abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10348570
Tja, dit speelt al een tijdje, maar ik zal het verhaal effe uitleggen.

Met carnaval had ik dus de broer van een goede vriend van mij ontmoet. En laterna stond ik met 2 vriendinnen bij zijn 'groep'. En t was heel gezellig enzo. En toen raakte ik met hem aan de praat, gewoon heel rustig en weinig zwaars ofzo. Maar t was iig een erg leuk gesprek. Zo hebben we ongeveer een uurtje vol gekregen, en toen moest ik dus naar huis toe. (We waren pas later bij hun gaan staan) En toen heb ik met mijn stomme zatte kop hem een kus op de mond gegeven. (Dus geen zoenen, maar gewoon een kusje) Daarna heb ik me omgedraaid en ben ik vertrokken.

En nou is t probleem dus, dat ik hem niet uit mijn hoofd krijg. Ik heb niet het idee dat ik verliefd op hem ben ofzo. Maar de laatste 2 keren dat ik uit ben geweest op zaterdag, ben ik wel effe 'stiekum' naar het café gegaan waar hij vaker zit. Maar ik durf hem niet aan te spreken, hij kijkt me wel af en toe aan en zo. Maar ik heb geen flauw idee wat ie van me denkt enzo. En nou ja, het komt erop neer dat ik een enorme schijtluis ben. En t is ook nog eens de broer van een goede vriend van me. (Er is overigens bijna niemand die weet dat ik die jongen een kus gegeven heb, voor zover ik weet, zeker niet in mijn vriendengroep.)

Tja, en nou weet ik niet wat ik er mee aan moet. Ik heb hem toenstraks weer gezien. En natuurlijk durfde ik weer niks te zeggen. Dan voel ik me zo stom he. Hij zal t ook wel raar vinden dat ik ineens 2 weken op een rij in dat café sta. Och ja, ik weet het allemaal niet.
Maar ik wordt er zo vrolijk van als ik hem gezien heb.

pi_10348587
Je bent wel verliefd. Cool .
123
pi_10348649
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:56 schreef K3 het volgende:
Tja, ik vind t behoorlijk kut. Ik ben namelijk 16 (En neeee, ik ben geen breezerslet...) En hij is 19, niet dat dat zoveel uitmaakt. Maar ja, ik weet niet hoe ik het aan moet pakken. Ben wel eens bij hem thuis geweest. (Nou ja, bij die vriend van me, zijn broertje dus.. )
pi_10348662
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:00 schreef Weopj het volgende:

[..]

Tja, ik vind t behoorlijk kut.

Wat is er zo kut aan?
123
pi_10348672
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:00 schreef K3 het volgende:

[..]

Wat is er zo kut aan?

Dat ik verder helemaal geen contact met hem heb of durf te zoeken? En ik ben zo f*cking onzeker dat ie me niet moet ofzo.
  Redactie Frontpage zondag 11 mei 2003 @ 02:03:08 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10348690
Wat een vaag verhaal. Niet verliefd, wel verliefd, zomaar een kusje geven voor de grap, niet uit het hoofd kunnen zetten, kut vinden dat je 16 bent, zeggen dat het niet uitmaakt, niet weten hoe je het aan moet pakken want je bent toch verliefd.

Vervelend hoor, die pubertijd

pi_10348707
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:03 schreef SunChaser het volgende:
Wat een vaag verhaal. Niet verliefd, wel verliefd, zomaar een kusje geven voor de grap, niet uit het hoofd kunnen zetten, kut vinden dat je 16 bent, zeggen dat het niet uitmaakt, niet weten hoe je het aan moet pakken want je bent toch verliefd.

Vervelend hoor, die pubertijd

Sorry, ik heb gezopen. Misschien maak ik er morgen een beter begrijpelijk verhaal van. Maar ja, ik ben ook een beetje in de war.
pi_10348722
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:56 schreef K3 het volgende:
Idd!
Geniet ervan, en wil je meer, vraag zijn tel nummer ofzo?
Ben je niet zo een prater ofzo, vraag een mail adres en begin zo? Gif it a try!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_10348755
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:04 schreef Dr.Droxz het volgende:

[..]

Idd!
Geniet ervan, en wil je meer, vraag zijn tel nummer ofzo?
Ben je niet zo een prater ofzo, vraag een mail adres en begin zo? Gif it a try!

Tja, zijn telefoonnummer en adres heb ik dus. Zijn meeladres niet. We shall see. Ik ben ook zo'n laffe koe he.
pi_10348827
Ga gewoon een keertje met hem praten, stap gewoon op hem af en begin eventueel weer over het onderwerp waar jullie het destijds over hadden. Op het moment dat je dan weer een hele avond met hem staat te praten, dan kan je er redelijk zeker van zijn dat hij jou ook wel leuk vindt. Op het moment dat hij het gesprek afkapt na een minuut, dan weet je dat hij hoogstwaarschijnlijk niet zo heel erg veel in je ziet.

ik heb ook gezopen dus het kan zijn dat dit een beetje warrig overkomt, maar ik zal het morgen proberen te verduidelijken

It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  Redactie Frontpage zondag 11 mei 2003 @ 02:10:57 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10348840
Vraag hem wat hij van je dreads vindt.
pi_10349259
Hihi..

dat hebben jongens toch ook...
hij is minstens zo onzeker...

gewoon erop af gaan.. praatje maken.. etc..

Geen actie ondernemen is geen actie...
Beter geprobeerd en een blauwtje lopen dan niet geprobeerd en verder niets...

een blauwtje.. is trouwens helemaal niet boeiend...

1 op de 10 dates die ik heb wordt iets.. (misschien wel op de 25)....

EDIT:
aan je fotoboek te zien ben je ook best een leuk meiske om te zien..
je hoeft dus helemaal nergens bang voor te zijn... wat kan je nou gebeuren

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_10349315
Hé... jij weer? Het 16-jarige-roze-ijsje-meisje! Ben je nu alweer verliefd op een andere jongen? Nou, al... nu maar hopen dat hij géén vriendin heeft hè?
  Redactie Frontpage zondag 11 mei 2003 @ 02:48:20 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10349331
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:47 schreef P-Style het volgende:
Ben je nu alweer verliefd op een andere jongen?
Volgens mij is het dezelfde
Verliefd op iemand die al een relatie heeft...
  zondag 11 mei 2003 @ 03:08:59 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10349536
beetje laat...
carnaval is wel lang geleden inmiddels
pi_10349582
als ik bijv. in de kroeg kom geef ik elke meid die ik ken 3 zoenen op dr wang en 1 op dr mond. vaste gewoonte hier..
| Foto's |
  zondag 11 mei 2003 @ 03:18:09 #17
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_10349611
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:48 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Volgens mij is het dezelfde
Verliefd op iemand die al een relatie heeft...

Nee joh dat was in maart!
Het is alweer mei!

iig probeer gewoon ff een praatje te maken !
Sucses

*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
pi_10352913
Herhum, ben net wakker.. (foei, en dat op moederdag..)

Maar het is niet diezelfde jongen als uit dat andere topic. (wel goed opgelet!) Maar het is idd lang geleden dat ik met hem gepraat heb, carnaval is alweer een tijdje terug ja.

En goh, tja ik ben gewoon een enorme schijtluis, want ik heb echt geen flauw idee of ie me nou aardig vindt of niet. En het is ook behoorlijk raar om 'gewoon' tegen hem te gaan lullen. Zijn vriendengroep ken ik dus verder niet. Gisteravond had ik al het gigantische lef om op 2 meter afstand te staan.. (Ja, ik weet dat het behoorlijk stom klinkt, maar t is wel zo.)

pi_10353310
Ik vind het wel heel schattig klinken allemaal Maar kom op, nee heb je, ja kun je krijgen! Ik zou gewoon op hem afstappen
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_10353343
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:29 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik vind het wel heel schattig klinken allemaal Maar kom op, nee heb je, ja kun je krijgen! Ik zou gewoon op hem afstappen
Tja, t is wel zo dat zijn broer(tje) er dan achter komt.
pi_10353400
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:31 schreef Weopj het volgende:

[..]

Tja, t is wel zo dat zijn broer(tje) er dan achter komt.

En...? Als hij een goede vriend van je is, zal hij ten eerste blij voor je zijn en mocht het zo zijn dat hij jaloers zou worden (wat in mijn ogen dan niet nodig is) kan je daar toch gewoon met hem over praten?
pi_10353566
Tja, daar heb je gelijk in. Misschien moet ik maar eens eerst aan zijn e-mailadres zien te komen.
pi_10353659
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:46 schreef Weopj het volgende:
Tja, daar heb je gelijk in. Misschien moet ik maar eens eerst aan zijn e-mailadres zien te komen.
Of je belt hem gewoon, je hebt toch zijn telefoonnummer al
pi_10353690
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:51 schreef poebeertjuh het volgende:

[..]

Of je belt hem gewoon, je hebt toch zijn telefoonnummer al

Uhm, goh ja, dat kan ook, maar ik heb echt geen idee wat ik dan moet zeggen hoor. E-mail is veiliger..
  zondag 11 mei 2003 @ 15:43:51 #25
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_10354455
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:53 schreef Weopj het volgende:

[..]

Uhm, goh ja, dat kan ook, maar ik heb echt geen idee wat ik dan moet zeggen hoor. E-mail is veiliger..

Zeg je gewoon dat je hem aardig vind en dat je hem nog eens een keertje wilt zien...
KippKoRN I love you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')