abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10436241
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:08 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Pardon?
Geloof niet dat ik begon met 'ja die vergelijking klopt wel want Hitler had ook een hekel aan zigeuners'.

Topic was gewoon goed, alleen 2 bepaalde modjes hielpen nu niet echt mee.

Het leven is vriendjespolitiek, zo ook hier. Ik was actief op forum.computertotaal.nl Heb ruzie gekregen met de moderator en die heeft me geband. Een andere gast die van een moderator een grafische kaart had gekocht werd niet geband voor hetzelfde vergrijp! That's life!
pi_10436249
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Probeer het ff zelf op te lossen in het [centrale] topic in het [betreffende] forum. Als jullie er niet uitkomen mail je maar ff, ok?
Okay, mag ie weer open?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:17:26 #28
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10436295
Ik denk dat je beter een nieuw topic kunt openen en dan afzien van dit soort posts:
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 21:32 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ja, en hij was ook een vegetarier.
Daarom mag je vegatiers Nazis noemen!

Na die post had de discussie geen schijn van kans meer
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_10436327
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:17 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik denk dat je beter een nieuw topic kunt openen en dan afzien van dit soort posts:
[..]

Vind je die post echt vreemd na 'Zo gek is die vergelijking op zich niet. Hitler had ook flink de pest aan zigeuners'?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:19:40 #30
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10436376
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:15 schreef The_Duce het volgende:

[..]

Het leven is vriendjespolitiek, zo ook hier. Ik was actief op forum.computertotaal.nl Heb ruzie gekregen met de moderator en die heeft me geband. Een andere gast die van een moderator een grafische kaart had gekocht werd niet geband voor hetzelfde vergrijp! That's life!

Het probleem is echter dat de mods op POL/OOG wel pretenderen neutraal te modden, maar in de praktijk dit absoluut niet gebeurt. Kozzmic doet een poging om het neutraal te houden ondanks zijn achtergrond en dat kan ik waarderen. Waar dat andere figuur zich mee bezighoud gaat helemaal nergens over....:r
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:21:37 #31
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10436443
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:17 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[...]
Ach jij vindt toch wel een stok om mee te slaan als de inhoud je niet bevalt......
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:33:03 #32
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10436796
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:19 schreef Kaalhei het volgende:

Het probleem is echter dat de mods op POL/OOG wel pretenderen neutraal te modden, maar in de praktijk dit absoluut niet gebeurt. Kozzmic doet een poging om het neutraal te houden ondanks zijn achtergrond en dat kan ik waarderen. Waar dat andere figuur zich mee bezighoud gaat helemaal nergens over....:r

Wat moet het heerlijk zijn om de vermoorde onschuld te spelen.

Drama-queen.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:34:43 #33
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10436840
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:33 schreef robh het volgende:

Drama-queen.

Gaan we weer op de man spelen....? Ga maar vlug weer huilen bij de FA's en mij een ban aannaaien, huilebalk.
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:35:55 #34
16625 robh
pi_10436875
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:34 schreef Kaalhei het volgende:

Gaan we weer op de man spelen....? Ga maar vlug weer huilen bij de FA's en mij een ban aannaaien, huilebalk.

quote:

Drama-queen.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:37:35 #35
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10436931
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:35 schreef robh het volgende:

[..]

[..]

Topic heet:"[Feedback] Moderating Methods in Politiek", niet "Hoe naai ik een user die me niet aanstaat een ban aan"
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:38:49 #36
16625 robh
pi_10436974
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:37 schreef Kaalhei het volgende:

Topic heet:"[Feedback] Moderating Methods in Politiek", niet "Hoe naai ik een user die me niet aanstaat een ban aan"

Ik blijf mezelf niet herhalen.

Dat bans krijgen kun je prima zelf, daar heb je geen hulp bij nodig.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10437123
Zegguh.... dit is feedback Politiek. Appeltjes die je met robh te schillen hebt vecht je maar in OOG uit, Kaalhei!
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:44:51 #38
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10437188
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:42 schreef Kozzmic het volgende:
Zegguh.... dit is feedback Politiek. Appeltjes die je met robh te schillen hebt vecht je maar in OOG uit, Kaalhei!
Je mag je commentaar ook op ons beide richten hoor, lijkt me gepaster.......

Ik kom met twee stukken commentaar over het modden in POL:

quote:
en
quote:
Ach jij vindt toch wel een stok om mee te slaan als de inhoud je niet bevalt......
De mod moet echter weer een priveoorlogje gaan uitvechten met:
quote:
Drama-queen.
pi_10437329
quote:

[..]

Drama-queen.

Ach, ik moest in dit topic Wile_E_Coyote om opheldering vragen, en opeens is ie angstvallig stil en het topic dicht. En nee, opnieuw openen is kul.
Fantastisch, zo'n speciaal ontwijkFB-POLtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 14-05-2003 22:49]

pi_10437340
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:19 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Is dat een compliment??

Maarruh... vergeet niet dat moderators ook users zijn die wel eens lekker willen meepraten in een politieke discussie. Meningen die geuit worden moet je ook niet gaan betrekken bij modereeracties. En hardmaken dat 'links' ontzien wordt en rechts keihard aangepakt kun je ook niet hardmaken, ik hoef het rijtje linkse users dat één of meer keer is gebanned toch niet op te noemen?

De norm is (enigzins) normaal discussieren, rechtsom of linksom doet er niet toe. Blijkt herhaaldelijk dat je dat niet kan dan vlieg je er tijdelijk even af.

pi_10437465
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ach, ik moest in dit topic Wile_E_Coyote om opheldering vragen, en opeens is ie angstvallig stil en het topic dicht. En nee, opnieuw openen is kul.
Fantastisch, zo'n speciaal ontwijkFB-POLtopic

Het was een baggertopic waar het geschreeuw de inhoud overstemde. Dat lag niet alleen aan jou, maar desondanks zie ik weinig reden om het topic weer te openen.

Dit is een forum voor hoogstaande discussie, het is hier potverdriedubbeltjes geen Frontpage!

woensdag 14 mei 2003 @ 22:53:07 #42
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10437469
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:48 schreef Kozzmic het volgende:
Is dat een compliment??
Als jij dat wilt lieverd
quote:
Maarruh... vergeet niet dat moderators ook users zijn die wel eens lekker willen meepraten in een politieke discussie. Meningen die geuit worden moet je ook niet gaan betrekken bij modereeracties. En hardmaken dat 'links' ontzien wordt en rechts keihard aangepakt kun je ook niet hardmaken, ik hoef het rijtje linkse users dat één of meer keer is gebanned toch niet op te noemen?
Het ging om het sluiten van topics als de inhoud niet gewenst is, niet om het bannen van users, deze quote beschouw ik dan maar als niet geschreven
quote:
De norm is (enigzins) normaal discussieren, rechtsom of linksom doet er niet toe. Blijkt herhaaldelijk dat je dat niet kan dan vlieg je er tijdelijk even af.
Lees is hier de reden van mijn ban? Zou ik wel prettig vinden overigens, ik wacht al anderhalve week op de reden van mijn ban.....
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:55:17 #43
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10437512
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:52 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het was een baggertopic waar het geschreeuw de inhoud overstemde. Dat lag niet alleen aan jou, maar desondanks zie ik weinig reden om het topic weer te openen.

Dit is een forum voor hoogstaande discussie, het is hier potverdriedubbeltjes geen Frontpage!

Probleem echter is dat de betreffende mods geregeld het topic dat ze niet aanstaat op stelten zetten door bepaalde opmerkingen te plaatsen. Dat er een reactie komt is evident, en dan kan het topic weer op slot. Mission acomplished.
  woensdag 14 mei 2003 @ 23:00:02 #44
16625 robh
pi_10437633
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:55 schreef Kaalhei het volgende:

Probleem echter is dat de betreffende mods geregeld het topic dat ze niet aanstaat op stelten zetten door bepaalde opmerkingen te plaatsen. Dat er een reactie komt is evident, en dan kan het topic weer op slot. Mission acomplished.

Mooi. Voorbeelden genoeg dus. Kom maar op dan.

Dit huilie-gedrag heeft wmb lang genoeg geduurd.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 14 mei 2003 @ 23:04:18 #45
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10437756
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:00 schreef robh het volgende:

[..]

Mooi. Voorbeelden genoeg dus. Kom maar op dan.

Dit huilie-gedrag heeft wmb lang genoeg geduurd.

-Communisme in C&H
-SP-topic van vandaag in POL
-Veel PF-topics, met al die leuke grappen van jou en je vrinden.
  woensdag 14 mei 2003 @ 23:05:43 #46
16625 robh
pi_10437808
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:04 schreef Kaalhei het volgende:

-Communisme in C&H
-SP-topic van vandaag in POL
-Bijna alle PF-topics, met al die leuke grappen van jou en je vrinden.

Urls en quotes in een mailtje naar de forum-admins met je klacht?

En dan de niet vergeten de hand in eigen boezem te steken natuurlijk

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 14 mei 2003 @ 23:07:54 #47
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10437858
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:05 schreef robh het volgende:
Urls en quotes in een mailtje naar de forum-admins met je klacht?

En dan de niet vergeten de hand in eigen boezem te steken natuurlijk

week geleden al gedaan......... geen reactie uiteraard
  donderdag 15 mei 2003 @ 08:09:22 #48
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10441703
Overigens gaan topics over het algemeen pas dicht als er minimaal één keer gevraagd is of de discussie normaal / on-topic gehouden kan worden. Trollt men vervolgens vrolijk door, dan ben ik consequent genoeg om de toko dicht te gooien. Het communisme topic in C&H heb ik twee keer gewaarschuwd, men gaat gewoon door, tja jammer dan.

In het SP topic hetzelfde. Men trekt er een (totaal uit zijn verband getrokken) Hitler vergelijking bij en een discussie op dit forum is nu eenmaal onmogelijk op het moment dat men, wat ik wel eens noem, de WO 1 taktiek inneemt, namelijk ingraven in stellingen en elkaar vanuit die positie bestoken. Er is totaal geen respect voor andermans mening en men schroomt niet, om de opmerkingen op een persoonlijk niveau te trekken.

Overigens, als er gewoon in het FB-topic in POL (hier dus) even een afkoel discussietje had plaatsgevonden, had ik het weer openen van het topic nog wel willen overwegen, desnoods na wat schoonpoets acties. Maar als men het nodig vindt om in FB te gaan janken en vervolgens de discussie over de moderatie OOK op persoonlijk niveau te gaan voeren, moet men niet raar opkijken als ik ook de WO 1 taktiek ga volgen en me ingraaf.

Men zou eens kunnen leren, dat met een redelijk gesprek meer te bereiken is dan met gefrustreerd gejank en geschreeuw over links/rechts voorkeuren en persoonlijke voorkeuren over topics. Het boeit me namelijk voor geen meter of een topic over een links of een rechts onderwerp gaat, zolang men zich normaal gedraagt. Men mag de SP afzeiken tot men een ons weegt, wat mij betreft, zolang men het met onderbouwde argumenten kan en niet alleen gaat lopen brullen over Maorijnissen en oh oh, die communisten hebben in de jaren 30 toch ook... Hetzelfde geldt de andere kant op. Zowel Kozzmic als ikzelf zullen ook VVD-bash topics dichtgooien als de discussie ontaardt in dat soort vergelijkingen (als iemand 'Adolf Zalm' zou roepen bijvoorbeeld).

Maar ja, het is voor sommige mensen nu eenmaal veel makkelijker om de vermoorde onschuld en de eeuwige underdog uit te hangen, dan een discussie op een normaal niveau te voeren. Het feit dat er 4 moderators zijn, die bepaalde personen nu al een paar keer hebben verteld dat hun gedrag grenst aan het kinderachtige lijkt me toch reden genoeg voor die users om ook de hand eens in eigen boezem te steken.

En ja, dan is het heel makkelijk natuurlijk, om te gaan roepen "ja, maar hunnie deejen het ook". Vast wel. Niets menselijks is de mens vreemd. Maar dat de één het doet, hoeft nog geen reden te zijn om het zelf ook te doen. In plaats daarvan zou je dan de volwassene kunnen zijn en de discussie verder laten voor wat het is, of in een centraal FB topic even te proberen een gesprek met een mod te krijgen erover. Maar het is natuurlijk veel stoerder om lekker in FB-topics te gaan huilen, lekker modjes af te zeiken en zelf de olie op het vuur te gooien. Krijg je dan een ban, kun je daar weer lekker over OH-en en later kun je trots aan je vriendjes laten zien, hoeveel bans je al gehad hebt, dus hoe stoer je tegen de regeltjes hebt lopen schoppen.

Grote jongens hoor, maar ik werk daar dus niet aan mee. Als iemand een ban uit tegelijk OOG EN POL krijgt, heeft ie echt zijn krediet wel verspeeld. En dat hoeft geeneens een concrete actie te zijn geweest. Dat kan prima het gevolg zijn van het langzaam voldruppelen van een emmer, die op een gegeven moment overstroomt, waardoor de mods van die forums om een ban verzoeken. (Overigens kunnen FA's ook besluiten om zelfstandig een ban op te leggen, zonder vraag van de mods, als de notes van de user daar in hun opinie aanleiding toe geven.)

Oh ja, mods tegen elkaar uitspelen (de ene veren in zijn reet zteken en de ander affikken) werkt ook niet. Daar kunnen jullie dus ook gevoegelijk mee ophouden.

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_10441786
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:07 schreef Kaalhei het volgende:

week geleden al gedaan......... geen reactie uiteraard

Dat zegt dan toch genoeg, of niet?
  donderdag 15 mei 2003 @ 09:05:06 #50
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10442140
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 08:09 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[...]
Het communisme topic in C&H heb ik twee keer gewaarschuwd, men gaat gewoon door, tja jammer dan.
[...]
Twee keer?

Nee, je hebt geen enkele keer gewaarschuwd. Je loopt alleen de usuals die volgens jouw de verkeerde mening hebben te provoceren:

Als er een vaststaand feit uit de geschiedenis genoemd wordt dat meneer niet aanstaat

quote:
Bron?
Als er een bron komt, dan komt deze weer uiteraard....
quote:
Sorry, maar dit is dus huilende nonsens. Lees eens een boek in plaats van vage websites, zou ik zeggen.
Vervolgens kabbelt het topic door totdat een user een dubieuze opmerking plaatst die beloond wordt met een post met de inhoud:"Klootzak".

Dat leugenachtige verhaal van '2x waarschuwen' zegt genoeg over de betrouwbaarheid van de rest van je post

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')