Al gehaald.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:15 schreef DaFan het volgende:
Pff ik kom echt niet verder met Return of the King. In het level 'Top of the Wall' met Gandalf moet je de ladders naar beneden slaan, maar ik raak die touwen/haken maar nooit
Hoe krijg ik dat ooit voor elkaar ?
ik ken het hele spel niet, maar kan je geen wiel maken van een boom?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:12 schreef glossy het volgende:
ik heb shrek 2 maar zit vast weet niet wat ik moet doen.
ik ben nog maar pas begonnen.
shrek reed in een koets met vrouw en ezel door het bos,er werden bomen omgegooid en zijn wiel werd gejat van zijn koets.
nou heb ik er wel wat munten verzamelt maar heb geen idee hoe ik verder moet.
iemand een idee hierzo?
al vast bedankt
Op het grote eiland rondje lopen tot je bij een waterval komt, daar een stukje voorbij kan je ergens omhoogklimmen via een boom en dan weer in de richting van de waterval waar je met slingerplanten overheen gaat. Als je boven komt zie je een tempel in woestijnstijl waar je in kan, als het goed is.quote:Op vrijdag 6 juni 2003 10:14 schreef SaturN het volgende:
Ik maak morgen wel een shot waar je naar moet gaan, oke?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef Djeez het volgende:
Ik zit ook vast in Doom 3, het level Alpha Labs 4.
Ik zit in die ruimte waar dat ding rond draait, dit ding:
[afbeelding]
Als ik weer naar boven klim, gang door en andere deur neem, zit daarachter weer een deur die op slot zit. Daar kan ik niet door. Dus ik moet wel iets bij dat rond draaiende ding doen, maar ik kan er niet opklimmen, om zodoende naar een andere deur te springen. Hoe moet ik dit oplossen ?
Heb je reveal al geprobeerd? Ik geloof dat je in die cave een nieuwe psyenergy krijgt (carry geloof ik). Misschien moet je die eerst vinden? Je verhaal is een beetje onduidelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:26 schreef PFP het volgende:
Ik zit vast met Golden Sun voor de Gameboy SP. In venus lighthouse als je door de deur bent gekomen dan volgen een aantal kamers met pilaren. In 1 van die kamers kom ik niet verder. Er zitten daar 3 stenen blokken en 2 platen in de diepte. Heb al veel geprobeerd , dus alvast bedankt
Ik ben gelukkig alweer een heel stuk verder. Ik zit nu in Recycling sector 1. Zit ik nu ook vast trouwens. Op een gegeven moment, als ik via de steentjes over dat gif heb gelopen, kun je naar buiten. Aan de overkant is een deur, alleen die deur is op slot. Hoe kom ik daar ooit door ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel een shot waar je naar moet gaan, oke?
Of is het al gelukt?
Via het dak dan ergens naar rechts springen en via de veranda naar de pijlquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:30 schreef suus21 het volgende:
ik ben tony hawk underground aan het spelen maar ik weet niet hoe ik langs de dealers moet om de gestolen dingen terug te vinden (dat zijn doodskoppen die iconen)? het is in het eerste level wie kan me helpen?
FOK!kers zijn nou eenmaal zo behulpzaam.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:42 schreef suus21 het volgende:
fijn dat je hier altijd zo snel antwoord krijgt
Nog geen 12 minuten geduld en meteen zeiken! psssssssssss!quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:42 schreef suus21 het volgende:
fijn dat je hier altijd zo snel antwoord krijgt
12 minuten tussen 31 augustus en 7 september? Maar natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2004 12:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nog geen 12 minuten geduld en meteen zeiken! psssssssssss!
En ja je moet over het dak, leek me trouwens heel logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |