quote:OMG
Naast Patty Brard en Patricia Paay krijgt nu ook Frans Bauer 24 uur per dag een camera achter zich aan. De docusoap van de Nederlandse zanger zal op RTL4 worden uitgezonden.Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis. Vanaf september zal de acht-delige docusoap worden uitgezonden. Bauer woont samen met Mariska en zijn twee zoontjes, Christiaan en Jan. De camera's zullen hun tijdens de vakantie volgen en ook aanwezig zijn bij optredens in Duitsland.
De grand finale van de docusoap moet een verslag van de vier optredens in Ahoy in Rotterdam eind oktober worden. De artiest viert dit jaar zijn artiestenjubileum, hij zit al tien jaar lang in het vak. Hij is inmiddels ook al jaren multimiljonair.
Bauer spreekt vooral vrouwelijke fans aan. Ondanks dat zijn nummers vrijwel nooit op de radio te horen zijn, zijn zijn albums altijd in mum van tijd goud.
quote:Je hoeft er niet naar te kijken. Ga lekker de krant lezen ofzo. Buiten jou en mij zijn er waarschijnlijk mensen die er wel naar zullen kijken.
Op woensdag 7 mei 2003 12:04 schreef bobjuh het volgende:[..]
OMG
krijgen iedereen zijn eigen real life soap ofzo.
vind onderhand beetje overkill en dan ook nog een keer over frans bauer
quote:Hee "haaahaha", de semi kennis.
Op woensdag 7 mei 2003 19:13 schreef haaahaha het volgende:
YES YES YES!!!
ja lieve mensen.... mijn doelgroep bestaat voornamelijk uit zwakzinnigen... je weet wel het rtl-4 publiek... geen enkelle goed opgeleid persoon kijkt ooit naar deze zender.
Er zijn zelfs mensen die nu al 10 jaar goede tijden slechte tijden kijken... dus waarom zouden deze mensen niet naar mij kijken?
[/schroeft stem 3 octaven naar boven en koopt een woonwagen]
GATVERDAMME!!!
quote:Nee, daar is Frans te zachtaardig voor.
Op woensdag 7 mei 2003 19:33 schreef Frasier het volgende:
Misschien eindelijk een woede uitbarsting van Frans op TV?
don't stop the music??? nou die van hem en al die andere schande makers voor muziek wel! bah....
quote:GADVERDAMME! Dat ga ik dus echt nooit kijken. Ik walgde al van zijn muziek....en nu....ew gadver
Op woensdag 7 mei 2003 12:04 schreef bobjuh het volgende:[..]
OMG
krijgen iedereen zijn eigen real life soap ofzo.
vind onderhand beetje overkill en dan ook nog een keer over frans bauer
Patty rules gewoon!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:08 schreef Koningin het volgende:
Paasen al die camera's en apparatuur in zijn woonwagen??
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:08 schreef Koningin het volgende:
Paasen al die camera's en apparatuur in zijn woonwagen??
quote:
Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis.
Hierin wordt het hectische bestaan van de in binnen- en buitenland immens populaire volkszanger Frans Bauer van heel dichtbij gevolgd
De sympathieke vertolker van het levenslied biedt zijn talloze fans een fascinerende blik achter de schermen van zijn leven
De camera's van De Bauers volgen elke stap van het Brabantse fenomeen in aanloop naar zijn serie optredens in Ahoy
Naast showbizz-gerelateerde perikelen als optredens in het buitenland, fotoshoots en platenopnamen besteedt het programma ruimschoots aandacht aan de ontwapenende familieman achter het produkt Frans Bauer...
Hier gaan we dus de agenda's voor leegplannen!
Afijn, 8 afleveringen moet te doen zijn. Nét.
(zie Adam's Familly )
Z'n muziek vind ik overigens niet te pruimen, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Frans is helemaal .
Anyways, ik ga zeker kijken
quote:Ja precies en zo heeeeeeeerlijk burgerlijk en juist daardoor weer origineel. Zoals dat interview in de Panorama van deze week:
Op maandag 29 september 2003 11:47 schreef milagro het volgende:
Lijkt mij juist leuk omdat het zo saai/braaf is
quote:MUAHAHAHA hij brengt het op zo'n manier dat hij toch weer sympathiek wordt. Frans gebruikt z'n vrouw als sloofje in het huishouden, maar dat is helemaal oke, omdat ze er uiteindelijk allemaal gelukkig van worden
Int.: 'Wat ik goed vind aan jou, Frans, is dat je er openlijk voor uitkomt dat je vrouw gewoon de vrouwentaken doet. Zoals de inrichting van het huis. Mannen moeten tegenwoordig maar alles kunnen. Goede minnaar zijn, goede vader, stoere man, carrière maken, enzovoorts. En dan ook nog meedoen in het huishouden. Jij vraagt dat gewoon lekker niet van jezelf. En daar ben je nog eerlijk over ook.'Antwoord van Frans: 'Nou ja, als mijn vrouw het huis heeft zoals ze het prettig vindt, dan is ze blij. En ik zeg altijd maar zo: als zij blij is, ben ik dat ook.'
Wat een vent
Prachtig toch als ze dan een vent treft, die het heerlijk vindt om in de watten gelegd te worden, zijn natje en zijn droogje en meneer is tevrreden
Gut, ik krijg het er nog druk mee.
quote:
"Ik ben niet spraakmakend, niet interessant""Ik vond het opnemen van deze real-life soap rond mijn leven bij voorbaat een slecht idee", aldus Frans Bauer over het idee achter De Bauers. "Ik ben niet spraakmakend, niet interessant. Maar toen ik de meningen van de mensen om mij heen ging peilen, bleek dat ze het niet met mij eens waren. Dit is een perfecte mogelijkheid om eens te laten zien hoe het leven van de artiest er echt uitziet; niet alleen de showkant. Er is namelijk een hele wereld achter een artiest en die bestaat ook uit vergaderingen, opnames, het uitzoeken van kleren voor fotoshoots. Een artiest doet veel meer dan optreden alleen en De Bauers is in eerste instantie bedoeld voor de fans: ik bied ze een kijkje in mijn leven."
"Of de serie een grote impact op mijn leven heeft? Ach, mijn leven is een open boek. Ik heb geen geheimen en de mensen mogen best weten dat ik thuis in een joggingbroek loop. Alleen de slaapkamer en de badkamer zijn verboden terrein. De ploeg mag verder alles filmen, ook de kinderen. Ik heb daarvoor goed met het thuisfront overlegd, maar er waren geen mensen in de omgeving die bezwaar maakten tegen de serie. Bij de kleinste twijfel van mijn vrouw, was het niet doorgegaan. Want Mariska heeft de broek aan in Huize Bauer", lacht de volkszanger. "Maar die vindt het alleen maar heel spannend en hoopt samen met mij dat iedereen het leuk gaat vinden."
Tijdens de najaarspresentatie van RTL 4 kreeg de pers een voorproefje, waarin Frans verwoede pogingen deed om een goede portie Chinees te bestellen - "Niet te vet, doe maar iets van vlees" tot grote hilariteit van de aanwezige pers. Bauer zag het zelf ook voor het eerst: "In vlees zit alles, een koe eet gras, dus dan heb je meteen alles binnen. Maar dat ze nu net dit fragment uit moeten kiezen. Soms denk ik: moet dát nu uitgezonden worden? Aan de andere kant, het was wel typisch mij soms doe je nu eenmaal uitspraken Dat krijg je als je een tijdje bezig bent met zon serie: je let niet meer op de cameras, ze zijn voor mij inmiddels net zo vanzelfsprekend als het horloge dat ik draag.
quote:Hij gebruikt haar ook niet (tenminste als je hem zelf mag geloven). Zoals mijn vader mijn moeder ook niet gebruikt. Maar probeer dat de gemiddelde feministe maar uit te leggen! Alleen Frans kan het zo brengen dat het nog geloofwaardig en sympathiek is ook.
Op maandag 29 september 2003 13:55 schreef milagro het volgende:
Hij gebruikt haar juist niet
Dat impliceert een zekere dwang of moeten.
Ze wílt dat gewoon, er zijn vrouwen die daar hun hele ziel en zaligheid vinden, het huishouden, zorgen voor man en kind.
quote:Da's idd prachtig. Maar volgens mij is dit toch wat veel mannen stiekem zouden willen, dus zo moeilijk is dit niet om te treffen. Probeer echter maar eens een vrouw te vinden die zichzelf op die manier opstelt in een relatie, die helemaal voor het huishouden gaat. Die zijn er gewoon niet meer. En ergens ook wel terecht overigens.
Prachtig toch als ze dan een vent treft, die het heerlijk vindt om in de watten gelegd te worden, zijn natje en zijn droogje en meneer is tevrreden
Ans Appelman
[Dit bericht is gewijzigd door Ans op 01-10-2003 11:29]
Masterplan een laatste kans geven of toch Frans eens proberen?
Moeilijk, moeilijk.
quote:Frans verdient een kans.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Wat moeten we nou vanavond?Masterplan een laatste kans geven of toch Frans eens proberen?
Moeilijk, moeilijk.
'De Bauers.'
Je verwacht dan een 30 miljoen eurie kostende Duitse kroniek in 16 delen, geregisseerd door Reiner Werner Fassbinder. Betreffende de Bauer dynastie. Verfilmd vanaf 1889 tot heden. Moord, brand, overspel, hartstocht.
Komt Fransje in beeld met z'n poedel die 6 puppy's heeft gebaard.
quote:Masterplan wordt vanavond herhaalt; ik ga eerst naar Frans kijken, daarna Masterplan.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
Wat moeten we nou vanavond?Masterplan een laatste kans geven of toch Frans eens proberen?
Moeilijk, moeilijk.
quote:Ik vond het ook best leuk.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:40 schreef static het volgende:
Ik vind het leuk.
quote:En hij mag er af en toe nog overheen ook.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:32 schreef bobjuh het volgende:
Hij heeft zijn wijffie wel goed afgericht zeg.
heel erg slaafs wijffie
"Ik kwam jou tegen oweeeooooh"
quote:Ja! Hoe heet dat nummer?
Op donderdag 2 oktober 2003 21:54 schreef Frasier het volgende:
Dat deuntje wat de hele tijd te horen was zit nu trouwens wel in me kop"Ik kwam jou tegen oweeeooooh"
quote:* Cynix ® heeft zich ook wel vermaakt.
Op donderdag 2 oktober 2003 21:41 schreef Mike het volgende:
Ik vond het ook best leuk.
quote:"Ik kwam jou tegen oweeeooooh"
Op donderdag 2 oktober 2003 21:54 schreef Mike het volgende:[..]
Ja! Hoe heet dat nummer?
quote:*zoekt op Kazaa*
Op donderdag 2 oktober 2003 22:04 schreef static het volgende:[..]
"Ik kwam jou tegen oweeeooooh"
Niks gevonden. He wat jammer nou
Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij
*lalalalala*
quote:Nu kan ik het dus niet laten om 'm te downloaden
Op donderdag 2 oktober 2003 22:29 schreef UFOtje het volgende:
Het nummer:Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij
*lalalalala*
quote:Bij jou ook al? Ik zat 't te kijken met m'n ouders en broer en iedereen behalve m'n moeder zat met dat deuntje in z'n kop.
Dat deuntje wat de hele tijd te horen was zit nu trouwens wel in me kop"Ik kwam jou tegen oweeeooooh"
quote:Het ergste is nog wel dat ik 'm nu aan het downloaden ben
Op donderdag 2 oktober 2003 22:53 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Bij jou ook al? Ik zat 't te kijken met m'n ouders en broer en iedereen behalve m'n moeder zat met dat deuntje in z'n kop.
maar om een RL soap te beginnen....niet echt origineel
*Frans besteld chinees
*Frans krijgt te weinig chinees
*Frans zijn vader triant minipony
*Frans treed op bij een bruiloft
*Frans treed op op een bedrijfsfeestje
*Frans plast wild in de bosjes
*Frans treed op op nog een bedrijfsfeestje
*Frans laat zich niet gek maken door dronken bezoekers van bedrijfsfeestjes
*Frans komt om 4 uur 's nachts thuis
*Frans maakt zoontje wakker op zijn verjaardag
*Frans geeft zoontje ziijn eerste karaoke machientje met liedjes van Bassie en Adriaan
*Frans blaast luchtkussen op tot grote schrik van zijn zoontje
*Frans verteld dat hij weinig kan in het huishouden
*Frans verteld dat zijn oma de lekkertse koffie maakt.
*Frans ontvangt een super-fan
Als je dit leest kan je bedenkelijk reageren, maar geloof me, het is echt zeer leuke televisie.
Frans serveert de verjaardagsvisite gesponserde frikandellen in de garage.
Dat zou wellicht meer zijn geweest als de special van Peter R. de Vries gisteren niet was uitgezonden, want die haalde 1.734.000 kijkers.
quote:Shit hee, heel wat gemist! Ik heb geen kabel meer, ben afgelopen weekend verhuisd. En het lijkt er niet op dat ik binnen korte tijd weer kabel ga krijgen
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:19 schreef starbuck het volgende:
Zeer vermakelijke tv, samengevat*Frans besteld chinees
*Frans krijgt te weinig chinees
*Frans zijn vader triant minipony
*Frans treed op bij een bruiloft
enz...
*Frans staat in de deuropening en vraagt aan zijn vrouw of het regent in plaats van 1 stap naar voren te zetten.
*Frans laat de hoeveelheid koffiebonen zien die er door heen gaan in een week tijd.
*Frans zit achter in de auto en pakt een deostick uit een plastic tasje en smeert zijn oksels in.
*Frans gaat op de foto met de bezoekers van een bedrijfsfeestje en zegt tegen een redelijk dikke werkneemster, " jij bent zeker het beste paard van stal"
*Frans gaat naar bed, eenmaal zittend op het bed flikkert Frans de sokken van zich af.
*Frans steekt geen hand uit om zijn vrouw te helpen zijn kleren in te pakken voor de werk-vakantie naar Aruba.
*Frans reist als ik het goed zag gewoon economy class.
(Ik heb een paar flitsen gezien, vond Peter R de Vries iets belangrijker)
quote:Geweldige aanvulling.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:45 schreef starbuck het volgende:
aanvulling
-knip-
quote:Nee, dat waren 2 anderen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is die vrouw van Frans nou één van die twee uit All you need is love
In dit programma maakte hij z'n tv-debuut omdat 1 dom wijf beweerde dat zij als eerste op Frans verliefd was en in de studio moest ie toen uit twee meiden kiezen met welke hij uit eten zou gaan
Weet iemand nog hoe dat nou precies zat met Frans in All you need is love?(Ik heb een paar flitsen gezien, vond Peter R de Vries iets belangrijker)
quote:en bedankt
Ik vind het trouwens wel een toffe gozer, alleen die muziek
quote:Heavy.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:45 schreef starbuck het volgende:
*Frans laat de hoeveelheid koffiebonen zien die er door heen gaan in een week tijd.
Volgende week maar eens kijken.
quote:Was die ene Mariska niet de Mariska uit de Bus?
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is die vrouw van Frans nou één van die twee uit All you need is love
In dit programma maakte hij z'n tv-debuut omdat 1 dom wijf beweerde dat zij als eerste op Frans verliefd was en in de studio moest ie toen uit twee meiden kiezen met welke hij uit eten zou gaan
Weet iemand nog hoe dat nou precies zat met Frans in All you need is love?(Ik heb een paar flitsen gezien, vond Peter R de Vries iets belangrijker)
quote:Helemaal mee eens! En het was nog leuk ook nog!
Op maandag 29 september 2003 11:43 schreef Lemmeb het volgende:
Frans is geniaal. Op zijn manier dan HAHAHA. Geweldige vent, ga het programma zeker kijken als ik tijd heb.Z'n muziek vind ik overigens niet te pruimen, maar dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet. Frans is helemaal
.
quote:Dat is dan weer minder
Op donderdag 2 oktober 2003 21:50 schreef Frasier het volgende:[..]
En hij mag er af en toe nog overheen ook.
quote:Dat is leuker dan leuk!
Op zondag 5 oktober 2003 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:Herhaling "De Bauers" om 18:55 uur op RTL4
Is dat leuk of is dat leuk...
quote:Ik heb het al gezien, maar het is zéker een aanrader!
Op zondag 5 oktober 2003 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is leuker dan leuk!
quote:Dat is vanavond? Dank u voor de tip.
Op zondag 5 oktober 2003 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:Herhaling "De Bauers" om 18:55 uur op RTL4
Is dat leuk of is dat leuk...
Weg met die Simone Kleinsma bij Life & Cooking. Het is nu tijd voor echte tv.
Nog maar een keer kijken dus!
-edit- De tekst was iets anders..
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 05-10-2003 19:28]
quote:Ja, wel een sympathieke gast inderdaad.
Op zondag 5 oktober 2003 19:28 schreef Moonah het volgende:
Wat een aandoenlijke man.
alleen... dan koop je zo'n duur huis en dan richt je het in alsof je nog in een woonwagen woont
oh deze kan ik wel aanhouden.. helemaal droog hahahahah en die pony dan ..kwam niet meer bij.. net als met dat shaken.. blij dat een bekende nederlander hetzelfde probleem heb met zo'n kut shakebeker..
veel beter dan de saaie "upperclass curry's"en die vreselijke "oh de camera draait even janken" brad's
leuk kindje heeft ie trouwens
Staat de hele tafel vol Chinees eten, ja ook de babi pangang.
ik heb me echt rotgelachen... maar wat een trieste types die fans.. leuk zo'n etos eigenmerk badschuim..
maar hij deed wel erg leuk
Hoe ging dat liedje nou?
Erg leuk om naar te kijken, wat een catering hadden ze btw voor het feest van hun kleine...
sjeee, dat was relaxed
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wat een kerel die Frans . En idd, dat hele stuk met die Chinees
.
quote:Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een kinderachtig, zuur stukje
Op maandag 6 oktober 2003 09:02 schreef lily het volgende:
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=752
Magoed, Frans lacht Nico gewoon uit
/edit Ohja, over dikke moffenkoppen gesproken, hier http://www.vipspotting.nl/vips/nico_dijkshoorn.html een plaatje van Nico Dijkshoorn zelf, naar het schijnt
maar laten we stoppen over hem te praaten, want dat vind ie alleen maar leuk.
Nu weer ontopic:
Dat stukje van de chinees was idd leuk... Zijn we iets vergeten ? Anders hadden we toch altijd veel meer ?
quote:Nico Dijkshoorn is niet leuk meer, altijd maar weer hetzelfde deuntje.
Op maandag 6 oktober 2003 09:02 schreef lily het volgende:
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=752
quote:Ik durf het bijna niet te vragen, maareh... mag ik ook mee?
Op maandag 6 oktober 2003 13:15 schreef robh het volgende:
Vanavond is Frans trouwens niet thuis.Die gaat met mij mee op stap
quote:Dat was al na zijn tweede column tijdens BB1.
Op maandag 6 oktober 2003 13:13 schreef schatje het volgende:[..]
Nico Dijkshoorn is niet leuk meer, altijd maar weer hetzelfde deuntje.
Frans: "Schat, kun je m'n kleren niet beter in de kledingzak doen?"
Mariska: "Maar dan gaat het zo kreuken"
Frans: "Nou en, je moet het toch strijken als we daar zijn"
Mariska: "Oh ja. Ok."
la la la la la la... fransieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maar ik snap die mariska wel... elke maand weer ff shop till you drop op manliefs goldcard...
en daar doet ze dan het huishouden voor...
quote:Nou prima toch? Zoals Frans het zelf zegt: 'Frans blij, zij blij, iedereen blij!'
Op maandag 6 oktober 2003 18:38 schreef Freeflyer het volgende:
dat stukje dan over douchen waarbij mariska hem de zeep aangeeft en zijn kleren klaarlegt...maar ik snap die mariska wel... elke maand weer ff shop till you drop op manliefs goldcard...
Doet mij ook zo'n vrouw , dan regel ik die goldcard wel
.
is die weer
quote:Dat doe ik ook voor m'n vent hoor
Op maandag 6 oktober 2003 18:38 schreef Freeflyer het volgende:
dat stukje dan over douchen waarbij mariska hem de zeep aangeeft en zijn kleren klaarlegt...maar ik snap die mariska wel... elke maand weer ff shop till you drop op manliefs goldcard...
Af en toe even gekeken, ik kijk zondag wel naar de herhaling.
quote:Dat gedoe met die telefoon op de kamer.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
God, die Frans beleeft ook werkelijk niks spannends he.
Gebruik toch gewoon de socket voor het scheerapparaat in de badkamer, doe ik ook altijd.
quote:Dan is het voor jou ergens toch iets misgegaan.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:18 schreef Vivi het volgende:[..]
Dat doe ik ook voor m'n vent hoor
En ik werk gewoon fulltime dus...
quote:Sorry, maar dan doe je toch ergens wat verkeerd hoor! Dumpen die kerel, is dus het devies
Op donderdag 9 oktober 2003 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dat doe ik ook voor m'n vent hoorEn ik werk gewoon fulltime dus...
Of stoppen met werken, maar daar heb je vast geen zin in...
* "de telefoonrekening was wel 484 euro en 65 eurocenten"
* "ik wil graag bij het raam zitten, ik krijg het namelijk benauwd in kleine ruimtes"
( typische uitspraak voor een ex-woonwagen bewoner )
* "het is frisjes maar toch warm "
* "ik rij maar 30km/u,..........,zouden het soms mijlen zijn"
* Frans telt de tikken mee tijdens het telefoongesprek van Mariska
* Frans raakt in de lach als hij in het engels een gerecht opleest.
* Frans belt zijn moeder of hij nog drie concerten mag bij boeken.
* Frans krijgt het spaans benauwd als mariska langs de tax-free juwelier loopt.
* Frans denkt niet dat je het overleeft als je van de afgrond in de wilde zee valt.
* zelfs in aruba klimt er een aandoenlijk mongooltje op het podium en danst en zingt met Frans mee
* Frans heeft een sexy peper en zout stel gevonden voor zijn broer Dorus.
* Frans laat zijn ernstige wond zien nadat hij van een banaan was gevallen.
* het nu al legendarische fragment uit de uitzending van volgende week, waar Frans vast komt te zitten op een kinderglijbaan.
quote:Oh shit weer gemist
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:29 schreef starbuck het volgende:
het was weer memorabel* "de telefoonrekening was wel 484 euro en 65 eurocenten"
enz.
quote:Maar als Mariska echt graag wilt, dan doet ie het vast en zeker...de goeierd...
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:31 schreef lily het volgende:
Frans wil niet trouwen met Mariska
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:55 schreef Copycat het volgende:[..]
(maar wellicht heeft Mariska wel genoeg aan een hele dag in een bruidsjurk lopen)
On topic: Ik heb het gemist gisteren Weet iemand of het nog herhaald wordt?
quote:Ok, zondagavond dus!
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:37 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Oh shit weer gemist
. Dat wordt zondagavond alsnog kijken
quote:Ja als het goed is zondagavond, op RTL4 na dat braak
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:33 schreef Juweel het volgende:
Weet iemand of het nog herhaald wordt?
Ik vind z'n muziek iets minder, dus ik hoef me nergens voor te schamen! toch?
quote:En oh ja, die lach van Frans is misschien nog wel het leukste!
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:34 schreef Kos het volgende:
Ik vind het programma leuk
Ik vind Frans leuk
Ik vind z'n vrouw leuk
Ik vind z'n kinderen leukIk vind z'n muziek iets minder, dus ik hoef me nergens voor te schamen! toch?
quote:Als jij je ergens voor moet schamen dan zou ik dat ook moeten. En ik schaam me nergens voor, dusseh...
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:34 schreef Kos het volgende:
Ik vind het programma leuk
Ik vind Frans leuk
Ik vind z'n vrouw leuk
Ik vind z'n kinderen leukIk vind z'n muziek iets minder, dus ik hoef me nergens voor te schamen! toch?
Frans: "Ik kon heel goed kussen" Schattig zeg
Op schiphol vlak voor de lange vlucht naar Aruba:
"ja we zijn veilig op schiphol aangekomen "
Hahahaha moet hij nog 8 uur vliegen............
quote:en hoe hij stond te kijken bij die nieuwe mercedes, geweldig gewoon
Op maandag 13 oktober 2003 11:59 schreef marbe het volgende:
Ik vind Frans Bauer verschrikkelijke muziek maken maar ik moet zeggen dat ik de afleveringen van hem echt kostelijk vind.Op schiphol vlak voor de lange vlucht naar Aruba:
"ja we zijn veilig op schiphol aangekomen "
Hahahaha moet hij nog 8 uur vliegen............
Oké ma, dan doen we nog 3 concerten in Ahoy..
Nou ma ga jij effe gauw naar de kerk, nog wat kaarsjes branden..
quote:Oh?
Op woensdag 15 oktober 2003 17:03 schreef Kristelfan het volgende:
Ik heb het gezien en ik vond het
quote:Ik ook.
Op woensdag 15 oktober 2003 17:09 schreef Copycat het volgende:
Iedereen zijn/haar mening, maar ik vind de Bauertjes zwaar okay!
quote:Thnx
Op donderdag 16 oktober 2003 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook.
Vanavond is het weer zover.
quote:Elke zondag 18:55 herhaling.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:20 schreef Svensational het volgende:[..]
Thnx
Was het anders vergeten
quote:Heerlijk programma. Die man is zo ontwapenend sympathiek!
Op donderdag 16 oktober 2003 19:53 schreef MissX het volgende:
ik vind het echt coolze muziek kan ik niet uitstaan, maar ik vind Fransje echt tof
Moet trouwens bekennen dat ik z'n muziek best te pruimen vind
quote:Lees z'n dagboek eens, hierin komt ie behoorlijk snugger over...
Op donderdag 16 oktober 2003 20:04 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Heerlijk programma. Die man is zo ontwapenend sympathiek!
Erg snugger is ie trouwens niet
(nog maar een keertje)
Het gaat beginnen..
Die kinderen van Villa Pardoes waren best wel grappig. Dat ene jongetje: En dan nu Fraaaaaans Baaaaaauer
En volgens mij zong hij niet live op dat festival
quote:Nee, echt waar???
Op donderdag 16 oktober 2003 22:06 schreef Svensational het volgende:
Hehe leuke aflevering wel.Die kinderen van Villa Pardoes waren best wel grappig. Dat ene jongetje: En dan nu Fraaaaaans Baaaaaauer
En volgens mij zong hij niet live op dat festival
Frans is okay (olé, olé). Doet zich totaal niet anders voor dan dat ie is. Kan me daarom wel voorstellen dat hij zo'n grote, trouwe schare fans heeft (waaronder mijn moeder).
Ma Bauer jarig? Lekker met de hele family naar Van der Valk (Maar eerst ff pissen bij de toiletjuf )
*Frans zijn broer heet Dorus,.. ( hoe verzin je het )
*Frans zijn neef heet ook Dorus
*Frans zit op de racefiets met naast hem zijn neef Dorus
*Frans valt bijna naast zijn fiets als er een Porsche langs rijdt.
*Frans finisht in bij Rotterdam Ahoy waar zijn beeltenis zeer groot is aangeplakt, en alwaar zijn familie hem op staat te wachten.
*Frans zijn moeder verteld: "Frans is begonnen op de bar en bij feestjes van ons soort mensen"
*Frans zijn moeder heeft haar kinderen als babypoppen na laten maken, deze liggen ergens in de woonwagen in een wieg.
*Frans oudste zoontje moet naar school.
* Frans zijn zoontje wil eigenlijk helemaal niet op school blijven en laat een stemgeluid horen waar Frans nog jalours op kan zijn.
* Frans rijd zelf in zijn Mercedes naar Villa Pardoes
* Frans smeert wederom in de auto pas zijn deodorant onder zijn oksels, dit wordt bijna een ritueel.
* Frans glijd niet soepel van de glijbaan, en valt zelfs achterover op zijn rug.
* Frans demonstreerd een elektrisch verstelbaar bed in 1 van de huisjes.
* Frans koopt een bos bloemen voor de verjaardag van zijn moeder
* Frans gaat met de hele Famlie uit eten bij een wegrestaurant.
* Frans neemt natuurlijk als altijd een schnitzel met roomsaus
* Er volgt een close-up van het overbekende schaaltje apelmoes met een rode kers in het midden.
* Frans moet weer optreden , ditmaal op een kermis.
* Er staat weer een mongooltje op het podium.
* Frans begeeft zich zonder problemen tussen het kermis publiek
* Frans laat zien dat het wel 39 graden is in zijn auto
* "Wij hebben geen airco in huis maar wel water", en spuit het hele huis nat
* Vader Bauer legt uit de de gewone "burgermensen" de barbeque en de caravan aan zijn soort mensen te danken hebben.
*Frans verklapt ons het geheim van een goede barbeque
* Frans vindt een barbeque in je blote bast maar smerig.
[Dit bericht is gewijzigd door starbuck op 17-10-2003 09:32]
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:11 schreef starbuck het volgende:
Een paar hoogtepunten :*Frans zijn broer heet Dorus,.. ( hoe verzin je het )
*Frans zijn neef heet ook Dorus
*Frans zit op de racefiets met naast hem zijn neef Dorus
*Frans valt bijna naast zijn fiets als er een Porsche langs rijdt.
*Frans finisht in bij Rotterdam Ahoy waar zijn beeltenis zeer groot is aangeplakt, en alwaar zijn familie hem op staat te wachten.
*Frans zijn moeder verteld: "Frans is begonnen op de bar en bij feestjes van ons soort mensen"
*Frans zijn moeder heeft haar kinderen als babypoppen na laten maken, deze liggen ergens in de woonwagen in een wieg.
*Frans oudste zoontje moet naar school.
* Frans zijn zoontje wil eigenlijk helemaal niet op school blijven en laat een stemgeluid horen waar Frans nog jalours op kan zijn.
* Frans rijd zelf in zijn Mercedes naar Villa Pardoes
* Frans smeert wederom in de auto pas zijn deodorant onder zijn oksels, dit wordt bijna een ritueel.
* Frans glijd niet soepel van de glijbaan, en valt zelfs achterover op zijn rug.
* Frans demonstreerd een elektrisch verstelbaar bed in 1 van de huisjes.
* Frans koopt een bos bloemen voor de verjaardag van zijn moeder
* Frans gaat met de hele Famlie uit eten bij een wegrestaurant.
* Frans neemt natuurlijk als altijd een schnitzel met roomsaus
* Er volgt een close-up van het overbekende schaaltje apelmoes met een rode kers in het midden.
* Frans moet weer optreden , ditmaal op een kermis.
* Er staat weer een mongooltje op het podium.
* Frans begeeft zich zonder problemen tussen het kermis publiek
* Frans laat zien dat het wel 39 graden is in zijn auto
* "Wij hebben geen airco in huis maar wel water", en spuit het hele huis nat
* Vader Bauer legt uit de de gewone "burgermensen" de barbeque en de caravan aan zijn soort mensen te danken hebben.
*Frans verklapt ons het geheim van een goede barbeque
* Frans vindt een barbeque in je blote bast maar smerig.
quote:Hoogtepunten noem je dat... da's de hele uitzending
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:11 schreef starbuck het volgende:
Een paar hoogtepunten :
Die babypoppen vond ik eng trouwens, net lijkjes.
quote:nee hoor,
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:32 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Hoogtepunten noem je dat... da's de hele uitzending
* Frans schrijft zelf het kaartje aan de bloemen niet, maar laat de winkelbediende schrijven.
* Cas spijkers looft Frans om zijn liefde voor kookkunst
* Frans roept naar een stel tegenliggers dat ze moeten volhouden, en moet daar zelf hard om lachen.
* Frans moet uberhaupt vaak lachen
* Frans krijgt ook een Belgische tent plat
*Frans rijdt weg achter in zijn mercedes van de kermis alsof hij Elvis is, inclusief bloemenkrans om zijn nek.
zo, is het al donderdag
quote:Vanavond de herhaling... ik ga gewoon wéér kijken
Op zaterdag 18 oktober 2003 16:53 schreef starbuck het volgende:zo, is het al donderdag
is het alweer donderdag.. kan niet wachten
"Ik vind het leuk om af en toe een eitje te bakken"
quote:Ja zijn lachje is cool
Op donderdag 23 oktober 2003 21:08 schreef static het volgende:
Dat lachje toen hij die steiger zag.
quote:Allen wat fragmenten en een slide-show: http://www.rtl.nl/shows/debauers/
Op donderdag 23 oktober 2003 21:36 schreef ChrisJX het volgende:
Is het niet ergens op internet te bekijken, ben erg benieuwd!
quote:Ja, met die make-up, dat kwakwerk.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:
het was weer genietenje word gewoon echt vrolijk van die man
quote:Frans heeft gewoon charisma, goeie gozer.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:38 schreef MissX het volgende:
het was weer genietenje word gewoon echt vrolijk van die man
quote:Ik dank u
Op donderdag 23 oktober 2003 21:39 schreef static het volgende:Allen wat fragmenten en een slide-show: http://www.rtl.nl/shows/debauers/
* dit gaat over de mooiste en liefste vrouw van de wereld,..mijn moeder
*Frans ligt helemaal in een deuk als hij ziet dat de schutting en des schommel van zijn buurman in het water zijn gewaaid.
*ik ben niet technisch maar zelfs ik kon weten dat als er een klein windje tegen aanblaast dat het dan omgaat
*Frans helpt om het vele speelgoed op te ruimen van zijn kinderen.
*Frans verklaart wederom niet veel te doen in de huishouding.
*Ik vind het leuk om zo af en toe een ei te bakken
*Frans krijgt altijd commentaar van Mariska als hij wat gedaan heeft in de huishouding en daarom doet hij het niet meer.
*Frans laat zich toch verleiden tot het stofzuigen van de slaapkamer met een reusachtige stofzuiger.
*Over Mariska zegt Frans ik wil niet zeggen dat het een ziekte is, maar ze heeft het zelfde syndroom als mijn moeder ( een schoonmaaktic )
*of je hier nu komt op een doordeweekse dag of op zondagavond, het ruikt hier altijd naar chloor
*als ik snachts wel eens thuis kom dan denk ik wel eens, ben ik hier bij AKZO beland of zo
*Op weg naar Belgie moet Frans even stoppen bij een bezinestation, hij was zijn haarlak vergeten.
*Frans moest optreden na Eddy Wally. Eddy:het is hier druk hoor, stampende vol
*Frans ligt met een haarnetje en een gezichtsmasker bij de schoonheidsspecialist.
*Frans vind zijn rugharen vies en laat deze weg harsen
*ik vind het belangrijk als je ergens komt dat je goed ruikt
*de volgende quote is een inkopertje voor de vaste kijkers ik ben verslaafd aan okseldeos
*Frans verteld bij de kapper een leuke anekdote over hoe zijn bakkebaarden ooit te ver zijn afgeknipt , hij nam toen zijn afgeknipte haar mee in een zakje en plakte dit later weer op de plek van zijn bakkebaarden.
*Frans zijn pa krijgt een trui p zijn verjaardag en een plastic paard!!
*Frans keurt 1 van zijn fotos af gemaakt door Patricia Steur met de woorden hier heb ik een babyface
*Frans heeft een zeer eigenaardige muzieklerares gehad, deze vrouw neemt nu zijn zoontje onderhanden, als de rattenvanger van Hamelen loopt ze met een blokfluit door de kamer gevolgd door het zoontje van Frans.
*Frans zet de autoradio hard aan in de auto en krijgt van zijn moeder op zijn kop.
*Wederom een optreden in Belgie , ditmaal in een groenteveiling alwaar Frans de traptreden goed controleert.
*Een bewonderaar van Frans uit Belgie verklaart het volgende: Ik ben al 5 jaar lid van hem
Volgende week is Frans alleen thuis omdat Mariska allen op vakantie gaat, dat belooft wat.
quote:Dan heeft hij zich flink laten naaien, intussen meer als 1 mln kijkers.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:24 schreef schatje het volgende:
In de Nieuwe Revu of een ander blad zegt Frans dat hij nog geen auto kan kopen van het geld dat hij heeft gekregen van RTL voor deze reeks.
En het is inderdaad een toffe peer.
Ik werk regelmatig voor het programma Hart in Aktie, waar allerlei mensen met allerlei problemen worden geholpen.
Zo ook een vader en dochter die niet meer naar een concert kunnen omdat de vader de drukte niet meer aankan na een hersenbloeding en de dochter kan niet meer op een gewone stoel zitten.
Dus de redactie is gaan bellen met het management van Frans, maar die konden eik niks meer betekenen, de Ahoy zat al voller dan eigenlijk mocht, brandweer wilde er niet meer mensen bij hebben.
Gister zijn ze, half op de gok, naar de Ahoy' gegaan met die mensen en mochten ze de generale repetitie bijwonen en maakt Frans nog uitgebreid tijd voor die fans. Die hadden de dag van hun leven.
Zou geen andere ster weten die dat zomaar toe zou staan!
Volgende week zaterdag is daar de uitzending van overigens
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dan heeft hij zich flink laten naaien, intussen meer als 1 mln kijkers.
quote:
2033 ZONNETJE IN HUIS 11.9 27.7 1.757.000
2105 BAUERS 12.7 28.6 1.875.000
2136 LOOKINGGOOD 9.1 20.5 1.338.000
quote:Volgens mij is dat Heb je even voor mij
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:02 schreef ikkemikke het volgende:
Hoi, ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik wil graag weten hoe het nummer heet waarmee "de Bauers" begint. Iets met
Oh hee oh erin!
quote:Jaaaaaaaa, die is het!! Dank je wel voor de snelle reactie!
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:29 schreef Ripley het volgende:[..]
Volgens mij is dat Heb je even voor mij
quote:Dank je, heb ik weer dat nummer in mijn kop.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:29 schreef Ripley het volgende:[..]
Volgens mij is dat Heb je even voor mij
quote:Volgens mij was het "Ik wil met je dansen"....
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:33 schreef ikkemikke het volgende:[..]
Jaaaaaaaa, die is het!! Dank je wel voor de snelle reactie!
P.S. Weet je misschien ook hoe dat nummer heet wat hij in de tent in Belgie zingt dan? Was in de uitzending van gisteren!
Edit: aanvulling
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:11 schreef Sevein het volgende:[..]
Volgens mij was het "Ik wil met je dansen"....
Greetzz SPIRO
quote:Maar 't programma is in feite 1 grote reclamespot voor hemzelf. Dus zo verdient ie d'r toch nog meer aan.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dan heeft hij zich flink laten naaien, intussen meer als 1 mln kijkers.
quote:Inderdaad.
Dat was het hoogtepunt wel ongeveer.
Tópprogramma!
*stiekem hoopt*
quote:* Cynix ® hoopt met je mee, hét sinterklaas-/kerstcadeau van 2003!
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:01 schreef static het volgende:
Zou er een DVD box van komen?*stiekem hoopt*
Frans Bauer.. Dat muziekje dat ze als achtergrond gebruiken (één van Frans' Hits , jaailaailailalala ... blijft steeds maar in mijn hoofd zitten! )
Ik vind het leuker als Patty's Posse, The Adams Family en de Paffs bij elkaar
quote:Dus jij stond gister ook op het podium toen ze de televizierring kregen?
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:37 schreef calvobbes het volgende:
Ik werk regelmatig voor het programma Hart in Aktie, waar allerlei mensen met allerlei problemen worden geholpen.
quote:klik HIER eens.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:20 schreef static het volgende:
Dank je, heb ik weer dat nummer in mijn kop.
quote:Daar trap ik niet in.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:40 schreef APK het volgende:[..]
klik HIER eens.
quote:Ook niet met de tekst erbij, zodat je lekker mee kunt zingen?
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:41 schreef static het volgende:
Daar trap ik niet in.
Ik kwam jou tegen, oh hee ho
Jij was verlegen, oh hee ho
Loop nu al dagen, oh hee ho
Want ik wil je wat vragen, oh hee ho
Heb je even voor mij
Maak wat tijd voor me vrij
Ieder uur van de dag
Denk ik steeds aan je lach
Alleen jij maakt me blij
Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Want ik wacht op die zoen
Kom vanavond bij mij
Ik zit te dromen, oh hee ho
Of je zult komen, oh hee ho
Laat het me weten, oh hee ho
Ik kan jou niet vergeten, oh hee ho
Heb je even voor mij
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij
Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Kom vanavond bij mij
Lalalalalalalalala
Heb je even voor mij
Ieder uur van de dag
Alleen jij maakt me blij
Heb je even voor mij
Zeg me wat ik moet doen
Kom vanavond bij mij
Bedankt APK.
En bunnypa maar roepen
Ideale muziek ook als je heimwee hebt, of als je opgevrolijkt dient te worden, Super!
quote:Graag gedaan.
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:48 schreef static het volgende:
Nou heb ik hem weer in mijn kop.Bedankt APK.
En hij is heel gewoon gebleven, terwijl hij multimiljonair is.
Niks geen sterallures!!!
Z'n site is ook vernieuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door fransbauer op 27-10-2003 00:11]
quote:Dat ben ik helemaal met je eens
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hou wel van de muziek van Bauer.. Lekkere meezich muziek en hij heeft een hele fijne stem! Heeeeerlijke muziek om mee te nemen op vakantie!! Frans Rules!!Ideale muziek ook als je heimwee hebt, of als je opgevrolijkt dient te worden, Super!
quote:
Bauers tiendaagse in AhoyFenomeen Frans grossiert in geluk
De koning van het levenslied heeft donderdag zijn troon bestegen: tien dagen lang staat Frans Bauer in het Rotterdamse Ahoy'. In totaal 75.000 mensen zullen de momenteel best verkopende artiest van Nederland dezer dagen live aanschouwen. Ze worden overladen met liedjes over geluk, de zon, dromen, rozen en sterren.
Na de waarschuwing dat de fans geen cadeaus mogen overhandigen aan hun Frans begint het volksevenement van het jaar met een minutenlange show vol projecties, watervallen, synchroonzwemmers, dansers en lichteffecten. De meester zelve verschijnt ten tonele middels een uitschuifbare brug. Even vreest de vaste aanhang dat hun idool niet zo dichtbij komt als ze hadden gehoopt, maar al snel stapt Bauer over het hekje en knuffelt een aantal minder valide bezoekers op de eerste rij. Frans zal nooit vergeten dat hij zo groot is geworden, omdat hij zo klein is gebleven.
Het fenomeen Frans grossiert de komende tweeënhalf uur in geluk. 'Geef me maar een gulle lach, dat maakt mij miljonair', zingt hij in 'n Ons Geluk en 'Op 'n terrasje, fijn in de zon, lekker genieten, de drank op de bon. Even een baaldag, geen zin in m'n baas, wat ze ook zeggen, lap ik gewoon aan mijn laars. Ik kan vandaag de hele wereld aan.' Het Nederlandse werk wordt afgewisseld met een stukje Harry Belafonte (Banana Boat (Day-O)) en een vleugje Beatles (Yellow Submarine).
Tranentrekkend
Je zou verwachten dat zelfs de nuchtere Brabander Bauer last van zenuwen krijgt in een zaal als Ahoy', maar niets blijkt minder waar. Koning Frans staat op de bühne alsof hij in de woonkamer zijn jarige moeder toezingt. Die zit tijdens de eerste show overigens op de eerste rij en krijgt een tranentrekkend eer betoon van 'wel 3 minuut 50'.Tussendoor is er nog aandacht voor vakantieparadijs Villa Pardoes, een initiatief van De Efteling, waar doodzieke kinderen even weg kunnen dromen. Als mens en als artiest heeft Bauer zich aan dit bijzondere doel verbonden. 'Zodat ik later blij kan zijn dat ik iets goeds en moois heb gedaan.' Frans verzoekt alle concertbezoekers dan ook donateur te worden.
Wat men ook van Bauer moge vinden, zijn daden zijn oprecht. Frans doet niet aardig, Frans is aardig. Hij leeft niet van zijn fans, maar voor zijn fans. Zijn liedjes en de live-shows mogen dan wel van de clichés aan elkaar hangen, dit is de Frans Bauer die Nederland wil zien en horen. 'Als sterren aan de hemel staan' wordt zorgvuldig bewaard voor de toegift, waarna duizenden lichtjes het plafond van Ahoy' omtoveren in een echte sterrenhemel.
Maaike Staffhorst Marcel Frost
Maar vanavond om 18:55 is gelukkig een herhaling
Woei
hey static, heb je even voor mij
quote:*aaaargh*
Op zondag 26 oktober 2003 14:21 schreef Vibromass het volgende:
Weer gemisthey static, heb je even voor mij
Heb er een paar gemist, wil die van afgelopen keer eigenlijk nog ff meepikken . Of staan ze ook ergens op internet?
quote:Volgens mij is de herhaling alleen op zondagavond en ook op internet zie ik nergens waar je het kan terugkijken.
Op maandag 27 oktober 2003 11:57 schreef Lemmeb het volgende:
Wie weet precies wanneer de uitzendingen van De Bauers door de week worden herhaald? Ik weet zondagavond, maar zijn er nog andere dagen?Heb er een paar gemist, wil die van afgelopen keer eigenlijk nog ff meepikken
. Of staan ze ook ergens op internet?
quote:
Geen extra afleveringen van De Bauers.Vooralsnog komt er geen vervolg op de successerie van RTL 4 De Bauers . De registratie van het leven van volkszanger Frans Bauer wordt elke week door meer dan 1,5 miljoen mensen bekeken.
Toch is de zender niet bezig met het plannen van een mogelijk vervolg. Woordvoerder Theijssen zegt: "Een serie als Patty's Posse, van Patty Brard, had als insteek het registreren van haar leven. Dus dat kan je heel makkelijk verlengen. Bij De Bauers was de insteek vanaf het begin al de concerten die Frans geeft in Ahoy. Dat wordt de climax aan het einde van de acht afleveringen."
De reguliere uitzendingen lopen tot en met 20 november en op 27 november wordt de serie afgesloten met een anderhalf uur durende special met een live verslag van een van de tien gegeven concerten.
"We genieten op dit moment heel erg van het succes en we zijn eigenlijk nog niet bezig met een mogelijk vervolg. Maar het kan best dat we over een tijdje een nieuwe invalshoek bedenken en dat er toch een nieuwe serie komt", aldus Theijssen.
quote:Dat zou jammer zijn als er niet nog een serie komt. Dit is echt zo'n programma waar ik de hele week naar uit kan kijken
Op maandag 27 oktober 2003 15:32 schreef static het volgende:Geen extra afleveringen van De Bauers.
Vooralsnog komt er geen vervolg op de successerie van RTL 4 De Bauers . De registratie van het leven van volkszanger Frans Bauer wordt elke week door meer dan 1,5 miljoen mensen bekeken.Toch is de zender niet bezig met het plannen van een mogelijk vervolg. Woordvoerder Theijssen zegt: "Een serie als Patty's Posse, van Patty Brard, had als insteek het registreren van haar leven. Dus dat kan je heel makkelijk verlengen. Bij De Bauers was de insteek vanaf het begin al de concerten die Frans geeft in Ahoy. Dat wordt de climax aan het einde van de acht afleveringen."
De reguliere uitzendingen lopen tot en met 20 november en op 27 november wordt de serie afgesloten met een anderhalf uur durende special met een live verslag van een van de tien gegeven concerten.
"We genieten op dit moment heel erg van het succes en we zijn eigenlijk nog niet bezig met een mogelijk vervolg. Maar het kan best dat we over een tijdje een nieuwe invalshoek bedenken en dat er toch een nieuwe serie komt", aldus Theijssen.
Het was weer erg leuk
Hij vertelde dat als hij in ahoy "heb je even voor mij" begint te zingen, het publiek werkelijk de hele tent afbreekt... LOL
Ja, zo als we op tv zijn zo zijn we gewoon..
Mariska zit ook nu weer gewoon met een sigaret op de bank, en ik zit nu met een bak koffie...
Verder praat de buurman niet meer tegen hem omdat Frans had gezegd dat hij zo'n gammele schutting had... LOL
"Er staat niks in m'n ijskast"
Frans doet ijkkast open en puilt bijna uit van de spullen
"Alleen een pot zilveruitjes"
* "Bel je me vanavond nog een stuk of 5 keer"
* "mannen zonder vrouw is niks"
* Frans vraagt een paar keer aan zijn vader of zijn haar wel goed zit, en laat vervolgens ons een kammetje zien van wel veertig jaar oud.
*Frans vond het wel een beetje eng, zo hangen in een mandje boven het podium.
*Frans zegt tegen zijn vader dat hij wel door moet rijden, naast Frans zit een bodyguard dit alles lachend gade te slaan.
*Nadat Frans boodschappen heeft gehaald belt hij tijdens het uitpakken van die boodschappen zijn moeder en vraagt wat ze voor eten heeft, 10 minuten later zit Frans in zijn ouderlijk huis aan de zuurkoolstampot met worst.
*Frans houdt ook wel van een patatje stoofvlees.
* "zie dan die komkommer" en ligt weer dubbel van het lachen.
* en daar zijn ze weer, de mongooltjes,...ditmaal knuffelt Frans er een paar tijdens zijn cd-signeersessie's, die overigens zeer goed bezocht worden.
*Een mevrouw verteld aan Frans dat als ze naar zijn liedjes luistert ze "eruit wil stappen" , "Niet doen hoor" zegt Frans geschrokken.
*Frans kan ook goed playbacken, dat is te zien als hij voor een duitse special al mzingend langs een molen moet fietsen.
*Frans heeft wat moeite om in Spanje uit te leggen dat hij een dunne blouse en een korte broek nodig heeft.
Kortom het was weer geweldig.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 06:13 schreef Svensational het volgende:
Frans tegen Mariska:"Er staat niks in m'n ijskast"
Frans doet ijkkast open en puilt bijna uit van de spullen
"Alleen een pot zilveruitjes"
quote:Lekkere reclame voor je muziek
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:29 schreef starbuck het volgende:
*Een mevrouw verteld aan Frans dat als ze naar zijn liedjes luistert ze "eruit wil stappen"
quote:AMEN!
Kortom het was weer geweldig.
Frans, je bent gewel-dig
Heb je even voor mij, la la la la la la la la
Nieuwe topic-titel (als er nog een nieuw topic komt) : De Bauers - Heb je even voor mij.
quote:Ja erg he dat heb ik ook, dat nummer "Heb je even voor mij" en "Een ons geluk" vind ik gewoon leuke nummers (zeker onder het genot van een biertje tijdens het uitgaan). Vroeger vond ik zijn muziek echt afgrijselijk.
Op zondag 2 november 2003 19:49 schreef Svensational het volgende:
Door dit programma ben ik de muziek van frans zelffs leuker gaan vinden
Heb je even voor mij, la la la la la la la laNieuwe topic-titel (als er nog een nieuw topic komt) : De Bauers - Heb je even voor mij.
quote:
Bauer eindelijk op 1 in PartyHits Top 10
AMSTERDAM - Het heeft hem, ondanks zijn stijgende populariteit, evengoed nog drie weken gekost om op de eerste plaats terecht te komen van de PartyHits Top 10. Maar Frans Bauer staat met zijn Heb je even voor mij nu toch eindelijk op de eerste plaats.
Twee weken geleden kwam de titelsong van het realityprogramma De Bauers binnen op vier, steeg vervolgens naar een tweede positie en dan nu het hoogst haalbare. Daarmee is Heb je even voor mij dus de favoriete track in de Nederlandse discotheken, uitgaansgelegenheden en op drive-in shows.De PartyHits Top 10 wordt wekelijks samengesteld op grond van de populariteit in de Nederlandse uitgaansgelegenheden. Twintig van de meest toonaangevende (feest)-djs, waaronder Wouter van der Goes en Jeroen Nieuwenhuize, stellen deze lijst samen, die elke woensdag vernieuwd wordt.
quote:Dat kan op zich wel kloppen, want volgens mij waren zijn nummers vroeger ook veel langzamer. Tegenwoordig zijn de nummers wat sneller en zit er een soort beat onder. Een hoog Apres-Ski niveau eigenlijk. Dat is wel weer gezellig
Op zondag 2 november 2003 20:31 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ja erg he dat heb ik ook, dat nummer "Heb je even voor mij" en "Een ons geluk" vind ik gewoon leuke nummers (zeker onder het genot van een biertje tijdens het uitgaan). Vroeger vond ik zijn muziek echt afgrijselijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 06-11-2003 16:42]
quote:Hij was net een klein kind toen hij door dat raampje gluurde.
Op donderdag 6 november 2003 21:16 schreef MissX het volgende:
echt ik lig weer helemaal plat hier, hoe Frans ze vrouw ging verrassen en daar dan naartoe loopt in ze handen wrijvend
Hij ligt weer helemaald ubbel om z'n eigen grappen
quote:Ja.
Op donderdag 6 november 2003 21:27 schreef Svensational het volgende:
hehe Christiaantje: Wat doe je?
Frans: Papa kijkt door een schnitzel![]()
Volgende week moet mama huilen als Frans in Ahoy staat
quote:Quiero (que tu me acompañas, mujer)
Op donderdag 6 november 2003 21:09 schreef Sevein het volgende:
iets met "mujer"erin... het is in ieder geval een oudje van julio
idd lekker nummer
denk ik zo maar
heb het niet gezien dus... wild guess
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:27 schreef Svensational het volgende:
hehe Christiaantje: Wat doe je?
Frans: Papa kijkt door een schnitzel![]()
Ik ben net Johnny Depp, man
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:35 schreef Svensational het volgende:
Dat was een leuke aflevering weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |