abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20872651
quote:
Op zondag 25 juli 2004 23:15 schreef DaFan het volgende:
Pff ik kom echt niet verder met Return of the King. In het level 'Top of the Wall' met Gandalf moet je de ladders naar beneden slaan, maar ik raak die touwen/haken maar nooit
Hoe krijg ik dat ooit voor elkaar ?
Al gehaald.
  woensdag 28 juli 2004 @ 18:12:35 #202
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_20914867
ik heb shrek 2 maar zit vast weet niet wat ik moet doen.
ik ben nog maar pas begonnen.
shrek reed in een koets met vrouw en ezel door het bos,er werden bomen omgegooid en zijn wiel werd gejat van zijn koets.
nou heb ik er wel wat munten verzamelt maar heb geen idee hoe ik verder moet.
iemand een idee hierzo?

al vast bedankt
pi_20971077
Ok mensen ben ik ein-de-lijk HALO op Heroic aan het spelen, ben nu bij het Level Truth and Reconciliation (ik zit al in het schip van de covenant), ik ben dus net binnen waar cortona zegt dat er geen covenant movement is detected.

Daar zit ik dus vast hoeveel van die hoerige ''Stealth Elites'' lopen daar rond Zijn het er 4 of meer? Hoe krijg ik die nu eigenlijk het best dood? Ik heb daar nog maar 4 kogels in mijn sniper riffle

Ik heb GVD zojuist net 6, ZES van die hoerige ''Stealth Elites'' gedood, dacht ik yes, yes, wordt ik gedood door de 7e

[ Bericht 8% gewijzigd door GinaG op 31-07-2004 13:26:20 ]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 13:48:56 #204
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_21075289
Ik zit vast bij alpha base 4, kan je voor twee opties kiezen efr of landbridge ik heb efr gekozen. Maar nu weet ik niet hoe ik verder moet, springen luklt niet en als ik met die ladder naar beneden ga dan loop ik ook maar rondjes zonder iets te bereiken. Het gaat over doom3
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_21075412
Hier Doom 3 Deel 7: Waar de eentonigheid toeslaat heb je vast meer succes
Where facts are few, experts are many.
pi_21249165
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 18:12 schreef glossy het volgende:
ik heb shrek 2 maar zit vast weet niet wat ik moet doen.
ik ben nog maar pas begonnen.
shrek reed in een koets met vrouw en ezel door het bos,er werden bomen omgegooid en zijn wiel werd gejat van zijn koets.
nou heb ik er wel wat munten verzamelt maar heb geen idee hoe ik verder moet.
iemand een idee hierzo?

al vast bedankt
ik ken het hele spel niet, maar kan je geen wiel maken van een boom?
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_21288284
Vraagje over Kings Call, ik zal wel superdom zijn, maar ik kom t eerste level niet eens door, je kunt het spel vinden via de Yoshe link in www.nu.nl trouwens. ik heb alles wat ik maar kan vinden, maar t is blijkbaar niet genoeg om verder te gaan, ik heb alle houtstukken al 10 keer verplaatst of ik nog iets mis, maar kan echt niets meer ontdekken, kent iemand dit (simpele ) spel, en iemand het antwoord?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_21329851
Eeeeh, heeft echt niemand een antwoord op mn al gestelde simpele vraag? Of leest niemand deze gametopic meer of zo
  maandag 16 augustus 2004 @ 22:46:36 #209
75832 blackbird1986
Artificial Intelligence
pi_21334608
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:14 schreef SaturN het volgende:
Op het grote eiland rondje lopen tot je bij een waterval komt, daar een stukje voorbij kan je ergens omhoogklimmen via een boom en dan weer in de richting van de waterval waar je met slingerplanten overheen gaat. Als je boven komt zie je een tempel in woestijnstijl waar je in kan, als het goed is.
Every action leads to a consequence, every consequence to an action
It is in light of this that we define faith
The problem is we often forget
The power of choice
pi_21392078
commando's drie: destination Berlin. Ik zit in de tweede chapter(geloof stalingrad) en denk het laatste level. Ik moet daar de art recoveren. Ik heb iedereen vermoord in dat level maar kan die kunst niet vinden? Iemand suggesties? thx
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:57:38 #211
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21441170
Doom 3:

Ik zit vast in het level met het plasma.
Ik heb het plasma, maar die moet je ergens plaatsen zodat er iets aan gaat.
Maar waar/hoe kan ik die plaatsen? Bedankt!
  Redactie Frontpage maandag 23 augustus 2004 @ 16:40:34 #212
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21488453
Ik zit ook vast in Doom 3, het level Alpha Labs 4.
Ik zit in die ruimte waar dat ding rond draait, dit ding:

Als ik weer naar boven klim, gang door en andere deur neem, zit daarachter weer een deur die op slot zit. Daar kan ik niet door. Dus ik moet wel iets bij dat rond draaiende ding doen, maar ik kan er niet opklimmen, om zodoende naar een andere deur te springen. Hoe moet ik dit oplossen ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21489608
Ik zit vast met Golden Sun voor de Gameboy SP. In venus lighthouse als je door de deur bent gekomen dan volgen een aantal kamers met pilaren. In 1 van die kamers kom ik niet verder. Er zitten daar 3 stenen blokken en 2 platen in de diepte. Heb al veel geprobeerd , dus alvast bedankt
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:33:06 #214
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_21524556
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef Djeez het volgende:
Ik zit ook vast in Doom 3, het level Alpha Labs 4.
Ik zit in die ruimte waar dat ding rond draait, dit ding:

[afbeelding]

Als ik weer naar boven klim, gang door en andere deur neem, zit daarachter weer een deur die op slot zit. Daar kan ik niet door. Dus ik moet wel iets bij dat rond draaiende ding doen, maar ik kan er niet opklimmen, om zodoende naar een andere deur te springen. Hoe moet ik dit oplossen ?
Ik maak morgen wel een shot waar je naar moet gaan, oke?
Of is het al gelukt?
pi_21526265
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:26 schreef PFP het volgende:
Ik zit vast met Golden Sun voor de Gameboy SP. In venus lighthouse als je door de deur bent gekomen dan volgen een aantal kamers met pilaren. In 1 van die kamers kom ik niet verder. Er zitten daar 3 stenen blokken en 2 platen in de diepte. Heb al veel geprobeerd , dus alvast bedankt
Heb je reveal al geprobeerd? Ik geloof dat je in die cave een nieuwe psyenergy krijgt (carry geloof ik). Misschien moet je die eerst vinden? Je verhaal is een beetje onduidelijk.
"I'm so antisocial, that I am afraid of myself!" Qoute from Me.
pi_21541937
Ik zit sinds kost GP4 te spelen. Ik heb de alle hulpen uitgezet maar toch word ik voortdurend gehopen met het sturen. Hoe zet ik die in godsnaam uit?
  Redactie Frontpage woensdag 25 augustus 2004 @ 23:22:24 #217
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21546312
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:33 schreef nlboy het volgende:

[..]

Ik maak morgen wel een shot waar je naar moet gaan, oke?
Of is het al gelukt?
Ik ben gelukkig alweer een heel stuk verder. Ik zit nu in Recycling sector 1. Zit ik nu ook vast trouwens. Op een gegeven moment, als ik via de steentjes over dat gif heb gelopen, kun je naar buiten. Aan de overkant is een deur, alleen die deur is op slot. Hoe kom ik daar ooit door ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:30:04 #218
32015 suus21
Andre rocks!
pi_21666435
ik ben tony hawk underground aan het spelen maar ik weet niet hoe ik langs de dealers moet om de gestolen dingen terug te vinden (dat zijn doodskoppen die iconen)? het is in het eerste level wie kan me helpen?
fijn!
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:42:24 #219
32015 suus21
Andre rocks!
pi_21808767
fijn dat je hier altijd zo snel antwoord krijgt
fijn!
  donderdag 9 september 2004 @ 15:59:34 #220
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_21840604
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:30 schreef suus21 het volgende:
ik ben tony hawk underground aan het spelen maar ik weet niet hoe ik langs de dealers moet om de gestolen dingen terug te vinden (dat zijn doodskoppen die iconen)? het is in het eerste level wie kan me helpen?
Via het dak dan ergens naar rechts springen en via de veranda naar de pijl
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_21906662
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:42 schreef suus21 het volgende:
FOK!kers zijn nou eenmaal zo behulpzaam.
pi_21965944
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:42 schreef suus21 het volgende:
Nog geen 12 minuten geduld en meteen zeiken! psssssssssss!

En ja je moet over het dak, leek me trouwens heel logisch
pi_21975876
quote:
Op woensdag 15 september 2004 12:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nog geen 12 minuten geduld en meteen zeiken! psssssssssss!

En ja je moet over het dak, leek me trouwens heel logisch
12 minuten tussen 31 augustus en 7 september? Maar natuurlijk
pi_21976881
Misschien kijkt iedereen naar de tijd en niet naar de datum...
pi_22089526
Ik zit vast bij Beyond good and Evil. ik zit in het slachthuis nog steeds met dubbl H , En opeens komen er allemaal kleine kwal achtige beestjes elke keer als je er een verslaat komen er ongeveer 3 voor terug, Ik kan de stroom uitschakelen om langs een stroomdraad te komen maar als ik naar boven klim gaat de stroom gelijk weer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')