quote:Kopspijkers heeft niets met lampen geworden.
Op maandag 12 mei 2003 13:05 schreef Maud_Dib het volgende:
Soms constant is beter dan bij Kopspijkers tegen de lamp zeiken.
quote:Patty is slim
Op maandag 12 mei 2003 13:17 schreef patty het volgende:[..]
Kopspijkers heeft niets met lampen geworden.
quote:Dat is een feit, de hemden zijn opgeblazen.
Op maandag 12 mei 2003 13:17 schreef patty het volgende:[..]
Kopspijkers heeft niets met lampen geworden.
quote:Maar met eventuele vereiste verpakking wordt dit probleem verholpen in meerdere mate, appels, eieren, en gezoute pinda's voldoen meerendeels wettelijk als de verplichting geen kans ziet. Of heb ik het raak?
Op maandag 12 mei 2003 14:01 schreef LangeJan het volgende:[..]
Dat is een feit, de hemden zijn opgeblazen.
quote:Het ene pootje is even kort
Op maandag 12 mei 2003 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje???
quote:Hoeveel vingers tellen jou?
Op maandag 12 mei 2003 15:01 schreef Res-q het volgende:[..]
Het ene pootje is even kort
quote:Goed met peren.
Op maandag 12 mei 2003 15:59 schreef StonedKinG het volgende:
Altijd voor de rivier zwemmen, met achter je een.
En dat hebben we niet gedaan. Dus.
quote:Hoe verantwoordelijk om het op zo'n manier aan te pappen. Jij neukt zeker overjaard met strippenkaart? Nee, ik weet teveel.
Op maandag 12 mei 2003 20:13 schreef Eb het volgende:
Alles goed en wel, maar er is meer van vaak in de bebouwde kom dan erbuiten. Dat heeft te maken met de mensen die ooit hoog kwamen door meer dan gemiddelde lengte. Dus zeik nou niet over links- of rechtsdraaiend, want daar zit het achterste deel aan vast en niet langszij. Want als dat zo was geweest, hadden we kunnen abstraheren.En dat hebben we niet gedaan. Dus.
quote:Maar jij bent mijn buurvrouw, en dat wist je ook vanaf eerder
Op maandag 12 mei 2003 20:20 schreef patty het volgende:[..]
Hoe verantwoordelijk om het op zo'n manier aan te pappen. Jij neukt zeker overjaard met strippenkaart? Nee, ik weet teveel.
quote:Geweldig hoe jij alles weet af te luiden uit louter wat uien en een knoflookpan. Ga je mond maar eens ruiken jochie, dan knippen we verder.
Op maandag 12 mei 2003 20:33 schreef Eb het volgende:[..]
Maar jij bent mijn buurvrouw, en dat wist je ook vanaf eerder
quote:de oplossing: z'n ene pootje is even lang!
Op maandag 12 mei 2003 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje???
en het buskruit dampt
"Oh baas, houdt uw bek!" dacht Wognur, de chauffeur, en terstond openden de sluizen zijner zwellichamen zich en een pijnlijke erectie manifesteerde zich tegen de kekke zijden chauffeursbroek alszijnde een strakgespannen theedoek rond een stuk Edammer kaas.
"Smegdammer, het lekkerste kaas achter de randjes!" schalde het door de speakers van de autoradio en Wognur hield het niet langer.
Hij stopte de limo en draaide zich om naar de dokter. Snikkend kwam hij klaar in de armen van zijn beste vriend annex baas.
Als de wind waait met een snelheid van 57 km/h in de oostelijke richting, ben ik snel thuis als ik ga fietsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |