Ook "The Odyssey" vind ik erg cool. Je zou dus kunnen zeggen dat ik TV mini-series cool vind. Iemand nog suggesties voor zoiets
? Ben er dol op.
quote:Taken kan ik niet vinden op het net zo snel maar Children of Dune ziet er idd erg goed uit. En een miniserie
Op zaterdag 10 mei 2003 11:37 schreef existenz het volgende:
Taken, Children of Dune
grappig dat iedereen meteen aan Stephen King verfilmingen denkt
Rose Red vond ik overigens ook HEEL goed.
quote:De miniseries zijn vaak van Stephan en erg goed. The Shining,....die serie dan vond ik ook erg cool en IT HEERST
Op zaterdag 10 mei 2003 11:42 schreef Vision het volgende:
IT, The Shining (niet de Jack Nickelson versie).grappig dat iedereen meteen aan Stephen King verfilmingen denkt
Rose Red vond ik overigens ook HEEL goed.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 11:39 schreef drLiter het volgende:
Nog 1 van Stephen King ligt hier, "golden years", duurt ook 6 uur
quote:*Noteert*
Op zaterdag 10 mei 2003 11:40 schreef RemcoDelft het volgende:
The Langoliers?
Ultraviolet http://us.imdb.com/Title?0169501
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 11:55 schreef hans12581 het volgende:
The 10th Kingdom --> 466 minuten
Thanks
quote:Taken is zooooooooo vet!
Op zaterdag 10 mei 2003 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Taken kan ik niet vinden op het net zo snel maar Children of Dune ziet er idd erg goed uit. En een miniseriehttp://www.scifi.com/dune/ Die ga ik huren
quote:Wat is dat precies dan Strol ? Heb je een link ?
Op zaterdag 10 mei 2003 12:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Taken is zooooooooo vet!
quote:Laat maar,..... ik heb al wat gevonden:
Op zaterdag 10 mei 2003 12:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat is dat precies dan Strol ? Heb je een link ?
Trailer is cool man,........
quote:Was een geweldige serie op de BBC. Is nog niet uitgezonden in Nederland dus hopelijk gebeurt dan binnenkort.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:14 schreef Chocobo het volgende:
Laat maar,..... ik heb al wat gevonden:
http://www.bbc.co.uk/cult/taken/Trailer is cool man,........
Maar idd...
Hitch Hikers Guide to the Universe.
Frank Herberts 'Dune'
en 'Children of Dune' (alletwee errug goed!)
UltaViolette was ook errug cool!
quote:Dat zijn geen mini series....
Op zaterdag 10 mei 2003 12:17 schreef d-motion het volgende:
24 en 24-II duren ook best wel lang.
quote:Moby Dick met Patrick Stewart
Op zondag 11 mei 2003 16:32 schreef Chocobo het volgende:
Meer mensen met tips ?
quote:Godver wat cool
Op zondag 11 mei 2003 16:37 schreef Patch het volgende:[..]
Moby Dick met Patrick Stewart
Cleopatra met Billy Zane
Gullivers Travels met Ted Danson
en nu heb ik geloof ik wel alles genoemd uit mijn collectie van mini series
quote:ROOTS
Op zondag 11 mei 2003 16:48 schreef Patch het volgende:
A Soldiers Nightmare met Kiefer Sutherland
Rootsen nu heb ik geloof ik wel alles genoemd uit mijn collectie van mini series
quote:Ken trouwens die Soldiers Nightmare niet vinden
Op zondag 11 mei 2003 16:48 schreef Patch het volgende:
A Soldiers Nightmare met Kiefer Sutherland
Rootsen nu heb ik geloof ik wel alles genoemd uit mijn collectie van mini series
quote:Bedankt, maar wil toch wel DVD hebben
Op maandag 19 mei 2003 09:12 schreef Patch het volgende:
nu naar de V&D gaan...
daar liggen zo'n beetje alle miniseries op video voor 8 Euro, bij de aanbiedingen.
quote:maar wellicht kun je nieuwe titels ontdekken...
Op maandag 19 mei 2003 09:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bedankt, maar wil toch wel DVD hebben
quote:Das waar vriend
Op maandag 19 mei 2003 09:14 schreef Patch het volgende:[..]
maar wellicht kun je nieuwe titels ontdekken...
quote:Ik heb Cleopatra en The Scarlet Pimpernel (da's ook een leuke!) voor 10 euro per stuk gekocht bij de FRS-aanverwanten (Factory Outlet).
Op maandag 19 mei 2003 09:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Bedankt, maar wil toch wel DVD hebben
quote:De "Scarlet Pimpernel" ? Is dat deze ? http://us.imdb.com/Title?0182408
Op maandag 19 mei 2003 10:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb Cleopatra en The Scarlet Pimpernel (da's ook een leuke!) voor 10 euro per stuk gekocht bij de FRS-aanverwanten (Factory Outlet).
Wat is dat precies voor een film / genre ? Het klinkt wel ok namelijk
quote:ja, dat is die ja
Op maandag 19 mei 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
De "Scarlet Pimpernel" ? Is dat deze ? http://us.imdb.com/Title?0182408
Wat is dat precies voor een film / genre ? Het klinkt wel ok namelijk
quote:Die is erg goed
Op maandag 19 mei 2003 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Screens van de 10th kingdomMoet hem nog zien, ga hem deze week kopen.
quote:Die zag ik in de videotheek liggen van het weekend. Wilde die meenemen maar toen konden ze tape 2 nergens vinden
Op maandag 19 mei 2003 12:46 schreef remcov het volgende:
The Storm Of The Century ook van Stephen King.
Geweldige mini-serie, 4 afleveringen van een uur dacht ik.
Vooral die vent Andre Linoche of zoiets: "Born in Sin, come on in".
quote:de juiste is die met Richard E. Grant
Op maandag 19 mei 2003 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Die film / mini serie Scarlet Pimpernel heeft wel veel versies. Kan iemand me vertellen wat de juiste is ?
quote:Klinkt cool maar ik weet het niet
Op dinsdag 20 mei 2003 10:05 schreef Frollo het volgende:
Rond 1986, 1987 zond de Tros een geweldige historische miniserie uit over een stel avonturiers die op weg waren om goud te zoeken in de Amur, een rivier tussen Siberië en China. Het speelde geloof ik eind 19e eeuw en er zaten allerlei prachtige dingen in, van weidse landschappen tot gevaarlijke bandieten en primitieve volkeren.
Zeer vermakelijke serie, maar hoe heette die ook al weer? Ik heb me al sufgezocht op de IMDb maar helaas.
- Brotherhood of the Rose
- Bourne Identity (originele miniserie, niet de film)
- Je had er ook nog één over een "kraken/reusachtige inktvis" bij een vissersdorpje, die allemaal problemen veroorzaakte. Heette "Kraken" ?
quote:Ik kan helaas dat Kraken niet vinden
Op dinsdag 20 mei 2003 10:18 schreef Peregrijn het volgende:
Spannende mini-series:- Brotherhood of the Rose
- Je had er ook nog één over een "kraken/reusachtige inktvis" bij een vissersdorpje, die allemaal problemen veroorzaakte. Heette "Kraken" ?
quote:He,.. das een fantasie serie
Op dinsdag 20 mei 2003 19:52 schreef Patch het volgende:
Deze heb je ook nog:
http://us.imdb.com/Title?0205214
quote:Niet gezien maar ik ben wel benieuwd wanneer de Nederlandse dvd release is
Op woensdag 21 mei 2003 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
Iemand Taken gezien?
Zo ja..... Hoe was die?
Volgens mij is die moeilijk cool!!
quote:Ja, die was inderdaad goed. Ik vond dit verhaal beter dan de nieuwe film ,want zoals het bij de serie was zou je het als vervolg kunnen zien op de film The Assignement(komt dacht ik volgende week vrijdag op tv). In die film wordt een man namelijk opgeleid/omgebouwd om de terrorist Carlos te pakken. Dezelfde terrorist komt ook in de Bourne Identity voor en The Assignement zou dus goed een prequal kunnen zijn op de miniserie.
quote:Die bedoelde ik dus, was wel leuk. Het ging wel overeen kraken.
Op dinsdag 20 mei 2003 17:32 schreef Patch het volgende:
The Beast
http://us.imdb.com/Title?0115109
Oh ja, als je van fantasy houdt: Mists of Avalon
-The oddysey
-Jack and the beanstalk- the real story
-Shaka Zulu
-Journey to the centre of the earth
quote:Ik kon Jack and the beanstalk nog niet,.....
Op woensdag 21 mei 2003 14:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik weet er nog een paar en die zijn op dvd te krijgen:-The oddysey
-Jack and the beanstalk- the real story
-Shaka Zulu
-Journey to the centre of the earth
quote:1793. Franse Revolutie, hè
Op maandag 19 mei 2003 11:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben hier en daar wat aan het lezen maar het geen flauw idee wat het is of in welke tijd zich dit afspeelt
The 10th Kingdom,... geen idee hoe die is maar hij spreekt me zeer aan. Ben benieuwd
quote:= De topper onder de mini series !
Op zondag 25 mei 2003 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Net mijn eerste miniserie besteldThe 10th Kingdom,... geen idee hoe die is maar hij spreekt me zeer aan. Ben benieuwd
Winds of War
http://us.imdb.com/Title?0085112
quote:Was dat die mini-serie over die mensen die in het vliegtuig sliepen en toen wel bleven leven enzo. Met die beesten die het verleden opaten, en dat blinde meisje?
Op zaterdag 10 mei 2003 11:40 schreef RemcoDelft het volgende:
The Langoliers?
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:05 schreef RedGuy het volgende:[..]
mensen die in het vliegtuig sliepen en toen wel bleven leven enzo. Met die beesten die het verleden opaten, en dat blinde meisje?
quote:Je kan kan de dvd kopen bij de free recordshop voor 9.95 €
Op woensdag 21 mei 2003 14:13 schreef Chocobo het volgende:Ik kon Jack and the beanstalk nog niet,.....
Geniaal
Precies wat ik zoek
Supercoole "volwassen" sprookje met onze "eigen" Rutger Hauer in een kleine bijrol
quote:Er staat daar deel II achter,... wat betekent dat precies ? Want er is nog een Merlin miniserie / lange film en daar staat deel I bij......dat is deze: http://us.imdb.com/Title?0139460 Horen deze bij elkaar ?
Op maandag 26 mei 2003 16:29 schreef Fokkie het volgende:
Merlin is de enige die ik hier nonnie gezien heb (of heb ik te snel gereageerd)
quote:Cool,......ik ga kijken. Hoe vond jij die film ?
Op maandag 26 mei 2003 15:28 schreef JediMasterLucia het volgende:[..]
Je kan kan de dvd kopen bij de free recordshop voor 9.95 €
quote:Jep! Geweldig! Met name ook die ontzettend typerende rol van 'Al Bundy'...
Op zondag 25 mei 2003 19:55 schreef Patch het volgende:[..]
= De topper onder de mini series !
quote:Die heb ik vandaag gekocht
Op zondag 25 mei 2003 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Net mijn eerste miniserie besteldThe 10th Kingdom,... geen idee hoe die is maar hij spreekt me zeer aan. Ben benieuwd
quote:Laat me weten wat je ervan vond
Op maandag 26 mei 2003 18:14 schreef mamamiep het volgende:[..]
Die heb ik vandaag gekocht
. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zag in dit topic het plaatje en ik las de tekst en ik was gelijk verkocht. Zag hem vanmiddag liggen
![]()
.
quote:Ik heb donderdag pas tijd om hem te kijken
Op maandag 26 mei 2003 18:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Laat me weten wat je ervan vond
quote:Yes, sirry bob.
Op zondag 25 mei 2003 23:05 schreef RedGuy het volgende:[..]
Was dat die mini-serie over die mensen die in het vliegtuig sliepen en toen wel bleven leven enzo. Met die beesten die het verleden opaten, en dat blinde meisje?
Over 10th Kingdom...ik heb ermee in mijn handen gestaan, maar dacht: "die koop ik nog wel eens", maar eerst brak je je nek over de DVD's en nu zie je ze nergens meer.
Btw: hoe is "Jason and the Argonauts"?
quote:Geen idee,.........iemand ?
Op woensdag 28 mei 2003 09:51 schreef Witchfynder het volgende:[..]
* Roots
* Merlin (Sam Neil)
* Jack and the Beanstalk
quote:Ja, daar is er wel eentje van
Op vrijdag 30 mei 2003 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Is er eigenlijk ooit een mini-serie gemaakt over de familie Robinson of over Robin Croesoe (die dude op dat eiland,..weet ff niet hoe je het spelt)
Keek dat toen ik klein was..zijn denk geen dvd's van...
quote:OMG wat suck jij !!
Op zondag 1 juni 2003 19:12 schreef Chocobo het volgende:
De onderstaande dvd's besteld![]()
* Roots (negerserie over het kutleven van een neger met andere negers)
* Merlin (Sam Neil)
* Jack and the Beanstalk (Geniaal)
quote:Thanks
Op zondag 1 juni 2003 19:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
OMG wat suck jij !!
![]()
![]()
Stalker
Hornblower gaat over een Britse jonge Officier bij de Engelse Marine omstreeks 1600/1700; geweldig om die slagschepen te zien op zee te zien onder theatraal muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 01-06-2003 19:22]
quote:Ik heb het wel gezien, gaat over scheepvaart 17/18e eeuw(zoiets
Op zondag 1 juni 2003 19:19 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen heeft het over die Hornblower maar ik zie zoveel versies daarvan. Wat is dat nou en welke moet ik zien ?
quote:
Op zondag 1 juni 2003 19:23 schreef Vassili_Z het volgende:
Misshcien afgezaagd, maar heb je Band of Brothers wel eens gezien ?
Zou ik niet kopen, 3 series zijn goed, rest is bagger !
Ok, die afl. in NL is niet zo erg interresant maar de rest is
Heb zelf de tin-box
Zou een hele verandering/verademing wezen.
quote:Thanks maar zullen we teruggaan naar de mini-series en avonturenfilms mijn kleine Adolf ?
Op zondag 1 juni 2003 19:31 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik wil zelf eigenlijk dat er een mini-serie op de proppen komt die gaat over 08/15, een beroemd Duits bataljon van de Wehrmacht, die enorme overwinningen boekte de hele oorlog lang, als concurrentie voor Band of Brothers zeg maar.Zou een hele verandering/verademing wezen.
quote:Bij de blokker de videobox voor 29,95. Die had ik gekocht omdat ze de dvd niet hadden. 2 dagen later sta ik bij de FRS. Dvdbox voor 29,95
Op woensdag 28 mei 2003 09:51 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yes, sirry bob.
Over 10th Kingdom...ik heb ermee in mijn handen gestaan, maar dacht: "die koop ik nog wel eens", maar eerst brak je je nek over de DVD's en nu zie je ze nergens meer.
quote:Jawohl Herr Oberst !!
Op zondag 1 juni 2003 19:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks maar zullen we teruggaan naar de mini-series en avonturenfilms mijn kleine Adolf ?
quote:
Op zondag 1 juni 2003 19:39 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Jawohl Herr Oberst !!
quote:
Op zondag 1 juni 2003 19:20 schreef Vassili_Z het volgende:
De meest recenste, ik kan niet op de naam komen van de hoofdpersoon/acteur. Bestaat uit 8/10 series ofzo, serie komt uit de 2e heft van de jaren 90.Hornblower gaat over een Britse jonge Officier bij de Engelse Marine omstreeks 1600/1700; geweldig om die slagschepen te zien op zee te zien onder theatraal muziek.
Het is een verfilming van twee van de boeken van C.S. Forester. Het gaat over ene Horatio Hornblower, de zoon van een is hoog aanzien staande dokter. Zijn vader regelt een baantje voor hem bij de marine van rond 1800 (de eerste film is in 1793 en de laatste in 1803) en in de eerste film (The Even Chance) komt hij daar als Midshipman op. In verloop van de serie maakt hij steeds meer promotie. Dit jaar zijn er twee delen bij gemaakt, waardoor er nu 8 zijn.
Deze serie is een van de beste miniseries ooit gemaakt. Het acteerwerk, oa van hoofdrolspeler Ioan Gruffodd, is subliem en in weze is alles dat.
Er zijn helemaal niet veel versies van. Het is alleen zo dat de films los te koop zijn, maar er ook een box is met de eerste 6. De laatste twee zijn nog niet verschenen.
Voor het betere Napoleontische schietwerk, bedenk ik me net, is 'Sharpe's Rifles' ook geen gekke trouwens. En kennen jullie 'Longitude' al, met oa Jeremy Irons?
quote:Ja, klopt. Dat is de versie met Leelee Sobieski. Ik prefereer die ook boven de film met Mila Jovovich. Ik las alleen in het Joan of Arc-topic elders in FTR, dat op de DVD ze in de serie hebben zitten snijden.
Op zondag 1 juni 2003 19:49 schreef Vassili_Z het volgende:
Maar terzake
Er bestaat ook miniseries over Jean D'arc, zon vrouwtje rond 1500 die de opstand tegen de engelsen in frankrijk ''leidde'', maar volgens mij is ie ook als hele film te koop aangezien ik hem heel soms ook in zn geheel of tv zie voorbijkomen. Lange zit dan.
quote:ROFL
Op zondag 1 juni 2003 19:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
(negerserie over het kutleven van een neger met andere negers)
Zo, laat dát duidelijk zijn.
quote:Whehehehe
Op donderdag 5 juni 2003 08:16 schreef Witchfynder het volgende:[..]
ROFL
Zo, laat dát duidelijk zijn.
Bij de V&D, iig die in Rotterdam-Centrum, hebben ze zo'n beetje alle Bridge uitgaven van de mini-series voor 10 euro per stuk staan! Er stonden er daar bij waar ik nog nooit van gehoord had. Gezien heb ik o.a. Joan of Arc, Jason & the Argonauts, De Reis van de Eenhoorn, The Man who lived at the Ritz...poe, zoveel. Heb geprobeerd ze te onthouden, maar het waren er gewoon te veel!
quote:Cool
Op zaterdag 7 juni 2003 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
Goed nieuws!Bij de V&D, iig die in Rotterdam-Centrum, hebben ze zo'n beetje alle Bridge uitgaven van de mini-series voor 10 euro per stuk staan! Er stonden er daar bij waar ik nog nooit van gehoord had. Gezien heb ik o.a. Joan of Arc, Jason & the Argonauts, De Reis van de Eenhoorn, The Man who lived at the Ritz...poe, zoveel. Heb geprobeerd ze te onthouden, maar het waren er gewoon te veel!
quote:2e uurtje rouleerd ook
Op zaterdag 7 juni 2003 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren het eerste uurtje van "The 10th Kingdom" gezien,........ erg leuk beginBen een beetje wegwijs gemaakt over waar het verhaal naar toe gaat. Leuk op gebouwd vind ik
quote:Net die hadden ze weer niet bij V&D
Gisteren het eerste uurtje van "The 10th Kingdom" gezien,........ erg leuk beginBen een beetje wegwijs gemaakt over waar het verhaal naar toe gaat. Leuk op gebouwd vind ik
Maar Merlin en Journey To The Centre Of The World wel.
Oh en een hoop van die oorlogsdingen...Hiroshima, On The Beach etc.
Children of Dune is ook voor een Mini-serie behoorlijk sterk.
quote:Ik heb hem nog nergens zien liggen.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:13 schreef Cairon het volgende:
Children of Dune is ook voor een Mini-serie behoorlijk sterk.
quote:Ik heb nog steeds alleen het 1e uurtje gezien, maar ik vond hem erg gaaf
quote:Deel 2
Op dinsdag 10 juni 2003 14:34 schreef NgInE het volgende:
'V' is wel een wat oudere maar ook een fantastische mini serie. binnen kort gaan ze aan deel 2 beginnen
quote:Klopt in December pas in de Nederlandse winkels verkrijgbaar... maar je weet net zo goed als wie dan ook dat er andere manier zijn om aan het materiaal te komen...
Op dinsdag 10 juni 2003 16:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb hem nog nergens zien liggen.
Oh ja, en bij de mediamarkt (in den haag iig) zag ik nog wat miniseries liggen naast de reis van de eenhoorn, ik geloof dat ik Merlin heb zien liggen en nog een paar films, ik ga van de week weer eens kijken. (de reis van de eenhoorn kost daar maar 5 eurootjes!)
quote:Jack and the Beanstalk toevallig vandaag binnen gekregen. Stond in backorder
Op dinsdag 10 juni 2003 17:39 schreef Hezhi het volgende:
Als je The 10th Kingdom leuk vond (en dat kan toch bijna niet anders??) dan zal Jack and the Beanstalk je ook wel bevallen (maar die heb je inmiddels al)...
Film die ik van de week gekocht en gezien heb: De reis van de eenhoorn... Zelfde genre als The 10th Kingdom, maar dan met mythes in plaats van sprookjes. De film duurt 165 minuten, maar da's een peuleschilletje als je The 10th Kingdom gezien hebt toch (wat mij betreft waren die 7 uur zo voorbij!)...Oh ja, en bij de mediamarkt (in den haag iig) zag ik nog wat miniseries liggen naast de reis van de eenhoorn, ik geloof dat ik Merlin heb zien liggen en nog een paar films, ik ga van de week weer eens kijken. (de reis van de eenhoorn kost daar maar 5 eurootjes!)
quote:[review] Tales from the Neverending Story
Op dinsdag 10 juni 2003 19:33 schreef Hezhi het volgende:
Ik heb hier ook nog The Tales of the Neverending Stories ofzoiets liggen (ben te lui om naar boven te lopen en de exacte titel op te zoeken)... Ik heb hem nog niet gezien, hij duurt 180 minuten...
quote:http://www.msnbc.com/news/924277.asp?cp1=1
Op dinsdag 10 juni 2003 16:27 schreef mamamiep het volgende:[..]
Deel 2
. ''V' is inderdaad erg cool
.
Echt gaaf !!
quote:GODVERDOMME,.... Hoe kan ik die vergeten
Op woensdag 11 juni 2003 15:56 schreef Dopekoe het volgende:
From the earth to the moon van Tom Hanks en Ron HowardEcht gaaf !!
quote:Die ligt nu bij de blokker dacht ik. Zo'n soort winkel iig. Die wilde ik nog halen
Op woensdag 11 juni 2003 18:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
GODVERDOMME,.... Hoe kan ik die vergeten
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 23:01 schreef Patch het volgende:[..]
http://www.msnbc.com/news/924277.asp?cp1=1
quote:Heb ik ook net gekeken
Op zaterdag 14 juni 2003 00:19 schreef Chocobo het volgende:
10th Kingdom is eindelijk uit en klaar.Het was fantastisch,......... prachtige miniserie,...
Oh en leuke oldies but goldies muziek
quote:Longitude, my man.
Op zaterdag 14 juni 2003 00:48 schreef Scrunch het volgende:
Ik heb genoten van Hornblower en Sharp... en van nog een andere serie waarvan ik de naam niet meer weet... over een man die een perfecte zeeklok probeerde te maken. Weet iemand welke ik bedoel???
Je hebt dezelfde smaak als ik, zie ik.
DUNE
ik heb 'em aan een klasgenoot gevoerd, en binnenkort valt ook een tweede klasgenoot voor deze mini-serie ten prooi, maar degene die 'em al gezien had, het eerste deel in ieder geval, was zeer onder de indruk.
Deze jongeman had de boeken nog nooit gelezen, en begreep het eerste deel zonder al te veel moeite, en hij kan niet wachten om deel 2 te kijken.
En ja Dune is idd erg gaaf, zelf er een van op canal+ gezien weet niet of da degene is die hierboven bedoeld wordt? Het boek wil ik ook ooit nogeens lezen maar dat terzijde.
Goeie rol van Rutger Hauer trouwens En trouwens ook Ed O'Neill(Al Bundy) in een zeer onverwachte rol
Kortom zeker de moeite waard idd
Zo deel III en de making of ook gezien, heb me er erg mee vermaakt Blijft altijd interresant op die DVD's hoe het allemaal gemaakt en uitgedacht is enzo
Sprookjes zijn ineens interresant geworden omdat het niet happily ever after meer is
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 09-07-2003 00:22]
Bij de free records shop heb je de tvserie aka tvfilm Dinotopia voor 14,99.. Het zijn 2 dvd's en ik vond de 4 uur durende serie wel heel erg gaaf. Verder heb ik geen aanvullingen
The 10th Kingdom voor 14,99 bij de FRS
Merlin voor 9,99 bij de FRS (Alleen op het moment niet leverbaar)
Deze staat nog niet op de site, maar wel in het krantje dat gisteren is binnengekomen (tenminste, bij ons kwam die gisteren binnen ).
Ziet er best leuk uit, en ik heb er nog maar 2 van, dus ik ga hem wel halen denk ik .
Van wat ik kon zien op het plaatje zat erin:
The magical legend of the leprechauns
Voyage of the unicorn
Joan of Arc (ik denk dat het die link is)
En nog wel een paar, maar het foldertje ligt nu bij iemand die al ligt te slapen, dus ik kan er morgen nog wel een paar opnoemen .
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 16-12-2003 00:04]
Die heb ik vanmiddag gekocht. Had het al eerder ontdekt, maar bij de FRS en de V&D heb je heel veel (vooral 3 uur durende) miniseries voor 8/9 euro.quote:Op zondag 27 juli 2003 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Ben nu bezig met "Jack and the Beanstalk"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |