quote:
WB Renews ANGEL!!!!!!!!!!!!! Spike Aboard!! Cordelia Not!!Mondays Variety reports: "Angel with new cast addition James Marsters - is taking flight for a fifth season on the WB. Its for a full season, according to the trade paper. But founding cast member Charisma Carpenter, who plays Cordelia Chase, is not expected to return as a series regular.
Look for some of the best writers from Buffy the Vampire Slayer to jump back to the WB, as well as quite a few other characters last glimpsed on the streets of Sunnydale.
Angel will remain at 9 p.m. Wednesdays, but will get a new lead-in as the hit Smallville moves to Wednesdays at 8 p.m.
The WB formally announces its autumn slate Tuesday morning.
quote:Echt balen dat ik dat gemist heb.
Op maandag 12 mei 2003 16:47 schreef SmashBro het volgende:
Darla, Lorne (zonder make up, guitig koppie heeft ie) en Groo waren zaterdag bij The Saturday Show op de BBC. Was erg leuk (ook voor het eerst sinds tijden dat ik TSS van begin tot eind heb uitgekeken, en dat was echt te danken aan de leuke gasten die ze deze week hadden). Ze hebben bij Angel echt veel lol op die set met zijn allen, dat was wel te zien. De hele tijd lachen en grapjes maken enzo.. Groo vond ik ook leuk overkomen in het echt.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-05-2003 21:49]
quote:Like OH MY GOD. Waarom niet???
Op maandag 12 mei 2003 20:52 schreef schatje het volgende:
Cordelia Not!!
quote:ja dat klopt......gelukkig ben ik niet de enige......ik dacht dat het aan mij pc lag.
Op maandag 12 mei 2003 21:08 schreef woenie het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds niet op die site kan komen?
Ik kan echt niet wachten meer hoor! Wie heeft hem allemaal al gezien? Hoe vonden jullie hem?
quote:Whehehehe, kijk es héééél goed naar de topic titel
Op maandag 12 mei 2003 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hey het is toch deel 8? Niet deel 1......
Oh en, ik kom ook niet op melluhs site, gisteren ook al niet.
Ik heb chello by the way, misschien zit daar het probleem
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 12-05-2003 21:31]
quote:Omdat het karakter van Cordelia helemaal tot nul is gereduceerd tijdens seizoen 4?
Op maandag 12 mei 2003 21:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Like OH MY GOD. Waarom niet???
Maar seizoen 4 is eigenlijk rampzalig geweest voor Cordelia...
Grotendeels te danken aan haar zwangerschap.
Ze komt zelfs over als een moeder bij het acteren (mijn mening althans).
Een beetje voor Connor zorgen
Verder ziet ze er ook niet meer zo lekker uit
Zeg nou zelf.. De paar afleveringen waarin ze zogezegd op vakantie was met Groosalugg.. Heeft iemand hier haar gemist tijdens die afleveringen??
Voor:
Na:
Is ze eruit geschreven omdat:
En blijft Fred er wel gewoon in? Of ik noem een Lilah. Voor het babegehalte van de serie zeg maar.
Ik vind Charisma overigens juist mooier met wat korter haar, dat ene kapsel wat ze had tussen lang donker en kort licht zeg maar stond haar het beste. .
quote:ik zit via xs4all en ook geen toegang.
Op maandag 12 mei 2003 21:29 schreef RickN het volgende:[..]
Whehehehe, kijk es héééél goed naar de topic titel
Oh en, ik kom ook niet op melluhs site, gisteren ook al niet.
Ik heb chello by the way, misschien zit daar het probleem
Waarschijnlijk komt ze wel terug als ze weer beetje normaal kan acteren. Een beetje als Giles dus. Elke aflevering "special guest".
Einde moest verrassend zijn, maar klopt absoluut niet met wat de afgelopen seizoenen is gebeurd...
En kwaliteit van entertainmentvalue van Buffy is mijn insizens vooral gedegradeerd door de oeverloze gelul die humoristisch characterbuilding moesten zijn, maar eerder voor zorgen ...
Zal niet erg vinden als Buffy ermee stopt...
En ik vond Angel heel raar overkomen.. normaal is ie veel serieuser en hij heeft nou niet bepaald reden om vrolijk te zijn.
quote:ja dat had ik ook, dat is niet de Angel uit Angel zeg maar.
Op dinsdag 13 mei 2003 07:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Einde was wel HEEL erg soap-achtigEn ik vond Angel heel raar overkomen.. normaal is ie veel serieuser en hij heeft nou niet bepaald reden om vrolijk te zijn.
Goede aflevering.....alleen het einde! Jesus! Lijkt idd een soap.........
quote:Even een tip voordat je em de volgende keer weer wil downloaden via de directe link druk eerst even op F5 om te refreshen en download em daarna dan doet ie het gewoon en zegt die niet telekens dat de server busy is Ik kom er trouwens nu pas achter dan er nieuw topic was zocht de hele tijd verkeerd zat nog bij het verkeerde seizoen van angel
Op dinsdag 13 mei 2003 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk heb ik hem gezienGoede aflevering.....alleen het einde! Jesus! Lijkt idd een soap.........
quote:Op een andere site kwam ik weer het volgende tegen:
Op maandag 12 mei 2003 21:05 schreef SmashBro het volgende:[..]
Like OH MY GOD. Waarom niet???
quote:
James Marsters has been added to the opening credits, but Charisma Carpenter and Vincent Kartheiser have been removed. They will continue the show as guest stars.
Beetje jammer
quote:Ik vond dat zoenen zo jammer. Hadden ze beter en liever weg kunnen laten. Ik vond het ook niet consistent met de verhaallijn in Angel. Ik ben wel verblijd door de constante verwijzingen naar Monty Python in Spike's tekst.
Op woensdag 14 mei 2003 15:12 schreef Thermo het volgende:
Ik snap het einde ook niet helemaal, ten eerste zaten er alsmaar stukjes in die grappig moesten overkomen maar het niet deden, dan nog het stuk met spike, okee nu lijkt het goed te komen komt angel opeens binnen laalala en hop direct zoenen etc? Waar gaat dat nou over?Beetje jammer
quote:Ahaaa. Nou, zo heeft Anthony Head het ook seizoenen lang vol gehouden. No worries then.
Op woensdag 14 mei 2003 12:43 schreef schatje het volgende:
James Marsters has been added to the opening credits, but Charisma Carpenter and Vincent Kartheiser have been removed. They will continue the show as guest stars.
En wie zie ik in aflevering 2 als lid van de bende van Harmonie?
Andrew!
Hij ziet er wel steeds uit als een vampier, maar aan zijn houding en praten herken je hem zo
Best wel goed dat hij "gestaakt" wordt, want het karakter van Andrew had ik niet graag willen missen in seizoen 6 en 7.
Xander: They'll never know how tough it is, Dawnie, to be the one who isn't chosen. To live so near to the spotlight and never step in it. But I know. I see more than anybody realizes because nobody's watching me. I saw you last night. I see you working here today. You're not special. You're extraordinary. (stands, kisses her forehead, stands to walk out of the room)
Dawn: (tears welling in her eyes, calls after him) Maybe that's your power.
Xander: (pauses at the door) What?
Dawn: Seeing. Knowing.
Xander: Maybe it is. Maybe I should get a cape.
Dawn: Cape is good.
Xander: Yeah. (leaves the room)
quote:Yep. Ik dacht dat het was omdat Buffy begonnen is als in-season replacement.
Op zaterdag 17 mei 2003 20:08 schreef schatje het volgende:
Klopt het dat Buffy s1 maar 12 afleveringen heeft??
(dus in de plaats van een andere (tijdens het seizoen geschrapte) serie gekomen, en dus was er geen plek/tijd/geld voor 22 afleveringen.)
[Dit bericht is gewijzigd door BAZZA op 18-05-2003 09:34]
quote:was ik al bang voor.
Op maandag 19 mei 2003 15:56 schreef Ultrawuft het volgende:
Was een leuke aflevering, maar voor een series finale was ie niet echt goed ofzo.
ben m nu pas aan het downloaden, en pc is helemaal gaar (ben btw ook AL mn buffy en angel eps (stuk of 175) kwijt) dus moet ook nog branden en wachten tot vanavond half 11 tot ik kan kijken
quote:Ik wil hem ook zien!
Op maandag 19 mei 2003 16:35 schreef -eline- het volgende:
Net terug van mijn examen meteen de finale aan het downloaden kijken en daarna weer leren *diepe zucht* hopen maar dat de finale heel goed gaat worden van buffy
Welke examen heb je gedaan? SUcces met leren!
Ben blij dat ik al van school af ben....
quote:Ik had vandaag M&O en Nederlands maar goed ik heb de finale gezien!
Op maandag 19 mei 2003 16:42 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik wil hem ook zien!
Welke examen heb je gedaan? SUcces met leren!
Ben blij dat ik al van school af ben....
Spoilerruimte
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Alleen vraag ik me af hoe ze Spike nu nog mee willen laten doen in Angel.
/
/
/
/
/
/
Vooral dat plaatje wat spike van angel had getekend om tegenaan te boksen (leek net op butt-head lol ) Was erg grappig
Het laatste seizoen was niet perfect, maar de laatste episode erg indrukwekkend.
helaas paar keer gestoord door de katten en mn moeder.. das wel jammer maar was verder toch fantastische ep..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
zaten dit keer GELUKKIG geen soap-achtige dingen, voor dat want hoe de vorige ep afsloot leek dat toch anders te gaan.
Niks geen dingen van 'oh nu net op laatste moment zal the first wel ertussen komen'
Minpuntje is wel dat ze zo makkelijk die vampieren aankonden terwijl ze toen met die ene ongelofelijke moeite hadden en dat ze geen slayer bij de deur hadden gezet.. verder had ik nog wel willen zien hoe dat kindje die bal had geslagen
verder leuke referenties naar vorige seizoenen: dat ze bespreken wat ze morgen gaan doen en dan giles opmerking, en anya met dr bunnies..
De klap dat dit de laatste aflevering was zal nog wel hard aankomen bij me.
En wat is er nou precies met the first gebeurt?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Iedereen van de cast van Buffy: Bedankt!
quote:dat vroeg ik me ook af!!
Op maandag 19 mei 2003 19:40 schreef SuperSiem het volgende:
Spoilerruimte
Het was de laatste.
Nu kan ik vreselijk gaan uitweiden over wat Buffy the Vampire Slayer zo bijzonder maakte. Doe ik niet, als je al keek weet je precies wat dat is. Als je niet keek, what's the point?
Soms, heel soms, produceert de amerikaanse amusementsindustrie briljantjes. Deze glinsterde af en toe oogverblindend
the gift was trouwens eerst ook bedoeld als finale en toen zou sunnydale eerst ook vernietigd worden maar dat schoof dus op
ik vond the gift verder geen ene donder aan en ben blij dat het niet de finale was..
quote:Dan ben je in de minderheid. De meeste fanatieke Buffy-fans vervloeken de afgelopen 2 seizoenen.
Op dinsdag 20 mei 2003 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik vond the gift verder geen ene donder aan en ben blij dat het niet de finale was..
Maar had de serie geeindigd bij de fan-favourite The Gift, dan had ik daar ook zeker vrede mee gehad.
Voelt erg vreemd, zo'n laatste aflevering.
Spoilerspace
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik vond het erg mooi dat Buffy, Giles, Willow en Xander voor de grote fight bij elkaar stonden. Ik bedenk me nu dat Cordelia er misschien ook wel een klein beetje bijhoorde, al was het maar om het nog nostalgischer te maken. Daarna het lopen door de gang, alsof ze weer in Seizoen 1 zaten.
Wie had overigens gedacht dat Dawn de laatste woorden zou spreken?
Verder zat er teveel moois in om het nu nog eens op te noemen, als je dat allemaal wilt herinneren moet je nog maar een keer kijken.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Spoilerspace
Melluh, die nog begint te beseffen dat dit de allerlaatste keer is en dat ik nu het allemaal gestopt is de eerste paar seizoenen met een traantje zal bekijken.
Misschien ben ik wel weer overbodige dingen aan het zeggen enover dingen die vast al ergens anders in deze topic horen, maar wil het niet allemaal lezen want ik heb ze nog niet gezien en kan niet downloaden vandaar. Anders weet ik alles al voordat ze op tv komen.
Maar Me Buffy!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Horny-Little-DeviL op 20-05-2003 00:25]
quote:Ik ben zelfs behoorlijk van slag.
Op dinsdag 20 mei 2003 00:17 schreef Melluh het volgende:
Voelt erg vreemd, zo'n laatste aflevering.
Aan de andere kant was het wel een jarenlange emotionele investering die nu abrupt beeindigd wordt, dat legt geen windeieren...
quote:Helemaal mee eens.
Ik ben zelfs behoorlijk van slag.
Mijn prioriteiten in dit leven lagen altijd al wat vreemd.Aan de andere kant was het wel een jarenlange emotionele investering die nu abrupt beeindigd wordt, dat legt geen windeieren...
quote:Interview>>Joss Whedon:
Op dinsdag 20 mei 2003 00:20 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Spike?? Bij Angel??? Maar maar! Oja, Buffy gaat weg.. Snik snik.
What's happening with Angel?
We've got a really exciting idea for next year, revealed in the last episode of this season. It has everything going for it, including the fact that I'm sure many of our Buffy cast will be able to make cameos.
Could those cameos include Sarah Michelle Gellar?
Yes, that's definitely a possibility.
quote:Yep.Is dit eigenlijk het laaste seizoen dat nu op net5 is?
quote:Is there any truth in the rumour that Holly Valance was approached to take over as Buffy?
Maar de cast van Buffy ging toch door zonder haar ofzo?
Heeft iemand hier trouwens echt vanaf 1997 gekeken? zover dat mogelijk is?
ik pas sinds 3 jaar geloof ik..
En met afleveringen is altijd zo: eerste keer zijn ze meestal de beste.. en soms kijk je heel anders naar een aflevering dan dat je op een andere dag zou doen..
nu heb ik genoten van de finale en vondt het spannend maar zat niet te zweten ofzo.. had ik met dirty girls wel en met 2 angel afleveringen dit seizoen. Vond de ep verder geweldig maar voor hetzelfde geld had ik het morgenmiddag gekeken en er geen zak aangevonden
Ik heb nu 144 buffy afleveringen gezien en 88 van angel.
Moet mn zus nog bedanken want die raadde me buffy aan.. en om eerlijk te zijn ben ik toen eigenlijk gaan kijken vanwege sarah michelle gellar.. die vond ik toen wel lekker toen ik die voor het eerst zag
later is dat heel anders geworden: vindt sarah nu niet bepaald lekker en de serie zelf is nu echt de enige reden dat ik kijk.
wel jammer dat ik eerste 3 seizoenen ofzo veel eps gemist heb en toen niet echt me erin verdiepte.. keek ook tijdens het eten toen en vergat het ook vaak.
pas toen de tijden op net5 veranderden en ik elke keer alleen boven keek heb ik echt elke aflevering elke seconde gezien.
achteraf jammer dat ik eerste 3 seizoenen ook niet echt 'goed' heb gekeken.. notabene me moeder die er geen zak aan vindt heeft me toen verteld hoe seizoen 3 afliep want ik was het vergeten..
bah nu moet ik maar stoppen want begin steeds meer te balen
Though completly hersey, the stuff in the "SMG Attitude" loop seem to hold more weight when you take into account the fact that she didn't feel the cast and crew of her show deserved to learn of her desire not to continue on her show from her own mouth.
weet iemand hier meer over? ik heb namelijk al die tijd niks gelezen omdat overla spoilers staan (daar trouwens ook heel erg dus maar goed ook)
quote:Effe snel reageren!
Op dinsdag 20 mei 2003 01:19 schreef Hertog_Martin het volgende:Heeft iemand hier trouwens echt vanaf 1997 gekeken? zover dat mogelijk is?
Ja ikke! Ik was boven bezig met mijn huiswerk, roept mijn moeder opeens. Hey Miran een nieuwe serie op tv, over vampieren!
Ik naar beneden, Buffy kijken en sindsdien ben ik verslaafd! Door mijn moeder eigenlijk!
Bedankt mammie!
quote:Ja, behalve dan dat ik vind dat een serie nooit mag eindigen met het overlijden van de hoofdpersoon, ook niet als het is om de wereld te redden. Na alles wat ze (in het specifieke geval van buffy) heeft doorgemaakt en heeft betekend voor de wereld zou ze niet met haar leven moeten hoeven betalen en van een fijn non-hero leven moeten mogen genieten.
Op dinsdag 20 mei 2003 10:43 schreef G1Ace het volgende:
jammer genoeg was ik pas verslaafd aan buffy geraakt met seizoen 3 in '98-99
eerste aflevering was die ene in welk buffy ging vechten tegen soort honden, en xander uiteindelijk met faith in bed komt
the gift is naar mijn mening misschien de perfecte manier geweest om buffy af te sluiten, vooral zoals willow daarna bij angel kwam
quote:Ik heb hier niks overgehoord maar dat zal wel meevallen denk ik ze is nu bezig met Scooby Doo 2 en ze gaat ook nog een romantische comedy (film) doen in augustus
Op dinsdag 20 mei 2003 01:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Eh ben net ff aan het lezen op imdb forum over buffy en ik hoor allemaal mensen boos zijn op SMG en iedereen heeft het erover dat ze een toekomst in de filmindustrie wel kan vergeten vanwege haar gedrag
When casting the pilot for the small-screen Buffy the Vampire Slayer in the spring of 1996, producers initially thought Sarah Michelle Gellar would be best for the part of Cordelia Chase, while Charisma Carpenter originally auditioned for Buffy before finally getting Cordy. While taping the pilot, Gellar celebrated her 19th birthday--but the shoot was no party. "They almost shut us down," Gellar said. "We were the little show nobody thought could." It was also the little show that almost looked a little different. Willow was originally played by Riff Regan, but at the network's insistence, she was later replaced by Alyson Hannigan.
Ik heb nooit geweten dat sarah de rol van cordy zou gaan doen het is maar goed dat ze gewisseld hebben
En dat is ook het geval voor willow
Maar nog even over de finale wat ik zo raar vond was dat in het script stond dat spike op het laaste moment nog zijn hand zou uitsteken vanuit het zand Dat zou ook best logisch kunnen zijn want dan kon de profecy nog eens uitkomen ben benieuwd hoe ze dit werkelijk gaan doen
Lijkt me ook best lullig dat iemand waarmee je 7 jaar hebt gewerkt en je als een vriending beschouwd zoiets belangerijks geeneens persoonlijk verteld. Want het heeft behoorlijke invloed op hun leven. Vooral op die van Xander denk ik.
quote:Der was toch een profecy uit angel dat een vampire with a soul ooit mens zou worden na zijn goede daden Als dat zo is kan het zijn dat niet angel maar spike mens zou worden toch..? ??
Op dinsdag 20 mei 2003 12:59 schreef RickN het volgende:[..]
Welke profecy?
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hoe kan Spike in vredesnaam naar Angel verhuizen na wat er zojuist in de finale finale met hem is gebeurd???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SPOILER
quote:juist
Op dinsdag 20 mei 2003 14:00 schreef -eline- het volgende:[..]
Der was toch een profecy uit angel dat een vampire with a soul ooit mens zou worden na zijn goede daden Als dat zo is kan het zijn dat niet angel maar spike mens zou worden toch..? ??
alleen vraag me wel af hoe ze dat wouden doen want er is weinig van m over..
dat bordje wat nog het dal inviel was ook een leuke ode aan spike.. herinneren jullie nog dat ie toen met dru in zn auto vol tegen dat sunnydale bordje knalde?
helaas 4 seizoenen wachten op angel.. en geen buffy meer
en ik baal nogsteeds dat ik die eerste 3 seizoenen maar half heb gevolgd toen.. uitendelijk alle eps wel gezien maar is toch anders dan wanneer je het verhaal in goede volgorde kijkt.
maarja was toen ook pas 13.. sommige humor enzo ontging me toen ook.
Ik vond het wel een goeie aflevering voor zover je de laatste aflevering van je lievelingsserie goed kan vinden, alleen de ubervamps werden opeens wel erg makkelijk gedust, zelfs Giles en Wood konden ze de nodige weerstand bieden, vond ik niet helemaal kloppen. Nu is het wachten op het 5e seizoen van Angel, ben erg benieuwd wat voor rol Spike zal gaan spelen en wat het effect van al die geactiveerde slayers zal zijn in op de wereld van Angel.
quote:Fred met SuperPowers.
Op dinsdag 20 mei 2003 18:38 schreef kotsmongool het volgende:.... en wat het effect van al die geactiveerde slayers zal zijn in op de wereld van Angel.
Dat wordt geweldige televisie.
quote:Als ze dan Gunn ff een paar goeie klappen zou verkopen
Op dinsdag 20 mei 2003 18:39 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Fred met SuperPowers.
Ik hoop trouwens echt dat als het nieuwe seizoen van Angel begint dat hij dan lang en breed over Cordelia heen is, dat hij op haar verliefd werd stond me echt tegen en ik vond dat het dieptepunt van heel de serie
Op de tweede plaats zet ik dan toch maar Buffy, ik zou graag Willow op twee zetten, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Willow voornamelijk gedurende kortstondige perioden van een seizoen übercool was maar dan de rest van het seizoen toch iets minder... Mijn alltime favorite karakter uit de hele serie blijft toch wel evil-willow, inclusief creepy aders door haar gezicht, op de voet gevolgd door vampire-willow.
Anya waardeer ik vooral vanwege haar sarcastische oneliners. Ook de laatste afleveringen van dit seizoen was ze weer aardig op dreef, b.v. als ze de potientials op een totaal _niet_ subtiele manier duidelijk maakt dat ze toch eigenlijk maar cannon fodder zijn
Xander bracht soms een komische noot, soms een serieuze en dan weer een emotionele. Zonder hem zou de serie niet hetzelfde zijn geweest en zeker minder, maar voor mij had hij geen kwaliteit die em tot een echt cool karakter maakte.
Dawn jankte me toch een beetje te veel. Zonder haar was de serie dus _niet_ minder geweest, zonder daarmee te willen zeggen dat ik liever had gehad dat ze dus ook niet mee had gedaan. Soms was het toch wel een schatje.
Giles was onmisbaar voor de serie, maar verder heb ik over hem hetzelfde gevoel als over Xander. Hij had gewoon geen über-kwaliteiten....
Andrew was lachen en hij heeft uiteindelijk mijn sympathie wel gekregen.
Ik vond het echt een hele goede aflevering en dus een fantastisch einde!
Ik heb echt genoten van deze laatste aflevering!
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wat ik wel mooi vond met Buffy en Spike bijna op het einde....
Buffy: I love you......
Spike: No you don't.....but thanks for saying it
En op het einde...
Dawn: Looks like the Hellmouth is officially closed for bussiness.
Giles: There is another one in Cleveland....
Xander: We saved the world.
Willow: We've change the world. I can feel them Buffy. All over. Slayers awakening everywhere
En dan Dawn laatste woorden...............
Yeah Buffy, what are we gonna do now?
Ow ja en arme Spike......En Anya......vond het wel zielig hoor.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Einde spoiler.......
Jammer dat het afgelopen is eigenlijk. Ik had wel willen weten wat ze nu verder gaan doen..
Wat heb ik genoten van deze aflevering zeg!
Prima dialogen, uitstekende vechtscenes en natuurlijk (hoe nostalgisch) de 4 hoofdpersonen die nog even bij elkaar komen in de school
Toch wel 1 van de betere afsluitingen van een serie die ik gezien heb.
Maaruh... Hebben jullie dat nou ook.. Zo'n gevoel na het zien van de laatste scene.... Zo'n gevoel dat je wil roepen:
S P I N O F F !!!!!
Jeetje, wat een mogelijkheden ervoor. (Zonder te veel uit te breiden over het einde, mocht iemand hem nog niet gezien hebben)
Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm genoten heb van deze serie, de afgelopen 7 jaar. Mijn complimenten aan de schrijvers en aan de acteurs die trouw zijn gebleven aan de serie.
Want zonder de vaste cast, zou het niet zo'n grote serie geworden zijn.
The End..
quote:Heb je wel vaker horen mopperen, dat je liever een heel seizoen Angelus wou kijken ofzo.
Op dinsdag 20 mei 2003 19:14 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Als ze dan Gunn ff een paar goeie klappen zou verkopen
Ik hoop trouwens echt dat als het nieuwe seizoen van Angel begint dat hij dan lang en breed over Cordelia heen is, dat hij op haar verliefd werd stond me echt tegen en ik vond dat het dieptepunt van heel de serie
Maar erg goed van joss dat ie dat zo deed, echt knipoog naar eerste seizoenen.. laten we niet vergeten dat het zijn serie is en dat hij dus zelf de allerlaaste aflevering van zn kindje heeft moeten schrijven.
Sarah zal ik wel nooit meer zien, ze kiest met films altijd van de stomme rollen..
James dus misschien in Angel volgend seizoen
Alyson tja, ze zit wel in american pie maar dat is ook niet echt mijn soort film
Nicholas.. tja nick toch.. wat zal er met jou gebeuren?
Anthony.. dat ripper zal wel niet doorgaan, kan in engeland overal terecht maar of ie nog succesvol zal zijn?
Michelle.. eh.. wordt maar pornoster ofzo. heb je het lichaam wel voor.
Emma.. tja zal ook wel einde verhaal zijn
de mogelijke spinoff: ze transformeren in de ghostbusters..
Zal angel trouwens ook de 144 halen? 110 gaan ze iig halen..
owja nog even op mijn vorige post terugkomend: een paar van hun zullen natuurlijk wel in angel verschijnen.. misschien niet als de rol die ze in buffy hadden..
quote:O jee mijn gemopper begint op te vallen
Op dinsdag 20 mei 2003 21:51 schreef schatje het volgende:[..]
Heb je wel vaker horen mopperen, dat je liever een heel seizoen Angelus wou kijken ofzo.
Ik hou er gewoon van als Angel een beetje duister blijft zoals met Darla en Angelus, dan vind ik Boreanaz op zijn best en dan is het hele eeuwige lijden gedoe van Angel niet zo op de achtergrond. Maar ja smaken verschillen
spoiler
Ik bedacht me aan het eind nog "goh, nu hebben ze nergens te slapen, moeten ze een hotel pakken ofzo. He, wie heeft er ook alweer een hotel?"
spoiler
Tja, ons volgende topic wordt "Angel s5 @ USA", that's it. Kan niet wachten tot dat seizoen trouwens.
Wat moeten we toch deze zomer?
quote:platspuiten en slapen dus
Op woensdag 21 mei 2003 09:31 schreef Witchfynder het volgende:
Door gebrek aan tijd heeft hij anderhalve dag op mijn HD moeten wachten, maar vannacht toch maar gezien. Geweldig! Een zeer waardig einde voor deze serie. Eigenlijk was iedereen op en top in deze aflevering. Het dialoog van Wood en Faith bij die gast was super.spoiler
Ik bedacht me aan het eind nog "goh, nu hebben ze nergens te slapen, moeten ze een hotel pakken ofzo. He, wie heeft er ook alweer een hotel?"
![]()
spoiler
Tja, ons volgende topic wordt "Angel s5 @ USA", that's it. Kan niet wachten tot dat seizoen trouwens.
![]()
Wat moeten we toch
deze zomer?
quote:Ik heb nog een paar Enterprise te gaan, een paar Friends en dan is dit seizoen ook weer afgelopen. JAG kan ik niet meer aankomen en Black Sash en AUSA zijn foetsie.
Op woensdag 21 mei 2003 09:54 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
platspuiten en slapen dus
Nou ja, er is nog een aardige backcatalogue met films om te zien.
quote:Ik heb gewoon bewust een paar series niet gevolgd. Daar kan ik nu dus mooi aan beginnen.
Op woensdag 21 mei 2003 11:37 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb nog een paar Enterprise te gaan, een paar Friends en dan is dit seizoen ook weer afgelopen. JAG kan ik niet meer aankomen en Black Sash en AUSA zijn foetsie.
Nou ja, er is nog een aardige backcatalogue met films om te zien.
quote:Je kan de afleveringen op NET5 nog een keer kijken
Door gebrek aan tijd heeft hij anderhalve dag op mijn HD moeten wachten, maar vannacht toch maar gezien. Geweldig! Een zeer waardig einde voor deze serie. Eigenlijk was iedereen op en top in deze aflevering. Het dialoog van Wood en Faith bij die gast was super.spoiler
![]()
spoiler
![]()
Erg goede aflevering. Heel gemeen alleen want ik wil meer! Schokkend hoe te zien hoe Anya bijna terloops aan haar einde komt en hoe weinig van het groepje potentials er eigenlijk overblijven. Schitterende climax met een verdiende rol daarin voor Spike.
Pff vind het echt moeilijk om uit te drukken wat de serie met me gedaan heeft. Heb hem van het begin af aan gezien, hoewel ik hier en daar wel wat afleveringen heb gemist toen. Pas vanaf seizoen 4 heb ik echt 100% van de afleveringen gezien en toen ben ik echt verslaafd geraakt. Tja, ik ga het echt heel erg missen. Dat is het enige wat ik kan zeggen denk ik. Gelukkig is er nog Angel.
Angel zonder Spike lijkt me, want je zag Spike heel duidelijk in vlammen opgaan. Met een brede glimlach op zijn gezicht gelukkig. Misschien is Joss op het laatste moment van mening veranderd of kreeg hij geen toestemming voor een nieuwe regular in Angel, we weten het helaas niet. Of misschien komt Spike terug 'Darla style', maar dat lijkt me niet.
R.I.P. BtvS
quote:Daar zijn al geruchten over dat er wel zoiets gaat gebeuren, dat hij op toverige manier ineens weer voor ze staat. En waarom niet, hij zal niet de eerste zijn.
Op woensdag 21 mei 2003 14:24 schreef Capetown het volgende:
Angel zonder Spike lijkt me, want je zag Spike heel duidelijk in vlammen opgaan. Met een brede glimlach op zijn gezicht gelukkig.Misschien is Joss op het laatste moment van mening veranderd of kreeg hij geen toestemming voor een nieuwe regular in Angel, we weten het helaas niet. Of misschien komt Spike terug 'Darla style', maar dat lijkt me niet.
quote:Dan zie je zulke topics niet meer zo snel voorbij komen
Op dinsdag 20 mei 2003 18:38 schreef kotsmongool het volgende:
en wat het effect van al die geactiveerde slayers zal zijn in op de wereld van Angel.
quote:get drunk, get bitten, become a vampire and form our own show! yeah!
He lived at one point (possibly still living there) in a house right on the beach. He once said during an interview that the worst part of living there was that because of his role on 'Buffy: The Vampire Slayer', he couldn't go out on the beach for any length of time because he'd pick up a tan.
Kan ie eindelijk bruin worden
En ik denk dat ze gewoon die shanshu prophecy toepassen op Spike..
According to Wa... err, Kristin (E! On-line) Charisma leaving the show wasn't entirely her choice, also, they are in talking about Harmony coming to Angel, to fill a Cordy-void. You also already know that James Marsters is coming to Angel, and omg, he is 40...
Spike komt ergens terug als mens
Angel maakt een vampier van 'm
Willow geeft Spike weer z'n ziel
Tadaa hij is weer terug..
http://www.bbc.co.uk/cult/news/buffy/2003/05/19/4536.shtml
bah waarom lees ik dat nu pas.. had best wel iets willen kopen, ookal is het maar een klein lullig dingetje omdat ik niet zoveel geld heb..
ow en nog iets: david greenwalt over Angel:
"I believe this show will go another three years."
Ik raad jullie trouwens zoiezo de bbc.co.uk/buffy pagina aan, is gewoon een van de beste sites voor buffy. Alleen wel oppassen met spoilers maar nu kan je weinig risico lopen want nu gaat het alleen over de cast enzo en de basis-opzet..
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 21-05-2003 17:05]
quote:Op de BBC-site staat het volgende:
Op woensdag 21 mei 2003 14:31 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Daar zijn al geruchten over dat er wel zoiets gaat gebeuren, dat hij op toverige manier ineens weer voor ze staat. En waarom niet, hij zal niet de eerste zijn.
quote:Zal wel weer een leuke spreuk worden ofzo.
But one member of the cast who has joined Anglel is James Marsters, for the full 22-episode run. But that apparently will take some explaining:"Well, yes," Greenwalt says, "because when you see how Buffy finishes, you'll realize that we have a bit of a problem there. But we'll figure it out."
Naja anyway ik had dat dus ook gelezen en ik weet wel zeker dat ze die shanshu prophecy gaan toepassen..
Je hebt best kans dat het allemaal een beetje nep en 'OWJA TUUUURLIJK'-achtig gaat worden maarja..
quote:Precies, want waarom zouden Angel en zijn vriendjes Spike door middel van een spreuk oproepen (of op wat voor manier dan ook)? Ik kan zogauw geen goede reden bedenken.
Op woensdag 21 mei 2003 19:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je hebt best kans dat het allemaal een beetje nep en 'OWJA TUUUURLIJK'-achtig gaat worden maarja..
Maar goed, de schrijvers hebben er de hele zomer voor.
quote:Post jij ook op tvtome.com??
Op woensdag 21 mei 2003 19:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hm ik dacht dat ik dat ook gepost had.. wat supersiem net zei..Naja anyway ik had dat dus ook gelezen en ik weet wel zeker dat ze die shanshu prophecy gaan toepassen..
quote:soms ja
Op woensdag 21 mei 2003 20:04 schreef schatje het volgende:[..]
Post jij ook op tvtome.com??
Okay, so that was a thing. Thank you for hanging in with me, guys. Now at last, I can tell you guys what happens next tuesday without lying.
1)I will probably have a beer.
2) earth, more or less turning, pretty certain.
3) I might read.
Cool! Now I get why everyone loves spoilers! I totally RUINED my beer-having for people who like surprises! I see now that I was shackled by Buffy, and now I'm free.
Which, oddly enough, is not how I feel.
Hope you liked.
j
Op tvtome een note over the gift:
Earlier in the season, it was rumored that the entire town of Sunnydale would be sucked into the Hellmouth in the finale. Although it has never been completely confirmed, Joss had another plan for the season. The original idea was to have Anya die in the rubble, Xander be Glory's other half (instead of Ben), Willow was going to become evil after Tara's death and join forces with Glory, and Dawn was to be bled by Evil Willow in the end, and Sunnydale was supposed to be completely destroyed by the Hellmouth. Of course, this plot was never used and aspects like Willow turning Evil and Tara dying were fleshed out through season 6.
Schatje: post jij ook op tvtome dan?
quote:Het was niet geheel Carpenters keuze? Misschien was het de makers ook opgevallen dat haar toneelspel af en toe op basisschoolmusicalniveau was.
Op woensdag 21 mei 2003 16:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
May 20, 2003According to Wa... err, Kristin (E! On-line) Charisma leaving the show wasn't entirely her choice, also, they are in talking about Harmony coming to Angel, to fill a Cordy-void. You also already know that James Marsters is coming to Angel, and omg, he is 40...
Maar wel leuk dat er nog aan Harmony wordt gedacht, bij Buffy waren ze dat soort mensen 'vergeten'. Ik had gehoopt sommigen nog wel terug te zien in het laatste seizoen, zoals bijvoorbeeld ook Willy 'the Snitch' en andere personages die meerdere afleveringen een (kleine) rol hebben gespeeld. Drusilla, Faith en Jonathan waren namelijk nog wel te zien het laatste seizoen.
quote:Yep, ook heel soms, en ik zeg lekker niet onder welke naam.
Op woensdag 21 mei 2003 20:58 schreef Hertog_Martin het volgende:Schatje: post jij ook op tvtome dan?
quote:Waarschijnlijk 'cutie' ofzo.
Op woensdag 21 mei 2003 21:09 schreef schatje het volgende:[..]
Yep, ook heel soms, en ik zeg lekker niet onder welke naam.
Als Spike trouwens weer terug komt zal dat wel in de eerste nieuwe aflevering van Angel moeten gebeuren Want Spike gaat zeker 22 afleveringen doen bij Angel (vol seizoen dus) Het lijkt mij logisch dat we een verklaring krijgen hoe spike terug gaat komen en dat wil ik ook zien uiteraard Maar moeten ze dan niet in Sunnydale de volgende aflevering beginnen van angel Zou dat misschien betekenen dat Angel nog in sunnydale is
of weet Spike de weg naar ehm W&H En als Spike mens zou worden wat ik vermoed lijkt het me wel leuk om te zien hoe Angel daarop gaat reageren Zoveel raadsels en nog zolang moeten wachten hoe houd ik het vol
quote:Oh my god. Are you twelve?
Op woensdag 21 mei 2003 21:09 schreef schatje het volgende:[..]
Yep, ook heel soms, en ik zeg lekker niet onder welke naam.
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 21-05-2003 21:42]
quote:Waar? Nou, daar, in de grot, toen ie net als elke vampier die door zonlicht wordt beschenen in vlammen uitbarstte en en als een hoopje as op de grond viel. Dat was toch wel vrij duidelijk hoor
Op woensdag 21 mei 2003 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
Ex-squeeze me, maar waar hebben we Spike feitelijk dood zien gaan? We nemen aan dat hij dood is, omdat we de grot in hebben zien storten. Joss Whedon is gewoon lekker aan het stangen. Hij weet precies hoe volgend seizoen er uit gaat zien. Dat gaat hij echt niet pas van de zomer doen. De plotline moet al lang klaar liggen en zou al gelezen zijn door de Joss' opdrachtgevers. Ze gaan nu het papierwerk regelen, vakantie houden en dan in augustus beginnen met het werk. Kom zeg.
quote:Ik meen me te herinneren dat ik hem in duizend stukjes heb zien vergaan.
Op woensdag 21 mei 2003 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
Ex-squeeze me, maar waar hebben we Spike feitelijk dood zien gaan?
quote:998 to be exact, but who's counting
Op woensdag 21 mei 2003 21:44 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik meen me te herinneren dat ik hem in duizend stukjes heb zien vergaan.
quote:Oooh, dacht dat dat pixels waren
Op woensdag 21 mei 2003 21:39 schreef RickN het volgende:[..]
Waar? Nou, daar, in de grot, toen ie net als elke vampier die door zonlicht wordt beschenen in vlammen uitbarstte en en als een hoopje as op de grond viel. Dat was toch wel vrij duidelijk hoor
Anyway, de rest van mijn post is nog steeds valide. Het is gewoon al zeker dat hij er zit en ik gooi het er op dat hij er zonder interventie van iemand in de groep uit komt, want het klopt dat niemand, behalve Buffy misschien, hem op zou willen roepen. Misschien reïncarneert hij met hulp van een of andere gode kracht. Lijkt me het meest plausibel en het minst corny.
quote:JOEPIE !!
Tru FaithFaith actress Eliza Dushku is to star in her own series for the Fox network, Tru Calling.
Tru Calling, a supernatural series, features Dushku as a young woman with psychic powers.
Her character, Tru Davies, is a student who can relive whole days, a talent which enables her to prevent various disasters. Shades of Quantum Leap, we think.
Jon Feldman, who worked on Roswell, is the show's writer and executive producer. The pilot was directed by Phillip Noyce (The Quiet American).
Fox!! will begin transmitting Tru Calling in the Autumn.
Dus we kunnen gewoon gaan genieten van een Spinoff na een jaartje rust
quote:Wat ziet er toch lekker uit he??
Op woensdag 21 mei 2003 21:37 schreef -eline- het volgende:
Dit is de nieuwe poster van Angel En ik zie dat linksonder Spike er al opstaat Connor en Cordy dus niet
Hij zag er ook altijd zo komisch uit in buffy in de eerste 2 seizoenen als ie boos werd
Heb helaas dus al mn buffy en angel afleveringen verloren anders wist ik wel een goede screenshot maar die hou je nog tegoed van me.
Wat vindt je van james dan? die vindt ik er wel goed uitzien.
En ik ben gewoon een hetero jongen en ben daar gewoon eerlijk in
quote:Ik vind het echt een knappe vent, maar dat had je al begrepen.
Op donderdag 22 mei 2003 00:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind david er maar raar uitzien.. vooral op die foto.
quote:James is weer niet mijn type.Hij ziet er wel goed uit voor zijn leeftijd.
Wat vindt je van james dan? die vindt ik er wel goed uitzien.
quote:Lief
En ik ben gewoon een hetero jongen en ben daar gewoon eerlijk in
quote:Ik snap je reactie niet echt? ben je blij dat eliza's serie het waarschijnlijk maar 1 seizoen zal volhouden?
Op woensdag 21 mei 2003 23:40 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
JOEPIE !!
Het is een bekend gegeven dat SF series het (de laatste jaren) nooit langer dan 1 seizoen uit houden op FOX.Dus we kunnen gewoon gaan genieten van een Spinoff na een jaartje rust
![]()
quote:Is het nou een feit dat ie 40 is? Er waren altijd 3 geboortedatums..
Op donderdag 22 mei 2003 00:48 schreef schatje het volgende:
James is weer niet mijn type.Hij ziet er wel goed uit voor zijn leeftijd.
Hij ziet eruit als 25 ofzo
quote:SmashBro had het over 40, zoek het nog wel een keer op.
Op donderdag 22 mei 2003 00:56 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Is het nou een feit dat ie 40 is? Er waren altijd 3 geboortedatums..
Hij ziet eruit als 25 ofzo
Die krater in beeld bijvoorbeeld.. omdat ik de eerste keer de hele tijd zat te wachten of spike er toch op een of andere manier nog uit zou klimmen duurde dat toen erg lang.
Anya's dood flitste toen de eerste keer voorbij maar nu zag je duidelijk dat ze door een bringer diagonaal doormidden werd gesneden.
Een babe in een serie hoeft van mij niet persee.. maar toch kijk je liever tegen een lekker ding aan dan tegen een lelijke.. kijkt gewoon makkelijker.
In angel heb je nu dus idd alleen fred en lilah over en beiden zijn wel knap opzich maar meer ook niet. Voor schatje zal Angel wel een feest worden met David, James en alexis. Veel mannen idd: Angel, Gunn, Wesley, Lorne, Spike
Ben benieuwd hoe Angel gaat worden.. misschien wordt het wel helemaal niks.. en misschien wel de positieve dingen van Buffy en Angel in een serie.
Joss Whedon gaat iig meer tijd in Angel steken en een paar afleveringen regisseren. Ook gaan er wat schrijvers van Buffy naar Angel. Tim minear (ofzoiets) is er mee gestopt geloof ik bij Angel. En verder zullen er wel gastoptredens komen van buffy.
Seizoen 4,5,6 en 7 heb ik allemaal goed gevolgd, goede volgorde en geen ep gemist. Eerste 3 seizoenen en vooral seizoen 3 ontzettend veel gemist omdat het toen op een rottijd kwam. Vondt opzich seizoen 5 toen slecht en saai, seizoen 6 goed en 7 de eerste paar eps en de laatste paar.
Angel vindt ik elk seizoen goed. En eps van de eerste 2 seizoenen heb ik al paar keer overnieuw gekeken. Dat waren namelijk ook allemaal goede alleen-staande afleveringen en seizoen 1 ga ik dus ook op dvd kopen nu alles op mn harde schijf weg is.
Moet nu eerst maar wat aan school doen.. zoals ik er nu voor sta haal ik het 100% zeker niet en iedereen, ja iedereen zegt me dat ik het niet ga halen
Dan komt zomervakantie.. die hopelijk wat beter wordt dan mn vorige.
En dan weer 8 a 9 maanden een seizoen Angel. Hopelijk kan ik die kijken op een projector. Wellicht woon ik dan ook op mezelf al (17 ) en dan nodig ik jullie wel een keer uit voor een avondje Angel
Dit topic zal wel doodbloeden tot die tijd..
ff offtopic, Hertog_Martin, maak een fotoboek. Met veel plaatjes van 2pac Mijne zit al vol met fotos van Tyrese...
Maarre ik hou het gewoon bij een plaatje van pac hoor misschien gaat ie wel weg voor een ander plaatje
Nog een leuke foto trouwens:
quote:Neeeeeee, geen Tupac meeeer! *stuurt Spike er op af*
Op donderdag 22 mei 2003 01:47 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Wilde ff melden dat ik de aflevring van vandaag best eng vond...ff offtopic, Hertog_Martin, maak een fotoboek. Met veel plaatjes van 2pac
Mijne zit al vol met fotos van Tyrese...
Ze zouden eens een paar Black Metalbands een guestrol moeten geven in Angel. Past er perfect bij.
Daarbij hebben ze hun eigen props al, dus dat scheelt in de kosten.
quote:Hij heeft zo'n treurige gezichtsuitdrukking. In het begin had ik ook zoiets van 'wat is dat nou weer voor knakker?', maar ja, he grows on ya.
Op donderdag 22 mei 2003 00:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind david er maar raar uitzien.. vooral op die foto.
Een vriendin van mijn zus is zo'n fan van James dat als je zijn naam niet eens kan noemen zonder dat ze praktisch flauw valt hehe
quote:Nou vooruit dan. Ik kom er eerlijk voor uit: ik ben hetero.
Op donderdag 22 mei 2003 00:43 schreef Hertog_Martin het volgende:En ik ben gewoon een hetero jongen en ben daar gewoon eerlijk in
En ik vind die Jonathan wel een lekker ding!
Maar eerlijk gezegd zie ik niet in waarom alle vrouwen Spike zo leuk vinden. Ik vind Wesley er eerlijk gezegd dan leuker uitzien.
As we take one final look at Sunnydale, we see a hand stick out through the fallen debris...
eh.. right
quote:Update: The wedding wil be in september.
Op donderdag 22 mei 2003 16:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
NIEUWS: David Boreanaz and James Marsters were spotted together in a swimming pool. Asked later, both admitted they are gay.
Leuk voor die engelsen
Was met seizoen 5 ookal zo.. had het ook in alle kranten gestaan..
quote:Jaa dat stond dus ook in het script wat ik gelezen had zat daar op te wachten en dan gebeurt er niks op het einde
Op donderdag 22 mei 2003 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zat net ff naar de .nfo van ftv te kijken en daar staat precies dezelfde beschrijving als op tvtome maar met 1 regeltje extra:As we take one final look at Sunnydale, we see a hand stick out through the fallen debris...
eh.. right
quote:Wesley groeit bij mij, hij is een beetje dominant geworden, hou ik wel van
Op donderdag 22 mei 2003 11:09 schreef -eline- het volgende:
Spike is gewoon aantrekkelijker dan Wesley door zijn rol en de manier waarop die acteerd Gevaarlijker,
quote:Doen ze altijd daar, EastEnders nam voor de "Who Shot Phil Mitchell?" aflevering drie verschillende versies op om de pers een stapje voor te zijn.
Op donderdag 22 mei 2003 16:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.bbc.co.uk/cult/news/buffy/2003/05/22/4596.shtmlLeuk voor die engelsen
Was met seizoen 5 ookal zo.. had het ook in alle kranten gestaan..
quote:Oe, geil
Op donderdag 22 mei 2003 16:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
NIEUWS: David Boreanaz and James Marsters were spotted together in a swimming pool. Asked later, both admitted they are gay.
quote:Kinky
Op donderdag 22 mei 2003 18:19 schreef schatje het volgende:[..]
Wesley groeit bij mij, hij is een beetje dominant geworden, hou ik wel van
.
quote:In het script op buffy.nu stond niet dat het de hand van spike was. Er stond in dat the first 'corporeal' was geworden (dus vaste vorm had aangenomen) en Anya had het overleefd ipv Xander. Spike daarentegen verbrandde ook in dat script volledig. Die hand kon dus of van Xander geweest zijn, of van the first. Ik gok op het laatste
Op donderdag 22 mei 2003 17:25 schreef -eline- het volgende:[..]
Jaa dat stond dus ook in het script wat ik gelezen had zat daar op te wachten en dan gebeurt er niks op het einde
quote:Ja klopt net nog even gekeken maar omdat ik van tevoren wist dat spike naar angel zou gaan ging ik er eigenlijk meteen vanuit dat het zijn hand zou zijn Wat betrefd van Anya en Xander klopt inderdaad had ik ook gelezen in een net iets ander script op Elemental-boards Er was ook nog een mogelijkheid dat Andrew zou doodgaan En ze zeiden ook dat Dawn slayer zou worden en het amulet van Spike af zou pakken om de wereld te redden maar dat is gelukkig niet gebeurd dat zou een stuk minder zijn denk ik
Op donderdag 22 mei 2003 20:24 schreef Capetown het volgende:[..]
In het script op buffy.nu stond niet dat het de hand van spike was. Er stond in dat the first 'corporeal' was geworden (dus vaste vorm had aangenomen) en Anya had het overleefd ipv Xander. Spike daarentegen verbrandde ook in dat script volledig. Die hand kon dus of van Xander geweest zijn, of van the first. Ik gok op het laatste
quote:O sorry, dacht dat het gewoon over Buffy ging...
Op donderdag 22 mei 2003 02:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Pas je wel op dat je niet in het verkeerde topic zit? Want je hebt het over net5 denk ik..
quote:Hier moet je zijn: Buffy s7 / Angel s4 @ Net 5
Op vrijdag 23 mei 2003 00:15 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
O sorry, dacht dat het gewoon over Buffy ging...
Heb niet alles gelezen omdat ik niet kan downloaden dus wacht ik elke week weer in spanning totdat het op tv komt. En ik wil niet weten wat er gebeurt voordat ik het gezien heb. Maar dan zal ik jullie niet meer lastig vallen met me net5 gepraat dan.
quote:Hmm, dat is niet eens zo'n gek idee. W&H had al een plan om wie de amulet dan ook droeg terug te halen. Ze dachten Angel en hebben ineens een Spike tegenover zich staan. Helemaal niet gek, nee. Dat zou Spike ook gelijk in het midden van W&H plaatsen.
Op vrijdag 23 mei 2003 01:05 schreef G1Ace het volgende:
eh (mijn idee)
het was de bedoeling dat angel het amulet zou gebruiken, en niet spike
dus, w&h heeft al plannetje klaar staan omdat het nodig was om angel terug te halen
end of the world, apocalypse van w&h waarin angel rol in speelt, etcetera, etcetera, etcetera
alleen, de verkeerde persoon droeg het, en dus kwam de verkeerde persoon terug door de "spell"
Spike
And that's my take on it
quote:Inderdaad dat kan wel eens gaan kloppen denk ik nu
Op vrijdag 23 mei 2003 09:04 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hmm, dat is niet eens zo'n gek idee. W&H had al een plan om wie de amulet dan ook droeg terug te halen. Ze dachten Angel en hebben ineens een Spike tegenover zich staan. Helemaal niet gek, nee. Dat zou Spike ook gelijk in het midden van W&H plaatsen.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 12:25 schreef -eline- het volgende:[..]
Inderdaad dat kan wel eens gaan kloppen denk ik nu
Dan hebben ze tenminste ook een reden waarom spike naar W&H gaat ja, wat jij zegt
Ik voorzie al wrijvingen tussen Gunn en Spike, een zeurende Wesley, Angel die zich maar afzijdig houdt en arme Lorne en Fred er middenin. Tenminste, aan het begin van het seizoen. Misschien nog wel een leuke knokpartij tussen Spike en Angel ergens, mag niet ontbreken natuurlijk.
TRU CALLING: What would you do if you could relive a day? If you're TRU DAVIES (ELIZA DUSHKU, "Buffy the Vampire Slayer"), you'd save lives. Tru is a smart, sexy recent college graduate who when her high-powered medical internship falls through finds herself working the midnight shift at the New York City morgue. One night, Tru questions reality when she thinks she hears a beautiful murder victim asking for her help. But the next morning, our heroine wakes up to find that she is back at the beginning of that very same day twelve hours before a murder that only she knows about is set to take place. With the clock ticking, Tru is compelled to traverse the city of New York over those next twelve hours to prevent this wrongful death, while at the same time rescuing members of her own family from their dangerous and self-destructive lives.
quote:Nèh, gaat keihard sucken. Dit is precies die serie waarbij zo'n kerel elke dag de krant van morgen krijgt en dan ook allerlei mensen gaat redden. Die serie suckt ook al zo hard.
Op vrijdag 23 mei 2003 17:14 schreef -eline- het volgende:
Tru Calling serie van Eliza wordt over 3/4 maanden uitgezonden ben benieuwd of het iets is lijkt me op zich wel interessantTRU CALLING: What would you do if you could relive a day? If you're TRU DAVIES (ELIZA DUSHKU, "Buffy the Vampire Slayer"), you'd save lives. Tru is a smart, sexy recent college graduate who when her high-powered medical internship falls through finds herself working the midnight shift at the New York City morgue. One night, Tru questions reality when she thinks she hears a beautiful murder victim asking for her help. But the next morning, our heroine wakes up to find that she is back at the beginning of that very same day twelve hours before a murder that only she knows about is set to take place. With the clock ticking, Tru is compelled to traverse the city of New York over those next twelve hours to prevent this wrongful death, while at the same time rescuing members of her own family from their dangerous and self-destructive lives.
http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030523b.asp
Interview met joss whedon over spike in angel
quote:Kijk, joss snapt zn kijkers
The trick is how to bring him back without losing the integrity of what he did... the sacrifice. If it's just, "Hey, I'm back!" then that whole moment at the end of Buffy is kind of lame now.
quote:Juwaaaaaa, vrouwen.
Op vrijdag 23 mei 2003 15:01 schreef -eline- het volgende:
Volgens Amy Acker is de kans groot dat er een aantal vrouwen van buffy naar Angel komen en dan denkt ze met name aan willow voor een paar afleveringen ben benieuwd
Hey, zullen we ook een mini-serie gaan maken?
quote:Angel werd wakker en de series finale van buffy was maar een nare droom.
Op vrijdag 23 mei 2003 17:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
leesvoer:http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030523b.asp
Interview met joss whedon over spike in angel
[..]Kijk, joss snapt zn kijkers
zo gefixed
quote:over een anticlimax gesproken
Op zaterdag 24 mei 2003 22:26 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Angel werd wakker en de series finale van buffy was maar een nare droom.
zo gefixed
quote:Lijkt het songfestival wel.
Op zondag 25 mei 2003 03:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat nu op tvtome gebeurd is kinderachtig. Iederene probeer zn favoriete ep op nummer 1 te krijgen in de rankins door op de eps die in de buurt staan een laag cijfer te geven met als gevolg dat van alle eps de cijfers omlaag schieten.
quote:Enige verschil is dat daar de buurlanden juist hele hoge cijfers krijgen.
Op zondag 25 mei 2003 10:05 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Lijkt het songfestival wel.
Veel dialogen waren letterlijk het zelfde.. af en toe waren gesprekken hetzelfde maar waren er kleine details anders
Maar soms duurde gesprekken ook langer, en dat was niet zo heel goed eigenlijk. Er werden ook meer dingen van vroeger opgelost. Ook flashback naar wat Joyce toen zei (die dus niet the first was).
Vond de inale uiteindelijk beter in elkaar gezet, betere afwisseling van scenes en wat minder gezeik..
Zitten ook veel dingen in die een paar dingen in de serie verpesten.. hebben ze er gelukkig uitgehaald.
Dingen als:
Everybody's kung fu
fighting
Sauron himself would be,
like, "dude..."
edit: ook stom trouwens hoe ze gewoon dat anya/andrew/xander gebeuren omgegooid hebben.
In het orginele script gaat namelijk xander dood en anya overleeft.. paar quotes:
quote:
Kennedy helps Willow out, Dawn and Andrew pull on Anya, who
is calling
out:
ANYA
Xander! Xander!
We see, as she cannot, his corpse, hidden by debris and
fallen Bringers.
quote:
Anya sits by herself, lost.
ANYA
Why didn't I die?
quote:bij dat laatste staat XANDER maar dta moet dus ANYA zijn..maar ze hebben dus gewoon de regels en de gebeurtenissen hetzelfde gelaten en alleen de namen veranderd
WILLOW
(to Dawn)
Did you see? Did you see what happened? Was he...
Dawn looks at Willow a moment, then Buffy, then Anya. Rises
up a bit.
BUFFY
What.
Giles joins them.
DAWN
(to Anya)
He was incredible. He died saving my life.
They all realize...
XANDER
(welling up)
That's my guy. Always doing the stupid thing.
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 26-05-2003 17:06]
quote:wordt nu wel betaalbaar.
Op maandag 26 mei 2003 18:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
buffy dvd's nu voor 60 euro bij dvdzone2.com
Allen met nederlandse ondertiteling (NL/FR versies)
en ga voor mn verjaardag seizoen 2 van buffy en seizoen 1 van angel vragen.
quote:FRS is echt raar. Gister was ik op die aan de Lijnbaan in R'dam en daar was 3/4 van de zaak gevuld met DVD's. Nog ff en ze hebben helemaal geen CD's meer.
Op maandag 26 mei 2003 20:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
yup, voor sommige betaal je nog 120 euro bij de frs.. en sommige mensen kopen daar dus ook gewoon nogsteeds. Wel hard als je dan later leest dat ze elders 2x zo goedkoop zijn
quote:zozo, jij krijgt veel voor je verjaardag
Op maandag 26 mei 2003 21:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zojuist seizoen 3 besteld van buffyen ga voor mn verjaardag seizoen 2 van buffy en seizoen 1 van angel vragen.
In mijn tijd kreegje voor 100 hele guldens
Trouwens; nog een onopgelost mysterie in buffy:
wat is er met dr tieten gebeurt? (foto is echt btw)
eerste 2 seizoenen was ze het knapst.. had al wel die neus maar toen was ze nog een beetje mollig en dat stond dr veel beter.
Hier foto van imdb:
Lijkt maxima wel man..
(waar gaaaat dit over)
http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030527b.asp
Joss Whedon geeft duidelijkheid over cordelia
quote:Om het niveau toch weer even tijdelijk te verlagen: Ik geloof dat er een tijdje geleden in het SMG-topic in het B&H-forum ook al over is gediscussieerd. Daar kwam uit dat die foto een promotiefoto van I know what you did last summer is. In die film had ze een gevulde BH aan en zodoende staat ze dus ook zo op de foto.
Op dinsdag 27 mei 2003 16:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Trouwens; nog een onopgelost mysterie in buffy:wat is er met dr tieten gebeurt?
(foto is echt btw)
En ik vind de Sarah uit de eerste drie seizoenen ook het knapst. Daarna ging ze rare dingen doen met haar haar en werd ze nogal dun (en droeg ze nog maar zelden rokjes )
quote:Verhelderend.
Op dinsdag 27 mei 2003 16:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030527b.aspJoss Whedon geeft duidelijkheid over cordelia
quote:Dat wel. Maar toch heb ik het gevoel dat ze niet helemaal als de beste vrienden uit elkaar zijn gegaan. "De verhalen voor Cordelia zijn op". Kom nou, iemand als Joss Whedon kan wel verhaaltjes voor iemand verzinnen.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:45 schreef SmashBro het volgende:[..]
Verhelderend.
quote:Dat blijkt wel min of meer uit die laatste zin.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:10 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dat wel. Maar toch heb ik het gevoel dat ze niet helemaal als de beste vrienden uit elkaar zijn gegaan. "De verhalen voor Cordelia zijn op". Kom nou, iemand als Joss Whedon kan wel verhaaltjes voor iemand verzinnen.
Zodra ze moet janken ofzo is dat zo slecht en nep. En in evil zijn is ze dus ook barslecht.
Drama, liefde, evil.. nee dat hadden ze niet moeten doen.
Gewoon good old cordelia met dr leuke opmerkingen moeten houden.
Want een affaire tussen angel en cordelia sloeg dus niet aan bij de fans en dat gedoe van seizoen 4 ook niet.
Het is jammer..
quote:Ja, dat bedoelde ik dus ook. Ze vragen of ze goed uit elkaar zijn gegaan, Whedon antwoordt ja, maar zegt dat ie daar niet over wil praten in een interview.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:13 schreef schatje het volgende:[..]
Dat blijkt wel min of meer uit die laatste zin.
quote:dat zou ik wel jammer vinden.
Op woensdag 28 mei 2003 09:57 schreef Witchfynder het volgende:
In dat interview zegt hij ook steeds dat ze Angel helemaal om gaan gooien. Ergens vermoed ik dat seizoen 5 veel minder zwartgallig wordt en er meer plaats voor humor zal zijn, zoals in Buffy op bepaalde momenten. Spike is daar ideaal voor natuurlijk.
quote:Ik vind Spike nou niet bepaald het komische element in Buffy als ik eerlijk ben...
Op woensdag 28 mei 2003 09:57 schreef Witchfynder het volgende:
In dat interview zegt hij ook steeds dat ze Angel helemaal om gaan gooien. Ergens vermoed ik dat seizoen 5 veel minder zwartgallig wordt en er meer plaats voor humor zal zijn, zoals in Buffy op bepaalde momenten. Spike is daar ideaal voor natuurlijk.
wow.. die prijzen.
In totaal meer 150.000 dollar
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 29-05-2003 19:15]
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://members.ebay.com/aboutme/foxauction/wow.. die prijzen.
In totaal meer dan een ton
quote:Nou, we hebben eerder eps van Angel gezien die nog wel duister waren, maar er wel een soort van zwarte humor in zat. Dat vind ik iig erg cool.
Op donderdag 29 mei 2003 13:41 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
dat zou ik wel jammer vinden.
*open gaat maken*
*blij is dat achterkant niet in het frans is*
*jammer vindt van de groene circel met collectors edition geblaat op de voorkant*
*plastic eraf haalt*
mooi boekvorm 9~
ik had niet verwacht dat dat al bekend zou zijn en vind het jammer dat ik het gelezen heb.. maar nieuwschierigheid was te groot na de 1ste zin.
quote:ga heel snel kijken
Op maandag 2 juni 2003 00:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Op tvtome bij seizoen 5 season premiere staat een hele beschrijving van de 1ste aflevering en dus ook wat er met spike gebeurt.ik had niet verwacht dat dat al bekend zou zijn en vind het jammer dat ik het gelezen heb.. maar nieuwschierigheid was te groot na de 1ste zin.
Wat is de url van die site? Als het over Spike gaat, ben ik ineens heel fanatiek...
quote:tvtome.com en buffy.nu op eigen risico
Op maandag 2 juni 2003 00:35 schreef _Vampierheks_ het volgende:
* _Vampierheks_ is heel nieuwschierig!Wat is de url van die site? Als het over Spike gaat, ben ik ineens heel fanatiek...
quote:Ghehgheh, thnx
Op maandag 2 juni 2003 00:39 schreef -eline- het volgende:[..]
tvtome.com en buffy.nu op eigen risico
quote:Precies mijn reactie.
Op maandag 2 juni 2003 00:20 schreef -eline- het volgende:
Om My God muhahaha hoe komen ze op het idee![]()
![]()
![]()
.
quote:De gehele writing sample is hier te lezen:
The Mutant Enemy people have stated that the season opener hasn't been written. The writer of the script being discussed (Richard O'Sullivan) has issued an official statement, saying it was simply a writing sample that got leaked. It's sparked some fascinating debates but people need to get a grip. It's not the opener. It's not 'fanfic.' It's not 'a hoax.' It's a writing sample, no different from the thousands of others that circulate around Hollywood every day.
Eindelijk de erkenning voor Lorne die hij verdient, hij staat er ook tussen en zit nu neem ik aan ook in de leader enzo. Maar... nog steeds geen Lilah! Die er al zo lang in en praktisch in elke aflevering, dus die hoort er echt wel bij. Maar misschien staat ze er niet tussen omdat ze evil is ofzo. Alleen de goeien in de leader. Dat zou op zich wel kunnen.
quote:Ja klopt, staat ook op IMDB.
Op maandag 2 juni 2003 10:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Speelde zij vroeger niet in Models Inc, ik kan me daar vaag iets van herinneren.
En daar staat tevens op dat ze uit Angel is, dat wist ik nog niet. Erg jammer. .
quote:Wat vinden jullie hiervan?
'CHANGES'Int. WHITE ROOM - W&H
We look at a empty room. There's a big flash and
when we can see again we see someone lying on the floor, naked.
The camera turns around the man and the man looks up. It's Spike!SPIKE
Bloody hell.END OF TEASER
ACT ONE
Int. White Room - W&H
We see Spike crawl up. Then he sees someone standing. It's Buffy
SPIKE (silently)
Buffy?We see her walk away into nothing.
Suddenly people from Wolfram & Hart knockout Spike and take him out of the roomInt. Angel's Office
GUY
Mr Angel, we found someone you might want to seeANGEL
Who might that be?GUY
We don't know yet. If you follow me you can see him
Angel follows the guy until a door. The guy stayes outside and Angel goes in. Door closes.
First thing he see's is SpikeInt. Room in Wolfram&Hart
ANGEL (suprised)
Spike?spike looks up
SPIKE
Oh bloody hell.. Please don't tell me that YOU brought me back here, because
if you did.. you might as well kill me now because I don't want to owe my life to YOU poofhead.ANGEL
Now why would I bring you back?ANGEL (CONT'D)
Buffy told me that you saved the worldSPIKE
yeah thats right. I saved the world, burned up like a sigarette and suddenly I am in some bloody white room.
Wich needs some decorating by the way. Furthermore.. I'm breathing, my hart is beating and I'm blooDy hungryANGEL
So that is what I smell.. you're human nowSPIKE
Not sure about thatANGEL
How could you not be sure? You've got the smell.. you breath.. you're hart is beating.SPIKE
Right then. But then why do I feel stonger as ever?END OF ACT ONE
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 02-06-2003 10:47]
quote:Hij is wel stoer
Op maandag 2 juni 2003 09:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Helaas..
[..]De gehele writing sample is hier te lezen:
http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=15350
Nou, we zien het wel over een maand of 3.
quote:Vond die andere leuker.
Op maandag 2 juni 2003 10:34 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Wat vinden jullie hiervan?
Heet die man Guy of is het gewoon een guy?
Ja ok het is slecht.
Is ook mn eerste script ooit die ik schrijf
Als laatste had ik ook kunnen doen:
SPIKE
Right then. But then how could I do THIS?
Spike knocks Angel down.
END OF ACT ONE
quote:Wel positief dat ze er al vanuit gaat dat er een s6 komt.
Sarah Michelle Gellar has announced that she will not guest on Angel next year, but wants to for Season Six.
Kost me handenvol geld aan dvdboxen
Hier trouwens het volledige script:
http://www.voy.com/14810/132976472.html
ff naar beneden scrollen
dat is dus het script waar alle geruchten op gebasseerd zijn.. niet die van mij
quote:Ik wil toch wel minstens 2 seizoenen nieuwe stijl hoor. Als je iets helemaal omgooit en het dan vervolgens maar een seizoentje volhoudt doet het ook zo halfbakken aan.
Op maandag 2 juni 2003 10:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Angel moet niet TE lang doorgaan.
Zou het dan toch echt zijn?
Ik bedoel iets als
ANGEL
Hey! I was doing a pretty damn good job of it before he...
(sarcastically)
...needed his inhaler.
is echt typisch Angel.
Maar het kan dus zijn dat dit wel door een van de schrijvers is geschreven maar misschien gewoon als een van de mogelijkheden.
quote:Was dus geintje
Op maandag 2 juni 2003 11:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik wil toch wel minstens 2 seizoenen nieuwe stijl hoor. Als je iets helemaal omgooit en het dan vervolgens maar een seizoentje volhoudt doet het ook zo halfbakken aan.
Van mij mag het 100 jaar doorgaan zolang het niveau maar goed blijft.
Slaat nergens op. Wat als het nou nep is? dan maakt dat het toch niet minder geniaal?
Nee maar pas als het echt gebruikt gaat worden is het pas geniaal en is het natuurlijk joss whedon.
Wie het ook geschreven heeft.. ik vindt t wel orgineel.
Ik bedoel iedereen had zat speculaties maar niemand was hier opgekomen.
quote:Dit is wel een goede vraag. Dan heeft Spike weer iets waar ie mee op moet passen. Eerst die chip enzo en nu dit weer. Maakt hem ook kwetsbaarder als slayer. Als iemand het afpakt kan de rest er weer achteraan hobbelen om hem te redden.
If the spoilers on AICN are true, then will spike die without the amulet?
The premiere will not start filming until late July, so please keep in mind we won't have script spoilers for another month at least. zolang nog
Dit soort dingen lees ik nog wel omdat het toch allemaal nog te vroeg is.
Maar zometeen ga ik gewoon weer zoals ik de afgelopen maanden heb gedaan alle spoilersites ontwijken en dit topic ook (of voorzichtig lezen)
Anyway ik gooi er nog ff een buffy dvdtje in
quote:Ja dat had/heb ik me voorgenomen maar ik ben altijd veel te nieuwschierig
Op maandag 2 juni 2003 12:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je had je toch voorgenomen om geen spoilers meer te lezen?Dit soort dingen lees ik nog wel omdat het toch allemaal nog te vroeg is.
Maar zometeen ga ik gewoon weer zoals ik de afgelopen maanden heb gedaan alle spoilersites ontwijken en dit topic ook (of voorzichtig lezen)
Anyway ik gooi er nog ff een buffy dvdtje in
quote:Ik lees alle spoilers van wat ik op tv volg.Ik moet gewoon weten wat komen gaat
Op maandag 2 juni 2003 12:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je had je toch voorgenomen om geen spoilers meer te lezen?
quote:klik hier eens
Op maandag 2 juni 2003 10:29 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja klopt, staat ook op IMDB.
En daar staat tevens op dat ze uit Angel is, dat wist ik nog niet. Erg jammer.
.
Is wel spoiler.
quote:Is de verassing anders teveel voor je hartje?
Op dinsdag 3 juni 2003 22:20 schreef schatje het volgende:[..]
Ik lees alle spoilers van wat ik op tv volg.Ik moet gewoon weten wat komen gaat
.
quote:Helemaal juist.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:49 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Is de verassing anders teveel voor je hartje?
quote:Doet mijn nichtje ook. Ik moet haar vertellen hoe de serie afloopt, maar dat weiger ik. Ik bescherm haar tege nzichzelf..hehe. Maar zij kan echt de spanning niet aan.
Op dinsdag 3 juni 2003 23:49 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Is de verassing anders teveel voor je hartje?
quote:Info is alweer weggehaald.
Op woensdag 4 juni 2003 09:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Cool.
quote:verkeerde topic
Op vrijdag 6 juni 2003 10:55 schreef Splackavellie het volgende:
WAAR IS BUFFY HEEN, ik keek woensdag.. nix.. WTF?
quote:Én niet opgelet de vorige week.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:14 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
verkeerde topic
quote:Zomerstop.
Op vrijdag 6 juni 2003 10:55 schreef Splackavellie het volgende:
WAAR IS BUFFY HEEN, ik keek woensdag.. nix.. WTF?
*zucht*
quote:Waarom neem je de moeite nog?
Op vrijdag 6 juni 2003 19:37 schreef schatje het volgende:[..]
Zomerstop.
*zucht*
Btw: ik zag gister een meisje in mijn buurt lopen die echt een 'spitting image' was van Eliza Dushku! Whoa, dude!
"No amount of magic can change the heart of a champion"
While there have been no definite announcements that that Connor/Vincent won't be back, the finale ending has hinted that it is possible. And I think that the fans should get their word in. The key is to do it now. the writers and producers are on their post season vacation and they will return to the office in about a month to start work on the show, which means planning season 5 in at least rough outline from start to finish. do we want them to plan it without knowing how we feel about the idea of taking out one of the best characters there is. Heck no.
So here's the game plan.
Part A.
Talk up Connor online. Get on thewb.com, get on zap2 it, get on the bronze, msn, imdb.com. where ever you can think of that folks are talking about Angel. Just remember that some folks out there think that he will never be more than a whining little shit and they are glad that he is gone. In fact, many of them think he got off easy and he should be dead or back in a hell dimension. Ignore them. they will try to post and tell you that you are crazy, stupid etc. Ignore it. DO NOT get into a flame war with them. Let them have their opinion and express it. be the better and more mature person by not getting into a fight.
Part B
Send letters and postcards to Mutant Enemy. Send separate ones to each of the four main producers if you can afford it. Free feel to get fancy and do pictures on your postcards (a nice montage of 2 or 3 Connor shots works nicely). but please only get fancy if you have a printer that will make it look good. sloppy looking photos just don't have any zing to them.
Feel Free to use our campaign slogan "no amount of magic can change the heart of a champion"
or if you prefer, a quote from the show. Perhaps Connor's statement about not living a lie anymore. or the Skipmeisters comment about how everyone knows in their heart what they are meant to do. Just make sure that what ever you put, you verify the wording to the best of your ability.
A few other things
1. keep it concise. No more than one page. And don't muddle the issue. Make your statement about Connor and only Connor. don't mention Spike or Cordy or anything else. Send that separately.
2. Keep it nice. No ranting about how they were stupid to take Connor off the show. Piss them off and it does us no good. Instead, turn it around. Tell them that you are looking forward to seeing what happens to Connor and how he will find his way back to his true home.
3. Spell check and grammar check whatever you say. nothing makes a bad impression like sending something that is poorly written to a group of professional writers. If English isn't your native language, then have someone read what you want to say before you send it.
4. a liberal inclusion of lines from the show won't hurt, but make sure that you get the wording right. I suggest Skip's line from Birthday about how everyone knows in their heart where they belong, or Connor's statement that he can't live a lie. quoting works great if you are just sending a postcard.
5. Make sure you spell everyone's name right. Nothing makes a bad impression like addressing a letter to Josh Whedon.
6. Speaking of addressing:
The producers for the show are: Joss Whedon, David Greenwalt, Tim Minear, and Jeff Bell
The studio office address is
Angel c/o Paramount
5555 Melrose Ave Bungalow 11
Hollywood, CA 90038
or you can use
The Mutant Enemy office address is
1800 Stewart St
Santa Monica, CA 90404
I have heard rumors that the writers convene at the Mutant Enemy office. And I know for some research (okay I called the office) that there is, at the least, an assistant in the office during normal business hours.
Since we don't know exactly when the writers will be reconvening, we have set June 10th as our deadline to get things to them. We figure that ought to be early enough.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-06-2003 00:00]
Naast Cordy heb ik me bijna het complete seizoen zitten ergeren aan hem. Dan zit er 1 iemand bij die hem wel leuk vind en vervolgens zou de rest van een miljoenenpubliek zich moeten blijven ergeren.
Dacht het niet! Ben blij dat ie er uit is.
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 09:46 schreef FilmFanaat het volgende:
Whahahaha.. 1 van de beste karakters uit de serieNaast Cordy heb ik me bijna het complete seizoen zitten ergeren aan hem. Dan zit er 1 iemand bij die hem wel leuk vind en vervolgens zou de rest van een miljoenenpubliek zich moeten blijven ergeren.
En ja, ik vind Connor ook een eikel.
quote:"I think you're a loony"
Op zaterdag 7 juni 2003 09:46 schreef FilmFanaat het volgende:
Whahahaha.. 1 van de beste karakters uit de serieNaast Cordy heb ik me bijna het complete seizoen zitten ergeren aan hem. Dan zit er 1 iemand bij die hem wel leuk vind en vervolgens zou de rest van een miljoenenpubliek zich moeten blijven ergeren.
En waar is die Neejoh tegenwoordig?
quote:
Kristin at Eonline as well as numerous other sources have announced that Vinent Kartheiser (Connor) will indeed be back next year, but for only a single episode. Charisma Carpenter (Cordelia) who has been with the Buffyverse longer than anyone now that Buffy is over, is expected to have a Giles-style recurring role next year, which is actually something she expressed in wanting last year. Now that her baby has arrived and Cordelia is in a coma, it only makes sense.It is also reported that Mercedes McNab (Harmony) will return to the show for season 5 in a recurring role with a possibility of being added as a cast member at midseason. Christian Kane (Lindsey) and Stephanie Romanov (Lilah) are both currently negotiating contracts for next year.
Daniel Dae Kim (Gavin) who was killed off in 'Habeas Corpses' in 4x08 can be seen in several movies this year, including big release "The Hulk," as well as "Sin" and "Momentum."
quote:Cool
Op zondag 8 juni 2003 01:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
It is also reported that Mercedes McNab (Harmony) will return to the show for season 5 in a recurring role with a possibility of being added as a cast member at midseason.
quote:Lindsey terug is ook leuk, heeft Lilah weer wat om mee te bekvechten.
Christian Kane (Lindsey) and Stephanie Romanov (Lilah) are both currently negotiating contracts for next year.
Ik had dit een tijdje terug ook nog gelezen Dat lindsey trouwens weer terug komt vindt ik echt super en harmony is ook geinig Dat ep 12 van seizoen 5 de 100 ste aflevering is die zal dan wel bijzonder worden
quote:Zou wel grappig zijn.
Op zondag 8 juni 2003 15:07 schreef -eline- het volgende:
there's talk that a third person (other than Spike or Willow and Not harmony) will come over. Many say Andrew
Heel Sunnydale begeeft zich onderhand naar LA.
Maar harmony is leuk voor 10 minuten ofzo.. meer niet
quote:Hmm, ik moet zeggen dat ik nu wel genoeg Andrew gezien heb. Bij nóg meer wordt het echt te veel..
Op zondag 8 juni 2003 16:41 schreef Witchfynder het volgende:
Lindsey ok, maar Harmony? Andrew moet wel mee, Andrew regeert gewoon. Andrew en Harmony kan misschien wel aardig werken.
Ik heb echt zin in 1okt Angel season5 móet gewoon goed worden!
quote:Nou, ze zouden Andrew kunnen laten groeien natuurlijk. Wesley is gegroeid, Cordelia is gegroeid, Willow ook...iedereen wel. Waarom niet Andrew? Hij kan best een interessant karakter zijn.
Op zondag 8 juni 2003 18:26 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hmm, ik moet zeggen dat ik nu wel genoeg Andrew gezien heb. Bij nóg meer wordt het echt te veel..
Ik heb echt zin in 1okt
Angel season5 móet gewoon goed worden!
quote:Dawn is ook gegroeid. Oh, je bedoelt geestelijk.
Op zondag 8 juni 2003 18:57 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, ze zouden Andrew kunnen laten groeien natuurlijk. Wesley is gegroeid, Cordelia is gegroeid, Willow ook...iedereen wel. Waarom niet Andrew? Hij kan best een interessant karakter zijn.
Ik zou het overigens wel leuk vinden als Andrew even langskwam om computers te hacken ofzo. Ik heb het laatste seizoen erg gelachen om hem. Zijn rol was ongeveer vergelijkbaar met die van Wesley in Buffy: ook onhandig en overal van buiten gesloten.
Maar ik vraag me af of het echt leuk kan worden als er bijna iedere aflevering zo'n speciale guest star wordt opgevoerd: Harmony, Giles, Andrew, Willow, Cordelia, Connor; dat worden er wel erg veel. Ik zie wel wat het wordt, tot nu tot is er nog geen zwak Angel seizoen geweest en nu er ook een heleboel schrijvers van Buffy naar Angel worden overgeheveld, zal er ook wel geen zwak seizoen komen.
quote:http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=15381
Learn Who Now Controls The BUFFYVERSE!!The season-five Angel writers report to work on Monday! Heres wholl begin crafting the all-new tales of the Buffiverse in about 60 hours:
Joss Whedon (Waiting in the Wings, Spin the Bottle). The Buffy-Angel mastermind writes and directs the Angel season opener for the first time since the pilot. (And, yes, this nails dead the possibility that the male-slayer fan-fic that blighted the Internet last weekend could be even partially legit. There's no way those pages sprang from the giant brain of The Whedon.)
Jeffrey Bell (Habeus Corpses, The Magic Bullet). An X-Files vet who joined Team Angel around the same time Winifred Burkle did, he became de facto showrunner last season when Whedon and Tim Minear were busy putting Firefly on its feet, and co-creator David Greenwalt left to oversee ABCs short-lived Miracles.
Elizabeth Craft & Sarah Fain (Release, Players). Joined the series last season. Their other big credit was writing for the WBs Glory Days, a short-lived whodunit from Kevin Dawsons Creek Williamson.
Steven DeKnight (Apocalypse Nowish, Inside Out). A vet of MTVs nakedness-free porn soap Undressed, DeKnight served as a Buffy scribe during the slayers fifth and sixth seasons, then leapt to Angel with last seasons terrific opener, Deep Down. Hes been exclusive to Angel ever since.
(The Great) Ben Edlund (Sacrifice). Edlund is a certified comedy genius, having created The Tick comic book, the Saturday morning cartoon based thereon, and the primetime Fox sitcom version of The Tick starring Patrick Warburton. He was hired last season to work on Whedons spaceship show Firefly. When that was cancelled at midseason, he joined Angel.
David Fury (Salvage, Peace Out). The Iron Man of the Buffiverse, Fury joined Buffy in season two and has written for every subsequent season. He's also authored scripts for all four prior seasons of Angel. Hes also the fellow in Once More With Feeling who sings They Got The Mustard Out!
Drew Goddard (The Buffy episodes Conversations With Dead People and Dirty Girls). Goddard is technically the only true Angel rookie this season. He joined Buffy last season and his very first episode was season sevens very best: the sad, scary, hilarious and Anya-centric Selfless.
Who wont be writing for Angel this season?
Jane Espenson. Hercs second-favorite Buffy writer joined the slayer circle during season three and co-wrote the series penultimate episode with Doug Petrie. Like Petrie, she hasnt scripted an Angel since that shows second season. Espenson is committed this season to working exclusively for Gilmore Girls (the show that inherited the WBs Buffy timeslot after the slayer made the hop to UPN two years ago).Drew Greenberg. Greenberg joined Buffy in season six. And while he crafted an installment of Firefly, he's never written an "Angel." Post-Buffy, hes joined the staff of the WBs Smallville.
David Greenwalt. With the cancellation of Miracles, Angels co-creator now oversees UPNs upcoming comic sci-fi actioner Jake 2.0.
Rebecca Rand Kirshner. Freaks & Geeks vet Kirshner joined Buffy in season five and wrote the season-seven standout Help as well as the series antepenultimate episode, Touched. Were not certain what shes up to this season, but were told she wont be joining Angel.
Tim Minear. The writer-director behind Angels spectacular season-four finale has been a major part of the series since season one, but has now left to oversee Foxs supernatural midseason drama Wonderfalls.
Marti Noxon. A Buffy writer since season two and its showrunner since season six, Noxon scripted only one episode of Angel, during its first season, but apparently remained involved in shaping the spinoffs story arcs. This season Noxon will oversee the Foxs Sixth Sense-esque supernatural midseason drama Still Life.
Doug Petrie. A Buffy writer since season three, the writer-director behind Herc fave As You Were hasnt scripted for Angel since its second season. Petrie is now on staff at Eliza Dushkus upcoming Groundhog Day-esque Fox drama Tru Calling.
Mere Smith. An Angel writer since season two, shes responsible for lightning lass Gwen Raidens best moments last season. Smith has moved on to the WBs upcoming urban actioner Tarzan & Jane.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:27 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, ziet er goed uit. Een stel sci-fi en actieveteranen en een paar comedy-experts. Yay
Connor komt terug voor maar 1 aflevering.
Harmony mag van mij opdonderen.. en wouden ze haar soms ook een ziel gaan geven of whatever? verdient ze geeneens.
quote:Ik vind Harmony altijd wel grappig. En bovendien is het misschien wel logisch dat ze komt, want Spike zal wel niet gaan samenwerken met Angel Investigations. Misschien dat ze dan samen met Spike Los Angeles onveilig gaat maken. Of misschien ook niet, want in seizoen 4 was Spike ook al niet zo gek op Harmony ("I love syphilis more than you"
Op woensdag 11 juni 2003 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Harmony mag van mij opdonderen.. en wouden ze haar soms ook een ziel gaan geven of whatever? verdient ze geeneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |