Heyy dank je wel...ik ga het proberen!quote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef DaFan het volgende:
Dat is in de missie met de trein niet?
Dan moet je achter die 'spion' aanlopen waar je eerst tegen praat. Dan gaat ie een felverlichte coupé in die volg je en dan ga je rechts in het donkere gedeelte zitten. Hij gaat dan naar een telefoon en dan richt je gewoon op hem.
Je moet even doorhebben dat je achter m aanmoet.
Succes
Dezelfde Zoo Tycoon die een maand geleden in V&A verkocht had en die je verstuurd zou hebben?quote:Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef XemmyX het volgende:
ooh sorry
over Zootycoon
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dezelfde Zoo Tycoon die een maand geleden in V&A verkocht had en die je verstuurd zou hebben?.
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dezelfde Zoo Tycoon die een maand geleden in V&A verkocht had en die je verstuurd zou hebben?.
Nee kijk, als je dolfijnen neemt, bouw je een tank voor de dolfijnen, en daar vast tegenaan een showtank die dan door middel van een luikje met elkaar in verbinding staan! En als dan de show voor de dolfijnen begint, gaat het luikje open en zwemmen de dolfijnen in de showtank!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik had je laatste reply gelezen en zal nog s zoeken
je zoekt dus n manier om zeeleeuwen truckjes te laten doen?
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:26 schreef manonneke het volgende:
Heyy Da Fan tis gelukt!!!
thnxxx zo komen we toch weer verder
Je bedoelt toch niet dat beginstuk neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:23 schreef jorryt het volgende:
Ik zit vast in Lord of the Rings the two towers op de gamecube (zelfde spel als ps2 hoor) bij het level Bres in de muur (katapult
White man can't jumpquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef thijsk87 het volgende:
Bij SOF II (test demo), zijn er veel mensen die op het dak springen (the shop under siege), als ik spring kom ik er niet op. Ik spring gewoon niet hoog genoeg, hoe kom je op het dak, of op kisten?
weet iemand het? d8 dat ze me hier wel zouden kunnen helpenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef thijsk87 het volgende:
Bij SOF II (test demo), zijn er veel mensen die op het dak springen (the shop under siege), als ik spring kom ik er niet op. Ik spring gewoon niet hoog genoeg, hoe kom je op het dak, of op kisten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |