quote:omdat als je je leven wil verneuken zelf moet doen en geen andere mee nemen
Op zaterdag 31 mei 2003 18:31 schreef RMW het volgende:
Wanneer komt er nog eens zo'n meet waarin we wat gaan proberen?
quote:Voor zo ver ik weet, is er nooit zo'n meet geweest. Er zijn wel ideetjes voor geweest, maar een echte meet is er nooit gekomen.
Op zaterdag 31 mei 2003 18:31 schreef RMW het volgende:
Wanneer komt er nog eens zo'n meet waarin we wat gaan proberen?
Als het aan mij ligt, komt die er ook nooit.
quote:daarna nog gedaan?
Op zondag 1 juni 2003 19:27 schreef GhC het volgende:
Toen ik klein was ongeveer 8 ofzo keek ik vaak naar Arthur C. Clark's Mysterious World de naam zegt het al het was een programma dat over paranormale gevallen ging.
Tijdens 1 van die afleveringen werd er uitgelegd hoe je Geesten kon oproepen met een Ouija bord ik en mn broer geloofde er geen reet van dus tekende we de layout van een Ouija bord op een A4-tje en pakte we een sleutelbosring(of hoe je zon ding ook noemt) en zeiden iets van we roepen de aardigste Geest van heel de wereld op ofzo. paar seconde daarna ging dat ring bewegen naar H en toen naar E ik dacht ondertussen dat mn broer dat deed maar hij keek mij echt aan van jij doet dit heh ik liet toen gelijk los toen heb ik een paar nachten niet geslapen
Willie - erg goed in slechte raad
quote:mja wil ik ook gaan doen
Op maandag 2 juni 2003 11:21 schreef williehewes het volgende:
Lord of Darkness, waar wacht je nou eigenlijk op? Je bent geinteresseerd in geesten, hebt er blijkbaar ook wel aanleg voor, dus waarom verdiep je je niet in verschillende manieren om met je in contact te komen? Daar heb je echt geen ouija bord voor nodig, dat kan ook met meditatie/hynose, spiegelmagie etc. Ga eens aan de slag!Willie - erg goed in slechte raad
Ik doe precies wat er staat, maar er gebeurt helemaal niks...
Niet dat ik had verwacht dat er iets gebeurde, maar ben wel benieuwd of er bij anderen wel iets gebeurde!
quote:Ja een paar keer zelfs met een paar vrienden,
Op zondag 1 juni 2003 20:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
daarna nog gedaan?
quote:misschien stond je er later meer voor open
Op maandag 2 juni 2003 20:17 schreef GhC het volgende:[..]
Ja een paar keer zelfs met een paar vrienden,
de eerste keer deed ie het niet paar jaar later deed ik het met een andere paar vrienden toen deed ie het wel was wel freaky
Ik ben zelf nogal sceptisch wat dit alles betreft, en zou het graag willen zien (niet zelf uitproberen, want of het nou echt is of niet -> geestelijke problemen ontstaan vrijwel altijd daarna).
Ouija heeft een groot 'nou en' gehalte voor mij. Je weet nooit zeker waarmee je praat en de informatie die je krijgt is daardoor nogal waardeloos. Wat HEB je eraan?
quote:Ligt er aan. als het vertroude mensen zijn en er positief mee omgaan wil het wel is leuk zijn, maar ikzelf raad het toch weer af
Op maandag 9 juni 2003 19:35 schreef spookie het volgende:
Brr ik ga echt niet met een groep meeten en enge dingen doen
quote:Als ik met jou zou afspreken is het gewoon voor de gezelligheid
Op maandag 9 juni 2003 23:26 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Ligt er aan. als het vertroude mensen zijn en er positief mee omgaan wil het wel is leuk zijn, maar ikzelf raad het toch weer af
puur omdat het te gevaarlijk is...
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:35 schreef spookie het volgende:
Brr ik ga echt niet met een groep meeten en enge dingen doen
quote:Waarom kijk jij boos aan
Op dinsdag 10 juni 2003 01:03 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
quote:was ni boos bedoeld maar droevig, omdat je zei ik ga niet met een groep enge mensen meeten
Op dinsdag 10 juni 2003 08:22 schreef spookie het volgende:[..]
Waarom kijk jij boos aan
quote:Een quijabord gebruiken met een glas ?
Op maandag 9 juni 2003 19:28 schreef jaapgvk het volgende:
Het leuke aan die 'geesten' is dat je ze niet kan vertrouwen, ze kunnen ook voor de gein zeggen dat je binnen 2 uur doodgaat om je gewoon een beetje bang te maken, maar ik zou zelf nooit zo'n vraag stellen.
Ik heb vrijdag voor het eerst geesten opgeroepen met een ouija bord. Was wel heel erg raar: eerst vroeg ik een keer of er iemand was... geen reactie. FF gewacht, toen vroeg ik het nog een keertje en toen begon het glas te bewegen naar de ja. Toen schrok ik enorm! fuck da ding werkt echt Ik vroeg hoe hij heette en er kwam FH uit (toen wist ik nog niet was het betekende maar het schijnt een vaak gebruikte afkorting van een voornaam te zijn 'FH de groot' e.d.) maat toen dacht ik er niet echt over na. Toen vroeg ik wanneer hij was gestorven 68 kwam er uit. ik vroeg of hij een goeie of een slechte was en het glas ging naar G-O-E-D .Ik vroeg hem of hij wist hoe ik aan een splinter in mijn vinger kwam (achteraf dom want dat wist ik zelf ook wel) en toen ging het glas naar nee... Opeens begon het glas weer te bewegen zonder dat ik iets gevraagd had, ik schrok, ik dacht dat hij me iets ging vertellen wat ik helemaal niet wilde weten. Het glas ging naar de letters S-T-I-L, ik dus ff stil ik fluisterde of hij er nog was en het glas ging naar ja, ik fluisterde was er was en het glas ging naar A-N-D-E-R-E. Ik vroeg of het een slechte was en het glas ging naar ja. Toen ging het glas naar S-T-O-P. Dus ik sloot af. Ik zat helemaal te shaken en ik wou naar mijn broer gaan om te vertellen was ik had meegemaakt toen ik tegen de deur van de kamer van mijn zusje een luid gekrab hoorde. Ik dacht dat het de kat was die op haar kamer moest zitten maar die is pas 7 weken en dit geluid klonk veel harden dan wat dat katje in staat achtte om voort te brengen. Maarja, toch naar beneden gegaan, mijn broer was niet op zijn kamer en toen ging ik maar terug naar mijn kamen. Toen hoorde ik weer het gekrab, ik zat nog helemaal in de ouija 'sfeer' en ik wou me niet laten kennen dus ik trok de duur open, maar er was helemaal niets, mijn zusje was op haar kamer en vroeg wat ik wou. Ik vroeg haar of ze het geluid had gehoord maar ze wist niet waar ik het over had, haar kat was niet op de kamer en ze had niets gehoord. Daarna heb ik er geen last meer van gehad maar het is toch wel freaky allemaal, een goede ervaring en ik ga het zeker nog een keertje doen, dan ga ik vragen stellen die ik zelf niet kan weten (nee niet wanneer ik sterf). Want ik wil wel weten of dit allemaal door mijn onderbewustzijn komt of dat er echt 'iets' is.
Mag ik vragen waarom ? Dat is namelijk niet gebruikelijk..
quote:wat moet je volgens jou dan wel gebruiken
Op dinsdag 10 juni 2003 09:59 schreef Mirage het volgende:[..]
Een quijabord gebruiken met een glas ?
Mag ik vragen waarom ? Dat is namelijk niet gebruikelijk..
quote:Quijabord en glaasje draaien zijn twee verschillende dingen.... ( waarom leest iedereen hier altijd overheen.. en waarom gaan mensen dingen doen terwijl ze niet eens weten wat het is/ hoe het heet ??
Op dinsdag 10 juni 2003 10:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
wat moet je volgens jou dan wel gebruiken
Voorbeeld Quijabord

Quijabord.. zie afbeelding boven.. werkt met een stukje hout...wijzer of planchet.
genoemd.
Hoort bij het bord ![]()
glaasje draaien heb ik geen voorbeeld pic van.. maar werkt met bijvoorbeeld kaartjes met Ja en Nee eletters van het alfabet en eventueel 0 tot 9 .
en ................ een glas ! ![]()
d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |