quote:All Stars it is!
Op maandag 12 mei 2003 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
all stars
En ik? Ik ben een paar uurtjes weg
ik heb thuis een mooie puzzel staan, maar misschien vanavond dan
vraag komt zo
It was neatly summarised by a couple I overheard on leaving the cinema. He said something like "Two naked people talking about their relationship for an hour and a half". That's exactly what happened in the film - but I don't recall being bored at any time.
The amusing thing is that they begin the film naked and by the end they're both dressed. I'd love to see it again one day.
Op IMDB staat geen ander comment over deze film.
Er spelen precies twee mensen in, een man en een vrouw. Het comment zegt precies waar de film over gaat.
(moet ik iemand het antwoord mailen )
quote:Les Amant des Pont-Neuf
Op maandag 12 mei 2003 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
welke film heeft dit commentaarI saw this film in Sydney back in 1991. I remember enjoying it, but I always did have a strange taste in movies. As I'm writing this in 2003 I wonder what happened to it in the meantime. It was neatly summarised by a couple I overheard on leaving the cinema. He said something like "Two naked people talking about their relationship for an hour and a half". That's exactly what happened in the film - but I don't recall being bored at any time.
The amusing thing is that they begin the film naked and by the end they're both dressed. I'd love to see it again one day.
mijn Frans is niet zo goed dus vergeef mij een evt. spelfoutje
quote:ik wist de titel niet, maar ja dat moet hem zijn ( heb het natuurlijk even gechecked
Op maandag 12 mei 2003 17:26 schreef Bijna35 het volgende:
Deze kan ik niet laten schieten: Nuit d'ete en ville
quote:
Op maandag 12 mei 2003 17:26 schreef Bijna35 het volgende:
Deze kan ik niet laten schieten: Nuit d'ete en ville
Had Scanman ook al ff een mailtje gestuurd... Peace?
quote:Had ik gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om nog mee toe doen, maar deze vraag kon ik niet laten schieten. Ik vind het een geweldige film!
Op maandag 12 mei 2003 17:38 schreef Khalein het volgende:
Had Scanman ook al ff een mailtje gestuurd... Peace?
quote:Geweldig obscuur vooral
Op maandag 12 mei 2003 17:49 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Had ik gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om nog mee toe doen, maar deze vraag kon ik niet laten schieten. Ik vind het een geweldige film!
(Oscar Wilde had mijn antwoord gecontroleerd en het was dus goed, vandaar de nieuwe vraag)
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 12-05-2003 18:20]
quote:Ze is in ieder geval heel erg bekend. Ik denk dat er niemand is die haar niet kent.
Op maandag 12 mei 2003 18:23 schreef Patch het volgende:
ogen lijken op Kimberly Williams, maar zou de film niet kunnen plaatsen...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 12-05-2003 18:28]
quote:Als dat goed is, is dat de helft van het antwoord.
Op maandag 12 mei 2003 18:28 schreef Patch het volgende:
Dan zal het wel niet Kimberly zijn...
Drew Barrymore?
edit: ik zie dat je nu poison Ivy erbij hebt gezet. Is niet goed. Het zijn idd eigenlijk 2 vragen in 1 post, maar ik wilde eigenlijk vragen uit welke film de foto komt. En als je dat weet, weet je automatisch ook de hoofdrolspeelster. Dus als je het zo bekijkt is het eigenlijk 1 vraag. Missschien had ik dus beter alleen kunnen vragen 'uit welke film'!
quote:je had beter kunnen vragen welke actrice...
Op maandag 12 mei 2003 18:29 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Als dat goed is, is dat de helft van het antwoord.
edit: ik zie dat je nu poison Ivy erbij hebt gezet. Is niet goed. Het zijn idd eigenlijk 2 vragen in 1 post, maar ik wilde eigenlijk vragen uit welke film de foto komt. En als je dat weet, weet je automatisch ook de hoofdrolspeelster. Dus als je het zo bekijkt is het eigenlijk 1 vraag. Missschien had ik dus beter alleen kunnen vragen 'uit welke film'!
quote:Britney Spears in Crossroads dan maar
Op maandag 12 mei 2003 18:26 schreef Bijna35 het volgende:
Ze is in ieder geval heel erg bekend. Ik denk dat er niemand is die haar niet kent.
P.S. wat was nu de connectie van het Lost In Space antwoord in dit topic? Niet dat ik het antwoord in twijfel trek of zo, maar dan steek ik er weer wat van op.
P.P.S. Patch, ik wist die Popeye vraag ook zonder die spinazie hint , zat alleen op mijn werk en daar wil ik eigenlijk niet inloggen anders gaat het me veels te veel werktijd kosten
Want Popeye wordt natuurlijk gespeeld door Robin Williams!
quote:Ik dacht dat dat te makkelijk was (en dat bleek ook wel toch
Op maandag 12 mei 2003 18:32 schreef Patch het volgende:[..]
je had beter kunnen vragen welke actrice...
Dit is ook uit de film:
quote:ps reactie: In elke film zat iemand uit "Friends", alleen een filmtitel met Joey / Matt LeBlanc ontbrak nog in het rijtje...
Op maandag 12 mei 2003 18:33 schreef Lister het volgende:[..]
Britney Spears in Crossroads dan maar
P.S. wat was nu de connectie van het Lost In Space antwoord in dit topic? Niet dat ik het antwoord in twijfel trek of zo, maar dan steek ik er weer wat van op.
P.P.S. Patch, ik wist die Popeye vraag ook zonder die spinazie hint
, zat alleen op mijn werk en daar wil ik eigenlijk niet inloggen anders gaat het me veels te veel werktijd kosten
Want Popeye wordt natuurlijk gespeeld door Robin Williams!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |