quote:chEmtrails, en géén chAmtrails!!!!!!!!!!!
Op maandag 16 juni 2003 00:27 schreef VanDerBen het volgende:
ik heb zelf in mijn illuminati periode ook veel in vliegtuigen gevlogen die chamtrails versprijdden.
quote:kan ook op afstand...dmv semi conductors
Op maandag 16 juni 2003 00:52 schreef APK het volgende:[..]
En hoe zet je die dingen in werking dan?
Met een knopje in de cockpit?
[Dit bericht is gewijzigd door VanDerBen op 16-06-2003 00:54]
quote:oeps..das wel heel dom
Op maandag 16 juni 2003 00:53 schreef MasterPeace het volgende:[..]
chEmtrails, en géén chAmtrails!!!!!!!!!!!
kut alcohol
quote:Ik wil graag een goede discussie maar met zo'n antwoord heb ik moeite om je serieus te nemen. Waarom zou je niet kunnen vertellen in welk land het was?
Op maandag 16 juni 2003 00:49 schreef VanDerBen het volgende:[..]
jawel
maar dat kan ik niet vertellen...zijn er veel in ieder geval...maar niet overal chemtrails hoor
quote:volgens mij weet jij niet eens wat een semi conductor is. Wat dit is natuurkundig onmogelijk? Of jij moet een nieuwe interresante theorie hebben en dan wil ik die graag horen.
Op maandag 16 juni 2003 00:53 schreef VanDerBen het volgende:[..]
kan ook op afstand...dmv semi conductors
quote:nederland en luxemburg in ieder geval
Op maandag 16 juni 2003 00:58 schreef xyz het volgende:[..]
Ik wil graag een goede discussie maar met zo'n antwoord heb ik moeite om je serieus te nemen. Waarom zou je niet kunnen vertellen in welk land het was?
quote:half geleider
Op maandag 16 juni 2003 01:00 schreef xyz het volgende:[..]
volgens mij weet jij niet eens wat een semi conductor is. Wat dit is natuurkundig onmogelijk? Of jij moet een nieuwe interresante theorie hebben en dan wil ik die graag horen.
bij de illuminati worden semi conductors en transistoren gebruikt
[Dit bericht is gewijzigd door VanDerBen op 16-06-2003 01:02]
quote:waren het ook vliegtuigen uit nederland en luxemburg?
Op maandag 16 juni 2003 01:01 schreef VanDerBen het volgende:[..]
nederland en luxemburg in ieder geval
[Dit bericht is gewijzigd door xyz op 16-06-2003 01:03]
quote:Ja of nee? Of kun je dit ook al niet zeggen?
Op maandag 16 juni 2003 01:02 schreef VanDerBen het volgende:[..]
quote:Eeeerm... xyz... je hebt zojuist kennis gemaakt met een zogenaamde `troll`...
Op maandag 16 juni 2003 01:02 schreef xyz het volgende:[..]
waren het ook vliegtuigen uit nederland en luxemburg?
Niet op reageren...
Deze posts zijn morgen weer verdwenen...
quote:Duitsland 15 juni
Op maandag 16 juni 2003 00:58 schreef xyz het volgende:[..]
Ik wil graag een goede discussie maar met zo'n antwoord heb ik moeite om je serieus te nemen. Waarom zou je niet kunnen vertellen in welk land het was?
Nordrhein Westfalen: ik heb er weer
honderden
geteld.
Ze zijn met mooi weer het beste te zien 1 uur voor zon's-ondergang.
Dat was dus weer weet ik hoeveel ton vergif, SARS-virussen, Aidsvirussen etc uitgestrooid boven de Heimat.
Ach ja, laat sommigen toch lekker geloven dat het waterdamp is. ![]()
(ik doe raampje dicht, of let op mijn ademhaling).
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef M.ALTA het volgende:
Aidsvirussen etc uitgestrooid boven de Heimat.
quote:Ik geloof eerder dat het waterdamp is dan aids. AIDS zal dat namelijk niet overleven (laat staan redelijk het lichaam binendringen)
Ach ja, laat sommigen toch lekker geloven dat het waterdamp
Ik hoop binnenkort toch eens een paar echte filmpjes of foto's van chemtrails aan te treffen. Zodat we deze discussie voort kunnen zetten.
quote:Het virus wordt uitgestrooid, dat wil nog niet zeggen dat je besmet wordt. Verder: ziektekiemen, chemicalieen etc.
Op woensdag 18 juni 2003 14:17 schreef xyz het volgende:
Laat dan eens duidelijke foto's of filmpjes van de chemtrails zien. Want tot nu is is het alleen maar zo dat de voorstanders van de chemtrails teggen de tegenstanders zeggen: "Jullie zijn dom dat je ons niet gelooft" terwijl ik nog enkel geen enkel bewijs van het bestaan chemtrails in dit topic voorbij heb zien komen. Alleen maar wazige verhalen en foto's van ochtend dauw. Die dan zouden moeten laten zien dat de chemtrails neerslaan. Nou ik kan jullie vertellen dat er al ochtend dauw bestond voor er vliegtuigen waren. Verder vind ik het nogal vreemd dat er mensen op dit forum zitten die niet eens een windrichting kunnen aangeven. En de verhalen worden steeds gekker, nu kun je al aids krijgen via een chemtrail.
quote:Omdat je het dus niet wilt voorstellen wordt het dus volgens jou een onzin-topic. Voor mij hoef ik geen bewijzen meer, want je kunt ze tegenwoordig ook ruiken. Mond en neus dicht doen, dus.
En hoe kun je dit voorkomen door op je ademhaling te letten? Je zult toch een keer moeten ademhalen.
Deze discussie wordt er niet beter op. Ik heb geprobeerd om te begrijpen wat chemtrails zijn maar blijkbaar bestaan ze niet wat niemand kan een goede foto aanleveren. Het wordt toch eens tijd dat de de "voorstanders" eens met bewijzen komen. Want voor ik deze aan deze discussie begon geloofde ik meer in chemtrails dan dat ik nu doe. Omdat er naar mijn mening de grootste onzin gepost wordt.
quote:Zoek op het net: er zijn er zat.
Ik hoop binnenkort toch eens een paar echte filmpjes of foto's van chemtrails aan te treffen. Zodat we deze discussie voort kunnen zetten.
quote:Die zijn al genoeg in dit topic te zien, maar voor de niet zo oplettenden onder ons wil ik best nog een paar foto's plaatsen.
Laat dan eens duidelijke foto's of filmpjes van de chemtrails zien.[knip]
Alleen maar wazige verhalen en foto's van ochtend dauw.
[knip]
Ik heb geprobeerd om te begrijpen wat chemtrails zijn maar blijkbaar bestaan ze niet wat niemand kan een goede foto aanleveren.
[knip]

Laatste foto: iets zeer vergelijkbaars heb ik vandaag nog kunnen waarnemen.
Ja, de bovenste foto, die leek veel op wat ik boven Duitsland zag.
Honderden strepen.
quote:Afgelopen zondag 15 juni boven Den Haag de hele dag door Chemtrails te zien, vanaf 's ochtends vroeg (staat ook ergens in dit topic gemeld, was een perfecte voorbeelddag).
Op woensdag 18 juni 2003 14:41 schreef M.ALTA het volgende:
Bedankt Paralien,Ja, de bovenste foto, die leek veel op wat ik boven Duitsland zag.
Honderden strepen.
[Dit bericht is gewijzigd door ParAlien op 18-06-2003 15:29]
quote:P.S.:nogmaals onderzoek is al gedaan waarbij gevraagd wordt om onderzoek op een grotere schaal. Hier is een bewijs dat je op z'n minst kunt spreken van niet-normale contrails in de lucht. http://www.chemtrailcentral.com/report.shtml
"Jullie zijn dom dat je ons niet gelooft" terwijl ik nog enkel geen enkel bewijs van het bestaan chemtrails in dit topic voorbij heb zien komen.
quote:Ik heb ze óók waargenomen toen ik zondag in Zandvoort was; ze zien er echt totaal anders uit dan de gewone contrails van vliegtuigen en tot vóór zo'n 1 à 2 jaar geleden heb ik deze chemtrails nog NOOIT waargenomen terwijl ik toch regelmatig naar de lucht kijk en keek...
Op woensdag 18 juni 2003 14:45 schreef ParAlien het volgende:[..]
Afgelopen zondag 15 juni boven Den Haag de hele dag door Chemtrails te zien, vanaf 's ochtends vroeg (staat ook ergens in dit topic gemeld, was een perfecte voorbeelddag).
quote:Ik vind het prachtig dat je link naar onderzoek geeft. Dus ik heb het onderzoek maar eens doorgelezen. En ik vind het niet van een hoge kwaliteit. Met andere woorden het zit vol fouten. Er worden verkeerde statistische bewerkingen toegepast die wiskundig gewoon niet kloppen. Verder vooral in het begin conclusies getrokken die niet noodzakelijk hoeven te kloppen. Er wordt namelijk in het begin van het onderzoek al gesteld dat er chemtrails bestaan. Dit maakt het onderszoeksresultaat wel heel onbetrouwbaar zeker omdat een dat 1 van de doelstellingen van het onderzoek is om te onderzoeken of er chemtrails bestaan. Die conclusies in het begin worden namelijk getrokken op basis van de verwachtingen van de onderzoeker. En met deze verkeerd getrokken conclusies gaat het hele onderzoek verder. Dus het hele onderzoek op drijfzand gebaseerd en kan wat mij betreft zo de prullenbak in. Verder ik de manier van onderzoek doen van een brugklas niveau.
Op woensdag 18 juni 2003 15:12 schreef ParAlien het volgende:[..]
P.S.:nogmaals onderzoek is al gedaan waarbij gevraagd wordt om onderzoek op een grotere schaal. Hier is een bewijs dat je op z'n minst kunt spreken van niet-normale contrails in de lucht. http://www.chemtrailcentral.com/report.shtml
En dan staan er er nog foto's in van zogenaamde wheel formaties. Die zijn heel normaal want die vinden namelijk plaats boven VOR's (kruispunten van luchtwegen). Ook de paralelle strepen zijn makkelijk te verklaren. Vliegtuigen vliegen vaak op de dezelfde afstand achter elkaar en trekken allemaal hun eigen contrail. Maar omdat de wind soms van de zijkant af komt wordt de contrail tov de airways verschoven. En omdat de vliegtuigen steeds op een zelfde tijdsinterval op dezelfde plek komen krijg je paralelle strepen.
quote:Dit soort foto's krijg je alleen onder bepaalde weersomstandigheden. En zijn naar mijn mening gewoon contrails. Nu heb ik ook een vraagje: Waarom worden er niet iedere dag chemtrails gesproeid? Maar alleen als de weersomstandigheden zo zijn dat de normale contrails ook heel lang blijven hangen. Denk je niet dat chemtrails misschien toch eigenlijk gewoon contrails zijn onder de juiste weersomstandigheden langer blijven hangen?
Op woensdag 18 juni 2003 14:38 schreef ParAlien het volgende:
Die zijn al genoeg in dit topic te zien, maar voor de niet zo oplettenden onder ons wil ik best nog een paar foto's plaatsen.
quote:Welke?
Op woensdag 18 juni 2003 15:49 schreef xyz het volgende:[..]
Ik vind het prachtig dat je link naar onderzoek geeft. Dus ik heb het onderzoek maar eens doorgelezen. En ik vind het niet van een hoge kwaliteit. Met andere woorden het zit vol fouten. Er worden verkeerde statistische bewerkingen toegepast die wiskundig gewoon niet kloppen.
quote:Waar?
Verder vooral in het begin conclusies getrokken die niet noodzakelijk hoeven te kloppen.
quote:
Er wordt namelijk in het begin van het onderzoek al gesteld dat er chemtrails bestaan.
quote:Op wat voor manier maakt dit het onderzoeksresultaat onbetrouwbaar?
Dit maakt het onderszoeksresultaat wel heel onbetrouwbaar zeker omdat een dat 1 van de doelstellingen van het onderzoek is om te onderzoeken of er chemtrails bestaan.
quote:Waar kan je dat uit opmaken?
Die conclusies in het begin worden namelijk getrokken op basis van de verwachtingen van de onderzoeker.
quote:Nou nou, 'van een brugklas niveau' dat klinkt toch wel weer erg emotioneel. Je verzet je hevig. Bang voor zelfs de mogelijkheid voor het bestaan van chemtrails?
En met deze verkeerd getrokken conclusies gaat het hele onderzoek verder. Dus het hele onderzoek op drijfzand gebaseerd en kan wat mij betreft zo de prullenbak in. Verder ik de manier van onderzoek doen van een brugklas niveau.
quote:Dat moet ik zomaar van je aannemen? Vraagje, hoe kom je aan al je "contrail"kennis?
En dan staan er er nog foto's in van zogenaamde wheel formaties. Die zijn heel normaal want die vinden namelijk plaats boven VOR's (kruispunten van luchtwegen).
quote:Onzin. Zeker wanneer ze zo lang blijven hangen en steeds dikker worden, dag na dag na dag terwijl je dit bijv. 5 jaar geleden niet kon zien in Nederland.
Ook de paralelle strepen zijn makkelijk te verklaren. Vliegtuigen vliegen vaak op de dezelfde afstand achter elkaar en trekken allemaal hun eigen contrail. Maar omdat de wind soms van de zijkant af komt wordt de contrail tov de airways verschoven. En omdat de vliegtuigen steeds op een zelfde tijdsinterval op dezelfde plek komen krijg je paralelle strepen.
(Hoeveel krijg je hiervoor betaald? Aangezien fok nogal veel views heeft)
quote:Aha dagelijks hebben we dus te maken met "speciale weersomstandigheden"?
Op woensdag 18 juni 2003 15:59 schreef xyz het volgende:[..]
Dit soort foto's krijg je alleen onder bepaalde weersomstandigheden. En zijn naar mijn mening gewoon contrails.
quote:Kijk maar dagelijks naar boven. De ene dag erger dan de andere dag, maar dagelijks zijn er sporen te zien die TE lang blijven hangen om normale contrails te kunnen zijn. Als je vervolgens de 'streep' blijft bekijken dan zie je dat het allang niet meer om normale 'strepen' gaat. Gewoon een kwestie van goed kijken.
Nu heb ik ook een vraagje: Waarom worden er niet iedere dag chemtrails gesproeid? Maar alleen als de weersomstandigheden zo zijn dat de normale contrails ook heel lang blijven hangen. Denk je niet dat chemtrails misschien toch eigenlijk gewoon contrails zijn onder de juiste weersomstandigheden langer blijven hangen?
quote:In Zandvoort was het dus ook al te zien. Bedankt voor de info.
Op woensdag 18 juni 2003 15:30 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Ik heb ze óók waargenomen toen ik zondag in Zandvoort was; ze zien er echt totaal anders uit dan de gewone contrails van vliegtuigen en tot vóór zo'n 1 à 2 jaar geleden heb ik deze chemtrails nog NOOIT waargenomen terwijl ik toch regelmatig naar de lucht kijk en keek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |