Het geval is dat mijn schoenen het aan het begeven zijn. Nu zit ik te denken aan legerkisten vanwege de onverslijtbaarheid, waterdichtheid etc. Alleen nog enkele vragen:
-Zijn kisten niet slecht voor je enkels (heb ik gehoord omdat het veel steun van je enkelbanden overneemt).
-Kan ik met mijn maatje 41-42 en best brede voeten fatsoenlijk kisten kopen?
-Staan kisten bij iemand die best tenger is en niet erg lang? Of ziet het er alleen maar sullig uit.
-Kun je ze het hele jaar door aan?
-Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
quote:waar denk je dat ze voor zijn, naast het leger.
Op maandag 12 mei 2003 15:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
-Hoe houden ze zich als je er ook mee gaat stappen en erg intensief gebruikt?Alvast bedankt voor de antwoorden.
Hoe ze zich houden hangt best wel af van hoe je ze gebruikt maar over het algemeen kan je er best lang mee doen en lopen ze eenmaal ingelopen heerlijk!
quote:LOL! ik zie het al voor me
Op maandag 12 mei 2003 15:39 schreef Lortnoc het volgende:
-Ja, je kunt ze ook in de zomer aan maar dat wordt wel lachen voor andere mensen als jij ze onder je korte broek aanhebt.
quote:dan zakken ze maar in de stront zou ik zeggen
Op maandag 12 mei 2003 15:39 schreef Ashram het volgende:
Zolang je er maar niet mee naar school gaat...kunnen ze wel eens moeilijk over doen dacht ik...
En ook niet bij lange/kleine/dikke etc. personen
quote:Nooit last van gehad (maar je moet er dan ook geen witte veters in doen
Zolang je er maar niet mee naar school gaat...kunnen ze wel eens moeilijk over doen dacht ik...
Maar na een jaar ben ik weer overgestapt op de gympies/sneakers
quote:Als je je broek erover hebt zien ze er toch niet zo veel anders uit dan stevige normale schoenen / bergschoenen?
Op maandag 12 mei 2003 15:43 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik vind kisten zo gigantisch lomp staan he..
Dus op je vraag of het bij tengere mensen staat : Nee!En ook niet bij lange/kleine/dikke etc. personen
quote:of rooie
Op maandag 12 mei 2003 15:44 schreef du_ke het volgende:[..]
Nooit last van gehad (maar je moet er dan ook geen witte veters in doen
)
Maar na een jaar ben ik weer overgestapt op de gympies/sneakers
quote:Ja, inderdaad en niet alleen op scholen.. als je over straat loopt in je houthakkersvest, spijkerbroek en je kisten, dan word je al uitgemaakt voor nazi (in mijn geval door een marokkaan)
Zegt een meisje met smalle voeten die haar tiendehands kistjes in maat 37 ofzo net zo lang heeft gedragen tot ze van haar voeten vielen.
quote:Ik heb er bij de dump 90 EUR voor betaald.
Op maandag 12 mei 2003 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
Wat kosten die dingen eigenlijk?
Maatje 290 M
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 12-05-2003 15:48]
Gaat best hoor, als je ze voor het eerst draagt heb je kans dat je voeten even moeten wennen en het inlopen een tijdje duurt(2 maanden ofzo), maar als je ze eenmaal hebt ingelopen zitten ze perfect
Wat wel wil helpen is om ze bijvoorbeeld een nachtje schuin tegen een muur aan te zetten gevuld met een klein laagje water, daar wordt het leer zacht van en lopen ze wat beter in..
Bij mijn eerste paar waren me hielen wel naar de klote, maar de volhouder wint
Ik loop op die ik nu heb al zo'n 3 jaar zonder problemen.. en ik heb ze ALTIJD aan behalve 's Zomers zijn ze te warm om te dragen (als het zo'n 25+C) is, dan is het tijd voor "normale" schoentjes
[Dit bericht is gewijzigd door dmnd op 12-05-2003 15:51]
Zitten Prima, heb nog een paar die zijn iets steviger als deze, maar deze zijn dacht ik hetzelfde als het Nederlandse leger, dit is maatje 42.5!
[Dit bericht is gewijzigd door jungverzet op 12-05-2003 15:48]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |