users-kaartje:
users-icons (klik op je favoriete users voor het fotoboek):
Eindhoven verjaardagskalender:
code:En zo begint men een Eindhoven topic15 Jan - r8ality
09 Apr - BlieBlie
11 Apr - OmegaProject
12 Apr - julekes
13 Apr - Hanneke1983
19 Apr - Burning_RefleX
20 Apr - Bint
29 Apr - Mex_
05 Mei - Barb
06 Mei - BoomSmurf
09 Mei - Cybart
19 Mei - FlowDesign
28 Jun - ArTiC
04 Jul - just me
24 Jul - febster
03 Aug - Prittje.nl
19 Aug - MisterM
31 Aug - Juup©
01 Sep - DuchessX, Partygurl
21 Sep - daNpy
03 Dec - Fonz
11 Dec - Blueman
24 Dec - amaranta
26 Dec - Jerruh
29 Dec - 2x4
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 06-05-2003 13:58]
quote:echt hè, wel een beetje over een topictitel zeveren maar dan te lui zijn om ff een topic te openen
Op dinsdag 6 mei 2003 13:57 schreef r8ality het volgende:
Stelletje apen, schiet toch op mensen.
Elke minuut stilte is niet eens genoeg.
Die man, jah, naja, ik moet em niet, en daar veranderd die Volkert nix aan. Tis erg vervelend dat dit kan en tis vreselijk dat het is gebeurd, maar dat maakt Pim Foruyn als persoon in mijn ogen niet een mindere kale idioot hoor.
Dat heeft nix te maken met opvoeding, normen of waarden te maken, dat is gewoon je mening vast kunnen houden ipv. als een koe lekker hypocrietjes achter de meute aan te rennen onderwijl roepend dat je der ook helemaal mee eens bent en er ook bij wilt horen.
Ik ben overigens centrum rechts en stem en heb altijd gestemd; VVD.
quote:Stel een CP 86'er vermoord een Greenpeace activist deel je dan dezelfde mening
Op dinsdag 6 mei 2003 14:00 schreef r8ality het volgende:
Nog over Pim: Een of andere idioot d8 maar even over het leven te kunnen beschikken van iemand die em toevallig niet zinde. Reden tot moord waren niet eens de omstreden politieke ideeen, maar het "gevaar wat hij opleverde voor de dieren".Elke minuut stilte is niet eens genoeg.
Oooooooh, hij was voor het volk, vandaar dat hij opeens met zijn voornaam aangesproken mag worden?
Wat een quatsch. ...
quote:Ik deel je mening over Pim niet, want ik vond hem wel erg oke (vanwege meerdere redenen) maar iedereen noemde hem denk ik Pim omdat hij dichtbij het volk stond en voor openheid was
Op dinsdag 6 mei 2003 14:05 schreef blieblie het volgende:
en Pim hier Pim daar, we hebben het toch ook niet over Wim maar over de Heer Kok? Wie heeft die onzin bedacht dat het Pim is, en niet Meneer of de Heer Fortuyn?Oooooooh, hij was voor het volk, vandaar dat hij opeens met zijn voornaam aangesproken mag worden?
Wat een quatsch.
...
quote:zeur
Op dinsdag 6 mei 2003 13:58 schreef FlowDesign het volgende:[..]
echt hè, wel een beetje over een topictitel zeveren maar dan te lui zijn om ff een topic te openen
quote:talk to the hand...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:10 schreef Blueman het volgende:[..]
zeur
quote:Ik weet dat je mijn mening over Fortuyn niet deelt.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:07 schreef febster het volgende:[..]
Ik deel je mening over Pim niet, want ik vond hem wel erg oke (vanwege meerdere redenen) maar iedereen noemde hem denk ik Pim omdat hij dichtbij het volk stond en voor openheid was
Maar goed, Fortuyn had op sommige punten een (in mijn ogen) perfecte mening. Maar het probleem bij Fortuyn was, dattie van alles riep, de hele Nederlandse Politiek overhoop schopte maar wist dattie het eigenlijk toch niet kon waarmaken, de sancties die hij riep.
In principe relde hij riep hij vanalles maar zou hij toch nix waar kunnen maken. Dit denk ik maar hoor. En waarschijnlijk is hij op het perfecte moment overleden, hij heeft alles kunnen roepen en nix waar hoeven te maken. Resultaat, met dat slappe gezever toen, hadden we een bagger regering over een duur van 4 maanden, mochten we opnieuw stemmen, en nu zitten we helemaal zonder regering al bijna 5 maanden...
Jah, okee dan...
quote:snif snif...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:12 schreef FlowDesign het volgende:[..]
talk to the hand...
quote:Stel dat hij het niet waar kon maken dan had ik hem wel in stijl willen zien afgaan
Op dinsdag 6 mei 2003 14:13 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik weet dat je mijn mening over Fortuyn niet deelt.
Gelukkig maar, en gelukkig waren der meer die wel nadachten bij het stemmen vorig jaar. Anders hadden we nu met een 100% LPF regering gezeten. Dat zou wat geweest zijn...
Maar goed, Fortuyn had op sommige punten een (in mijn ogen) perfecte mening. Maar het probleem bij Fortuyn was, dattie van alles riep, de hele Nederlandse Politiek overhoop schopte maar wist dattie het eigenlijk toch niet kon waarmaken, de sancties die hij riep.
In principe relde hij riep hij vanalles maar zou hij toch nix waar kunnen maken. Dit denk ik maar hoor. En waarschijnlijk is hij op het perfecte moment overleden, hij heeft alles kunnen roepen en nix waar hoeven te maken. Resultaat, met dat slappe gezever toen, hadden we een bagger regering over een duur van 4 maanden, mochten we opnieuw stemmen, en nu zitten we helemaal zonder regering al bijna 5 maanden...
Jah, okee dan...
quote:Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:03 schreef blieblie het volgende:
nog ff over de heer Fortuyn, kan iemand mij uitleggen waarom het zo een schande is dat ik die vent een kale idioot is? Punt 1. tis een feit dattie kaal was. Punt 2. tis een mening van mij dat het een idioot was, en dat wassie al overigens ver voor zijn dood.Die man, jah, naja, ik moet em niet, en daar veranderd die Volkert nix aan. Tis erg vervelend dat dit kan en tis vreselijk dat het is gebeurd, maar dat maakt Pim Foruyn als persoon in mijn ogen niet een mindere kale idioot hoor.
Dat heeft nix te maken met opvoeding, normen of waarden te maken, dat is gewoon je mening vast kunnen houden ipv. als een koe lekker hypocrietjes achter de meute aan te rennen onderwijl roepend dat je der ook helemaal mee eens bent en er ook bij wilt horen.
Ik ben overigens centrum rechts en stem en heb altijd gestemd; VVD.
Maar het feit dat jij Fortuyn een idioot noemt slaat nergens op.
Die man was Professor in de economie. Dan ben je niet bepaald stom lijkt mij. Misschien zou je eens een paar oude Elseviers moeten openslaan en de stukken lezen die hij daarin schreef. Die getuigen nml. echtwel van intelligentie. Verder leek hhet mij ook een hele vriendelijke man. Dus houdt nu alsjeblieft even op met de mening van je vader napraten want dat komt me echt de strot uit.
quote:Ja. Maar niet als de Greenpeace-activist ultiem tot last is. Uiteraard geen reden voor moord, maar het maakt het wat aannemelijker.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:04 schreef febster het volgende:[..]
Stel een CP 86'er vermoord een Greenpeace activist deel je dan dezelfde mening
?
quote:uhhhh... hoezo?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:15 schreef Blueman het volgende:[..]
snif snif...
wat heb jij gister gedaan bij dat zusje/nichtje van die 2 hier??
quote:Idioot moet je niet ultiem beledigent opvatten zoals jij het nu doet
Op dinsdag 6 mei 2003 14:19 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.
Die man was Professor in de economie. Dan ben je niet bepaald stom lijkt mij. Misschien zou je eens een paar oude Elseviers moeten openslaan en de stukken lezen die hij daarin schreef. Die getuigen nml. echtwel van intelligentie. Verder leek hhet mij ook een hele vriendelijke man. Dus houdt nu alsjeblieft even op met de mening van je vader napraten want dat komt me echt de strot uit.
quote:ruik je vingers eens
Op dinsdag 6 mei 2003 14:21 schreef FlowDesign het volgende:[..]
uhhhh... hoezo?
quote:ik heb mijn pa nog nooit over Fortuyn horen praten, en professoren kunnen ook idioten zijn hoor. Als jij niet verder kijkt dan een titeltje kom je heel ver ja
Op dinsdag 6 mei 2003 14:19 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.
quote:bla!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:12 schreef FlowDesign het volgende:[..]
talk to the hand...
yeah mogguh phun!
quote:Toevallig heb ik zo'n professor die afgestudeerd is in de economie als idioot (wel een leuke overigens) maar hij is zeg maar gewoon het prototype vrachtwagenchauffeur, doet dat ook als part time baan kan ook alles met auto's, en zijn motto is dan ook: als zelfs ik als domme lul professor in de economie kan worden dan kunnen jullie t zeker
Op dinsdag 6 mei 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
ik heb mijn pa nog nooit over Fortuyn horen praten, en professoren kunnen ook idioten zijn hoor. Als jij niet verder kijkt dan een titeltje kom je heel ver ja
quote:Gelukkig heeft mijn pa de mensen die onterecht terug gestuurd zouden worden er toch voor gezorgd dat ze in NL mochten blijven
Op dinsdag 6 mei 2003 14:26 schreef r8ality het volgende:
Gelukkig zijn er onder het bewind van CDA, VVD en LPF wel ineens veel meer illegalen (mensen die hier dus ZONDER verblijfsvergunning zijn) het land uitgeflikkerd..
quote:En terecht
Op dinsdag 6 mei 2003 14:28 schreef febster het volgende:[..]
Gelukkig heeft mijn pa de mensen die onterecht terug gestuurd zouden worden er toch voor gezorgd dat ze in NL mochten blijven
![]()
maar mogguh wordt het keivet!
quote:mijn pa (en mijn opa volgens mij ook) heeft destijds op Fortuyn gestemd en dat vond ik nergens op slaan. Ik heb toen op Zalm gestemd.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:25 schreef blieblie het volgende:
Ik heb overigens voor de duidelijkheid een tyfustering hekel aan mensen die denken dat ik te achterlijk ben om een eigen mening te vormen. Als ik mijn pa nablaat gaat het op zijn hoogst over dingen als ASML of Embedded Software waarvan ik aanneem dat hij het beter weet dan ik. Anders niet. (en volgens mij heb je een beetje last van zelfreflectie Flow, misschien moet je der is op letten om zelf je pa/opa wat minder na te blaten)
dus nu ben jij aardig uitgeluld, maar dat geeft niet hoor Blieblie. Ooit word je wel wat volwassener enzo en dan snap je waar het nou eigenlijk om gaat. Het enige wat ik wilde duidelijk maken is dat jij geen enkel respect toont voor anderen door te roepen dat Fortuyn een kale idioot was. En dat stoort mij.
quote:Je moet eens weten
Op dinsdag 6 mei 2003 14:29 schreef r8ality het volgende:[..]
En terecht
.
quote:der zijn van die mensen
Op dinsdag 6 mei 2003 14:28 schreef febster het volgende:[..]
Gelukkig heeft mijn pa de mensen die onterecht terug gestuurd zouden worden er toch voor gezorgd dat ze in NL mochten blijven
![]()
quote:* ruikt...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:23 schreef Blueman het volgende:[..]
ruik je vingers eens
sigaretten
quote:ja en mijn vader heeft doodsbedreigingen van foruynisten en nazisten gehad, toen hij mee meost onderzoeken in de zaak fortuyn...dus wat dat betreft kan de lol nooit op
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef febster het volgende:[..]
Je moet eens weten
, ik heb al een flink aantal "leuke" brieven van het vlaams blok en CP 86 gezien enzo
owja:
goeiendag mensen grmbl!
quote:Ooh ja BB maakt iedereen voor rascist uit en mept iedereen zonder reden helemaal lens
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef FlowDesign het volgende:[..]
dus nu ben jij aardig uitgeluld, maar dat geeft niet hoor Blieblie. Ooit word je wel wat volwassener enzo en dan snap je waar het nou eigenlijk om gaat. Het enige wat ik wilde duidelijk maken is dat jij geen enkel respect toont voor anderen door te roepen dat Fortuyn een kale idioot was. En dat stoort mij.
Ach als jij al overspannen wordt als iemand een ander persoon een "kale idoot" noemt wat nog niet eens zo heel erg negatief bedoelt is... tsjaa dan krijg je t nog zwaar in je leven
quote:morgen gaan we stefan in de robin hood vastbinden
Op dinsdag 6 mei 2003 14:29 schreef Jerruh het volgende:
ik vond pim fortuyn een slimme vent en op zich vind ik m openlijker beter dan veel andere politici, maar op de vraag wat ie voor nederland heeft betekend zeg ik: nie veel!maar mogguh wordt het keivet!
quote:ik heb de handboeien van me pa al meegenomen ( voor het geval dat: hij is rechercheur
Op dinsdag 6 mei 2003 14:33 schreef FlowDesign het volgende:[..]
morgen gaan we stefan in de robin hood vastbinden
![]()
quote:Ik had enige hoop dat je het stukje van de zelf reflectie snappen deed...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef FlowDesign het volgende:[..]
mijn pa (en mijn opa volgens mij ook) heeft destijds op Fortuyn gestemd en dat vond ik nergens op slaan. Ik heb toen op Zalm gestemd.
Maar jij vindt dus niemand op deze wereld een eikel, sukkel of idioot? Phoe, das netjes... Doe ik je niet na.
quote:luister nou eens:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:32 schreef febster het volgende:[..]
Ooh ja BB maakt iedereen voor rascist uit en mept iedereen zonder reden helemaal lens
![]()
Ach als jij al overspannen wordt als iemand een ander persoon een "kale idoot" noemt wat nog niet eens zo heel erg negatief bedoelt is... tsjaa dan krijg je t nog zwaar in je leven
Ik probeer hier even jullie iets bij te brengen. Je moet een beetje respect voor de doden hebben en niet gaan roepen dat die man een kale idioot was. Ga dat vandaag maar eens op straat lopen schreeuwen dan kom ik je in het ziekenhuis wel opzoeken. Er zijn nml. echte idioten op deze wereld die zich niet verbaal kunnen uiten maar alleen maar met geweld.
quote:kan natuurlijk ook
Op dinsdag 6 mei 2003 14:32 schreef FlowDesign het volgende:[..]
* ruikt...
* ruikt nog eens...sigaretten
quote:okke, bij deze bestempel ik jou als de enige echte idioot op deze wereld!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:34 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik had enige hoop dat je het stukje van de zelf reflectie snappen deed...
Ach jaah edele hoop enzo...
Maar jij vindt dus niemand op deze wereld een eikel, sukkel of idioot? Phoe, das netjes... Doe ik je niet na.
quote:Ik heb respect voor Pim en ondanks dat ik het geen kale idoot vond kan ik wel begrijpen dat mensen dat zeggen en toch respect voor hem kunnen hebben
Op dinsdag 6 mei 2003 14:37 schreef FlowDesign het volgende:[..]
luister nou eens:
Ik probeer hier even jullie iets bij te brengen. Je moet een beetje respect voor de doden hebben en niet gaan roepen dat die man een kale idioot was. Ga dat vandaag maar eens op straat lopen schreeuwen dan kom ik je in het ziekenhuis wel opzoeken. Er zijn nml. echte idioten op deze wereld die zich niet verbaal kunnen uiten maar alleen maar met geweld.
En natuurlijk ga ik niet op de coolsingel of elke andere plek in Rotterdam staan en roepen dat Pim een kale idoot was aangezien je dan idd in een ziekenhuis beland
quote:jij snapt wel wat ik bedoel, maar okke duidelijk niet. Misschien dat jij het 'm even duidelijk kan maken want ik heb hier geen zin meer in.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:39 schreef febster het volgende:[..]
Ik heb respect voor Pim en ondanks dat ik het geen kale idoot vond kan ik wel begrijpen dat mensen dat zeggen en toch respect voor hem kunnen hebben
![]()
En natuurlijk ga ik niet op de coolsingel of elke andere plek in Rotterdam staan en roepen dat Pim een kale idoot was aangezien je dan idd in een ziekenhuis beland
En over dat kale idioot, nog maals, wat voor gevoelens en emoties roep je in godsnaam op als je iemand idioot noemt?
Fucking hell, als ik dit zo lees noem je alleen mensen die je diep grondig en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg haat een idioot ...
Bij mij is dat niet zo hoor, ik ben gewoon in grote delen niet eens met wat hij gedaan heeft vorig jaar, en dus vindt ik het een idioot, en dan kan ik er wel een heel zwam verhaal achteraan typen maar dat heeft geen zin. Mijn mening is dat iedereen op deze wereld gelijk is, en noem 1 rede waarom ik niet in het openbaar mag zeggen dat ik iemand een idioot vindt als ik die persoon ook een idioot vindt. Ik noem mensen om minder een idioot, als ze scheef invoegen op de snelweg, waarom mag ik dan in godsnaam Fortuyn geen idioot noemen?
Neem nu maar van mij aan........ dat ik gelijk heb
(insiders joke
)
quote:dus jij slaapt altijd met je hand in die viskraam?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:37 schreef Blueman het volgende:[..]
kan natuurlijk ook
quote:Okke vind hem een kale idioot maar heeft wel respect voor hem hoor
Op dinsdag 6 mei 2003 14:41 schreef FlowDesign het volgende:[..]
jij snapt wel wat ik bedoel, maar okke duidelijk niet. Misschien dat jij het 'm even duidelijk kan maken want ik heb hier geen zin meer in.
quote:ik ga mijn mening verdimme niet veranderen omdat een andere idioot het nodig vindt om de ene idioot overhoop te schieten... kom op zeg
Op dinsdag 6 mei 2003 14:37 schreef FlowDesign het volgende:[..]
luister nou eens:
quote:Doe es niet zo daNpy-smiley-en.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef FlowDesign het volgende:[..]
dus jij slaapt altijd met je hand in die viskraam?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Eikel
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef blieblie het volgende:Neem nu maar van mij aan........ dat ik gelijk heb
![]()
(insiders joke
)
quote:pff da soort plaatjes renderen we dagelijks met autokut
Op dinsdag 6 mei 2003 14:40 schreef r8ality het volgende:
Dit is gewoon mooi:.
quote:en ik moet iets aan gaan nemen van iemand die zulke grove spelfouten maakt?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef blieblie het volgende:
ik bedoel maar, het stukje van zelf reflectie was een geintje, en ik snap niet waarom je elke keer weer als we in een discussie zitten roept dat ik het van mij pa heb...
Flikker op joh, okeej, mijn pa is toch wel enigszins een voorbeeld voor mij, maar da betekend niet dat ik alles klakkeloos van hem overneem (dat denktie wel, maar anders krijgen we weer ruzie, eigenwijs dat hij is).En over dat kale idioot, nog maals, wat voor gevoelens en emoties roep je in godsnaam op als je iemand idioot noemt?
Fucking hell, als ik dit zo lees noem je alleen mensen die je diep grondig en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg haat een idioot
...
Bij mij is dat niet zo hoor, ik ben gewoon in grote delen niet eens met wat hij gedaan heeft vorig jaar, en dus vindt ik het een idioot, en dan kan ik er wel een heel zwam verhaal achteraan typen maar dat heeft geen zin. Mijn mening is dat iedereen op deze wereld gelijk is, en noem 1 rede waarom ik niet in het openbaar mag zeggen dat ik iemand een idioot vindt als ik die persoon ook een idioot vindt. Ik noem mensen om minder een idioot, als ze scheef invoegen op de snelweg, waarom mag ik dan in godsnaam Fortuyn geen idioot noemen?
Neem nu maar van mij aan........ dat ik gelijk heb
![]()
(insiders joke
)
Maar hoe zou jij het vinden als jou pa morgen doodgereden zou worden door een droneken automobilist ofzo (ik noem maar iets) en je bent daar op de begrafenis en er staan achter jou wat (ex-)collega's van je pa en je hoort ze ineens fluisteren: "Ach ja, ik heb hem toch altijd al een ontzettende idioot gevonden."
Word je dan niet ontzettend boos?
Daarom, show some respect.
[Dit bericht is gewijzigd door FlowDesign op 06-05-2003 14:49]
quote:neuh hoor
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef FlowDesign het volgende:[..]
dus jij slaapt altijd met je hand in die viskraam?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:en jij denkt dat het er op die gare PC daar ook zo mooi uitziet?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:40 schreef r8ality het volgende:
Dit is gewoon mooi:.
quote:Als ik ff een fatsoenlijke videokaart ga halen wel. En anders komen er 2 socket A koelers op die Geforce 2
Op dinsdag 6 mei 2003 14:48 schreef FlowDesign het volgende:[..]
en jij denkt dat het er op die gare PC daar ook zo mooi uitziet?
![]()
quote:http://www.sallandautomatisering.nl
Op dinsdag 6 mei 2003 14:49 schreef r8ality het volgende:[..]
Als ik ff een fatsoenlijke videokaart ga halen wel. En anders komen er 2 socket A koelers op die Geforce 2
.
morgen kom ik helaas weer terug naar nederland
tot snel
quote:tot snel..
Op dinsdag 6 mei 2003 14:50 schreef amaranta het volgende:
en toen was ik in barcelona
ik logde ff in om te kijken of ik mail had van een van mijn docenten, maar ja, dat was dus nietmorgen kom ik helaas weer terug naar nederland
tot snel
quote:OLÉ !!!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:50 schreef amaranta het volgende:
en toen was ik in barcelona
ik logde ff in om te kijken of ik mail had van een van mijn docenten, maar ja, dat was dus nietmorgen kom ik helaas weer terug naar nederland
tot snel
quote:Flow dit is Fok
Op dinsdag 6 mei 2003 14:47 schreef FlowDesign het volgende:[..]
en ik moet iets aan gaan nemen van iemand die zulke grove spelfouten maakt?
Nou nee.
Maar hoe zou jij het vinden als jou pa morgen doodgereden zou worden door een droneken automobilist ofzo (ik noem maar iets) en je bent daar op de begrafenis en er staan achter jou wat (ex-)collega's van je pa en je hoort ze ineens fluisteren: "Ach ja, ik heb hem toch altijd al een ontzettende idiiot gevonden."
Word je dan niet ontzettend boos?Daarom, show some respect.
En natuurlijk zeg je op een begrafenis niet zoiets maar dat argument van jou slaat nergens op.... het is vandaag niet de begrafenis en BB is er ook niet bij dus mag hij gerust zeggen dat hij het een kale idoot vind en TOCH kan hij respect tonen aan PF
en NOGMAALS "kale idoot" is in BB's en mijn vocabulair niet zo'n heel erg iets hoor, het valt niet in de categorie Hitler/Mengele/Kampbeul ofzo
quote:Dat hoeft dan weer niet eigenlijk.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:53 schreef febster het volgende:
GTA3/GTA VC komen ook op de Xbox en de Cube
quote:je hebt gelijk, het klinkt alleen stom om zoiets (juist vandaag) zomaar vanuit het niets te roepen vind ik. Dat okke het daar niet mee eens moet hij weten, ik geef de hoop op
Op dinsdag 6 mei 2003 14:52 schreef febster het volgende:[..]
NOGMAALS "kale idoot" is in BB's en mijn vocabulair niet zo'n heel erg iets hoor, het valt niet in de categorie Hitler/Mengele/Kampbeul ofzo
quote:Okke heeft die mening al sinds de komst van PF dus niet vanuit het niets
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef FlowDesign het volgende:[..]
je hebt gelijk, het klinkt alleen stom om zoiets (juist vandaag) zomaar vanuit het niets te roepen vind ik. Dat okke het daar niet mee eens moet hij weten, ik geef de hoop op
Vrijheids van meningsuiting in het begin van de GW
quote:GTA San Andreas is ook al aangekondigd (multi release op alle platformen??)
Op dinsdag 6 mei 2003 14:55 schreef r8ality het volgende:[..]
Dat hoeft dan weer niet eigenlijk.
.
quote:rustig aan....anders zit ik mogguh bij eenagressieve flow in de auto, en ik wil liever in de achtbanen over de kop dan op de snelweg
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef FlowDesign het volgende:[..]
je hebt gelijk, het klinkt alleen stom om zoiets (juist vandaag) zomaar vanuit het niets te roepen vind ik. Dat okke het daar niet mee eens moet hij weten, ik geef de hoop op
quote:groetjes terug
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef amaranta het volgende:
ook namens mex heel veel groetjes
quote:Ik hoop niet dat die stad dezelfde vorm heeft als san andreas uit GTA 1. Wat een enorm kutlevel is dat zeg.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef febster het volgende:[..]
GTA San Andreas is ook al aangekondigd (multi release op alle platformen??)
quote:hahahahaha... jij blij dat ik niet rijd
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
rustig aan....anders zit ik mogguh bij eenagressieve flow in de auto, en ik wil liever in de achtbanen over de kop dan op de snelweg
![]()
quote:groetuh!!!!!!!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef amaranta het volgende:
ook namens mex heel veel groetjes
quote:en mooie vrouwen voor Jerruh
Op dinsdag 6 mei 2003 15:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
groetuh!!!!!!!
breng mooi weer mee als jullie trugkomen!
quote:ohoh...daNpy rijdt?
Op dinsdag 6 mei 2003 15:00 schreef FlowDesign het volgende:[..]
hahahahaha... jij blij dat ik niet rijd
(ok schop me, slecht idee)
quote:hehe jij zou beter weten toch?
Op dinsdag 6 mei 2003 15:02 schreef Blueman het volgende:[..]
en mooie vrouwen voor Jerruh
quote:owja..
Op dinsdag 6 mei 2003 15:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe jij zou beter weten toch?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:09 schreef Blueman het volgende:[..]
owja..
uhhh
voor de mensen die deze nummers hebben, stuur ze door, ik zoek ze keilang en kan ze nergens vinden:
* DJ scott project - F (the future is now)
* D-Light ft. Climax 69 Massanfertigung
quote:Wat leuk! Dahaaaaag
Op dinsdag 6 mei 2003 15:10 schreef Patries86 het volgende:
Niet morgen sixflags... 13 mei sixflags
quote:haaaaai
Op dinsdag 6 mei 2003 15:18 schreef r8ality het volgende:[..]
Wat leuk! Dahaaaaag
.
quote:hey hoi
Op dinsdag 6 mei 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
haaaaai
![]()
quote:eeeej jij hier
Op dinsdag 6 mei 2003 15:24 schreef FlowDesign het volgende:[..]
hey hoi
quote:jahaaaaaaaaaaa
Op dinsdag 6 mei 2003 15:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
eeeej jij hier
toeval heej
quote:hmzz meneer heeft pre-onderzoek gedaan
Op dinsdag 6 mei 2003 15:27 schreef r8ality het volgende:
Oja, Patries is lelijk.. Sorry maar ik vertel liever de waarheid, in tegenstelling tot anderen in bijvoorbeeld het userfoto-topic.
.
quote:
Oja, Patries is lelijk.. Sorry maar ik vertel liever de waarheid, in tegenstelling tot anderen in bijvoorbeeld het userfoto-topic.
.
quote:onze dank is groot
Op dinsdag 6 mei 2003 15:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
hmzz meneer heeft pre-onderzoek gedaan
quote:ochjah! ik heb een leuke meid opt oog, dus ik kon al nie meer afgeleid worden
Op dinsdag 6 mei 2003 15:29 schreef FlowDesign het volgende:[..]
onze dank is groot
quote:die tukster?
Op dinsdag 6 mei 2003 15:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
ochjah! ik heb een leuke meid opt oog, dus ik kon al nie meer afgeleid worden
quote:
.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:46 schreef r8ality het volgende:
Werken..
quote:Dankzij Pim zitten we nu dus zonder regering.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:13 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik weet dat je mijn mening over Fortuyn niet deelt.
Gelukkig maar, en gelukkig waren der meer die wel nadachten bij het stemmen vorig jaar. Anders hadden we nu met een 100% LPF regering gezeten. Dat zou wat geweest zijn...
Jah, okee dan...
Feit dat we zonder regering zitten geeft aan dat er eindelijk eens ergens over gediscussieerd zijn en juist _niet_ iedereen achter de meute aanloopt.
Bovendien heeft de PVDA nu zoveel stemmen dankzij al die huisvrouwtjes:
"Oh die Wouter Bos is wel een leuke jongen *klik*"
Tot vanavond!!
Zeg ff tegen iedereen die morgen meegaat dattie uiterlijk om half 9 bij mij moet zijn!!!
quote:woehoe vakantie heeft
Op dinsdag 6 mei 2003 16:43 schreef Blueman het volgende:
woehoe bijna afgewerkt..
quote:
Op woensdag 30 april 2003 11:22 schreef misterM het volgende:
hierbij vraag ik..sylvie wil je met me trouwen..
![]()
quote:ik ben thuis
Op dinsdag 6 mei 2003 16:56 schreef Blueman het volgende:
ik ga naar huis
en heb wederom vanavond geen tijd
quote:ik ben thuis
Op dinsdag 6 mei 2003 17:02 schreef just me het volgende:[..]
ik ben thuis
en heb wederom vanavond geen tijd
quote:Hanneke is er weeeeeeeeeeeeer
Op dinsdag 6 mei 2003 17:03 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik ben thuis
en heb wederom vanavond te veel tijd
quote:wat you need is a boyfriend
Op dinsdag 6 mei 2003 17:03 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik ben thuis
en heb wederom vanavond te veel tijd
quote:Werp jezelf eens voor de leeuwen jongen
Op dinsdag 6 mei 2003 17:25 schreef blieblie het volgende:[..]
![]()
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:41 schreef MrWilliams het volgende:![]()
ik ben naar il giardino, frettuh haoluh!
ik neem mogguh de digicam mee!
quote:smakelijk eten
Op dinsdag 6 mei 2003 17:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben naar il giardino, frettuh haoluh!
ik neem mogguh de digicam mee!
quote:er gebeurt niks
Op dinsdag 6 mei 2003 18:18 schreef FlowDesign het volgende:
druk hier
quote:das ook mooi
Op dinsdag 6 mei 2003 18:24 schreef MrWilliams het volgende:[..]
er gebeurt niks
quote:ha Hellmonder
Op dinsdag 6 mei 2003 18:25 schreef ArTiC het volgende:[..]
das ook mooi
quote:is duchessx niet thuis dan?
Op dinsdag 6 mei 2003 19:29 schreef Juup© het volgende:
Ik ben thuis en heb niets te doen.
quote:Zit naast mij.
Op dinsdag 6 mei 2003 19:32 schreef MrWilliams het volgende:[..]
is duchessx niet thuis dan?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:41 schreef Juup© het volgende:[..]
Zit naast mij.
quote:Wat moet ik dan met haar
Op dinsdag 6 mei 2003 19:44 schreef MrWilliams het volgende:[..]
wat zeur je dan!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef Juup© het volgende:[..]
Wat moet ik dan met haar
quote:ik ga het iig niet uitleggen...
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef MrWilliams het volgende:[..]
euh.... ik had gehoopt dat jij dat wel wist
en voordoen al helemaal niet
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef MrWilliams het volgende:[..]
euh.... ik had gehoopt dat jij dat wel wist
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:49 schreef Juup© het volgende:[..]
dan vind ik het toch verbazend dat ze naast je zit
quote:is juup© al mee bezig
Op dinsdag 6 mei 2003 19:56 schreef blieblie het volgende:
DuchessX, nueken?
quote:
DuchessX, nueken?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:04 schreef Burning_RefleX het volgende:[..]
is juup© al mee bezig
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:07 schreef DuchessX het volgende:[..]
Met jou altijd
[..]
![]()
wat zorgt ie toch slecht voor je
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:10 schreef MrWilliams het volgende:[..]
wat zorgt ie toch slecht voor je
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:12 schreef DuchessX het volgende:[..]
![]()
quote:grmbl!
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef Juup© het volgende:[..]
Heej HOMO.
ey pilsman!
quote:kom jij uit Nuenen ofzo?
DuchessX, nueken?
quote:niks tegen nuenen hè!
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef FlowDesign het volgende:[..]
kom jij uit Nuenen ofzo?
quote:Wat heb jij nou weer met Nuenen?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef MrWilliams het volgende:[..]
niks tegen nuenen hè!
Daar was ik gister nog... bij die jarige
quote:Hoezo dat?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef FlowDesign het volgende:[..]
kom jij uit Nuenen ofzo?
quote:Hier of bij jou?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:07 schreef DuchessX het volgende:[..]
Met jou altijd
[..]
![]()
quote:nueken
Op dinsdag 6 mei 2003 20:34 schreef blieblie het volgende:[..]
Hoezo dat?
quote:Lekker he
Op dinsdag 6 mei 2003 20:45 schreef blieblie het volgende:
Wow dude die Curry chips van Crokydie ruik door heel de kamer
quote:Mwaah
Op dinsdag 6 mei 2003 20:49 schreef Juup© het volgende:[..]
Lekker he
![]()
quote:Ooh je lult tegen Febster by the way
Op dinsdag 6 mei 2003 21:02 schreef blieblie het volgende:[..]
Mwaah
je krijgt er wel een enorme na smaak van
quote:Da's een nadeel ja.
Mwaah
je krijgt er wel een enorme na smaak van
quote:Aha.
Ooh je lult tegen Febster by the way
quote:Ik combineer het nu met gewone chips en das al niet geweldig
Op dinsdag 6 mei 2003 21:04 schreef Juup© het volgende:[..]
Da's een nadeel ja.
En als je na de curry-chips weer gewone paprika-chips gaat eten dan smaakt het naar niets
Alles goed trouwens ? Lekker aan het lamballen
?
quote:Verveel mezelf het lazerus
Op dinsdag 6 mei 2003 21:09 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik combineer het nu met gewone chips en das al niet geweldig
maar ach een x want anders dan een rol pringels
Alles goed trouwens
? Lekker aan het lamballen
?
quote:Hmm wij zijn lekker aan het Zelda'en
Op dinsdag 6 mei 2003 21:11 schreef Juup© het volgende:[..]
Verveel mezelf het lazerus
Zou het liefst iets gaan doen in huis beetje schilderen ofzo, maar het andere schilderwerk is nog niet droog
quote:Ken ik jou
Op dinsdag 6 mei 2003 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
allow
Morgen veel zon en iets warmer.
Het weer:
Van het westen uit opklaringen, maar in het zuidoosten
eerst nog wat regen. Vannacht helder, kans op een mistbank en
minimumtemperatuur omstreeks 5 graden. Morgen overdag
overwegend zonnig. Middagtemperatuur rond 18 graden.
De wind:
West tot noordwest, zwak tot matig, rond kracht 3.
Vannacht en morgen weinig wind uit uiteenlopende
richtingen.
quote:gelukkig maar
Op dinsdag 6 mei 2003 21:49 schreef daNpy het volgende:
Opgesteld op dinsdag 6 mei 2003, om 20:50 uur.Morgen veel zon en iets warmer.
Het weer:
Van het westen uit opklaringen, maar in het zuidoosten
eerst nog wat regen. Vannacht helder, kans op een mistbank en
minimumtemperatuur omstreeks 5 graden. Morgen overdag
overwegend zonnig. Middagtemperatuur rond 18 graden.De wind:
West tot noordwest, zwak tot matig, rond kracht 3.
Vannacht en morgen weinig wind uit uiteenlopende
richtingen.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:01 schreef MrWilliams het volgende:[..]
gelukkig maar
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:05 schreef daNpy het volgende:[..]
![]()
quote:Hopenlijk word het hetzelfde als zondag
Op dinsdag 6 mei 2003 22:07 schreef MrWilliams het volgende:[..]
t is een voorspelling, dus hij moet eerst nog uitkomen
En is het niet te druk natuurlijk
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:19 schreef Steef_1982 het volgende:
Dit is dus dat beruchte eindhoven topic
leg uit
quote:hoezo berucht dan?
Op dinsdag 6 mei 2003 22:19 schreef Steef_1982 het volgende:
Dit is dus dat beruchte eindhoven topic
quote:nounou
Op dinsdag 6 mei 2003 22:23 schreef Steef_1982 het volgende:
Mwa ... staat altijd bij de active topics... berucht dus..
het zou pas een berucht topic zijn als het altijd bij de active topics staat en nooit de 255 posts haalt
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:24 schreef MrWilliams het volgende:[..]
nounou
het zou pas een berucht topic zijn als het altijd bij de active topics staat en nooit de 255 posts haalt
quote:Waarom heb jij een glaszekering in je icoon terwijl je nick "anti-virus" is??
Op dinsdag 6 mei 2003 22:22 schreef anti-virus het volgende:[..]
hoezo berucht dan?
quote:hahhha... dat zal moeilijk worden, want volgens mij kijken ze niet eens meer wat hier gebeurt
Op dinsdag 6 mei 2003 22:25 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
als je dat voor elkaar krijgt kom ik dalijk nog een pilsje brengen
*wacht reactie van een modje af*
quote:Ze vertrouwen jullie gewoon
Op dinsdag 6 mei 2003 22:27 schreef MrWilliams het volgende:[..]
hahhha... dat zal moeilijk worden, want volgens mij kijken ze niet eens meer wat hier gebeurt
*wacht reactie van een modje af*
quote:goed punt...
Op dinsdag 6 mei 2003 22:26 schreef blieblie het volgende:[..]
Waarom heb jij een glaszekering in je icoon terwijl je nick "anti-virus" is??
quote:we hebben ze omgekocht
Op dinsdag 6 mei 2003 22:28 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Ze vertrouwen jullie gewoon
quote:Wat heeft je dat gekost ??
Op dinsdag 6 mei 2003 22:29 schreef MrWilliams het volgende:[..]
we hebben ze omgekocht
quote:Mij nix (gelukkig)
Op dinsdag 6 mei 2003 22:31 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Wat heeft je dat gekost ??
quote:There are 10 types of people in the world. Those who understand binary and those who don't
Op dinsdag 6 mei 2003 22:33 schreef daNpy het volgende:[..]
Mij nix (gelukkig)
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:31 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Wat heeft je dat gekost ??
en
eitje dacht ik zo
quote:Weer mooi klote dat ik geen mod ben
Op dinsdag 6 mei 2003 22:34 schreef MrWilliams het volgende:[..]
een doos chupa-chups 14 kratten bier 27 sloffen sigaretten van diverse merken een doos koekjes 3 all-days maxi 1 familiepack condooms 6 potten wax 1 emmer 1 winnie de pooh sleutelhanger 1 dobbelsteen voor aan de achteruitkijkspiegel en
1 nep-duif
eitje dacht ik zo
quote:damn, is het alweer bedtijd..
Op dinsdag 6 mei 2003 22:35 schreef misterM het volgende:
Kga slapen.. mzol
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:35 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Weer mooi klote dat ik geen mod ben
Hoezo een duif
quote:voor de gedepriveerden wel ja
Op dinsdag 6 mei 2003 22:36 schreef Icicle het volgende:[..]
damn, is het alweer bedtijd..
quote:deh woord is te moeilijk voor mij
Op dinsdag 6 mei 2003 22:37 schreef MrWilliams het volgende:[..]
voor de gedepriveerden wel ja
quote:duif...
Op dinsdag 6 mei 2003 22:36 schreef MrWilliams het volgende:[..]
weet ik veel... dit was het lijstje dat ik kreeg, dan ga ik geen vragen stellen hoor
quote:er staat "nep-duif"
Op dinsdag 6 mei 2003 22:38 schreef Blueman het volgende:[..]
duif...
dohhh
om je post te bezorgen
moet je die in de goeie richting gooien ofzo dan?
quote:Duidelijk
Op dinsdag 6 mei 2003 22:38 schreef Blueman het volgende:[..]
duif...
dohhh
om je post te bezorgen
quote:voor diegenen die teveel slaap ontnomen is wel ja
Op dinsdag 6 mei 2003 22:37 schreef Icicle het volgende:[..]
deh woord is te moeilijk voor mij
quote:zeker...
Op dinsdag 6 mei 2003 22:39 schreef MrWilliams het volgende:[..]
er staat "nep-duif"
moet je die in de goeie richting gooien ofzo dan?
quote:Ow zo een ... die hadden wij ook een, maar die is helaas onlangs overleden
Op dinsdag 6 mei 2003 22:42 schreef Blueman het volgende:[..]
zeker...
briefje om de poot en gooien maar
quote:hè wat raar
Op dinsdag 6 mei 2003 22:42 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Ow zo een ... die hadden wij ook een, maar die is helaas onlangs overleden
waaraan issie overleden?
quote:Denk dat ie plastic gegeten had ofzo
Op dinsdag 6 mei 2003 22:45 schreef MrWilliams het volgende:[..]
hè wat raar
waaraan issie overleden?
quote:dat zeg ik
Op dinsdag 6 mei 2003 22:40 schreef MrWilliams het volgende:[..]
voor diegenen die teveel slaap ontnomen is wel ja
quote:geen schedelbasisfactuur
Op dinsdag 6 mei 2003 22:46 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Denk dat ie plastic gegeten had ofzo
quote:lol, ook, maar was niet de doodsoorzaak
Op dinsdag 6 mei 2003 22:52 schreef Blueman het volgende:[..]
geen schedelbasisfactuur
quote:ik ook
Op dinsdag 6 mei 2003 22:48 schreef Icicle het volgende:[..]
dat zeg ik
quote:ohhh neuh ok
Op dinsdag 6 mei 2003 22:52 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
lol, ook, maar was niet de doodsoorzaak
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:55 schreef MrWilliams het volgende:[..]
ik ook
(al moe?)
quote:Dan draai ik me nog lekker 5x op
Op dinsdag 6 mei 2003 22:59 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Ik wel... en morgen er weer om 6 uur uit
quote:Vandaag al Simpsons gekeken op bbc
Op dinsdag 6 mei 2003 22:59 schreef Blueman het volgende:[..]
ohhh neuh ok
woehoe
zometeen simpsons
quote:Draai ik me OM
Op dinsdag 6 mei 2003 23:00 schreef febster het volgende:[..]
Dan draai ik me nog lekker 5x op
quote:lol.. opdraaien kan ook lekker zijn
Op dinsdag 6 mei 2003 23:01 schreef febster het volgende:[..]
Draai ik me OM
quote:2x per dag is ook
Op dinsdag 6 mei 2003 23:00 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Vandaag al Simpsons gekeken op bbc
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:02 schreef Blueman het volgende:[..]
2x per dag is ook
quote:saaierd
Op dinsdag 6 mei 2003 23:04 schreef blieblie het volgende:
Simpson is een beetje slaap verwekkend...
Ik heb dat eigenlijk maar een half jaar grappig gevonden.
quote:Blijft mooi om naar te kijken ... je hoeft er niet bij na te denken
Op dinsdag 6 mei 2003 23:04 schreef blieblie het volgende:
Simpson is een beetje slaap verwekkend...
Ik heb dat eigenlijk maar een half jaar grappig gevonden.
quote:kijk wel liever naar de smurfen... iets meer mijn kleur
Op dinsdag 6 mei 2003 23:06 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Blijft mooi om naar te kijken ... je hoeft er niet bij na te denken
quote:Mijne kwart voor 8
Op dinsdag 6 mei 2003 23:02 schreef blieblie het volgende:
de sta op target voor morgen is 9 uur
Morgen om half 9 naar 6 flags
quote:Ja, alleen ruisen die smurfen minder ...
Op dinsdag 6 mei 2003 23:07 schreef Blueman het volgende:[..]
kijk wel liever naar de smurfen... iets meer mijn kleur
quote:1/2 8 ... ik moet r8al nog oppikken
Op dinsdag 6 mei 2003 23:08 schreef daNpy het volgende:[..]
Mijne kwart voor 8
Morgen om half 9 naar 6 flags
![]()
quote:Maar degene die het meeste roeleerd van allemaal is roadrunner
Op dinsdag 6 mei 2003 23:09 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Ja, alleen ruisen die smurfen minder ...
maar de smurfen roeleren echt wel ja
quote:ze ruisen niet nee
Op dinsdag 6 mei 2003 23:09 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Ja, alleen ruisen die smurfen minder ...
maar de smurfen roeleren echt wel ja
quote:Mwa... omdat ik in slapen niet veel zin heb
Op dinsdag 6 mei 2003 23:12 schreef blieblie het volgende:
En waarom heeft dit topic de eer om door Steef-nogwat als enige gepost te beworden? (of zoiets)
quote:problemen mee?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:12 schreef blieblie het volgende:
En waarom heeft dit topic de eer om door Steef-nogwat als enige gepost te beworden? (of zoiets)
quote:Valkenswaard ofnie? gecheckt..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:14 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Mwa... omdat ik in slapen niet veel zin heb
en niet ver van Eindhoven af woon
[Dit bericht is gewijzigd door Blueman op 06-05-2003 23:19]
quote:Dan zou ik hem om half 8 ook maar bellen anders sta je aan een dichte deur
Op dinsdag 6 mei 2003 23:09 schreef MrWilliams het volgende:[..]
1/2 8 ... ik moet r8al nog oppikken
quote:Hehe
Op dinsdag 6 mei 2003 23:18 schreef Blueman het volgende:[..]
Valkenswaard ofnie?
quote:kep em net aan de foon gehad
Op dinsdag 6 mei 2003 23:19 schreef daNpy het volgende:[..]
Dan zou ik hem om half 8 ook maar bellen anders sta je aan een dichte deur
hij protesteerde een beetje en vroeg waarom ie midden in de nacht op moest staan
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:19 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Hehe
waar die profiles allemaal niet goed voor zijn he
quote:Ik ga daar of naar het Haasje, werken een paar maten van me.. uhh Beeks als we op stap zijn geweest ga ik naar die 2 die in het centrum zitten .. was het wel..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:18 schreef Blueman het volgende:[..]
Valkenswaard ofnie? gecheckt..
bij welke friettent ga jedaar altijd je friet halen?
quote:ken alleen het gegraaf..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:20 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Ik ga daar of naar het Haasje, werken een paar maten van me.. uhh Beeks als we op stap zijn geweest ga ik naar die 2 die in het centrum zitten .. was het wel..
quote:neej hoor... nix op tegen
Op dinsdag 6 mei 2003 23:17 schreef MrWilliams het volgende:[..]
problemen mee?
quote:Aansteller
Op dinsdag 6 mei 2003 23:19 schreef MrWilliams het volgende:[..]
kep em net aan de foon gehad
hij protesteerde een beetje en vroeg waarom ie midden in de nacht op moest staan
Dat ie eens een fatsoenlijke baan neemt
quote:inderdaad
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef daNpy het volgende:[..]
Aansteller
altijd als er gefeest moet worden
quote:Is dat niet die John met die rooie haren?? Die hier vlak bij mijn huis de La Linge gehad heeft
Op dinsdag 6 mei 2003 23:22 schreef Blueman het volgende:[..]
ken alleen het gegraaf..
ken de eigenaar
quote:half 8 opstaan in de vakantie
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef daNpy het volgende:[..]
Aansteller
quote:welk net?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef Blueman het volgende:
Simpsons beginnen...
quote:die ja..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Is dat niet die John met die rooie haren?? Die hier vlak bij mijn huis de La Linge gehad heeft
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef blieblie het volgende:
ik vroeg het me alleen af... wat was je vroegere account? Theunknown?
quote:Inderdaad
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef MrWilliams het volgende:[..]
inderdaad
altijd
als er gefeest moet worden
Ook altijd werken 's avonds enzo
quote:10 uur ja, hoezo
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef blieblie het volgende:[..]
half 8 opstaan in de vakantie
, super
...
hoelaat gaat die bende daar open? 10 uur toch?
[Dit bericht is gewijzigd door daNpy op 06-05-2003 23:25]
quote:V8
Op dinsdag 6 mei 2003 23:24 schreef MrWilliams het volgende:[..]
welk net?
voor als je je muziek eens op een andere manier wil beluisteren
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:25 schreef Blueman het volgende:[..]
V8
niet dat ik ga kijken hoor
Blijven alleen de die-hards weer over....
quote:je kent hem dus
Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Is dat niet die John met die rooie haren?? Die hier vlak bij mijn huis de La Linge gehad heeft
quote:2,5 uur rijden is wel ruim...
Op dinsdag 6 mei 2003 23:25 schreef daNpy het volgende:[..]
10 uur ja, hoezo
Is het zo raar dan dat je een keer op tijd opstaat in de vakantie?
quote:Nou, kennen is een groot woord .. maar in mijn jongere jaren toch heel wat tijd doorgebracht in de La Linge
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef Blueman het volgende:[..]
je kent hem dus
quote:als je 15x onderweg stopt omdat er iemand moet roken en/of plassen is dat wat krapjes hoor
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef blieblie het volgende:[..]
2,5 uur rijden is wel ruim...
maar dan ben je iig wel op tijd daar.
quote:half acht opstaan != aanrijden
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef blieblie het volgende:[..]
2,5 uur rijden is wel ruim...
maar dan ben je iig wel op tijd daar.
quote:+ dan kunnen we in 1 auto
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef daNpy het volgende:
En Jerruh gaat ook niet mee naar sixflagsBlijven alleen de die-hards weer over....
quote:hmmm ok duidelijk
Op dinsdag 6 mei 2003 23:28 schreef Steef_1982 het volgende:[..]
Nou, kennen is een groot woord .. maar in mijn jongere jaren toch heel wat tijd doorgebracht in de La Linge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |