Ja, maar zo is het toch? Waarom zou je het doen? Omdat anderen het van je verwachten. Nou daaaaag, je bent jezelf en je bent niet verplicht om je eigen okselhaar te knippen omdat er een aantal niet weten waar het leven over gaat.quote:
Omdat ik het fris vind?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar zo is het toch? Waarom zou je het doen? Omdat anderen het van je verwachten. Nou daaaaag, je bent jezelf en je bent niet verplicht om je eigen okselhaar te knippen omdat er een aantal niet weten waar het leven over gaat.
Ja jij, maar TS ziet het zelf kennelijk niet zitten, maar overweegt het omdat anderen het vies vinden. Sorry hoor, maar je moet doen wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:14 schreef Intergalactrick het volgende:
Omdat ik het fris vind?
Klopt. Maar ik vind ook dat als anderen last van jou hebben, je daar best wel wat aan mag doen. Ik bedoel, jij gebruikt toch ook iets van deo?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja jij, maar TS ziet het zelf kennelijk niet zitten, maar overweegt het omdat anderen het vies vinden. Sorry hoor, maar je moet doen wat je zelf wilt.
Oke, dus als ik last heb van korte rokjes, of vrouwen met sexy kleding in het algemeen, moeten zij zich daardoor ook degelijk kleden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:20 schreef Intergalactrick het volgende:
Klopt. Maar ik vind ook dat als anderen last van jou hebben, je daar best wel wat aan mag doen. Ik bedoel, jij gebruikt toch ook iets van deo?
Jij bent echt wazigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:24 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dus als ik last heb van korte rokjes, of vrouwen met sexy kleding in het algemeen, moeten zij zich daardoor ook degelijk kleden?
Ik zie anders nog heel helder hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:26 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Jij bent echt wazig![]()
Je snapt best wat ik bedoel
Einde discussie
TS geeft zelf al duidelijk aan dat hij het zelf maar onzin vindt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:27 schreef -Trinity- het volgende:
Er is een duidelijke grens tussen je niks aantrekken van anderen en je in je doen laten begeleiden door anderen. En de gulden middenweg bestaat hier ook.
Nee, je ziet het weer eens niet. Je kunt het wel onzin vinden, maar toch graag door je omgeving geaccepteerd worden. Dat zijn twee verschillende dingen, waarbij je toch kunt kiezen voor sociaal wenselijkheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef -Trinity- het volgende:
Dan moet hij het niet doen. Wat je nu zelf zegt geloof ik eigenlijk niet zozeer, want anders zou hij niet om andermans meningen vragen als hij overtuigd is dat het onzin is.
Open er een topic over. Terug naar okselhaarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, je ziet het weer eens niet. Je kunt het wel onzin vinden, maar toch graag door je omgeving geaccepteerd worden. Dat zijn twee verschillende dingen, waarbij je toch kunt kiezen voor sociaal wenselijkheid.
Ik kan alles met mijn beide handen dus geen probleem gelukkigquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Iam_Zenith het volgende:
bijknippen doe ik wel regelmatig, en scheer meestal de handel bij me oksels weg in de zomervakantie. Maar na een dag of twe heb ik al gelijk weer stoppeltjes onder me oksels wat er helemaal niet uitziet. En om nou elke dag me oksels te gaan scheren gaat ook iets te ver. Het is al moeilijk genoeg om met je linkerhand te scheren
Hebben jullie daar geen last van?
Dat is het lot van een vrouw! Zeker in de zomer scheer ik elke dag m'n oksels, benen en bikinilijn, omdat stoppeltjes helemaal vreselijk zijn! En, met links scheren leer je snel genoeg hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef Iam_Zenith het volgende:
. En om nou elke dag me oksels te gaan scheren gaat ook iets te ver. Het is al moeilijk genoeg om met je linkerhand te scheren
Hebben jullie daar geen last van?
1 keer geprobeerd, en nooit weer!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:06 schreef -Trinity- het volgende:
Ga harsen. Hoef je 4 weken niet meer te denken aan okselhaar.
Bepaal jij dat, wijsneus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:32 schreef Myriam7 het volgende:
Ik zou het bijknippen. Is niet echt een heel fraai gezicht als er aan alle kanten iets uitspringt. Helemaal kaal hoeft natuurlijk niet, maar wel netjes en verzorgd![]()
En borsthaar zoals iemand zei , tja dat hoort er natuurlijk te zijn...maar ook niet overdadig ..
Relschopperquote:
Neen.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:33 schreef FuifDuif het volgende:
Maryse, bemoei je maar even snel alleen met je eigen oksels.
Eens per 2 weken is toch veels te lang?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
Als je het gewoon eens per week of eens per 2 weken scheert als man dan blijft het wel kort.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:32 schreef MaRySe het volgende:
Als je het gewoon eens per week of eens per 2 weken scheert als man dan blijft het wel kort.
Nou, hadden wij het hier 2 dagen geleden niet uitgebreid over op msn ofzo?quote:
ahum, laten we dan maar niet over mannen beginnenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nou, hadden wij het hier 2 dagen geleden niet uitgebreid over op msn ofzo?
*vrouwen*
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:25 schreef MoreMini het volgende:
okselhaar is vies
en shirts zonder mouwen bij mannen al helemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |