abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2003 @ 12:34:59 #151
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11139620
* Tazz gaat over een uurtje in ondertrouw, en gaat daarna op de toekomstige feestlokatie alvast het menu uit proberen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2003 @ 14:33:20 #152
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_11142555
quote:
Op maandag 16 juni 2003 12:34 schreef Tazz het volgende:
* Tazz gaat over een uurtje in ondertrouw, en gaat daarna op de toekomstige feestlokatie alvast het menu uit proberen..
gefeliciteerd met jullie ondertrouw Tazz en eet smakelijk vanavond
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 17 juni 2003 @ 09:58:58 #153
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11161322
quote:
Op maandag 16 juni 2003 14:33 schreef just me het volgende:

[..]

gefeliciteerd met jullie ondertrouw Tazz en eet smakelijk vanavond

Dank je wel. Dat is zeer zeker gelukt..
We hebben genoten...
Verder stelt ondertrouw eigenlijk niet veel voor... Het voornaamste is, of je je pinpas bij je hebt..
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:50:58 #154
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11195216
Nou, nog twee daagjes en dan ga ik trouwen (vrijdag 20e)... Ben nog niet zenuwachtig, maar dat komt misschien nog
What's the speed of Dark?
pi_11217307
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:50 schreef lzandman het volgende:
Nou, nog twee daagjes en dan ga ik trouwen (vrijdag 20e)... Ben nog niet zenuwachtig, maar dat komt misschien nog
Oh, mijn oude buurjongen trouwt ook de 20e.
Die zenuwen die komen nog wel......prettige dag!!
  donderdag 19 juni 2003 @ 15:55:19 #156
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11221594
quote:
15:55... Check... Nog niet zenuwachtig
pi_11225492
Ik zou nog steeds een foto plaatsen van de bruiloft van mijn zus op 18 maart j.l.

Hier is 'ie dan eindelijk

vrijdag 20 juni 2003 @ 08:10:38 #158
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11238221
quote:
Gefeliciteerd, en veel op je .
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:22:23 #159
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11238890
Okee, ik naar naar mijn lief toe... Wow... Dit is gewoon mijn trouwdag. Kan het bijna niet geloven Wish me luck!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:48:33 #160
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_11239338
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:22 schreef lzandman het volgende:
Okee, ik naar naar mijn lief toe... Wow... Dit is gewoon mijn trouwdag. Kan het bijna niet geloven Wish me luck!
heel veel geluk samen en dat het een mooie dag mag worden.

ik heb vorige week een bruiloft gehad van mijn zwager en schoonzusje twas errug gezellig,nog ff dan gaat mijn vriendin trouwen 25-7 maar eerst krijgt ze nog een vrijgezellen party

† In Memoriam † vrijdag 20 juni 2003 @ 17:40:46 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11251379
Izandman: heel veel plezier op je trouwdag! Niet te geloven dat je nog niet zenuwachtig was tot het moment dat je je lief ging ophalen.

Nog even een kleine update: Mijn jurk hangt mooi te wezen bij mijn ouders thuis. Het is echt een plaatje geworden hoor en ik ben dan ook erg benieuwd naar alle reacties! Dinsdag ben ik naar de kapper geweest voor een proefkapsel en dat was erg mooi geworden. Gelukkig niet al te suikerspinnerig, maar gewoon chique de friemel. De buurvrouw van mijn moeder is visagiste en die gaat mijn make-up doen. Vrijdagavond ga ik nog wel even voor een proefmake-up en dan is dat ook eindelijk geregeld (beter laat dan nooit!).

Tjonge, de zenuwen beginnen nu toch wel te komen hoor. Gisteravond gingen we nog naar de fotografe om de laatste dingetjes door te spreken en ik moest ineens huilen. Ik snap er zelf ook helemaal niks van, maar ik liep gister al de hele dag met een brok in mijn keel en een steen in mijn maag. Vandaag gaat het gelukkig alweer heel wat beter.

Waar heb ik het meeste zin in? Ik weet het niet zo goed. De donderdag is natuurlijk een hele mooie dag omdat we dan gaan trouwen en het heel relaxed houden. De zaterdag is het grote feest waar ik zowat mijn hele leven naar toe heb geleefd. Er komen ongeveer iets meer dan 100 mensen, dus nog best veel. Het allerleukste vind ik denk ik de bruidssuite. Er zit namelijk een jacuzzi in en dan kunnen Slaapvriendje en ik nog even lekker nagenieten van de overweldigende dagen met een glas champagne in de hand. Ik ben toch zo blij dat we de bruiloft in 2en hebben gesplitst. Zo hebben we tenminste zelf ook nog iets aan het feest en kunnen we de tijd nemen om overal van te genieten.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juni 2003 @ 17:47:17 #162
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11251538
quote:
Op maandag 16 juni 2003 11:03 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ben afgelopen vrijdag mijn jurk wezen passen en deze wordt nog iets ingenomen en 26 juni mag ik hem opnieuw passen en als alles dan goed zit mag ik hem mee naar huis.

Afgelopen zaterdag naar de kapper geweest en ik kwam daar dus als een echte bruid de winkel weer uitlopen. Ik heb helemaal niet zulk lang haar maar zoals hun het hebben opgestoken, met alleen mijn eigen haar!!!, leek het wel of ik veel meer haar heb!

Daarna met mijn kapsel door naar de visagiste en daar kwam ik zowaar als een heel mooi prinsesje de toko uitlopen. Heel subtiel opgemaakt en heel natuurlijk. Geen poespas dus.

Al met al erg blij dus, wat rest is wachten, nog maar 18 dagen maar volgens mij gaan dat 18 zenuwachtige dagen worden.

Leuk is dat he zoals die kapsters er iets moois van weten te maken. Ook ik heb haar tot op mijn schouders, maar ze had het zo mooi opgestoken dat het net leek alsof ik een enorme mooie bos met haar had.

Heel veel plezier met de voorbereidingen en ik hoop niet dat je zenuwen je al te veel parten gaan spelen. Bij mij begonnen ze pas 1 week van tevoren (sinds gisteren dus). Het lijkt wel dat het pas echt begon sinds alles nu geregeld is. Nu we ons daar niet meer druk om kunnen maken, is het uit onze handen en nu beginnen de kriebels pas.

Waarom wilde ik ook eigenlijk gaan trouwen? Al die stress, zenuwen, geld en poespas? O ja, omdat ik ontzettend veel van mijn liefje houd en ik nog regelmatig vlinders in mijn buik krijg als ik hem na een lange dag werken weer zie Onze trouwdag wordt onze dag en dit neemt niemand ons meer af!

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 09:15:25 #163
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_11263395
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:22 schreef lzandman het volgende:
Snert, ben ik mooi een dag te laat

Lzandman, cruisemate!, GEFELICITEERD

Ik hoop; dat jullie een bijzonder bijzondere dag hebben gehad en dat jullie nu liggen uit te kateren, als je niet op reis bent.

Veel geluk saampjes

[edit typo]

hofleverancier van sterretjes :)
  zaterdag 21 juni 2003 @ 16:05:29 #164
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11270452
Nou, hier spreekt een getrouwd man Het was echt heel gaaf. Alles verliep perfect en ik was totaal niet zenuwachtig. Ik zal later nog wel ff een fotootje posten. Nu zo snel mogelijk ons nieuwe huisje klaar krijgen en dan zijn we echt helemaal klaar
  zondag 22 juni 2003 @ 17:11:09 #165
593 sjak
Juffie Bloem
pi_11294009
Hee gefeliciteerd!!!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Mijn zus is gisteren getrouwd, was erg leuk. Ik heb alleen nu zo'n kater

Lekker douchen!
  zondag 22 juni 2003 @ 21:42:24 #166
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11300465
Hier de foto die we 's avonds weggaven als bedankje voor de gasten:

Ik heb 'm enigszins bijgewerkt, omdat mijn scanner niet zo goed is Beetje sepia enz. erover...

pi_11335312
Mooie foto en nog van harte gefeliciteerd!!!!

Ik heb nog maar 10 dagen te gaan. As donderdag 26 juni mag ik mijn jurk ophalen en dan is het alleen nog maar wachten. Volgens mij hebben getuigen, vrienden en de ceremoniemeester voor as zaterdag ons vrijgezellenfeest gepland staan want dat is het enigste weekend dat het nog kan. Ben benieuwd. Zijn er hier nog meer bruidegommen en bruidjes die al bijna aan de beurt zijn of die nog van alles aan het regelen zijn??

dinsdag 24 juni 2003 @ 08:28:08 #168
51868 YabYum
Marinier.
pi_11335320
Trouwen, daar moet ik voorlopig nog niet aan denken.
Verdedigt 's lands grenzen met een schattig hoedje en Jean-Paul Gaultier make-up.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2003 @ 19:47:10 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11350780
Wat een prachtige foto Izandman!!! Hadden jullie deze foto vantevoren al gemaakt dan? Als dat inderdaad zo was, vind je het dan niet erg dat je haar jurk al vantevoren had gezien? Normaal gesproken is de kleding van de bruid een groot geheim voor de trouwdag, bij ons is ook de kleding van Slaapvriendje voor mij een geheim. Hij vond dat als hij mijn kleding niet mocht zien, ik dan ook dat van hem niet mag zien. Ben dus ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet!

Voor ons komt de grote dag heeeeel erg dichtbij. Morgen nog de laatste dingetjes regelen en dan in de avond naar mijn ouders. Ondanks dat we al 5 jaar samenwonen vond ik het toch erg leuk om de nacht voor mijn trouwen bij mijn ouders te gaan slapen zodat Slaapvriendje me daar kan ophalen. Ik weet niet of ik echt zou kunnen slapen, maar waarschijnlijk lukt het me wel na een wijntje. Spannend zeg, het is bijna zover!

Jompels,
Slaapmeisje

dinsdag 24 juni 2003 @ 22:46:34 #170
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11355771
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:25 schreef Little-Angel het volgende: Zijn er hier nog meer bruidegommen en bruidjes die al bijna aan de beurt zijn of die nog van alles aan het regelen zijn??
* Tazz ook bijna... (nog zo'n 6 weken...) Maar mijn neef en overburen trouwen aanstaande vrijdag.
(en aangezien ik bij mijn overburen getuige ben, en mijn vriendin ceremoniemeester(es) zijn we daar overdag, en 's avonds feest van mijn neef..)

edit: ff url aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door Tazz op 25-06-2003 11:57]

woensdag 25 juni 2003 @ 00:06:18 #171
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_11358125
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 19:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een prachtige foto Izandman!!! Hadden jullie deze foto vantevoren al gemaakt dan?
Bedankt! Natuurlijk hadden we die foto niet vantevoren gemaakt. Dat zou niet leuk zijn, aangezien ik inderdaad haar trouwjurk nog niet mocht zien. De foto is onderdeel van de bruiloftsreportage die we 's ochtends hebben laten maken. De fotograaf heeft ervoor gezorgd dat de foto 's avonds klaar was, zodat we 'm aan het eind van de avond, geplakt op een bedankt-kaartje, konden meegeven aan onze gasten.
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:54:16 #172
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11364415
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 19:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Spannend zeg, het is bijna zover!
Inderdaad bijna.. morgen de grote dag. Veel plezier toegewenst!
pi_11409527
Slaapmeisje vandaag is je grote dag!, De mijne volgende week. Alvast een mooie dag gewenst en veel geluk samen.
pi_11409623
Gisteren mijn trouwjurk opgehaald en die hangt nu bij mijn ouders. Nog een week te gaan. Donderdag 3 juli naar de nagelstyliste en dan op 4 juli THE BIG DAY. Zenuwachtig begin ik nu toch wel te worden. Gelukkig heb ik het retedruk de komende dagen met tig andere dingen. Morgen heb ik mijn vrijgezellenfeest, sommige mensen hebben hun mond voorbij gepraat. Ben benieuwd. Tevens is morgen mijn stiefzoontje van drie bij ons en gaan we kleren passen voor op onze trouwdag.
  vrijdag 27 juni 2003 @ 16:57:41 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_11415977
Slaapmeisje, wat heb je een prachtig weer uitgekozen!
Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt!
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')