quote:op www.tpg.nl en dan de zoek funktie "Balkenende" intypen geeft twee items. Allebei gaan ze er over dat Balkenende de eerste exemplaren in ontvangst mag nemen
Op maandag 19 mei 2003 20:04 schreef Kozzmic het volgende:[..]
quote:Dat is een persbericht van 8 april. Het nieuwsbericht (dat inderdaad niet te vinden is op de TPG-site) is van vorige week.
Op maandag 19 mei 2003 20:09 schreef Vuur het volgende:[..]
op www.tpg.nl en dan de zoek funktie "Balkenende" intypen geeft twee items. Allebei gaan ze er over dat Balkenende de eerste exemplaren in ontvangst mag nemen
quote:
Op maandag 19 mei 2003 20:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Sorry, ik blijf het niet geloven. En als het wel waar is, dient er een diepgaand onderzoek te komen naar de besluitstructuur binnen TPG, want dan zijn er een heleboel (ex)premiers die voorgaan.
quote:Morgen wordt de zegel gepresenteerd dus.
Balkenende krijgt eigen postzegel
Gepost door Arno (Nolius) - vrijdag 16 mei 2003 @ 20:22 - Bron: PlanetBinnenkort wordt Jan Peter Balkenende likbaar! De premier krijgt zijn eigen postzegel. Aanstaande dinsdag is de zegel voor het eerst te bewonderen op het hoofdkantoor van TPG in Den Haag.
De postzegel is er een uit een serie. Er komen namelijk meer zegels met bekende Nederlanders. Vorige week maakte TPG al bekend dat Nelson Mandela een eigen Nederlandse postzegel krijgt. Het is een verjaardagscadeau voor de oud-president van Zuid-Afrika, die op 18 juli 85 wordt.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28714
Het is bijna zover: de presentatie van de Verrassingszegel 2003. Elk jaar brengt TPG Post een spannend postzegelconcept, zoals de Kraspostzegels, de Zilverenpostzegel en de Provinciepostzegels! Ben je nieuwsgierig naar de Verrassingszegel van dit jaar? Laat je dan dinsdagmiddag verrassen op deze site!
quote:Tsja, dat het toevallig jouw premier niet is....
Op maandag 19 mei 2003 20:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dan mag ik hopen dat daar stevig vragen over gesteld gaan worden. Wat een blamage, die kop op je brieven.
quote:Dat was Lubbers ook niet, maar die heeft tenminste wat gepresteerd, dus daar zou ik het nog van accepteren.. Maar 84 dagen puin...
Op maandag 19 mei 2003 20:38 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Tsja, dat het toevallig jouw premier niet is....
quote:Schrijf een boek
Op maandag 19 mei 2003 20:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Maar 84 dagen puin...
quote:Nee Beatrix heeft een lekkere kop zeker?
Op maandag 19 mei 2003 20:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dan mag ik hopen dat daar stevig vragen over gesteld gaan worden. Wat een blamage, die kop op je brieven.
quote:Waarom morgen (vandaag) pas?
Op maandag 19 mei 2003 22:29 schreef Kozzmic het volgende:
Maarruh... Wile... Als-ie nu echt een postzegel krijgt, gooi jij het topic dan morgen weer even open?
quote:Omdat-ie vandaag die postzegel krijgt...
Op dinsdag 20 mei 2003 08:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom morgen (vandaag) pas?
quote:Neem hij hem nou alleen in ontvangst, of staat zijn kop erop? (Of beide?)
Op dinsdag 20 mei 2003 08:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Omdat-ie vandaag die postzegel krijgt...
quote:Ja, dat is dus de grote vraag.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Neem hij hem nou alleen in ontvangst, of staat zijn kop erop? (Of beide?)
quote:http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.postzegel.balkenende.html
Op dinsdag 20 mei 2003 09:10 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ja, dat is dus de grote vraag.
Is dit niet genoeg?
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:29 schreef Kozzmic het volgende:
Maarruh... Wile... Als-ie nu echt een postzegel krijgt, gooi jij het topic dan morgen weer even open?
quote:Kozzmic, is dit een voorbode dat je weggaat en Wile steeds meer verantwoordelijkheid gaat geven om ervoor te zorgen dat hij het alleen af kan?
Op maandag 19 mei 2003 23:18 schreef Kozzmic het volgende:
Er was reeds een topic met deze strekking gesloten (Centraal poppetjestopic kabinet Balkenende-II), maar ik vind het eigenlijk toch wel een eigen topic waard. Ik kan echter niet garanderen dat mijn mede-mod dat ook vindt.Ik zal even wat achtergrondinfo zoeken en plaatsen.
Of zit je zodanig onder de plak dat je een minderwaardigheidscomplex hebt?
quote:A.U.B niet! Ben nog steeds van mening dat Wile de grootste foute keuze was.
Op dinsdag 20 mei 2003 10:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Kozzmic, is dit een voorbode dat je weggaat en Wile steeds meer verantwoordelijkheid gaat geven om ervoor te zorgen dat hij het alleen af kan?
quote:Ik quote hier graag de ondertitel van een andere fokker:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:53 schreef SilverMane het volgende:[..]
A.U.B niet! Ben nog steeds van mening dat Wile de grootste foute keuze was.
Boo-fucking-hoo!
quote:SEMTEX.
Op dinsdag 20 mei 2003 10:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik quote hier graag de ondertitel van een andere fokker:
Boo-fucking-hoo!
of is dit geen quiz?
Maar Wile heb je een reactie op het gerucht?
quote:schokkend
Op dinsdag 20 mei 2003 10:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik quote hier graag de ondertitel van een andere fokker:
Boo-fucking-hoo!
quote:Welk gerucht? Dat Kozzmic weggaat? Als dat zo zou zijn, dan zal hij dat wel vertellen, toch?
Op dinsdag 20 mei 2003 10:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
SEMTEX.
of is dit geen quiz?
Maar Wile heb je een reactie op het gerucht?
quote:Het valt mij gewoon op dat Kozzmic meer op de achtergrond blijft, en dat jij meer de leiding neemt. Thats all.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Welk gerucht? Dat Kozzmic weggaat? Als dat zo zou zijn, dan zal hij dat wel vertellen, toch?
quote:Was dat ook niet de reden dat Wile aangesteld werd, tijdgebrek van Kozzmic overdag?
Op dinsdag 20 mei 2003 11:12 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het valt mij gewoon op dat Kozzmic meer op de achtergrond blijft, en dat jij meer de leiding neemt. Thats all.
Maar aangezien jij er niets van weet (lees: mag zeggen), dan is er niets aan het handje.
quote:Dat klopt, maar een paar posts hierboven staan 2 voorbeelden, waar Kozzmic wel tijd heeft, maar niets doet.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:26 schreef freako het volgende:[..]
Was dat ook niet de reden dat Wile aangesteld werd, tijdgebrek van Kozzmic overdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |