abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12581915
Zo, ik ben weer thuis.

Toevallig reden net deze week alle intercity's vanaf Den Haag cs naar Tilburg niet, en ik heb dus heen en terug 2 keer mogen overstappen maar ik was er rond 11 uur ofzo volgens mij.

Ik heb me wel vermaakt, vooral met de dansmat, ping pongen met echte batjes en de Eyetoy. Ook bomberman op een megagroot scherm met 6 spelers was wel de moeite waard.

Het is alleen jammer dat de echt rare spellen alleen op de PS2 verschijnen, en dat is juist de console die ik niet heb en niet van plan ben om nog te kopen.

Maar volgens de mensen van ForeGames komt dance dance evolution wel naar de xbox en zal daar binnenkort dus ook wel een dansmat voor komen. Die staat in iedergeval genoteerd voor mn verlanglijstje...

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:30:40 #202
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12582738
Hoelang heb je er gelopen? Probeer een beetje mijn dagplanning in te schatten voor morgen n.l. en heb geen flauw idee of je in een uurtje klaar bent of echt wel een aantal uren zoet bent daar?
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_12583599
Ik heb er vandaag van 12 tot 5 rondgelopen en ik vond het erg de moeite waard! Ik heb vooral lang achter Bust-a-Move, Parappa the Rapper, Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball en Bomberman gestaan.

Ook veel lol gehad met Dance Dance Revolution, het ping-pongen en de Eye-toy. Heb ook nog even de Playseats uitgeprobeerd, dat viel wat tegen maar dat ligt meer aan mijn manier van rijden denk ik...

This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_12583926
Ik ben ook terug van Game on, en het was zeker de moeite waard . En ik heb Notorious_Roy ingemaakt met Smash Brothers , alleen nipt verloren van zijn neefje . En verloren van Roy met pingpongen .

Er liepen heel veel lawaaierige kinderen rond, wat een mindere combinatie was met al die loeiende computers . Verder vond ik de tentoonstelling een beetje chaotisch opgesteld, de geschiedenis bijvoorbeeld was moeilijk te volgen. Na een paar meter kwam je al een gamecube tegen... Verder heb ik geen een NES frontloader of SNES kunnen vinden , toch wel een gemis...

Maar al met al was het toch een geslaagde dag . Als je alleen voor de expositie komt ben je in een uurtje klaar, maar als je ook een beetje gaat gamen, ben je gauw drie uur kwijt.

O ja, ze hadden ook Hey you Pickachu! voor de N64, met voice recognition. Daar heb ik me ook een kwartier mee geamuseerd .

pi_12584902
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 18:30 schreef Zooi het volgende:
Hoelang heb je er gelopen? Probeer een beetje mijn dagplanning in te schatten voor morgen n.l. en heb geen flauw idee of je in een uurtje klaar bent of echt wel een aantal uren zoet bent daar?
Ik ben er van 11 tot 2 ongeveer geweest, maar ik vond het geschiedenis gebeuren niet zo heel erg interessant. Een aantal spelletjes daarvan eventjes gespeeld, maar het meerendeel niet.

Op de bovenverdieping hadden ze de dansmatten, eyetoys en ping pong dingen. Hiermee ben je wel even zoet en hier heb ik het meerendeel van de tijd doorgebracht.

pi_12585182
Nou ook weer terug, best een aardige tentoonstelling. Niet echt lang op alles gespeeld (gamen kan ik thuis wel), maar weet wel zeker dat als ik weer wat cash heb een dansmat wil met DDR Het was niet erg groot, maar wel leuk ingevuld. Al had er misschien wat meer bij gekunt (rijtje van alle merken met alle mainstream consoles ipv een Saturn, N64 en een 7800), was niet echt een geschiedenis vond ik. Toch nog zo'n 4 uur rond gelopen daar, enige zware minpunt van de dag was de smerige patat bij Smullers op het station dus voor diegenen die nog gaan en zich een kortingbon in de hand gedrukt krijgen ... loop door!!
!
pi_12585212
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:10 schreef TAG-Speedy het volgende:
Nou ook weer terug, best een aardige tentoonstelling. Niet echt lang op alles gespeeld (gamen kan ik thuis wel), maar weet wel zeker dat als ik weer wat cash heb een dansmat wil met DDR Het was niet erg groot, maar wel leuk ingevuld. Al had er misschien wat meer bij gekund(rijtje van alle merken met alle mainstream consoles ipv een Saturn, N64 en een 7800). Toch nog zo'n 4 uur rond gelopen daar, enige zware minpunt van de dag was de smerige patat bij Smullers op het station dus voor diegenen die nog gaan en zich een kortingbon in de hand gedrukt krijgen ... loop door!!
De kroket was wel lekker, het broodje van eergisteren.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:31:59 #208
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12585772
Hmmm. Nu zit ik toch weer te twijfelen dan. Moet er toch anderhalf uur heen en terug voor rijden en ga maar in mijn uppie. Verwacht dan ook niet dat ik uitgebreid zal staan gaan gamen....
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_12586165
Door zoiets als GameON wordt DDR nog populair
Iedereen wil opeens een dansmat

En tjah zooi, het is eigenlijk wel een beetje weinig info om alleen te gaan kijken, als je niet van plan bent te gaan spelen is het inderdaad niet echt de moeite waard imo.. hoewel je vast wel leuke mensen kunt vinden die met je willen gamen ofzo

pi_12586369
Waren er nog leuke vrouwen aanwezig?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:26:11 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12587294
Er waren wel vrouwen, maar dat waren moeders De leuke dames waren meegesleurd door hun vriend (eindelijk een keer andersom )

Ik vond eigenlijk hetzelfde als Lexie. De geschiedenis was niet echt chronologish... Verder was pong mijn favoriet van de show ruim een kwartier staan spelen met mijn neefje.

Ook vond ik het raar dat er nix van uitleg bij stond bij sommige dingen die er lagen, alleen de naam, ontwikkelaar en het jaar van release... Ligt er een Game en Watch, nieuw, in doos, in plastic, staat er alleen zo'n klein KUT briefje bij

Verder was het artwork van Shigsy erg cool om te zien (Mario en Donkey Kong met een Cube in hun handen)

Het allermooist was toch wel het Final Fantasy Artwork Tranen in mijn ogen van schoonheid

Helaas ben ik inderdaad met Smash Bros ingemaakt door Lexie Ik zuig gewoon. Maar mijn neefje won dan wel weer

Dat ping pongen was wel cool Gewoon met een batje in de lucht meppen Dit weer gewonnen van Lexie

DDR was wel weer leuk om te zien, maar ik zal dat nog niet snel doen Conditie is vereist !

Verdere games die ik gespeeld heb:

Soul Calibur II: Ik had hem al in bestelling staan, must have als je ook maar een klein beetje van vechtspellen houd!

Super Mario Kart: Ik, maar vooral het spel heerst.

Double Dragon 1: Vond ik dit vroeger echt leuk

Monkey Ball 2: Meer van hetzelfde, niet de moeite als je 1 al hebt denk ik.

Mario 64: ff wat sprongen laten zien aan die kindertjes daar

Mario Bros 2: Ik kon er nix meer van

Bomberman: Niet cool... veld was te groot, duurde meer dan 5 minuten om een tegenstander tegen te komen

Halo: Kut controls... Niet bijzonder imho (maar ik ben ook geen FPS man!)

Space Invaders: Blijft leuk

Ridge Racer: Blijft ook wel erg cool, vooral met track 4 als achtergrond muziek, en dan HARD

Sensible Soccer: WTF !? Je kan niet eens normaal de bal bij je houden

Streetfighter 1: Nu snap ik waarom niemand deel 1 kent

EyeToy: Ik vind het maar nix... De helft van de tijd reageerde hij niet eens (te donker?) en je ziet er ECHT uit als een malloot

Sonic 2: Als de Sonic Mega Collection op de Cube ooit budget word, dan koop ik hem, old skool platform fun (heb nooit Sega gehad natuurlijk )

Outrun: Meesterlijk nog steeds

Pacman: Begint saai te worden na 100 jaar

Een Xbox Live game, soort shooter, maar dan met humor Ken het spel niet. Was ook niet echt leuk, wel eerste geworden in mijn ronde

En Photoplay uiteraard ook ff

Games die ik niet genoemd heb, het spijt me, er was zoveel te zien

Samengevat dus: Een leuk middagje gamen met games uit alle perioden, en zo nu en dan wat coole ouwe apparaten.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12587858
Bomberman regeerde! Je zag ook wel duidelijk de leeftijds verschillen, kiddo's van een jaar of 12-16 (nofi als je in die categorie valt) die gewoon de Xbox en Cube bezet hielden, vrij irritant daar ik ook wel is Halo wou checken in multiplay maar alla ... ik gun die kinders dan wel wat gamen en ga er thuis wel achter. De oudere gamers vermaakten zich opperbest met dingen zoals dat 6 man bomberman, die arcade emu e.d.
Double Dragon 1 had ook gewoon op de NES gemoeten, op de MS is er een stuk minder aan. En bedoel je met Ridge Racer niet Outrun? Dat vond ik zelf wel weer kick om te spelen, mooie muziek erin, helemaal top. Verder ook erg vet, Virtua Tennis 2 ... we vinden deel 1 al te gek, maar nu we deel 2 gecheckt hebben weten we dat het nog beter kan

En wel vrij shit dat ik special level 9 met SMB niet afgemaakt heb, had de highscore nog wel kunnen zetten zag ik. hmmm

!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:47:08 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12588028
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:42 schreef TAG-Speedy het volgende:
En bedoel je met Ridge Racer niet Outrun?
Wat dnek je zelf

Nee, Ridge Racer stond vlakbij Soul Calibur II, Outrun naast Mario Kart

Verder heb ik nog Tetris geprobeerd, maar ze hadden er dat hartjes special mode van gemaakt Dat ging te snel

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_12588271
omfg ... was in de war met Rad Racer .... erg Tuurlijk wel Ridge Racer gezien, verder niet zo boeiend aangezien ik totaal geen binding heb met iets wat PSX heet

Voor diegenen die het leuk vinden, heb nog wat foto's genomen (helaas niet zo beste kwaliteit aangezien de flits niet gebruikt mocht worden ) ... *click* maar het geeft wel een redelijk beeld van wat er te zien was denk ik.

!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:59:05 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12588430

Ik mocht mijn tas niet meenemen, dus afgegeven. Daar zat mijn camera in... Maar die was ik dus vergeten

pi_12589876
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat dnek je zelf

Nee, Ridge Racer stond vlakbij Soul Calibur II, Outrun naast Mario Kart

Verder heb ik nog Tetris geprobeerd, maar ze hadden er dat hartjes special mode van gemaakt Dat ging te snel

En je kreeg bij Tetris niet te zien welk blokje als volgende kwam .

Maar Mario 64 heb ik niet gezien, waar stond die dan .

En waar stond Monkeyball?

pi_12590233
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:40 schreef Lexie het volgende:

[..]

En waar stond Monkeyball?

BG, waar al die consoles stonden, schuin achter super mario 64
pi_12590618
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:48 schreef gieling.com het volgende:

[..]

BG, waar al die consoles stonden, schuin achter super mario 64

quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:40 schreef Lexie het volgende:

[..]

Maar Mario 64 heb ik niet gezien, waar stond die dan .

pi_12590841
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:58 schreef Lexie het volgende:

[..]

[..]

Als je pong hebt, ga je toch niet naar Mario64 en monkeyball zoeken?
pi_12590894
waar al de consoles stonden op de bg, als je die room inkomt direct links, dan zie je monkeyball, en kijk je schijn naar rechts, zie je super mario
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:22:14 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12591435
MB2, Mario 64 stonden allemaal in de hal met Mario kart en Zelda OOT
pi_12591635

Was dit de DDR machine? Wat 'n bud, zeg.

pi_12591861
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:27 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]

Whehe, die gast in het rood stond droog te oefenen toen iemand anders aan het dansen was. De kneus .
pi_12591889
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:27 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]

Het is niet echt een machine, het is gewoon een dansmat met een playstation 2 ervoor. En als je thuis geen dansmat hebt is het best leuk om een keer te doen.
pi_12592095
quote:
Whehe, die gast in het rood stond droog te oefenen toen iemand anders aan het dansen was. De kneus .
Dat zie je regelmatig bij DDR. Ik heb wel eens meegemaakt dat er een hele kring aan mensen om die machine stond, die allemaal droog aan het oefenen waren. Zonder pijltjes onder hun voeten dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')