*Schop*
Ik ga hier trouwens geen uitspraken doen over beslissingen van een mede-moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan spreek ik hem daar achter de schermen over aan. Als je het niet eens bent met een beslissing van Wile dan zul je dus bij hem moeten zijn, als je het niet eens bent met een beslissing van mij dan moet je in de regel bij mij zijn. Als je ontevreden bent met een antwoord (of het niet geven van een antwoord) dan kun je klagen bij de FA's, niet bij de mede-mod.
Ik hoef het niet altijd eens te zijn met Wile (en omgekeerd), en dat ben ik in een enkel geval ook wel eens niet (en omgekeerd), maar dat betekent niet dat we elkaar gaan corrigeren.
quote:Toch een beetje vreemd datje Wile er niet op aanspreekt dat hij antwoord zou kunnen geven. Je schuift het nu weer door naar derden. Jullie zijn toch samen verantwoordelijk voor POL. Wat vind je er van dat je mede-mod geen antwoord geeft?
Op zondag 1 juni 2003 13:56 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ga hier trouwens geen uitspraken doen over beslissingen van een mede-moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan spreek ik hem daar achter de schermen over aan. Als je het niet eens bent met een beslissing van Wile dan zul je dus bij hem moeten zijn, als je het niet eens bent met een beslissing van mij dan moet je in de regel bij mij zijn. Als je ontevreden bent met een antwoord (of het niet geven van een antwoord) dan kun je klagen bij de FA's, niet bij de mede-mod.Ik hoef het niet altijd eens te zijn met Wile (en omgekeerd), en dat ben ik in een enkel geval ook wel eens niet (en omgekeerd), maar dat betekent niet dat we elkaar gaan corrigeren.
quote:Dus Sickie moet er in berusten dat hij geen antwoord krijgt terwijl hij een volstreke normale kwestie aansnijdt?
Sickie, op deze manier zul je echt geen antwoord krijgen...
quote:Volgens mij krijg ik sowieso geen antwoord of zit ik er naast? Trouwens jullie modereren met meerdere mensen 1 forumhok dus zijn jullie in mijn ogen aanspreekbaar voor al het modgedrag, ook al komt het van een andere mod die kennelijk te laf is om zelf te reageren. Doe mij een lol en duik ff achter die schermen van je om hem ff vriendelijk te verzoeken zijn werk te doen en mij van een antwoord te voorzien. Tot die tijd blijf ik dit topic vrolijk naar boven schoppen. Als je dat niet aanstaat dan laat je me maar bannen.
Op zondag 1 juni 2003 13:56 schreef Kozzmic het volgende:
Sickie, op deze manier zul je echt geen antwoord krijgen...Ik ga hier trouwens geen uitspraken doen over beslissingen van een mede-moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan spreek ik hem daar achter de schermen over aan. Als je het niet eens bent met een beslissing van Wile dan zul je dus bij hem moeten zijn, als je het niet eens bent met een beslissing van mij dan moet je in de regel bij mij zijn. Als je ontevreden bent met een antwoord (of het niet geven van een antwoord) dan kun je klagen bij de FA's, niet bij de mede-mod.
Ik hoef het niet altijd eens te zijn met Wile (en omgekeerd), en dat ben ik in een enkel geval ook wel eens niet (en omgekeerd), maar dat betekent niet dat we elkaar gaan corrigeren.
*SCHOP*
P.s. Tuurlijk moeten jullie het ten aller tijden met elkaar eens zijn als het om sluiten van topics gaat. Dit dient namelijk gebeuren aan de hand van de fokpolicy die voor jullie beiden identiek is en niet aan de hand van de smaak/voorkeur van 1 der mods.
quote:Nope, het wil niet echt vlotten hier.
Op maandag 2 juni 2003 05:43 schreef Kaalhei het volgende:
Nog steeds geen antwoord?
Zo niet dan mag van mij wile vandaag nog stoppen met modden.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:34 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Gaan we weer op de man spelen....? Ga maar vlug weer huilen bij de FA's en mij een ban aannaaien, huilebalk.
En de uitleg van Kozzmic valt me ook tegen. Als ze elkaar niet corrigeren denk ik dat een Feedback topic voor Wile wel op zijn plaats is, om de FA om een second opinion te vragen.
Sickie, aan jou de eer om het te openen (probeer wel een opbouwende-kritiek-vraagstelling te gebruiken, anders heeft het geen zin)
quote:Nope, niks gehoord. Enne, ik ben hem ook liever kwijt dan rijk.
Op maandag 2 juni 2003 10:24 schreef SilverMane het volgende:
Heb je al iets gehoord Sickie?Zo niet dan mag van mij wile vandaag nog stoppen met modden.
quote:Volgens mij heeft dat er geen reet mee te maken.
Op maandag 2 juni 2003 12:22 schreef Nyrem het volgende:
Volgens mij zijn er meer slechte users dan moderators?
quote:Sickie, ik ben het met je eens maar dit is verder weinig constructief. Wile kan ook wel eens een dagje, of paar dagen weg zijn en ik heb hem verder niet zien posten.
Op maandag 2 juni 2003 13:40 schreef Sickie het volgende:
Nope, niks gehoord. Enne, ik ben hem ook liever kwijt dan rijk.
Als je opbouwende kritiek hebt dan moet je misschien het advies van Sidekick opvolgen.
quote:Goed punt. Ik ga ff en topic in feedback neerflatsen. Wanneer meer topicstarters hetzelfrde emt Wile meegemaakt hebben kunnen die het er zo bij posten.
Op maandag 2 juni 2003 13:42 schreef SCH het volgende:[..]
Sickie, ik ben het met je eens maar dit is verder weinig constructief. Wile kan ook wel eens een dagje, of paar dagen weg zijn en ik heb hem verder niet zien posten.
Als je opbouwende kritiek hebt dan moet je misschien het advies van Sidekick opvolgen.
quote:Misschien kun je het eens relatief bekijken
Op maandag 2 juni 2003 12:22 schreef Nyrem het volgende:
Volgens mij zijn er meer slechte users dan moderators?
quote:En het 'reltopic' is weer voorbij.
Op maandag 2 juni 2003 14:09 schreef Sickie het volgende:
Topic in feedbackforum is geplaatst.Wile E Coyote politiekforum mod
btw Wile: Je zette je blauwe kleurtje uit en begon te flamen. Ik heb mijn blauwe kleurtje ook niet aan staan, mag ik nu ook flamen?
ik houd er rekening mee dat je het te druk hebt, dus ik heb veel geduld.
quote:Juist relatief
Op maandag 2 juni 2003 15:27 schreef sjun het volgende:[..]
Misschien kun je het eens relatief bekijken
quote:Ik ben er erg over teleurgesteld. Als ze mensen uit POL willen jagen, dan gaat het prima zo. Kun je niet alsnog solliciteren Sidekick.
Op maandag 2 juni 2003 16:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
En het 'reltopic' is weer voorbij.
btw Wile: Je zette je blauwe kleurtje uit en begon te flamen. Ik heb mijn blauwe kleurtje ook niet aan staan, mag ik nu ook flamen?
quote:Is het hier zo erg met de users of zijn de Blauwen incestueus
Op maandag 2 juni 2003 16:37 schreef Nyrem het volgende:[..]
Juist relatief
quote:Ik heb er ook een note voor gehad, maar dankzij mijn braafheid in het verleden, heeft het geen gevolgen. Jij doet het op eigen risico
Op maandag 2 juni 2003 16:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
En het 'reltopic' is weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |