Hiero dus verder
quote:Oh dat kan er wel van af
Op woensdag 7 mei 2003 21:37 schreef chelloboy het volgende:Dat weet ik niet precies meer,dacht rond de 25 euro.
quote:PSV is met 3 hoofdletters
Op woensdag 7 mei 2003 21:47 schreef El_Catalan het volgende:
Força Cocu a Psv
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:48 schreef Zapper het volgende:[..]
PSV is met 3 hoofdletters
quote:Zou je dit keer misschien je eigen topic willen verpesten?
Op woensdag 7 mei 2003 21:51 schreef GerardVanAs het volgende:
ajax
quote:Wij zijn tenminste al veel verder in de topic reeks
Op woensdag 7 mei 2003 21:59 schreef Zapper het volgende:[..]
Zou je dit keer misschien je eigen topic willen verpesten?
ajax
quote:Krijgen we dit weer...
Op woensdag 7 mei 2003 22:34 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wij zijn tenminste al veel verder in de topic reeks
quote:Paar van die kutnerds die veel van computers afweten.. jonge laat me ni lache..
Op woensdag 7 mei 2003 22:34 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wij zijn tenminste al veel verder in de topic reeks
quote:en volgend jaar weer niet verder als 1e ronde CL net als de afgelopen 7 jaar
Op donderdag 8 mei 2003 16:30 schreef misterM het volgende:
niks drukmaken.. PSV gewoon kampioen !
quote:Boeit ons niet: wij kwalificeren ons toch wel voor die CL...
Op donderdag 8 mei 2003 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
en volgend jaar weer niet verder als 1e ronde CL net als de afgelopen 7 jaar
quote:Een PSV-er die lacht
Op donderdag 8 mei 2003 16:32 schreef misterM het volgende:[..]
Paar van die kutnerds die veel van computers afweten.. jonge laat me ni lache..
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:32 schreef misterM het volgende:[..]
Paar van die kutnerds die veel van computers afweten.. jonge laat me ni lache..
quote:Geen slecht idee;
Op vrijdag 9 mei 2003 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Effe aangepast...
quote:Voorspelbaar en nog niet eens grappig ook, optiefen Van As!
Op vrijdag 9 mei 2003 14:23 schreef GerardVanAs het volgende:Geen slecht idee;
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 15:30 schreef Zapper het volgende:
Voorspelbaar en nog niet eens grappig ook, optiefen Van As!
quote:Nu nog verbeterd; het shirt is zelfs bruikbaar in Europa
Op vrijdag 9 mei 2003 14:23 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Geen slecht idee;
Vanavond Excelsior mag geen probleem zijn, al speelt Excelsior vaak uit beter en kan het de punten natuurlijk erg goed gebruiken. Na vorige week, waar je zonder inzet en scherpte punten verspeelt, ben ik echter enigszins terughoudend. Vanavond is het gewoon...als we maar winnen
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 10-05-2003 12:56]
quote:Excelsior gaat er voor vanavond.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:49 schreef Bobu het volgende:
Zo, kaartje Feyenoord-uit is iig binnen. Als dit de kampioenswedstrijd geweest zou zijn, had het wel eens snel uitverkocht geweest kunnen zijn. Nu dit echter niet het geval is, blijven vele neppers thuis. Daarom maar hopen op puntverlies van Ajax morgen...dan kan het alsnog de kampioenswedstrijd wordenVanavond Excelsior mag geen probleem zijn, al speelt Excelsior vaak uit beter en kan het de punten natuurlijk erg goed gebruiken. Na vorige week, waar je zonder inzet en scherpte punten verspeelt, ben ik echter enigszins terughoudend. Vanavond is het gewoon...als we maar winnen
En wat betreft 18 mei, wij winnen gewoon weer!
Desnoods met penalties!
quote:Oja je denkt toch niet dat we zo spelen als vorige week,dan vreet ik me seizoenkaart op.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:57 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Excelsior gaat er voor vanavond.
En wat betreft 18 mei, wij winnen gewoon weer!
Desnoods met penalties!
quote:Zou goed kunnen, maar aan de andere kant kan het ook een herhaling worden van vorige week!
Op zaterdag 10 mei 2003 13:06 schreef chelloboy het volgende:Denk dat het wel eens een grote uitslag ga worden 6-0 ofzo.
quote:Chelloboy laat jij je eens uit over de basis-elf van vanavond.
Op zaterdag 10 mei 2003 13:06 schreef chelloboy het volgende:Oja je denkt toch niet dat we zo spelen als vorige week,dan vreet ik me seizoenkaart op.
quote:Zou wat zijn, weer 2 punten verspeeld vanavond, Ajax loopt dus weer 2 punten in morgen, de week daarna loopt Ajax weer 3 punten in en Feyenoord ook dus krijgen we PSV op plaats nummer 3
Op zaterdag 10 mei 2003 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Zou goed kunnen, maar aan de andere kant kan het ook een herhaling worden van vorige week!
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 13:19 schreef GerardVanAs het volgende:Zou wat zijn, weer 2 punten verspeeld vanavond, Ajax loopt dus weer 2 punten in morgen, de week daarna loopt Ajax weer 3 punten in en Feyenoord ook dus krijgen we PSV op plaats nummer 3
quote:Hoop doet leven
Op zaterdag 10 mei 2003 13:21 schreef Zapper het volgende:[..]
quote:Bruggink HOUDEN GUUS en Vennegoor maar weg
Op zaterdag 10 mei 2003 13:23 schreef Zapper het volgende:
Speciaal voor Boer Guus:
quote:Dan heeft het ook geen nut om moeite te doen!
Op maandag 12 mei 2003 18:46 schreef chelloboy het volgende:
Komende zondag geen huldiging PSV
Als de Eindhovense club PSV zondag kampioen wordt, wordt de voetbalploeg niet gehuldigd. Dat liet de gemeente Eindhoven maandag weten. Komende zondag kan PSV kampioen worden als de ploeg in Rotterdam van Feijenoord wint en Ajax gelijkspeelt of verliest van De Graafschap. Eindhoven wil PSV om organisatorische redenen pas op zondag 25 mei huldigen. Dat zou dan gebeuren na de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.
Gewoon Feyenoord laten winnen dus!
quote:Van mij mag Feyenooit natuurlijk 2e worden,maar wij moeten eigenlijk ook gewoon winnen van jullie,want ajaks die wint wel van de Graafschap thuis en dus volgende week wij thuis tegen Utrecht en daar moeten we dan van winnen om thuis met die schaal rond te gaan,want Groningen uit is niet zo leuk om daar kampioen te worden.
Op maandag 12 mei 2003 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dan heeft het ook geen nut om moeite te doen!
Gewoon Feyenoord laten winnen dus!
De zaakwaarnemer van Hiddink dreigt met een vertrek, er zou interesse zijn uit het buitenland:
1. Bayer Leverkusen
2. Engelse club
3. Spaanse club
4. "Iets" in het verre oosten
De reden voor de onrust is nog niet helemaal duidelijk al lijkt het allemaal te maken te hebben met een mogelijk vertrek van van Bommel en Kezman. Mochten zij verkocht worden zonder dat er adequate vervangers voor komen dan stapt Guus op. Blijven ze wel dan wil Hiddink eventueel wel blijven mits er het een en ander verandert.
Gaan we weer,steeds weer die Derksen
quote:Derksen moet voortaan eens gewoon zeggen wat ie weet en er niet een spectaculair iets van maken met wat onzin eromheen.
In het Eindhovens Dagblad ontkennen PSV manager Frank Arnesen en de zaakwaarnemer van Guus Hiddink dat er sprake is van een vertrek van de PSV coach. Johan Derksen startte die geruchten maandagavond in het programma Voetbal Insite. Een groot aantal clubs (waaronder concrete interesse van Bayer Leverkusen) zou geïnformeerd hebben naar de PSV coach, maar Hiddink gaf zelf aan geen interesse te hebben.
quote:Maar hij wil z'n bron nooit prijsgeven.
Op dinsdag 13 mei 2003 12:42 schreef Bobu het volgende:[..]
Derksen moet voortaan eens gewoon zeggen wat ie weet en er niet een spectaculair iets van maken met wat onzin eromheen.
Wanneer wordt PSV kampioen?
14% Tegen Feyenoord
32% Tegen FC Utrecht
11% Tegen FC Groningen
41% PSV wordt geen kampioen
15767 antwoorden
quote:I prefer this one
Op dinsdag 13 mei 2003 12:48 schreef amnesiac het volgende:
De poll @ vi.nlWanneer wordt PSV kampioen?
14% Tegen Feyenoord
32% Tegen FC Utrecht
11% Tegen FC Groningen
41% PSV wordt geen kampioen
15767 antwoorden
Volgens BN De Stem zijn de onderhandelingen van de afgelopen dagen tussen PSV en Chun-soo Lee opnieuw op niets uitgelopen. Lee wil een meerjarig contract afsluiten, maar PSV wil slechts een huurcontract met een optie tot koop aanbieden. Een derde Koreaan in Eindhovense dienst lijkt voorlopig dus van de baan te zijn.
quote:In navolging hierop meldt het PSV netwerk:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:18 schreef superjoden het volgende:
Al lange tijd is PSV bezig om de Zuid-Koreaanse aanvaller Chun-soo Lee aan te trekken, maar het heeft nog altijd geen concreet resultaat opgeleverd.Volgens BN De Stem zijn de onderhandelingen van de afgelopen dagen tussen PSV en Chun-soo Lee opnieuw op niets uitgelopen. Lee wil een meerjarig contract afsluiten, maar PSV wil slechts een huurcontract met een optie tot koop aanbieden. Een derde Koreaan in Eindhovense dienst lijkt voorlopig dus van de baan te zijn.
Roh: "Transfer Chun-soo Lee naar PSV aanstaande"
Bij terugkomst in Zuid-Korea verklaarde president Roh van marketinbureau Skycomm het bericht dat identiek in het Koreaanse Hankooki als in de regionale Brabantse dagbladen was verschenen over het mislukken van de transferonderhandelingen over Chun-soo Lee voor onzin. Volgens Roh is er geheel volgens de afspraken in het marketingcontract met PSV gesproken over een directe overgang van Chun-soo Lee (geen huurovereenkomst). In grote lijnen zouden beide partijen tot een akkoord gekomen zijn. Over het transferbedrag (de club van Lee zou 1,5 miljoen dollar vragen) zou volgens Roh nog geen overeenstemming zijn.
[update] Het interview is inmiddels gepubliceerd in Goodday. Roh sprak daarin o.a. over een overeengekomen bedrag van 500.000 US dollars voor Chun-soo Lee gedurende een contract-overeenkomst van drie jaar.
De directeur van PSV N.V., de heer A.A.F. Spooren, is de afgelopen dagen niet voor het verrichten van zijn werkzaamheden bij PSV beschikbaar geweest. Er loopt een justitieel onderzoek, in het kader waarvan hij is aangehouden.
PSV is bekend dat de achtergronden van het onderzoek geen enkel verband houden met PSV. Toch realiseren zowel PSV als de heer Spooren zich, dat het onder deze omstandigheden thans niet mogelijk is als directeur van PSV te functioneren.
Om die reden, in aanmerking nemend dat een dynamisch bedrijf als PSV dagelijks wordt geconfronteerd met zakelijke ontwikkelingen die om een adequate reactie vragen, heeft PSV tot haar spijt moeten besluiten dat de heer Spooren zijn werkzaamheden voor PSV voorlopig neerlegt.
Op dit moment is niet duidelijk, hoe deze situatie zich zal ontwikkelen. Wel heeft PSV meteen organisatorische maatregelen getroffen, mede vanwege het grote belang van een goede relatie met een groot aantal uiteenlopende groeperingen.
Anders dan dit persbericht worden door PSV geen mededelingen gedaan.
Naja.
Bruggink staat zondag weer in de basis!
Gaan jullie voor UEFA-Cup voetbal?
quote:Meteen zodra we uit de CL liggen
Op zondag 18 mei 2003 17:17 schreef Speed1971 het volgende:
Tis stil in Eindhoven en ook al een paar dagen in dit topic.Gaan jullie voor UEFA-Cup voetbal?
quote:Verkeerde topic Mitt
Op zondag 18 mei 2003 17:54 schreef mitt het volgende:
Waarom hield je rekening met een nederlaag Zapper
quote:Nee hoor..ik ga het Ajax-topic niet vervuilen met offtopic PSV geneuzel.Vandaar dat ik het hier vraag.
Op zondag 18 mei 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:[..]
Verkeerde topic Mitt
Ik had met alles rekening gehouden eigenlijk, dus met verlies, gelijkspel en overwinning.
Dat het een verlies is geworden, ach, ik lig er niet wakker om hoor vannacht.
Volgende week tegen Utrecht wordt alles rechtgezet.
Kezman knalt er nog ff wat goals in, misschien dat ajax nog de fout in gaat in ons mooie Twente (...)
Kortom, ik maak mij niet druk.
edit: ben ff weg nu, eten
quote:Zapper,kom jij toevallig uit Overijsel?
Op zondag 18 mei 2003 17:59 schreef Zapper het volgende:
Heel slim.Ik had met alles rekening gehouden eigenlijk, dus met verlies, gelijkspel en overwinning.
Dat het een verlies is geworden, ach, ik lig er niet wakker om hoor vannacht.
Volgende week tegen Utrecht wordt alles rechtgezet.
Kezman knalt er nog ff wat goals in, misschien dat ajax nog de fout in gaat in ons mooie Twente (...)
Kortom, ik maak mij niet druk.
quote:last post:
Op zondag 18 mei 2003 18:00 schreef DutchGooner het volgende:Zapper,kom jij toevallig uit Overijsel?
What gave it away
quote:PSV is niet interessant, vandaar...
Op zondag 18 mei 2003 17:17 schreef Speed1971 het volgende:
Tis stil in Eindhoven en ook al een paar dagen in dit topic.Gaan jullie voor UEFA-Cup voetbal?
Trillen de knietjes al een beetje?
.
quote:Nee maar ik ruik 'm wel
Op zondag 18 mei 2003 18:34 schreef keeper het volgende:
Voelen jullie die hete adem al?
quote:Als het jullie maar tot wankelen brengt.
Op zondag 18 mei 2003 18:37 schreef Zapper het volgende:[..]
Nee maar ik ruik 'm wel
quote:En als het dat niet doet?
Op zondag 18 mei 2003 18:41 schreef keeper het volgende:Als het jullie maar tot wankelen brengt.
.
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:43 schreef Zapper het volgende:
En als het dat niet doet?
Wij hebben Lee en gullie nie!
quote:Vandaag had ik Lee liever nie...
Op zondag 18 mei 2003 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik miste vandaag toch echt het:Wij hebben Lee en gullie nie!
Beetje grafstemming daar!
Guus kon zelfs mijn vriendelijke zwaaien niet waarderen!
quote:Guusje zwaait over 1 of 2 weken wel naar je terug
Op zondag 18 mei 2003 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij haalde op de terugweg de PSV bus nog in!Beetje grafstemming daar!
Guus kon zelfs mijn vriendelijke zwaaien niet waarderen!
quote:Ik kom wel ff naar Eindhoven, is dichtbij voor mij!
Op zondag 18 mei 2003 20:00 schreef Zapper het volgende:Guusje zwaait over 1 of 2 weken wel naar je terug
quote:Ik zou daar van maken
Op zondag 18 mei 2003 18:34 schreef keeper het volgende:
Voelen jullie die hete adem al?Trillen de knietjes al een beetje?
.
Voelen jullie de hete ADAM al?
quote:Wij zijn gewoon zupah
Op maandag 19 mei 2003 18:12 schreef Zapper het volgende:
Kan 1 van jullie niet een andere avatar nemen,
ten eerste omdat ie gewoon irritant is,
en ten tweede omdat jullie nu moeilijk te onderscheiden zijn
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:46 schreef GerardVanAs het volgende:Wij zijn gewoon bezopuh
quote:Jah ik leef nog GerardVanAS,en wat wil je nou dat ik zeg,dat we zenuwachtig worden hahaha nou dacht ut niet.
Op maandag 19 mei 2003 17:56 schreef GerardVanAs het volgende:
Leeft chelloyboy eigenlijk nog![]()
quote:Capslock!
Op maandag 19 mei 2003 20:37 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah ik leef nog GerardVanAS,en wat wil je nou dat ik zeg,dat we zenuwachtig worden hahaha nou dacht ut niet.
We worden gewoon kampioen hoor Zondag of anders volgende week Donderdag.MAAR KAMPIOEN WORDEN WE.
quote:Dat roepte je vorig jaar ook nog elke week
Op maandag 19 mei 2003 20:37 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah ik leef nog GerardVanAS,en wat wil je nou dat ik zeg,dat we zenuwachtig worden hahaha nou dacht ut niet.
We worden gewoon kampioen hoor Zondag of anders volgende week Donderdag.MAAR KAMPIOEN WORDEN WE.
quote:Sure, geef de scheids maar weer de schuld.
Op maandag 19 mei 2003 20:48 schreef chelloboy het volgende:
Het is wel klote dat als we Zondag kampioen worden er geen huldiging is maar pas op Hemelvaartsdag.
Wel op het veld met de schaal rond maar niet in de binnenstad.
Allemaal te danken aan die kut Jol.
Dit word gewoon een feestje vieren in het hoge Noorden
quote:Nou een beetje gelijk heeft hij wel als hij het over die kut Jol heeft. Ik vond dat feyenoord wel erg makkelijk 2 pingels kreeg. Zeker in een wedstrijd waar zoveel op het spel staat. En die De Nooijer had natuurlijk rood moeten krijgen.
Op maandag 19 mei 2003 20:50 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Sure, geef de scheids maar weer de schuld.
Dit word gewoon een feestje vieren in het hoge Noorden
Dus mijn conclusie is dan ook dat feyenoord wel verdiend heeft gewonnen maar dat de scheids feyenoord wel matste.
Popescu verklaarde dat de trainingen te zwaar waren geworden voor hem. "Het heeft geen zin geld te verdienen als je er niets voor terugdoet", aldus de Roemeen, die internationaal doorbrak bij PSV en vervolgens voor Barcelona, Tottenham Hotspur, Galatasaray en Hannover speelde. Met 'Barca' won hij in 1997 de beker voor bekerwinnaars, met Galatasaray in 2000 de UEFA-beker.
Bron: www.nu.nl
Ik denk, ik zet het hier neer, aangezien hij in het begin van de jaren 90 toch een belangrijke speler bij PSV was...
Dus dat wordt dan Maandag een snipperdag opnemen
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 18:12 schreef chelloboy het volgende:
Er komt toch een huldiging in Eindhoven na het duel tegen FC Utrecht indien PSV het kampioenschap zondag al binnen weet te slepen. 'Indien PSV zondag ondanks de kleine kans toch kampioen wordt, dan wil PSV het spontane karakter van het veroveren van het kampioenschap niet voorbij laten gaan en alsnog de tocht naar het stadhuis maken om de kampioenen daar te huldigen.Dus dat wordt dan Maandag een snipperdag opnemen
quote:Zeg, effe zomaar hoor... Roepte?
Op maandag 19 mei 2003 20:42 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Dat roepte je vorig jaar ook nog elke week
Enne, je ondertitel
quote:Jaja, riep
Op donderdag 22 mei 2003 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zeg, effe zomaar hoor... Roepte?
Enne, je ondertitel
wat is daar mis mee dan?
quote:Boschker moet er tenminste 3 doorlaten anders krijgt die geeneens een contract bij Ajax
Op donderdag 22 mei 2003 22:43 schreef chelloboy het volgende:
PSV pas 1 keer verloren thuis van Utrecht,dat was in 1980 2-3.
In totaal speelde PSV 32 thuisduels tegen de Utrechters. Er werden maar liefst 26 duels gewonnen, 5 gelijkgespeeld en slechts 1 ging er verloren.
Nu gewoon hopen dat Twente zijn plicht doet en een punt pakt tegen ajaks.
En Twente zijn plicht? Ajax z'n plicht bedoel je door te winnen
quote:here we go, again
Op donderdag 22 mei 2003 22:43 schreef chelloboy het volgende:
PSV pas 1 keer verloren thuis van Utrecht,dat was in 1980 2-3.
In totaal speelde PSV 32 thuisduels tegen de Utrechters. Er werden maar liefst 26 duels gewonnen, 5 gelijkgespeeld en slechts 1 ging er verloren.
Nu gewoon hopen dat Twente zijn plicht doet en een punt pakt tegen ajaks.
quote:Weinig kans.
Op zaterdag 24 mei 2003 16:25 schreef chelloboy het volgende:
Nog 24 uur wachten en we lopen met de kampioensschaal rond in het stadion.
Op zijn vroegst zal dat donderdag zijn maar zelfs die kans acht ik erg klein!
* Speed1971 verwacht dat hij donderdagavond op het Leidseplein staat!!!
quote:In je eentje.
Op zaterdag 24 mei 2003 17:07 schreef Speed1971 het volgende:* Speed1971 verwacht dat hij donderdagavond op het Leidseplein staat!!!
quote:Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:21 schreef Zapper het volgende:[..]
In je eentje.
Misschien te voorbarig maar......
.....GEFELICITEERD.....
Wel klote dat jullie eerst vanuit Groningen terug moeten naar EHVN voor het feest is.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 17:06 schreef Speed1971 het volgende:.....GEFELICITEERD.....
fijn dat je je signature ook weer hebt aangepast
quote:Was weer erg gezellig. Alvast een voorproefje voor donderdag
Op zondag 25 mei 2003 17:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Tsja, psv ook gefeliciteerd.Wel klote dat jullie eerst vanuit Groningen terug moeten naar EHVN voor het feest is.
LOOKING FORWARD 2 THURSDAY
AJAX zit niet zo goed in zn spitsen
En bij ajax zal ie nooit spelen hoor
quote:Eigenlijk mag dit niet in het PSV-topic. Mijn dunk van Spooren na zijn arrestatie was al gedaald tot ver onder het nulpunt, nu wordt ik helemaal misselijk van zijn acties. Gatver...
Ex-directeur PSV besmet met HIV***************************************
DEN BOSCH De voormalige directeur van
voetbalclub PSV die verdacht wordt van
ontucht met minderjarige jongens,is met
het aids-virus besmet.Een woordvoerster
van het Openbaar Ministerie heeft dit
bekendgemaakt.
Hoewel de 39-jarige F.S. wist dat hij
seropositief was,gebruikte hij geen
condooms bij de seksuele contacten met
de minderjarigen.
Justitie verdenkt S. nu niet alleen van
ontucht,maar ook van "poging tot zware
mishandeling met voorbedachten rade".In
verband met de justitiële verdenking
legde S. op 16 mei zijn functie bij PSV
neer.Sindsdien zit hij in voorarrest. *
[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 04-06-2003 15:22]
Die gast heeft niets meer met PSV te maken!
quote:edit: laat ik me maar niet verlagen tot dat niveau
Op woensdag 4 juni 2003 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet meer! Je moet nu niet raar opkijken als straks het halve D-elftal van PSV besmet is met HIV.
quote:kan toch dat ie zich aan pupillen vergreep of niet dan
Op woensdag 4 juni 2003 16:09 schreef Zapper het volgende:[..]
edit: laat ik me maar niet verlagen tot dat niveau
quote:Eigenlijk moest het niet hier, maar in Nieuws kom ik nooit en het heeft indirect toch met elkaar te maken...
Op woensdag 4 juni 2003 15:59 schreef Zapper het volgende:
Wat moet dit nou in dit topic DDDie gast heeft niets meer met PSV te maken!
quote:de commercieel directeur bij t bedrijf waar ik werk komt ook niet op elke afdelinge kijken hoor,
Op woensdag 4 juni 2003 16:16 schreef planethugo het volgende:kan toch dat ie zich aan pupillen vergreep of niet dan
quote:Inderdaad. In dat park waren minderjarige Marokkaantjes, bij PSV lopen d'r vast en zeker ook wel wat rond.
Op woensdag 4 juni 2003 16:16 schreef planethugo het volgende:[..]
kan toch dat ie zich aan pupillen vergreep of niet dan
quote:ook hierbij zou ik t niveau kunnen verlagen maar dat doe ik toch maar niet
Op woensdag 4 juni 2003 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Inderdaad. In dat park waren minderjarige Marokkaantjes, bij PSV lopen d'r vast en zeker ook wel wat rond.
quote:Fons hield er juist wel van, van een niveautje lager. C-pupillen of D-pupillen het maakte hem allemaal niets uit!
Op woensdag 4 juni 2003 16:24 schreef Zapper het volgende:[..]
ook hierbij zou ik t niveau kunnen verlagen maar dat doe ik toch maar niet
quote:Maar goed voor P$V dat het voetbalseizoen afgelopen is, lijtk me als P$V fan (of speler) geen pretje als je nu 1 of 2 maal weeks geconfronteerd zou worden met leuzen/spandoeken etc. hier over.
Op woensdag 4 juni 2003 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:Eigenlijk moest het niet hier, maar in Nieuws kom ik nooit en het heeft indirect toch met elkaar te maken...
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dit kan nog "leuk" worden, als straks "jeugd" talent Robben ook HIV heeft..... Dan weten we gelijk hoe het bij PSV het eraan toe gaat.
quote:smerige kut ajacied
Dit kan nog "leuk" worden, als straks "jeugd" talent Robben ook HIV heeft..... Dan weten we gelijk hoe het bij PSV het eraan toe gaat.
quote:Ik hoop werkelijk waar niet, dat dit het gemiddelde niveau van een ajax supporter is
quote:zal ik je dan maar alvast mijn schouder aanbieden?
Op woensdag 4 juni 2003 19:20 schreef appelsientje het volgende:Ik hoop werkelijk waar niet, dat dit het gemiddelde niveau van een ajax supporter is
quote:Cewl thnx
Op woensdag 4 juni 2003 19:22 schreef Zapper het volgende:[..]
zal ik je dan maar alvast mijn schouder aanbieden?
quote:Bij PSV is liefde de basis van alles
quote:oh kut dacht dat je een lekker wijf was
Op woensdag 4 juni 2003 19:24 schreef appelsientje het volgende:Cewl thnx
![]()
Tja dat hebben psv supporters wel voor elkaar over
quote:Tering wat zijn we weer lekker naief, bij PSV reageren ze precies hetzelde als dit bij Ajax zou gebeuren. Sterker nog, over Kluivert hadden jullie ook genoeg gore grapjes!
Op woensdag 4 juni 2003 19:18 schreef Partygurl het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Nee sorry, ben maar gewoon een man.
Op woensdag 4 juni 2003 19:26 schreef Zapper het volgende:[..]
oh kut dacht dat je een lekker wijf was
w'rom denkt iedereen dat ik een vrouw ben
ontopic, heb nu al weer zin in het volgende sezioen, probeer nu toch wat vaker naar de wedstrijden te gaan
quote:De discussie kan inderdaad verder uitgediept worden in
Op woensdag 4 juni 2003 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Eigenlijk moest het niet hier, maar in Nieuws kom ik nooit en het heeft indirect toch met elkaar te maken...
(overigens ook nog leuk een stukje over Vuns Spooren voordat-ie betrapt was PSV straks groter dan Ajax & Feyenoord? )
quote:Ik kan nu heel flauwe grappen gaan maken
Op woensdag 4 juni 2003 19:26 schreef Zapper het volgende:[..]
oh kut dacht dat je een lekker wijf was
quote:dat is toch ook de reden dat die directeur ontslagen is
Op woensdag 4 juni 2003 19:26 schreef amnesiac het volgende:[..]
Bij PSV is liefde de basis van alles
quote:doe maar
Op woensdag 4 juni 2003 19:39 schreef Doc het volgende:Ik kan nu heel flauwe grappen gaan maken
quote:Hij stopte teveel liefde in zijn werk
Op woensdag 4 juni 2003 19:48 schreef robinvdt het volgende:[..]
dat is toch ook de reden dat die directeur ontslagen is
quote:jij woont in Vroomshoop.
Op woensdag 4 juni 2003 20:00 schreef amnesiac het volgende:Hij stopte teveel liefde in zijn werk
quote:Nu weet ik dat ook wel weer
Op woensdag 4 juni 2003 20:02 schreef Zapper het volgende:[..]
jij woont in Vroomshoop.
quote:aftaaien dan
Op woensdag 4 juni 2003 20:03 schreef amnesiac het volgende:Nu weet ik dat ook wel weer
quote:Het zou me niks verbazen als het halve E-elftal inmiddels besmet is!
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:56 schreef chelloboy het volgende:
Wat Spooren heeft gedaan heeft HELEMAAL NIETS ( in Amsterdam ) te maken met PSV,dus in deze topic gewoon verder praten over PSV jah.
quote:Je hebt de C D en E inmiddels gehad. Het wachten is op de F. En laat ik je daarbij ook meteen feliciteren met de zojuist gewonnen originaliteitsprijs.
Op woensdag 4 juni 2003 20:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het zou me niks verbazen als het halve E-elftal inmiddels besmet is!
quote:mag ik niet, ik ben mod
Op woensdag 4 juni 2003 19:52 schreef Zapper het volgende:[..]
doe maar
quote:PSV-fans spooren niet!
Wat Spooren heeft gedaan heeft HELEMAAL NIETS ( in Amsterdam ) te maken met PSV,dus in deze topic gewoon verder praten over PSV jah.
quote:Heb je daar bewijzen voor dat het niets met PSV te maken had?
quote:Heb jij bewijzen dat t wel iets met psv te maken heeft
Op donderdag 5 juni 2003 15:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Heb je daar bewijzen voor dat het niets met PSV te maken had?
quote:Da's de bewijslast omdraaien! Zo werkt dat niet he!
Op donderdag 5 juni 2003 15:11 schreef Partygurl het volgende:[..]
Heb jij bewijzen dat t wel iets met psv te maken heeft
Bij Ome Fons in de kelder....
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Da's de bewijslast omdraaien! Zo werkt dat niet he!
quote:Ook best!
Op donderdag 5 juni 2003 15:12 schreef Partygurl het volgende:[..]
![]()
Ik denk dat kezman en Mark nog wel 1 jaartje blijven (tenminste dat hoop ik) Lijkt me een goed plan om Coccu weer terug te hebben.
ik zal dan zo zeggen, kom maar op met die beker
quote:ik neem aan dat je de Amstel Cup bedoelt?
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed we waren bij PSV geblevenIk denk dat kezman en Mark nog wel 1 jaartje blijven (tenminste dat hoop ik) Lijkt me een goed plan om Coccu weer terug te hebben.
ik zal dan zo zeggen, kom maar op met die beker
En wie de jeugd heeft,heeft de toekomst.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:23 schreef chelloboy het volgende:
De A1 van PSV is er in geslaagd de zevende editie van het jeugdtoernooi in Rotterdam op haar naam te schrijven. De jonge Eindhovenaren wonnen in de finale met 2-1 van het Franse Paris Saint Germain.
Daniel Velasco bracht, met een benutte strafschop, PSV op 1-0 en zijn doelpuntentotaal op vier. Lang kon PSV er niet van genieten, want zeven minuten later bereikte Haddad met een splijtende pass zijn ploeggenoot Mirza. Vrij voor doelman Thijssen liet die dit buitenkansje niet onbenut en bracht de Fransen langszij. PSV moest daarna tot de laatste minuten wachten voordat de overwinning een feit was. Kristof Goessens scoorde in de 58e minuut de bevrijdende treffer.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
netjes terugzwaait...
quote:ajax dus
quote:Haha, grappig dat een PSV-er dat zegt! Alsof die jongens bij PSV ooit een kans krijgen!!
De A1 van PSV is er in geslaagd de zevende editie van het jeugdtoernooi in Rotterdam op haar naam te schrijven. De jonge Eindhovenaren wonnen in de finale met 2-1 van het Franse Paris Saint Germain.
Daniel Velasco bracht, met een benutte strafschop, PSV op 1-0 en zijn doelpuntentotaal op vier. Lang kon PSV er niet van genieten, want zeven minuten later bereikte Haddad met een splijtende pass zijn ploeggenoot Mirza. Vrij voor doelman Thijssen liet die dit buitenkansje niet onbenut en bracht de Fransen langszij. PSV moest daarna tot de laatste minuten wachten voordat de overwinning een feit was. Kristof Goessens scoorde in de 58e minuut de bevrijdende treffer.
Als je ze eens wilt zien spelen in het echt dan zou ik maar een seizoenskaart van Eindhoven of Geldrop aanschaffen!
quote:Ene aan PSV gelinkte Fons S te E. dacht ook zoiets
--knip--En wie de jeugd heeft,heeft de toekomst.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:53 schreef hoppe het volgende:[..]
Ene aan PSV gelinkte Fons S te E. dacht ook zoiets
Hij heeft er inderdaad de bladen mee gehaald...
quote:geldrop
Op dinsdag 10 juni 2003 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Haha, grappig dat een PSV-er dat zegt! Alsof die jongens bij PSV ooit een kans krijgen!!
Als je ze eens wilt zien spelen in het echt dan zou ik maar een seizoenskaart van Eindhoven of Geldrop aanschaffen!
quote:Stick to the topic en haal er niet iemand bij die toevallig in het bestuur van PSV heeft gezeten....
Op dinsdag 10 juni 2003 16:53 schreef hoppe het volgende:[..]
Ene aan PSV gelinkte Fons S te E. dacht ook zoiets
Hij heeft er inderdaad de bladen mee gehaald...
quote:En wat wil je hiermee zeggen???
Op zondag 15 juni 2003 12:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Toevallig??? Man die kerel (Fons S.) zou meneer Harry opvolgen! Hij was niet zomaar iemand daar, maar hij was op weg een belangrijke pion te worden. Dus hij heeft alles met PSV van doen (de hoeken in het stadion dichtmaken van zijn initiatief naar ik meen).
quote:Leef er maar mee
Op zondag 15 juni 2003 17:36 schreef Zapper het volgende:
Inderdaad kan dat gezeik over Spooren en die oh-zo grappige opmerkingen stoppen??
Als er weer een schandaaltje oid bij Ajax is zie ik de PSV-ers ook altijd vooraan staan met grappige opmerkingen
Het hoort er allemaal bij
Fons zag het al helemaal zitten. Beetje jonge jongens "scouten".
quote:Goed nieuws dus
Trainer Hiddink blijft bij PSVEINDHOVEN - De succesvolle trainer Guus Hiddink blijft volgend voetbalseizoen zeker bij PSV in Eindhoven werken. Dat heeft hij persoonlijk beloofd aan voorzitter Harry van Raaij.
Hiddink belde zelf Van Raaij met de mededeling dat hij de knoop had doorgehakt. Daarmee wil de trainer maken aan alle speculaties.
De naam van Hiddink werd regelmatig in verband gebracht met de Spaanse voetbalclub FC Barcelona
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:46 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ajax dus
quote:van die kleine jeugdcrimineeltjes uit de Bijlmer, ik zou er ook blij mee zijn
Op woensdag 18 juni 2003 19:33 schreef HomerJ het volgende:
quote:Bij PSV weten ze daar wel raad me
Op woensdag 18 juni 2003 20:30 schreef Zapper het volgende:[..]
van die kleine jeugdcrimineeltjes uit de Bijlmer, ik zou er ook blij mee zijn
quote:t wordt tijd dat jij permanent uit dit topic OPROT
Op woensdag 18 juni 2003 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Bij PSV weten ze daar wel raad me
quote:Niet eens zo'n slecht idee, voor je het weet heb je een of andere enge ziekte met al die psv-ers in de buurt
Op woensdag 18 juni 2003 20:39 schreef Zapper het volgende:[..]
t wordt tijd dat jij permanent uit dit topic OPROT
Nou, om jou een plezier te doen zal ik wat vaker in dit topic komen!
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Niet eens zo'n slecht idee, voor je het weet heb je een of andere enge ziekte met al die psv-ers in de buurt
Nou, om jou een plezier te doen zal ik wat vaker in dit topic komen!
quote:oh ajacieden lachen dus om domme opmerkingen van elkaar, weer wat geleerd.
Op woensdag 18 juni 2003 20:52 schreef amnesiac het volgende:
quote:wat slim ben jij
Op woensdag 18 juni 2003 20:54 schreef Zapper het volgende:[..]
oh ajacieden lachen dus om domme opmerkingen van elkaar, weer wat geleerd.
quote:Almelo staat ver boven Vroomshoop qua intelligentie
Op woensdag 18 juni 2003 20:56 schreef amnesiac het volgende:wat slim ben jij
quote:*proest*
Op woensdag 18 juni 2003 20:57 schreef Zapper het volgende:[..]
Almelo staat ver boven Vroomshoop qua intelligentie
quote:ook qua cynisme trouwens
Op woensdag 18 juni 2003 20:57 schreef amnesiac het volgende:*proest*
quote:Ben niet eens voor Ajax, weet iedereen hier wel volgens mij! Toch maar wat vaker echt iets proberen te leren in plaats van in het park rond te hangen!
Op woensdag 18 juni 2003 20:54 schreef Zapper het volgende:[..]
oh ajacieden lachen dus om domme opmerkingen van elkaar, weer wat geleerd.
quote:Je hebt wel de "humor" en hersens van een ajacied ...
Op woensdag 18 juni 2003 20:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Ben niet eens voor Ajax, weet iedereen hier wel volgens mij! Toch maar wat vaker echt iets proberen te leren in plaats van in het park rond te hangen!
quote:Jij hopelijk niet de "hobby" van 'n PSV-er...
Op woensdag 18 juni 2003 21:00 schreef Zapper het volgende:[..]
Je hebt wel de "humor" en hersens van een ajacied ...
quote:Hmm, dit slaat werkelijk nergens meer op.
Op woensdag 18 juni 2003 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Jij hopelijk niet de "hobby" van 'n PSV-er...
quote:ow dacht dat ie van jou was. Ja hij zal vast wel werken maar ik heb iets tegen wmv's,
Op zaterdag 21 juni 2003 17:26 schreef Bobu het volgende:
It ain't mine, maar rechtse muisknop en opslaan en dan werkt ie toch gewoon??? Of is er een ander probleem?
quote:vergeet niet dat jullie in eindhoven met het vertrek van ramzi en gakhokidze twee belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt
Op zaterdag 12 juli 2003 00:01 schreef chelloboy het volgende:
Als het zo doorgaat met de spelersverkoop bij ajaks en feyenooit is PSV in Maart alweer Landskampioen.
quote:En Bruggink vertrekt ook......
Op zaterdag 12 juli 2003 00:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
vergeet niet dat jullie in eindhoven met het vertrek van ramzi en gakhokidze twee belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt
quote:Hahaha Ja CAZZO nou moeten onze afdankertjes jouw cluppie weer aan het voetballen brengen.
Op zaterdag 12 juli 2003 00:19 schreef CAZZO het volgende:[..]
vergeet niet dat jullie in eindhoven met het vertrek van ramzi en gakhokidze twee belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt
quote:ja populaire club daar in Eindhoven
Op zaterdag 12 juli 2003 00:50 schreef twi het volgende:
[Centraal] PSV Topic deel 2
![]()
![]()
quote:in eindhoven wel
Op zaterdag 12 juli 2003 00:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ja populaire club daar in Eindhoven
Snelheid is een van de kenmerken van de Koreaan. De 1m81 lange Koreaan loopt de 100 meter onder de 11 seconde. Een jaar geleden was Manchester United in de markt voor Cho. De Britse club zou echter geeist hebben dat Cho de Britse nationaliteit aannam om geen problemen te krijgen in Engeland. Daarop zou een overgang naar de jeugdopleiding van de Engelse kampioen destijds gestrand zijn.
Nog sneller dan Rommedahl
quote:Nee joh gek, ze zijn gewoon ingehuurd, net zoals bij het WK. Alleen de schmink was blijkbaar op, of het vlaggetje van PSV is te moeilijk op een wang te tekenen.
Op zondag 13 juli 2003 10:41 schreef Eilanden het volgende:
Ze staan daar zo enthousiast met Philips te zwaaien, misschien zijn het wel de lokale Philips werknemers?
quote:Ze hebben alleen minder vakantie dan denk ik.. Gemiddeld 2 weken vakantie per jaar voor de Koreaan.
Op zondag 13 juli 2003 10:41 schreef Eilanden het volgende:
Ze staan daar zo enthousiast met Philips te zwaaien, misschien zijn het wel de lokale Philips werknemers?
quote:zie edwin van ankeren
Op zaterdag 12 juli 2003 19:18 schreef methodmich het volgende:
Snel, maar daar heb je weinig aan als ie niets met de bal kan.
quote:Precies. Of Rommedahl. Die zou met een beetje techniek ook een dubbel zo hoog rendement kunnen hebben.
Op zondag 13 juli 2003 12:45 schreef CAZZO het volgende:[..]
zie edwin van ankeren
liep de 100 meter ook in 10.8
De wedstrijd is enigszins te volgen via: mms://special.ktcdn.com/H_2tv
quote:Fijn, naar 22 Koreanen in slow-mo kijken.
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Bobu het volgende:
PSV speelt op dit moment zijn eerste oefenwedstrijd tegen het Koreaans Olympisch elftal. Deze wedstrijd maakt nog geen onderdeel uit van de World Peace Cup.De wedstrijd is enigszins te volgen via: mms://special.ktcdn.com/H_2tv
Ik dacht trouwens dat jij naar elke PSV-wedstrijd ging Bobu?
quote:Korea zat er financieel gezien net ff niet in
Op maandag 14 juli 2003 12:18 schreef twi het volgende:[..]
Fijn, naar 22 Koreanen in slow-mo kijken.
Ik dacht trouwens dat jij naar elke PSV-wedstrijd ging Bobu?
![]()
quote:Ik heb best redelijk beeld...
Op maandag 14 juli 2003 12:21 schreef Bobu het volgende:[..]
Korea zat er financieel gezien net ff niet in
Overigens laat ik ook de reeks wedstrijden in Londen aan me voorbij gaan. Als het echte werk begint ben ik er weer bij.
Maar waarom spelen ze niet in de nieuwe (lelijke) uitshirts?
Ik zie trouwens dat ook jonegling Takak en proefspeler Cho spelen. verder heb ik alleen Bommel, Robben en vennegoor gezien.
quote:Dit schijnen de "nieuwe" internationale uitshirts te zijn.
Op maandag 14 juli 2003 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik heb best redelijk beeld...
Maar waarom spelen ze niet in de nieuwe (lelijke) uitshirts?
1-1 Kezman...na schitterende actie Leandro
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 14-07-2003 13:28]
quote:Gemist...
Op maandag 14 juli 2003 13:19 schreef Bobu het volgende:1-1 Kezman...na schitterende actie Leandro
En 30 seconden later is het alweer 2-2 door een goal van (wie anders) Kezman Typische Kezman-goal...1-op-1 met de keeper, eerst tegen de keeper opschieten om vervolgens na het loslaten van de keeper binnen te tikken.
2-2 Eindstand
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 14-07-2003 13:58]
quote:Je bedoelt, 2 1000% kansen nodig hebben om een goal te maken?
Op maandag 14 juli 2003 13:45 schreef Bobu het volgende:
2-1 Korea...schitterend afstandsschotEn 30 seconden later is het alweer 2-2 door een goal van (wie anders) Kezman
Typische Kezman-goal...1-op-1 met de keeper, eerst tegen de keeper opschieten om vervolgens na het loslaten van de keeper binnen te tikken.
2-2 Eindstand
quote:Maar hij maakt ze wel!
Op maandag 14 juli 2003 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Je bedoelt, 2 1000% kansen nodig hebben om een goal te maken?
quote:net zoals die andere 35 van de competitie vorig jaar?
Op maandag 14 juli 2003 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Je bedoelt, 2 1000% kansen nodig hebben om een goal te maken?
quote:Pic!?
Op maandag 14 juli 2003 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het nieuwe uitshirt is lelijkNormaal koop ik alle uitshirst meteen... Maar deze koop ik dus niet...
quote:ik vind ze ook afgrijselijk
Op maandag 14 juli 2003 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het nieuwe uitshirt is lelijkNormaal koop ik alle uitshirst meteen... Maar deze koop ik dus niet...
*proest*
11 keepers in het veld of wa?
quote:Dit systeem vind ik bes tok, fan vriendelijk zeg maar, om het jaar een nieuw thuis shirt, of een nieuw uitshirt. Kan je elk jaar een nieuw shirt kopen en heb je ze allemaal, uit EN thuis
Op maandag 14 juli 2003 19:54 schreef Bobu het volgende:
Hij is nog te doen al was het blauwe natuurlijk vele malen mooier. Dat we nog geen nieuw thuisshirt hebben is vele malen erger. Overigens schaf ik nooit shirts aan. Veel te duur, geld bewaar ik lekker voor het bezoeken van wedstrijden.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:53 schreef methodmich het volgende:
Grijzig, met zwarte rouwrandjes.. Past prima bij PSV. Ook een beetje een grijze club, in vergelijking met Ajax en Feyenoord.
quote:Inderdaad, club bij houden kost je toch al klauwen vol geld!
Op maandag 14 juli 2003 19:54 schreef Bobu het volgende:
Overigens schaf ik nooit shirts aan. Veel te duur, geld bewaar ik lekker voor het bezoeken van wedstrijden.
quote:In 2002 bij de voor het eerst gehouden supportersavond met de hoge heren van PSV was één van de kritiekpunten het dramatische nieuwe (nu het huidige) shirt. Van Raaij kon zich hier in vinden en wist ons toen te vertellen dat met dit shirt wsl maar 1 jaar gespeeld zou worden. Uiteindelijk is dit dus toch 2 jaar geworden. Dat er misschien dus nu ook al een nieuw thuisshirt zou komen had dus (vrijwel) niks te maken met financiën maar met de wensen van de supporters.
Op maandag 14 juli 2003 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dit systeem vind ik bes tok, fan vriendelijk zeg maar, om het jaar een nieuw thuis shirt, of een nieuw uitshirt. Kan je elk jaar een nieuw shirt kopen en heb je ze allemaal, uit EN thuis
[..]
quote:Bron: http://www.psvzuipsite.nl/
Thuistenue
Een supporter van het PSV Netwerk haalde de grote ontevredenheid over het nieuwe thuisshirt aan. En vroeg wat Van Raaij eigenlijk van het nieuwe shirt. Uit zijn omslachtige bewoordingen was op te maken dat ook hij geen voorstanders van het nieuwe shirt is. Van Raaij deelde de aanwezige mee dat hij met Nike in gesprek zal gaan om volgend seizoen een nieuw shirt uit te brengen. De keuze van het shirt wordt bepaald door de selectie, maar zou ook in samenspraak met supporters moeten gaan. Als voorbeeld werd nogmaals Feyenoord aangehaald. Daar kunnen supporters via het internet een keuze uit een aantal ontwerpen maken. Het meest favoriete shirt wordt dan automatisch het nieuwe shirt.
quote:niet zo zeuren, het thuis-shirt van de laatste jaren is schitterend
Op maandag 14 juli 2003 21:07 schreef twi het volgende:
Het PSV-shirt heeft al jaren een nietzeggend uiterlijk. Ik kan me ook eigenlijk geen shirt van PSV bedenken dat ik wel (op zijn minst) aardig vond, met als triest dieptepunt het shirt ten tijde van Ronaldo's verblijf daar bij de lampies.
quote:Nike
Op maandag 14 juli 2003 21:47 schreef Zapper het volgende:[..]
niet zo zeuren, het thuis-shirt van de laatste jaren is schitterend
Al moet ik zeggen dat Ajax nooit van Umbro af had mogen stappen, maar da's voor een ander topic...
en trouwens vind ik ook dat Adidas het shirt van Ajax echt wel ff mooier maakt dan Umbro hoor
eigenlijk zou PSV voor Puma moeten gaan
quote:dat vind ik ook
Op dinsdag 15 juli 2003 09:37 schreef Buijssen het volgende:
en trouwens vind ik ook dat Adidas het shirt van Ajax echt wel ff mooier maakt dan Umbro hoor
Waarom post ik dit in een PSV topic?
Nike als kleding sponsor van PSV is dus niet meer als terecht imho
Tis alleen dat ik het grijze uitshirt niet zo mooi vind. Maar dat is voor het eerst sinds dat Nike sponsor is, dus dat is niet zo erg
quote:Adidas shirts van 2 seizoenen terug zijn de beste ooit gemaakt,voor het ClimaCool gebeuren zeg maar.
Op dinsdag 15 juli 2003 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nike maakt zoveel lekkerdere shirts dan enig ander merk... Die dry fit techniek is ideaal !Nike als kleding sponsor van PSV is dus niet meer als terecht imho
Tis alleen dat ik het grijze uitshirt niet zo mooi vind. Maar dat is voor het eerst sinds dat Nike sponsor is, dus dat is niet zo erg
Nike sucks
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Shirts zijn lelijk geworden vind ik...
quote:Pffffffff 1 pagina psv geleuter is al meer dan genoeg voor vandaag hoor!
Op dinsdag 15 juli 2003 15:11 schreef methodmich het volgende:
Zie vorige pagina, past goed bij PSV.
quote:Bedankt dat je het nog even herhaalt. Ik had er al bijna overheen gelezen.
Op dinsdag 15 juli 2003 15:11 schreef methodmich het volgende:
Zie vorige pagina, past goed bij PSV.
http://www.tbc.co.kr/
Klik op OnAir.
Het beeld is redelijk
quote:Koel, zou het net zo smullen worden als Feyenoord - Nurnberg?
Op woensdag 16 juli 2003 12:18 schreef CoteDo het volgende:
PSV - 1860 Munchen is live te volgen. ( 0-1 na een kwartier)http://www.tbc.co.kr/
Klik op OnAir.Het beeld is redelijk
quote:dat was pas echt
Op woensdag 16 juli 2003 12:30 schreef twi het volgende:[..]
Koel, zou het net zo smullen worden als Feyenoord - Nurnberg?
quote:Gaaf, hoe kom je aan die link(denk niet met googelen?)
Op woensdag 16 juli 2003 12:18 schreef CoteDo het volgende:
PSV - 1860 Munchen is live te volgen. ( 0-1 na een kwartier)http://www.tbc.co.kr/
Klik op OnAir.Het beeld is redelijk
quote:In het forum van psv.netwerk.to stond de link.
Op woensdag 16 juli 2003 13:18 schreef kezmania het volgende:[..]
Gaaf, hoe kom je aan die link(denk niet met googelen?)
Het is nu 1-1 door een mooie actie van Leandro en even mooi afgemaakt door Park.
(kezmania was sneller )
Verslag PSV Netwerk:
quote:Schijnen m.n. de 2e helft gewoon goed gevoetbald te hebben
In het Zuid-Koreaanse Busan heeft PSV haar eerste wedstrijd om de World King Peace Cup, tegen 1860 Munchen, in winst omgezet. De Eindhovenaren wonnen met 2-4. Bij de andere wedstrijd in dezelfde poule, LA Galaxy-Nacional werd het 0-0.PSV kwam moeilijk uit de startblokken en keek daardoor al vrij snel tegen een 1-0 achterstand aan. Schroth benutte een vrije trap van 20 meter afstand. De Eindhovenaren herpakten zich daarna goed en kregen het betere van het spel.
Het veldoverwicht resulteerde gedurende de eerste helft in een aantal grote kansen van onder andere Park, Leandro en Vennegoor. De bal wilde er echter nog niet in, ondanks de aanmoedigingen vanaf de tribune van grote aantallen Koreanen in PSV-shirts. Ook hangt er een groot "Welcome to Busan - Guus Hiddink" spandoek over de volle breedte van een tribune.
PSV startte de tweede helft met Van der Schaaf en Kezman voor Bogelund en Vennegoor. De Duitsers begonnen de tweede helft met een enorme kans op 2-0, waarna Kezman een goede kans op 1-1 kreeg. Beide stuitten op de keeper. Park tekende niet veel later echter wel voor de 1-1, door de doelman knap te omspelen op een prachtige pass van Leandro.
Kezman dacht vervolgens meteen PSV's tweede te maken; hij werd echter afgevlagd voor vermeend buitenspel. Even later faalde hij nog eens oog in oog met de doelman, maar de derde kans was wel raak: 1-2. De ploeg uit Duitsland had ondertussen weinig in te brengen. "Eindhoven ist über die Außen verdammt gut besetzt, mit sehr schnellen und technisch guten Leuten", schreef de eigen site.
Kezman bleef ondertussen veruit de gevaarlijkste man van het veld. Hij mistte nog eenmaal van korte afstand en ook wederom werd een goal niet geteld wegens buitenspel. De Duitsers hadden echter wederom maar één vrije trap nodig om het weer gelijk te maken: 2-2 door de net in het veld gekomen Kioyo.
PSV liet zich niet op de kop zitten en zocht direct weer de aanval. Tot grote vreugde van publiek en TV-commentatoren zette André Ooijer vervolgens vlak voor het doel zijn voet tegen de bal, om de winnende 2-3 te scoren. Robben mocht drie minuten in blessuretijd de 2-4 zelfs nog aantekenen, op aangeven van een niet-zelfzuchtige Kezman.
De 2-4 overwinning betekent een uitstekende uitgangspositie voor de tweede poulewedstrijd, overmorgen tegen Nacional. Zeker omdat de andere wedstrijd, LA Galaxy-Nacional op een 0-0 gelijkspel bleef steken.
Opstellingen:
1860 Munchen: Lenz, Görlitz, Hoffmann, Costa, Saarinen, Schwarz ('79 Kioyo), Cerny ('61 Wiesinger), Tyce ('46 Weissenberger), Shao ('69 Lehmann), Lauth ('66 Pürk), Schroth.
PSV: Van Dijk, Bogelund ('46 v/d Schaaf), Ooijer, Colin, Lee, Park ('92 Hoogstrate), Van Bommel, Vogel ('60 Lucius), Robben, Leandro ('60 Rommedahl), Vennegoor of Hesselink ('46 Kezman).
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:20 schreef Bobu het volgende:en een speler als Leandro zich wat meer kan laten zien.
quote:Hou
Op woensdag 16 juli 2003 16:26 schreef Dylan Dog het volgende:Bruggink is weg, live with it!
quote:Waarom denk je dat? Bruggink heeft het zeven jaar "niet" (tuurlijk, hij had zijn momenten) kunnen brengen. Ik vermoed, dat Leandro het komend jaar flink wat speeltijd gaat krijgen en daarin zijn ware krachten toont. Met zijn geweldige versnelling met de bal aan de voet, zijn sublieme overzicht (schijnt een wereldpass gegeven te hebben tegen 1860) en zijn goede pass, waar het opvallend is dat zijn lange bal vrijwel altijd op maat is, terwijl passjes over enkele meters vaak onzuiver zijn (nonchalance???) hoop ik dat Leandro komend seizoen zal laten zien wat ie echt in huis heeft. Ik heb er vrij goede hoop op.
Op woensdag 16 juli 2003 17:33 schreef methodmich het volgende:
Leandro heeft ook meer potentie om het niet te redden dan Bruggink, dat is het gevaar bij die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |