abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22234722
SPLINTER CELL pandora tomorow\
al weken loop ik tegen de muur!!
ik ben nog maar net bezig maar kom niet verder,ik zit in het gedeelte van de trein (Parijs)waar ik een telefoon gesprek moet afluisteren..met een laser mic.
weet iemand hoe en/of waarop ik moet richten?
om te janken!!!
zie datum
pi_22239128
Dat is in de missie met de trein niet?

Dan moet je achter die 'spion' aanlopen waar je eerst tegen praat. Dan gaat ie een felverlichte coupé in die volg je en dan ga je rechts in het donkere gedeelte zitten. Hij gaat dan naar een telefoon en dan richt je gewoon op hem.
Je moet even doorhebben dat je achter m aanmoet.
Succes
pi_22254796
quote:
Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef DaFan het volgende:
Dat is in de missie met de trein niet?

Dan moet je achter die 'spion' aanlopen waar je eerst tegen praat. Dan gaat ie een felverlichte coupé in die volg je en dan ga je rechts in het donkere gedeelte zitten. Hij gaat dan naar een telefoon en dan richt je gewoon op hem.
Je moet even doorhebben dat je achter m aanmoet.
Succes
Heyy dank je wel...ik ga het proberen!
Jij bent mijn reddende engel!
zie datum
pi_22280284

Deze vraag heb ik eerder geplaats maar daar zit nu een slotje op, met een link naar gamefacts.nl

maar daar staat hier niets over, gaat niet over een code ofzo

Ik wil de zeeleeuwen ook shows laten doen, netzoals de dolfijnen en orka's

maar weet ik niet hoe ik dat moet bouwen, bij de dolfijnen enzo kun je een show tank en gewone tank naar elkaar doen, maar hoe moet dat bij zeeleeuwen en zeeotters dan?

kan het echt niet vinden!!

de speeltjes voor de shows enzo dat weet ik allemaal maar hoe krijg ik het voor mekaar dat ze van hun verlijfplaats naar de showtank gaan???
pi_22280294
En wat voor een showtank moet je daar voor hebben??
pi_22280321
En welk spel gaat dit over XemmyX?
Where facts are few, experts are many.
pi_22280661
ooh sorry

over Zootycoon
pi_22280964
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:15 schreef XemmyX het volgende:
ooh sorry

over Zootycoon
Dezelfde Zoo Tycoon die een maand geleden in V&A verkocht had en die je verstuurd zou hebben? .
-
pi_22281013
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dezelfde Zoo Tycoon die een maand geleden in V&A verkocht had en die je verstuurd zou hebben? .
WHahahhha!
Scheren is voor schapen!
pi_22281177
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

pi_22282660
Oooh had ik die verkocht ja... weten jullie meer dan mij. was rollercoaster maar ok en das allemaal al geregeld hoor!

Maar krijg ik hier nog een antwoord op mijn vraag, of gaan we lekker iritant doen enzo

verwacht toch wel dat ik hier een normaal antwoord op die vraag kan verwachten of niet dan
pi_22284133
kan iemand mij helpen met mijn vraag??? dank je
pi_22284188
ik had je laatste reply gelezen en zal nog s zoeken

je zoekt dus n manier om zeeleeuwen truckjes te laten doen?
<hr>
pi_22284239
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik had je laatste reply gelezen en zal nog s zoeken

je zoekt dus n manier om zeeleeuwen truckjes te laten doen?
Nee kijk, als je dolfijnen neemt, bouw je een tank voor de dolfijnen, en daar vast tegenaan een showtank die dan door middel van een luikje met elkaar in verbinding staan! En als dan de show voor de dolfijnen begint, gaat het luikje open en zwemmen de dolfijnen in de showtank!

En nu weet ik dus niet hoe dat met zeeleeuwen/otters moet, aangezien die niet in een tank leven!

snap je
pi_22284350
It's only a little bit more complicated than building an exhibit/show tank combination for orcas/dolphins. You need to build the usual show tank for the otters or sealions, then when you make the exhibit you will need to have a tank and an attached land exhibit to keep the animals happy. Have you done Tutorial 3 (with the land/tank combo)? That's exactly what you need only this time you attach a show tank too.

aangezien je engels niet zo geweldig was.. de vertaling..

Het is een beetje ingewikkelder dan het bouwen van een “voorstelling”(show) tank combinatie voor orca’s en dolfijnen. Je moet de gewoonlijke show tank voor otters en zeeleeuwen bouwen, en als je dan je voorstelling (show) houdt, heb je een tank en een stukje aangehechte land voorstelling om de dieren gelukkig te houden. Heb je tutorial 3 (trainingsoefening 3) al gedaan met de land en tank combinatie?. Dat is precies wat je deze keer ook nodig hebt alleen moet je nu een show tanks eraan vastmaken.

hopelijk heb je er wat aan
<hr>
pi_22284695
werkt t of niet ?
<hr>
pi_22296306
Heyy Da Fan tis gelukt!!!
thnxxx zo komen we toch weer verder
zie datum
pi_22297307
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:26 schreef manonneke het volgende:
Heyy Da Fan tis gelukt!!!
thnxxx zo komen we toch weer verder

Geen probleem. Alsje nog meer vragen hebt lees ik het wel
pi_22333753
Ik zit vast in Lord of the Rings the two towers op de gamecube (zelfde spel als ps2 hoor) bij het level Bres in de muur (katapult
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 23:25:34 #245
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_22432092
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:23 schreef jorryt het volgende:
Ik zit vast in Lord of the Rings the two towers op de gamecube (zelfde spel als ps2 hoor) bij het level Bres in de muur (katapult
Je bedoelt toch niet dat beginstuk neem ik aan?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 7 oktober 2004 @ 18:34:37 #246
87281 thijsk87
Thijs in da house!
pi_22471583
Bij SOF II (test demo), zijn er veel mensen die op het dak springen (the shop under siege), als ik spring kom ik er niet op. Ik spring gewoon niet hoog genoeg, hoe kom je op het dak, of op kisten?
pi_22473315
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef thijsk87 het volgende:
Bij SOF II (test demo), zijn er veel mensen die op het dak springen (the shop under siege), als ik spring kom ik er niet op. Ik spring gewoon niet hoog genoeg, hoe kom je op het dak, of op kisten?
White man can't jump
Eagels may soar, but weasles don't get stuck in jet engines.
pi_22496676
Zit vast met splintercell, ik moet zo met die vrouw mee naar die shop. Ze is ergens van teruggekomen ofzo en blijft nu stil staan bij het grote plein. Als ik tegen haar praat zegt ze, i dont wanna be talking here of follow me from the shadows. Ik heb alle mannetjes neergeslagen.
  zondag 10 oktober 2004 @ 16:27:16 #249
87281 thijsk87
Thijs in da house!
pi_22534316
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef thijsk87 het volgende:
weet iemand het? d8 dat ze me hier wel zouden kunnen helpen
  zondag 10 oktober 2004 @ 18:41:18 #250
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22536646
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 16:27 schreef thijsk87 het volgende:

[..]

weet iemand het? d8 dat ze me hier wel zouden kunnen helpen
probeer eens te springen en in de lucht te bukken
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he