abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2003 @ 12:34:51 #101
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_11120553
Dit is idd een dag waarbij de contrails erg lang blijven hangen, hier in Rdam zijn er ook vele te zien. Heb een plaatje van 1 geschoten met mijn webcam (die is overgevoelig voor licht dus zeer slechte kwaliteit) maar de lucht is er gevuld mee. Toch hoeven dit geen chemtrails tewijn omdat erg gemakkelijk wetenschappelijk te verklaren valt hoe dit komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 15-06-2003 12:41]

-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_11120690
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:02 schreef ParAlien het volgende:
Nogmaals, ik kan geen richting aangeven, ik heb geen kompas. Woon jij in Den Haag?
Als je nog niets eens intelligent genoeg bent om je te orienteren in je eigen woonomgeving.....
De kogel kwam van links, de smurf kwam van rechts, laten we met zijn allen recht door zee gaan! Nu met vernieuwd user-icon.
  zondag 15 juni 2003 @ 12:48:23 #103
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11120824
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:42 schreef Heron_Ymus het volgende:

[..]

Als je nog niets eens intelligent genoeg bent om je te orienteren in je eigen woonomgeving.....

Niet intelligent genoeg? Ik zei dat ik er niet aan begin, omdat vandaag de perfecte dag is om ff naar boven te kijken om chemtrails te zien. Maar ach, het kneusje moet persoonlijk worden.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  zondag 15 juni 2003 @ 12:48:42 #104
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11120829
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:34 schreef Dauntless het volgende:
Dit is idd een dag waarbij de contrails erg lang blijven hangen, hier in Rdam zijn er ook vele te zien. Heb een plaatje van 1 geschoten met mijn webcam (die is overgevoelig voor licht dus zeer slechte kwaliteit) maar de lucht is er gevuld mee. Toch hoeven dit geen chemtrails tewijn omdat erg gemakkelijk wetenschappelijk te verklaren valt hoe dit komt.

[afbeelding]

Mooie foto.
pi_11121073
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:48 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Mooie foto.

nou, als jij ze zo leuk vindt

pi_11121092
quote:
Op zondag 15 juni 2003 12:48 schreef ParAlien het volgende:
Niet intelligent genoeg? Ik zei dat ik er niet aan begin, omdat vandaag de perfecte dag is om ff naar boven te kijken om chemtrails te zien. Maar ach, het kneusje moet persoonlijk worden.
Jij bent anders aardig dat aanbod, van die aardige poster, aan het ondermijnen.

En ik heb jou nog niet zoveel nieuw materiaal zien aanleveren.

De kogel kwam van links, de smurf kwam van rechts, laten we met zijn allen recht door zee gaan! Nu met vernieuwd user-icon.
  zondag 15 juni 2003 @ 13:13:18 #107
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11121281
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:02 schreef Heron_Ymus het volgende:

[..]

Jij bent anders aardig dat aanbod, van die aardige poster, aan het ondermijnen.

En ik heb jou nog niet zoveel nieuw materiaal zien aanleveren.

Dat klopt, daar heb ik de tijd ook nog niet voor genomen. Wel eens van 'geduld' gehoord? Ik keek vanochtend naar buiten en dacht "Mooi, vandaag is wel een heel goed voorbeeld, ze zijn lekker bezig vandaag, laat ik het ff melden dan kan iedereen het zelf met eigen ogen zien en oordelen of hij/zij dit op contrails vind lijken of niet"

Binnenkort zal ik ff een paar feiten op een rijtje zetten waar je dan weer fijn skeptisch tegenin kan gaan, vandaag niet (nogmaals vanwege de duidelijkheid in overvloed aanwezig in de lucht heb ik vandaag hier wel gereageerd), heb geduld.

zondag 15 juni 2003 @ 18:50:07 #108
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_11126960
naar aanleiding van mijn vage foto, ook maar een vaag filmpje van de webcam http://dauntlesxl.tripod.com/chemtrails.WMV (rechter muisknop, doel opslaan als) (2,8mb)

Zeg maar wat je er van vindt

-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  zondag 15 juni 2003 @ 19:37:33 #109
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11127603
quote:
Op zondag 15 juni 2003 18:50 schreef Dauntless het volgende:
naar aanleiding van mijn vage foto, ook maar een vaag filmpje van de webcam http://dauntlesxl.tripod.com/chemtrails.WMV (rechter muisknop, doel opslaan als) (2,8mb)

Mooiiiii Kon ik maar hetzelfde doen, heb helaas geen webcam. Vandaag was wel een erg ranzige dag, zeker boven Den Haag, vinden jullie ook niet.
  zondag 15 juni 2003 @ 22:59:57 #110
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11131820
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:37 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Mooiiiii Kon ik maar hetzelfde doen, heb helaas geen webcam. Vandaag was wel een erg ranzige dag, zeker boven Den Haag, vinden jullie ook niet.

Viel wel mee, 70% van de contrails die getrokken werden waren door
`normale` lijnvluchten (Boeing, Airbus...prima te zien door verrekijker), de andere 30% heb ik gemist, omdat ik ook andere dingen te doen heb...

En jij bent godverdegodver te lui om even even te kijken welke richting
een contrail gaat, ten opzichte van je straat, en even op te zoeken welke
richting dat op de kaart is... xyz is zeker bereid om op te zoeken voor je welke vlucht/corridor dat is, en het getuigt zeker niet van respect als je daar niet eens 5 minuten voor uit trekt.

Dammit, het lijkt wel of de mensen die NIET in chemtrails geloven hier
iets moeten bewijzen...

Kan ik pissed om worden

Oh... ja, ik woon in Den Haag...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 15 juni 2003 @ 23:05:08 #111
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11131932
quote:
Op zondag 15 juni 2003 22:59 schreef ChOas het volgende:

[..]

Viel wel mee, 70% van de contrails die getrokken werden waren door
`normale` lijnvluchten (Boeing, Airbus...prima te zien door verrekijker), de andere 30% heb ik gemist, omdat ik ook andere dingen te doen heb...

70 %, waar haal je zo een percentage vandaan? Heb je de hele dag gekeken? Het was de hele dag door te zien.
quote:
En jij bent godverdegodver te lui om even even te kijken welke richting
een contrail gaat, ten opzichte van je straat, en even op te zoeken welke
richting dat op de kaart is... xyz is zeker bereid om op te zoeken voor je welke vlucht/corridor dat is, en het getuigt zeker niet van respect als je daar niet eens 5 minuten voor uit trekt.
Komt wel goed als ik ooit een kompas heb, ga niet met een kaart zitten kutten omdat mensen (godverdegodver?) het overduidelijke verschil tussen een normale contrail en een niet normale contrail niet eens kunnen zien.
quote:
Dammit, het lijkt wel of de mensen die NIET in chemtrails geloven hier
iets moeten bewijzen...
Joh meen je dat nou serieus? (*lachkick*) Ik ben hier degene die altijd van alles per se schijnbaar moet bewijzen. Zodat dit geen forum is voor open-minded mensen die eens ergens wat dieper op in willen gaan, maar een forum voor skeptici die 'gelovigen' om bewijs vragen. Over het telkens bewijs vragen staat wat leuks in de 'faq' voor dit forum.
quote:
Kan ik pissed om worden
Geinig.
  zondag 15 juni 2003 @ 23:05:31 #112
31603 xyz
Speed Bird
pi_11131937
quote:
Op zondag 15 juni 2003 18:50 schreef Dauntless het volgende:
naar aanleiding van mijn vage foto, ook maar een vaag filmpje van de webcam

Als Paralien niet aan kan geven welke richting die vliegtuigen op vliegen kun jij dat misschien wel aan de hand van het flimpje. Zodat ik kan uitzoeken welke vliegtuigen het geweest zijn.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
  zondag 15 juni 2003 @ 23:22:34 #113
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11132363
quote:
Op zondag 15 juni 2003 23:05 schreef ParAlien het volgende:

[..]

70 %, waar haal je zo een percentage vandaan? Heb je de hele dag gekeken? Het was de hele dag door te zien.
[..]

Vrijwel de gehele dag op mijn balkonnetje gezeten, ja...
quote:
Komt wel goed als ik ooit een kompas heb, ga niet met een kaart zitten kutten omdat mensen (godverdegodver?) het overduidelijke verschil tussen een normale contrail en een niet normale contrail niet eens kunnen zien.
[..]
1: Wat ik dus probeerde uit te leggen is dat je geen kompas nodig hebt.
2: JIJ hebt te bewijzen dat het GEEN normale lijnvlucht contrails zijn, daar gaat het hier de hele tijd om... dus, laat een contrail zien waarvan je WEET dat het niet `normaal` is, en dan gaat de rest hier zoeken naar
airport corridors, en vluchtschema`s... geen normale vluchten rond die tijd, die richting ? ... hey!!! er is iets vreemds aan de hand!... valt het echter wel in een vlucht pattern... normale lijnvlucht...

NOGMAALS herhaal ik hier dat dit volgt uit de vriendelijkheid van de mensen hier... normaal gesproken wanneer iemand met zo`n uitspraak
komt hoort deze persoon ZELF met het bewijs te komen dat het hier niet
om een lijnvlucht gaat

quote:
Joh meen je dat nou serieus? (*lachkick*) Ik ben hier degene die altijd van alles per se schijnbaar moet bewijzen. Zodat dit geen forum is voor open-minded mensen die eens ergens wat dieper op in willen gaan, maar een forum voor skeptici die 'gelovigen' om bewijs vragen. Over het telkens bewijs vragen staat wat leuks in de 'faq' voor dit forum.
[..]
NEE... jij vindt alles duidelijk... je laat het aan anderen om te bewijzen dat computers NIET van buitenaardse technologie afkomstig zijn, stealth niet door mensen bedacht kan zijn, etc... (zie ook het topic over dat WTC filmpje)

Het hele begrip `bewijslast` begrijp je volgens mij niet...

quote:
Geinig.
Vind je ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 15 juni 2003 @ 23:56:27 #114
31603 xyz
Speed Bird
pi_11133148
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 11:02 schreef mvt het volgende:
Kan je toevallig een paar foto's maken (laten maken) rond grote aanvliegroutes (liefs met andere vliegtuigen erbij) of van de "luchttunnels"
Helaas kan ik dat niet omdat ik tijdens de nadering geen tijd heb foto's te maken. Ik word tenslotte betaald om het vleigtuig veilig aan de grond te zetten en daar hoort mooie foto's maken niet bij. Maar ik zal wel als ik passagier vlieg in de cockpit gaan zitten om de foto's te maken.

Maar ik vandaag wel eeen aantal foto's gemaakt. Ook heb ik er een aantal op het net gevonden. Omdat ik echt het verschil nog niet aan kan wat het verschil een tussen contrail en chemtrail is wil ik nog een keer aan Paralien vragen of hier chemtrails tussen zitten.

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

Mijn weblog
  maandag 16 juni 2003 @ 00:05:16 #115
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11133317
quote:
2: JIJ hebt te bewijzen dat het GEEN normale lijnvlucht contrails zijn, daar gaat het hier de hele tijd om... dus, laat een contrail zien waarvan je WEET dat het niet `normaal` is, en dan gaat de rest hier zoeken naar
airport corridors, en vluchtschema`s... geen normale vluchten rond die tijd, die richting ? ... hey!!! er is iets vreemds aan de hand!... valt het echter wel in een vlucht pattern... normale lijnvlucht...
Jij bent grappig. "JIJ hebt te bewijzen..."
Als je terugleest in het topic, kan je lezen dat ik inprincipe niet eens zin had/heb in een discussie mbt chemtrails omdat ik geen zin heb in nog een onderwerp 'wellus-nietus', zeker niet op zo een manier. Ook omdat mijn kennis mbt chemtrails niet perfect is, i.i.g. lang niet goed genoeg voor types zoals jij die niet verder komen als het zeuren om bewijzen, iets is pas een bewijs voor je wanneer het keihard een bewijs is en leren maar niet dat wanneer voor 1 van de topics in truth harde bewijzen zouden bestaan zoals jullie 'bewijzen' willen zien, de topics niet in dit forum zouden staan. Een hard bewijs zoals jij ze wilt zien, zal je niet van mij krijgen.
pi_11133557
Er zijn toch ook clubs van vliegtuigspotters? Die zijn volgens mij prima op de hoogte van de routes en de vluchttijden ed. en ze ze hebben waarschijnlijk nog de toestelnummers ook.. Als iemand die graag wil bewijzen dat chemtrails bestaan daar nou eens contact mee zou opnemen.. Het enige dat je hoeft te onthouden is de tijd en de richting van zo'n verdacht toestel..
Als je dan ook nog van tevoren bij benadering op de hoogte bent van de vluchttijden, dan weet je al snel of het om normaal luchtverkeer gaat of niet.
Het moet zelfs mogelijk zijn om met een telelens zo'n sprayend toestel op heterdaad te betrappen..
En verder bleven er veel condenssporen lang hangen, vandaag.. Maar dat is toch doodnormaal en afhankelijk van weersomstandigheden? Wat zijn de kenmerken van een chemtrail?
pi_11133783
ik heb zelf in mijn illuminati periode ook veel in vliegtuigen gevlogen die chamtrails versprijdden.
Ik vond cd 2 toch beter..
  maandag 16 juni 2003 @ 00:29:59 #118
31603 xyz
Speed Bird
pi_11133823
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:27 schreef VanDerBen het volgende:
ik heb zelf in mijn illuminati periode ook veel in vliegtuigen gevlogen die chamtrails versprijdden.
Welke vliegtuigen waren dit dan? Type? Maatschappij? Land?
Mijn weblog
  maandag 16 juni 2003 @ 00:33:26 #119
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_11133876
Hilversum vandaag :

en dan zie je dat het neerslaat, ik snap niet dat jullie daar geen foto's van hebben, maar Marco wel !!!

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  maandag 16 juni 2003 @ 00:37:23 #120
31603 xyz
Speed Bird
pi_11133948
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:33 schreef Furby het volgende:
en dan zie je dat het neerslaat, ik snap niet dat jullie daar geen foto's van hebben, maar Marco wel !!!
Zou je ook ff een tijd aan kunnen geven wanneer deze foto's gemaakt zijn?
Mijn weblog
pi_11133984
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:29 schreef xyz het volgende:

[..]

Welke vliegtuigen waren dit dan? Type? Maatschappij? Land?

verschillende Boeings en MD's...verder kan ik er niet veel over vertellen, sorry
  maandag 16 juni 2003 @ 00:41:53 #122
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_11134016
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:37 schreef xyz het volgende:

[..]

Zou je ook ff een tijd aan kunnen geven wanneer deze foto's gemaakt zijn?

De post van Marco :
quote:
Op zondag 15 juni 2003 18:44 schreef TheMarco het volgende:
Vandaag was het dan toch zo ver. De omstandigheden waren perfect. Om half 5 ging de wekker en ondergetekende ging ervoor: de zonsopgang en andere ochtend-zaken schieten op de Hilversumse Heide. Ik ben in de weer geweest met zowel de Olympus C5050z digitale camera als de Canon AE1 met Fuji Velvia film. Was een heel geswitch en gesjouw!

Hier de highlights:

Zo net voor zonsopgang zag het er spooky uit op de heide:

1:
[afbeelding]

2:
[afbeelding]

Dan gebeurt het! De zon komt op. Het enige dat ontbreekt is een bombastisch klassiek stuk. Ik moet zeggen dat de zonsopgang met totale stilte en werkelijk NIEMAND om je heen best indrukwekkend is!

3:
[afbeelding]

4:
[afbeelding]

5:
[afbeelding]

Naar achteren kijkend is de hei nog steeds in nevelen gehuld

6:
[afbeelding]

7:
[afbeelding]

Even een backlit shotje. De opkomende zon achter de boom gehouden

8:
[afbeelding]

9:
[afbeelding]

Ineens zijn ze er. Wat een horens!

10:
[afbeelding]

Even kijken of er geen gehoornde vriend achter me staat en dan nog een doorkijkje schieten

11:
[afbeelding]

Ze zijn er ook in het wit, exclusief horens:

12:
[afbeelding]

De adem van de enorme wilde koeien komt dampend naar buiten omdat het nog aardig koud is:

13:
[afbeelding]

Deze koe probeert verstoppertje met me te spelen maar dat lukt niet echt geweldig:

14:
[afbeelding]

Dan is het 7.00am... Ruim 50 digitale foto's en anderhalf rolletje Fuji Velvia verder ga ik weer naar huis om tevreden terug in bed te kruipen. Ik was aardig tevreden over de digifoto's en verwacht nog meer van de Velvia slides. Stay tuned!

JeroenH: vind je het nu niet jammer dat je niet meekon?

Ergens tussen 5 en 7 dus.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  maandag 16 juni 2003 @ 00:44:41 #123
31603 xyz
Speed Bird
pi_11134054
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:39 schreef VanDerBen het volgende:

[..]

verschillende Boeings en MD's...verder kan ik er niet veel over vertellen, sorry

Je weet niet in welk land je gevlogen hebt?
Mijn weblog
pi_11134139
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:44 schreef xyz het volgende:

[..]

Je weet niet in welk land je gevlogen hebt?

jawel
maar dat kan ik niet vertellen...zijn er veel in ieder geval...maar niet overal chemtrails hoor
  maandag 16 juni 2003 @ 00:52:36 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_11134185
quote:
Op maandag 16 juni 2003 00:49 schreef VanDerBen het volgende:
jawel
maar dat kan ik niet vertellen...zijn er veel in ieder geval...maar niet overal chemtrails hoor
En hoe zet je die dingen in werking dan?
Met een knopje in de cockpit?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')