quote:Ik vind de users over het algemeen erger dan 'de Blauwe garde'
Op maandag 2 juni 2003 16:47 schreef sjun het volgende:[..]
Is het hier zo erg met de users of zijn de Blauwen incestueus
Mocht hij in tegenstelling tot mij nog haren over hebben.
quote:Gelukkig.
Op maandag 2 juni 2003 16:48 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik heb er ook een note voor gehad, maar dankzij mijn braafheid in het verleden, heeft het geen gevolgen.
quote:Ik ben en blijf altijd braaf.
Jij doet het op eigen risico
quote:Ze zijn wel een stuk grijzer de laatste tijd
Op maandag 2 juni 2003 16:56 schreef Kozzmic het volgende:
Ik wou nog even melden dat ik vanaf volgende week 2 weken pleite ga. Jullie zullen het dus tijdelijk even met Wile alleen moeten doen, dus zorg maar dat je hem niet teveel tegen de haren instrijkt!Mocht hij in tegenstelling tot mij nog haren over hebben.
quote:SCH trek het je niet aan man. Gezien de diepgang van de posts steek ik meer op van jouw bijdragen dan die van Wile (voor wat je dat waard is). De discussie is voorbij en het lukt nu eenmaal niet om het iedereen naar de zin te maken. Ook hier bestaat er een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Dat laatste lukt in het alledaagse leven pas als je de ander weet te overtuigen middels een uitnodigende toonzetting voorzien van benodigde argumenten en als je als het even kan een gevoelige snaar op de juiste wijze weet te raken.
Op maandag 2 juni 2003 16:46 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben er erg over teleurgesteld. Als ze mensen uit POL willen jagen, dan gaat het prima zo. Kun je niet alsnog solliciteren Sidekick.
Tijd om de aandacht wat te verzetten naar andere onderwerpen waarvan je de verloop en afloop meer zelf in de hand kunt hebben.
Op naar een volgende uitwisseling van ideeën en waarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |