quote:voor mij ook!
Op maandag 9 juni 2003 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laten we niet met elkaar in discussie gaan. Rob999 weet nu wat onze regels zijn en onze meningen. Daarmee is voor mij de zaak klaar.
quote:Warez zijn NIET cool. Ik vind een spel wat ik gekocht heb veel meer speelwaarde hebben, dan eentje die ik download.
Op maandag 9 juni 2003 23:14 schreef Rob999 het volgende:
ik ben zelf ook een mod hoor, alleen op mijn eigen forum! Dus ik weet waar ze voor zijn!
En over warez praten is cool!
Je kan best een slotje neerzetten, maar waarom dan van die sluit topics die nergens op slaan of ga je het op de man spelen.
Dat doen andere mods toch ook niet, waarom jij dan wel???
Topic is dicht, en een van de redenen ben jij. Zoals in de sluitpost staat vermeld.
quote:Ik zag dat topic net, HOE kan ik dan weten dat er gezeik was. Ik was het alleen eens met die user die vond dat oa jij niet kritiek kan. (ontdekte ik afgelopen week)
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef Strolie75 het volgende:
Er was al tig keer gewaarschuwd in dat topic, ik heb vanmiddag 10 posts kunnen deleten omdat kleuters als jij blijkbaar niet in staat zijn om op een normale wijze te reageren. Maar ja, vooral schijnheilig doorgaan met je verongelijkte gejank hé?Topic is dicht, en een van de redenen ben jij. Zoals in de sluitpost staat vermeld.
quote:Over welk topic ging het?
Op woensdag 11 juni 2003 18:36 schreef Strolie75 het volgende:
Er was al tig keer gewaarschuwd in dat topic, ik heb vanmiddag 10 posts kunnen deleten omdat kleuters als jij blijkbaar niet in staat zijn om op een normale wijze te reageren. Maar ja, vooral schijnheilig doorgaan met je verongelijkte gejank hé?Topic is dicht, en een van de redenen ben jij. Zoals in de sluitpost staat vermeld.
En strolie niet meteen agresief worden hij geeft alleen suggestie en jij bekt hem af
of ga je mij nu afbekken? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 11-06-2003 18:41]
quote:Ja hoor, ik kan prima tegen kritiek. Zolang het fatsoenlijk wordt gebracht in het juiste topic (hier dus).
Op woensdag 11 juni 2003 18:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik zag dat topic net, HOE kan ik dan weten dat er gezeik was. Ik was het alleen eens met die user die vond dat oa jij niet kritiek kan. (ontdekte ik afgelopen week)
Een een post als "goh" vat ik niet op als fatsoenlijke kritiek. Ga nu maar fijn ergens anders huillie doen.
quote:Toen ik van de week de opmerking maakte dat een topic om een beetje vage reden werdt gesloten kreeg ik meteen de opmerking "Ben je soms z'n bilmaatje" oid naar m'n hoofd gesmeten......
Op woensdag 11 juni 2003 18:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja hoor, ik kan prima tegen kritiek. Zolang het fatsoenlijk wordt gebracht in het juiste topic (hier dus).
Een een post als "goh" vat ik niet op als fatsoenlijke kritiek. Ga nu maar fijn ergens anders huillie doen.
En met dat "Goh....." bedoelde ik dat ik er niet van op keek dat er meer mensen zo over jouw denken. Ik nooit ergens beledigd, todat jij van de week mij begon te beledigen. En jah wie kaatst........
quote:Bedoel je datzelfde topic waarbij je die doodsverwensing naar mij toe maakte? Waarvoor je overigens nog een ban heb gekregen? En ja, wie kaatst........
Op woensdag 11 juni 2003 18:44 schreef Ajaxno1 het volgende:
Toen ik van de week de opmerking maakte dat een topic om een beetje vage reden werdt gesloten kreeg ik meteen de opmerking "Ben je soms z'n bilmaatje" oid naar m'n hoofd gesmeten......En met dat "Goh....." bedoelde ik dat ik er niet van op keek dat er meer mensen zo over jouw denken. Ik nooit ergens beledigd, todat jij van de week mij begon te beledigen. En jah wie kaatst........
Je hebt het bij mij in elk geval helemaal verpest, ik raad je aan voortaan in Games heel voorzichtig (lees normaal) te posten.
quote:Ik post altijd normaal......... Pas als mensen NIET normaal tegen mij doen krijgen ze dat terug.
Op woensdag 11 juni 2003 18:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bedoel je datzelfde topic waarbij je die doodsverwensing naar mij toe maakte? Waarvoor je overigens nog een ban heb gekregen? En ja, wie kaatst........
Je hebt het bij mij in elk geval helemaal verpest, ik raad je aan voortaan in Games heel voorzichtig (lees normaal) te posten.
En het zal me reet roesten of ik heb bij jouw verpest heb, kom toch alleen maar in de CM en GameCube topics...
Ow, ja plz neem een voorbeeld aan Doc en Golfer, die ZELFS het op het voetbal forum netjes kunnen houden!
quote:Dat zou inderdaad een rechtvaardiging zijn geweest om dat topic te sluiten, ware het niet dat dat spel geen adventure game is. Zou je dat topic AUB weer willen openen, of anders in elk geval met een correct argument kunnen komen om dat topic te sluiten? Bij voorbaat dank.
Op donderdag 12 juni 2003 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
We hebben een centraal Adventure games topic.
Genre: Adventure (Adventure)
bron: www.gamefaqs.com
quote:Nee dus! Lees de FAQ maar eens.
Op donderdag 12 juni 2003 20:33 schreef FluxC5 het volgende:
Alert! (ik vroeg me al af of het een topic waard was)
quote:Geen zin an..
Op donderdag 12 juni 2003 20:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nee dus! Lees de FAQ maar eens.
Daar hebben we toch mods voor?
quote:Dan heeft gamefaqs.com het mis, want het is, nogmaals, geen adventure!
Op donderdag 12 juni 2003 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Where in the World is Carmen Sandiego?Genre: Adventure (Adventure)
bron: www.gamefaqs.com
Als je het spel zelf ooit gespeeld had, dan had je dat zelf ook geweten.
Je zou het eerder een soort puzzle-game kunnen nemen. Het is echt veel te vergezocht om dit een adventure te noemen.
Dus ik herhaal mijn verzoek om ofwel het slotje te verwijderen ofwel met een ander (dit maal correct) argument te komen om het topic gesloten te houden.
quote:Het is echt een fantastisch spel!!!
Op donderdag 12 juni 2003 21:07 schreef motown het volgende:[..]
Dan heeft gamefaqs.com het mis, want het is, nogmaals, geen adventure!
Als je het spel zelf ooit gespeeld had, dan had je dat zelf ook geweten.
Je zou het eerder een soort puzzle-game kunnen nemen. Het is echt veel te vergezocht om dit een adventure te noemen.
Dus ik herhaal mijn verzoek om ofwel het slotje te verwijderen ofwel met een ander (dit maal correct) argument te komen om het topic gesloten te houden.
quote:.
Op woensdag 11 juni 2003 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
Oeiiii gaan we dreigen!? Wat ben jij een ongelooflijke kleuter zeg, ik snap niet dat ook maar iemand jou als admin wil... I
[Dit bericht is gewijzigd door bojaaper op 12-06-2003 22:42]
quote:Eigen mening of niet, dit is een doodverwensing..
Op donderdag 12 juni 2003 22:40 schreef bojaaper het volgende:[..]
.
Oeiiii gaan we dreigen!? Wat ben jij een ongelooflijke kleuter zeg, ik snap niet dat ook maar iemand jou als admin wil... Ik vind dat je dood kan vallen (let op: VIND vrijheid van meningsuiting)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |