abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2003 @ 22:59:57 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10995901
Laten we niet met elkaar in discussie gaan. Rob999 weet nu wat onze regels zijn en onze meningen. Daarmee is voor mij de zaak klaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10996324
ik ben zelf ook een mod hoor, alleen op mijn eigen forum! Dus ik weet waar ze voor zijn!
En over warez praten is cool!
pi_10996341
quote:
Op maandag 9 juni 2003 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laten we niet met elkaar in discussie gaan. Rob999 weet nu wat onze regels zijn en onze meningen. Daarmee is voor mij de zaak klaar.
voor mij ook!
  maandag 9 juni 2003 @ 23:15:21 #179
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_10996351
quote:
Op maandag 9 juni 2003 23:14 schreef Rob999 het volgende:
ik ben zelf ook een mod hoor, alleen op mijn eigen forum! Dus ik weet waar ze voor zijn!
En over warez praten is cool!
Warez zijn NIET cool. Ik vind een spel wat ik gekocht heb veel meer speelwaarde hebben, dan eentje die ik download.
pi_11000915
Los van of je warez vindt kunnen of niet.
Wat is er meer aan speelwaarde als je een spel koopt ipv downloadt?
Het is nog steeds hetzelfde spel, het is niet ineens veranderd ofzo.
Misschien dat je persoonlijk met een rein geweten kunt spelen, maar dat veranderd niks aan de speelwaarde.
Of ik me nu happy of slecht voel, als ik een goed spel speel, blijft het een goed spel.
Comfortably numb
  dinsdag 10 juni 2003 @ 09:52:29 #181
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11000965
Discussie over warez kan hier worden voortgezet.

[Centraal] Warez-discussie

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11039558
Strolie75, mischien een tip: Doe is wat rustiger en geef is wat normaler antwoord.

Je kan best een slotje neerzetten, maar waarom dan van die sluit topics die nergens op slaan of ga je het op de man spelen.

Dat doen andere mods toch ook niet, waarom jij dan wel???

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:36:21 #183
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11039613
Er was al tig keer gewaarschuwd in dat topic, ik heb vanmiddag 10 posts kunnen deleten omdat kleuters als jij blijkbaar niet in staat zijn om op een normale wijze te reageren. Maar ja, vooral schijnheilig doorgaan met je verongelijkte gejank hé?

Topic is dicht, en een van de redenen ben jij. Zoals in de sluitpost staat vermeld.

pi_11039661
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef Strolie75 het volgende:
Er was al tig keer gewaarschuwd in dat topic, ik heb vanmiddag 10 posts kunnen deleten omdat kleuters als jij blijkbaar niet in staat zijn om op een normale wijze te reageren. Maar ja, vooral schijnheilig doorgaan met je verongelijkte gejank hé?

Topic is dicht, en een van de redenen ben jij. Zoals in de sluitpost staat vermeld.

Ik zag dat topic net, HOE kan ik dan weten dat er gezeik was. Ik was het alleen eens met die user die vond dat oa jij niet kritiek kan. (ontdekte ik afgelopen week)
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:40:07 #185
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11039681
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef Strolie75 het volgende:

Over welk topic ging het?

En strolie niet meteen agresief worden hij geeft alleen suggestie en jij bekt hem af

of ga je mij nu afbekken?

[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 11-06-2003 18:41]

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:40:36 #186
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11039694
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik zag dat topic net, HOE kan ik dan weten dat er gezeik was. Ik was het alleen eens met die user die vond dat oa jij niet kritiek kan. (ontdekte ik afgelopen week)
Ja hoor, ik kan prima tegen kritiek. Zolang het fatsoenlijk wordt gebracht in het juiste topic (hier dus).

Een een post als "goh" vat ik niet op als fatsoenlijke kritiek. Ga nu maar fijn ergens anders huillie doen.

pi_11039755
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja hoor, ik kan prima tegen kritiek. Zolang het fatsoenlijk wordt gebracht in het juiste topic (hier dus).

Een een post als "goh" vat ik niet op als fatsoenlijke kritiek. Ga nu maar fijn ergens anders huillie doen.

Toen ik van de week de opmerking maakte dat een topic om een beetje vage reden werdt gesloten kreeg ik meteen de opmerking "Ben je soms z'n bilmaatje" oid naar m'n hoofd gesmeten......

En met dat "Goh....." bedoelde ik dat ik er niet van op keek dat er meer mensen zo over jouw denken. Ik nooit ergens beledigd, todat jij van de week mij begon te beledigen. En jah wie kaatst........

woensdag 11 juni 2003 @ 18:46:51 #188
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11039800
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Toen ik van de week de opmerking maakte dat een topic om een beetje vage reden werdt gesloten kreeg ik meteen de opmerking "Ben je soms z'n bilmaatje" oid naar m'n hoofd gesmeten......

En met dat "Goh....." bedoelde ik dat ik er niet van op keek dat er meer mensen zo over jouw denken. Ik nooit ergens beledigd, todat jij van de week mij begon te beledigen. En jah wie kaatst........

Bedoel je datzelfde topic waarbij je die doodsverwensing naar mij toe maakte? Waarvoor je overigens nog een ban heb gekregen? En ja, wie kaatst........

Je hebt het bij mij in elk geval helemaal verpest, ik raad je aan voortaan in Games heel voorzichtig (lees normaal) te posten.

pi_11039856
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:46 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Bedoel je datzelfde topic waarbij je die doodsverwensing naar mij toe maakte? Waarvoor je overigens nog een ban heb gekregen? En ja, wie kaatst........

Je hebt het bij mij in elk geval helemaal verpest, ik raad je aan voortaan in Games heel voorzichtig (lees normaal) te posten.

Ik post altijd normaal......... Pas als mensen NIET normaal tegen mij doen krijgen ze dat terug.

En het zal me reet roesten of ik heb bij jouw verpest heb, kom toch alleen maar in de CM en GameCube topics...

Ow, ja plz neem een voorbeeld aan Doc en Golfer, die ZELFS het op het voetbal forum netjes kunnen houden!

pi_11062305
Betreffende dit topic: Where in the World is Carmen Sandiego?
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
We hebben een centraal Adventure games topic.
Dat zou inderdaad een rechtvaardiging zijn geweest om dat topic te sluiten, ware het niet dat dat spel geen adventure game is. Zou je dat topic AUB weer willen openen, of anders in elk geval met een correct argument kunnen komen om dat topic te sluiten? Bij voorbaat dank.
Ars longa, vita brevis
  donderdag 12 juni 2003 @ 17:20:09 #191
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11064445
Where in the World is Carmen Sandiego?

Genre: Adventure (Adventure)

bron: www.gamefaqs.com

pi_11068906
Alert! (ik vroeg me al af of het een topic waard was )
  donderdag 12 juni 2003 @ 20:34:03 #193
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11068922
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 20:33 schreef FluxC5 het volgende:
Alert! (ik vroeg me al af of het een topic waard was )
Nee dus! Lees de FAQ maar eens.
pi_11069007
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 20:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee dus! Lees de FAQ maar eens.

Geen zin an..

Daar hebben we toch mods voor?

donderdag 12 juni 2003 @ 20:45:40 #195
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11069257
FluxC5, dit is niet Onzin.
pi_11069310
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:
FluxC5, dit is niet Onzin.
pi_11069804
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Where in the World is Carmen Sandiego?

Genre: Adventure (Adventure)

bron: www.gamefaqs.com

Dan heeft gamefaqs.com het mis, want het is, nogmaals, geen adventure!

Als je het spel zelf ooit gespeeld had, dan had je dat zelf ook geweten.

Je zou het eerder een soort puzzle-game kunnen nemen. Het is echt veel te vergezocht om dit een adventure te noemen.

Dus ik herhaal mijn verzoek om ofwel het slotje te verwijderen ofwel met een ander (dit maal correct) argument te komen om het topic gesloten te houden.

Ars longa, vita brevis
pi_11070356
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 21:07 schreef motown het volgende:

[..]

Dan heeft gamefaqs.com het mis, want het is, nogmaals, geen adventure!

Als je het spel zelf ooit gespeeld had, dan had je dat zelf ook geweten.

Je zou het eerder een soort puzzle-game kunnen nemen. Het is echt veel te vergezocht om dit een adventure te noemen.

Dus ik herhaal mijn verzoek om ofwel het slotje te verwijderen ofwel met een ander (dit maal correct) argument te komen om het topic gesloten te houden.

Het is echt een fantastisch spel!!!
Maarw at is het probleem om hem in een speciaal topic te plaatsen ipv adventure (adventure of niet )
Je vroeg toch gewoon waar hij te vinden was??? Nou abadonwarez zijn hier verboden, en er staat daar toch wel zo' site waar je hem kan kopen, of hoe je hem kan vinden
What's your point???
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:40:04 #199
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_11072501
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
.

Oeiiii gaan we dreigen!? Wat ben jij een ongelooflijke kleuter zeg, ik snap niet dat ook maar iemand jou als admin wil... I

[Dit bericht is gewijzigd door bojaaper op 12-06-2003 22:42]

Het ZOU moeten werken hoor...
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:41:40 #200
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_11072538
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 22:40 schreef bojaaper het volgende:

[..]

.

Oeiiii gaan we dreigen!? Wat ben jij een ongelooflijke kleuter zeg, ik snap niet dat ook maar iemand jou als admin wil... Ik vind dat je dood kan vallen (let op: VIND vrijheid van meningsuiting)

Eigen mening of niet, dit is een doodverwensing.. . .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')