quote:Het is dat m'n pa ook helemaal G-fanaat is, dus hij wil me wel eens steunen op financiëel gebied
Op dinsdag 13 mei 2003 16:53 schreef qbus het volgende:[..]
Ik ben trouwens wel vet jaloers op jou.
Violgens mij ben je nog jonger als mij, en dan al zo'n auto rijden.
quote:M'n pa steunt me helaas niet financieel op het gebied van auto's, hem boeien auto's sowieso helemaal niet (= voor hem een vervoersmiddel van A naar B punt)
Op dinsdag 13 mei 2003 16:56 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is dat m'n pa ook helemaal G-fanaat is, dus hij wil me wel eens steunen op financiëel gebied
quote:Toffe pa
Op dinsdag 13 mei 2003 16:56 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Het is dat m'n pa ook helemaal G-fanaat is, dus hij wil me wel eens steunen op financiëel gebied
Mijn ouders bulken ook van het geld, maar er zit nog geen schokdempertje voor mijn delta in.
quote:Tja das wel jammer eigenlijk... Mijn pa staat met een big smile toe te kijken hoe ik die sloep door de bagger sleep
Op dinsdag 13 mei 2003 16:58 schreef Metalfreak het volgende:[..]
M'n pa steunt me helaas niet financieel op het gebied van auto's, hem boeien auto's sowieso helemaal niet (= voor hem een vervoersmiddel van A naar B punt)
quote:Hmmm, dat zou ik dus absoluut niet meemaken, hij heeft dat wel met tractoren...
Op dinsdag 13 mei 2003 16:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Tja das wel jammer eigenlijk... Mijn pa staat met een big smile toe te kijken hoe ik die sloep door de bagger sleep
Maar goed, aan het einde van dit topic ga ik er ook maar eens mee kappen, 't is weer 5 uur geweest.
Hoije woh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |