abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10268153
quote:
Naast Patty Brard en Patricia Paay krijgt nu ook Frans Bauer 24 uur per dag een camera achter zich aan. De docusoap van de Nederlandse zanger zal op RTL4 worden uitgezonden.

Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis. Vanaf september zal de acht-delige docusoap worden uitgezonden. Bauer woont samen met Mariska en zijn twee zoontjes, Christiaan en Jan. De camera's zullen hun tijdens de vakantie volgen en ook aanwezig zijn bij optredens in Duitsland.

De grand finale van de docusoap moet een verslag van de vier optredens in Ahoy in Rotterdam eind oktober worden. De artiest viert dit jaar zijn artiestenjubileum, hij zit al tien jaar lang in het vak. Hij is inmiddels ook al jaren multimiljonair.

Bauer spreekt vooral vrouwelijke fans aan. Ondanks dat zijn nummers vrijwel nooit op de radio te horen zijn, zijn zijn albums altijd in mum van tijd goud.

OMG
krijgen iedereen zijn eigen real life soap ofzo.
vind onderhand beetje overkill en dan ook nog een keer over frans bauer
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  woensdag 7 mei 2003 @ 12:07:23 #2
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_10268223
Nou dat wordt me wat
Endless, Forever More....
pi_10268278
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:04 schreef bobjuh het volgende:

[..]

OMG

Je hoeft er niet naar te kijken. Ga lekker de krant lezen ofzo. Buiten jou en mij zijn er waarschijnlijk mensen die er wel naar zullen kijken.
pi_10277853
haha, het moet niet gekker worden. Op de een of andere manier mag ik die vent niet, hij is altijd te aardig. Misschien komt daar verandering in bij het zien van zijn rl soap. Ben in ieder geval wel benieuwd. Als diemaar niet zo saai is als die van Patricia paay.
pi_10278535
ziek
pi_10278549
YES YES YES!!!

[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 07-05-2003 19:15]

pi_10278567
Ik wil die van Eddy Wally zien
pi_10278773
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:13 schreef haaahaha het volgende:
YES YES YES!!!

[afbeelding]

Hee "haaahaha", de semi kennis.
Buikpijn van het lachen!
  woensdag 7 mei 2003 @ 19:26:36 #9
16715 Mylene
*schatje*
pi_10278943
Frans Bauer past toch wel bij het RTL publiek, dus ik verwacht dat het wel aan zal slaan.
  woensdag 7 mei 2003 @ 19:28:23 #10
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_10278990
[schroeft stem 3 octaven naar boven en koopt een woonwagen]

ja lieve mensen.... mijn doelgroep bestaat voornamelijk uit zwakzinnigen... je weet wel het rtl-4 publiek... geen enkelle goed opgeleid persoon kijkt ooit naar deze zender.

Er zijn zelfs mensen die nu al 10 jaar goede tijden slechte tijden kijken... dus waarom zouden deze mensen niet naar mij kijken?

[/schroeft stem 3 octaven naar boven en koopt een woonwagen]

GATVERDAMME!!!

Free people own guns! Slaves do not!
pi_10279129
Misschien eindelijk een woede uitbarsting van Frans op TV?
X
X
X
  woensdag 7 mei 2003 @ 19:42:05 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_10279437
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:33 schreef Frasier het volgende:
Misschien eindelijk een woede uitbarsting van Frans op TV?
Nee, daar is Frans te zachtaardig voor.
pi_10293386
Paasen al die camera's en apparatuur in zijn woonwagen??
pi_10294411
frans bauer is een schande voor de muziekwereld.
alles is nep aan hem hij doet het waarschijnlijk alleen voor het geld.
nou in ieder geval zijn platenlabel wel.

wat een mietje

don't stop the music??? nou die van hem en al die andere schande makers voor muziek wel! bah....

Lifestyle of the rich and famous!
pi_10296857
my god, dit hoef ik dus écht niet te zien.. Maar ik denk ook wel dat het hoge kijkcijfers trekt, al die huisvrouwtjes die ook naar Lijn4 kijken enzo vinden dit vast ook heeeeeel leuk.. Ik denk alleen niet dat Frans Bauer zo'n boeiend leven heeft, hij lijkt me zo'n braaf mannetje...
pi_10300265
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:04 schreef bobjuh het volgende:

[..]

OMG

GADVERDAMME! Dat ga ik dus echt nooit kijken. Ik walgde al van zijn muziek....en nu....ew gadver

Patty rules gewoon!

pi_10300273
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:08 schreef Koningin het volgende:
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:39:16 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_10300652
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:08 schreef Koningin het volgende:
quote:
Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis.
pi_10311765
De Bauertjes, schitterend!
En Eddy Wally lijkt me ook helemaal te gek
Belgen komen van een andere planeet...
pi_13349451
Vanaf 2 oktober op rtl4: "De Bauers"

Hierin wordt het hectische bestaan van de in binnen- en buitenland immens populaire volkszanger Frans Bauer van heel dichtbij gevolgd
De sympathieke vertolker van het levenslied biedt zijn talloze fans een fascinerende blik achter de schermen van zijn leven
De camera's van De Bauers volgen elke stap van het Brabantse fenomeen in aanloop naar zijn serie optredens in Ahoy
Naast showbizz-gerelateerde perikelen als optredens in het buitenland, fotoshoots en platenopnamen besteedt het programma ruimschoots aandacht aan de ontwapenende familieman achter het produkt Frans Bauer...

† In Memoriam † maandag 22 september 2003 @ 01:01:17 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13349932
Al stukkies gezien bij Carlo en Irene, nou dat belooft wat....
Ze vroegen wat het meest spectaculair was wat de cameraploeg gefilmd had. Ik meen me te herinneren dat hij twijfelde tussen het moment dat-ie een windje liet en de keer dat-ie z'n haar niet gekamd had of zo.

Hier gaan we dus de agenda's voor leegplannen!

Afijn, 8 afleveringen moet te doen zijn. Nét.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_13350037
Frans was net te gast bij Harry de Winter in Wintertijd
Frans beseft gewoon niet dat ie een fenomeen is
Frans is de nieuwe Elvis!
  Moderator / Miss SHO maandag 22 september 2003 @ 14:54:49 #23
22592 crew  Ole
pi_13359388
Fransje gaat tenminste wel écht met gehandicapten en zieken om..
en niet alleen maar omdat ie nu zo'n show heeft..

(zie Adam's Familly )

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 22 september 2003 @ 14:58:25 #24
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_13359499
Echt wel dat ik dat ga kijken. Frans Bauer is een kei toffe en normale vent.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_13515555
Frans rules , zijn muziek vind ik niet zo maar het is wel een wereldvent. Ben benieuwd of het nog hilarische momenten gaat opleveren.
  maandag 29 september 2003 @ 11:43:53 #26
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13516247
Frans is geniaal. Op zijn manier dan HAHAHA. Geweldige vent, ga het programma zeker kijken als ik tijd heb.

Z'n muziek vind ik overigens niet te pruimen, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Frans is helemaal .

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_13516353
Lijkt mij juist leuk omdat het zo saai/braaf is
Frans Bauer is een sympathieke vent, zijn muziek is om te huilen, maar dat is de bedoeling ook, geloof ik.

Anyways, ik ga zeker kijken

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 29 september 2003 @ 12:10:46 #28
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13516857
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:47 schreef milagro het volgende:
Lijkt mij juist leuk omdat het zo saai/braaf is
Ja precies en zo heeeeeeeerlijk burgerlijk en juist daardoor weer origineel. Zoals dat interview in de Panorama van deze week:
quote:
Int.: 'Wat ik goed vind aan jou, Frans, is dat je er openlijk voor uitkomt dat je vrouw gewoon de vrouwentaken doet. Zoals de inrichting van het huis. Mannen moeten tegenwoordig maar alles kunnen. Goede minnaar zijn, goede vader, stoere man, carrière maken, enzovoorts. En dan ook nog meedoen in het huishouden. Jij vraagt dat gewoon lekker niet van jezelf. En daar ben je nog eerlijk over ook.'

Antwoord van Frans: 'Nou ja, als mijn vrouw het huis heeft zoals ze het prettig vindt, dan is ze blij. En ik zeg altijd maar zo: als zij blij is, ben ik dat ook.'

MUAHAHAHA hij brengt het op zo'n manier dat hij toch weer sympathiek wordt. Frans gebruikt z'n vrouw als sloofje in het huishouden, maar dat is helemaal oke, omdat ze er uiteindelijk allemaal gelukkig van worden . Hoe simpel KAN een mens eigenlijk in het leven staan?

Wat een vent

pi_13519455
Hij gebruikt haar juist niet
Dat impliceert een zekere dwang of moeten.
Ze wílt dat gewoon, er zijn vrouwen die daar hun hele ziel en zaligheid vinden, het huishouden, zorgen voor man en kind.

Prachtig toch als ze dan een vent treft, die het heerlijk vindt om in de watten gelegd te worden, zijn natje en zijn droogje en meneer is tevrreden

pi_13528988
Ook deze reallife soap zal ik gaan bekijken.

Gut, ik krijg het er nog druk mee.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 29 september 2003 @ 20:19:55 #31
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13529061
gezellie, goeie kerel.Weleens een praatje mee gemaakt!
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  dinsdag 30 september 2003 @ 14:29:38 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13545027
quote:
"Ik ben niet spraakmakend, niet interessant"

"Ik vond het opnemen van deze real-life soap rond mijn leven bij voorbaat een slecht idee", aldus Frans Bauer over het idee achter De Bauers. "Ik ben niet spraakmakend, niet interessant. Maar toen ik de meningen van de mensen om mij heen ging peilen, bleek dat ze het niet met mij eens waren. Dit is een perfecte mogelijkheid om eens te laten zien hoe het leven van de artiest er echt uitziet; niet alleen de showkant. Er is namelijk een hele wereld achter een artiest en die bestaat ook uit vergaderingen, opnames, het uitzoeken van kleren voor fotoshoots. Een artiest doet veel meer dan optreden alleen en De Bauers is in eerste instantie bedoeld voor de fans: ik bied ze een kijkje in mijn leven."

"Of de serie een grote impact op mijn leven heeft? Ach, mijn leven is een open boek. Ik heb geen geheimen en de mensen mogen best weten dat ik thuis in een joggingbroek loop. Alleen de slaapkamer en de badkamer zijn verboden terrein. De ploeg mag verder alles filmen, ook de kinderen. Ik heb daarvoor goed met het thuisfront overlegd, maar er waren geen mensen in de omgeving die bezwaar maakten tegen de serie. Bij de kleinste twijfel van mijn vrouw, was het niet doorgegaan. Want Mariska heeft de broek aan in Huize Bauer", lacht de volkszanger. "Maar die vindt het alleen maar heel spannend en hoopt samen met mij dat iedereen het leuk gaat vinden."

Tijdens de najaarspresentatie van RTL 4 kreeg de pers een voorproefje, waarin Frans verwoede pogingen deed om een goede portie Chinees te bestellen - "Niet te vet, doe maar iets van vlees" tot grote hilariteit van de aanwezige pers. Bauer zag het zelf ook voor het eerst: "In vlees zit alles, een koe eet gras, dus dan heb je meteen alles binnen. Maar dat ze nu net dit fragment uit moeten kiezen. Soms denk ik: moet dát nu uitgezonden worden? Aan de andere kant, het was wel typisch mij soms doe je nu eenmaal uitspraken Dat krijg je als je een tijdje bezig bent met zon serie: je let niet meer op de cameras, ze zijn voor mij inmiddels net zo vanzelfsprekend als het horloge dat ik draag.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 1 oktober 2003 @ 07:56:59 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13563269
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:55 schreef milagro het volgende:
Hij gebruikt haar juist niet
Dat impliceert een zekere dwang of moeten.
Ze wílt dat gewoon, er zijn vrouwen die daar hun hele ziel en zaligheid vinden, het huishouden, zorgen voor man en kind.
Hij gebruikt haar ook niet (tenminste als je hem zelf mag geloven). Zoals mijn vader mijn moeder ook niet gebruikt. Maar probeer dat de gemiddelde feministe maar uit te leggen! Alleen Frans kan het zo brengen dat het nog geloofwaardig en sympathiek is ook.
quote:
Prachtig toch als ze dan een vent treft, die het heerlijk vindt om in de watten gelegd te worden, zijn natje en zijn droogje en meneer is tevrreden
Da's idd prachtig. Maar volgens mij is dit toch wat veel mannen stiekem zouden willen, dus zo moeilijk is dit niet om te treffen. Probeer echter maar eens een vrouw te vinden die zichzelf op die manier opstelt in een relatie, die helemaal voor het huishouden gaat. Die zijn er gewoon niet meer. En ergens ook wel terecht overigens.
pi_13563340
krijg je echt constant van die momenten uit die reclame
waar die neger volop geintegreerd is
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:52:10 #35
69546 Ans
Dementie = nirvana
pi_13565708
Hier ga ik echt voor zitten, Frans roels! (zo zeggen jullie jongeren dat toch?)

Ans Appelman

[Dit bericht is gewijzigd door Ans op 01-10-2003 11:29]

Het mooie aan dementie is dat je het zelf niet door hebt; je kan gewoon legitiem een lastpak zijn voor je omgeving
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 18:38:08 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13603704
Wat moeten we nou vanavond?

Masterplan een laatste kans geven of toch Frans eens proberen?

Moeilijk, moeilijk.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 19:39:10 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_13605193
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 18:38 schreef Cynix ® het volgende:

Moeilijk, moeilijk.

Frans verdient een kans.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 2 oktober 2003 @ 19:43:34 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_13605298
Trouwens een geweldige titel van z'n programma.

'De Bauers.'

Je verwacht dan een 30 miljoen eurie kostende Duitse kroniek in 16 delen, geregisseerd door Reiner Werner Fassbinder. Betreffende de Bauer dynastie. Verfilmd vanaf 1889 tot heden. Moord, brand, overspel, hartstocht.

Komt Fransje in beeld met z'n poedel die 6 puppy's heeft gebaard.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 2 oktober 2003 @ 20:10:05 #39
15080 static
pi_13606113
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 18:38 schreef Cynix ® het volgende:

Moeilijk, moeilijk.

Masterplan wordt vanavond herhaalt; ik ga eerst naar Frans kijken, daarna Masterplan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13607642
Spannend is het zeg
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_13607701
wat een lol om te zien hoe hij leeft
I'll be back!
pi_13607997
Ik vind het wel kostelijk eigenlijk .
pi_13608126

Ik vind het eigenlijk een geweldig programma!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_13608196
Hij heeft zijn wijffie wel goed afgericht zeg.
heel erg slaafs wijffie
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:40:48 #45
15080 static
pi_13608432
Ik vind het leuk.
  Moderator donderdag 2 oktober 2003 @ 21:41:20 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13608448
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:40 schreef static het volgende:
Ik vind het leuk.
Ik vond het ook best leuk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:42:37 #47
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_13608482
Echt grappig, Frans z'n real life soap. Kijk nu al weer uit naar de volgende aflevering
pi_13608651
Het ziet er naar uit dat deze 1e aflevering erg goed bekeken is!
Toch leuk voor Fransje...
pi_13608689
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:32 schreef bobjuh het volgende:
Hij heeft zijn wijffie wel goed afgericht zeg.
heel erg slaafs wijffie
En hij mag er af en toe nog overheen ook.
X
X
X
pi_13608778
Dat deuntje wat de hele tijd te horen was zit nu trouwens wel in me kop

"Ik kwam jou tegen oweeeooooh"

X
X
X
  Moderator donderdag 2 oktober 2003 @ 21:54:49 #51
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13608791
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:54 schreef Frasier het volgende:

Ja! Hoe heet dat nummer?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:55:02 #52
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_13608799
heb alleen gezien dat ie achter een mini paardje aan liep die hij ving door erop te springen. dag dag cadeau voor zijn zoontje...
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 22:03:18 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13609027
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:41 schreef Mike het volgende:
Ik vond het ook best leuk.
* Cynix ® heeft zich ook wel vermaakt.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:04:34 #54
15080 static
pi_13609065
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:54 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja! Hoe heet dat nummer?

† In Memoriam † donderdag 2 oktober 2003 @ 22:04:37 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13609069
Wat is-ie gewoon gebleven he?
pi_13609153
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:04 schreef static het volgende:

[..]

*zoekt op Kazaa*

Niks gevonden. He wat jammer nou

X
X
X
pi_13609757
Het nummer:

Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij

*lalalalala*

pi_13610136
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:29 schreef UFOtje het volgende:
Het nummer:

Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij

*lalalalala*

Nu kan ik het dus niet laten om 'm te downloaden
X
X
X
pi_13610364
quote:

Bij jou ook al? Ik zat 't te kijken met m'n ouders en broer en iedereen behalve m'n moeder zat met dat deuntje in z'n kop.
pi_13610422
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:53 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Bij jou ook al? Ik zat 't te kijken met m'n ouders en broer en iedereen behalve m'n moeder zat met dat deuntje in z'n kop.

Het ergste is nog wel dat ik 'm nu aan het downloaden ben
X
X
X
pi_13610481
Frans Bauer is een toffe man!!! alhoewel zijn muziek mij totaal niet aanspreekt...

maar om een RL soap te beginnen....niet echt origineel

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_13610508
Ik sta dat nummer al zo'n 5 weken mee te schreeuwen in de kroeg!
Maar alcohol is natuurlijk een goed excuus...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:01:19 #63
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_13610590
was het eigenlijk een leuke uitzending
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:19:33 #64
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_13616400
Zeer vermakelijke tv, samengevat

*Frans besteld chinees

*Frans krijgt te weinig chinees

*Frans zijn vader triant minipony

*Frans treed op bij een bruiloft

*Frans treed op op een bedrijfsfeestje

*Frans plast wild in de bosjes

*Frans treed op op nog een bedrijfsfeestje

*Frans laat zich niet gek maken door dronken bezoekers van bedrijfsfeestjes

*Frans komt om 4 uur 's nachts thuis

*Frans maakt zoontje wakker op zijn verjaardag

*Frans geeft zoontje ziijn eerste karaoke machientje met liedjes van Bassie en Adriaan

*Frans blaast luchtkussen op tot grote schrik van zijn zoontje

*Frans verteld dat hij weinig kan in het huishouden

*Frans verteld dat zijn oma de lekkertse koffie maakt.

*Frans ontvangt een super-fan

Als je dit leest kan je bedenkelijk reageren, maar geloof me, het is echt zeer leuke televisie.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:24:46 #65
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_13616497
Je vergeet:

Frans serveert de verjaardagsvisite gesponserde frikandellen in de garage.

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:35:51 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13616730
'De Bauers' haalde gisteren prima kijkcijfers: er keken 1.254.000 mensen naar de eerste aflevering.

Dat zou wellicht meer zijn geweest als de special van Peter R. de Vries gisteren niet was uitgezonden, want die haalde 1.734.000 kijkers.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:37:24 #67
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13616773
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:19 schreef starbuck het volgende:
Zeer vermakelijke tv, samengevat

*Frans besteld chinees

*Frans krijgt te weinig chinees

*Frans zijn vader triant minipony

*Frans treed op bij een bruiloft

enz...

Shit hee, heel wat gemist! Ik heb geen kabel meer, ben afgelopen weekend verhuisd. En het lijkt er niet op dat ik binnen korte tijd weer kabel ga krijgen Dat wordt de volgende keer opnemen bij pa en ma ofzo!
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:23:48 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_13617773
Ik vond het leuk! Wat ik alleen een beetje cheap vond was dat de verjaarsvisite in de garage op tuinstoelen moest zitten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:45:39 #69
12666 starbuck
pi_13618292
aanvulling

*Frans staat in de deuropening en vraagt aan zijn vrouw of het regent in plaats van 1 stap naar voren te zetten.

*Frans laat de hoeveelheid koffiebonen zien die er door heen gaan in een week tijd.

*Frans zit achter in de auto en pakt een deostick uit een plastic tasje en smeert zijn oksels in.

*Frans gaat op de foto met de bezoekers van een bedrijfsfeestje en zegt tegen een redelijk dikke werkneemster, " jij bent zeker het beste paard van stal"

*Frans gaat naar bed, eenmaal zittend op het bed flikkert Frans de sokken van zich af.

*Frans steekt geen hand uit om zijn vrouw te helpen zijn kleren in te pakken voor de werk-vakantie naar Aruba.

*Frans reist als ik het goed zag gewoon economy class.

pi_13620075
Is die vrouw van Frans nou één van die twee uit All you need is love
In dit programma maakte hij z'n tv-debuut omdat 1 dom wijf beweerde dat zij als eerste op Frans verliefd was en in de studio moest ie toen uit twee meiden kiezen met welke hij uit eten zou gaan
Weet iemand nog hoe dat nou precies zat met Frans in All you need is love?

(Ik heb een paar flitsen gezien, vond Peter R de Vries iets belangrijker)

vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:07:53 #71
521 ruby
Hell yeah!
pi_13628333
Sjit, ik heb Fransje gemist. Wordt het nog herhaald?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 18:09:35 #72
15080 static
pi_13628373
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:45 schreef starbuck het volgende:
aanvulling
-knip-
Geweldige aanvulling.
pi_13628448
Heb gister ook ff gekeken,
maar ik moet toegeven dat ik gelijk een beter beeld heb van frans.
Ik dacht dat hij altijd zo zacht praat net als in zijn intervieuws.
maar dat is helemaal niet zo,
hij is ook echt oke als mens
pi_13630144
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
In dit programma maakte hij z'n tv-debuut omdat 1 dom wijf beweerde dat zij als eerste op Frans verliefd was en in de studio moest ie toen uit twee meiden kiezen met welke hij uit eten zou gaan

Nee, dat waren 2 anderen.
quote:

en bedankt , ik was er net vanaf.

Ik vind het trouwens wel een toffe gozer, alleen die muziek

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:29:37 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_13631647
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:45 schreef starbuck het volgende:

*Frans laat de hoeveelheid koffiebonen zien die er door heen gaan in een week tijd.

Heavy.

Volgende week maar eens kijken.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:47:55 #76
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13635274
Die Frans lijkt me eigenlijk best een relaxte gozer
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 22:54:57 #77
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_13635439
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:

Was die ene Mariska niet de Mariska uit de Bus?
Zij had een brief gestuurd omdat zij verliefd was op Frans, later bleek er nog een Mariska te zijn waar Frans wel verliefd op was, die was ook aanwezig.
Het werd toen wel 'n hele rel want Frans koos de Mariska waar hij later mee trouwde.
eurobilltracker.com
pi_13635680
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:43 schreef Lemmeb het volgende:
Frans is geniaal. Op zijn manier dan HAHAHA. Geweldige vent, ga het programma zeker kijken als ik tijd heb.

Z'n muziek vind ik overigens niet te pruimen, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Frans is helemaal .

Helemaal mee eens! En het was nog leuk ook nog!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 23:13:12 #79
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_13635922
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:50 schreef Frasier het volgende:

[..]

En hij mag er af en toe nog overheen ook.

Dat is dan weer minder
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_13665554
Herhaling "De Bauers" om 18:55 uur op RTL4

Is dat leuk of is dat leuk...

pi_13668819
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:

Dat is leuker dan leuk!
  † In Memoriam † zondag 5 oktober 2003 @ 18:01:51 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13669167
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is leuker dan leuk!
Ik heb het al gezien, maar het is zéker een aanrader!
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 18:02:50 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13669187
* SunChaser gaat het zeker opnemen/kijken. Tnx voor de tip.
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:03:42 #84
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13669208
! grappig
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:29:43 #85
521 ruby
Hell yeah!
pi_13669811
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:

Dat is vanavond? Dank u voor de tip.
pi_13670095
Ik ben dolblij dat het herhaald wordt, Peter R de Vries vond ik net iets belangrijker afgelopen donderdag en zelfs dat wordt aankomende dinsdag herhaald
Life & Cooking duurt meestal tot 19:00 uur > De Bauers...
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:50:58 #87
521 ruby
Hell yeah!
pi_13670312
* ruby wordt nerveus en pakt het Frans Bauer sjaaltje erbij..tevens chips en chocomel.

Weg met die Simone Kleinsma bij Life & Cooking. Het is nu tijd voor echte tv.

zondag 5 oktober 2003 @ 18:53:58 #88
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_13670389
Ik ben benieuwd. Maar die Simone Kleinsma moet snel oprotten. Ik heb dan wel zin in wat lekkere ordinaire televisie, maar er zijn grenzen.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_13670683
ooh herhaling!
Ik dacht dat het weer een nieuwe aflevering was!

Nog maar een keer kijken dus!

zondag 5 oktober 2003 @ 19:15:10 #90
521 ruby
Hell yeah!
pi_13670769
Ja la la ja la laaaaaaaaaa

-edit- De tekst was iets anders..

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 05-10-2003 19:28]

pi_13670890
"Mariska?!.... Regent het?"
Zelf lekker binnen blijven staan. Het blijft mooi!
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:25:19 #92
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_13670999
Waarom zitten ze allemaal in de garage te eten?
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:28:28 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_13671081
Wat een aandoenlijke man.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:29:33 #94
521 ruby
Hell yeah!
pi_13671111
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:28 schreef Moonah het volgende:
Wat een aandoenlijke man.
Ja, wel een sympathieke gast inderdaad.
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:30:31 #95
8502 BAZZA
pi_13671126
Toffe gast die Frans best een lekker vrouwtje ook

alleen... dan koop je zo'n duur huis en dan richt je het in alsof je nog in een woonwagen woont

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13672015
ik heb me rot gelachen..

oh deze kan ik wel aanhouden.. helemaal droog hahahahah en die pony dan ..kwam niet meer bij.. net als met dat shaken.. blij dat een bekende nederlander hetzelfde probleem heb met zo'n kut shakebeker..
veel beter dan de saaie "upperclass curry's"en die vreselijke "oh de camera draait even janken" brad's

leuk kindje heeft ie trouwens

Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 20:13:30 #97
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13672096
Dat eten: Frans: "ik mis toch iets deze keer."

Staat de hele tafel vol Chinees eten, ja ook de babi pangang.

zondag 5 oktober 2003 @ 20:15:14 #98
15080 static
pi_13672143
Ik vind deze samen met The Osbournes de leukste.
pi_13672224
"ik zit toch aan de telefoon zegt dat dan dat we te weinig hebben "hahahaha zo gaat het hier ook altijd..

ik heb me echt rotgelachen... maar wat een trieste types die fans.. leuk zo'n etos eigenmerk badschuim..
maar hij deed wel erg leuk
Hoe ging dat liedje nou?

zondag 5 oktober 2003 @ 20:19:06 #100
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_13672251
Het is inderdaad erg leuk, hierin wordt niet geacteerd net zoals bij ouwe taart patty, of die ouwe feeks van een paay (schrijf ik dat zo goed ?)

Erg leuk om naar te kijken, wat een catering hadden ze btw voor het feest van hun kleine...

sjeee, dat was relaxed

De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
  maandag 6 oktober 2003 @ 08:45:33 #101
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13681579
Ik gelukkig de herhaling ook even mogen aanschouwen, was ff bang dat ik het helemaal zou missen .

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat een kerel die Frans . En idd, dat hele stuk met die Chinees .

maandag 6 oktober 2003 @ 09:56:15 #103
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13682479
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:02 schreef lily het volgende:
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=752
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een kinderachtig, zuur stukje . En niet erg grappig. Die Nico, de schrijver ervan, heeft er volgens mij maar weinig van begrepen. En dat is toch knap, als je bedenkt dat er aan 'De Bauers' gewoon vrij weinig te begrijpen valt.

Magoed, Frans lacht Nico gewoon uit

/edit Ohja, over dikke moffenkoppen gesproken, hier http://www.vipspotting.nl/vips/nico_dijkshoorn.html een plaatje van Nico Dijkshoorn zelf, naar het schijnt

maandag 6 oktober 2003 @ 10:37:34 #104
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_13683169
Die Nico is wel het meest trieste figuur op aarde...

maar laten we stoppen over hem te praaten, want dat vind ie alleen maar leuk.
Nu weer ontopic:

Dat stukje van de chinees was idd leuk... Zijn we iets vergeten ? Anders hadden we toch altijd veel meer ?

maandag 6 oktober 2003 @ 13:13:13 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_13686700
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 09:02 schreef lily het volgende:
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=752
Nico Dijkshoorn is niet leuk meer, altijd maar weer hetzelfde deuntje.
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:15:24 #106
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13686751
Vanavond is Frans trouwens niet thuis.

Die gaat met mij mee op stap

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:28:33 #107
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13688600
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:15 schreef robh het volgende:
Vanavond is Frans trouwens niet thuis.

Die gaat met mij mee op stap

Ik durf het bijna niet te vragen, maareh... mag ik ook mee?
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2003 @ 14:29:30 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13688631
Was leuk, beetje kort. En Mariska, daar maggie zijn handjes voor dichtknijpen.
  Redactie Frontpage maandag 6 oktober 2003 @ 14:30:00 #109
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13688643
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Nico Dijkshoorn is niet leuk meer, altijd maar weer hetzelfde deuntje.

Dat was al na zijn tweede column tijdens BB1.
pi_13690582
Mariska pakt koffer in voor Frans:

Frans: "Schat, kun je m'n kleren niet beter in de kledingzak doen?"
Mariska: "Maar dan gaat het zo kreuken"
Frans: "Nou en, je moet het toch strijken als we daar zijn"
Mariska: "Oh ja. Ok."

pi_13695045
ja waar vind je nog zulke vrouwen??? zou hij tegen mij moeten zeggen.. had hem in die koffer gepropt en op het eerste beste vliegtuig naar japan gestuurd..
Frans was ook gesprek van de dag bij ons op het werk...
'strax gaan we nog met zijn alle naar een van zijn concerten hahahah

la la la la la la... fransieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

maandag 6 oktober 2003 @ 18:38:52 #112
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_13695143
dat stukje dan over douchen waarbij mariska hem de zeep aangeeft en zijn kleren klaarlegt...

maar ik snap die mariska wel... elke maand weer ff shop till you drop op manliefs goldcard...

en daar doet ze dan het huishouden voor...

Neerkomen wel!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 09:27:26 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13733163
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:38 schreef Freeflyer het volgende:
dat stukje dan over douchen waarbij mariska hem de zeep aangeeft en zijn kleren klaarlegt...

maar ik snap die mariska wel... elke maand weer ff shop till you drop op manliefs goldcard...

Nou prima toch? Zoals Frans het zelf zegt: 'Frans blij, zij blij, iedereen blij!'

Doet mij ook zo'n vrouw , dan regel ik die goldcard wel .

pi_13775069
*schop*

is die weer

donderdag 9 oktober 2003 @ 21:18:42 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13775157
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 18:38 schreef Freeflyer het volgende:

Dat doe ik ook voor m'n vent hoor En ik werk gewoon fulltime dus...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:43:25 #116
15080 static
pi_13775768
Heb ik weer dat kutnummer in mijn hoofd.

Af en toe even gekeken, ik kijk zondag wel naar de herhaling.

pi_13775799
God, die Frans beleeft ook werkelijk niks spannends he .
  donderdag 9 oktober 2003 @ 21:46:29 #118
15080 static
pi_13775870
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, die Frans beleeft ook werkelijk niks spannends he .
Dat gedoe met die telefoon op de kamer.

Gebruik toch gewoon de socket voor het scheerapparaat in de badkamer, doe ik ook altijd.

donderdag 9 oktober 2003 @ 22:01:31 #119
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_13776339
Ik vind het een zeer vermakelijk geheel om te zien. Precies zoals een reallife soap moet zijn niet die gekunstelde shit van Curry of Brard.
pi_13776378
Niet gekeken....
Ik ga zondag zeker de herhaling even kijken! Geweldig die Frans!
pi_13776431
Mariska wat doe je nou man.. haha.. het was weer een en al humor...

la la la la la la la..

pi_13779679
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dan is het voor jou ergens toch iets misgegaan.
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 09:11:42 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13782833
Gelukkig maar dat Corry van Gorp wél een werkende adOpter had...
Eerste keer dat ik het zag... erg vermakelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 09:37:40 #124
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13783196
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 21:18 schreef Vivi het volgende:
Sorry, maar dan doe je toch ergens wat verkeerd hoor! Dumpen die kerel, is dus het devies !

Of stoppen met werken, maar daar heb je vast geen zin in...

vrijdag 10 oktober 2003 @ 10:29:24 #125
12666 starbuck
pi_13784019
het was weer memorabel

* "de telefoonrekening was wel 484 euro en 65 eurocenten"

* "ik wil graag bij het raam zitten, ik krijg het namelijk benauwd in kleine ruimtes"
( typische uitspraak voor een ex-woonwagen bewoner )

* "het is frisjes maar toch warm "

* "ik rij maar 30km/u,..........,zouden het soms mijlen zijn"

* Frans telt de tikken mee tijdens het telefoongesprek van Mariska

* Frans raakt in de lach als hij in het engels een gerecht opleest.

* Frans belt zijn moeder of hij nog drie concerten mag bij boeken.

* Frans krijgt het spaans benauwd als mariska langs de tax-free juwelier loopt.

* Frans denkt niet dat je het overleeft als je van de afgrond in de wilde zee valt.

* zelfs in aruba klimt er een aandoenlijk mongooltje op het podium en danst en zingt met Frans mee

* Frans heeft een sexy peper en zout stel gevonden voor zijn broer Dorus.

* Frans laat zijn ernstige wond zien nadat hij van een banaan was gevallen.

* het nu al legendarische fragment uit de uitzending van volgende week, waar Frans vast komt te zitten op een kinderglijbaan.

pi_13784074
Frans wil niet trouwen met Mariska
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 10:37:33 #127
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13784165
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:29 schreef starbuck het volgende:
het was weer memorabel

* "de telefoonrekening was wel 484 euro en 65 eurocenten"

enz.

Oh shit weer gemist . Dat wordt zondagavond alsnog kijken
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 10:55:27 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13784465
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:31 schreef lily het volgende:
Frans wil niet trouwen met Mariska
Maar als Mariska echt graag wilt, dan doet ie het vast en zeker...de goeierd...
(maar wellicht heeft Mariska wel genoeg aan een hele dag in een bruidsjurk lopen)
pi_13785203
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

(maar wellicht heeft Mariska wel genoeg aan een hele dag in een bruidsjurk lopen)

On topic: Ik heb het gemist gisteren Weet iemand of het nog herhaald wordt?

pi_13785213
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Oh shit weer gemist . Dat wordt zondagavond alsnog kijken

Ok, zondagavond dus!
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 11:34:28 #131
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13785225
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:33 schreef Juweel het volgende:
Weet iemand of het nog herhaald wordt?
Ja als het goed is zondagavond, op RTL4 na dat braak programma van Carlo en Irene. Dat was de vorige keer ieg wel zo.
pi_13785233
Ik vind het programma leuk
Ik vind Frans leuk
Ik vind z'n vrouw leuk
Ik vind z'n kinderen leuk

Ik vind z'n muziek iets minder, dus ik hoef me nergens voor te schamen! toch?

...
pi_13785248
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:34 schreef Kos het volgende:
Ik vind Frans leuk
Ik vind z'n vrouw leuk

En oh ja, die lach van Frans is misschien nog wel het leukste!
...
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 11:38:00 #134
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13785303
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:34 schreef Kos het volgende:
Ik vind Frans leuk
Ik vind z'n vrouw leuk

Als jij je ergens voor moet schamen dan zou ik dat ook moeten. En ik schaam me nergens voor, dusseh...
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 11:11:16 #135
70655 Kristelfan
Kristel Rullezzzzz!
pi_13805786
Ik ben benieuwt.....
Kristel Rullezzz!
pi_13831315
Nu de herhaling op RTL4
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:13:22 #137
15080 static
pi_13831421
Weer dat nummer in mijn kop.
  zondag 12 oktober 2003 @ 19:19:24 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13831560
Dat verhaal hoe Frans Mariska leerde kennen AAAAAAAHHHH!!!

Frans: "Ik kon heel goed kussen" Schattig zeg

zondag 12 oktober 2003 @ 19:20:40 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13831583
"Ik denk dat als je hierin valt. dat je het niet 1,2,3, overleeft"
pi_13845732
Ik vind Frans Bauer verschrikkelijke muziek maken maar ik moet zeggen dat ik de afleveringen van hem echt kostelijk vind.

Op schiphol vlak voor de lange vlucht naar Aruba:

"ja we zijn veilig op schiphol aangekomen "

Hahahaha moet hij nog 8 uur vliegen............

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  maandag 13 oktober 2003 @ 12:54:33 #141
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_13847195
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 11:59 schreef marbe het volgende:
Ik vind Frans Bauer verschrikkelijke muziek maken maar ik moet zeggen dat ik de afleveringen van hem echt kostelijk vind.

Op schiphol vlak voor de lange vlucht naar Aruba:

"ja we zijn veilig op schiphol aangekomen "

Hahahaha moet hij nog 8 uur vliegen............

en hoe hij stond te kijken bij die nieuwe mercedes, geweldig gewoon
pi_13851261
En dan nog:
Moeder die in de kerk uitlegde altijd kaarsjes voor Frans te branden..
Frans in de zenuwen of hij na 7 uitverkochte concerten nog wel 3 extra concerten vol zou kunnen krijgen.. Overlegde met moeder:

Oké ma, dan doen we nog 3 concerten in Ahoy..
Nou ma ga jij effe gauw naar de kerk, nog wat kaarsjes branden..

woensdag 15 oktober 2003 @ 17:03:45 #143
70655 Kristelfan
Kristel Rullezzzzz!
pi_13900976
Ik heb het gezien en ik vond het
Kristel Rullezzz!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 17:09:59 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13901083
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:03 schreef Kristelfan het volgende:
Ik heb het gezien en ik vond het
Oh?
Tja, het is geen binnenkijken bij K3-ristel, natuurlijk...
Iedereen zijn/haar mening, maar ik vind de Bauertjes zwaar okay!
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2003 @ 19:18:15 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13927641
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 17:09 schreef Copycat het volgende:
Iedereen zijn/haar mening, maar ik vind de Bauertjes zwaar okay!
Ik ook.
Vanavond is het weer zover.
pi_13927710
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook.
Vanavond is het weer zover.
Thnx Was het anders vergeten
  donderdag 16 oktober 2003 @ 19:27:27 #147
15080 static
pi_13927874
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:20 schreef Svensational het volgende:

[..]

Thnx Was het anders vergeten

Elke zondag 18:55 herhaling.
pi_13928450
ik vind het echt cool

ze muziek kan ik niet uitstaan, maar ik vind Fransje echt tof

pi_13928748
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:53 schreef MissX het volgende:
ik vind het echt cool

ze muziek kan ik niet uitstaan, maar ik vind Fransje echt tof

Heerlijk programma. Die man is zo ontwapenend sympathiek!
Erg snugger is ie trouwens niet

Moet trouwens bekennen dat ik z'n muziek best te pruimen vind

BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_13928757
Frans houdt zelfs z'n eigen dagboek bij, echt leuk om te lezen

http://www.fransbauer.nl/dagboek/index_dagboek.htm

pi_13928941
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 20:04 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Heerlijk programma. Die man is zo ontwapenend sympathiek!
Erg snugger is ie trouwens niet

Lees z'n dagboek eens, hierin komt ie behoorlijk snugger over...

(nog maar een keertje)

http://www.fransbauer.nl/dagboek/index_dagboek.htm

pi_13930268
Rtl 4 aan, op achtergron net gedownloade ons geluk van Frans...

Het gaat beginnen..

Climb every mountain......follow every rainbow enne huisartsen forever
pi_13930284
Gaan we weer
pi_13931869
Hehe leuke aflevering wel.

Die kinderen van Villa Pardoes waren best wel grappig. Dat ene jongetje: En dan nu Fraaaaaans Baaaaaauer

En volgens mij zong hij niet live op dat festival

pi_13932315
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 22:06 schreef Svensational het volgende:
Hehe leuke aflevering wel.

Die kinderen van Villa Pardoes waren best wel grappig. Dat ene jongetje: En dan nu Fraaaaaans Baaaaaauer

En volgens mij zong hij niet live op dat festival

Nee, echt waar???
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 08:59:12 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13937274
Toen onze Frans een Fransje was, was hij best veel om te zien, zeg!

Frans is okay (olé, olé). Doet zich totaal niet anders voor dan dat ie is. Kan me daarom wel voorstellen dat hij zo'n grote, trouwe schare fans heeft (waaronder mijn moeder).

Ma Bauer jarig? Lekker met de hele family naar Van der Valk (Maar eerst ff pissen bij de toiletjuf )

vrijdag 17 oktober 2003 @ 09:11:47 #157
12666 starbuck
pi_13937388
Een paar hoogtepunten :

*Frans zijn broer heet Dorus,.. ( hoe verzin je het )

*Frans zijn neef heet ook Dorus

*Frans zit op de racefiets met naast hem zijn neef Dorus

*Frans valt bijna naast zijn fiets als er een Porsche langs rijdt.

*Frans finisht in bij Rotterdam Ahoy waar zijn beeltenis zeer groot is aangeplakt, en alwaar zijn familie hem op staat te wachten.

*Frans zijn moeder verteld: "Frans is begonnen op de bar en bij feestjes van ons soort mensen"

*Frans zijn moeder heeft haar kinderen als babypoppen na laten maken, deze liggen ergens in de woonwagen in een wieg.

*Frans oudste zoontje moet naar school.

* Frans zijn zoontje wil eigenlijk helemaal niet op school blijven en laat een stemgeluid horen waar Frans nog jalours op kan zijn.

* Frans rijd zelf in zijn Mercedes naar Villa Pardoes

* Frans smeert wederom in de auto pas zijn deodorant onder zijn oksels, dit wordt bijna een ritueel.

* Frans glijd niet soepel van de glijbaan, en valt zelfs achterover op zijn rug.

* Frans demonstreerd een elektrisch verstelbaar bed in 1 van de huisjes.

* Frans koopt een bos bloemen voor de verjaardag van zijn moeder

* Frans gaat met de hele Famlie uit eten bij een wegrestaurant.

* Frans neemt natuurlijk als altijd een schnitzel met roomsaus

* Er volgt een close-up van het overbekende schaaltje apelmoes met een rode kers in het midden.

* Frans moet weer optreden , ditmaal op een kermis.

* Er staat weer een mongooltje op het podium.

* Frans begeeft zich zonder problemen tussen het kermis publiek

* Frans laat zien dat het wel 39 graden is in zijn auto

* "Wij hebben geen airco in huis maar wel water", en spuit het hele huis nat

* Vader Bauer legt uit de de gewone "burgermensen" de barbeque en de caravan aan zijn soort mensen te danken hebben.

*Frans verklapt ons het geheim van een goede barbeque

* Frans vindt een barbeque in je blote bast maar smerig.

[Dit bericht is gewijzigd door starbuck op 17-10-2003 09:32]

pi_13959407
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:11 schreef starbuck het volgende:
Een paar hoogtepunten :

*Frans zijn broer heet Dorus,.. ( hoe verzin je het )

*Frans zijn neef heet ook Dorus

*Frans zit op de racefiets met naast hem zijn neef Dorus

*Frans valt bijna naast zijn fiets als er een Porsche langs rijdt.

*Frans finisht in bij Rotterdam Ahoy waar zijn beeltenis zeer groot is aangeplakt, en alwaar zijn familie hem op staat te wachten.

*Frans zijn moeder verteld: "Frans is begonnen op de bar en bij feestjes van ons soort mensen"

*Frans zijn moeder heeft haar kinderen als babypoppen na laten maken, deze liggen ergens in de woonwagen in een wieg.

*Frans oudste zoontje moet naar school.

* Frans zijn zoontje wil eigenlijk helemaal niet op school blijven en laat een stemgeluid horen waar Frans nog jalours op kan zijn.

* Frans rijd zelf in zijn Mercedes naar Villa Pardoes

* Frans smeert wederom in de auto pas zijn deodorant onder zijn oksels, dit wordt bijna een ritueel.

* Frans glijd niet soepel van de glijbaan, en valt zelfs achterover op zijn rug.

* Frans demonstreerd een elektrisch verstelbaar bed in 1 van de huisjes.

* Frans koopt een bos bloemen voor de verjaardag van zijn moeder

* Frans gaat met de hele Famlie uit eten bij een wegrestaurant.

* Frans neemt natuurlijk als altijd een schnitzel met roomsaus

* Er volgt een close-up van het overbekende schaaltje apelmoes met een rode kers in het midden.

* Frans moet weer optreden , ditmaal op een kermis.

* Er staat weer een mongooltje op het podium.

* Frans begeeft zich zonder problemen tussen het kermis publiek

* Frans laat zien dat het wel 39 graden is in zijn auto

* "Wij hebben geen airco in huis maar wel water", en spuit het hele huis nat

* Vader Bauer legt uit de de gewone "burgermensen" de barbeque en de caravan aan zijn soort mensen te danken hebben.

*Frans verklapt ons het geheim van een goede barbeque

* Frans vindt een barbeque in je blote bast maar smerig.

Mooie samenvatting
pi_13966622
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:11 schreef starbuck het volgende:
Een paar hoogtepunten :
Hoogtepunten noem je dat... da's de hele uitzending

Die babypoppen vond ik eng trouwens, net lijkjes.

zaterdag 18 oktober 2003 @ 16:53:04 #160
12666 starbuck
pi_13967092
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:32 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Hoogtepunten noem je dat... da's de hele uitzending

nee hoor,

* Frans schrijft zelf het kaartje aan de bloemen niet, maar laat de winkelbediende schrijven.

* Cas spijkers looft Frans om zijn liefde voor kookkunst

* Frans roept naar een stel tegenliggers dat ze moeten volhouden, en moet daar zelf hard om lachen.

* Frans moet uberhaupt vaak lachen

* Frans krijgt ook een Belgische tent plat

*Frans rijdt weg achter in zijn mercedes van de kermis alsof hij Elvis is, inclusief bloemenkrans om zijn nek.

zo, is het al donderdag

pi_13985785
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:53 schreef starbuck het volgende:

zo, is het al donderdag

Vanavond de herhaling... ik ga gewoon wéér kijken
pi_13991369
weg met de jim's,jamai's,marco's,rene's,xander's
Frans is nederlands meest geliefde artiest hihihi

is het alweer donderdag.. kan niet wachten

pi_14072305
Eindelijk donderdag, heb vorige week gemist, maar door de mooie samenvatting toch op de hoogte..thanx daarvoor
pi_14072657
Frans is echt een toffe peer, ik ga vanavond weer kijken. Het wordt vast weer erg leuk
pi_14089450
Zijn weer allemaal aan kijken
  donderdag 23 oktober 2003 @ 21:08:49 #166
15080 static
pi_14089464
Dat lachje toen hij die steiger zag.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 21:17:44 #167
15080 static
pi_14089721
Misschien wil Frans wel een '[Fok BN interview] vragen aan....' interview doen.
pi_14089778
Frans en het huishouden:

"Ik vind het leuk om af en toe een eitje te bakken"

quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:08 schreef static het volgende:
Dat lachje toen hij die steiger zag.
Ja zijn lachje is cool
pi_14090333
"Het lijkt wel Akzo Nobel als ik thuiskom."
pi_14090371
Is het niet ergens op internet te bekijken, ben erg benieuwd!
pi_14090412
het was weer genieten

je word gewoon echt vrolijk van die man

donderdag 23 oktober 2003 @ 21:39:14 #172
15080 static
pi_14090437
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:36 schreef ChrisJX het volgende:
Is het niet ergens op internet te bekijken, ben erg benieuwd!
Allen wat fragmenten en een slide-show: http://www.rtl.nl/shows/debauers/
  donderdag 23 oktober 2003 @ 21:39:47 #173
15080 static
pi_14090449
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:
het was weer genieten

Ja, met die make-up, dat kwakwerk.
pi_14090597
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:
het was weer genieten

Frans heeft gewoon charisma, goeie gozer.
pi_14090643
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 21:39 schreef static het volgende:

Allen wat fragmenten en een slide-show: http://www.rtl.nl/shows/debauers/

Ik dank u
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:46:58 #176
12666 starbuck
pi_14101370
Frans had weer fraaie quotes in de aanbieding:

* dit gaat over de mooiste en liefste vrouw van de wereld,..mijn moeder

*Frans ligt helemaal in een deuk als hij ziet dat de schutting en des schommel van zijn buurman in het water zijn gewaaid.

*ik ben niet technisch maar zelfs ik kon weten dat als er een klein windje tegen aanblaast dat het dan omgaat

*Frans helpt om het vele speelgoed op te ruimen van zijn kinderen.

*Frans verklaart wederom niet veel te doen in de huishouding.

*Ik vind het leuk om zo af en toe een ei te bakken

*Frans krijgt altijd commentaar van Mariska als hij wat gedaan heeft in de huishouding en daarom doet hij het niet meer.

*Frans laat zich toch verleiden tot het stofzuigen van de slaapkamer met een reusachtige stofzuiger.

*Over Mariska zegt Frans ik wil niet zeggen dat het een ziekte is, maar ze heeft het zelfde syndroom als mijn moeder ( een schoonmaaktic )

*of je hier nu komt op een doordeweekse dag of op zondagavond, het ruikt hier altijd naar chloor

*als ik snachts wel eens thuis kom dan denk ik wel eens, ben ik hier bij AKZO beland of zo

*Op weg naar Belgie moet Frans even stoppen bij een bezinestation, hij was zijn haarlak vergeten.

*Frans moest optreden na Eddy Wally. Eddy:het is hier druk hoor, stampende vol

*Frans ligt met een haarnetje en een gezichtsmasker bij de schoonheidsspecialist.

*Frans vind zijn rugharen vies en laat deze weg harsen

*ik vind het belangrijk als je ergens komt dat je goed ruikt

*de volgende quote is een inkopertje voor de vaste kijkers ik ben verslaafd aan okseldeos

*Frans verteld bij de kapper een leuke anekdote over hoe zijn bakkebaarden ooit te ver zijn afgeknipt , hij nam toen zijn afgeknipte haar mee in een zakje en plakte dit later weer op de plek van zijn bakkebaarden.

*Frans zijn pa krijgt een trui p zijn verjaardag en een plastic paard!!

*Frans keurt 1 van zijn fotos af gemaakt door Patricia Steur met de woorden hier heb ik een babyface

*Frans heeft een zeer eigenaardige muzieklerares gehad, deze vrouw neemt nu zijn zoontje onderhanden, als de rattenvanger van Hamelen loopt ze met een blokfluit door de kamer gevolgd door het zoontje van Frans.

*Frans zet de autoradio hard aan in de auto en krijgt van zijn moeder op zijn kop.

*Wederom een optreden in Belgie , ditmaal in een groenteveiling alwaar Frans de traptreden goed controleert.

*Een bewonderaar van Frans uit Belgie verklaart het volgende: Ik ben al 5 jaar lid van hem

Volgende week is Frans alleen thuis omdat Mariska allen op vakantie gaat, dat belooft wat.

pi_14103810
Het was helemaal te gek... bij die okseldeo's lag ik inderdaad helemaal in een deuk. Dat plastic paard!!!
pi_14104275
In de Nieuwe Revu of een ander blad zegt Frans dat hij nog geen auto kan kopen van het geld dat hij heeft gekregen van RTL voor deze reeks.
pi_14104370
Mijn god... die fan was wel heeel erg!! Van die gouden kettinkjes met het gezicht van Frans Bauer erop En die auto dan, helemaal vol geplakt met Frans
pi_14104413
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:24 schreef schatje het volgende:
In de Nieuwe Revu of een ander blad zegt Frans dat hij nog geen auto kan kopen van het geld dat hij heeft gekregen van RTL voor deze reeks.
Dan heeft hij zich flink laten naaien, intussen meer als 1 mln kijkers.

En het is inderdaad een toffe peer.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14104593
* calvobbes gaat Frans Bauer ook even een veer in z'n reet steken

Ik werk regelmatig voor het programma Hart in Aktie, waar allerlei mensen met allerlei problemen worden geholpen.
Zo ook een vader en dochter die niet meer naar een concert kunnen omdat de vader de drukte niet meer aankan na een hersenbloeding en de dochter kan niet meer op een gewone stoel zitten.
Dus de redactie is gaan bellen met het management van Frans, maar die konden eik niks meer betekenen, de Ahoy zat al voller dan eigenlijk mocht, brandweer wilde er niet meer mensen bij hebben.

Gister zijn ze, half op de gok, naar de Ahoy' gegaan met die mensen en mochten ze de generale repetitie bijwonen en maakt Frans nog uitgebreid tijd voor die fans. Die hadden de dag van hun leven.
Zou geen andere ster weten die dat zomaar toe zou staan!

Volgende week zaterdag is daar de uitzending van overigens

pi_14105154
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

quote:
2033 ZONNETJE IN HUIS 11.9 27.7 1.757.000
2105 BAUERS 12.7 28.6 1.875.000
2136 LOOKINGGOOD 9.1 20.5 1.338.000
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:02:52 #183
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_14105332
Hoi, ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik wil graag weten hoe het nummer heet waarmee "de Bauers" begint. Iets met
Oh hee oh erin!
-Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced-
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:29:52 #184
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_14106122
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:02 schreef ikkemikke het volgende:
Hoi, ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik wil graag weten hoe het nummer heet waarmee "de Bauers" begint. Iets met
Oh hee oh erin!
Volgens mij is dat Heb je even voor mij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:33:22 #185
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_14106225
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa, die is het!! Dank je wel voor de snelle reactie!
P.S. Weet je misschien ook hoe dat nummer heet wat hij in de tent in Belgie zingt dan? Was in de uitzending van gisteren!
Edit: aanvulling
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:58:33 #186
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14106998
ik ga toch maar weer snel kabel-tv regelen, zie hier wat ik allemaal mis!
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 15:20:19 #187
15080 static
pi_14107557
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dank je, heb ik weer dat nummer in mijn kop.
pi_14110289
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:33 schreef ikkemikke het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa, die is het!! Dank je wel voor de snelle reactie!
P.S. Weet je misschien ook hoe dat nummer heet wat hij in de tent in Belgie zingt dan? Was in de uitzending van gisteren!
Edit: aanvulling

Volgens mij was het "Ik wil met je dansen"....
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 17:30:57 #189
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_14110732
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:11 schreef Sevein het volgende:

[..]

Volgens mij was het "Ik wil met je dansen"....

Perfect, deze is het! Bedankt voor je moeite
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 17:40:28 #190
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_14110920
Gister weer gelachen hoor met De Bauers, wat is die Frans toch gek.
En wat kopen ze voor de verjaardag van pa?? en trui
Lach ff dubbel van het lachen, en dat paard lachennnnnnnn.
Kijken hoe Frans het volgende week doet als die alleen is.

Greetzz SPIRO

pi_14113945
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar 't programma is in feite 1 grote reclamespot voor hemzelf. Dus zo verdient ie d'r toch nog meer aan.
quote:
Inderdaad.
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 20:59:33 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_14114981
De kinderschommel van de buurman was omgewaaid, dwars door de schutting, en daarna in een sloot gevallen. Frans moest er stiekem toch wel om gniffelen. En ik ook.

Dat was het hoogtepunt wel ongeveer.
Tópprogramma!

vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:01:17 #193
15080 static
pi_14115019
Zou er een DVD box van komen?

*stiekem hoopt*

† In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:06:16 #194
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_14115107
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:01 schreef static het volgende:
Zou er een DVD box van komen?

*stiekem hoopt*

* Cynix ® hoopt met je mee, hét sinterklaas-/kerstcadeau van 2003!
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 21:38:53 #195
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14115824
Ik vind Der Franz erg leuk in zijn eigen soap.. heb er gisteren wederom met veel plezier naar gekeken..

Frans Bauer.. Dat muziekje dat ze als achtergrond gebruiken (één van Frans' Hits , jaailaailailalala ... blijft steeds maar in mijn hoofd zitten! )

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 11:32:38 #196
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14123308
Ik kijk er wekelijks met plezier naar

Ik vind het leuker als Patty's Posse, The Adams Family en de Paffs bij elkaar

Free Your Mind
pi_14123500
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:37 schreef calvobbes het volgende:

Ik werk regelmatig voor het programma Hart in Aktie, waar allerlei mensen met allerlei problemen worden geholpen.

Dus jij stond gister ook op het podium toen ze de televizierring kregen?
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:40:45 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_14132043
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:20 schreef static het volgende:
Dank je, heb ik weer dat nummer in mijn kop.
klik HIER eens.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:41:55 #199
15080 static
pi_14132071
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:40 schreef APK het volgende:

[..]

klik HIER eens.

Daar trap ik niet in.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:43:38 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_14132103
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:41 schreef static het volgende:
Daar trap ik niet in.
Ook niet met de tekst erbij, zodat je lekker mee kunt zingen?

Ik kwam jou tegen, oh hee ho
Jij was verlegen, oh hee ho
Loop nu al dagen, oh hee ho
Want ik wil je wat vragen, oh hee ho

Heb je even voor mij
Maak wat tijd voor me vrij
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan je lach
Alleen jij maakt me blij

Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Want ik wacht op die zoen
Kom vanavond bij mij

Ik zit te dromen, oh hee ho
Of je zult komen, oh hee ho
Laat het me weten, oh hee ho
Ik kan jou niet vergeten, oh hee ho

Heb je even voor mij
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij

Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Kom vanavond bij mij

Lalalalalalalalala

Heb je even voor mij
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij

Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Kom vanavond bij mij

zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:48:05 #201
15080 static
pi_14132209
Nou heb ik hem weer in mijn kop.

Bedankt APK.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:55:03 #202
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_14132388
Natuurlijk moest ik ook even klikken.
Galm nu de hele avond door het huis "Heb je even voor mij"

En bunnypa maar roepen

eurobilltracker.com
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:57:26 #203
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14132444
Ik hou wel van de muziek van Bauer.. Lekkere meezich muziek en hij heeft een hele fijne stem! Heeeeerlijke muziek om mee te nemen op vakantie!! Frans Rules!!

Ideale muziek ook als je heimwee hebt, of als je opgevrolijkt dient te worden, Super!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 20:00:42 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_14132507
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:48 schreef static het volgende:
Nou heb ik hem weer in mijn kop.

Bedankt APK.

Graag gedaan.
pi_14138655
Het is gewoon een topper in z'n genre!!!

En hij is heel gewoon gebleven, terwijl hij multimiljonair is.

Niks geen sterallures!!!

Z'n site is ook vernieuwd.

www.fransbauerfansite.nl

[Dit bericht is gewijzigd door fransbauer op 27-10-2003 00:11]

zondag 26 oktober 2003 @ 11:23:51 #206
72177 Vannessa_Thuyns
RTL Shop presentatrice.
pi_14142883
Nou, ik zou ook wel een eigen tv show willen hebben hoor hahahaaaha, en nee niet zoals Ivo maar zoals Frans hahaahaaaa
Groetjes aan Nol en Nicole hahahahaaa
  zondag 26 oktober 2003 @ 13:31:24 #207
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14145601
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hou wel van de muziek van Bauer.. Lekkere meezich muziek en hij heeft een hele fijne stem! Heeeeerlijke muziek om mee te nemen op vakantie!! Frans Rules!!

[afbeelding]

Ideale muziek ook als je heimwee hebt, of als je opgevrolijkt dient te worden, Super!

Dat ben ik helemaal met je eens
Free Your Mind
  zondag 26 oktober 2003 @ 13:40:54 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_14145873
quote:
Bauers tiendaagse in Ahoy

Fenomeen Frans grossiert in geluk

De koning van het levenslied heeft donderdag zijn troon bestegen: tien dagen lang staat Frans Bauer in het Rotterdamse Ahoy'. In totaal 75.000 mensen zullen de momenteel best verkopende artiest van Nederland dezer dagen live aanschouwen. Ze worden overladen met liedjes over geluk, de zon, dromen, rozen en sterren.
Na de waarschuwing dat de fans geen cadeaus mogen overhandigen aan hun Frans begint het volksevenement van het jaar met een minutenlange show vol projecties, watervallen, synchroonzwemmers, dansers en lichteffecten. De meester zelve verschijnt ten tonele middels een uitschuifbare brug. Even vreest de vaste aanhang dat hun idool niet zo dichtbij komt als ze hadden gehoopt, maar al snel stapt Bauer over het hekje en knuffelt een aantal minder valide bezoekers op de eerste rij. Frans zal nooit vergeten dat hij zo groot is geworden, omdat hij zo klein is gebleven.
Het fenomeen Frans grossiert de komende tweeënhalf uur in geluk. 'Geef me maar een gulle lach, dat maakt mij miljonair', zingt hij in 'n Ons Geluk en 'Op 'n terrasje, fijn in de zon, lekker genieten, de drank op de bon. Even een baaldag, geen zin in m'n baas, wat ze ook zeggen, lap ik gewoon aan mijn laars. Ik kan vandaag de hele wereld aan.' Het Nederlandse werk wordt afgewisseld met een stukje Harry Belafonte (Banana Boat (Day-O)) en een vleugje Beatles (Yellow Submarine).

Tranentrekkend
Je zou verwachten dat zelfs de nuchtere Brabander Bauer last van zenuwen krijgt in een zaal als Ahoy', maar niets blijkt minder waar. Koning Frans staat op de bühne alsof hij in de woonkamer zijn jarige moeder toezingt. Die zit tijdens de eerste show overigens op de eerste rij en krijgt een tranentrekkend eer betoon van 'wel 3 minuut 50'.

Tussendoor is er nog aandacht voor vakantieparadijs Villa Pardoes, een initiatief van De Efteling, waar doodzieke kinderen even weg kunnen dromen. Als mens en als artiest heeft Bauer zich aan dit bijzondere doel verbonden. 'Zodat ik later blij kan zijn dat ik iets goeds en moois heb gedaan.' Frans verzoekt alle concertbezoekers dan ook donateur te worden.
Wat men ook van Bauer moge vinden, zijn daden zijn oprecht. Frans doet niet aardig, Frans is aardig. Hij leeft niet van zijn fans, maar voor zijn fans. Zijn liedjes en de live-shows mogen dan wel van de clichés aan elkaar hangen, dit is de Frans Bauer die Nederland wil zien en horen. 'Als sterren aan de hemel staan' wordt zorgvuldig bewaard voor de toegift, waarna duizenden lichtjes het plafond van Ahoy' omtoveren in een echte sterrenhemel.

Maaike Staffhorst Marcel Frost

zondag 26 oktober 2003 @ 14:19:53 #209
70655 Kristelfan
Kristel Rullezzzzz!
pi_14147015
Ik moet seggen dat ik het wel een b-tje leuk begin te vinden
Maar ik vind frans zijn muziek nogsteets
Kristel Rullezzz!
  zondag 26 oktober 2003 @ 14:21:44 #210
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14147079
Weer gemist

Maar vanavond om 18:55 is gelukkig een herhaling

Woei

hey static, heb je even voor mij

zondag 26 oktober 2003 @ 15:14:00 #211
15080 static
pi_14148410
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 14:21 schreef Vibromass het volgende:
Weer gemist

hey static, heb je even voor mij

*aaaargh*
  maandag 27 oktober 2003 @ 11:57:37 #212
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_14168855
Wie weet precies wanneer de uitzendingen van De Bauers door de week worden herhaald? Ik weet zondagavond, maar zijn er nog andere dagen?

Heb er een paar gemist, wil die van afgelopen keer eigenlijk nog ff meepikken . Of staan ze ook ergens op internet?

pi_14168948
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:57 schreef Lemmeb het volgende:
Wie weet precies wanneer de uitzendingen van De Bauers door de week worden herhaald? Ik weet zondagavond, maar zijn er nog andere dagen?

Heb er een paar gemist, wil die van afgelopen keer eigenlijk nog ff meepikken . Of staan ze ook ergens op internet?

Volgens mij is de herhaling alleen op zondagavond en ook op internet zie ik nergens waar je het kan terugkijken.
pi_14170253
Ik heb het gisteravond voor het eerst kunnen zien en ik vond het GEWELDIG!!!! Zo jammer dat ik de eerste afleveringen gemist heb.
Wat is die man toch puur natuur, ik lach me helemaal suf!
Ik kon ook niet nalaten om te klikken en inderdaad bedankt, hij schalt nu hier ook door de kamer.....lalalalalala
  maandag 27 oktober 2003 @ 15:32:07 #215
15080 static
pi_14173881
quote:
Geen extra afleveringen van De Bauers.

Vooralsnog komt er geen vervolg op de successerie van RTL 4 De Bauers . De registratie van het leven van volkszanger Frans Bauer wordt elke week door meer dan 1,5 miljoen mensen bekeken.

Toch is de zender niet bezig met het plannen van een mogelijk vervolg. Woordvoerder Theijssen zegt: "Een serie als Patty's Posse, van Patty Brard, had als insteek het registreren van haar leven. Dus dat kan je heel makkelijk verlengen. Bij De Bauers was de insteek vanaf het begin al de concerten die Frans geeft in Ahoy. Dat wordt de climax aan het einde van de acht afleveringen."

De reguliere uitzendingen lopen tot en met 20 november en op 27 november wordt de serie afgesloten met een anderhalf uur durende special met een live verslag van een van de tien gegeven concerten.

"We genieten op dit moment heel erg van het succes en we zijn eigenlijk nog niet bezig met een mogelijk vervolg. Maar het kan best dat we over een tijdje een nieuwe invalshoek bedenken en dat er toch een nieuwe serie komt", aldus Theijssen.

pi_14174143
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 15:32 schreef static het volgende:

Geen extra afleveringen van De Bauers.
Vooralsnog komt er geen vervolg op de successerie van RTL 4 De Bauers . De registratie van het leven van volkszanger Frans Bauer wordt elke week door meer dan 1,5 miljoen mensen bekeken.

Toch is de zender niet bezig met het plannen van een mogelijk vervolg. Woordvoerder Theijssen zegt: "Een serie als Patty's Posse, van Patty Brard, had als insteek het registreren van haar leven. Dus dat kan je heel makkelijk verlengen. Bij De Bauers was de insteek vanaf het begin al de concerten die Frans geeft in Ahoy. Dat wordt de climax aan het einde van de acht afleveringen."

De reguliere uitzendingen lopen tot en met 20 november en op 27 november wordt de serie afgesloten met een anderhalf uur durende special met een live verslag van een van de tien gegeven concerten.

"We genieten op dit moment heel erg van het succes en we zijn eigenlijk nog niet bezig met een mogelijk vervolg. Maar het kan best dat we over een tijdje een nieuwe invalshoek bedenken en dat er toch een nieuwe serie komt", aldus Theijssen.

Dat zou jammer zijn als er niet nog een serie komt. Dit is echt zo'n programma waar ik de hele week naar uit kan kijken
pi_14190515
Shit... zou een domme zet van RTL4 zijn om dit niet te continueren. Het is eigenlijk dé hit van dit seizoen.
pi_14204269
Frans was vanmorgen bij radio 538 (geloof ik)

Het was weer erg leuk
Hij vertelde dat als hij in ahoy "heb je even voor mij" begint te zingen, het publiek werkelijk de hele tent afbreekt... LOL

Ja, zo als we op tv zijn zo zijn we gewoon..
Mariska zit ook nu weer gewoon met een sigaret op de bank, en ik zit nu met een bak koffie...

Verder praat de buurman niet meer tegen hem omdat Frans had gezegd dat hij zo'n gammele schutting had... LOL

pi_14266825
Frans tegen Mariska:

"Er staat niks in m'n ijskast"

Frans doet ijkkast open en puilt bijna uit van de spullen

"Alleen een pot zilveruitjes"

† In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2003 @ 07:43:15 #220
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_14266985
Mariska: "Maar lieverd, hoe kan ik nou vanuit Spanje de koelkast bijvullen?"
pi_14267880
Geweldig was het weer!
Grusse van die Kasekopf..hahaha!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:29:34 #222
12666 starbuck
pi_14269576
*Mariska stopt een heel matras in haar koffer

* "Bel je me vanavond nog een stuk of 5 keer"

* "mannen zonder vrouw is niks"

* Frans vraagt een paar keer aan zijn vader of zijn haar wel goed zit, en laat vervolgens ons een kammetje zien van wel veertig jaar oud.

*Frans vond het wel een beetje eng, zo hangen in een mandje boven het podium.

*Frans zegt tegen zijn vader dat hij wel door moet rijden, naast Frans zit een bodyguard dit alles lachend gade te slaan.

*Nadat Frans boodschappen heeft gehaald belt hij tijdens het uitpakken van die boodschappen zijn moeder en vraagt wat ze voor eten heeft, 10 minuten later zit Frans in zijn ouderlijk huis aan de zuurkoolstampot met worst.

*Frans houdt ook wel van een patatje stoofvlees.

* "zie dan die komkommer" en ligt weer dubbel van het lachen.

* en daar zijn ze weer, de mongooltjes,...ditmaal knuffelt Frans er een paar tijdens zijn cd-signeersessie's, die overigens zeer goed bezocht worden.

*Een mevrouw verteld aan Frans dat als ze naar zijn liedjes luistert ze "eruit wil stappen" , "Niet doen hoor" zegt Frans geschrokken.

*Frans kan ook goed playbacken, dat is te zien als hij voor een duitse special al mzingend langs een molen moet fietsen.

*Frans heeft wat moeite om in Spanje uit te leggen dat hij een dunne blouse en een korte broek nodig heeft.

Kortom het was weer geweldig.

pi_14269609
"AH, SIE SIND FRANS BAUER!!! Ik heb een heleboel cassettes... ehhh.... cd's van u!"
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:32:24 #224
15080 static
pi_14269641
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 06:13 schreef Svensational het volgende:
Frans tegen Mariska:

"Er staat niks in m'n ijskast"

Frans doet ijkkast open en puilt bijna uit van de spullen

"Alleen een pot zilveruitjes"

pi_14274473
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:29 schreef starbuck het volgende:
*Een mevrouw verteld aan Frans dat als ze naar zijn liedjes luistert ze "eruit wil stappen"
Lekkere reclame voor je muziek
quote:
Kortom het was weer geweldig.
AMEN!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 18:37:13 #226
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14282895
Het was zeker weer leuk gister, ik kijk al weer uit naar de volgende aflevering.
Free Your Mind
  zondag 2 november 2003 @ 19:05:10 #227
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_14326290
als ik de woorden van die vrouw even anders uitspreek zegt ze:
"frans, als ik jou muziek hoor dan wil ik zelfmoord plegen"

zondag 2 november 2003 @ 19:41:57 #228
8502 BAZZA
pi_14327088
Achja dat dit een succes zou worden was wel te voorspellen na het succes van de Andre Hazes film/docu.

Frans, je bent gewel-dig

pi_14327253
Door dit programma ben ik de muziek van frans zelffs leuker gaan vinden

Heb je even voor mij, la la la la la la la la

Nieuwe topic-titel (als er nog een nieuw topic komt) : De Bauers - Heb je even voor mij.

pi_14328361
quote:
Op zondag 2 november 2003 19:49 schreef Svensational het volgende:
Door dit programma ben ik de muziek van frans zelffs leuker gaan vinden

Heb je even voor mij, la la la la la la la la

Nieuwe topic-titel (als er nog een nieuw topic komt) : De Bauers - Heb je even voor mij.

Ja erg he dat heb ik ook, dat nummer "Heb je even voor mij" en "Een ons geluk" vind ik gewoon leuke nummers (zeker onder het genot van een biertje tijdens het uitgaan). Vroeger vond ik zijn muziek echt afgrijselijk.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14400487
quote:
Bauer eindelijk op 1 in PartyHits Top 10

AMSTERDAM - Het heeft hem, ondanks zijn stijgende populariteit, evengoed nog drie weken gekost om op de eerste plaats terecht te komen van de PartyHits Top 10. Maar Frans Bauer staat met zijn Heb je even voor mij nu toch eindelijk op de eerste plaats.

Twee weken geleden kwam de titelsong van het realityprogramma De Bauers binnen op vier, steeg vervolgens naar een tweede positie en dan nu het hoogst haalbare. Daarmee is Heb je even voor mij dus de favoriete track in de Nederlandse discotheken, uitgaansgelegenheden en op drive-in shows.

De PartyHits Top 10 wordt wekelijks samengesteld op grond van de populariteit in de Nederlandse uitgaansgelegenheden. Twintig van de meest toonaangevende (feest)-djs, waaronder Wouter van der Goes en Jeroen Nieuwenhuize, stellen deze lijst samen, die elke woensdag vernieuwd wordt.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 5 november 2003 @ 17:41:10 #232
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14408888
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:31 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ja erg he dat heb ik ook, dat nummer "Heb je even voor mij" en "Een ons geluk" vind ik gewoon leuke nummers (zeker onder het genot van een biertje tijdens het uitgaan). Vroeger vond ik zijn muziek echt afgrijselijk.

Dat kan op zich wel kloppen, want volgens mij waren zijn nummers vroeger ook veel langzamer. Tegenwoordig zijn de nummers wat sneller en zit er een soort beat onder. Een hoog Apres-Ski niveau eigenlijk. Dat is wel weer gezellig
Free Your Mind
pi_14422245
OA. vanavond in de Bauers:
spoiler:
  • Jan is jarig en krijgt taart, waar hij vervolgens zijn hele gezicht mee insmeert.
  • Frans verrast zijn vrouw en kind op hun vakantie adres in Spanje. Deze hebben geen idee dat Frans in aantocht is.
  • Paul de Leeuw komt langs in huize Bauer
  • [Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 06-11-2003 16:42]

pi_14432326
    Vanavond weer. Heerlijk.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      donderdag 6 november 2003 @ 19:56:56 #235
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_14439409
    Ik kijk er naar uit! Donderdagavond, voor mij DE televisieavond!
    Free Your Mind
    pi_14439741
    Zit er ook weer helemaal klaar voor..
    pi_14441288
    Ça commence!
    pi_14441446
    Net hoorde je op de achtergrond muziek van julio Iglesias. Iemand enig idee welk nummer dat was?
    pi_14441513
    iets met "mujer"erin... het is in ieder geval een oudje van julio
    idd lekker nummer
    pi_14441652
    Ik blijf het zeggen.... die man is echt oke!
    Leuk voor hem dat dit programma zo'n succes is.
    pi_14441683
    Die vrouw daar in de zee met haar kruk, die kon wel goed dansen zeg
    pi_14441701
    echt ik lig weer helemaal plat hier, hoe Frans ze vrouw ging verrassen en daar dan naartoe loopt in ze handen wrijvend
      donderdag 6 november 2003 @ 21:18:35 #243
    15080 static
    pi_14441756
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 21:16 schreef MissX het volgende:
    echt ik lig weer helemaal plat hier, hoe Frans ze vrouw ging verrassen en daar dan naartoe loopt in ze handen wrijvend
    Hij was net een klein kind toen hij door dat raampje gluurde.
    pi_14441763
    Is echt top!
    pi_14441964
    wow...Mariska zag er toen echt heel anders uit. (afgezien van dikke buik)
    pi_14442031
    hehe Christiaantje: Wat doe je?
    Frans: Papa kijkt door een schnitzel

Hij ligt weer helemaald ubbel om z'n eigen grappen

donderdag 6 november 2003 @ 21:34:50 #247
    15080 static
    pi_14442231
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 21:27 schreef Svensational het volgende:
    Ja.
    pi_14442253
    Dat was een leuke aflevering weer

Volgende week moet mama huilen als Frans in Ahoy staat

pi_14442326
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 21:09 schreef Sevein het volgende:
    iets met "mujer"erin... het is in ieder geval een oudje van julio
    idd lekker nummer
    Quiero (que tu me acompañas, mujer)

denk ik zo maar

heb het niet gezien dus... wild guess

donderdag 6 november 2003 @ 21:38:13 #250
    65653 Spindizzy
    FUCK-A-DOODLE-DO!
    pi_14442335
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 21:27 schreef Svensational het volgende:

Ik ben net Johnny Depp, man

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
    Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
    pi_14442369
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 21:35 schreef Svensational het volgende:
    Dat was een leuke aflevering weer
    pi_14442451
    Dit topic zit zowat vol, ik heb de nieuwe al klaar staan
    pi_14442518
    Hoeveelste aflevering was dit eigenlijk? Nummer 6 geloof ik toch?
    pi_14442572
    Wel jammer dat het dan alweer bijna afgelopen is. Ook jammer dat het volgend seizoen niet terugkeert
    pi_14442587
    Vol!
      donderdag 6 november 2003 @ 21:46:00 #256
    215 misterDre
    Paint it black!
    pi_14442612
    Nu wel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')