quote:Zo knetterduur is dat niet hoor.
Op woensdag 7 mei 2003 14:47 schreef Napalm het volgende:
Bij welke maatschappij ben je het goedkoopst uit met een WA-verzekering (evt + ruit) voor een Twingo (`93)?
Jaarlijks 10.000 km. Het gaat om een 22 jarige, werkende, die geen verzekeringsverleden heeft maar wel schade heeft gereden in een auto van de zaak (+veroordeling) anderhalf jaar geleden. Door het schade verleden kan je nml niet zomaar zoeken op internet en de standaard offertes aanhouden. Verzekering via werkgever is knetterduur (100 euro p.m.) Ideeën welkom.
quote:Is wel een mooie site. Centraal Beheer lijkt goedkoop. De verzekering is overigens niet voor mijzelf maar voor een vriend. Het probleem is dat hij zelf al gezocht heeft maar door in te vullen 0 schade vrije jaren val je niet in dezelfde categorie als hij want een schadegeval 1,5 jaar terug + 1,4 jaar wel schadevrij is slechter dan geen schadeverleden en ook geen 1,4 jaar wel schadevrij. Dat valt niet onder die websites terug te vinden. Ik hoop daarom ook dat iemand hier ervaring heeft met het vinden van een goedkope verzekeraar in een dergelijk geval.
Op woensdag 7 mei 2003 15:28 schreef masterzipper het volgende:
kun je zelf ff kijken op:
quote:Ik snap hem niet.
geen verzekeringsverleden heeft maar wel schade heeft gereden in een auto van de zaak (+veroordeling) anderhalf jaar geleden
quote:Dus niet in Limburg, net ff gekeken....
Op woensdag 7 mei 2003 15:14 schreef jozef444 het volgende:
Hm je zou s kunnen kijken op www.zlm.nl maar das (helaas voor jou) alleen maar volgens mij wanneer je in brabant/zeeland/limburgia woont maar dies wel erg goedkoop * jozef444 heeft daar ook z'n 340'tje in verzekering
quote:In het kort , bij 0 schade vrije jaren, komt het neer op het verschil tussen geen schade maar ook geen schadevrij (geen verzekeringsverleden, bijv 1e auto) en wel schade minder dan een jaar geleden.
Op woensdag 7 mei 2003 16:15 schreef Lucille het volgende:
Ik snap hem niet.
Bijv.
- Ik koop nu mijn eerste auto. Geen schade gemaakt maar ook geen schadevrije jaren want dit is mijn eerste verzekering.
- W. Egpiraat wil zijn auto verzekeren en heeft de afgelopen 3 jaar 10 ongelukken gehad waarvan de laatste 1 maand terug is.
In beidde gevallen 0 schadevrije jaren maar in het tweede geval is het risico natuurlijk veel groter. (dus hogere premie en valt neit onder de standaard vergelijkstaatjes)
Iemand anders ervaring met het afsluiten van een goedkope verzekering voor iemand met schadeverleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |