abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11685624
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:04 schreef Takemenow het volgende:

Igor zal in Tsjechie rugnummer 27 dragen.

Igor Igor Igor

2 + 7 = ....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 juli 2003 @ 15:36:54 #152
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11686892
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Staat er ergens dat ik me erop verheug dan ?

Rouwig kan ik er niet om zijn trouwens, er zijn genoeg goeie vervangers te vinden, en als ze beiden vertrekken is het wel KASSA!!

en je weet zeker dat je geen jood bent?
pi_11687620
quote:
en je weet zeker dat je geen jood bent?
Aan mijn accent te horen, en aan mijn neus te zien niet nee
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 09:41:38 #154
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_11701173
Datum: 11-07-2003

Stefaan Tanghe is een gegadigde om de naar Turkije vertrekkende Skoko te vervangen bij Racing Genk. Tanghe heeft nog een 1 jarig contract bij FC Utrecht, maar gaat de komende dagen met zijn manager praten of het een optie is om naar Genk te gaan.

Tanghe noemt Genk een mooie club, een mooi stadion en warme supporters, maar ik wacht af. Genk heeft de nodige middelen verkregen door de verkoop van een aantal spelers de afgelopen week.

Bron teletekst Canvas 511

vrijdag 11 juli 2003 @ 09:42:42 #155
26251 Eilanden
pi_11701183
Datum: 10-07-2003

In de media verschijnen diverse berichten dat Bosschaart met een arbitrage zaak zou dreigen richting FC Utrecht.

Gelukkig bereiken ons berichten dat Pascal geen arbitrage zaak heeft aangespannen tegen FC Utrecht. Het blijkt een media-verhaal te zijn. Feyenoord schijnt een erg lage aanbieding te hebben gedaan. Het zou om 1 miljoen euro gaan + 2 spelers. Alleen als Feyenoord 5 miljoen euro betaald zou er een kans zijn dat Bosschaart vertrekt bij de FC.

1 miljoen en 2 waardeloze spelers? WTF? Utreg is de Kwantum hallen niet!

vrijdag 11 juli 2003 @ 14:22:15 #156
26251 Eilanden
pi_11707580
Datum: 11-07-2003

Bron: Utrechts Nieuwsblad

UTRECHT Twee reusachtige logos van FC Utrecht en de naam Bunnik Side in kapitaal sieren de nieuwe oosttribune van stadion Galgenwaard. Die is na de overkapping vrijwel klaar, waarmee de voorlaatste fase van het stadionproject aan zijn afronding toe is.

Op de tweede verdieping wordt de laatste hand gelegd aan het nieuwe supportershome, dat twee keer zo groot wordt als het vorige. Via vier toegangen krijgt het fanatiekste deel van de FC-aanhang entree tot haar eigen tribune.

De Bunnik Side telt 5575 stoeltjes. De capaciteit van Galgenwaard voor komend seizoen komt daarmee op 21.500. De laatste fase van de verbouw laat nog wel even op zich wachten. Het was de bedoeling deze zomer te beginnen met de sloop van de westtribune (stadszijde), maar door herplaatsingsproblemen van twee bedrijven is dat opgeschort. Bouwer Midreth verwacht uitstel tot november. Als de sloopwerkzaamheden dan beginnen zijn de toeschouwers op west enige maanden dakloos.

Komend seizoen krijgen tevens de vier hoekkantoren een facelift. Aan de buitenkant wordt een glazen gevelbekleding aangebracht. Zomer 2004 is Galgenwaard-nieuwe-stijl, capaciteit 25.000, kant en klaar.

zaterdag 12 juli 2003 @ 17:59:58 #157
26251 Eilanden
pi_11729505
Datum: 12-07-2003

FC Utrecht heeft vanmiddag met 9-0 gewonnen van het regioteam Vleuten/De Meern/Harmelen. Bij rust stond de ploeg van Foeke Booy met 6-0 voor.

Debutant Hans vd Haar zorgde voor een mooie openingsgoal. Via de onderkant van de lat stond het al vrij snel 1-0. Roiha en Tanghe maakte er binnen een kwartier 3-0 van. Nog voor de rust scoorden Roiha, vd Bergh en Bosschaart waarna Roiha en 2x Calabro de eindstand bepaalden.

Het goede weer trok veel toeschouwers naar sportpark Fletiomare-West. We gokken dat er ongeveer 3000 fans aanwezig waren.

zaterdag 12 juli 2003 @ 18:03:36 #158
26251 Eilanden
pi_11729565
Datum: 12-07-2003

Ponk gaat in twee opzichten de opvolger worden van Wapenaar, natuurlijk in eerste instantie als keeper, maar nu ook als aanvoerder. Vanmiddag tegen het streekelftal van De Meern, zal hij de aanvoerdersband om zijn arm hebben. De wedstrijd begint overigens om 15.00 uur.

Andere gegadigde was de Jong, maar tot verbazing van Ponk zelf is door de technische staf hij gekozen tot nieuwe aanvoerder van het seizoen. Van der Haar en Broerse die respectievelijk aanvoerder waren van De Graafschap en Groningen, waren totaal geen optie voor de technische staf.

pi_11729712
't was erg gezellig vanmiddag in Vleuten, Roiha speelde goed, en vond vooral Bas van de Brink aardig ballen, dat kan weleens een hele goeie voorstopper worden...!!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 19:02:53 #160
26251 Eilanden
pi_11730697
Kon vanmiddag helaas niet

Vertel eens, hoe waren de nieuwelingen??

pi_11731660
Lamey en Keller vielen amper op (tegenstand was natuurlijk ook niet echt goed ) Calabro miste een hoop kansen, maar scoorde toch 2 goals, Broerse is me ook amper opgevallen eigenlijk, en Hans vd Haar scoorde een mooie openingsgoal, maar die ik heb daarna ook vaak zoekende rond zien lopen...

Ach, effe wennen aan elkaar zullen we maar zeggen

pi_11733854
UEFA blijft bij straf voor FC Utrecht
vi.nl

FC Utrecht speelt de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Cup zonder publiek. De UEFA liet zich niet vermurwen door het verzoek van de Nederlandse club de straf te wijzigen.
FC Utrecht diende begin vorige week een verzoek in de straf om te zetten in een wedstrijd op minimaal 100 kilometer van de Domstad. De UEFA zag echter niets in het verzoek en wees het af.

Op last van de UEFA moet FC Utrecht één Europese wedstrijd zonder publiek spelen. Deze sanctie volgde op de wanordelijkheden, die het UEFA Cup-duel met Legia Warschau op 3 oktober 2002 ontsierden.
----------------------------------------------------------------
Grappig dat verzoek van Utrecht, je hebt wel lef dan zeg. Wat zullen ze gegniffeld hebben bij de UEFA.

zaterdag 12 juli 2003 @ 22:18:59 #163
26251 Eilanden
pi_11734095
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:05 schreef SCH het volgende:
UEFA blijft bij straf voor FC Utrecht
vi.nl

FC Utrecht speelt de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Cup zonder publiek. De UEFA liet zich niet vermurwen door het verzoek van de Nederlandse club de straf te wijzigen.
FC Utrecht diende begin vorige week een verzoek in de straf om te zetten in een wedstrijd op minimaal 100 kilometer van de Domstad. De UEFA zag echter niets in het verzoek en wees het af.

Op last van de UEFA moet FC Utrecht één Europese wedstrijd zonder publiek spelen. Deze sanctie volgde op de wanordelijkheden, die het UEFA Cup-duel met Legia Warschau op 3 oktober 2002 ontsierden.
----------------------------------------------------------------
Grappig dat verzoek van Utrecht, je hebt wel lef dan zeg. Wat zullen ze gegniffeld hebben bij de UEFA.

SCH is back

Eeeehhmm SCH .. wij kunnen tenminste dat verzoek doen ... Heerenveen moet dat nog maar zien te halen......

pi_11734729
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:18 schreef Eilanden het volgende:

[..]

SCH is back

Eeeehhmm SCH .. wij kunnen tenminste dat verzoek doen ... Heerenveen moet dat nog maar zien te halen......

En meteen weer jij-bakken. Wat vindt jij van dat verzoek dan? Had Utrecht echt gedacht daarmee enige kans van slagen te hebben??? Je krijgt een straf en denkt dat het om een lolletje gaat, ik vind het nogal een merkwaardige actie. Honderd kilometer verderop, ja hoor - ze zijn echt hartstikke gek bij de UEFA. Blijkbaar begrijpt de club niet waarom ze een straf heeft gekregen.

En reageer eens volwassen, dus niet: Heerenveen had het ook wel gewild. Maar wat vind je zelf van dat verzoek?

zaterdag 12 juli 2003 @ 23:18:39 #165
26251 Eilanden
pi_11735213
Volwassen reageren?

Wie begint er met deze 'zeer volwassen' opmerking:

quote:
Anyway, ik had niet gedacht dat het verzoek gehonoreerd zou worden. Maar in het verleden heeft Utrecht hier WEL succes mee gehad, dus blijkbaar heeft men gedacht 'Niet geschoten is altijd mis' en het dus toch geprobeerd met een drietal argumenten.

Utrecht heeft overigens bij de UEFA aangegeven dat ze dit NIET als lolletje zien en dat ze beseffen dat ze straf verdienen. Men heeft geprobeerd een alternatieve straf te krijgen en dat is niet gelukt. Zoals ik al zei, ik had zelf ook niet verwacht dat het zou lukken, maar je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze het toch geprobeerd hebben....

pi_11735475
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:18 schreef Eilanden het volgende:
Utrecht heeft overigens bij de UEFA aangegeven dat ze dit NIET als lolletje zien en dat ze beseffen dat ze straf verdienen. Men heeft geprobeerd een alternatieve straf te krijgen en dat is niet gelukt. Zoals ik al zei, ik had zelf ook niet verwacht dat het zou lukken, maar je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze het toch geprobeerd hebben....
Als je met zo'n alternatief komt, besef je blijkbaar toch niet echt wat er aan de hand is. Dat vind ik nogal kwalijk. Het is goed misgelopen rond die wedstrijd en ik merk hier bij de club dat de hand niet echt in eigen boezem wordt gestoken. Ongeregeldheden liggen altijd aan anderen, daar hebbn trouwens veel meer clubs last van hoor, niet alleen Utrecht.

En ik vind het wel erg kwalijk om dan niet gewoon je straf te aanvaarden maar met een enorme kulalternatief te komen: 100 km. verderop, dan neem je jezelf niet serieus en neem je het incident ook niet serieus, al beweer je van wel.

zaterdag 12 juli 2003 @ 23:41:19 #167
26251 Eilanden
pi_11735701
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je met zo'n alternatief komt, besef je blijkbaar toch niet echt wat er aan de hand is. Dat vind ik nogal kwalijk. Het is goed misgelopen rond die wedstrijd en ik merk hier bij de club dat de hand niet echt in eigen boezem wordt gestoken. Ongeregeldheden liggen altijd aan anderen, daar hebbn trouwens veel meer clubs last van hoor, niet alleen Utrecht.

En ik vind het wel erg kwalijk om dan niet gewoon je straf te aanvaarden maar met een enorme kulalternatief te komen: 100 km. verderop, dan neem je jezelf niet serieus en neem je het incident ook niet serieus, al beweer je van wel.

Ik denk niet dat je het ze kwalijk kan nemen dat ze het proberen, ook al had het in mijn optiek niet zoveel kans van slagen...
pi_11735755
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:41 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het ze kwalijk kan nemen dat ze het proberen, ook al had het in mijn optiek niet zoveel kans van slagen...

Okay, dan wil ik niemand uit het Utrecht publiek ooit nog horen mopperen over criminelen die als straf een parkje moeten aanharken enz.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:44:35 #169
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_11735775
Bij gebrek aan inet maar een korte reactie

FORZA UTREG!

Dit jaar gaan we voor de dubbel!

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:46:36 #170
26251 Eilanden
pi_11735831
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik niemand uit het Utrecht publiek ooit nog horen mopperen over criminelen die als straf een parkje moeten aanharken enz.
Beetje kromme vergelijking, maar laten we er maar vanuit gaan dat je met je gedachten nog een beetje aan het vakantie vieren bent...
pi_11736023
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:46 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Beetje kromme vergelijking, maar laten we er maar vanuit gaan dat je met je gedachten nog een beetje aan het vakantie vieren bent...

Het is inderdaad een manke vergelijking - honderd kilometer verderop spelen is helemaal geen straf, ook geen alternatieve.

Heeft de Poolse ploeg trouwens ook straf gekregen?
Was het niet logischer geweest beide ploegen voor een seizoen van Europees voetbal uit te sluiten? Jij zal dat wel anti-Utrecht vinden, maar zo is het niet bedoeld. Je moet het publiek toch keihard laten merken wat de sanctie is op hun gedrag - dan laten ze het wellicht.

zondag 13 juli 2003 @ 00:05:51 #172
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11736284
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is inderdaad een manke vergelijking - honderd kilometer verderop spelen is helemaal geen straf, ook geen alternatieve.

Was het niet logischer geweest beide ploegen voor een seizoen van Europees voetbal uit te sluiten? Jij zal dat wel anti-Utrecht vinden, maar zo is het niet bedoeld. Je moet het publiek toch keihard laten merken wat de sanctie is op hun gedrag - dan laten ze het wellicht.

Voor een seizoen uitsluiten is weer iets teveel van het goede.

Denk dat deze straf "goed" is.

Had je ze een jaar uitgesloten dan had men de normale supporters zwaar gedupeerd voor zoverre dat nu al niet gebeurd is.
Als ze nu verder komen hebben ze tenminste minimaal nog 1 ronde waar ze bij mochten zijn.

Denk echter wel dat als zoiets nog een keer gebeurd het einde verhaal is voor FCU

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 13 juli 2003 @ 09:19:05 #173
26251 Eilanden
pi_11740316
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Het publiek? Je bedoelt dat groepje van zo'n 50 hooligans denk ik? Just fyi, er waren zo'n 16000 fans aanwezig die hetgeen gebeurde zeker niet goedkeurde! Het publiek gedroeg zich fantastisch .. alleen een heel klein groepje bij zowel Utreg als de Polen verstierde het voor iedereen
  zondag 13 juli 2003 @ 09:20:05 #174
26251 Eilanden
pi_11740319
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Voor een seizoen uitsluiten is weer iets teveel van het goede.

Denk dat deze straf "goed" is.

Had je ze een jaar uitgesloten dan had men de normale supporters zwaar gedupeerd voor zoverre dat nu al niet gebeurd is.
Als ze nu verder komen hebben ze tenminste minimaal nog 1 ronde waar ze bij mochten zijn.

Denk echter wel dat als zoiets nog een keer gebeurd het einde verhaal is voor FCU

Kijk dat is nu een verstandige bijdrage , ben het hier absoluut mee eens
pi_11741328
quote:
Op zondag 13 juli 2003 09:19 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het publiek? Je bedoelt dat groepje van zo'n 50 hooligans denk ik? Just fyi, er waren zo'n 16000 fans aanwezig die hetgeen gebeurde zeker niet goedkeurde! Het publiek gedroeg zich fantastisch .. alleen een heel klein groepje bij zowel Utreg als de Polen verstierde het voor iedereen

Waar hoor ik dat toch vaker - dan moet je maar zorgen dat je die lui beter onder controle hebt. Als supporters het veld op rennen en met van alles gooien kan je onmogelijk spreken van 'het publiek gedroeg zich fantastisch'. Ook die oproerkraaiers horen bij het publiek namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')