quote:Met die hamer van hem, kan je van die rare dingen in de grond staan, die je toegang blokeren
Op zaterdag 17 mei 2003 08:46 schreef funmaster het volgende:
Ik ben nu voor de 2de keer in Forsaken Fortress. Ik heb Phanthom Ganon al verslagen, maar waar moet ik nu heen?
quote:Dat heb ik ook gedaan, maar waar moet ik dan heen?
Op zaterdag 17 mei 2003 11:40 schreef HomerJ het volgende:[..]
Met die hamer van hem, kan je van die rare dingen in de grond staan, die je toegang blokeren
quote:Goede vraag
Op zaterdag 17 mei 2003 13:09 schreef Rahl het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Ganon en Ganondorf?<stenig me maar alst een domme vraag is>
quote:Ganondorf is de menselijk vorm, Ganon is het mensvarken. Hoe het precies zo kwam weet ik niet meer
Op zaterdag 17 mei 2003 13:09 schreef Rahl het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Ganon en Ganondorf?<stenig me maar alst een domme vraag is>
quote:denk eerste bevrijdingspoging
Op zaterdag 17 mei 2003 12:03 schreef funmaster het volgende:[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar waar moet ik dan heen?
quote:een mogelijk antwoord, scroll door als je het niet wilt lezen.
Op vrijdag 16 mei 2003 23:17 schreef speknek het volgende:[..]
Ik zag dat het ook nacht kan worden op dat eiland, dus de maan lijkt me ook een optie
quote:moet je maar eens naar de tekenfilm serie kijken van zelda.
Op zaterdag 17 mei 2003 14:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Ganondorf is de menselijk vorm, Ganon is het mensvarken. Hoe het precies zo kwam weet ik niet meer
quote:ik meende dat ganondorf de vorm was dat hij had voordat hij door ik meende de triforce of power werd veranderd in ganon
Op zaterdag 17 mei 2003 14:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Ganondorf is de menselijk vorm, Ganon is het mensvarken. Hoe het precies zo kwam weet ik niet meer
quote:Nee, dat is het ook niet. heb ik ook al geprobeert...
Op zaterdag 17 mei 2003 22:36 schreef mvt het volgende:[..]
een mogelijk antwoord, scroll door als je het niet wilt lezen.
.
.
.
.
.
.
.
Ik zag dat het ook nacht kan worden op dat eiland, dus de maan lijkt me ook een optie
quote:Niet, die moet je aanspreken.
Op zondag 18 mei 2003 00:49 schreef gieling.com het volgende:
vanaf waar moet je dat meisje fotograferen die zo'n kluis jat op (merchian island??)
quote:Je moet wel een vole maan hebben he? en de deluxe picto box
Op zondag 18 mei 2003 00:46 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, dan zegt ie zelfs dat het niet pale is. Veel paler dan de maan kan niet volgens mij, maar goed. Bij de zon zegt ie alleen dat het point of focus niet goed is. Wat ik ook probeer (inderdaad ook met wolk).
quote:Al eens geprobeerd met een KLEUREN fototoestel ?
Op zondag 18 mei 2003 00:46 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, dan zegt ie zelfs dat het niet pale is. Veel paler dan de maan kan niet volgens mij, maar goed. Bij de zon zegt ie alleen dat het point of focus niet goed is. Wat ik ook probeer (inderdaad ook met wolk).
quote:Afmaken wat je de eerste keer begonnen bent...
Op zondag 18 mei 2003 08:04 schreef funmaster het volgende:
NOGMAALS: Waar moet ik heen in Fortaker Fotress nadat ik Phantom Ganon heb verslagen en die dingen in de grond heb geslagen???
quote:Wat bedoel je?
Op zondag 18 mei 2003 09:23 schreef ChOas het volgende:[..]
Afmaken wat je de eerste keer begonnen bent...
quote:*ontspanningsoefening doet*
Op zondag 18 mei 2003 09:29 schreef funmaster het volgende:[..]
Wat bedoel je?
Okay, het gaat al weer...
Wat ging je de eerste keer op dat eiland doen ? ... En waarom ben je er nu weer terug ?
nog 1 verduidelijking:
GA JE ZUSJE REDDEN!!
quote:Dat weet ik ook wel hoor.
Op zondag 18 mei 2003 09:36 schreef ChOas het volgende:[..]
*ontspanningsoefening doet*
Okay, het gaat al weer...
Wat ging je de eerste keer op dat eiland doen ? ... En waarom ben je er nu weer terug ?
nog 1 verduidelijking:
GA JE ZUSJE REDDEN!!
Maar mijn vraag was: waar is je zusje eigenlijk? Ik heb al gamefaqs.com geraadpleegd, maar ik kom er niet uit....
quote:Heb je al op dezelfde plek als vorige keer gekeken ?
Op zondag 18 mei 2003 09:43 schreef funmaster het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel hoor.
Maar mijn vraag was: waar is je zusje eigenlijk? Ik heb al gamefaqs.com geraadpleegd, maar ik kom er niet uit....
quote:Je gaat dus gewoon weer verder waar je de vorige keer gebleven was... Het zusje redden. Ze zit nog steeds op dezelfde locatie alleen zal je nu wat vindingrijker moeten zijn omdat je niet meer op de bovenverdiepingen kan touwtje zwaaien. Je hebt dus ook inderdaad de hamer nodig om die maffe dingen de grond in te meppen.
Op zondag 18 mei 2003 09:43 schreef funmaster het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |