Eventueel kan ik een cd branden met daarop de bijbehorende Toshiba-software/drivers. Bij een goed bod doe ik er een 3Com 10/100 pcmcia netwerkkaart bij.
Vraagprijs 650,- euro
BIED EN ANDERS NIET!
Ik heb een verkoop nodig, geen commentaar...
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 11-05-2003 09:10]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 11-05-2003 09:11]
quote:waarom bied je dan eigenlijk?
Op zondag 11 mei 2003 11:41 schreef DD2 het volgende:
Ik geef er 250 euro voor...
ontopic: zit er nog garantie op? en is het mogelijk om P4 processors derop te steke?
wat is de maximale resolutie?
zit er usb en infrarood op?
heb je er misschien een foto van?
quote:Over onzin gesproken: een p4 op een moederbord voor een Celeron ?? Doe ff gezond aub..............
Op zondag 11 mei 2003 18:51 schreef Virus3000 het volgende:[..]
waarom bied je dan eigenlijk?
onzin in onzin dacht ik zo...ontopic: zit er nog garantie op? en is het mogelijk om P4 processors derop te steke?
quote:Contactgestoord ofzo?
Op zondag 11 mei 2003 21:58 schreef massiefje het volgende:[..]
Over onzin gesproken: een p4 op een moederbord voor een Celeron ?? Doe ff gezond aub..............
quote:Nee hoor, kon het alleen niet hebben dat die persoon zit te zeiken over "onzin" en vervolgens zo'n opmerking maakt. Verder ben ik heel lief
Op zondag 11 mei 2003 21:59 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Contactgestoord ofzo?
quote:Verkoop je jouw laptop?
Op zondag 11 mei 2003 22:51 schreef B1tchwax het volgende:
Bied 400 euro. Mijn eigen HP XE3 (met vergelijkbare specs) scherm is kaduuk en reparatie kost me 700 eurodus dit zou me wel passen. tv-uit aanwezig?
Compleet overzicht met werkend besturingssysteem
Sneltoetsen voor Internet- en twee toewijsbare applicaties
Media-sneltoetsen voor snelstarten cd of playlist (cd kan ook afgespeeld worden terwijl het systeem niet aanstaat)
Overzicht van cdrom, modem en diskettestation
Overzicht van poorten (adapter, ps/2, tv-out, infrarood, line-in/mic, line-out/koptelefoon, 2x USB, VGA, serieel, parallel)
- 250 euro
Zoek een 300MHz...
- garantie
Er zit geen garantie meer op. De laptop is wel een half jaar geleden grondig gecheckt toen het geheugen ge-upgrade werd.
- P4 processor
Ik acht dit zeer onwaarschijnlijk.
- maximale resolutie
Het tft-scherm gaat t/m 1024x768 bij 32-bits kleuren. Externe monitoren kunnen tot 1600x1200 bij 16-bits kleuren op 60Hz. Bij gebruik van een externe monitor als extensie van je desktop gebruik je 1024x768 op beide monitoren bij 16-bits kleuren.
- usb en infrarood
Ja, er zitten twee usbpoorten en een infraroodpoort op.
- 400 euro
Zoek iemand die je HP XE3 voor 400 euro kan reparen. Mail me.
- tv-uit
Er zit een composiet tv-out op aan de achterzijde. Er wordt zowel PAL als NTSC ondersteund.
Toevoegingen op mijn eerste post
- geheugen is van Kingston
- voor vragen/bezichtigen enz. mailen naar baukster@hotmail.com
- Culemborg ligt 24km ten zuiden van Utrecht en is goed te bereiken met zowel auto als openbaar vervoer...
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 14-05-2003 02:59]
[Dit bericht is gewijzigd door BAUKstEr op 14-05-2003 20:31]
quote:Mja ik denk dat de topicstarter heel blij mag zijn als ie dat krijgt. 650 is natuurlijk belachelijk voor een laptop met zo'n klein scherm.
Op maandag 19 mei 2003 02:34 schreef renkie het volgende:
400 eur lijkt me een redelijk bod, zeker wanneer je naar andere 2e hands laptops kijkt
laat die linkjes eens zien dan dat ze goedkoper zijn.
ebay,marktplaats zijn ze toch echt niet goedkoper.
650 is een mooie prijs zou ik zeggen, jammer dat ik het geld niet heb
quote:Er zijn hier gewoon een paar handelaartjes actief die min of meer collectief tweedehands prijzen omlaag willen gooien lijkt het wel...
Op maandag 19 mei 2003 02:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja ik denk dat de topicstarter heel blij mag zijn als ie dat krijgt. 650 is natuurlijk belachelijk voor een laptop met zo'n klein scherm.
Ik hoef de links nieteens te zien. Ik ben me zeer bewust van actuele prijzen qua laptops op marktplaats en vergelijkbare sites. Mijn vraagprijs zit goed. De schermgrootte weegt lang niet zo zwaar als processorsnelheid en schijfruimte...
quote:Niet zo paranoia doen he!? Ik ben tenminste gewoon een student (met weinig geld)..
Op maandag 19 mei 2003 09:56 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
Er zijn hier gewoon een paar handelaartjes actief die min of meer collectief tweedehands prijzen omlaag willen gooien lijkt het wel...
quote:Komop zeg.. professionaliteit en schijfruimte? Ik heb een nieuwe 20GB hdd gekocht voor 45,- en volgens mij is de ene laptop net zo professioneel als de andere.
Op maandag 19 mei 2003 09:56 schreef BAUKstEr het volgende:[..]
Er zijn hier gewoon een paar handelaartjes actief die min of meer collectief tweedehands prijzen omlaag willen gooien lijkt het wel...
Ik hoef de links nieteens te zien. Ik ben me zeer bewust van actuele prijzen qua laptops op marktplaats en vergelijkbare sites. Mijn vraagprijs zit goed. De schermgrootte weegt lang niet zo zwaar als processorsnelheid en schijfruimte...
quote:dan neem je toch zon 1 van die laptops die jij altijd ergens anders voor zon ontzettend lage prijs ziet.
Op maandag 19 mei 2003 10:20 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik ben nog op zoek naar een goede 2e hands laptop maar niet tegen een dergelijke prijs.
quote:De topicstarter had het niet over professionaliteit maar over processorsnelheid ...
Op maandag 19 mei 2003 10:20 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Komop zeg.. professionaliteit en schijfruimte? Ik heb een nieuwe 20GB hdd gekocht voor 45,- en volgens mij is de ene laptop net zo professioneel als de andere.
Ik ben nog op zoek naar een goede 2e hands laptop maar niet tegen een dergelijke prijs.
quote:Whehe o ja.. ik was nog niet echt goed wakker geloof ik.
Op maandag 19 mei 2003 11:11 schreef BYM het volgende:[..]
De topicstarter had het niet over professionaliteit maar over processorsnelheid ...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |