quote:OMG
Naast Patty Brard en Patricia Paay krijgt nu ook Frans Bauer 24 uur per dag een camera achter zich aan. De docusoap van de Nederlandse zanger zal op RTL4 worden uitgezonden.Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis. Vanaf september zal de acht-delige docusoap worden uitgezonden. Bauer woont samen met Mariska en zijn twee zoontjes, Christiaan en Jan. De camera's zullen hun tijdens de vakantie volgen en ook aanwezig zijn bij optredens in Duitsland.
De grand finale van de docusoap moet een verslag van de vier optredens in Ahoy in Rotterdam eind oktober worden. De artiest viert dit jaar zijn artiestenjubileum, hij zit al tien jaar lang in het vak. Hij is inmiddels ook al jaren multimiljonair.
Bauer spreekt vooral vrouwelijke fans aan. Ondanks dat zijn nummers vrijwel nooit op de radio te horen zijn, zijn zijn albums altijd in mum van tijd goud.
quote:Je hoeft er niet naar te kijken. Ga lekker de krant lezen ofzo. Buiten jou en mij zijn er waarschijnlijk mensen die er wel naar zullen kijken.
Op woensdag 7 mei 2003 12:04 schreef bobjuh het volgende:[..]
OMG
krijgen iedereen zijn eigen real life soap ofzo.
vind onderhand beetje overkill en dan ook nog een keer over frans bauer
quote:Hee "haaahaha", de semi kennis.
Op woensdag 7 mei 2003 19:13 schreef haaahaha het volgende:
YES YES YES!!!
ja lieve mensen.... mijn doelgroep bestaat voornamelijk uit zwakzinnigen... je weet wel het rtl-4 publiek... geen enkelle goed opgeleid persoon kijkt ooit naar deze zender.
Er zijn zelfs mensen die nu al 10 jaar goede tijden slechte tijden kijken... dus waarom zouden deze mensen niet naar mij kijken?
[/schroeft stem 3 octaven naar boven en koopt een woonwagen]
GATVERDAMME!!!
quote:Nee, daar is Frans te zachtaardig voor.
Op woensdag 7 mei 2003 19:33 schreef Frasier het volgende:
Misschien eindelijk een woede uitbarsting van Frans op TV?
don't stop the music??? nou die van hem en al die andere schande makers voor muziek wel! bah....
quote:GADVERDAMME! Dat ga ik dus echt nooit kijken. Ik walgde al van zijn muziek....en nu....ew gadver
Op woensdag 7 mei 2003 12:04 schreef bobjuh het volgende:[..]
OMG
krijgen iedereen zijn eigen real life soap ofzo.
vind onderhand beetje overkill en dan ook nog een keer over frans bauer
Patty rules gewoon!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:08 schreef Koningin het volgende:
Paasen al die camera's en apparatuur in zijn woonwagen??
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:08 schreef Koningin het volgende:
Paasen al die camera's en apparatuur in zijn woonwagen??
quote:
Bauer, die tot voor kort in een woonwagen woonde, woont nu in Fijnaart (West-Brabant) in een 'gewoon' huis.
Hierin wordt het hectische bestaan van de in binnen- en buitenland immens populaire volkszanger Frans Bauer van heel dichtbij gevolgd
De sympathieke vertolker van het levenslied biedt zijn talloze fans een fascinerende blik achter de schermen van zijn leven
De camera's van De Bauers volgen elke stap van het Brabantse fenomeen in aanloop naar zijn serie optredens in Ahoy
Naast showbizz-gerelateerde perikelen als optredens in het buitenland, fotoshoots en platenopnamen besteedt het programma ruimschoots aandacht aan de ontwapenende familieman achter het produkt Frans Bauer...
Hier gaan we dus de agenda's voor leegplannen!
Afijn, 8 afleveringen moet te doen zijn. Nét.
(zie Adam's Familly )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |