quote:Gefeliciteerd iig
Op donderdag 26 juni 2003 17:35 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand hoeveel vierkante meters die hele tentoonstelling is? Mits het groot genoeg is dan ga ik binnenkort wel ff langs Tilburg. Heb vanaf vandaag alle tijd van de wereld (* wijst naar signature).
En check www.gameonweb.nl ff dan krijg je wel een beetje een indruk van de grootte
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:36 schreef E_Motion het volgende:[..]
Gefeliciteerd iig
En check www.gameonweb.nl ff dan krijg je wel een beetje een indruk van de grootte
quote:Bedankt
Op donderdag 26 juni 2003 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Congrats Hein !
*geen vertrouwen in meet heeft*
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 09-07-2003 08:59]
quote:Ik ben er geweest, en had een foto-toestel mee, en die moest ik, voor ik naar binnen ging, inleveren. Maar binnen zag ik wel iemand lopen met een camera :S. Bij mij hebben ze niet eens gecheckt of gevraagd wat voor camera, maar dat het gewoon verboden is. Misschien was het iemand van GameOn zelf, of misschien waren ze bij de garderobe gewoon aan het zeiken.
Op donderdag 26 juni 2003 14:19 schreef E_Motion het volgende:[..]
Of wil je een mini-meet houden van 2 personen
Mag je daar eigenlijk foto's maken?
*1 uur lang Out Run gespeeld heeft*
quote:`
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee Smots, maar ik vond het het geld meer dan waard!*1 uur lang Out Run gespeeld heeft*
quote:Veel plezier! Maar dat zal je als gamer wel lukken.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:09 schreef Smots het volgende:
OK, dan ga ik wel gewoon zonder korting.
(as in: right now)
latorrrrrrrrr
Al die pubers zitten toch allemaal achter de XBoxen, GC's en PS2's. Dus je kunt ruim je tijd nemen met alle klassiekers!
quote:Een review op de fok frontpage: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1107
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:06 schreef Smots het volgende:
vraagje...
was er niet ergens een URL waar je een bon kon uitprinten voor korting op de toegangsprijs?
quote:Heheh ja die was zo ongelooflijk verslavend
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de oudste game, Spacewar, trouwens nog verbazendwekkend leuk. Nog behoorlijk lang gespeeld met mijn vriendin. Echt ver zijn tijd vooruit, er zit zelf een schademodel in.
En ook apart, met die vector graphics ipv pixel graphics Heel apart effect gaf dat
quote:Heheh heb tijdens mijn bezoek ook alleen maar vrouwen achter DDR gezien
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moest na het bezoeken van die tentoonstelling trouwens meteen zo'n PS2-dansmat voor mijn vriendin kopen.
quote:Vector games ownen pixel games. Anytime. Gewoon 3d graphics, in die tijd, en scherp!
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:21 schreef E_Motion het volgende:[..]
Heheh ja die was zo ongelooflijk verslavend
En ook apart, met die vector graphics ipv pixel graphics
Heel apart effect gaf dat
quote:Ondanks de afgrijselijke hitte in die hal kan ik niets anders zeggen dan: HELL YEAH!
Op zondag 10 augustus 2003 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ene Smots, was het leuk?
oja, heb wel zin in een patience confrontatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |