die gaf ze me toen terwijl ze ook nog toen twijfelde en binnen 1 week had ik er weer helemaal gelukkig en was ze weer helemaal verliefd enz.
Zou ze alleen boos zijn? of wat is het.
Ik doe vandaag een kaartje in haar bus met sorry het spijt me, ik vind het echt erg wat ik heb gedaan. <-- is dit verstandig?
en dan laat ik vanavond voor de 2e avond niks horen misschien dat zij dan wel belt voor het kaartje.
En als ze niet belt ze is morgen vrij en ik ook dus bel ik er zelf morgen wel op om nog foto`s te geven die ze nog zou krijgen. Die foto`s zijn van haar en mij samen op de vakantie gemaakt toen het nog goed ging en daar wilde ze nog de helft van.

(Ook ik heb wel is gezegd tegen haar van laat me maar effe met rust en dan wilde ik toch stiekem dat ze me probeert te contacten dus ik weet echt wat ik nu moet doen zeg, dalijk laat ik er met rust en dan denkt ze van hij doet er niet veel voor om me terug te krijgen. Ze heeft me ongeveer 2 of 3 weken geleden nog gezegd dat als ik ooit vreemd zou gaan dat ze me nog wel zou vergeven maar dan moest ik er wel veel voor doen om er terug te krijgen)

pi_10395239
Als je je aan haar opdringt heb je meer kans om der kwijt te raken dan dat je der ff met rust laat.
Lambo of Rekt
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:20:23 #6
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_10395380
Ik vind trouwens dat jouw vriendin wel heftig reageert... als jij andere prive-omstandigheden (wat die ook mogen zijn) afreageert op haar vind ik dit vrij normaal (ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier) omdat je haar toch juist kunt vertouwen. Ik vind dat ze hier wel iets meer begrip voor op zou moeten kunnen brengen. Maar dat terzijde.
Of je haar met rust moet laten: misschien moet je haar inderdaad een paar daagjes met rust laten, maar maak haar wel duidelijk dat dat is omdat zij dat gevraagd heeft en niet omdat je niet meer van haar zou houden.
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:31:30 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10395647
Dat kaartje is zeker wel een goed idee. Gewoon doen
Bellen zou ik nog niet doen, maar een kaartje is een heel goed idee.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:34:52 #8
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10395732
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:05 schreef indus het volgende:
ik vind dit ook heel erg want zo ben ik normaal niet maar ik was dronken en toen heb ik nogal lelijk tegen er gedaan.
Deze zelfde situatie heeft zich wel is eerder voorgedaan en heb er toen ook gesmeekt om me een kans te geven die gaf ze me toen terwijl ze ook nog toen twijfelde en binnen 1 week had ik er weer helemaal gelukkig en was ze weer helemaal verliefd enz.
Edit: Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar normaal reageren kan ook!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:44]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:36:46 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10395769
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Edit dus
Edit: Reactie op edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:44]

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:36:49 #10
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_10395771
ik denk dat t een goed idee is om het ff te laten rusten. als jullie het al over trouwen enzo hadden denk ik dat t wel goed komt.
en over dat kaartje, lijkt me wel een goed idee maar met die foto's zou k nog ff wachtten.

heey, succes

I'm not the average girl from your video
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:38:22 #11
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10395804
Edit: Hou nu ff op, vecht het uit op MSN of ICQ of zo, maar niet hier!!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:45]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  dinsdag 13 mei 2003 @ 12:41:23 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10395891
Edit: Frenkie mag dus ook ophouden!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 13-05-2003 12:46]

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:44:05 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10395960
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik ook .. Al moet je nooit je persoonlijke problemen als excuus gebruiken om je af te reageren op anderen en drank al helemaal niet . Dat ze de eerste keer na een week hem vergeeft , daar mog hij al op z'n blote knieën haar dankbaar voor zijn, maar dat hij in herhaling valt. nee sorrie..

R&P is toch geen ahhhh gosssie het komt allemaal goed aai over het bolletje forum ?? of wel soms ?

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:46:18 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10396001
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
R&P is toch geen ahhhh gosssie het komt allemaal goed aai over het bolletje forum ?? of wel soms ?
als het aan mij ligt niet. Maar ik hou niet zo van die waardeoordelen die jij plaatste
Bovendien voegde het mi heel weinig tot niks toe

Maar goed on topic weer:
TS wat heb je precies gezegd..??

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:55:20 #15
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10396238
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:05 schreef indus het volgende:
komt m'n reactie nog een keer. en zwaaibaai blijf er vanaf ga anders op het fancyt forum modden.

Het is dus de tweede keer dat je in een bezopen bui lelijk tegen haar doet. De eerste keer heb je er niets van geleerd blijt wel. Bezopenheid is geen excuus voor lelijk gedrag en dat ze de eerste keer je na een week je al vergeeft mag je erg blij om zijn.

Nu doe je het weer, en dan verwacht je dat ze je weer makkelijk vergeeft. Als je weet dat ze erg gevoelig is behoor je daar rekening mee te houden. Advies laat haar met rust. Als je mazzel hebt dan wil ze nog wel wat met je en als je pech hebt niet, maar dan ligt het totaal aan je zelf.

Admin dinsdag 13 mei 2003 @ 14:11:31 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_10398593
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:55 schreef Lord Dreamer het volgende:

en zwaaibaai blijf er vanaf ga anders op het fancyt forum modden.

zwaaibaai is de Moderator hier en als hij het nodig vindt om jouw reactie te editten heb jij pech. Hij doet het niet voor niks.
Beetje respect is echt niet verboden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 14:15:17 #17
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10398683
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

zwaaibaai is de Moderator hier en als hij het nodig vindt om jouw reactie te editten heb jij pech. Hij doet het niet voor niks.
Beetje respect is echt niet verboden.

Zwaar offtopic net zoals de FA in kwestie:

[moderatie] R&P hier is het al uitgesproken heer Breuls.

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:24:11 #18
46497 Noah
Don't underestimate...
pi_10398941
Ik zou haar maar ff goed laten merken dat je je ervan bewust bent dat je je als een echt lamzak hebt gedragen.
En als ze rust aan d'r kop wil, dan geef je die. hou je maar ff in als je de behoefte hebt om haar te bellen / op te zoeken.
En niet alleen een: "Het zal niet meer gebeuren" , maar een plan / oplossing. Niet meer teveel zuipen bijv.
Anders is het wachten op de derde stomme actie van jou.
Wil ze je niet meer, dan hoop ik dat je genoeg respect voor haar hebt om haar verder met rust te laten.
Stuur een lieve kaart (post mag altijd) en leg uit dat je voorlopig het initiatief tot contact bij haar legt.

(mm, ik lijk Mona wel... )

Het is niet de kunst om gelukkig te worden in je leven, maar om het te zijn....
pi_10398995
ok ik ben zojuist langs geweest bij er moeder
en nu blijkt dat ze haar moeder heeft gezegd dat het uit is of dat ze het uit wil hebben en mij zegt ze geef me effe rust en ik denk ook wel dat haar moeder op er in praat van dat ze me na die dingen beter kan laten vallen.
zou ze hier naar luistere?
Het zit zo ze heeft altijd ruzie met haar moeder en kwam daarover altijd bij me klagen van hoe lelijk haar moeder wel niet deed en haar moeder kwetste haar heel vaak en ze hebbe bijna altijd ruzie maar toch praat ze met haar moeder weer omdat ze niet veel vrienden om zich heen heeft en toch altijd wel tegen iemand haar verhaal kwijt wil.
Zouden andere mensen haar beslissing of standpunt kunnen beinvloeden of zal ze het toch helemaal zelf beslissen wat de mensen er ook over zeggen.

Ik laat er nu verlopig met rust

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:32:48 #20
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10399153
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 14:26 schreef indus het volgende:

Ik laat er nu verlopig met rust

Hele verstandige beslissing , gewoon haar met rust laten.
pi_10400657
Zou ze naar iemand luisteren zoals ik hierboven in me andere reactie heb omschreven?
Dus als iemand op er inpraat?
Als het goed heeft gezeten tussen ons niet he?
Anders zat het blijkbaar anders al fout ofzo.....naja ik hoop dat het goed gaat komen

ik voel me door jullie reacties wel een stuk beter thx.

dinsdag 13 mei 2003 @ 15:32:59 #22
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10400725
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:30 schreef indus het volgende:
Zou ze naar iemand luisteren zoals ik hierboven in me andere reactie heb omschreven?
Dus als iemand op er inpraat?
Als het goed heeft gezeten tussen ons niet he?
Anders zat het blijkbaar anders al fout ofzo.....naja ik hoop dat het goed gaat komen

ik voel me door jullie reacties wel een stuk beter thx.

Invloeden van buiten af zijn altijd van invloed, als zij het uit wil maken en twijfeld en er wordt dan op haar ingepraat dat ze het uit moet maken en dat het beter is, dan kan ze er idd door beslutien dat het einde verhaal is.

Het kan ook zijn dat ze dan juist eigenwijs wordt en het tegendeel wil bewijzen en dat zou jouw geluk in deze kwestie kunnen zijn.

pi_10400872
Weet je hoe ik het zie , jij hebt je misdragen en daar beeld houd zij in haar hoofd. Als zij aangeeft dat zij ff geen contact wil met jou , dan heb je dat te respecteren en dan niet je zin door doordrijven .
Of ben je zo onzeker van jezelf dat je bang bent dat ze je vergeet ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 13 mei 2003 @ 15:49:23 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10401191
Ik vind eigenlijk dat we op basis van wat we weten helemaal niet goed kunnen beoordelen of het terecht is dat ze je niet meer wil zien. We weten niet wat je precies hebt gezegd en wat er is gebeurd.

Ik zou haar nu zeker even met rust laten, dat sowieso.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10403874
ik heb me niet zo heel erg gedragen dat je het daarvoor uit zou maken zo`n goede relatie als we hadden alles was perfect ze had zelfs vertelt tegen haar moeder dat ze met me wilde trouwen dat was 3 weken geleden. ook had ik 1 dag voor dat ik er gekwetst had ruzie met er en toen zei ik dat ik het wilde beeindigen en toen raakte ze helemaal in paniek en zei dat ze me nooit kwijt wilt en alles voor me doet en dat ze met me wil trouwen en kinderen wil krijgen !!! 1 dag voor deze ruzie die ik nu heb met er !!!

Ze houdt heel veel van mij dat weet ik en ze was supergelukkig met mij kon ze beter opschieten dan met wie dan ook daarom is ze ook zo erg gekwetst omdat ik er heb gekwetst en dat terwijl ik echt alles voor er ben.
Ik denk dat het gewoon zo is dat zij rust nodig heeft om dit te vergeten en in te zien dat ze toch niet zonder me kan en dat ze het nog een kans moet geven. Anders kon ze nooit zo gelukkig zijn geweest zoals ze nog verleden week was. Dan heeft er al iets fout gezeten en daar heb ik met er over gepraat en dat was niet zo heeft ze gezegd en wist ik ook al omdat echt alles perfect ging. Daarom ben ik ook onzeker geworden omdat alles zo lekker ging en als ik eraan terug denk kan ik er helemaal niet kwijt voor geen goud. Ik kan er niet uit me leven denken. Maarja ik laat er met rust en het zal wel blijken of ze me echt gaat missen en of ze het nou echt om zoiets `zo`n goede relatie te beeindigen ik kan het zelf niet geloven maar als ze dit wel doet laat ik er ook echt gaan ook en kan ik wel gewoon aardig blijven maar zeker geen goede vrienden blijven.

pi_10405365
En nog iets ik heb er werkelijk alles aan gedaan wat ik ervoor kon doen om het goed te krijgen maar ze twijfelt nog steeds.
En zegt dat ze nog heel veel van me houdt...en huilt hier ook om en zegt dat ze het moeilijk vind om het uit te maken dus ik denk dat het nog wel enigzins goed zit anders had ze wel helemaal afstandelijk gedaan als ik er zo erg geraakt had.

Het ging ook echt supergoed voor deze ruzie echt supergoed dus ik denk nooit dat ze me kan verlaten hiervoor.
Ze is denk ik alle kleine dingen en ruzies ff zat en heeft ruimte en tijd nodig om dit te verwerken en in te kunnen zien dat ik toch nog wel een kans verdien aangezien ik echt alles voor er heb gedaan en we zòn fantastische tijd hebben gehad waarin we helemaal nooit ruzie hadden en super gelukkig waren. Licht het is ff voor me toe?
ziet iemand hier een beetje waarheid in of niet?

pi_10425116
Ik wacht nu dus al voor de 2e avond en vandaag de hele dag wordt al 3 dagen dat ik er niet gezien heb. weet iemand hoelang je haar met rust moet laten ?
En is het niet gek dat een relatie zo supergoed kan gaan en dat ze nu ineens zo 3 of meer dagen nodig heb om er zelf over na te denken of ze nog wel verder kan ?

Ze zegt dit: Ik wil je niet kwijt, ik weet niet wat ik wil, ik twijfel heel erg, er gaat teveel door me heen, ik weet niet of ik wel verder kan,

Zou het zo zijn dat ze nog gewoon boos is en dat ze daar zolang over heen moet komen ?

help me pls mensen

pi_10425546
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:02 schreef indus het volgende:
Ik wacht nu dus al voor de 2e avond en vandaag de hele dag wordt al 3 dagen dat ik er niet gezien heb. weet iemand hoelang je haar met rust moet laten ?
En is het niet gek dat een relatie zo supergoed kan gaan en dat ze nu ineens zo 3 of meer dagen nodig heb om er zelf over na te denken of ze nog wel verder kan ?

Ze zegt dit: Ik wil je niet kwijt, ik weet niet wat ik wil, ik twijfel heel erg, er gaat teveel door me heen, ik weet niet of ik wel verder kan,

Zou het zo zijn dat ze nog gewoon boos is en dat ze daar zolang over heen moet komen ?

help me pls mensen

ik denk dat je gewoon af moet wachten, die dagen zijn voor jou erg lang zo, maar ik denk dat het nog erg kort is om een goede beslissing te kunnen maken voor haar over haar gevoel. in principe kan het alle kanten op gaan nu.. zowel positief als negatief en het enige wat je er zelf aan kan doen is haar de ruimte geven die ze nodig heeft... succes
O+ 11-06-2009 O+
pi_10429130
ok thx ik geef er ook rust
maar ik denk dat het zolang duurt omdat ze bang is dat ze de verkeerde beslissing neemt.
Het ging hiervoor echt uitstekend tussen ons en het zou wel raar zijn als ze het hiervoor definitief zou beeindigen. Ik denk gewoon dat ze er nog niet uit is gekomen met er zelf en dat als ze dalijk voor nee kiest dat ze er nog niet 100% achter staat omdat ze nog steeds twijfelt dan en kan ik misschien gewoon lief tegen er doen?
Kan ik er nog terug krijgen als ze het wil stoppen door gewoon normaal te doen tegen haar en gezellig te doen als ik er zie ofzo dat ze me dan weer gaat missen of gaat bedenken dat ik toch altijd veel heb gedaan voor haar?
pi_10430842
Ik heb dus besloten om haar donderdagavond te bellen dan heb ik er inmiddels 4 dagen met rust gelaten en heeft ze tijd gehad. Ze heeft donderdag examen dus vraag ik haar niks over de relatie maar alleen hoe haar examen is gegaan en of ze zin heeft om zaterdag mee uit te gaan..

Is dit verstandig ?

pi_10432413
reageer plz even op me laatste reactie
ik wil graag meer weten dit is de eerste keer dat me zoiets overkomt en ik vind het echt super erg. Ik wil dit meisje heel me leven houden zo goed is ze.
pi_10432804
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 19:44 schreef indus het volgende:
reageer plz even op me laatste reactie
ik wil graag meer weten dit is de eerste keer dat me zoiets overkomt en ik vind het echt super erg. Ik wil dit meisje heel me leven houden zo goed is ze.
je kan haar best bellen om te vragen hoe haar examen ging, maar heb het dan ook niet over andere zaken zoals jullie relatie. het klinkt misschien lullig, maar je bent nu eenmaal niet zo lief geweest tegen haar en denk dus dat je moet accepteren dat zij er misschien wel zodanig door gekwetst is dat ze niet meer verder wil... heb jij dan weinig nog over te zeggen ook al bedoel je het dan nog zo goed
sterkte
O+ 11-06-2009 O+
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2003 @ 20:08:56 #33
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_10432950
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 18:25 schreef indus het volgende:
Ik heb dus besloten om haar donderdagavond te bellen dan heb ik er inmiddels 4 dagen met rust gelaten en heeft ze tijd gehad. Ze heeft donderdag examen dus vraag ik haar niks over de relatie maar alleen hoe haar examen is gegaan en of ze zin heeft om zaterdag mee uit te gaan..

Is dit verstandig ?

Nee, m.i. niet. Laat haar nog met rust. Bovendien zal ze, naast jullie relatie, ook bezig zijn met de voorbereiding van haar examen en wellicht dat ze van het weekend contact met je opneemt. Heb je daar wel eens aan gedacht? Wees nou geduldig anders verpest je het misschien voor altijd. Dat wil je toch niet? Geduld is een schone zaak, vooral in jouw situatie. Sterkte!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_10433362
Ook al wil je met haar contact opnemen om te vragen hoe het met de examens is gegaan ipv het over je relatie te hebben, het lijkt me niet verstandig!
Probeer je even soort van te verplaatsen in haar, ik denk dat als jij weet waar je relatie voor staat, hoever het gaat e.d en er dan zoiets voorvalt, wat toch veel pijn kan doen wanneer je een goede relatie hebt. En jij zegt dan dat je rust wilt.. en het zo echt voelt, en i.d.g niet het tegenovergestelde, dan heb je denk ook graag dat zij jou die rust geeft. Geef haar daarom nu ook de tijd die ze nodig heeft, ga niet zelf eerder contact opnemen, kan alleen maar averechts werken.
Ze komt vanzelf weer naar je toe als ze er aan toe is, heb dus gewoon geduld!! Een kaartje is anders, dat kan je gerust doen, maar verder dan dat zou ik niet gaan. En ook je fout toegeven en het niet goed gaan praten en niet teveel spreken over hoe goed jullie het voor de ruzie hadden...
Succes!
pi_10437911
Ja maar het zit nu zo,
Ze weet niet wat ze wil nu heb ik voorgesteld om haar 2 weken rust te geven en zij wilde dit niet ze zei geef maar 1 week dat is genoeg.
Dus geef ik er sinds maandag al rust (alleen dinsdag nog een kaartje gestuurd met "sorry, het spijt me. Ik zal je ff met rust laten alhoewel dit wel heel moeilijk voor me is. Ik hou van je xxx."
En heb ook al gemeld dat het nooit me bedoeling was geweest haar te kwetsen en dat ik er ongelooflijk veel spijt van heb. ik hou van je en wil het goedmaken, ik mis je heel erg.

dus ik heb er al 3 dagen niet gezien, morgen word de 4de dag en ik weet dat ze examen heeft, zou ze het dan niet leuk vinden als ik er gewoon daarover opbel zoals hieronder.

-Je had toch examen vandaag, en heb je het gehaald?
-Mooi zo dat wilde ik even weten, ik ga trouwens zaterdag uit, heb je dan zin om mee te gaan? ja/nee
-Zal ik je er anders zaterdag nog over terug bellen.
-Ok nou ik vond het leuk om je nog eventjes gehoord te hebben.

Zoiets?
Dit is toch niet te opdringerig en zal toch niet verkeerd overkomen.

Ik had zo`n perfecte relatie dus ik denk dat zij alleen over dit heenkomt als ze weer denkt van dat is aardig ofzo. Dus ik moet denk ik gewoon lief tegen er doen zoals altijd zodat ze de gekwetste dingen vergeet?
we waren elke dag bij elkaar elke avond en nu laat ze gewoon al 3 dagen nix horen terwijl ze helemaal gek van me was.
Kan ik het echt beter niet doen of juist wel omdat ze zo ook weer mij stem hoort en omdat ze dan ook wel denkt van dat is aardig van hem dat hij daarover belt?
Of zou ze juist denken van laat me met rust ofzo ??? Help me plz verder

pi_10438212
Nogmaals mijn advies om het niet te doen.
Als ze heeft gezegd dat 1 week genoeg is, komt ze toch vanzelf weer naar je toe!
Je hebt haar gekwetst, zoiets moet je niet ineens vergeten en je kan wel lief doen, maar ik denk dat het jullie beide goed zal doen als je hierover gewoon even een goed gesprek hebt. Dus laat haar nog met rust zou ik zeggen, wanneer zij contact opneemt spreek je af en praat je er nog voor een laatste keer over, en hopelijk kan het dan vanaf dan verder zoals het ging!
pi_10442941
Ik heb precies hetzelfde op dit moment
en weet ook niet goed wat ik moet doen
ik ben bang dat als ik er echt zolang met rust laat dat ze dan over me heen gaat komen en dat wil ik niet. Ik wil er natuurlijk best op wachten maar wil er wel terug.
pi_10442976
ik ben precies dezelfde als Indus....
zou het zo zijn dat ze me nu al vergeten is ?
want zo`n idee heb ik namelijk omdat ze al 3 dagen nix heeft laten horen. Heb ik hierin gelijk? of zit zij hier ook echt mee en is ze nog te boos om contact op te nemen of zou ze nog steeds twijfelen of ze wel verder kan???

Help plz

donderdag 15 mei 2003 @ 10:05:48 #39
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10443000
3 dagen niets laten horen ..poeh poeh ..jongens wat is 3 dagen,. kom terug als ze bv twee weken niets heeft laten horen.

Als je haar met rust laat, laat haar dan ook met rust en wacht twee weken en doe dan pas weer een kaartje sturen of ff bellen of een bloemetje sturen of zoiets ..

en niet gaan huilen dat je al 3 dagen niets hebt gehoord.

donderdag 15 mei 2003 @ 10:10:30 #40
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_10443092
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
3 dagen niets laten horen ..poeh poeh ..jongens wat is 3 dagen,. kom terug als ze bv twee weken niets heeft laten horen.

Als je haar met rust laat, laat haar dan ook met rust en wacht twee weken en doe dan pas weer een kaartje sturen of ff bellen of een bloemetje sturen of zoiets ..

en niet gaan huilen dat je al 3 dagen niets hebt gehoord.

Waar slaat zon reactie op man.... opperzieligheid... voor sommige mensen ( lees mij) kan in zo'n geval een minuut nog wel een jaar duren....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  donderdag 15 mei 2003 @ 10:15:10 #41
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10443177
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:10 schreef Paperclipjes het volgende:

[..]

Waar slaat zon reactie op man.... opperzieligheid... voor sommige mensen ( lees mij) kan in zo'n geval een minuut nog wel een jaar duren....

Heb je de rest van het verhaal ook gelezen of niet ,, denk het niet he ..

Tuurlijk is het sneu , maar in het geval van de topic starter en iedereen die in exact de zelfde positie zit, is het ook eigenschuld. Wees dan een vent en geef het meisje in kwestie de rust. Verbijt je zelf en wacht af.

pi_10443239
Ik vind dit gewoon supererg dit meisje was en is nog steeds echt alles voor me. Gelukkig heeft ze het niet zomaar gevraagd om rust te krijgen maar met een reden, namelijk doordat ik er gekwetst heb, maar toch ben ik nog onzeker want ik ken er heel goed en het is niet echt iets voor haar om zich zolang afzijdig te houden dus ben ik continu met mezelf bezig om te bedenken waarom zij dit nu wel kan en hiervoor wilde ze nooit niet eens 1 dag uit elkaar.
Waarom nu dus wel? moet ze hier echt zolang over nadenken?
Kan zoiets nou echt zo zwaar vallen?
Me ouders en iedereen die me kent en haar kent zeggen dat het wel goed gaat komen omdat het meisje helemaal gek van me was maar ik weet het niet........daarom wil ik duidelijkheid over hoe ik nou moet doen tijdens die rust periode die ik er geef.
Moet ik nou helemaal nix laten horen of wil ze stiekem toch wel iets van me horen of wat? Zal ik er bellen over hoe het met haar gaat? of kan ze dat zelfs al niet hebben ?

help me wat meer door me vragen een beetje te beantwoorden....thx

donderdag 15 mei 2003 @ 10:24:27 #43
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10443361
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:19 schreef lulof het volgende:

help me wat meer door me vragen een beetje te beantwoorden....thx

Lees de antwoorden die mensen hebben gegeven in het bovenstaande stuk, en gun haar rust. .. maar dan ook echt rust.
pi_10443445
Ok ik geef er rust maar omdat ik haar rust geef en haar zo niet kan beinvloeden op haar uiteindelijk definitieve beslissing neemt ze denk ik de verkeerde beslissing.
Ik weet zeker dat ze hier spijt van gaat krijgen.
Kan iemand me dan nog helpen hoe ik tegen er zou moeten blijven doen als ze het definitief uitmaakt om haar alsnog terug te krijgen?

Of bijv. hoe ik tegen er moet doen wanneer ik er zaterdag met uitgaan tegen kom ofzo.?

op beide vragen graag reactie is erg van belang voor me.

donderdag 15 mei 2003 @ 10:33:45 #45
26663 Paperclipjes
pi_10443509
Ik zit echt in hetzelfde schuitje al heb ik haar niet gekwetst... het is na 3,5 jaar ineens hopsakkee... over.

Iedereen in mijn buurt die ons kende roept ook van het komt wel goed joh... Maar ik twijfel daar misschien nog wel het hardste aan. Haar zus, haar ouders, niemand begrijpt het,... niemand... ik niet en zij niet...

Ondanks alles weet ik dat ik ze nu met rust moet laten...
het draait toch op huilen aan. Wees blij dat je nog kunt slapen... ik heb al 4 nachten liggen piekeren...

pi_10443517
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:30 schreef lulof het volgende:
Ok ik geef er rust maar omdat ik haar rust geef en haar zo niet kan beinvloeden op haar uiteindelijk definitieve beslissing neemt ze denk ik de verkeerde beslissing.
Kan iemand me dan nog helpen hoe ik tegen er zou moeten blijven doen als ze het definitief uitmaakt om haar alsnog terug te krijgen?

Of bijv. hoe ik tegen er moet doen wanneer ik er zaterdag met uitgaan tegen kom ofzo.?

Ga ergens anders uit, want dit is echt super moeilijk.. Ik spreek uit ervaring enzow....
Hallowww
  donderdag 15 mei 2003 @ 10:35:59 #47
26663 Paperclipjes
pi_10443550
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:30 schreef lulof het volgende:

Ik zou er ook graag antwoorden op willen hebben... Ik denk dat het bij haar vooral een rol heeft gespeelt dat je haar gekwetst hebt... probeer dat straks is goed te maken... dmv iets speciaals ofzo... zucht... wist ik het maar... dan kon ik misschien mijn eigen relatie wel redden...
pi_10443714
Ja dit is zo moeilijk maar ik ga me niet van haar vervreemden ofzo want ik hoor dat het meestal nog wel goed kan komen als je haar ziet en dan gewoon met haar praat en normaal doet zoals je altijd voor haar bent geweest.
Het liefst zie ik haar zaterdag of neemt ze snel contact met me op want ik weet 100% zeker dat als zij alleen maar zegt ik wil je nog 1 kans geven dat het dan weer binnen 1 week goed zit. En dat ze binnen 1 week weer helemaal weg van me is daarom vind ik het zo kut dat ze me nog steeds geen kans heeft toegewezen want dan heb ik er weer helemaal verliefd
  donderdag 15 mei 2003 @ 10:50:24 #49
26663 Paperclipjes
pi_10443882
Ik krijg na 3,5 jaar ook nog niet de kans die ik zou moeten krijgen...
pi_10444267
Weet je hoe verschrikkelijk moeilijk het is voor me om haar niet te bellen laat staan om haar niet te zien !!
En toch weet ik niet wat er beter is om me helemaal niet te laten horen of er gewoon op te bellen voor iets anders dan over de relatie gewoon proberen aardig en lief te doen zodat zij dat zo opvat.
pi_10448248
jongens, wat hebben jullie in godsnaam dan allemaal wel niet gezegd?
Vooral Indus, zegt dat de relatie perfect was.
Je hoeft niet in details te treden, maar wat voor soort beledigingen heb je dan wel niet geuit?

Of is die vriendin een aansteller

pi_10448412
Ja ik heb lelijke dingen gezegd maar ik hoop dat het wel weer goed komt
maar is het nou verstandiger om te bellen of om af te wachten ik denk dat ik beter vanavond namelijk ff kan bellen zonder het over de relatie te hebben
pi_10448636
vraagje wat is haar sterrenbeeld, en wat is jou sterrenbeeld?
pi_10449726
O wacht, ik heb je vraag niet gezien. Wat het verstandigst is, is zo moeilijk. Ik ken haar niet. Ik denk dat mensen die haar niet kennen heel moeilijk goede raad kunnen geven. Maar heb in ieder geval RESPECT voor wat ze doet. Ook al lijkt het in je ogen onzinnig.
Ik denk ook dat je nu heel snel iets verkeerds zegt: dus tenzij zij begint geldt:
"spreken is zilver, zwijgen is goud"

Wat betreft haar. Is het zo'n type dat nog weet dat haar klasgenood haar toen ze 4 was uitlachte. M.a.w, heeft ze een goed geheugen, is rancuneus, vergevingsgezind.

Om de astrolgie er ook maar eens bij te halen. theorie :Gevoelige types hebben vertrouwen nodig, en als dat geschonden is moet de tijd de wonden helen.
Of astrologie klopt weet ik niet (aarzel nog), maar de persoonsbeschrijvingen zijn interessant.
Daarom vroeg ik me af wat haar sterrenbeeld is. Is dit soms kreeft, vissen of schorpioen. (juni/juli, feb/mrt, okt/nov)

pi_10451789
nee ze is waterman
en ik ben vis.
pi_10453204
Me vriendin zojuist een laatste berichtje gestuurd met

"Sorry dat ik je belde maar ik wil heel graag weten hoe het met je gaat en of je je examen heb gehaald, en wilde zeggen dat als je behoefte hebt om te praten met me je me altijd kan smsen of bellen, graag zelfs. Ik hou van je x "

Ze had vanmorgen examen en toen stuurde ik er ook al vroeg "heel veel succes met je examen x"

Nu vind ik het genoeg van mij kant en nu mag zij wat laten horen vind ik.
Nou ja ik zal er wel alles voor doen om er terug te krijgen maar nu iets laten horen niet meer tot zij iets heb laten horen.

pi_10453517
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:16 schreef indus het volgende:
Me vriendin zojuist een laatste berichtje gestuurd met

"Sorry dat ik je belde maar ik wil heel graag weten hoe het met je gaat en of je je examen heb gehaald, en wilde zeggen dat als je behoefte hebt om te praten met me je me altijd kan smsen of bellen, graag zelfs. Ik hou van je x "

Ze had vanmorgen examen en toen stuurde ik er ook al vroeg "heel veel succes met je examen x"

Nu vind ik het genoeg van mij kant en nu mag zij wat laten horen vind ik.
Nou ja ik zal er wel alles voor doen om er terug te krijgen maar nu iets laten horen niet meer tot zij iets heb laten horen.

Je hebt hier wel goed aan gedaan en nu idd afwachten of ze reageert.. Dat is lastig, ga lekker uit vanavond ofzow, of ga naar vrienden..
Hallowww
pi_10456079
Goedzo het komt allemaal wel weer goed, hou de moed erin En volgens mij luister je niet echt naar wat er gezegd wordt hiero.. meer mijn idee.. maar boeit niet
  donderdag 15 mei 2003 @ 18:24:38 #59
26663 Paperclipjes
pi_10456236
En wat moet ik nu doen...???
pi_10456309
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 18:24 schreef Paperclipjes het volgende:
En wat moet ik nu doen...???
kweenie... neuken?
  donderdag 15 mei 2003 @ 18:43:04 #61
26663 Paperclipjes
pi_10456615
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 18:27 schreef hardsilence het volgende:

[..]

kweenie... neuken?

Haha... lees de volgende keer iets meer... ajb.
pi_10464123
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 18:43 schreef Paperclipjes het volgende:
Haha... lees de volgende keer iets meer... ajb.
Zal ik doen, ennu sorry, veel sterkte
pi_10468462
Ik merk dat ze moeite ermee heeft om het uit te maken, dus dat betekent toch nog dat er iets goed zit.
Zou ze nu nog steeds in de eerste fase verkeren dat ze denkt van wat ik allemaal fout deed?
Ze gaf gister aan de telefoon zelf aan dat het kwetsgevoel de leuke en goede dingen overheerste zou dit zo zijn omdat het nog niet echt uit is.
Als het echt uit is zou ze dan gaan denken, ik heb zelf ook dingen fout gedaan
en in de laatste fase zal ze me dan gaan missen
zo gaat het meestal als ze een keuze neemt waar ze niet echt 100% achter staat. Ik ben bang dat ze te koppig is omdat te laten merken en weer goed wil maken als ze me terug wilt dus hoe moet ik met er om blijven gaan zodat ze dat wel durft ofzo
pi_10469318
plz help me ik ga hier echt kapot aan
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:47:39 #65
26663 Paperclipjes
pi_10469870
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:27 schreef indus het volgende:
plz help me ik ga hier echt kapot aan
Ik ga er ook aan kapot jongen, ik weet het ook niet meer...
pi_10470650
Paperclipjes en Indus:
Als jullie adviezen willen, raad ik jullie aan om concrete vragen te stellen. Dan kunnen anderen jullie mischien wel helpen.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_10470690
ok dit is een van me vragen

- Hoe moet ik er nu met haar omgaan als ze het definitief uitmaakt zodat het weer goed komt?

- En hoe kan ik ervoor zorgen dat ze me nog een kans geeft ondanks haar gevoel zegt dat ze geen kans moet geven, hoe praat ik zo op haar in of kan ik die kans eruit slepen op wat voor manier?

vrijdag 16 mei 2003 @ 12:26:08 #68
26663 Paperclipjes
pi_10470703
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:23 schreef zwaaibaai het volgende:
Paperclipjes en Indus:
Als jullie adviezen willen, raad ik jullie aan om concrete vragen te stellen. Dan kunnen anderen jullie mischien wel helpen.
Ik wil weten wat ik moet doen, ik kan geen afleiding gevonden krijgen, na een kwartier houdt het op en zit ik met mijn hoofd bij haar...

Ik eet en slaap haast niet meer sinds het weekend... Hopelijk kan ik vanmiddag naar haar zus... Ik wil haar niet kwijt... niet zo..

pi_10470750
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:25 schreef indus het volgende:

- En hoe kan ik ervoor zorgen dat ze me nog een kans geeft ondanks haar gevoel zegt dat ze geen kans moet geven, hoe praat ik zo op haar in of kan ik die kans eruit slepen op wat voor manier?

Ik denk dat je hier fout gaat. Op haar inpraten werkt bijna altijd averechts. Je zegt het eigenlijk zelf al:ze geeft je geen kans meer. Hoe hard het ook klinkt, ik denk dat je nu moet beginnen te verwerken en wennen aan het idee dat het over is.
burgerweeshuis
pi_10470771
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:25 schreef indus het volgende:

- Hoe moet ik er nu met haar omgaan als ze het definitief uitmaakt zodat het weer goed komt?

zie mijn vorige post....
burgerweeshuis
pi_10593802
Nou al bijna weer een halve week verder ze heeft me gister nog gebeld gewoon over hoe het ging en dat ze gezakt was voor haar examen,
Ik vroeg haar of ze me moeders haar wilde verfen (want ze is kapster) nou dat wilde ze wel hier thuis doen maar ze zei erbij "maar dan moet je niet zeuren he" dus ik zeg "hoe bedeol je niet zeuren" en waarop zij antwoord "nou over dat je me terug wilt enzo" dus ik zeg tegen haar "hoezo dan" zegt zij weer "nou omdat ik dat moeilijk vind als jij dat zegt"

Dus ik heb er gevraagd is er ooit nog een kans voor me en daarop meldde ze dat weet ik niet maar nu niet. Maar kan dit bovenstaande gesprek positief worden opgevat voor mij ofzo?

Ten eerste dat ze belt naar me uit haar zelf nadat ik er met rust heb gelaten...en ten tweede omdat ze zegt dat ze het moeilijk vind????

plz reageer hier even op

woensdag 21 mei 2003 @ 20:47:21 #72
26663 Paperclipjes
pi_10593846
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 20:45 schreef indus het volgende:
Nou al bijna weer een halve week verder ze heeft me gister nog gebeld gewoon over hoe het ging en dat ze gezakt was voor haar examen,
Ik vroeg haar of ze me moeders haar wilde verfen (want ze is kapster) nou dat wilde ze wel hier thuis doen maar ze zei erbij "maar dan moet je niet zeuren he" dus ik zeg "hoe bedeol je niet zeuren" en waarop zij antwoord "nou over dat je me terug wilt enzo" dus ik zeg tegen haar "hoezo dan" zegt zij weer "nou omdat ik dat moeilijk vind als jij dat zegt"

Dus ik heb er gevraagd is er ooit nog een kans voor me en daarop meldde ze dat weet ik niet maar nu niet. Maar kan dit bovenstaande gesprek positief worden opgevat voor mij ofzo?

Ten eerste dat ze belt naar me uit haar zelf nadat ik er met rust heb gelaten...en ten tweede omdat ze zegt dat ze het moeilijk vind????

plz reageer hier even op

Ik weet het niet.. je kunt er wel hoop uit putten, maar of die hoop vals is... dunno. Dat zal alleen zijzelf weten.
pi_10605880
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 20:45 schreef indus het volgende:

plz reageer hier even op

Waarom heb je deze reactie in een andere topic gezet. Wou je extra aandacht?
Maar goed. Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik denk wel dat 't een verstandige zet van jou is geweest om haar met rust te laten. Ik vind het positief dat ze met jou wil praten. Hier bedoel ik dus mee: Dat ze niet een flinke boog om jou heen loopt en zelfs een vriendelijke 'hoi' als aanval ziet. Of ze ooit weer met jou wil, weet ik niet. Rustig afwachten. Misschien wil ze wel gewone, vrijblijvende vriendschap. Dat is in ieder geval iets en dan zie je vanzelf wel wat er komt: Vind zij een ander waar ze wel verkering mee wil hebben of probeert ze toch nog een keer met jou.

[Dit bericht is gewijzigd door F-ron op 22-05-2003 13:00]

pi_10605915
Ik heb het gevoel dat je het nog niet echt leert he: eerst zegt ze dat je niet moet "zeuren", daarna begin je meteen......

Maar goed, laat haar met rust! Ga niet zeggen dat je haar terug wil als ze er is, dan verlies je haar helemaal

burgerweeshuis
  donderdag 22 mei 2003 @ 13:21:07 #75
21876 reflection
wat je ziet ben je zelf...
pi_10606323
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:00 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik heb het gevoel dat je het nog niet echt leert he: eerst zegt ze dat je niet moet "zeuren", daarna begin je meteen......

Maar goed, laat haar met rust! Ga niet zeggen dat je haar terug wil als ze er is, dan verlies je haar helemaal

Helemaal mee eens. Wees blij dat ze bij je thuis langskomt ondanks dat ze bang is voor jouw 'gezeur'. Luister daar dan ook naar. Wees niet koppig en egoïstisch, want je doet jezelf er echt geen plezier mee. Als ze aangeeft dat ze het niet fijn vindt, snap ik ook niet dat je volgende vraag 'Is er ooit nog een kans?' kan zijn. Wees slim en doe een stapje terug, of je verliest haar helemaal. Put er ook niet teveel hoop uit. Kijk haar ook niet non-stop aan als ze bij je thuis is.
blaet
pi_10980413
Is er nog hoop?
Gister lekker met me ex gepraat voor het eerst sinds het uit is (is inmiddels al 3-4 weken uit, na een relatie van 1,5 jaar) en was wel gezellig en leuk en steeds lachen.
Ook zat ze steeds naar me te kijken en begon ze vanuit haar zelf steeds tegen me te praten terwijl zij degene was die het had uitgemaakt en die boos op me was. Dus ik weet niet hoe het nu zit?
Ook hoorde ik van vrienden dat ze heel de tijd naar me aan het kijken was en me in de gaten hield enz. watik allemaal deed? zijn dit soms goede tekenen? want ik wil er echt supergraag terug hebben?
Mag ik hierdoor een beetje hoop hebben of niet?
en nog iets hoe kan ik het best met haar omgaan of tegen haar doen zodat ik er terug kan krijgen?

kijk waarom ik hoop heb is omdat het supergoed ging maar we alleen een grote ruzie hebben gehad en toen heb ik er beetje gekwetst ofzo en toen is het uitgegaan maar ik denk altijd maar van die anderhalf jaar waren we gelukkig ik ben de enige die zoveel van haar weet nog meer dan haar ouders en beste vriendinnen dus en nu heeft ze me verlaten omdat ze boos was enz. maar ik hoop dat het is bijgetrokken en wil er trg. dus vraag of me hoop nog iets voorstelt? of ik hoop mag hebben

Nou de echte reden is dat ik dronken was en we hadden al ruzie en dat ik er toen nogal gekwetst heb door haar uit te schelden, en de dekens af te pakken en haar weg te duwen naast me omdat ik boos was en omdat ik dronken was. Dit weet zij ook wel en ze maakte 3 weken gelede de keuze om het te beeindigen maar sindsdien mis ik haar supererg en dit was de eerste keer dat ik weer leuk contact met haar had en ik ben gelijk weer helemaal voor haar gevallen.....ze heeft het uitgemaakt omdat ik zo tegen haar deed en daar is ze nogal van geschrokken maarja zoiets zou ik nooit doen als ik niet had gedronken, dat weet ze zelf ook denk ik want ik heb in anderhalf jaar nog nooit zo gedaan, we hebben best wel is kleine ruzies gehad maar nooit zulke erge....het ging juist altijd super tussen ons en ze was heel gelukkig met me.. Dit vind ik nu dus heel erg en hoop erg dat het weer goedkomt maar weet niet hoe ik moet handelen of wat ik nog eventueel kan doen om het goed te laten komen........zou ze gewoon boos geweest zijn ofzo? want ze had iets gezegd van hij heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen..........anyway ik hoop zo erg dat ze haar beslissing terug draait....moet ik er trouwens helemaal met rust laten zoals ik al 2 weken doe of kan ik er best bellen ofzo?

FOK!fossiel maandag 9 juni 2003 @ 11:03:03 #77
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_10980865
Ik wil niet een hele spelbreker zijn, maar ik heb zo'n gevoel dat de reden die ze geeft echt niet de énige reden is. Beetje het emmer,druppel idee. Lijkt me niet dat je vanwege echt 1 ding het uitmaakt, er zullen wel meer dingen spelen/hebben gespeeld.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_10981298
Laat er met rust even en zorg dat ze ziet dat jij ook een leven naast haar hebt. Dat helpt vaak heb ik gemerkt

Niet te desperate overkomen dus

pi_11001151
Ok ik ga er met rust laten maarja nu weer iets nieuws......Heb lekker met haar gepraat zaterdag en alles was gezellig enz. maar nu heeft ze me in haar msnlijst verplaatst van "vrienden" naar "andere contactpersonen" hoezo heeft ze dit nu weer gedaan? zit me weer vanalles te bedenken maar snap het niet. Eerst hadden we een beetje ruzie en had ze me in de vriendengroep geplaatst nu hebben we normaal gedaan en heeft ze me in andere contact personen geplaatst?
Kan iemand hier iets over zeggen want ik snap er helemaal nix meer van en ga er toch wel kapot van hoor
pi_11002321
Geen reacties meer
pi_11002521
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 10:05 schreef indus het volgende:
Ok ik ga er met rust laten maarja nu weer iets nieuws......Heb lekker met haar gepraat zaterdag en alles was gezellig enz. maar nu heeft ze me in haar msnlijst verplaatst van "vrienden" naar "andere contactpersonen" hoezo heeft ze dit nu weer gedaan? zit me weer vanalles te bedenken maar snap het niet. Eerst hadden we een beetje ruzie en had ze me in de vriendengroep geplaatst nu hebben we normaal gedaan en heeft ze me in andere contact personen geplaatst?
Kan iemand hier iets over zeggen want ik snap er helemaal nix meer van en ga er toch wel kapot van hoor
Je gaat er kapot aan omdat jij teveel nadenkt over dat iemand iets simpels doet als je verplaatsen van het ene lijstje naar het andere lijstje?

Ga je eigen leven leiden in plaatst van je leven te laten bepalen door anderen.

pi_11003461
Ik zal ook nog een constructiever iets posten dan het bovenstaande van mij.

De feiten: jij bent over haar grenzen gegaan. Dat doet pijn bij haar. Jij hebt er spijt van. Maar dat maakt bij haar de pijn niet minder.

Zij moet het verwerken (hoe ga ik hier mee om, zal ie het niet weer doen, enz). Aan dat verwerken is helemaal niets waaraan jij kan bijdragen. Enige wat jij kunt laten zien is goede wil. Zeggen dat het je spijt is zo makkelijk, dat maakt de pijn niet minder. Dus ook 1000x zeggen dat het je spijt heeft nauwelijks nut. Haar tijd geven om het te verwerken, is het enige wat je haar eigenlijk kan geven, omdat je hier mee zegt: ik heb je pijn gedaan, ik snap dat je het verwerken moet, neem alle tijd die je nodig hebt.

Snap je dat vragen of het nog goed komt averechts werkt omdat je hiermee dus eigenlijk alleen aan jezelf denkt?

Zoals gezegd moet ze het een en ander verwerken. Uit dat proces komt een keuze. Een keuze om verder te gaan, of, hoe vervelend voor jou, een keuze om niet verder met je te willen. Dat wil niet zeggen dat ze het je niet vergeeft, ze wil alleen niet de relatie voortzetten. Moet ook nog opgemerkt worden dat de kans bestaat dat ze het je helemaal niet vergeeft.

Stel ze wil niet met je verder. Jammer voor jou, maar dat had je eerder moeten bedenken. Draag het verlies als een man, respecteer haar keuze en leer eruit dat je nooit meer je prive dingen moet afreageren op haar en op de vriendinnen die hierna zullen komen (want dat is eigenlijk wat je gedaan hebt als ik je posts hierboven zo lees, als ik het mis heb moet je me maar verbeteren).
Houdt er alvast rekening mee dat dit een reele mogelijkheid is, gezien de tijd die er al reeds overheen gegaan is, de dingen die je gedaan hebt (en dan heb ik het niet alleen over de aanleiding van de ruzie, maar ook over de dingen die je gedaan/gezegd hebt tijdens haar 'verwerking' hiervan.

Stel dat ze met je verder wil, dan hoop ik dat je je lesje iig wel geleerd hebt, en dat je nooit meer op deze manier je prive dingen op haar moet afreageren. Spreek iets af om je gedrag te verbeteren, en hou je hier aan. Jij zat immers fout, en je deed haar hier pijn mee.

Kortom: laat zien dat je om haar geeft, geef haar tijd, denk vooral niet aan jezelf, en wees voorbereid op de mogelijkheid dat ze niet met je verder wil.

En probeer alsjeblieft niet aan alles wat ze doet (iedere lach, iedere boze blik, het verplaatsen van je msn van het ene lijstje naar het andere lijstje) iets af te leiden. Dit zijn allemaal kleine nietszeggende dingen in een groter geheel. Je vreet jezelf er alleen maar mee op.

pi_11010244
Ok zulke reacties doen me goed........ik heb ondanks alles tog nog hoop het is nu 1 maand uit en je hoort vaak geneog dat het weer goedkomt na anderhalve maand of nog langer ........maarja ik wil nog ongeveer 3 weken hoop houden heb ik voor mezelf gesteld omdat dit meisje echt heel veel voor me heeft betekend kan ik er niet zomaar loslaten ......nog meer van die goede reacties zijn altijd welkom doet me best wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')