quote:LOL, ff geduld nog karin... ik zal er van de week een paar inscannen. we vinden eigenlijk dat bepaalde mensen voorrang hebben bij het bekijken van de foto's
Op zondag 25 mei 2003 14:59 schreef Karin het volgende:
Erg leuk verslag maar waar blijven nou die foto's van de jurk
Ik had mijn jurk aan maar wat bleek, er zat een mega grote vlek in aan de voorkant, tevens bleek dat de jurk aan de voorkant stuk was en aan de achterkant bij de ritssluiting bleek de jurk ook al stuk. Ook zou er een kleermaakster aanwezig zijn om de jurk op de juiste plaatsen in te nemen maar de onervaren verkoopster ging zelf aan de slag met spelden. Ik was inmiddels aan het koken van frustratie en heb haar even heel duidelijk gemaakt dat ze als de bliksem die spelden uit de jurk kon halen en dat ze de jurk kon houden want dat ik daar dus niet van gediend was. Mijn moeder en zusje hebben daar wel een jurk gekocht en mijn aanbetaling wordt verekend met hun jurken. Maar daar sta je dan, 42 dagen voor je bruiloft en GEEN jurk. Ik stond echt te janken van woede en zenuwen.
Maar goed, mijn moeder zei dat het geen probleem was en dat we wel bij een andere bruidswinkel zouden gaan kijken. Wij er dus nog heen gereden en we zijn zo klantvriendelijk behandeld en hadden zulke mooie jurken dat ik als nog geslaagd ben voor mijn trouwjurk. Eentje die zelfs nog 1000 keer mooier is dan de vorige.
Mijn vriend had alleen zijn pak aangepast aan mijn eerste bruidsjurk, deze was ivoor met lila. Mijn nieuwe bruidsjurk is geheel ivoor dus dat lila staat er vast prachtig bij.
Nu mag ik 13 juni mijn jurk passen en dan zou deze met een week klaar zijn, er hoeft namelijk maar erg weinig aan te gebeuren.
Voorlopig ben ik dus weer even stress vrij.
Gisteren via m'n schoonouders nog envelopen en gelukwensen uit Italie gekregen
Afgelopen zaterdag ook jurk wezen passen (laatste keer dacht ik). Maar wat blijkt nu..... hij is te groot! Ik mocht 2 tot 5 kilo afvallen, maar dat werden er 10... Dus nu moet er 2 cm van elke kant af (dus 4 cm!!!) Ik vind het op zich wel lachen.. Alleen moet ik 6 juni weer passen, een week voor de bruiloft..
Hebben/gaan alle reeds getrouwde mensen en alle soon-to-be-married mensen gebruik gemaakt/maken van een ringkussen en wat zijn jullie van plan daarna er mee te doen. Ik twijfel namelijk of ik nu wel of niet een ringkussen aan moet schaffen. Het staat uiteraard hartstikke leuk en lief maar die dingen kosten vanaf 18 euro en ik weet niet wat ik er daarna mee zou moeten doen?
Laten maken kost niks!
quote:Ja, gebruikt gemaakt van een ringkussen (Wit, vorm van een hartje), aangeboden gekregen door m'n schoonzusje. En uiteraard bewaard, we hebben echt alles bewaard en zijn zo nu en dan bezig de boel in te plakken, op te hangen etc. van alles wat we bewaard hebben (Alle kaarten gekregen bv van 'gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, gefeliciteerd emt de ondertrouw, trouwdag zelf tot welkom terug van jullie honeymoon).
Op maandag 26 mei 2003 16:05 schreef Little-Angel het volgende:
Ik had nog even een vraagje.Hebben/gaan alle reeds getrouwde mensen en alle soon-to-be-married mensen gebruik gemaakt/maken van een ringkussen en wat zijn jullie van plan daarna er mee te doen.
Als je er de plek voor hebt, bewaren die handel, weggooien vind ik dan zonde.
quote:Weggooien is inderdaad zonde, er kleven zoveel herinneringen aan...
Op woensdag 28 mei 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Als je er de plek voor hebt, bewaren die handel, weggooien vind ik dan zonde.
quote:Het weer zit er redelijk goed uit!
Op vrijdag 30 mei 2003 13:46 schreef blablable het volgende:
a.s. vrijdag is het zover...(6-6)
Ik hoop dat het lekker weer is!
Het is wel een raar idee hoor om te weten dat ik strax getrouwd ben...
Ik ben net even in mijn pauze naar een kantoorboekhandel geweest en ben daar geslaagd voor een cadeau voor de getuigen. We hebben vier mooie pennen uitgezocht, welke gratis gegraveerd worden. Ik moet alleen nog even met de nagelstyliste bellen voor een afspraak en dan mag ik volgende week vrijdag mijn jurk passen, en de zaterdag erna ga ik naar de kapper en visagiste voor proefkapsel en make-up.
Nog maar 30 dagen te gaan en we zijn al best zenuwachtig. Ben zo bang dat er ook maar iets mis zal gaan. En hoe is het met de andere newly weds en soon-to-be-married stelletjes?
quote:Het ziet er goed uit!
Op vrijdag 30 mei 2003 13:46 schreef blablable het volgende:
a.s. vrijdag is het zover...(6-6)
Ik hoop dat het lekker weer is!
Het is wel een raar idee hoor om te weten dat ik strax getrouwd ben...
* dutchie en het mannetje gaan ter ere van hun 1e trouwdag lekker terug naar het restaurant waar we het gevierd hebben.
Weet iemand nog een leuk kadootje om aan het mannetje te geven ter ere van die speciale gelegenheid?
En sorry kan je niet helpen qua kado, ik weet nooit wat leuks.
quote:I know! Het gaat echt hard ja.
Op woensdag 4 juni 2003 21:52 schreef Karin het volgende:
Is dat alweer een jaar geleden dutchie? *bek openvalt smiley*
Sjees hee dat gaat snel!En sorry kan je niet helpen qua kado, ik weet nooit wat leuks.
Blablable, een hele fijne dag morgen. Geniet van ieder moment samen met je bruid en heel veel geluk samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |