abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11009760
Ulx & mevrouwUlx, van harte gefeliciteerd!!!
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:26:11 #127
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_11010520
Ulx en kersverse vrouw..van harte! Maak er wat moois van samen

ff wat anders. Ik ben opzoek naar iemand (een naaiatelier ofzo) in de omgeving Eindhoven die mijn trouwjurk kan verstellen (eventueel)

Het zit zo: ik laat mijn jurk maken in Schotland (waarom Schotland? omdat ze dat soort jurk hier nergens verkopen ) Alleen nu moeten dus de allerlaatste aanpassingen, een paar weken voor de bruiloft, in Nederland gedaan worden. Daarom ben ik dus opzoek.
Kan iemand me helpen?
Thx alvast

Oja, heb me al rot gezocht via internet en ben in Einhoven naar het Smidje geweest, maar die doen het dus niet. Ben een klein beetje ten einde raad...

Carpe Diem, Memento Mori
  dinsdag 10 juni 2003 @ 18:08:02 #128
3498 Barb
Graduated Fool
pi_11013377
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:26 schreef Julynell het volgende:
Ulx en kersverse vrouw..van harte! Maak er wat moois van samen

ff wat anders. Ik ben opzoek naar iemand (een naaiatelier ofzo) in de omgeving Eindhoven die mijn trouwjurk kan verstellen (eventueel)

Het zit zo: ik laat mijn jurk maken in Schotland (waarom Schotland? omdat ze dat soort jurk hier nergens verkopen ) Alleen nu moeten dus de allerlaatste aanpassingen, een paar weken voor de bruiloft, in Nederland gedaan worden. Daarom ben ik dus opzoek.
Kan iemand me helpen?
Thx alvast

Oja, heb me al rot gezocht via internet en ben in Einhoven naar het Smidje geweest, maar die doen het dus niet. Ben een klein beetje ten einde raad...

Een vriendin heeft haar trouwjurk laten vermaken in Best bij een dame die ze uit de Gouden Gids heeft geplukt. Nou weet ik niet hoe ze heet en ik kan het niet navragen (ivm reis om de werled van de vriendin in kwestie), maar misschien kun je de Gouden Gids eens proberen. Ik meen dat die dame ook aan tweedehands verkoop van bruidsjurken deed, dus het moet ergens te vinden zijn.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2003 @ 18:12:16 #129
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_11013446
Shoot.. te laat

Ulx is nu al getrouwd, hartstikke gefeliciteerd meneer en mevrouw Ulx, maak er iets fantastisch van

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_11014015
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:12 schreef just me het volgende:
Shoot.. te laat
wat was jij nog van plan?
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2003 @ 02:39:04 #131
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_11024543
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:42 schreef bixister het volgende:

[..]

wat was jij nog van plan?

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_11025488
Guitar_girl en henrylangendoen, alvast een hele fijne dag gewenst! Ik hoop dat jullie een even mooie bruiloft krijgen als wij hadden (op 3 mei, inmiddels ruim een jaar geleden)! Het moet echt een dag om nooit te vergeten zijn
  woensdag 11 juni 2003 @ 13:10:05 #133
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_11031285
Guitar_girl en henrylangendoen gefeliciteert! Het is prachtig weer, dus dat kan al niet meer stuk.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:08 schreef Barb het volgende:

[..]

Een vriendin heeft haar trouwjurk laten vermaken in Best bij een dame die ze uit de Gouden Gids heeft geplukt. Nou weet ik niet hoe ze heet en ik kan het niet navragen (ivm reis om de werled van de vriendin in kwestie), maar misschien kun je de Gouden Gids eens proberen. Ik meen dat die dame ook aan tweedehands verkoop van bruidsjurken deed, dus het moet ergens te vinden zijn.

Thx Gaat er bij de naam Marianne van Breugel een lampje bij je branden? Mmm, ga gewoon eens bellen
Carpe Diem, Memento Mori
  woensdag 11 juni 2003 @ 14:57:06 #134
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11034176
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 20:33 schreef Guitar_girl het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het mooi weer wordt... Alleen niet zo warm als ze nu voorspellen. Tegen de 30 graden. Geef mij maar een graadje of 21. Maar ja, we zien het wel...

Nog 2 daagjes en dan ben ik jarig
Het weer ziet er goed uit, en ik hoop dat het een mooie dag wordt.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_11036962
Even een update van mijn kant.

Morgenavond komt de ambtenaar wie mij en mijn verloofde in het echt gaat verbinden bij ons thuis langs om kennis te maken.
Hebben jullie ook van te voren kennis gemaakt met de ambtenaar?

As zaterdag ga ik mijn proefkapsel laten doen en een proef make-up wordt ook zaterdag meteen gedaan. ben erg benieuwd. Nog maar 23 dagen!!

Overall beste user 2022 woensdag 11 juni 2003 @ 17:50:04 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_11038773
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:28 schreef DIGGER het volgende:
Dus Ulco is nu eindelijk een man geworden

Ulco (en je kersverse echtgenote), van harte gefeliciteerd beiden.

Gezien de weersverwachting en de plaatjes van het stadhuis in Zurich welke je al eerder had geshowed neem ik aan dat het een fantastische dag geworden is.

Alleen jullie kleding, wat is het nu geworden, komt daar nog een kiekje van?

Tnx,

weer was inderdaad geniaal (32 graden, spatblauwe lucht, etc)

foto's en zo komen nog, ik heb ze nog niet allemaal binnen.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 juni 2003 @ 19:36:18 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11040646
Ik heb het met z'n eigen ogen gezien: Ulx is werkelijk getrouwd.

En het was GEWELDIG!!!!!

Later wellicht details

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2003 @ 20:52:48 #138
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  Overall beste user 2022 donderdag 12 juni 2003 @ 09:46:44 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_11051744
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:52 schreef Loedertje het volgende:
En hoe was de huwlijksnacht?
Geweldig. Had ik dat geweten dan was ik ook voor mijn huwelijk gaan neuken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 12 juni 2003 @ 12:02:16 #140
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_11054941
* astra meldt zich ook nog even

Voor mij zit het wachten er ook bijna op, nog 7 dagen, 2 uur en 30 minuten, en ik mag mezelf dan ook een getrouwde man noemen.

alles is gelukkig nu allemaal geregeld, wachten is het enige dat nu overblijft... nu maar hopen dat de zenuwen niet al te veel de overhand nemen.

Astra is papa! van Lars
pi_11056353
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 08:46 schreef Lois het volgende:
Guitar_girl en henrylangendoen: 13 juni 2003
Alvast een hele fijne dag morgen, en maak je niet te zenuwachtig, nergens voor nodig, als de dag eenmaal begint gaat alles vanzelf.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11056401
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:36 schreef Doc het volgende:
Ik heb het met z'n eigen ogen gezien: Ulx is werkelijk getrouwd.
Maar was je ook nuchter of denk je dat je het gezien hebt?

Wat geven Zwitsers eigenlijk als cadeau en wat hangt er aan eventuele tradities nog aan vast bij bruiloften, nog speciale dingen?

donderdag 12 juni 2003 @ 15:49:42 #143
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_11061506
Bedankt allemaal. Vandaag jurk wezen halen en die hangt nu mooi op zolder.. Ben nog niet echt zenuwachtig, ik heb er gewoon enorme zin in!! Gezonde spanning noemen ze dat toch..

Nou Tazz een fijne verjaardag morgen en ik hoop ook voor jou mooi weer!

13-06-2003
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 juni 2003 @ 20:00:08 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11068059
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:00 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Maar was je ook nuchter of denk je dat je het gezien hebt?

Wat geven Zwitsers eigenlijk als cadeau en wat hangt er aan eventuele tradities nog aan vast bij bruiloften, nog speciale dingen?

Na een nachtelijke treinrit waar we het nodige aan alcohol geconsumeerd hadden (bier&wijn) kwamen om een uur of 8 in de ochtend in Zurich aan. Die "we" waren Nanno (een vriend van Ulx die hem net zoals ik ook al zo'n 15 jaar kent), Carine en ik. We waren compleet brak, want echt lekker of veel hadden we niet geslapen in de slaapstoelen, maar konden ons in het hotel direct op frissen (Nanno had niet gereserveerd maar kon gelukkig ook nog een kamer krijgen). Na lekker gedouched en ons omgekleed te hebben (ik in HST, F&LinLV outfit) konden we op weg naar het Paradeplatz. Onder een strakblauwe hemel en met 32 graden celcius was iedereen die er al stond al in een prima stemming. Na wat handjes schudden op weg naar het Stadthaus (2 minuten lopen), waar het Zwitserse deel (met een redelijk hoog Gothic gehalte) van de gasten zich bevond. Meer handjes schudden, zenuwachtig wachten, trouwplechtigheid om 11:11 (die in Zwitserland wat korter is dan de NLse variant; niets mis mee, want dat Zwitsers versta ik toch voor geen centimeter). Vervolgens naar een pleintje voor fotoos en champagne. Er was flink was champagne ingeslagen. En daar moest gebruik van gemaakt worden. De receptie duurde tot zo half twee of zo. Vanaf die tijd konden de gasten tot een uur of 4 kon doen wat ze wilden of ook gewoon mee naar het huis van het echtelijk paar. Na de nodige hoeveelheid (ik, en een aantal gasten van De Gollem -Ulx stamkroeg- die ook waren gekomen deden nog zo ons best) was er nog een doos van 6 flessen over. Nanno, Carine en ik besloten dat shoppen in de luxe winkelstraten van Zurich met champagne bij de hand een extreem goed plan was. Zo meanderend presentjes kopend voor het vrouwvolk dat nog thuis was (2 maal 2 dochters en de vrouw van Nanno) bereikte we het hotel.

Daar aangekomen namen Carine en ik nog een bad (heerlijk als het buiten zo heet is) en verkleede ons voor de tweede keer die dag. Met Nanno afgesproken in de lobby en vervolgens weer gedrieen op weg naar het huis van Ulx en zijn ega. Daar was het al aardig druk en rond een uur of zes met de hele bende de bergen aan de rand van Zurich in. Een boswandeling van zo'n 15 minuten (stijl omhoog) bij een berghut aanbeland. Daar was de catering bezig met de maaltijd. Tap erbij, muziek erbij, rijen flessen wijn op de tafels buiten waaraan gegeten kon worden, een grote bak met water waarin dranken gekoeld lagen te wezen, en het feest kon beginnen. Na wat bier had ik mezelf een fles gin en een fles grafefruitsap toegeeigend die de hele avond niet van mijn zijde weken. In de heerlijke chaos die er volgde heb ik ook nog een speech gehouden en gewoon genoten van het feest.

We hebben uiteindelijk het hotel op wonderbaarlijke wijze nog bereikt. Om 8:00 wakker, om 9:45 opgestaan, kater starte om 10:00, om 10:15 uitgechecked, 10:30 wat boodschappem gedaan, om 11:00 in de trein naar Basel, om 10:30 eindigde de kater na de door mijn vrouw aangeschafde perzik yoghurt gegegeten te hebben, 12:00 overgestapt op de trein richting Amsterdam. Na een relaxde treinreis thuis gekomen. Meteen Ulx gebeld om mijn drie conclusies te melden:

1) Dat Zurich zeer zeer begrijpelijk volgens de Verenigde Naties Zurich de meest leefbare stad op aarde is: wat een fantastische stad is dat!
2) Dat zijn vrouw leuk is dat wist ik al, maar ook de vrienden/vriendinnen/familie van zijn vrouw zijn cool
3) Dat ik van hem hou (uiteraard op een zeer macho en heteroseksuele manier )

Coda:
Vanochtend met Carine met de auto naar Haarlem gereden om de kinderen op te halen. We hadden met m'n moeder -Myrthe en Rosa hadden bij mijn ouders gelogeerd- afgesproken bij mijn zusje zodat we allen het pasgeboren neefje, dan wel kleinkind, konden zien, die gisteravond geboren was...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11083587
Zo te horen niet verkeerd geweest Doc, mooi hoor. En een drukke week zo voor je, gefeliciteerd met je hernieuwde oom-schap.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 14:32:57 #146
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11086350
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 15:49 schreef Guitar_girl het volgende:
Bedankt allemaal. Vandaag jurk wezen halen en die hangt nu mooi op zolder.. Ben nog niet echt zenuwachtig, ik heb er gewoon enorme zin in!! Gezonde spanning noemen ze dat toch..

Nou Tazz een fijne verjaardag morgen en ik hoop ook voor jou mooi weer!

Nou het is in ieder geval mooi weer. Waarschijnlijk ben je nu al getrouwt. Ik ben zeer nieuwsgierig naar het verslag.
Nog 2 weken en onze overburen trouwen, en over 9 weken mag ik zalf JA zeggen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_11086430
Gisterenavond was de ambtenaar die ons gaat trouwen even bij ons thuis geweest om kennis te maken. Ik moet zeggen dat ik dat best apart vond. Ze vroeg hoe wij het die dag willen hebben. Vanaf aankomst tot vertrek is aan ons om invulling aan te geven. Ze vroeg o.a. of ik door mijn vader weg gegeven wilde worden, nee dus. Mijn mannetje komt mij ophalen thuis en daarna lopen we samen de kerk (burgelijk huwelijk vindt plaats in een kerk) binnen waar iedereen dan al een plaatsje heeft en dus op ons zit te wachten. Nog een aantal dingen besproken en toen ze weg ging viel er een stuk zenuwen van me af. Maar aan de andere kant heb ik nu weer andere vragen. Moet ik legitimatie mee nemen naar mijn eigen trouwen? Ik bel van de week wel eventjes om nog het een en ander te vragen. Morgen naar de kapper en visagiste voor het hele proef gebeuren en vanavond mijn jurk passen. Jemig vandaag over drie weken ben ik net getrouwd (trouw om 14.00 uur).
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2003 @ 15:41:28 #148
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_11088384
Brrrrr, 26 juni komt ineens heel erg dichtbij! Slaapvriendje en ik zijn net terug van 8 dagen Tunesische zon. Om er op de grote dag een beetje goed uit te zien had ik besloten om onszelf te trakteren op een paar dagen rust en zon. Beetje decadent misschien om in plaats van een zonnebankkuur op vakantie te gaan, maar we zijn wel helemaal uitgerust nu en klaar voor de trouwerij!

Mijn jurk is als het allemaal goed gaat a.s. maandag pas af en vanaf dat moment moet ik nog druk op zoek naar een kapper. Ik zat namelijk te wachten totdat de sluier klaar zou zijn, maar die vrouw die het allemaal voor mij maakt, schiet niet echt op. Hopelijk zijn er nog kapsters die anderhalve week van tevoren nog aan een proefkapsel en trouwkapsel beginnen.

Ik heb trouwens besloten om mijn make-up lekker zelf te doen. Een tijdje terug had ik een proef make-up bij Douglas laten doen, maar ik kwam er vandaan als een prosituee. Normaal gesproken heb ik ook niet zoveel oorlogskleuren op mijn ogen en geen dikke laag make-up, dus waarom zou ik dat op de grote dag wel willen?

Er moet nog een aantal zaken geregeld worden en daar hebben we nu een checklist van opgesteld:
- Fotolocaties doorgeven aan fotografe + draaiboek van de dag
- Chauffeur draaiboek doorgeven van de dag zelf
- Slaapvriendje moet nog schoenen en overhemd kopen
- Laatste loodjes trouwjapon (hopelijk a.s. maandag)
- Proefkapsel + bruidskapsel: kapper zoeken
- Cadeautjes kopen voor getuigen en ceremoniemeester
- Alle reserveringen nog een keer checken
- Nog niets gehoord van de ambtenaar van de burgerlijke stand....

Gelukkig hebben we de trouwerij in 2en verdeeld zodat we op de dag zelf ook niet nog eens het feest hebben. Eerst lekker trouwen op donderdag, dan 2 dagen in bed liggen en zaterdags het grote feest! Ik heb er erg veel zin in en dacht dat ik nooit zenuwachtig zou gaan worden. Helaas, de bibberitis beginnen nu te komen en ik maak me nu toch wel even een beetje ongerust of alles op tijd gaat lukken.

Vandaag heb ik een spandoek gemaakt voor Slaapvriendje. Als hij dan smorgens wordt opgehaald door de chauffeur dan is mijn spandoek met lieve tekst het eerste wat hij ziet. Hopelijk is hij niet zo nerveus dat ie dat ding helemaal over het hoofd ziet (2 meter breed x 90 cm hoog), want anders is al mijn werk voor niks geweest

Iedereen hier die onlangs is getrouwd, van harte gefeliciteerd. Degenen die zeer binnenkort gaan trouwen, veel succes met de voorbereidingen.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 15 juni 2003 @ 11:19:46 #149
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_11119639
Nou wij zijn weer terug van ons huwelijk. Het was in 1 woord geweldig!!!! Nog nooit zulk lekker weer gehad.. Alles ging perfect van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Een uitgebreid verslag komt nog, we gaan eerst op huwelijksreis naar Malta!!! Dat wisten wij niet, we hadden geld aan de ceremoniemeesters gegeven en gevraagd of hun de huwelijksreis wilde regelen. En nu weten we sinds vrijdag dat we naar Malta gaan....
13-06-2003
pi_11137512
Ik ben afgelopen vrijdag mijn jurk wezen passen en deze wordt nog iets ingenomen en 26 juni mag ik hem opnieuw passen en als alles dan goed zit mag ik hem mee naar huis.

Afgelopen zaterdag naar de kapper geweest en ik kwam daar dus als een echte bruid de winkel weer uitlopen. Ik heb helemaal niet zulk lang haar maar zoals hun het hebben opgestoken, met alleen mijn eigen haar!!!, leek het wel of ik veel meer haar heb!

Daarna met mijn kapsel door naar de visagiste en daar kwam ik zowaar als een heel mooi prinsesje de toko uitlopen. Heel subtiel opgemaakt en heel natuurlijk. Geen poespas dus.

Al met al erg blij dus, wat rest is wachten, nog maar 18 dagen maar volgens mij gaan dat 18 zenuwachtige dagen worden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')