heelemaal mee eensquote:Op donderdag 23 september 2004 12:54 schreef MaZz_ het volgende:
Counterstrike bijvoorbeeld is misschien een paar jaar oud, maar echt 'retro' zoals de orginele pacman, commander keen, snarf, supaplex, mario 1? Na
Haha commander Keen, daar heb ik lang niet over nagedacht...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
heelemaal mee eens
ik ben weliswaar pas 19 maar spellen als commander keen en captain comic en supaplex (meesterlijk) heb ik vroeger veel gespeeld
Captain Comic!!! Wat een UBERspel. Gameplay super! Ik speel die nog steeds weleens met DosBox (google, zoek op: "Dosbox" .. duhquote:Op donderdag 23 september 2004 13:01 schreef mschol het volgende:
...
heelemaal mee eens
ik ben weliswaar pas 19 maar spellen als commander keen en captain comic en supaplex (meesterlijk) heb ik vroeger veel gespeeld
eh..... dlquote:Op woensdag 29 september 2004 14:35 schreef vdo28 het volgende:
Jammer dat ik al die oude spelletjes niet meer heb![]()
Daar zou ik nog wel eens een remake van willen zienquote:Op zondag 16 januari 2005 18:15 schreef MaZz_ het volgende:
Verder is Streetrod ook super vet nog :] Oldskoel wagen opvoeren en racen
Die is er ook genaamd Street Rod 3quote:Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een remake van willen zien
Viking Child heb ik op m'n Atari Lynx handheld. Vrij langzaam spel maar wel grappig.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:15 schreef MaZz_ het volgende:
Misschien kent iemand Viking Child wel? Was vroeger m'n favo game.. maar echt al héél lang niet meer gespeeld, helaas.
IS vind ik een beetje een groot woordquote:Op zondag 16 januari 2005 19:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die is er ook genaamd Street Rod 3
http://www.streetrod3.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |