quote:... van zo'n lekkere jongen?
Op dinsdag 13 mei 2003 10:21 schreef Blapiet het volgende:zoooooooo verschrikkelijk jammer
JIM BAGGER!!!!!!!!
quote:Nee, van zo'n nog-niet-volwassen kippenborstje, spaghetti armpjes en dan zo'n shirt
Op dinsdag 13 mei 2003 10:21 schreef Kling het volgende:[..]
... van zo'n lekkere jongen?
het is een snotterkuiken, bah !!!
Playerhaters..
Vraag me steeds af waarom mensen (vooral fokkers) zich drukken maken over deze gozer!, laat hem lekker zijn ding doen!! Echt typisch nederlands dit eeuwige gezeik van mensen die elkaar niks gunnen!!
Ze hebben niet eens de baard in de keel. en dan nog veels te jong voor zoiets, kijk naar jantrje smit, net zo´n ellendeling.
quote:Omdat ik kortzichtig ben oké
Op dinsdag 13 mei 2003 10:30 schreef Rolex het volgende:
In amerika hebben ze aan naam voor mensen die andere mensen haten omdat ze succesvol/populair/goed uit zien/ en veel meisjes kunnen krijgen...Playerhaters..
Vraag me steeds af waarom mensen (vooral fokkers) zich drukken maken over deze gozer!, laat hem lekker zijn ding doen!! Echt typisch nederlands dit eeuwige gezeik van mensen die elkaar niks gunnen!!
quote:Je kan het met me eens zijn dat jim nou niet echt reclame is voor de NL artiesten
In amerika hebben ze aan naam voor mensen die andere mensen haten omdat ze succesvol/populair/goed uit zien/ en veel meisjes kunnen krijgen...Playerhaters..
quote:haters?
oh, what do i care really
quote:Precies!! en dat zijn nu de mensen die een idool nodig hebben!!
Op dinsdag 13 mei 2003 10:33 schreef Blapiet het volgende:[..]
Omdat ik kortzichtig ben oké
En je kunt nou niet echt zeggen dat ie lekker kan zingen. De enige reden voor z'n "succes" is dat ie geweldig aansluit op de doelgroep van TMF/MTV
Dus laten we ons nu niet zo druk maken over die jim!! hij doet het goed! in fact beter als jamai!!, die jim maakt tenminste nog tonnen geld met Mars.. slim toch??..
quote:Hate is ook een Engels woord snuggere
Op dinsdag 13 mei 2003 11:56 schreef ThE_ED het volgende:[..]
haters?
dat lijkt me een NL woord..
quote:Maar hij zei 'haters'..
Op dinsdag 13 mei 2003 11:57 schreef Chazia het volgende:[..]
Hate is ook een Engels woord snuggere
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 11:56 schreef ThE_ED het volgende:[..]
haters?
dat lijkt me een NL woord..
quote:Nee dat is het niet
Op dinsdag 13 mei 2003 11:59 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Maar hij zei 'haters'..
volgens mij is dat een verkeerde vervoeging
quote:LIL' KIM LYRICS - Player Haters
Op dinsdag 13 mei 2003 11:59 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Maar hij zei 'haters'..
volgens mij is dat een verkeerde vervoeging
(is een liedje van Lil kim) ff snel iest gezocht op het net.. Bij deze
Laat Jim een 5-pack repen in z'n aars steken en ophoeren
o die lieve jongen heeft ons door die moeilijke tijden geholpen ![]()
jullie moeten niet zo naar tegen hem doen ![]()
![]()
![]()
quote:Je raadt nooit wat ik tussen mijn billetjes heb!
Op dinsdag 13 mei 2003 12:06 schreef Jordy-B het volgende:
pfff...Laat Jim een 5-pack repen in z'n aars steken en ophoeren
quote:vertel
Op dinsdag 13 mei 2003 11:54 schreef LangeJan het volgende:
Ik ken nog een leuke mop over Jim.
quote:UUUH weet ik veel snicker twix m&m's??
Op dinsdag 13 mei 2003 12:34 schreef Stranger het volgende:[..]
Je raadt nooit wat ik tussen mijn billetjes heb!
quote:Nee man ik ga toch geen m&m's in mijn reet stoppen
Op dinsdag 13 mei 2003 12:35 schreef Rolex het volgende:[..]
UUUH weet ik veel snicker twix m&m's??
Oh ja en Jim is
Binnengekomen op nummer 1?
![]()
*huilie
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 16:02 schreef Trancemaster het volgende:
Aaaaaaaaargh hij is op het nieuws??? :SBinnengekomen op nummer 1?
*huilie
Ik ben ook geen fan maar het lukt me prima om hem gewoon te negeren als ik dat wil.
is gewoon een snotterkuiken...bah
quote:Ja, mij ook wel
Op dinsdag 13 mei 2003 16:55 schreef Scandalous het volgende:Ik ben ook geen fan maar het lukt me prima om hem gewoon te negeren als ik dat wil.
quote:Gaat het toch nie om mevrouwtje... ik bekommer me over de andere artiesten!!
Op dinsdag 13 mei 2003 16:55 schreef Scandalous het volgende:
Godverdomme wat kunnen jullie zeiken over zo'n ventje. Ja, hij kan niet zingen, hij heeft een monotone stem, hij is lelijk, hij is homo, idols 'zuigt' , bah wat 'commercieel', alleen breezah chicks kopen die singleIk ben ook geen fan maar het lukt me prima om hem gewoon te negeren als ik dat wil.
quote:Ik zei toch al dat ik een leuke mop weet over Jim?
Op dinsdag 13 mei 2003 12:35 schreef Blueman het volgende:[..]
vertel
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 16:57 schreef -moi- het volgende:
jim is leuken zijn nieuwe clip is ook leuk
Jim verdient zo ook een aardig zakcentje, is wel wat anders dan een krantenwijk.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:22 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
Jim verdient zo ook een aardig zakcentje, is wel wat anders dan een krantenwijk.
DAT is pas fout.
quote:Dat die primaten nog een viltstift kunnen gebruiken.
Op dinsdag 13 mei 2003 19:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zag net een foto van Jim een in bushokje hangen met een fout hitler-snorretje er op een het SS-wapen er op getekend.DAT is pas fout.
quote:Hmm, een vlek op m'n scherm
Op dinsdag 13 mei 2003 19:27 schreef Navelpluisje het volgende:
[afbeelding]
Vind het vooral lekker voor de mensen die Jim haten omdat ze hem het succes niet gunnen!!, ga zo door Jim!!
quote:*ahum*
Godverdomme wat kunnen jullie zeiken over zo'n ventje. Ja, hij kan niet zingen, hij heeft een monotone stem, hij is lelijk, hij is homo, idols 'zuigt' , bah wat 'commercieel', alleen breezah chicks kopen die singleIk ben ook geen fan maar het lukt me prima om hem gewoon te negeren als ik dat wil.
1. Ik heb niet gezegd dat ie lelijk was.
2. Ja, hij heeft idd. een monotome kut stem. Daardoor verdient hij het idd niet om nummer 1 in de top-weetikhoeveel te staan.
3. Ook al is ie bi, interesseert me niets.
4. Nogmaals, dit nummer verdient niet op nummer 1 te staan, er zijn naar mijn mening heel wat mooiere nummers gemaakt, die niet op nummer 1 komen, puur om het feit dat Jim, zo'n liev koppie heeft?
Je zou ook wat selectiever kunnen omgaan met de programma's die je wilt zien/horen. ![]()
De jongen van de foto hierboven zie ik alleen in bushokjes hangen en daar komt geen geluid uit
quote:Maar al tellen wij het saldo van onze gezamelijk banksaldo's in deze thread op dan nog kunnen wij niet tippen aan de inkomsten die Jantje heeft..
Op dinsdag 13 mei 2003 10:30 schreef dupkuh het volgende:
en dan nog veels te jong voor zoiets, kijk naar jantrje smit, net zo´n ellendeling.
jim
quote:
's Morgens wordt je wakker van de radio eerste wat je hoort: Tell Her You...ik geef een RAM op de wekkerradio om me meteen weer om te draaien en verder te slapen. Fiets je van huis naar school. Overal kom je bushokjes tegen met posters. Ben je op school, eerste de beste tijdschrift wat je openslaat staat hij er weer met z'n grote smoel bovenop. Loop je de stad in, complete op ware schaal nagemaakte buitenzetreclameborden met zijn kutgrijns op z'n kop, V&D en bijenkorf draaien ze dat nummer ook al lam, bij de platenzaken zie je allerlei "BReeZaH-rondspringend wild" al gillen omdat ze de nieuwste single hebben (Nou gefeliciteerd meiden, ben er trots op), kom je thuis zet je de TV aan TMF, MTV maakt niet uit je wordt doodgegooid met die clip en tot overmaat van ramp gaan allerlei vrouwelijke mensjes vragen of je de nieuwe single van hem al op MP3 hebt.
NEEJ NEEEJ EN NOG EENS NEEJ!!!!! Optieven!!! ![]()
Waarom post ik nog eigenlijk in een Jim topic, heb er nu alweer een hekel aan ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 14-05-2003 14:31]
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 10:24 schreef Blapiet het volgende:[..]
Nee, van zo'n nog-niet-volwassen kippenborstje, spaghetti armpjes en dan zo'n shirt
big No-No. En dan heb ik het nog niet eens over dat gewauwel dat voor zingen door moet gaan.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 11:08 schreef Natalie het volgende:
Ik zag laatst een stukje van die clip. 't Eerste wat ik me afvroeg was.. 'is het nu echt zo moeilijk om je eigen liedje te playbacken?'
quote:Ja, en als je op elke straathoek die Mars-poster ziet, dan loop je toch gewoon met je ogen dicht over straat? Ik geef niet zoveel om dat singletje, maar ik word er wel een beetje gaar van dat die Jim werkelijk overal door je strot gepropt wordt...
Op woensdag 14 mei 2003 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zeik alsjeblieft niet zo mensen. Als Jim zijn clip op tv is, zap je ergens anders heen. Als z'n single op de radio is, verander je even van zender of zet je een cd op als het je zo irriteert. Je bespaart een hoop energie als je je alleen druk maakt om dingen die het echt waard zijn om je druk over te maken..
quote:hoho een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd.
Op woensdag 14 mei 2003 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zeik alsjeblieft niet zo mensen. Als Jim zijn clip op tv is, zap je ergens anders heen. Als z'n single op de radio is, verander je even van zender of zet je een cd op als het je zo irriteert. Je bespaart een hoop energie als je je alleen druk maakt om dingen die het echt waard zijn om je druk over te maken..
quote:EmmYKuHh is vlieft!
Op woensdag 14 mei 2003 17:11 schreef EmmYKuHh het volgende:
mensen die zegge dat jim lelijk is...die zijn gewoon vet jaloers!!..echt triest zijn jullie man..jim=toppie!!
quote:Jij bent zeker nog <18 hè
mensen die zegge dat jim lelijk is...die zijn gewoon vet jaloers!!..echt triest zijn jullie man..jim=toppie!!
Jouw tijd komt nog wel, dan kom je tot het verschrikkelijke besef dat de fok!kers het goed hadden en jij het fout had, FOUT FOUT FOUT ja!. En als dat gebeurd op goeie dag, dan hoop ik dat er iemand in de buurt is die je op kan vangen want het is een grooooot gat waar je dan in stort
Nee, let maar op onze woorden, Jim is niet oké ![]()
accepteer het maar gewoon
quote:En jij bent een meisje..... en Mavo (
Zij liedje klinkt wel, maar dan moet het wel door iemand anders worden ingezongen en niet door zo'n ziek eendje als Jim Bakkum.
[Dit bericht is gewijzigd door Superdragon op 14-05-2003 17:21]
quote:Das dan weer lullig van je
Op woensdag 14 mei 2003 17:19 schreef Superdragon het volgende:[..]
En jij bent een meisje..... en Mavo (
![]()
)
quote:hihihi..
Op woensdag 14 mei 2003 17:16 schreef sop het volgende:[..]
EmmYKuHh is vlieft!
quote:Nee je hebt niet gelijk... Jim kan niet zingen en is alleen maar zover gekomen vanwege z'n populariteit.
Op woensdag 14 mei 2003 17:22 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
hihihi..
neeh hoor dat nog net niet
maar ik geef toe dat hind beter zingt..maar jim die zal toch ook wel niet zo slecht zingen anders stond hij nu niet op nummer 1..en kwam hij niet in de idols finale..dus..ik heb toch wel een beetje gelijk??
[..]
)
Wat is er mis met mavo?!?!?..sjeehzus zeg
...trieste kip
quote:Ben ik gedeeltelijk mee eens... Waarom al dat Mars-offensief??? Hij komt toch wel zonder een actie/korting op nummer 1 binnenvallen.
Op woensdag 14 mei 2003 17:24 schreef Lard_Webber het volgende:[..]
Nee je hebt niet gelijk... Jim kan niet zingen en is alleen maar zover gekomen vanwege z'n populariteit.
quote:Geld natuurlijk!!!!
Op woensdag 14 mei 2003 17:26 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ben ik gedeeltelijk mee eens... Waarom al dat Mars-offensief??? Hij komt toch wel zonder een actie/korting op nummer 1 binnenvallen.
quote:Je quote, daar is wat mis mee....chick.
Op woensdag 14 mei 2003 17:25 schreef EmmYKuHh het volgende:
[quote]Op woensdag 14 mei 2003 17:19 schreef Superdragon het volgende:[..]
![]()
)
Wat is er mis met mavo?!?!?..sjeehzus zeg
...trieste kip
quote:Voor manager van Jim ja...
Op woensdag 14 mei 2003 17:27 schreef Lard_Webber het volgende:[..]
Geld natuurlijk!!!!
quote:waar heb je het over??
Op woensdag 14 mei 2003 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is niet jammer, dat is SNEU, dat is HEEL erg sneu en laat iemand in godsnaam die ARBO-wet 's wat aanscherpen
quote:Dat is lullig zeg... als je niet kan zingen, door half nederland wordt uitgekotst en er ook nog geen geld aan overhoudt.
Op woensdag 14 mei 2003 17:34 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Voor manager van Jim ja...
Ik dacht dat Het na Jamai niet erger kon maar ik had he tverkeerd ![]()
Vanmiddag op mijn werk verkoopgesprek onderbroken om de radio uit te gaa nzetten toen dit nummer derop kwam
BLegh...
quote:Heb je de wijven wel eens horen gillen als Jim ergens komt en bij Jamai is het veel minder erg, het is niet meer normaal dat Jim alleen maar om zijn uiterlijk zo ver is gekomen!!!!
Op woensdag 14 mei 2003 17:24 schreef Lard_Webber het volgende:[..]
Nee je hebt niet gelijk... Jim kan niet zingen en is alleen maar zover gekomen vanwege z'n populariteit.
quote:Dat onze Jimbo helemaal nog niet zo vaak mag werken, omdat dat kinderarbeid is. Maar Mars en die Manager-met-de-rotte-bek hebben de arbeidsinspectie omgekocht, nou maken ze een uitzondering in die bijzondere geval.
Op woensdag 14 mei 2003 17:34 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
waar heb je het over??
quote:Inderdaad. Je zou hem wel op poster kunnen gebruiken, maar dat zingen (neusfluiten) van hem kan je maar beter snel vergeten. Over een jaar horen we niets meer van hem. Wat een geluk weer.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:21 schreef Blapiet het volgende:Dat is toch zoooooooo verschrikkelijk jammer
quote:Dan is ie zeker altijd verkouden.
Op donderdag 15 mei 2003 09:28 schreef Vuur het volgende:
Ik weet hoe het komt dat het nummer zo zeurderig en nasaal klinkt.![]()
Dat komt omdat hij een beetje verkouden was toen hij het nummer moest inzingen.
Dat mag je hem dus niet kwalijk nemen
quote:graag....
Op woensdag 14 mei 2003 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is niet jammer, dat is SNEU, dat is HEEL erg sneu en laat iemand in godsnaam die ARBO-wet 's wat aanscherpen
Jim is echt bagger, zijn klankkleur is veel te vlak, zijn toonbereik te beperkt, en zijn stem is onrijp.... Jamai is te popi, maar die kan tenminste zingen
quote:Het is niet te hopen,
Op donderdag 15 mei 2003 19:48 schreef Lard_Webber het volgende:[..]
Dan is ie zeker altijd verkouden.
Maar ik vrees het ergste
quote:want...?
Op zaterdag 17 mei 2003 12:10 schreef schatje het volgende:
Jim is NIET bagger.
quote:Omdat heteromannen zo happig op Jim reageren.
Op zaterdag 17 mei 2003 14:10 schreef Superdragon het volgende:[..]
want...?
Voor het geval dat Ramses dit ziet
quote:Fran Drescher
Op woensdag 14 mei 2003 17:08 schreef sop het volgende:
Ik vind hem net Fran Fine (van the Nanny), zo'n zelfde nasale kutstem.
quote:hehehe, When... does.. the... hurting ... stop!
Op zaterdag 17 mei 2003 18:28 schreef mrcool het volgende:
Wat verwacht je dan?Ik hoop dat deze sjit snel afgelopen is, en dan ook voor Jamai, heb er genoeg van!
quote:Stel je niet aan.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:28 schreef mrcool het volgende:
Wat verwacht je dan?Ik hoop dat deze sjit snel afgelopen is, en dan ook voor Jamai, heb er genoeg van!
quote:Yep en die stomme posters hangen ook in elk bushokje... Vreselijk!
Op dinsdag 13 mei 2003 10:21 schreef Blapiet het volgende:Dat is toch zoooooooo verschrikkelijk jammer
quote:dus daarom vind je jim NIET bagger
Op zaterdag 17 mei 2003 16:15 schreef schatje het volgende:[..]
Omdat heteromannen zo happig op Jim reageren.
Echte volwassenen zeggen nml. gewoon dat ze iemands stem wel of niet prettig vinden om naar te luisteren en gaan geen gefrustreerde dingen roepen over iemand die op zijn 15 jaar al meer bereikt heeft dan zij zelf ooit zullen doen. ![]()
Echt volwassen zijn betekent ook dat je weet dat je jezelf daarmee heel erg laat kennen.
quote:Ik stel me verdomme niet aan, ik erger me alleen groen en geel aan dit soort waanzin in de muziek-industrie, voor zover daar nog over te spreken valt tegenwoordig.
Op zaterdag 17 mei 2003 19:35 schreef schatje het volgende:[..]
Stel je niet aan.
quote:over gefrustreerd gesproken (bron nieuwsTV "Jongelui gepakt na vernieling")
Op zaterdag 17 mei 2003 21:27 schreef Vivi het volgende:
Echte volwassenen zeggen nml. gewoon dat ze iemands stem wel of niet prettig vinden om naar te luisteren en gaan geen gefrustreerde dingen roepen over iemand die op zijn 15 jaar al meer bereikt heeft dan zij zelf ooit zullen doen.
quote:
In Assen zijn vier jongeren van 14 en 15 jaar aangehouden na vernielingen in de wijk Marsdijk.Bij een cafetaria werd een ruit ingetrapt, van een auto werd eveneens een ruit vernield en aan de Eekhoornslag werd een slaapkamerraam ingegooid. Dat moest volgens hen, omdat er een poster van Jim van Idols hing.
edit:
de ID in de link van nieuwsTV werd gewijzigd, ff aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 19-05-2003 14:43]
Ze moeten het gewoon verplichten dat, als Jim op een pagina verschijnt dat je eerst een popup krijgt waar je de keuze krijgt de betreffende pagina op te vragen of gelijk naar een neutrale pagina te springen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |