*Mol is*
En ik kan ook nog posten....
quote:Gijsje...
Op donderdag 8 mei 2003 07:45 schreef ChOas het volgende:
Mogguh
Heb je vannacht nog wel een beetje geslapen?
Gisteren toch niet??
quote:Is het waard (als je een goede TV hebt).
Op donderdag 8 mei 2003 08:53 schreef Sennaistop het volgende:
Eindelijk gisteren een uurtje vrijgemaakt voor Zelda, geweldig.. en vanmorgen even naar die rgb kabel gekeken, is wel erg duur moet ik zeggen 29.95 €
quote:ik heb een goede tv, maar heb al in een ander topic de vraag gesteld wat het verschil dan is, ik kan me niet voorstellen dat op rgb niveau het verschil alleen in de kwaliteit van de kabel zo groot kan zijn. Dan heeft Nintendo gewoon standaard een but kabel en dat lijkt me sterk. Of het verschil zit ergens anders in ?
Op donderdag 8 mei 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is het waard (als je een goede TV hebt).
quote:Ik vertik het vandaag om over games te praten in dit topic uit respect voor degene die dat niet cool vinden
Op donderdag 8 mei 2003 08:53 schreef Sennaistop het volgende:
Eindelijk gisteren een uurtje vrijgemaakt voor Zelda, geweldig.. en vanmorgen even naar die rgb kabel gekeken, is wel erg duur moet ik zeggen 29.95 €
quote:Eigenlijk vind ik geen klote aan games als Zelda, Resident Evil en Final Fantasy. Dat is toch waardeloos, zoiets speel je toch niet?
Op donderdag 8 mei 2003 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik vertik het vandaag om over games te praten in dit topic uit respect voor degene die dat niet cool vinden
Ik denk dat ik al die shit maar ga weggooien.
quote:Nou, nog maar 2 pagina`s, en dan mag je weer
Op donderdag 8 mei 2003 09:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vertik het vandaag om over games te praten in dit topic uit respect voor degene die dat niet cool vinden
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eigenlijk vind ik geen klote aan games als Zelda, Resident Evil en Final Fantasy. Dat is toch waardeloos, zoiets speel je toch niet?
Ik denk dat ik al die shit maar ga weggooien.
quote:Openingspost gezien?
Op donderdag 8 mei 2003 09:09 schreef Chocobo het volgende:
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 09:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Openingspost gezien?
quote:Thanks
Op woensdag 7 mei 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Chocobo!
quote:Dan antwoord je toch hier ?
En Sjoo
ik kan je geen ongelijk geven !
quote:Antwoord gegeven,..... en nu wil ik Gijzen
Op donderdag 8 mei 2003 09:13 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Dan antwoord je toch hier ?
En Sjoo
ik kan je geen ongelijk geven !
Het Grote Gamecube Topic XXVII
Even gekeken of ik hem via eBay kan kopen, maar er is weinig aanbod.
quote:Jazeker ken ik die....... tis een erg cool spelleke, maar de demo die ik speelde werd me wat eentonig. Ker zweert bij het spel geloof ik en vind hem fantastisch. Klopt ook wel. De bedoeling is om een grietje (prinses) continue door kerkers en andere levels te begeleiden.
Op donderdag 8 mei 2003 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, ken jij Ico op de PS2? Ik hoor van meerdere kanten dat dit een juweel schijnt te zijn.Even gekeken of ik hem via eBay kan kopen, maar er is weinig aanbod.
Zelf kocht ik het niet omdat er toen teveel andere shit uit was, maar het is idd wel iets wat jij en ik cool zouden vinden. De graphs heersen maar ik denk dat de eentonigheid van het spel gaat overheersen. Probeer anders de review van IGN te checken en vraag het aan Ker.
Hoe is het verder Gijs
quote:Ik heb me niet aan mijn belofte gehouden. Sorry dames,..... ik hou van jullie en het spijt me
quote:Ik ga Ico denk ik wel kopen (als ik hem tegenkom op eBay of goedkoop in de stad). Lijkt me op zich wel stoer. Maar ik heb nog zoveel games die ik moet spelen.
Op donderdag 8 mei 2003 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het verder Gijs
Voor de rest gaat alles wel goed! Lekker aan het werk! Vanavond misschien naar X-Men 2.
Met jou ook alles goed? En met het vrouwtje? Doet ze het lekker rustig aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |