quote:Mogge.
Op maandag 12 mei 2003 11:05 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Jep......
Kzit me trouwens dood te ergeren aan al die moraalridders in topics over snelheidsovertredingen. Kunnen we die niet gewoon bannen uit PTA
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Anders loop ik vandaag of morgen een ban op
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het schijnt hip te zijn om in PTA te laten weten dat je de netste chauffeur van Nederland bent...
quote:ROFL...
Op maandag 12 mei 2003 11:10 schreef Kreator het volgende:
Ja, het schijnt hip te zijn om in PTA te laten weten dat je de netste chauffeur van Nederland bent...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook blijven dan de échte leuke topics, zoals nieuwe auto's van mensen, de fototopics van Jacco (
Is daar niets tegen te doen?
quote:Inderdaad, en ik ben niet zo snel op de kast te krijgen, maar sommige reactie's zijn zo achterlijk, word ik supernieuwsgierig wat voor een persoon erachter zit. Het leukste vond ik dat "ttc'ers en flitsservice bezoekers, hersendood zijn" Misschien dat het niet altijd de meest intelligente mensen zijn, maar ze zijn alles behalve hersendood!
Op maandag 12 mei 2003 11:10 schreef Kreator het volgende:[..]
Mogge.
Ja, het schijnt hip te zijn om in PTA te laten weten dat je de netste chauffeur van Nederland bent...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Derhalve ben ik blij dat jij en Giz. aan dezelfde kant staan als de meeste hier, anders lagen ik en een aantal anderen er al lang uit
quote:nieuwe spelling?
Op maandag 12 mei 2003 11:22 schreef dhoman het volgende:
goedenmorgen
goei'ndag homan...
zullen we de 25e achtermekaar aanrijden?
En ze willen dan anderen overtuigen van hun gelijk wat ze hier in PTA niet lukt. en het erge is, dat weten ze vantevoren
het ergste vindt ik overigens dat het anoniem gebeurt. geen naam, geen homepage, geen mail, nix. Ze durven niet eens uit te komen voor wat ze beweren.
quote:mag ik ook meerijden?
Op maandag 12 mei 2003 11:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
nieuwe spelling?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.goei'ndag homan...
zullen we de 25e achtermekaar aanrijden?
quote:ik dan ik dan ik dan.....
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
mag ik ook meerijden?
ik accepteer de cookies.
quote:ik zal een matras achterin leggen... en een paar gordijntjes... kunnen jij en Dhoman daar mooi samen
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
mag ik ook meerijden?
ik accepteer de cookies.
quote:* *plaats nog een matras*
Op maandag 12 mei 2003 11:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ik dan ik dan ik dan.....
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:'
Op maandag 12 mei 2003 11:31 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik zal een matras achterin leggen... en een paar gordijntjes... kunnen jij en Dhoman daar mooi samen
ik accepteer de cookies.
quote:Vroomshoop
Op maandag 12 mei 2003 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
tjabbo kwam uit enschede he?
quote:eeehhh. dat ben ik.
Op maandag 12 mei 2003 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
tjabbo kwam uit enschede he?
quote:U gaat door voor de koelkast
Op maandag 12 mei 2003 11:52 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Vroomshoop
quote:Hoe heet ben je eigenlijk en hoe oud? Misschien ken ik je wel...
Op maandag 12 mei 2003 12:09 schreef slashme het volgende:[..]
eeehhh. dat ben ik.
quote:Nu alleen nog riolering in Vroomshoop
Op maandag 12 mei 2003 13:00 schreef Tjabbo het volgende:[..]
U gaat door voor de koelkast
ik accepteer de cookies.
quote:* wacht vol spanning*
Op maandag 12 mei 2003 13:04 schreef Kreator het volgende:[..]
Hoe heet ben je eigenlijk en hoe oud? Misschien ken ik je wel...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dit moment vrij koud.
Op maandag 12 mei 2003 13:04 schreef Kreator het volgende:[..]
Hoe heet ben je eigenlijk
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:04 schreef slashme het volgende:[..]
Nu alleen nog riolering in Vroomshoop
quote:
Op maandag 12 mei 2003 13:11 schreef slashme het volgende:[..]
Op dit moment vrij koud.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gisteravond bij mijn vriendin echter...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hoe ik heet weet je inmiddels wel (mail), en ik ben 23
quote:wel tegen mij
Op maandag 12 mei 2003 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
liquid mijn post tegen die moraalneukers in meningen over snelheidsdinges is natuurlijk niet tegen jou bedoeld heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop