Maar ja, was ook een weekend weg. Over twee weken weer een nieuwe aflevering? Of doen ze nu per week?
quote:fokkedok, gemist.. net een dagje bijna geen internet gedaan.. en vlam.. grandioos ernaast gezeken...
Op zondag 11 mei 2003 20:49 schreef Chillmeister het volgende:
Nieuwe Serie Top Gear begint over een paar minuten, als mensen dat nog niet wisten
quote:Het is altijd elke week geweest met de serie, alleen niet met de herhalingen
Op maandag 12 mei 2003 02:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gemist!Maar ja, was ook een weekend weg. Over twee weken weer een nieuwe aflevering? Of doen ze nu per week?
en volgende week gaan ze het hebben over de nieuwe Rolls Royce, en ik daar veel goeds over gelezen
quote:Volgens mij vinden ze het maar niets. Tis een Duitser, een BMW nog wel. En je weet hoe leuk ze BMW vinden nadat ze Rover gedumpt hadden. Verder is het nogal een tank. Nog eer dan een Lada of oude vierkant Volvo, dus ik vraag het me echt af.
Op maandag 12 mei 2003 10:21 schreef Chillmeister het volgende:
en volgende week gaan ze het hebben over de nieuwe Rolls Royce, en ik daar veel goeds over gelezen
quote:Ik hoop dat ze er nog harder mee gaan gummen dan die bentley
Op maandag 12 mei 2003 10:26 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij vinden ze het maar niets. Tis een Duitser, een BMW nog wel. En je weet hoe leuk ze BMW vinden nadat ze Rover gedumpt hadden. Verder is het nogal een tank. Nog eer dan een Lada of oude vierkant Volvo, dus ik vraag het me echt af.
+ crashtest, lelijke wagen die rolls
quote:In Top Gear magazine kreeg het dus echt een super review. en vonden ze het beter dan de maybach. en zie steeds meer foto van de nieuwe RR en ik vind hem dus echt super uitzien, heel klassiek gehouden
Op maandag 12 mei 2003 10:26 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij vinden ze het maar niets. Tis een Duitser, een BMW nog wel. En je weet hoe leuk ze BMW vinden nadat ze Rover gedumpt hadden. Verder is het nogal een tank. Nog eer dan een Lada of oude vierkant Volvo, dus ik vraag het me echt af.
Als je JC bezig ziet snap ik niet dat iemand nog president wil worden. Die kerel heeft de beste job ter wereld! Top gear, JC meets the neighbours, JC's extreme machines.... zucht
quote:OF over die schakelbak, en ff kwijt wat er ookalweer over gezegd werd, maar dat was ook al zo'n droge opmerking.
Op maandag 12 mei 2003 11:58 schreef dwerg het volgende:
Jeremy over de Smart Roadster:
This one goes from to nought to sixty..... but only just.
I started timing it, but after eleven seconds, I got bored.
quote:
Op zondag 11 mei 2003 21:22 schreef Kreator het volgende:
Waarom zie ik dit soort topics altijd net te laat?.
geintje hoor, geen ban please
quote:De versnelling die maar één ding hoeft te doen, en dat niet begreep.
Op maandag 12 mei 2003 12:04 schreef mvt het volgende:
OF over die schakelbak, en ff kwijt wat er ookalweer over gezegd werd, maar dat was ook al zo'n droge opmerking.
dat nummer wat ze draaien als ze de sunny en de caravan opfikken komt uit de film snatch en is van mirwais en heet disco science!
verder is die 4x4 op het eind natuurlijk heeeel cool
quote:Kijken hoeveel mensen het vandaag weer "vergeten"
Op zondag 18 mei 2003 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
*schop*Vanavond weer!
quote:Goed plan!
Op zondag 18 mei 2003 18:04 schreef SuzukiSwift het volgende:
*Swift steld het alarm van zijn telefoon in, zodat hij het niet vergeet *
Nu ook gedaan. Wordt weer smullen vanavond !!
quote:heb ik ook gedaan, voor 9 weken
Op zondag 18 mei 2003 18:04 schreef SuzukiSwift het volgende:
*Swift steld het alarm van zijn telefoon in, zodat hij het niet vergeet *
quote:21.00u
Op zondag 18 mei 2003 19:08 schreef Tommeh het volgende:Hoelaat begon het nou, ik kan het eventje's niet vinden in de tvgids. ( sorry als ik er overheen heb gelezen hier, ik kan het hier ook niet vinden )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |