abonnement Unibet Coolblue
pi_20485771
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:44 schreef sebX het volgende:
is hier iemand in the pink palace geweest?
dit is een backpackers iets waar 24/24 gefeest word met ontbijt en avond eten included.. ik ben er toen op mijn trip een paar dagen geweest en het was erg leuk moet ik zeggen
*meldt zich

erg tof was dat...
pi_20486786
over 12 dagen vertrek ik richting Corfu. Met het vliegtuig naar Venetie. Vandaar met de boot naar Corfu. Terugweg vlieg ik via Köln. heb er weer veel zin in.
Stop rockin' the boat.
pi_20538263
Ik ben er 2 jaar terug geweest. We hebben in Agios Gordys gezeten. Het strand daar was erg mooi, 1 van de weinige echte zandstranden. De overige zijn vaak ook met kiezels heb ik begrepen. We hebben wel aardig wat dingen bekeken. Aanraders zijn toch wel t vakantiehuis van Sisi van Oostenrijk, jammer dat je niet naar boven kon. We zijn toen teruggelopen langs het dammetje waar de vliegtuigen over opstijgen, das wel apart. Daar heb je ook het klooster dat op de meeste boekjes staat: vlacherna. Vervolgens kun je naar muizeneiland, waar een monnik alleen woont, maar dat vonden we niet de moeite. We hebben een bustour gedaan langs de noordkant van het eiland tot aan de grens waar het eiland uitkijkt op Albanie. Tot slot hebben we beide forten beklommen. Dus "niets te doen" kan moeilijk worden gezegd. Wanneer je voor het uitgaan gaat zit je in gordys echter verkeerd, Kijk uit dat je niet teveel aan de noorkant gaat zitten, want daar barst het van de bezopen engelsen (tenzij je daarop uitbent natuurlijk).
  zondag 1 augustus 2004 @ 15:55:34 #54
100634 Misss_shy
Alles went behalve een vent:p
pi_20991921
Ik vertrek morgenochtend naar Agios Gordis .
Hoop dat het me goed bevalt.
pi_36886281
*mega schup*

Wij gaan in juli! Tevens Argios Gordis.
pi_38019688
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:44 schreef sebX het volgende:
is hier iemand in the pink palace geweest?
dit is een backpackers iets waar 24/24 gefeest word met ontbijt en avond eten included.. ik ben er toen op mijn trip een paar dagen geweest en het was erg leuk moet ik zeggen
Pink Palace Ooooh wat een paradijs is dat zeg! Na 2 weken zweten op campings heerlijk luxe in een airco appartement!! Superleuke mensen daar en alles is er goedkoop!! Onwijs gefeest en uitgerust, niks van Corfu gezien .

Kan er gewoon niet over uit, maar dat waren de beste 4 dagen van mn Interrail en sowieso dat hele jaar!!
  zondag 18 juni 2006 @ 01:00:10 #57
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_38961538
Wij gaanmaandag over 2 weken naar Ipsos, Corfu.
We zijn eigenlijk van plan om veel te fietsen, worden die er genoeg verhuurd? En laat het weer het fietsen een beetje toe eind juni?
Patat Friet
pi_39044258
Iemand?
Patat Friet
pi_39047428
Ik moet nog gaan dus
Ik neem aan van wel, maja, tis daar wel 35 graden nu, kan me betere temperaturen voorstellen om veel bij te fietsen.
pi_40182777
Okay ik ben weer terug!
Ik vond het fantastisch! Een schitterend eiland met mooie baaien en leuke excursies (jeepsafari).

Helaas ben ik ziek geworden en moest mijn blinde darm eruit gehaald worden.
Maar we gaan volgend jaar terug!

Voor vragen en fotos, mail me gerust.
pi_40472285
blinde darm eruit in Corfu zelf? :-(
pi_40472339
Jup.
Best eng, eerste keer geopereeerd, in een vreemd land, waar je de taal niet spreekt, waar de dokter nog heilig is.
Maar ik leef nog en ben de pijn kwijt.

En Corfu doen we volgend jaar nog een keer.
Wat een eiland
pi_40473045
ik ben er dit jaar ook weer geweest. het is en blijft een mooi eiland.

paar kiekjes van dit jaar:
Lefkimmi (zuiden):


Kerkyra Stad + nieuw fort


Boukari:


Pantokrator (hoogste punt van het eiland)
Stop rockin' the boat.
pi_40473171
Waar zat jij Bassie?
En aangezien je volgens mij een flink deel van het eiland bezocht hebt: nog aanraders?

Ben zelf ook naar dat hoogste punt geweest met de jeepsafari, echt prachtig
pi_40473965
ik zat in Komeno. Dat ligt naast Gouvia. Ongeveer 15 minuten ten noorden van Kerkyra stad.

Ik heb het hele eiland al rondgereden van noord tot zuid. Dit jaar voor het eerst op de Angelokastro geweest. Dat ligt boven Paleokastritsa. Erg mooi uitzicht. Vroeger was het een venetiaanse burcht. Er is nog een kleine kapel te bezichtigen. Deze kant zie je dus Paleokastritsa. De andere kant van de burcht kijk je over de ruwe rotsen en zee. erg mooi.


Boukari is aan te raden om vers gevangen vis te eten. Staat volgens mij ook in de reisgidsen. Laatste taverna. Heerlijk. Mooi uitzicht, direct aan het strand.

Zal nog eens door mijn foto's brouwsen om nog wat dingen te noteren.

Kouloura is een mooie baai om naar toe te gaan:


Agni is leuk om naar toe te varen. Kleine baai met drie aanlegstijgers. Als je met de boot er naar toe gaat, pak dan de middelste taverne.

[ Bericht 16% gewijzigd door bassieVL op 04-08-2006 11:14:16 ]
Stop rockin' the boat.
pi_40474067
dubbel
Stop rockin' the boat.
pi_48324345
Megakick.

Zoals ik vorig jaar al schreef, dit jaar gaan we weer en ik heb er enorm veel zin in.
Dit jaar gaan we waarschijnlijk een auto huren, openbaar vervoer is er wel, maar ideaal is het niet.
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:20:59 #69
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_48324395
TVP, mocht er nog wat komen.
Ik ga er over 2 weken heen.. helemaal zin in
joyridin' with police cars
pi_48345583
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Megakick.

Zoals ik vorig jaar al schreef, dit jaar gaan we weer en ik heb er enorm veel zin in.
Dit jaar gaan we waarschijnlijk een auto huren, openbaar vervoer is er wel, maar ideaal is het niet.
Gewoon zo een jeep of scooter huren. In die hitte op de bus wachten is ook geen succes.
Stop rockin' the boat.
pi_48354141
Nee inderdaad, vorig jaar naar Paleokastritsa geweest met de bus vanuit Agios Gordis, moest je eerst de bus pakken naar Corfu stad en daar dan overstappen, moest je 3 kwartier wachten op de overstap.
pi_51594673
Wij zijn ook net terug van corfu in magic life gezeten leuk hotel alleen veel duitstalig allemaal!
Heb weer veel foto's gemaakt ze staan op mijn website dus zie maar of je belangstelling hebt?

Have fun in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')