Hier is een kaart van de Nederlandse treintrajecten op dit moment, je kunt gewoon even markeren waar je bent geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 07-07-2003 20:02]
Rotterdam Hofplein ben ik alleen even gaan kijken, ben even in een stilstaande Citypendel gaan zitten, en terug uitgestapt... daarom staat die ook aangeduid.
Rood = echt op het station geweest.
Oranje = gestopt
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 07-09-2003 22:13]
quote:Langsrijden is wel genoeg hoor...
Op maandag 12 mei 2003 15:02 schreef JochemKnoops het volgende:
bedoel je echt gestopt of langseereden ?
maar zal enekle plaatsen noemen waar ik stil heb gestaan/uitgestapt
Zwolle, Enschede, Amsterdam (alle stations), deventer, almelo, hengelo, zutphen, arnhem, nijmegen, venlo, in de wie tussen venlo en roermond, roemond, sittard, maastricht, eindhoven, den bosch, utrecht, amersfoort, den haag, rotterdam, rossendaal, breda, schiphol, nieuw vennep, hoofddorp, den helder, leeuwarden, groningen, emmen, assen, dalfsen, euhhh
weet ff niet meer waar ik nog meer gestopt ben...
quote:Ha, daar kom ik dagelijks, prachtig station he
Op maandag 12 mei 2003 14:58 schreef sweek het volgende:Rotterdam Hofplein ben ik alleen even gaan kijken, ben even in een stilstaande Citypendel gaan zitten, en terug uitgestapt... daarom staat die ook aangeduid.
Als ik thuis ben zal ik ook even met mijn virtuele viltstift en de NS kaart aan de slag gaan... leuk idee sweek
Dat was het!! Mijn grote wens is om een keer naar Baflo te gaan!!!
Baflo rulezzzz
[Dit bericht is gewijzigd door The_Duce op 12-05-2003 18:54]
En dan ben ik er waarschijnlijk nog wel wat vergeten ook.
ben ook nog trouwens met de trein naar parijs -. bordeaux-. marseille->lyon->huiswaarts geweest
[edit] stukje bij rotterdam vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door JochemKnoops op 12-05-2003 15:21]
Ik ga vaak met de trein. Zoals jullie zien kom ik niet vaak in het zuiden van ons land .
Ik woon in Zwolle bytheway.
[Dit bericht is gewijzigd door Razzerr op 12-05-2003 15:24]
quote:Daar zitten toch die trein 'terroristen'
Op maandag 12 mei 2003 15:18 schreef Pikkebaas het volgende:Enkhuizen
ik zal er vast wat vergeten zijn
en even het plaatje zichtbaar gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 12-05-2003 15:50]
Groningen - Leeuwarden
Groningen - Nieuweschans
Groningen - Zwolle
Zwolle - Almelo
Zwolle - Amersfoort
Zwolle - Arnhem
Zwolle - Utrecht
Arnhem - Tilburg (MSX beurs)
Tilburg - Breda
Amersfoort - Arnhem
Amersfoort - Amsterdam
Utrecht - Amsterdam
Utrecht - Gouda
Utrecht - Eindhoven
Utrecht Rotterdam
Rotterdam - Dordrecht
Amsterdam - Zandvoort aan Zee (MSX beurs)
Amsterdam - Schiphol
Kan zijn dat ik nog wat ben vergeten, maar het is ook al weer jaren geleden dat ik in een trein heb gezeten.
[edit]Stukje vergeten. Valt het toch nog mee [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door EaL op 12-05-2003 15:57]
quote:Jerruh's kaartje:
Op maandag 12 mei 2003 15:42 schreef Jerruh het volgende:
zet je mijn kaartje er ook ff bij sweek?
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 07-07-2003 20:03]
dit was ook de ergste
ik zat met een maat van mij in de intercity naar amsterdam, we gingen naar de AutoRAI.
Zaten we in de intercity, moesten we allemaal uitstappen in Hoogeveen, er was een treindeur afgebroken
moesten we met de boemeltrein naar Zwolle (was net een veewagen)
in zwolle aangekomen hoorden we dat er een ongeluk was gebeurt, er was een vrachtwagen aangereden door een trein op het traject naar amersfoort.
Dus met de trein naar Deventer, vanaf daar naar amersfoort en toen eindelijk naar Amsterdam
was dus zo'n 5,5 uur onderweg van Groningen naar Amsterdam
quote:vind het wel grappig dat dit juist gebeurd op weg naar de AUTOrai ;-)
Op maandag 12 mei 2003 15:57 schreef HeyFreak het volgende:
een keer groningen/utrecht, vrij vaak Groningen/zuidbroek en een keer Groningen/Amsterdam RAIdit was ook de ergste
ik zat met een maat van mij in de intercity naar amsterdam, we gingen naar de AutoRAI.
Zaten we in de intercity, moesten we allemaal uitstappen in Hoogeveen, er was een treindeur afgebroken
moesten we met de boemeltrein naar Zwolle (was net een veewagen)
in zwolle aangekomen hoorden we dat er een ongeluk was gebeurt, er was een vrachtwagen aangereden door een trein op het traject naar amersfoort.
Dus met de trein naar Deventer, vanaf daar naar amersfoort en toen eindelijk naar Amsterdam
was dus zo'n 5,5 uur onderweg van Groningen naar Amsterdam
Goh, ik dacht dat ik nog wel meer had gezien, maar ik wordt altijd naar plaatsen gestuurd waar ik al geweest ben...
Ik wil nog wel eens de zoetermeerlijn rijden, of Friesland in. Boven Groningen en Zeeland moeten ook nog eens. Oja, en Flevoland niet te vergeten.
Leeuwarden - groningen
Leeuwarden - Harlingen (haven)
Groningen - winschoten
Meppel - Leeuwarden
Meppel - groningen
Meppel - Zwolle
Zwolle - Emmen
Zwolle - Harderwijk
Zwolle -amersfoort- utrecht
Leiden - Delft
Utrecht Maastricht.
Dit zijn zo'n beetje de trajecten die ik me kan herinneren. De tussenstations waar ik ook wel eens ben geweest liggen voornamelijk in het Noorden zoals, steenwijk, heerenveen, grouw, akkrum, buitenpost, zuidhoorn, beilen, assen, haren en hoogeveen.
naar o.a. Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Schiphol, Tilburg, Eindhoven, Vlissingen, Maastricht, s' Hertogenbosch, Nijmegen. Ik ben duidelijk ook nog niet echt in het noorden geweest met de trein.
Te ver ook.
Misschien dat ik later nog wel eens ga markeren.
duidelijk ook niet erg in het noorden geweest dus
en in Italie met ik met de trein van Grosseto naar Roma geweest
dikke rode lijn = waar ik met de trein ben geweest
station met zwart vierkantje: waar ik wel eens in, uit of overgestapt ben/heb.
station met groot zwart vierkant (Amsterdam Amstel/CS, 's-Hertogenbosch/'s-Hb. Oost) daar kom ik bijna elke dag
dus Den Bosch - Amsterdam daar reis ik elke dag.
Een paar keer is het voorgekomen dat er "een aanrijding" was tussen Utrecht en Den Bosch, dus dan moest ik via Arnhem/Nijmegen. En het is een paar keer voorgekomen dat er een wisselstoring/brugstoring was tussen Utrecht en Amsterdam, zodat we werden omgeleid via Hilversum (zonder daar te stoppen).
1x ben ik na school via Leiden en Den Haag CS naar Zoetermeer gegaan en van daaruit via Utrecht weer naar huis, en 1x ben ik "voor zaken" naar Zwolle gegaan, en 1x ben ik naar Eindhoven gegaan (weet niet meer waarom)
edit: heb een foutje gemaakt
het stukje tussen Duivendrecht en Diemen Zuid: daar ben ik nooit geweest met de trein (wel met de metro)
[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 12-05-2003 20:15]
Dat was toen in mijn Tienertoer tijd, naderhand mocht je ook door Belgie met zo'n kaart (Tourrail) en uiteraard ook daar elk spoortje gezien. Ik ging s'morgens om 05.00 uur weg en kwam om 01.00 uur weer thuis. (Had wel eens 1400 km op een dag gemaakt in NL )
Tegenwoordig zit ik in geeneen trein meer, veels te druk geworden.
quote:Dat wil ik dus ook heel graag een keertje doen, ik heb nu al wel eens een dagpas gekocht en ben een dagje gaan treinen, maar het kost best veel om echt overal eens te komen, zeker als je ook nog eens uit het verre zuiden moet vertrekken. Als ik volgend jaar weer een OV heb denk ik dat ik me er zeker mee ga bezig houden.
Op maandag 12 mei 2003 19:43 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik ben op elk spoor in Nederland geweest (waar reizigerstreinen rijden)Dat was toen in mijn Tienertoer tijd, naderhand mocht je ook door Belgie met zo'n kaart (Tourrail) en uiteraard ook daar elk spoortje gezien. Ik ging s'morgens om 05.00 uur weg en kwam om 01.00 uur weer thuis. (Had wel eens 1400 km op een dag gemaakt in NL )
Tegenwoordig zit ik in geeneen trein meer, veels te druk geworden.
Ik heb op mijn kaart niet echt aangeduid op welke stations ik ook echt vaak kom, maar dat zijn Amsterdam Centraal, Utrecht CS, Den Bosch, Nijmegen, Nijmegen Dukenburg, Etten-Leur, Breda, Tilburg, Eindhoven, Roterdam CS en nog wel enkelen af en toe. .
Op Groningen, Friesland en een paar regionale lijntjes na, ben ik redelijk bekend in dit land
In wit aangegeven waar ik ben geweest, en met groen aangegeven waar ik de afgelopen tijd vaak ben geweest. De rode stippen staan voor mijn bestemmingen voor zover ik ze kan herinneren
Zoals je kan zien alleen de bewoonde wereld aangedaan voor de rest heb ik een auto ter beschikking
Moest toen in alle grote steden van Nederland een marktonderzoek houden en moest allemaal per trein.
Best Job I ever had!
Maar Die lijst zal ik julle maar besparen.
quote:Ik heb bandbreedte zat, dus kom maar op.
Op woensdag 14 mei 2003 19:06 schreef GizartFRL het volgende:
Maar Die lijst zal ik julle maar besparen.
(Geef maar toe dat je die lijst jezelf wilt besparen )
quote:Ik kan mijn treinplaatje nie tuploaden bij picserver, hij is te groot.
Op woensdag 14 mei 2003 19:14 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Ik heb bandbreedte zat, dus kom maar op.
(Geef maar toe dat je die lijst jezelf wilt besparen
)
ontopic: plaatje volgt.
quote:Treinplaatje
Op woensdag 14 mei 2003 19:50 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik kan mijn treinplaatje nie tuploaden bij picserver, hij is te groot.
quote:http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phantom/up/index.php
Op woensdag 14 mei 2003 19:50 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik kan mijn treinplaatje nie tuploaden bij picserver, hij is te groot.
Zou ik hem naar jou kunnen mailen dan? ( als je je mailadres even naar mij doorstuurt, dan hoedft het ook niet via het forum te gaan)ontopic: plaatje volgt.
quote:hehe, Pilldriver
Op maandag 12 mei 2003 15:02 schreef Pilldriver het volgende:
Six Flags!!!
Dat was het wel zo'n beetje
Voor de lol ook maar even België erbij gezet. Thuisbasis Veurne, helemaal in het westen. Mijn doel is ook om over elke reizigersverbinding gereden te hebben, eerst in België en dan in Nederland. In België zal dat wel wat tijd in beslag nemen met al die lijnen rond Brussel. Alleen spijtig dat dagpassen zo duur zijn
[Dit bericht is gewijzigd door The_5th_Horseman op 08-08-2003 21:07]
quote:Daar is inmiddels ook Roosendaal, Etten-Leur en Vlissingen bij gekomen.
Op maandag 12 mei 2003 15:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Landgraaf, Heerlen, Aken, Kerkrade, Valkenburg, Ransdaal, Maastricht, Sittard, Roermond,Venlo, Weert, Eindhoven, Tilburg (west), Nijmegen, Breda, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Alkmaar, Hoorn, Enkhuizen, Amersfoort, Barneveld, Ede- Wageningen, Arnhem, Zwolle, Groningen, Den Bosch, Gilze-Rijen, Oss, Dordrecht, Geleen-Oost, Venray
quote:Hoe krijg je het voor elkaar om via België in Maastricht te komen zonder ooit in Zuid-Limburg met de trein te zijn geweest! Een essentieel stuk spoor voor de echte treinreisliefhebber!
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:00 schreef The_5th_Horseman het volgende:
*bump*Voor de lol ook maar even België erbij gezet. Thuisbasis Veurne, helemaal in het westen. Mijn doel is ook om over elke reizigersverbinding gereden te hebben, eerst in België en dan in Nederland. In België zal dat wel wat tijd in beslag nemen met al die lijnen rond Brussel. Alleen spijtig dat dagpassen zo duur zijn
En uiteraard alle tussenliggende stations gepasseerd.
En hoeveel vergeet ik er?
En zo'n beetje alles wat daar tussenin ligt.
Ook in de eerste post trouwens...
Nu wil ik de komende weken toch eens echt alles ten zuiden van Utrecht gaan doen... het noorden moet dan ook nog, maar dat is niet echt handig als je in Maastricht woont zeg maar... .
quote:Oranje betekent dat je er gestopt bent, maar niet uitgestapt, right? Dus als ik het goed begrijp heb je ooit de stopper Nm->Ht gepakt, en heeft deze Hto overgeslagen!
Op maandag 17 november 2003 17:23 schreef sweek het volgende:
Mijn kaartje is ook weer geupdate
[afbeelding]Ook in de eerste post trouwens...
Nu wil ik de komende weken toch eens echt alles ten zuiden van Utrecht gaan doen... het noorden moet dan ook nog, maar dat is niet echt handig als je in Maastricht woont zeg maar....
quote:Hto is toch ook gewoon oranje...?
Op zondag 23 november 2003 21:10 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Oranje betekent dat je er gestopt bent, maar niet uitgestapt, right? Dus als ik het goed begrijp heb je ooit de stopper Nm->Ht gepakt, en heeft deze Hto overgeslagen!
wil je het ook nog weten van reizigers,
die aan het einde van de reis ......
Nijmegen-Venlo-Maastricht
Zwolle-Roosendaal
Zwolle-Groningen
Groningen-Leeuwarden
Leeuwarden-Zwolle
Zwolle-Utrecht
Utrecht-Rhenen
Utrecht-Amsterdam
Utrecht-Rotterdam
Utrecht-Den Haag
Amsterdam-Den Haag
Den Haag-Rotterdam
Rotterdam-Breda
Dordrecht-Antwerpen
Amsterdam-Enkhuizen
Amsterdam-Lelystad
Roosendaal-Vlissingen
Utrecht-Hilversum-Amsterdam
buitenland:
Deventer-Berlijn-Praag vv
Amersfoort-Praag (niet via Berlijn) vv
New York-Washington DC
En nog wat korte stukkies her en der
(edit: nog een paar vergeten)
[Dit bericht is gewijzigd door JDude op 27-01-2004 11:25]
In het buitenland:
Belgie: Essen (grens) - Brussel Zuid v.v. (voorin Thalys PBKA)
Frankrijk: Troyes - Paris Est v.v. (Corailrijtuigen met CC72000)
Duitsland: Bad Bentheim - Rheine - Muenster - Hamm - Dortmund v.v. (Divers DB materieel) en niet te vergeten Glanerbrug - Gronau
Zwitserland: Schaffhausen - Winterthur - Zuerich (met ICE-T en ICN)
quote:Ja... nu wel...
Op zondag 25 januari 2004 15:19 schreef sweek het volgende:[..]
Hto is toch ook gewoon oranje...?
Daar was ik ook al naar opzoek.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:30 schreef Hik het volgende:
'Heeft iemand een leeg kaartje?
even naar boven scrollen dus!quote:Op donderdag 10 juli 2003 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
Deze is toch ingevuld in wit, of ben ik gek?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:37 schreef JDude het volgende:
Zie deze post voor een leeg kaartje:
[..]
even naar boven scrollen dus!
Verrek, nou zie ik t ook!quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Deze is toch ingevuld in wit, of ben ik gek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |