abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10268520
Kheb hem net gezien. Videoclip is beetje overdreven, met dat vliegtuig, maar best cool om te zien. Het lied is ook nog eens top :-)
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:21:19 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10268560
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:19 schreef EminemRulezz het volgende:
Kheb hem net gezien. Videoclip is beetje overdreven, met dat vliegtuig, maar best cool om te zien. Het lied is ook nog eens top :-)
ja en Eminem rules!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10268578
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja en Eminem rules!

Tja, tis omdat je niks te doen hebt he ?
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:24:12 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_10268612
Hm, nieuwe zomerhit voor Dean of ben ik nu te voorbarig?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:24:44 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10268629
Nee, kun je geen previewsamples plaatsen ofzo, een foto van DJ Dean, zeggen hoe het nummer op z'n minst gaat.

Wat hebben ik en anderen nou als: ik heb deze net gezien, hij is leuk alleen het vliegtuig bla bla bla

sms dat naar TMF dan ofzo...

[..]
pi_10268719
Protect your ears

"Protect your ears" is de meest recente single van de Hamburgse DJ Dean, de opvolger van "Play it hard" (die hier ook op de clipkanalen langs is gekomen), en afkomstig van zijn splinternieuwe album "Protect your ears". Qua stijl is het typische Duitse hardtrance. Je moet er wel van houden, ik doe dat in ieder geval

previews:
moet ik nog ff fixen, dat gaat zo niet

Foto:

Bio:
De Hamburgse DJ Dean is al vanaf 1992 actief in de Duitse dancescene en is een van de allergrootsten als het om pure hardtrance gaat. Hij is vooral bekend van de beroemde Tunnel-club in Hamburg, waar hij de resident DJ is. Dean mixt twee series compilatie-CD's (Tunnel of Trance Force en DJ Networx), waar al respectievelijk 23 en 16 delen van verschenen zijn! Allemaal zijn ze hoog geëindigd in de Duitse albumcharts, voor Tunnel of Trance force kreeg Dean zelfs een driedubbele platina plaat, voor 1.500.000 verkochte exemplaren!

Naast het DJ'en heeft Dean ook nog tijd om te produceren, vooral het afgelopen jaar heeft hij een aantal goed scorende platen uitgebracht, 'Ballantion Episode 2', 'Play it hard' en zijn nieuwste 'Protect your ears'. Daarnaast waren er ook remixen voor onder andere Accuface, Angel One en DJ Digress.

Meer info
http://www.djdean.de
http://www.tunnel.de

DJ Dean draaide in Nederland onlangs op Bitte ein Beat!, waarvoor hij ook de 6e verzamel CD mixte. Op 30 Augustus zal hij ook in Nederland draaien, op Decibel Outdoor!

zo, genoeg info?

[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 07-05-2003 12:41]

woensdag 7 mei 2003 @ 12:31:10 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10268747
Nou kijk eens aan, nou ben ik geprikkeld om vanavond Kazaa aan te ztten...

[..]
pi_10268789
Heb je Protect Your Ears gezien op TMF/MTV??!!! volgens mij komt Play It Hard hier nu pas uit......
pi_10268899
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:32 schreef Scooter2002 het volgende:
Heb je Protect Your Ears gezien op TMF/MTV??!!! volgens mij komt Play It Hard hier nu pas uit......
Dat dacht ik ook, aangezien ik die clip nu pas zag.. maarja anders maken we hier toch een DJ Dean topic van? Is een van mijn favorieten! in case you didn't notice... nog vrij onbekend in Nederland maar het zou mij niks verbazen als ie over niet al te lang tijd vaker in Nederland te bewonderen is op hardstyle/trance feesten... wat een gast
pi_10268963
Dj Dean, opzich best een goeie DJ..

Voor de mensen die nog cd's van hem willen... ik zag vorige week bij de MediaMarkt in Rotterdam al ze Tunnel Trance Force cdtjes liggen voor 3 euro per stuk....

pi_10269088
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:40 schreef Westlander het volgende:
Dj Dean, opzich best een goeie DJ..

Voor de mensen die nog cd's van hem willen... ik zag vorige week bij de MediaMarkt in Rotterdam al ze Tunnel Trance Force cdtjes liggen voor 3 euro per stuk....

Klopt, wel de wat oudere delen helaas... maar DJ Networx en TTF zijn moeilijk te krijgen in Nederland... dus toch wel een buitenkansje..

Enige reden dat ik ze heb laten liggen is dat ik de hele serie van Gary D.'s D.Trance en D.Techno heb (vergelijkbaar), en dat twee volledige series verzamelen wel wat veel van het goeie wordt.. maar ze zijn absoluut hun geld waard!

pi_10269617
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:37 schreef Jape het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, aangezien ik die clip nu pas zag.. maarja anders maken we hier toch een DJ Dean topic van? Is een van mijn favorieten! in case you didn't notice... nog vrij onbekend in Nederland maar het zou mij niks verbazen als ie over niet al te lang tijd vaker in Nederland te bewonderen is op hardstyle/trance feesten... wat een gast

Als die Dj Dean hier in NL ook hits wil scoren dan zal die clip toch in ieder geval uitgezonden moeten worden door TMF....anders wordt het niks helaas....en aangezien die k*t TMF zender (hard)trance producties bijna allemaal gewoon niet uitzendt geef ik Dj Dean weinig kans.....
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:13:42 #13
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_10269693
Originele naam
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_10269756
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:13 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Originele naam
Hoezo niet? Hij heet van zijn voornaam Martin -> Dean Martin -> DJ Dean, leuk toch.. ja het lijkt op Jean, maarja kenden die elkaar al toen hij z'n DJ-naam bedacht?
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:41:54 #15
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_10270452
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:16 schreef Jape het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hij heet van zijn voornaam Martin -> Dean Martin -> DJ Dean, leuk toch.. ja het lijkt op Jean, maarja kenden die elkaar al toen hij z'n DJ-naam bedacht?

Ik denk het wel... nooit van m'n leven van Dean gehoord, dus hij zal wel vrij nieuw zijn, dan ga je toch ff na of er niet al iemand rondloopt met dezelfde of vrijwel dezelfde naam
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_10270615
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:41 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Ik denk het wel... nooit van m'n leven van Dean gehoord, dus hij zal wel vrij nieuw zijn, dan ga je toch ff na of er niet al iemand rondloopt met dezelfde of vrijwel dezelfde naam

Als je de namen Jean en Dean uitspreekt dan lijkt het totaal niet op elkaar hoor!!!
pi_10270932
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:41 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

Dat ligt aan jou, ten eerste klinkt het fonetisch totaal anders, ten tweede, als je de bio had gelezen die ik gepost heb had je kunnen weten dat DJ Dean al jaaaaaren meedraait.
pi_10275379
hehe eindelijk wordt nederland wakker en kennen ze dj dean!!!!

die oude nummers zijn super: love (onder de naam silver liquid) en the sky is the limit

is die cd, dat hele album al te koop in de winkel of moet ik daarvoor naar duitsland karren?

woensdag 7 mei 2003 @ 16:44:15 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10275428
Ik ken hem eigenlijk al best lang van www.digitallyimported.com
Althans daar worden zijn TTF cds wel vaker gedraaid, best een goede dj
pi_10276554
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:42 schreef DJRoberto1978 het volgende:
is die cd, dat hele album al te koop in de winkel of moet ik daarvoor naar duitsland karren?
Ik denk niet dat ie in Nederland in de winkels zal liggen. Op amazon.de is ie in ieder geval wel te vinden
pi_10278398
nou ja duitsland is toch niet ver van eindhoven af, die tunnel trance cd's ga ik ook vaak daar halen en die koop ik dan zonder te luisteren omdat ik weet dat er minsten een paar steengoeie nummers op staan die de moeite waard zijn.
pi_10278444
Yay!

Skihuttrance
Dean an sich is qua Deejay zijn best okay (draait leuke setjes).
Maar zo'n tune als dit kan mij helaas niet bekoren (netjes gezegd ).

pi_10292181
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Yay!

Skihuttrance
Dean an sich is qua Deejay zijn best okay (draait leuke setjes).
Maar zo'n tune als dit kan mij helaas niet bekoren (netjes gezegd ).

Het is mijn stijl ook niet en ik vind het wel erg veel op de vorige track lijken (Play it hard). Ik heb al een tijdje terug op de Duitse MTV2 langs zien komen, opvallend is wel dat ze daar wat breder programmeren.
  donderdag 8 mei 2003 @ 12:30:42 #24
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_10293917
Ik vind um een beetje eentonig.
pi_10295969
Ik vind dit nummer een goed voorbeeld van Kermis House

De oude Tunnel Trance CDs zijn trouwens erg goed!

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')