abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2003 @ 09:35:04 #76
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_10662787
Het verslag is getypt hoor....
Goed zoeken en dan vindt je het wel....
life is all about priorities
  FOK!fossiel zondag 25 mei 2003 @ 14:59:31 #77
2628 Karin
pi_10666856
Erg leuk verslag maar waar blijven nou die foto's van de jurk
  zondag 25 mei 2003 @ 15:38:25 #78
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10667827
Nou, wat ons toch overkomen is!
Gisteravond hadden we een bbq bij vrienden van ons ter ere van hun nieuwe blokhut (echt waar!).
Terwijl we er naartoe reden dacht ik nog; het zal toch niet???
Bij hun woning aangekomen midden in de bossen zien we dat de bomen vol hangen met harten en bordjes 'just married'.
Ze waren 's middags onder het oog van hun ouders en directe familieleden getrouwd!!
Lekker sneaky hoor! Nee, maar erg leuk. Het past bij hun. Niet al teveel poespas en gewoon lekker relaxed feest vieren.
Daarnaast vertelde ze ook nog zwanger te zijn. wat we officieus al wisten, maar dat mochten we niet laten merken. Iemand had zich verluld en die wilde het eik niet weten dat ze dat gedaan had.
Driedubbel feest dus, het was erg gezellig.
Is alleen wel lullig; we hadden hen al een kado gegeven ter ere van hun huis, dus eik hoeften we niets te geven. Maar ja, je weet toch officieus van haar zwangerschap af en je wilt niet met lege handen aankomen. Maar je kunt ook geen kado geven voor de baby, want officieel weet je nog van niks.
Dus had ik een mooie grote bos bloemen met een lekkere suggestieve tekst op het kaartje gegeven. Maar je voelt je toch wel lullig als je met een bosje bloemen op een bruiloft aankomt.
Andere vrienden hadden in de auto nog gediscussierd wat ze moesten geven qua geld. 'Het was immers geen bruiloft...'
Onze bruiloft blijkt het bruidspaar toch geinspireerd te hebben. Welliswaar anders, maar toch
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 25 mei 2003 @ 22:24:13 #79
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_10675129
quote:
Op zondag 25 mei 2003 14:59 schreef Karin het volgende:
Erg leuk verslag maar waar blijven nou die foto's van de jurk
LOL, ff geduld nog karin... ik zal er van de week een paar inscannen. we vinden eigenlijk dat bepaalde mensen voorrang hebben bij het bekijken van de foto's
life is all about priorities
pi_10680556
Nou afgelopen vrijdag 23 mei zou ik mijn trouwjurk voor het eerst gaan passen en zou deze vermaakt worden maar wat er gebeurde was een bruid der grootste nachtmerrie!!!

Ik had mijn jurk aan maar wat bleek, er zat een mega grote vlek in aan de voorkant, tevens bleek dat de jurk aan de voorkant stuk was en aan de achterkant bij de ritssluiting bleek de jurk ook al stuk. Ook zou er een kleermaakster aanwezig zijn om de jurk op de juiste plaatsen in te nemen maar de onervaren verkoopster ging zelf aan de slag met spelden. Ik was inmiddels aan het koken van frustratie en heb haar even heel duidelijk gemaakt dat ze als de bliksem die spelden uit de jurk kon halen en dat ze de jurk kon houden want dat ik daar dus niet van gediend was. Mijn moeder en zusje hebben daar wel een jurk gekocht en mijn aanbetaling wordt verekend met hun jurken. Maar daar sta je dan, 42 dagen voor je bruiloft en GEEN jurk. Ik stond echt te janken van woede en zenuwen.

Maar goed, mijn moeder zei dat het geen probleem was en dat we wel bij een andere bruidswinkel zouden gaan kijken. Wij er dus nog heen gereden en we zijn zo klantvriendelijk behandeld en hadden zulke mooie jurken dat ik als nog geslaagd ben voor mijn trouwjurk. Eentje die zelfs nog 1000 keer mooier is dan de vorige.

Mijn vriend had alleen zijn pak aangepast aan mijn eerste bruidsjurk, deze was ivoor met lila. Mijn nieuwe bruidsjurk is geheel ivoor dus dat lila staat er vast prachtig bij.

Nu mag ik 13 juni mijn jurk passen en dan zou deze met een week klaar zijn, er hoeft namelijk maar erg weinig aan te gebeuren.
Voorlopig ben ik dus weer even stress vrij.

pi_10680984
Little Angel, dat lijkt me idd een vreselijke nachtmerrie geweest, gelukkig is alles goed gekomen.
Net zoals bij Kbot2000 met zijn bloemen, nog proficiat trouwens...
  maandag 26 mei 2003 @ 12:12:32 #82
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10683483
Digger en EW gefeliciteerd, ziet er prachtig uit!
En idd..Digger..ik herkende je niet
doei
pi_10684109
Op ons gastenboek werkt het fotoalbum nu eindelijk wel goed (moet nog wel wat opschonen), maar heb al een hele zwik foto's toegevoegd (nog niks uit het officiele trouwalbum echter en dat zal ook zeker niet op korte termijn gebeuren, dat album komt nl. nooit van z'n leven onder de scanner, en nabestellingen heb ik op korte termijn nog niet).

Gisteren via m'n schoonouders nog envelopen en gelukwensen uit Italie gekregen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 26 mei 2003 @ 13:54:36 #84
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_10685683
Nou Little Angel dan heb ik het nog niet zo erg. Gelukkig maar dat het goed gekomen is..

Afgelopen zaterdag ook jurk wezen passen (laatste keer dacht ik). Maar wat blijkt nu..... hij is te groot! Ik mocht 2 tot 5 kilo afvallen, maar dat werden er 10... Dus nu moet er 2 cm van elke kant af (dus 4 cm!!!) Ik vind het op zich wel lachen.. Alleen moet ik 6 juni weer passen, een week voor de bruiloft..

13-06-2003
pi_10688996
Ik had nog even een vraagje.

Hebben/gaan alle reeds getrouwde mensen en alle soon-to-be-married mensen gebruik gemaakt/maken van een ringkussen en wat zijn jullie van plan daarna er mee te doen. Ik twijfel namelijk of ik nu wel of niet een ringkussen aan moet schaffen. Het staat uiteraard hartstikke leuk en lief maar die dingen kosten vanaf 18 euro en ik weet niet wat ik er daarna mee zou moeten doen?

maandag 26 mei 2003 @ 19:08:26 #86
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_10692761
Wij hebben hem door onze oma laten maken. Had zij ook een gevoel van bijdrage aan de bruiloft. We laten hem brengen door ons zusje.

Laten maken kost niks!

13-06-2003
  dinsdag 27 mei 2003 @ 19:49:26 #87
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10717299
Mijn (aanstaande) schoonmoeder heeft een ringkussen gemaakt in hart vorm, met dezelfde stof/kleuren als mijn vriendin in de jurk heeft...
En onze bruidsjonkertje komt dan met dit kussentje aanlopen (hopelijk).
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_10731750
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:05 schreef Little-Angel het volgende:
Ik had nog even een vraagje.

Hebben/gaan alle reeds getrouwde mensen en alle soon-to-be-married mensen gebruik gemaakt/maken van een ringkussen en wat zijn jullie van plan daarna er mee te doen.

Ja, gebruikt gemaakt van een ringkussen (Wit, vorm van een hartje), aangeboden gekregen door m'n schoonzusje. En uiteraard bewaard, we hebben echt alles bewaard en zijn zo nu en dan bezig de boel in te plakken, op te hangen etc. van alles wat we bewaard hebben (Alle kaarten gekregen bv van 'gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, gefeliciteerd emt de ondertrouw, trouwdag zelf tot welkom terug van jullie honeymoon).

Als je er de plek voor hebt, bewaren die handel, weggooien vind ik dan zonde.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 29 mei 2003 @ 09:39:54 #89
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10751704
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Als je er de plek voor hebt, bewaren die handel, weggooien vind ik dan zonde.
Weggooien is inderdaad zonde, er kleven zoveel herinneringen aan...
(waarschijnlijk komt het ergens diep in een kast te liggen, maar weggooien....)
pi_10771613
a.s. vrijdag is het zover... (6-6)
Ik hoop dat het lekker weer is!
Het is wel een raar idee hoor om te weten dat ik strax getrouwd ben...
  maandag 2 juni 2003 @ 13:48:33 #91
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10825550
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 13:46 schreef blablable het volgende:
Het weer zit er redelijk goed uit!
pi_10876421
Hoi allemaal, is het nog een beetje uit te houden met deze temperaturen? Ik heb gelukkig een eigen blower op mijn kantoor staan anders had ik al lang onder mijn bureau gelegen. Er kan geen enkel raam open in ons kantoorpand.

Ik ben net even in mijn pauze naar een kantoorboekhandel geweest en ben daar geslaagd voor een cadeau voor de getuigen. We hebben vier mooie pennen uitgezocht, welke gratis gegraveerd worden. Ik moet alleen nog even met de nagelstyliste bellen voor een afspraak en dan mag ik volgende week vrijdag mijn jurk passen, en de zaterdag erna ga ik naar de kapper en visagiste voor proefkapsel en make-up.

Nog maar 30 dagen te gaan en we zijn al best zenuwachtig. Ben zo bang dat er ook maar iets mis zal gaan. En hoe is het met de andere newly weds en soon-to-be-married stelletjes?

pi_10876676
En ook de nagelstyliste is geregeld. Ik was niet van plan om nep nagels te nemen maar sinds ik in het gips heb gelopen met mijn hand is er niet veel meer van over en erg broos. Dus gelukkig bestaan er nepnagels (alleen voor deze keer).
  woensdag 4 juni 2003 @ 19:50:12 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10887343
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 13:46 schreef blablable het volgende:
Het ziet er goed uit!
Niet te warm (23 graadjes heb ik vernomen) en droog. Komt helemaal goed. Hoe laat trouwen jullie?

* dutchie en het mannetje gaan ter ere van hun 1e trouwdag lekker terug naar het restaurant waar we het gevierd hebben.

Weet iemand nog een leuk kadootje om aan het mannetje te geven ter ere van die speciale gelegenheid?

FOK!fossiel woensdag 4 juni 2003 @ 21:52:36 #95
2628 Karin
pi_10890968
Is dat alweer een jaar geleden dutchie? *bek openvalt smiley*
Sjees hee dat gaat snel!

En sorry kan je niet helpen qua kado, ik weet nooit wat leuks.

pi_10897317
Blablable, heel veel plezier morgen!!
Maak er maar iets moois van!
pi_10898075
Blablable, alvast een hele mooie, gedenkwaardige dag gewenst morgen!
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:33:03 #98
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10903541
Nou, inmiddels liggen ze bij de meesten in de bus, en dus kan ik ook hier wel laten zien, hoe de trouwkaart eruit ziet:

En ik heet natuurlijk geen Mark.. , maar ik zag deze op een site van een uitgever...
  donderdag 5 juni 2003 @ 14:53:44 #99
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10905789
blablable, ik wens je een hele toffe dag toe morgen!
Geniet ervan.
Carpe Diem, Memento Mori
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:58:25 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10907767
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:52 schreef Karin het volgende:
Is dat alweer een jaar geleden dutchie? *bek openvalt smiley*
Sjees hee dat gaat snel!

En sorry kan je niet helpen qua kado, ik weet nooit wat leuks.

I know! Het gaat echt hard ja.
En nog steeds moet ik lachen als ik het heb over "mijn man".

Blablable, een hele fijne dag morgen. Geniet van ieder moment samen met je bruid en heel veel geluk samen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')