sinds mijn 14e ongeveer heb ik de rest laten doen met dat witte spul ipv amalgaan omdat het gewoon mooier staat, mochten die lelijke zilvere dingen er eens uit pleuren dan vervang ik die ook
Knuffie
quote:Klopt. Een vriendin van me die MS heeft vertelde me dat laatst. Het is dan ook bekend dat amalgaan een slechte invloed op MS kan hebben, hoewel ook dat weer door artsen wordt betwist. Zij heeft in ieder geval wel een toename van klachten sinds ze een paar amalgaanvullingen heeft gekregen, en laat ze deze week vervangen. Zeker weten of er een relatie bestaat, maar ze neemt liever het zekeren voor het onzekere....
Op 30 januari 2001 22:40 schreef fokje het volgende:
Ik heb begrepen dat in sommige landen amalgaamvulligen verboden zijn...(weet ik niet 100% zeker).
Op 01 februari 2001 21:25 schreef Taxman het volgende:
De 13e is het zover, en de 22e is de laatste/4e behandeling. Hoop dat mijn zenuwen iets minder gevoelig zijn dan die van jou Knuffie ;-)
Ik zal mijn ervaringen posten.
Downer, zet jezelf gewoon voor het blok en máák die afspraak. Dan ben je op redelijk korte termijn van die vervelende tandartsbehandelingen af. Hoe vervelend de overige gevolgen genoemd in dit topic ook mogen zijn, als het bij mij de klachten al iets verminderd ben ik al blij.
Downer, wat zijn jouw klachten eigenlijk? En geeft de drukte op je werk niet te denken, of is dat juist prettig voor je? Kun je niet een "goede" tandarts iets uit de buurt vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door Taxman op 04-02-2001 22:20]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |