quote:no can do....
Op dinsdag 13 mei 2003 09:43 schreef dhoman het volgende:
nee maar kom ff op msn dan
sorry...
quote:En Fotos posten als je geweest bent ja!
Op dinsdag 13 mei 2003 10:10 schreef jackson het volgende:
Anders is er aankomend weekend een Quattro weekend bij audi, en ben ik uitgenodigd. Ik heb al een mooi model uitgekozen om een proefrit(van een uur) in te maken![]()
quote:Heb zelf geen eens een digitale camera
Op dinsdag 13 mei 2003 10:12 schreef Tjabbo het volgende:[..]
En Fotos posten als je geweest bent ja!
quote:Wél Audi rijden en géén digitale camera???
Op dinsdag 13 mei 2003 10:16 schreef jackson het volgende:[..]
Heb zelf geen eens een digitale camera
. Ik kon kiezen uit: A4 3.0 Quattro / S4 / S6 Avant / TT 1.8T (225PK) / A8 4.2 Quattro ...
(ik zou geloof ik voor de TT gaan...)
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 10:22 schreef Metalfreak het volgende:
(ik zou geloof ik voor de TT gaan...)
quote:Hmmm, maar heb je in die grote familiewagens wel een beetje het idee dat je snel gaat, of zijn die net zo saai als een zondagmiddag bij je opa en oma???
Op dinsdag 13 mei 2003 10:37 schreef jackson het volgende:
De TT is de traagste van he stel(op de a4 3.0 na) ... en ik heb er al eens in gereden ... ik wilde de S4 maar die was nie meer vrij op zondag. Dus heb ik de S6 Avant genomen ... 340PK. Achteraf was de A8 sneller geweest
quote:Ik weet niet wat voor familieauto's jij rijdt, maar 340pk is iets meer dan de gemiddelde familieauto. LOL en reken maar dat je een duw in je rug krijgt.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, maar heb je in die grote familiewagens wel een beetje het idee dat je snel gaat, of zijn die net zo saai als een zondagmiddag bij je opa en oma???
quote:Ja ok, het zijn wel familieauto's met een meer dan gemiddelde motor, maar dan nog, in sommige van die grote bakken rijd je met gemak 200, maar voelt het maar aan als 80. Zachte vering en zo...
Op dinsdag 13 mei 2003 10:48 schreef Draz het volgende:[..]
Ik weet niet wat voor familieauto's jij rijdt, maar 340pk is iets meer dan de gemiddelde familieauto. LOL en reken maar dat je een duw in je rug krijgt.
Jack
Jack
quote:Als je er nix van begrijpt post dan ook niet
Op dinsdag 13 mei 2003 10:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, maar heb je in die grote familiewagens wel een beetje het idee dat je snel gaat, of zijn die net zo saai als een zondagmiddag bij je opa en oma???
quote:Dat wil iedereen wel hehe. Klopt inderdaad dat je snel harder rijdt dan het aanvoelt. ff op de tolbrug top aantikken Bietjuh
Op dinsdag 13 mei 2003 10:52 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja ok, het zijn wel familieauto's met een meer dan gemiddelde motor, maar dan nog, in sommige van die grote bakken rijd je met gemak 200, maar voelt het maar aan als 80. Zachte vering en zo...
Maar evengoed: ik zou best wel eens willen weten hoe het is om 340 pk onder m'n rechtervoet te hebben hoor...
quote:Tuurlijk gaan hoge snelheden gepaard met veel comfort bij die grote bakken. Maar de smile op mijn gezicht als ik die S6 in zijn begrenser rij is iets groter dan een CRX waar je met trillende snorharen 230 in rijdt. Tuurlijk is zo'n CRX ook gaaf, maar de kans op zo'n audi te rijden is toch mooier
Ja ok, het zijn wel familieauto's met een meer dan gemiddelde motor, maar dan nog, in sommige van die grote bakken rijd je met gemak 200, maar voelt het maar aan als 80. Zachte vering en zo...
Maar evengoed: ik zou best wel eens willen weten hoe het is om 340 pk onder m'n rechtervoet te hebben hoor...
quote:Ja ok, maar tis een verschil in ervaring of je het motorblok in een mini couper hebt liggen of een grote luxe zakenwagen. Ik kan je zeggen dat het dan in de mini leuker rijden is hoor.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:54 schreef jackson het volgende:[..]
Als je er nix van begrijpt post dan ook niet
340PK mafkees.... 420 NM koppel ... Ik weet niet wat jij een familie wagen noemt.
quote:morguh! hoest ie?
Op dinsdag 13 mei 2003 10:55 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Na 3,5 uur in de file gestaan te hebben; Morgen mensen!
quote:Tuurlijk ... we zullen wel zien hoe hard het loopt. Ik gok 260 op de klok
Op dinsdag 13 mei 2003 10:56 schreef Draz het volgende:[..]
Dat wil iedereen wel hehe. Klopt inderdaad dat je snel harder rijdt dan het aanvoelt. ff op de tolbrug top aantikken Bietjuh
quote:Die mini overleeft dat niet
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja ok, maar tis een verschil in ervaring of je het motorblok in een mini couper hebt liggen of een grote luxe zakenwagen. Ik kan je zeggen dat het dan in de mini leuker rijden is hoor.
quote:Dat is een mening
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja ok, maar tis een verschil in ervaring of je het motorblok in een mini couper hebt liggen of een grote luxe zakenwagen. Ik kan je zeggen dat het dan in de mini leuker rijden is hoor.
quote:Zakt waarschijnlijk al door zn vering heen
Op dinsdag 13 mei 2003 10:58 schreef Draz het volgende:[..]
Die mini overleeft dat niet
quote:Boven de 100 zie jij geen mini meer
Op dinsdag 13 mei 2003 10:58 schreef Draz het volgende:[..]
Die mini overleeft dat niet
quote:Fotow
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef jackson het volgende:[..]
Tuurlijk ... we zullen wel zien hoe hard het loopt. Ik gok 260 op de klok
quote:Heumm, S uitvoering een familiebak? whahaha.... Zachte vering?
Het is de ultieme wolf in schaapskleren, optisch weinig aan te zien, maar het voelt echt niet aan als een standaard stationwagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |