Hmm... ik kon (vreemdgenoeg )geen topic vinden over het nieuwe programma Starstrippers van Froukje de Both, dus bij deze maak ik er maar eentje aan.
Heb er direct maar (deel 1) achter gezet, aangezien ik er van uit ga dat we dit topic wel gemakkelijk kunnen vullen en er dus ook een vervolg op komt.
Vanavond op TV, 21:30 op Yorin.
Van de website:
Starstrippers gaat op zoek naar de meest sexy mannen van Nederland. Vele heren hebben zich opgegeven voor het programma. Ze komen overal vandaan. Van Klazienaveen tot Maastricht en van Amsterdam tot Enschede. Sportscholen, voetbalkantines, brandweerkazernes, scheepswerven en studentenverenigingen. Wij hebben een selectie gemaakt, die je vanaf maandag kunt zien bij Yorin. Uiteindelijk zal uit de geselecteerde mannen het ultieme stripteam worden samengesteld!
Het ultieme stripteam
Het ultieme stripteam bestaat uit zes unieke en verschillende strippers. Iedere stripper heeft zijn eigen image. Voor elk wat wils, net zoals in populaire boy- of girlbands. Dit betekent ook dat een ultieme stripper niet noodzakelijkerwijs de ideale maten hoeft te hebben
Wat staat de kandidaten te wachten?
De naam 'Starstrippers' zegt het al: het gaat om strippen, uit de kleren gaan. Maar let goed op: hoofddoel van de op te voeren acts is het verleiden, de suggestie. De kandidaten hoeven dan ook geen perfect lichaam te hebben om mee te doen: sex-appeal zit hem ook in humor, brutaliteit, stijl, charme, enzovoorts.
Ervaring kun je opdoen, talent heb je!
Wij bieden het uiteindelijke team een unieke kans op een professionele training! Een vakkundige jury stelt het ultieme Starstrippers-team samen. Dat team laat zien wat het in huis heeft in de spetterende finale!
De eerste kandidaten:
Kasper
Kaspas Schleebusch is 20 jaar, woont in Groningen waar hij natuurkunde studeert. Hij heeft alleen aan zijn huisgenoten verteld dat ie uitgenodigd is voor de auditie en zij noemen hem dus nu al de pretty boy. Kaspar doet mee voor de uitdaging en de humor, omdat ie benieuwd is!
Derrick
Derrick-Martin Joedoleksono is 29 jaar en woont in Hoogezand. Hij is bezig een eigen onderneming op te zetten en zijn familie (hij heeft een dochtertje) is erg belangrijk vor hem. Hij doet mee omdat hij vaker door mensen uit zijn omgeving gevraagd is om zoiets te doen en is veel met zijn lichaam bezig, belangrijk voor hem!
Bob
Bob Thijsse Klasen is een 20-jarige barman uit Wijchen die is aangemeld door zijn zusje. Hij was blij verrast met de uitnodiging voor de auditie. Hij gaat ervoor omdat het een uitdaging is en hij vermaakt nu eenmaal graag mensen, vandaar ook zijn keuze voor het vak van barman.
Martin
Martin Frauenfelder is 21 jaar en werkt als schade-expert. Hij woont in Zoetermeer. Martin is enorm trots op zijn lichaam en wil het dan ook delen met de vrouwen van Nederland. Als een echte prettyboy is hij ijdel en modebewust.
Gidi
Gidi Meesters is 28 jaar en woont in Oosterhout, sinds 2 jaar werkt hij als professioneel stripper. Hij is daar ingerold via feestjes en dergelijke. Gary ontmoette Gidi op de Kamasutrabeurs waar hij optrad als stripper. Gidi doet mee en hoopt vurig op een plek in de (halve) finale. Voor de auditie heeft hij een speciale act voorbereid die maandag te zien zal zijn in Starstrippers!
Michiel
Michiel de Ruijter is 20 jaar en studeert psychologie. Beauty en brains! Hij is aangemeld door zijn zusje en is een echte pretty boy. Hij doet mee omdat het hem wel leuk lijkt om te zien hoe ver hij kan komen. Michiel is naast zijn studie werkzaam als barman in een feestcafe.
Colin
Colin Koot is 19 jaar en woont in Stadskanaal. Hij is aangemeld door een van zijn vrienden, eigelijk als geintje, Colin weet nog steeds niet door wie maar is absoluut blij met zijn plek in de auditiezaal. Hij werkt als koerier en barman maar heeft als grote wens iets met theater of televisie te gaan doen, Starstrippers is zijn eerst stap.
Patrick
Patrick Choeni is 21 jaar, student en barman in een feestcafe in Amsterdam waar de ploeg van Starstrippers hem tegen het lijf liep. Hij is ijdel, bewust van zijn looks en zoals ie zelf zegt: 'ik ben een halfbloedje dus schudden met mijn heupen is voor mij geen enkel probleem!' In het cafe waar hij werkt gaat is ie al heel wat kleding stukken kwijtgeraakt, kijken hoe ver hij is bereid te gaan voor Starstrippers.
Juri
Juri Bastiaanse is een fitnessinstructeur uit Drunen en is 21 jaar. Hij stript weleens voor vriendinnen en dat vindt hij leuk en spannend. Hij vindt zichzelf het juiste type en is er van overtuigd dat hij geschikt is voor een plek in het team van Starstrippers!
Hier nog een leuk artikel over Starstrippers: http://www.tvgids.nl/artikel5717.html
Hmm.. ik ga in ieder geval de komende 8 weken zeker kijken.
quote:Boeiuh. Eindelijk eens blote mannen op tv.
Op maandag 12 mei 2003 09:02 schreef Knoekie het volgende:
Weer zo'n programma
quote:Hoe ver gaan ze eigenlijk?
Op maandag 12 mei 2003 09:04 schreef CJ het volgende:[..]
Eindelijk eens blote mannen op tv.
quote:Geen piemels.
Op maandag 12 mei 2003 09:06 schreef Dave het volgende:[..]
Hoe ver gaan ze eigenlijk?
Tenminste als je daar op doelde. Dit stond in het artikel waar ik onderin m'n post naar verwees.
quote:En juist daarom gaan de kijkcijfers flink tegenvallen
Op maandag 12 mei 2003 09:04 schreef CJ het volgende:Boeiuh. Eindelijk eens blote mannen op tv.
Domme zet Yorin, nix geleerd van StarAcademy?
quote:Ik vind een beetje gespierd, zoals hierboven, mooier dan zo'n
Op maandag 12 mei 2003 09:09 schreef Doctor_Bara het volgende:
Niet echt gespierd. Magere gastjes
quote:Ik denk niet dat jij de doelgroep bent
Op maandag 12 mei 2003 09:14 schreef Skimmer het volgende:
Net alsof we dat willen zien...
quote:dit is niet gespierd, dit is mager. Basisspieren die elk mens (onder de vetlaag) heeft.
Op maandag 12 mei 2003 09:14 schreef Debs het volgende:[..]
Ik vind een beetje gespierd, zoals hierboven, mooier dan zo'n
bodybuilder-look-a-like
quote:Nee
Op maandag 12 mei 2003 09:15 schreef Debs het volgende:[..]
Ik denk niet dat jij de doelgroep bent
Dat scheelt dan weer... eindelijk eens een progamma met naakt waarvan ik niet de doelgroep ben...
quote:Lekker vlakbij
Op maandag 12 mei 2003 08:57 schreef CJ het volgende:Van de website:
[i] Van Klazienaveen...(en dan nog wat kanidaten)....
Dit is typisch zo'n programma waarvan velen zeggen "he gatver, moet dat nou", maar stiekem kijken ze er toch even naar en kunnen ze er de volgende dag ook nog eens over mee praten.
quote:ATTENTIE:
Op maandag 12 mei 2003 09:16 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
dit is niet gespierd, dit is mager. Basisspieren die elk mens (onder de vetlaag) heeft.
Foto! Of niet over andere zeiken met gebluf!
quote:Van wat ik gelezen heb zit dit er echt wel in. Van die macho jongens die denken dat ze heel wat zijn, maar totaal geen gevoel voor ritme hebben. Dan staan ze daar te klungelen in hun string.
Op maandag 12 mei 2003 09:25 schreef roobje het volgende:
Als ze van die Idols-achtige voorronden hebben ga ik wel kijken. Leedvermaak
quote:Ja, vast van die doctor_Bara types
Op maandag 12 mei 2003 09:37 schreef CJ het volgende:[..]
Van wat ik gelezen heb zit dit er echt wel in. Van die macho jongens die denken dat ze heel wat zijn, maar totaal geen gevoel voor ritme hebben. Dan staan ze daar te klungelen in hun string.
quote:Hehe, Froukje interesseert me dus echt niet hč.
Op maandag 12 mei 2003 10:07 schreef marky het volgende:
Het enige echte pluspunt van dit programma is dat Froukje het presenteerd.
quote:Mij wel
Op maandag 12 mei 2003 10:08 schreef CJ het volgende:[..]
Hehe, Froukje interesseert me dus echt niet hč.
Ik ga kijken
Hmm... aan z'n t-shirt te zien werkt hij blijkbaar in the Matrixx. Ik was er een tijdje terug bij de try-out show van Linda Estelle, en zag toen wel een hele lekkere jongen achter de bar. Alleen is deze foto een beetje onduidelijk dus kan ik niet zeggen of hij het is.
Ik hoop het wel.
* CJ gaat de chippies er alvast bij pakken
quote:Wil ook chips erbij
Op maandag 12 mei 2003 21:26 schreef CJ het volgende:
Nog een paar minuutjes.* CJ gaat de chippies er alvast bij pakken
(Dacht dat het morgen was??)
edit: En froukje kan geen engels
quote:Nou die Bob die nu meedoet is iig wel
Op maandag 12 mei 2003 11:18 schreef CJ het volgende:
[afbeelding]
BobHmm... aan z'n t-shirt te zien werkt hij blijkbaar in the Matrixx. Ik was er een tijdje terug bij de try-out show van Linda Estelle, en zag toen wel een hele lekkere jongen achter de bar.
Alleen is deze foto een beetje onduidelijk dus kan ik niet zeggen of hij het is.
Ik hoop het wel.
quote:Jaaaaaah!!!! en maf he dat die mannen hier weer denken dat het om spieren alleen gaat
Op maandag 12 mei 2003 22:15 schreef Noayla_ het volgende:lekkere
jongens
Dat ie net, net, net niet te zien is!
quote:Ja!!!! Hij is door!!!
Op maandag 12 mei 2003 22:11 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nou die Bob die nu meedoet is iig wel
... Leuk (en lekker) programma wel! Gelukkig zit Froukje (altijd leuk) erbij, die brengt er tenminste nog een beetje humor in.
.
Ik geloof dat mijn John avatar hoognodig aan vervanging toe is.
Ik vond Michiel trouwens ook echt een ongelovelijk poepie. Hij had trouwens een Jim-kapsel.
Maar ik ben in ieder geval blij dat Bob door is! Hij is yummie. Zo naturel. Mooie blauwe ogen en een geweldige uitstraling.
* CJ gaat z'n kwijlbakje even legen
quote:Als
Op maandag 12 mei 2003 22:18 schreef Dinus het volgende:[..]
Jaaaaaah!!!! en maf he dat die mannen hier weer denken dat het om spieren alleen gaat
Die bruine oogjes!
*Zwijmel*
quote:Who cares... dat had Jim ook en John was ook al getrouwd.
Op maandag 12 mei 2003 22:31 schreef SmashBro het volgende:
Nou Bob was wel de smakelijkste vandaag. Hij heeft alleen helaas al een vriendin, CJ.
En ben trouwens zelf ook al zo'n 5 jaar voorzien van m'n eigen starstripper die sinds eergisteren ook op het forum zit.
Ik vond die Juri eng. En helemaal niet de knapste zoals die vent zei.
Die ene waarvan Froukje het shirt omhoog trok had idd een mooi lichaam, maar weer net een beetje te perfect. En hij vond zichzelf ook te geweldig.
Ja, Bob was zonder twijfel de beste vandaag. .
Jammer dat hij niet door was (en die ene met dat vieze lange haar wel. ).
quote:Nou, anders had je hem misschien nog kunnen scoren in 'The Matrixx'.
Op maandag 12 mei 2003 22:34 schreef CJ het volgende:[..]
Who cares...
quote:Heej
Op maandag 12 mei 2003 22:35 schreef postinggirl het volgende:
Yuri vond ik best leuk. Mooie uitstraling.Jammer dat hij niet door was (en die ene met dat vieze lange haar wel.
).
quote:
Op maandag 12 mei 2003 22:34 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Als
Gidi
een beetje goed slaapt en gezond eet voorzie ik dat ik dit programma speciaal voor hem ga kijken.
Die bruine oogjes!
*Zwijmel*
quote:Waaaah! Ik ook!
Op maandag 12 mei 2003 22:37 schreef Dinus het volgende:[..]
ikke ook! Heb al even op 'm gegoogled, maar nog niks gevonden.....
quote:Die jongen met die baby-face:
Op maandag 12 mei 2003 22:35 schreef SmashBro het volgende:
Wie was Michiel?
quote:Uhm... het klinkt misschien heel ranzig, maar ik had eigenlijk wel willen zien wat hij nou had hangen toen-ie z'n slipje uit trok.
Ik vond die Juri eng. En helemaal niet de knapste zoals die vent zei.
* Zei ik dat nou echt?
quote:Helemaal mee eens is.
Ja, Bob was zonder twijfel de beste vandaag. [afbeelding].
Bob zou ik trouwens een waardige vervanger vinden voor John, CJ. Dus je hebt mijn toestemming. Doen we even net alsof je die nodig hebt.
quote:Hehe, m'n vriendje was er toen ook bij. Denk niet dat-ie dat zo leuk zou vinden.
Op maandag 12 mei 2003 22:36 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nou, anders had je hem misschien nog kunnen scoren in 'The Matrixx'.
.
quote:Vond ik ook. Ik kreeg echt zo'n The Full Monty beeld voor me.
Op maandag 12 mei 2003 22:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die strippers van volgende week zagen er niet al te lekker uit eigenlijk...
quote:Je bent niet de enige.
Op maandag 12 mei 2003 22:53 schreef CJ het volgende:[..]
Vond ik ook. Ik kreeg echt zo'n The Full Monty beeld voor me.
Ik zag de dikke buiken al lekker door het beeld heen zwabberen.
quote:Your kidding right?
Op dinsdag 13 mei 2003 08:22 schreef Dave het volgende:
Het thema 'pretty boy' was leuk. Ik kan al niet wachten op het thema '40+'.
Overigens typte ik net in: www.starstrippers.nl
Ik kwam toen uit bij een Strippers On Line website die niets met het programma te maken heeft... en wie staat er tussen tot mijn grote verbazing... Gidi!!
"Bij de verkiezing tot meest maffe stripper, zou Gidi zonder concurrentie zijn. Hij combineert zijn humor en danskunsten tot shows die hem hebben gebracht tot op de Kama Sutra Beurs en het TV-programma Starstrippers."
quote:Mooi, een lekkere complottheorie. Dat miste er nog.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:17 schreef CJ het volgende:
Ik kwam toen uit bij een Strippers On Line website die niets met het programma te maken heeft... en wie staat er tussen tot mijn grote verbazing... Gidi!!
quote:He! Die site krijg ik niet te zien! Heb je gidi even voor Noayla en Dinus opgeslagen???
Op dinsdag 13 mei 2003 09:17 schreef CJ het volgende:[..]
Your kidding right?
Ik kijk nu eigenlijk wel uit naar de bodybuilder ronde.
Zou Doctor_Bara daar aan mee doen?
Ik wil die spierbundels wel eens houterig zien bewegen in hun tanga.
Overigens typte ik net in: www.starstrippers.nl
quote:Hey verrek. Je hebt gelijk. Hij doet het niet meer.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:37 schreef Dinus het volgende:[..]
He! Die site krijg ik niet te zien! Heb je gidi even voor Noayla en Dinus opgeslagen???
Heb net effe in m'n history gekeken en www.starstrippers.nl was een re-direct naar www.strippersonline.nl
Daar staat Gidi wel tussen.
Ik opende de site, en mijn dochter van 17 maanden roept: "Ja die!"
quote:Me too.
Op dinsdag 13 mei 2003 08:20 schreef Koningin het volgende:
Ik ben dus gewoon vergeten te kijken![]()
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 21:19 schreef hardsilence het volgende:
ehm mis ik het nou... ik kan ff zo snel niet terug vinden wie er oowk alweer naar de halve finale zijn gegaan, Gidi en ??
{ik schaam me want ik heb het wel gekeken!}
quote:Ohjah! dies wel lekker
Op dinsdag 13 mei 2003 21:48 schreef SmashBro het volgende:Bob
.
quote:Bekende van je? Lees: Nog spappige roddels?
Op woensdag 14 mei 2003 16:05 schreef Partygurl het volgende:
hahahah die michiel woont hier vlakbij
quote:Neej ken m van zn zusje, een oud klasgenote
Op woensdag 14 mei 2003 16:06 schreef SmashBro het volgende:[..]
Bekende van je? Lees: Nog spappige roddels?
quote:Uit z'n CU2: "geaardheid: hetero
Op woensdag 14 mei 2003 16:53 schreef Partygurl het volgende:[..]
Neej ken m van zn zusje, een oud klasgenote
www.cu2.nl/u-neek
Maar hij blijft cute.
quote:Hij schrijft wel een beetje (erg) vreemde verhalen...
Op donderdag 15 mei 2003 00:01 schreef CJ het volgende:[..]
Uit z'n CU2: "geaardheid: hetero
![]()
Maar hij blijft cute.
quote:Daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik ben nog bij het eerste fotootje.
Op donderdag 15 mei 2003 00:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Hij schrijft wel een beetje (erg) vreemde verhalen...
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 00:22 schreef CJ het volgende:[..]
Daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik ben nog bij het eerste fotootje.
Maar misschien is het beter daar te stoppen dan. Hij is niet zo schattig als hij lijkt!
De strippers van vandaag:
Dave
Dave is 38 jaar woont in Den Dolder. Hij is magazijnmedewerker van beroep en doet mee omdat hij gemotiveerd is en lekker kan dansen. Zijn vriedinnen vinden hem een zeer geschikte strripper. Zijn grote hobby is BMX-en. Hij komt, met BMX fiets, de kleedkamer in bij Starstrippers!
Frans
Frans is 33 jaar en werkt in nachtcafé Gabors in den Haag als barman. Hij danst daar regelmatig op de bar en toen het team van starstrippers zijn bar bezocht meldde hij zich dan ook direct aan. Vrouwen vinden Frans vaak erg aantrekkelijk en zien hem graag dansen en nog liever uit de kleren gaan!
Raymond
Raymond is 25 jaar en woont samen met zijn vrouw Sandra en hun dochtertje in Den Haag. Zijn vrouw heeft hem aangemeld en Raymond was daar in eerste instantie best even van geschrokken. Uiteindelijk besloot hij naar de auditie te komen. Hij wist echter niet dat er gefilmd zou worden! Maar, als echte real men gaat hij er natuurlijk helemaal voor!
Nelson
Nelson panflek woont in den Haag en is daar tramcontroleur. Nelson is de gangmaker op de tram en noemt zichzelf een grappenmaker. Daarom doet hij ook mee. Hij is benieuwd hoe ver hij kan komen. Vouwen vinden Nelson een grote kanshebber, hij wordt vaak teddybeer genoemd door vriendinnen!
Patrick
Dit is Patrick. Hij geeft zich op omdat hij dolgraag in de belangstelling staat! Hij is zeer sportief, heeft een eigen boksschool en noemt zichzelf niet Patrick maar Klukkluk!
Steven
Steven is een real man! Deze IT-consultant zit momenteel zonder werk. Daarom pakt hij binnenkort zijn studie dierengeneeskunde weer op. Starstrippers heeft hem gespot in een latin dance gelegenheid waar hij veel tijd doorbrengt. Steven is sociaal, rustig maar zijn grote passie is dansen!
Robert
Robert woont in Den Bosch, is 39 jaar en momenteel werkzoekend. Hij doet mee op aanraden van zijn kapster! Die vindt strippen echt wat voor hem! Robert zelf gaat er helemaal voor en zoals je kunt zien in de uitzending geniet hij van elke minuut van de auditie.
André
Dit is André. Hij is de oudste van de real men, met 47 jaar. Hij woont in Haarlem waar hij werkt als leraar. André is een artiest in hart en nieren. Als muzikant (zang, toetsen, drum) heeft hij de halve wereld bereisd. Nu is hij dus in de running voor een plekje in het tram van Starstrippers.
Wigle
Dit is Wigle, 30 jaar en een heuse artiest. Hij woont in Den Haag, waar hij werkt als designer. Hij heeft zichzelf aangemeld en vindt het een grote uitdaging en reuze spannend. Wigle houdt van sport (skaten) en kunst. Naast design doet hij veel aan fotografie.
De enige die 'leuk' is is André (tenminste zo op de foto afgaande). Zo'n ouder typje als hem vind ik wel wat hebben.
quote:Lamaar
Op maandag 19 mei 2003 21:53 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX schakelt net en voor het eerst in...Is het wat, dit programma?
*proest*
waarom moet die gast nou engels praten. die strippers verstaan geen fluit van wat ie zegt.
quote:Uhm... je schakelt net in tijdens de verkeerde week.
Op maandag 19 mei 2003 21:53 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX schakelt net en voor het eerst in...Is het wat, dit programma?
Vorige week was het leuk... nu is het wat minder...
Dat ligt aan de type man die ze deze week zoeken...
quote:En ja hoor... weer is m'n favoriet door.
Op maandag 19 mei 2003 21:34 schreef CJ het volgende:
Ahum... **The Full Monty visioenen**De enige die 'leuk' is is André (tenminste zo op de foto afgaande). Zo'n ouder typje als hem vind ik wel wat hebben.
Vanavond een tweede kans gegeven ik moet nageven het kijkt minder rommelig en beter ge-edit dan de 1e keer.
Maar mijn god wat doet Coos in dat programma?
Kan me herinneren dat er een aantal geleden iets soortgelijks was op het voorheen Veronica met vrouwelijke stripteasers maar dan niet verpakt in dit Theatrale spicemen goes wild concept.
Helaas niet door, maar wel terecht, hij had beter in de categorie pretty boy gepast.
Die Dave was echt erg, die meende dat ie de god op aarde was met dat lelijke haar.
Die ene Arjan was idd wel erg leuk, maar ik denk te lief!!
quote:JAAA wat een engerd! (en dan die vieze knipoog in de camera.. brrr
Op dinsdag 27 mei 2003 01:35 schreef CJ het volgende:
Overigens was die Dave wel ontzettend ENG!!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 09:17 schreef Tania18 het volgende:
En haal alsjeblieft die foto weg..
Hij was maar al te druk bezig met z'n groene lenzen te laten zien. En blijkbaar dacht-ie echt dat-ie God's gift to woman was.
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:03 schreef CJ het volgende:[..]
Die moet je niet tegen komen in een donker steegje.
Hij was maar al te druk bezig met z'n groene lenzen te laten zien. En blijkbaar dacht-ie echt dat-ie God's gift to woman was.
Hij had toch ook iets geschreven van 'ik wil alle geile wijven gek maken' ofzo...
quote:En ook iets als dat-ie ze natte onderbroekjes wilde bezorgen.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:39 schreef Tania18 het volgende:[..]
![]()
Hij had toch ook iets geschreven van 'ik wil alle geile wijven gek maken' ofzo...
quote:Oh dat had ik nog niet eens gehoord!!!
Op dinsdag 27 mei 2003 13:40 schreef CJ het volgende:[..]
En ook iets als dat-ie ze natte onderbroekjes wilde bezorgen.
![]()
![]()
![]()
quote:Je bent niet de enige die er zo over denkt.
Op dinsdag 27 mei 2003 01:35 schreef CJ het volgende:
Overigens was die Dave wel ontzettend ENG!!
"Dit is Wesley, 25 jaar, en woont in Doetinchem. Behalve de looks heeft hij ook de brains, sinds kort heeft hij zijn eigen voegbedrijf. Zijn grootste hobby is motorcrossen waar hij bijna al zijn vrije tijd instopt. Hij is een keer uitgedaagd door zijn vrienden om voor 200 studenten te strippen en zodoende geďnteresseerd geraakt in het sexy ontdoen van zijn kleren... Zal hij met zijn zwoele oogopslag onze professionals weten te overtuigen?"
quote:Die is knap!!
Op maandag 2 juni 2003 22:32 schreef CJ het volgende:
Wesley"Dit is Wesley, 25 jaar, en woont in Doetinchem. Behalve de looks heeft hij ook de brains, sinds kort heeft hij zijn eigen voegbedrijf. Zijn grootste hobby is motorcrossen waar hij bijna al zijn vrije tijd instopt. Hij is een keer uitgedaagd door zijn vrienden om voor 200 studenten te strippen en zodoende geďnteresseerd geraakt in het sexy ontdoen van zijn kleren... Zal hij met zijn zwoele oogopslag onze professionals weten te overtuigen?"
* CJ zit nu druk screens te maken
quote:Nou, ik vind die Paul toch wel heel erg jammie.
Op maandag 9 juni 2003 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
de good time boys waren nog wel leuk, maar wat er nu voorbijkomt
En tja, die lichamen... daar moet je van houden... en ik vind 't geweldig!
Die ene grote kale in dat strakke surferpak had ook wel iets spannends.
Edit: En die Henkie had ook wel iets. Hmm.. muscle.
21jaar en dan al zo'n lichaam
Is het iemand anders ook opgevallen dat hij best wel op Jim lijkt? Volgens mij zou Jim er ook zo uit zien als hij wat ouder en wat meer aan fitness deed.
quote:Ja, was heel leuk.
Op maandag 9 juni 2003 22:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Paul is wel lekker ja. En die politiestripact was cool!!
Ging hij nou met z'n knuppel tussen de borsten van Froukje?
quote:
Op maandag 9 juni 2003 22:27 schreef CJ het volgende:
Yes, Paul is door.Is het iemand anders ook opgevallen dat hij best wel op Jim lijkt? Volgens mij zou Jim er ook zo uit zien als hij wat ouder en wat meer aan fitness deed.
We zijn het ook altijd eens he
En schiet op met die screenshots
Mocht er nog behoefte zijn aan meer screens dan hoor ik het wel. (Heb overigens alleen screens gemaakt van de tweede helft )
quote:Ze wachten waarschijnlijk op de wat pikantere screens.
Op woensdag 11 juni 2003 00:52 schreef CJ het volgende:
Hmm... blijkbaar zijn er niet veel mensen die behoefte hebben aan meer screens.![]()
quote:Wel!! Kom maar op
Op woensdag 11 juni 2003 00:52 schreef CJ het volgende:
Hmm... blijkbaar zijn er niet veel mensen die behoefte hebben aan meer screens.![]()
Dat was het weer voor vandaag.
quote:Het is een string met daarover een soort van doorzichtig luierbroekje.
Op woensdag 11 juni 2003 13:28 schreef marky het volgende:
Lijkt wel of die ene een luierbroekje aan heeft.
quote:Oeh!! Meer, meer!!!
Op woensdag 11 juni 2003 12:37 schreef CJ het volgende:
Nou vooruit dan. Hier de volgende reeks. Iets pikanter want Paulgaat uit de kleren:
Dat was het weer voor vandaag.
And our winner is................PAUL!!
En een overzichtje van alle halve finalisten:
Al mijn favorieten zitten er zo'n beetje in.
Ik hoop dat de uiteindelijke groep bestaat uit:
- Pretty Boy: Bob
- Real Men: Wigle
- Rough Trade: Arjan
- Sex God: Wesley
- Goodtimeboy: ? geen voorkeur
- Mr Univers: Paul
quote:Ik wil ook.
Op maandag 16 juni 2003 14:03 schreef Helaaz het volgende:
En ik ga naar de finale !
Wel foto's schieten he?
quote:* Markie-Mark die snel zijn televisie aanzet
Op maandag 16 juni 2003 22:08 schreef CJ het volgende:Ging Paul nou net helemaal bloot?
![]()
quote:Te laat!
Op maandag 16 juni 2003 22:09 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
* Markie-Mark die snel zijn televisie aanzet
Okay, dus als ik afga op de groepjes... dan zijn de afvallers dus:
Bob
Andre
Leo
Wesley
Lauwdi
Arno
quote:
Op maandag 16 juni 2003 22:28 schreef CJ het volgende:[..]
Te laat!
Hopelijk heeft CJ weer pics van deze aflevering~!!!
quote:Ik was ook te laat met intunen.
Op maandag 16 juni 2003 22:29 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hopelijk heeft CJ weer pics van deze aflevering~!!!
quote:Ja. Ik snap het zelf ook niet.
Op maandag 23 juni 2003 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
die super-enge neger is door!?
Maar goed, ik heb nog wel wat leuke shots weten te maken van Wesley... vooral toen-ie zo met z'n kruis aan het heen en weer schudden was!
Zal morgen even kijken of ik wat kan posten. Heb ook nog veel van vorige week.
quote:Waar blijven ze nou
Op dinsdag 24 juni 2003 01:23 schreef CJ het volgende:
Inderdaad kut dat Wesley niet door is en die engerd wel.Maar goed, ik heb nog wel wat leuke shots weten te maken van Wesley... vooral toen-ie zo met z'n kruis aan het heen en weer schudden was!
Zal morgen even kijken of ik wat kan posten. Heb ook nog veel van vorige week.
quote:Nou vooruit dan. Hier een aantal...
Op dinsdag 24 juni 2003 15:59 schreef Tania18 het volgende:[..]
Waar blijven ze nou
![]()
Wat ziet Paul er hier lief uit...
quote:Die komen nog.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:13 schreef roze-meisje het volgende:
Waar zijn de shots van Wesley dan??
quote:Leuk!! Wie vond je beste??
Op donderdag 26 juni 2003 10:00 schreef Helaaz het volgende:
Ik ben naar de finale geweest!! Het was fantastisch, en ik sta zelfs met Paul op de foto.... Lekker lekker!!
quote:PAUL!!!
Op donderdag 26 juni 2003 11:06 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Leuk!! Wie vond je beste??
quote:Gingen er nog iemand helemaal bloot? En hoe groot/lang is Paul eigenlijk in het echt?
Op donderdag 26 juni 2003 10:00 schreef Helaaz het volgende:
Ik ben naar de finale geweest!! Het was fantastisch, en ik sta zelfs met Paul op de foto.... Lekker lekker!!
Edit: domme typo
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 28-06-2003 11:40]
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 00:27 schreef CJ het volgende:[..]
Gingen er nog iemand helemaal bloot? En hoe groot/lang is Paul eigenlijk in het echt?
En uhm.. post je die foto ook even met Paul?
net time weer voor de buis
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 30-06-2003 23:01]
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:09 schreef CJ het volgende:
heeft iemand screens gemaakt?
quote:Ja, je moet natuurlijk wel van dat soort typjes houden, net zoals je ook van Mus-typjes moet houden. Maar uhm... Paul is echt niet te veel voor mij. Gimme gimme gimme.
Op maandag 7 juli 2003 22:21 schreef FBtje het volgende:
Paul? Goeie act misschien, maar is teveel voor mij
Silvio is eng, heel erg eng, maar hij kan wel een goede show neerzetten
and yes, I am a straight heterosexual male...
quote:Ja dat is die ouwe man ja. Ik snap ook niet waarom hij in de finale is gekomen, alsof iemand hem opwindend vindt.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het gemistMaar is Andre die ouwe man?!? Die vind ik zo vies
quote:Eigenlijk zouden ze allemaal niets laten zien, aangezien Starstrippers niet bedoeld was als ordinaire peepshow. Overigens had ik liever Paul 'gezien'.
Op dinsdag 8 juli 2003 09:34 schreef roze-meisje het volgende:
Ik vond het wel slap dat alleen Silvio helemaal naakt ging en dat liet zien.
quote:Ja Andre is die oude man die er in kwam ten koste van Wigle die veel leuker was.
Op dinsdag 8 juli 2003 12:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het gemistMaar is Andre die ouwe man?!? Die vind ik zo vies
Oh ja, overigens heb ik wel screens van gisteren, maar ik loop nog een beetje achter met screens posten. Heb ze nog van 2 weken geleden klaar liggen.
Verder meende ik te zien dat Gidi zijn haar had afgeknipt. Ik ben een fan van lang haar, maar bij hem vind ik kort een stuk leuker. Minder ranzig.
quote:Nee, da's niet Sylvio. Da's Arjan. Sylvio is die grote enge donkere jongen.
Op woensdag 9 juli 2003 11:11 schreef Ripley het volgende:
Alleen een klein stukje gezien. Ik vond de man met de degen erg goed qua uitstraling (is hij sylvio) alleen vond ik zijn gezicht veel boeiender met dat kanten masker. Toen dat afging bleek ie wel heel eng glad te zijn.
quote:Bron: http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/0,2622,9333-Film-Bioscoopagenda!!__1686166_,00.html
Geen vervolg voor StarstrippersAMSTERDAM (ANP) - Het tv-programma Starstrippers, de afvalrace voor mannelijk schoon van Yorin, zal geen opvolger krijgen. Dat meldde vrijdag een woordvoerder van het Nederlandse productiehuis Eyeworks dat Starstrippers ontwikkelde.
Geen vervolg voor Starstrippers
(ANP - Ray Christian/St Kroon)Eyeworks, het productiehuis van Reinout Oerlemans, zal ook geen buitenlandse versie van het programma gaan verzorgen. Het productiehuis beschouwt Starstrippers niet als een sterke format.
De makers van het programma, dat maandag zijn finale kende op tv-zender Yorin, werden al na de eerste uitzendingen beschuldigd van plagiaat. Het Australische productiehuis Screentime vond Starstrippers te veel lijken op hun eigen programma StripSearch.
,,Eyeworks kreeg een dagvaarding wegens inbreuk op auteursrechten aan de broek, maar het bedrijf kwam tot een schikking'', zegt de advocaat van Screentime. ,,Het Australische bedrijf besloot geen rechtzaak aan te spannen op voorwaarde dat Eyeworks afzag van verdere productie van het strippersformat.'' Eyeworks verklaarde vrijdag ook niet de intentie te hebben om zich weer aan de mannelijke stripwedstrijd te wagen.
Screentime heeft ondertussen plannen om een Nederlandse versie van StripSearch te vervaardigen, aldus een woordvoerder van het Australische bedrijf.
Dus straks nog meer mannelijk schoon in StripSearch? Als de Nederlandse kandidaten voor StripSearch er net zou uit zien als de 8 mannen die uiteindelijk in Aussie Storm terecht zijn gekomen....
Laat maar komen dat programma.
Hier de Australische 'starstrippers' genaamd "Aussie Storm" uit het programma StripSearch:
En deze is wel heel erg smakelijk:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |