abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10245135
En weer een nieuw Eindhoventopic!

users-kaartje:

users-icons (klik op je favoriete users voor het fotoboek):

Eindhoven verjaardagskalender:

code:
15 Jan  -  r8ality
09 Apr  -  BlieBlie
11 Apr  -  OmegaProject
12 Apr  -  julekes
13 Apr  -  Hanneke1983
19 Apr  -  Burning_RefleX
20 Apr  -  Bint
29 Apr  -  Mex_
05 Mei  -  Barb
06 Mei  -  BoomSmurf
09 Mei  -  Cybart
19 Mei  -  FlowDesign
28 Jun  -  ArTiC
04 Jul  -  just me
24 Jul  -  febster
03 Aug  -  Prittje.nl
19 Aug  -  MisterM
31 Aug  -  Juup©
01 Sep  -  DuchessX, Partygurl
21 Sep  -  daNpy
03 Dec  -  Fonz
11 Dec  -  Blueman
24 Dec  -  amaranta
26 Dec  -  Jerruh
29 Dec  -  2x4

En zo begint men een Eindhoven topic

[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 06-05-2003 13:58]

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:58:46 #2
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10245188
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:57 schreef r8ality het volgende:
Stelletje apen, schiet toch op mensen .
echt hè, wel een beetje over een topictitel zeveren maar dan te lui zijn om ff een topic te openen
Age of fruity enlightenment!
pi_10245192
ik wou dit topictitel niet dus dacht..dan maak ik hem ook niet
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_10245260
Nog over Pim: Een of andere idioot d8 maar even over het leven te kunnen beschikken van iemand die em toevallig niet zinde. Reden tot moord waren niet eens de omstreden politieke ideeen, maar het "gevaar wat hij opleverde voor de dieren".

Elke minuut stilte is niet eens genoeg.

WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_10245359
nog ff over de heer Fortuyn, kan iemand mij uitleggen waarom het zo een schande is dat ik die vent een kale idioot is? Punt 1. tis een feit dattie kaal was. Punt 2. tis een mening van mij dat het een idioot was, en dat wassie al overigens ver voor zijn dood.

Die man, jah, naja, ik moet em niet, en daar veranderd die Volkert nix aan. Tis erg vervelend dat dit kan en tis vreselijk dat het is gebeurd, maar dat maakt Pim Foruyn als persoon in mijn ogen niet een mindere kale idioot hoor.

Dat heeft nix te maken met opvoeding, normen of waarden te maken, dat is gewoon je mening vast kunnen houden ipv. als een koe lekker hypocrietjes achter de meute aan te rennen onderwijl roepend dat je der ook helemaal mee eens bent en er ook bij wilt horen.

Ik ben overigens centrum rechts en stem en heb altijd gestemd; VVD.

pi_10245388
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:00 schreef r8ality het volgende:
Nog over Pim: Een of andere idioot d8 maar even over het leven te kunnen beschikken van iemand die em toevallig niet zinde. Reden tot moord waren niet eens de omstreden politieke ideeen, maar het "gevaar wat hij opleverde voor de dieren".

Elke minuut stilte is niet eens genoeg.

Stel een CP 86'er vermoord een Greenpeace activist deel je dan dezelfde mening ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_10245430
en Pim hier Pim daar, we hebben het toch ook niet over Wim maar over de Heer Kok? Wie heeft die onzin bedacht dat het Pim is, en niet Meneer of de Heer Fortuyn?

Oooooooh, hij was voor het volk, vandaar dat hij opeens met zijn voornaam aangesproken mag worden?

Wat een quatsch. ...

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:06:36 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10245464
mogguh
put
your
clothes
on!
pi_10245503
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:05 schreef blieblie het volgende:
en Pim hier Pim daar, we hebben het toch ook niet over Wim maar over de Heer Kok? Wie heeft die onzin bedacht dat het Pim is, en niet Meneer of de Heer Fortuyn?

Oooooooh, hij was voor het volk, vandaar dat hij opeens met zijn voornaam aangesproken mag worden?

Wat een quatsch. ...

Ik deel je mening over Pim niet, want ik vond hem wel erg oke (vanwege meerdere redenen) maar iedereen noemde hem denk ik Pim omdat hij dichtbij het volk stond en voor openheid was
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_10245506
als jullie ooit beelden van mij in deze toestand vinden, wil ik ook dood ...

http://www.waxy.org/random/video/Star_Wars_Kid.wmv

pi_10245573
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:58 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

echt hè, wel een beetje over een topictitel zeveren maar dan te lui zijn om ff een topic te openen

zeur
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:12:46 #12
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10245661
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:10 schreef Blueman het volgende:

[..]

zeur

talk to the hand...

pi_10245688
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:07 schreef febster het volgende:

[..]

Ik deel je mening over Pim niet, want ik vond hem wel erg oke (vanwege meerdere redenen) maar iedereen noemde hem denk ik Pim omdat hij dichtbij het volk stond en voor openheid was

Ik weet dat je mijn mening over Fortuyn niet deelt.
Gelukkig maar, en gelukkig waren der meer die wel nadachten bij het stemmen vorig jaar. Anders hadden we nu met een 100% LPF regering gezeten. Dat zou wat geweest zijn ...

Maar goed, Fortuyn had op sommige punten een (in mijn ogen) perfecte mening. Maar het probleem bij Fortuyn was, dattie van alles riep, de hele Nederlandse Politiek overhoop schopte maar wist dattie het eigenlijk toch niet kon waarmaken, de sancties die hij riep.

In principe relde hij riep hij vanalles maar zou hij toch nix waar kunnen maken. Dit denk ik maar hoor. En waarschijnlijk is hij op het perfecte moment overleden, hij heeft alles kunnen roepen en nix waar hoeven te maken. Resultaat, met dat slappe gezever toen, hadden we een bagger regering over een duur van 4 maanden, mochten we opnieuw stemmen, en nu zitten we helemaal zonder regering al bijna 5 maanden...

Jah, okee dan...

pi_10245757
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

talk to the hand...

snif snif...
wat heb jij gister gedaan bij dat zusje/nichtje van die 2 hier??
Volg je eurobiljetten
pi_10245786
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:13 schreef blieblie het volgende:

[..]

Gelukkig maar, en gelukkig waren der meer die wel nadachten bij het stemmen vorig jaar. Anders hadden we nu met een 100% LPF regering gezeten. Dat zou wat geweest zijn ...

Maar goed, Fortuyn had op sommige punten een (in mijn ogen) perfecte mening. Maar het probleem bij Fortuyn was, dattie van alles riep, de hele Nederlandse Politiek overhoop schopte maar wist dattie het eigenlijk toch niet kon waarmaken, de sancties die hij riep.

In principe relde hij riep hij vanalles maar zou hij toch nix waar kunnen maken. Dit denk ik maar hoor. En waarschijnlijk is hij op het perfecte moment overleden, hij heeft alles kunnen roepen en nix waar hoeven te maken. Resultaat, met dat slappe gezever toen, hadden we een bagger regering over een duur van 4 maanden, mochten we opnieuw stemmen, en nu zitten we helemaal zonder regering al bijna 5 maanden...

Jah, okee dan...

Stel dat hij het niet waar kon maken dan had ik hem wel in stijl willen zien afgaan ik weet niet of hij het niet waarkon maken ik denk maar zo al had hij de helft of zelfs maar een kwart waargemaakt van wat hij zei dat is nog altijd wel 3000x meer dan de hedendaagse politiek waarmaakt.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:19:51 #16
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10245876
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:03 schreef blieblie het volgende:
nog ff over de heer Fortuyn, kan iemand mij uitleggen waarom het zo een schande is dat ik die vent een kale idioot is? Punt 1. tis een feit dattie kaal was. Punt 2. tis een mening van mij dat het een idioot was, en dat wassie al overigens ver voor zijn dood.

Die man, jah, naja, ik moet em niet, en daar veranderd die Volkert nix aan. Tis erg vervelend dat dit kan en tis vreselijk dat het is gebeurd, maar dat maakt Pim Foruyn als persoon in mijn ogen niet een mindere kale idioot hoor.

Dat heeft nix te maken met opvoeding, normen of waarden te maken, dat is gewoon je mening vast kunnen houden ipv. als een koe lekker hypocrietjes achter de meute aan te rennen onderwijl roepend dat je der ook helemaal mee eens bent en er ook bij wilt horen.

Ik ben overigens centrum rechts en stem en heb altijd gestemd; VVD.

Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.

Maar het feit dat jij Fortuyn een idioot noemt slaat nergens op.
Die man was Professor in de economie. Dan ben je niet bepaald stom lijkt mij. Misschien zou je eens een paar oude Elseviers moeten openslaan en de stukken lezen die hij daarin schreef. Die getuigen nml. echtwel van intelligentie. Verder leek hhet mij ook een hele vriendelijke man. Dus houdt nu alsjeblieft even op met de mening van je vader napraten want dat komt me echt de strot uit.

pi_10245890
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:04 schreef febster het volgende:

[..]

Stel een CP 86'er vermoord een Greenpeace activist deel je dan dezelfde mening ?

Ja. Maar niet als de Greenpeace-activist ultiem tot last is. Uiteraard geen reden voor moord, maar het maakt het wat aannemelijker.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:21:05 #18
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10245915
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:15 schreef Blueman het volgende:

[..]

snif snif...
wat heb jij gister gedaan bij dat zusje/nichtje van die 2 hier??

uhhhh... hoezo?
pi_10245968
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:19 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Die man was Professor in de economie. Dan ben je niet bepaald stom lijkt mij. Misschien zou je eens een paar oude Elseviers moeten openslaan en de stukken lezen die hij daarin schreef. Die getuigen nml. echtwel van intelligentie. Verder leek hhet mij ook een hele vriendelijke man. Dus houdt nu alsjeblieft even op met de mening van je vader napraten want dat komt me echt de strot uit.

Idioot moet je niet ultiem beledigent opvatten zoals jij het nu doet natuurlijk was Pim niet dom maar sommige dingen waren ook zeker niet slim wat hij zei... en als je de vader van BB niet kent dan moet je ook nix aannemen dat hij zijn mening napraat want dat doet hij namelijk absoluut niet
pi_10245982
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:21 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

uhhhh... hoezo?

ruik je vingers eens
Volg je eurobiljetten
pi_10245988
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:19 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

ik heb mijn pa nog nooit over Fortuyn horen praten, en professoren kunnen ook idioten zijn hoor. Als jij niet verder kijkt dan een titeltje kom je heel ver ja
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:24:47 #22
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10246030
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

talk to the hand...

bla!

yeah mogguh phun!

put
your
clothes
on!
pi_10246059
Ik heb overigens voor de duidelijkheid een tyfustering hekel aan mensen die denken dat ik te achterlijk ben om een eigen mening te vormen. Als ik mijn pa nablaat gaat het op zijn hoogst over dingen als ASML of Embedded Software waarvan ik aanneem dat hij het beter weet dan ik. Anders niet. (en volgens mij heb je een beetje last van zelfreflectie Flow, misschien moet je der is op letten om zelf je pa/opa wat minder na te blaten )
pi_10246072
Gelukkig zijn er onder het bewind van CDA, VVD en LPF wel ineens veel meer illegalen (mensen die hier dus ZONDER verblijfsvergunning zijn) het land uitgeflikkerd. .
pi_10246078
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik heb mijn pa nog nooit over Fortuyn horen praten, en professoren kunnen ook idioten zijn hoor. Als jij niet verder kijkt dan een titeltje kom je heel ver ja

Toevallig heb ik zo'n professor die afgestudeerd is in de economie als idioot (wel een leuke overigens) maar hij is zeg maar gewoon het prototype vrachtwagenchauffeur, doet dat ook als part time baan kan ook alles met auto's, en zijn motto is dan ook: als zelfs ik als domme lul professor in de economie kan worden dan kunnen jullie t zeker
pi_10246128
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:26 schreef r8ality het volgende:
Gelukkig zijn er onder het bewind van CDA, VVD en LPF wel ineens veel meer illegalen (mensen die hier dus ZONDER verblijfsvergunning zijn) het land uitgeflikkerd. .
Gelukkig heeft mijn pa de mensen die onterecht terug gestuurd zouden worden er toch voor gezorgd dat ze in NL mochten blijven
pi_10246167
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:28 schreef febster het volgende:

[..]

Gelukkig heeft mijn pa de mensen die onterecht terug gestuurd zouden worden er toch voor gezorgd dat ze in NL mochten blijven

En terecht .
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:29:59 #28
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10246168
ik vond pim fortuyn een slimme vent en op zich vind ik m openlijker beter dan veel andere politici, maar op de vraag wat ie voor nederland heeft betekend zeg ik: nie veel!

maar mogguh wordt het keivet!

put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:30:51 #29
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246187
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:25 schreef blieblie het volgende:
Ik heb overigens voor de duidelijkheid een tyfustering hekel aan mensen die denken dat ik te achterlijk ben om een eigen mening te vormen. Als ik mijn pa nablaat gaat het op zijn hoogst over dingen als ASML of Embedded Software waarvan ik aanneem dat hij het beter weet dan ik. Anders niet. (en volgens mij heb je een beetje last van zelfreflectie Flow, misschien moet je der is op letten om zelf je pa/opa wat minder na te blaten )
mijn pa (en mijn opa volgens mij ook) heeft destijds op Fortuyn gestemd en dat vond ik nergens op slaan. Ik heb toen op Zalm gestemd.

dus nu ben jij aardig uitgeluld, maar dat geeft niet hoor Blieblie. Ooit word je wel wat volwassener enzo en dan snap je waar het nou eigenlijk om gaat. Het enige wat ik wilde duidelijk maken is dat jij geen enkel respect toont voor anderen door te roepen dat Fortuyn een kale idioot was. En dat stoort mij.

pi_10246192
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:29 schreef r8ality het volgende:

[..]

En terecht .

Je moet eens weten , ik heb al een flink aantal "leuke" brieven van het vlaams blok en CP 86 gezien enzo
pi_10246195
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:28 schreef febster het volgende:

[..]

der zijn van die mensen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:32:25 #32
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246225
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:23 schreef Blueman het volgende:

[..]

ruik je vingers eens

* ruikt...
* ruikt nog eens...

sigaretten

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:32:52 #33
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10246231
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef febster het volgende:

[..]

Je moet eens weten , ik heb al een flink aantal "leuke" brieven van het vlaams blok en CP 86 gezien enzo

ja en mijn vader heeft doodsbedreigingen van foruynisten en nazisten gehad, toen hij mee meost onderzoeken in de zaak fortuyn...dus wat dat betreft kan de lol nooit op

owja:

goeiendag mensen grmbl!

put
your
clothes
on!
pi_10246235
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

dus nu ben jij aardig uitgeluld, maar dat geeft niet hoor Blieblie. Ooit word je wel wat volwassener enzo en dan snap je waar het nou eigenlijk om gaat. Het enige wat ik wilde duidelijk maken is dat jij geen enkel respect toont voor anderen door te roepen dat Fortuyn een kale idioot was. En dat stoort mij.

Ooh ja BB maakt iedereen voor rascist uit en mept iedereen zonder reden helemaal lens

Ach als jij al overspannen wordt als iemand een ander persoon een "kale idoot" noemt wat nog niet eens zo heel erg negatief bedoelt is... tsjaa dan krijg je t nog zwaar in je leven

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:33:10 #35
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246237
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:29 schreef Jerruh het volgende:
ik vond pim fortuyn een slimme vent en op zich vind ik m openlijker beter dan veel andere politici, maar op de vraag wat ie voor nederland heeft betekend zeg ik: nie veel!

maar mogguh wordt het keivet!

morgen gaan we stefan in de robin hood vastbinden
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:34:11 #36
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10246259
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:33 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

morgen gaan we stefan in de robin hood vastbinden

ik heb de handboeien van me pa al meegenomen ( voor het geval dat: hij is rechercheur )
put
your
clothes
on!
pi_10246263
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

mijn pa (en mijn opa volgens mij ook) heeft destijds op Fortuyn gestemd en dat vond ik nergens op slaan. Ik heb toen op Zalm gestemd.

Ik had enige hoop dat je het stukje van de zelf reflectie snappen deed...
Ach jaah edele hoop enzo ...

Maar jij vindt dus niemand op deze wereld een eikel, sukkel of idioot? Phoe, das netjes... Doe ik je niet na.

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:37:01 #38
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246311
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:32 schreef febster het volgende:

[..]

Ooh ja BB maakt iedereen voor rascist uit en mept iedereen zonder reden helemaal lens

Ach als jij al overspannen wordt als iemand een ander persoon een "kale idoot" noemt wat nog niet eens zo heel erg negatief bedoelt is... tsjaa dan krijg je t nog zwaar in je leven

luister nou eens:

Ik probeer hier even jullie iets bij te brengen. Je moet een beetje respect voor de doden hebben en niet gaan roepen dat die man een kale idioot was. Ga dat vandaag maar eens op straat lopen schreeuwen dan kom ik je in het ziekenhuis wel opzoeken. Er zijn nml. echte idioten op deze wereld die zich niet verbaal kunnen uiten maar alleen maar met geweld.

pi_10246312
pi_10246314
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:32 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

* ruikt...
* ruikt nog eens...

sigaretten

kan natuurlijk ook
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:38:36 #41
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246353
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:34 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik had enige hoop dat je het stukje van de zelf reflectie snappen deed...
Ach jaah edele hoop enzo ...

Maar jij vindt dus niemand op deze wereld een eikel, sukkel of idioot? Phoe, das netjes... Doe ik je niet na.

okke, bij deze bestempel ik jou als de enige echte idioot op deze wereld!
nou goed?!!
pi_10246374
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:37 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

luister nou eens:

Ik probeer hier even jullie iets bij te brengen. Je moet een beetje respect voor de doden hebben en niet gaan roepen dat die man een kale idioot was. Ga dat vandaag maar eens op straat lopen schreeuwen dan kom ik je in het ziekenhuis wel opzoeken. Er zijn nml. echte idioten op deze wereld die zich niet verbaal kunnen uiten maar alleen maar met geweld.

Ik heb respect voor Pim en ondanks dat ik het geen kale idoot vond kan ik wel begrijpen dat mensen dat zeggen en toch respect voor hem kunnen hebben

En natuurlijk ga ik niet op de coolsingel of elke andere plek in Rotterdam staan en roepen dat Pim een kale idoot was aangezien je dan idd in een ziekenhuis beland

pi_10246395
Dit is gewoon mooi: .

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:41:32 #44
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246437
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:39 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb respect voor Pim en ondanks dat ik het geen kale idoot vond kan ik wel begrijpen dat mensen dat zeggen en toch respect voor hem kunnen hebben

En natuurlijk ga ik niet op de coolsingel of elke andere plek in Rotterdam staan en roepen dat Pim een kale idoot was aangezien je dan idd in een ziekenhuis beland

jij snapt wel wat ik bedoel, maar okke duidelijk niet. Misschien dat jij het 'm even duidelijk kan maken want ik heb hier geen zin meer in.
pi_10246471
ik bedoel maar, het stukje van zelf reflectie was een geintje, en ik snap niet waarom je elke keer weer als we in een discussie zitten roept dat ik het van mij pa heb ...
Flikker op joh, okeej, mijn pa is toch wel enigszins een voorbeeld voor mij, maar da betekend niet dat ik alles klakkeloos van hem overneem (dat denktie wel, maar anders krijgen we weer ruzie, eigenwijs dat hij is).

En over dat kale idioot, nog maals, wat voor gevoelens en emoties roep je in godsnaam op als je iemand idioot noemt?

Fucking hell, als ik dit zo lees noem je alleen mensen die je diep grondig en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg haat een idioot ...

Bij mij is dat niet zo hoor, ik ben gewoon in grote delen niet eens met wat hij gedaan heeft vorig jaar, en dus vindt ik het een idioot, en dan kan ik er wel een heel zwam verhaal achteraan typen maar dat heeft geen zin. Mijn mening is dat iedereen op deze wereld gelijk is, en noem 1 rede waarom ik niet in het openbaar mag zeggen dat ik iemand een idioot vindt als ik die persoon ook een idioot vindt. Ik noem mensen om minder een idioot, als ze scheef invoegen op de snelweg, waarom mag ik dan in godsnaam Fortuyn geen idioot noemen?

Neem nu maar van mij aan........ dat ik gelijk heb (insiders joke )

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:42:34 #46
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246475
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:37 schreef Blueman het volgende:

[..]

kan natuurlijk ook

dus jij slaapt altijd met je hand in die viskraam?

pi_10246482
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:41 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

jij snapt wel wat ik bedoel, maar okke duidelijk niet. Misschien dat jij het 'm even duidelijk kan maken want ik heb hier geen zin meer in.

Okke vind hem een kale idioot maar heeft wel respect voor hem hoor hij zal niet op zijn graf of iets dergelijks gaan spugen en ja hij vind Pim misschien overrated nou ja dat is zijn goed recht (vrijheid van meningsuiting enzo)
pi_10246500
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:37 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

luister nou eens:

ik ga mijn mening verdimme niet veranderen omdat een andere idioot het nodig vindt om de ene idioot overhoop te schieten... kom op zeg
pi_10246525
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Doe es niet zo daNpy-smiley-en. .
pi_10246530
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef blieblie het volgende:

Eikel maar zeg ff tegen Tim dan Zelda hier klaar staat
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:44:52 #51
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10246547
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:40 schreef r8ality het volgende:

[afbeelding]

pff da soort plaatjes renderen we dagelijks met autokut
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:47:15 #52
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246614
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef blieblie het volgende:
ik bedoel maar, het stukje van zelf reflectie was een geintje, en ik snap niet waarom je elke keer weer als we in een discussie zitten roept dat ik het van mij pa heb ...
Flikker op joh, okeej, mijn pa is toch wel enigszins een voorbeeld voor mij, maar da betekend niet dat ik alles klakkeloos van hem overneem (dat denktie wel, maar anders krijgen we weer ruzie, eigenwijs dat hij is).

En over dat kale idioot, nog maals, wat voor gevoelens en emoties roep je in godsnaam op als je iemand idioot noemt?

Fucking hell, als ik dit zo lees noem je alleen mensen die je diep grondig en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg haat een idioot ...

Bij mij is dat niet zo hoor, ik ben gewoon in grote delen niet eens met wat hij gedaan heeft vorig jaar, en dus vindt ik het een idioot, en dan kan ik er wel een heel zwam verhaal achteraan typen maar dat heeft geen zin. Mijn mening is dat iedereen op deze wereld gelijk is, en noem 1 rede waarom ik niet in het openbaar mag zeggen dat ik iemand een idioot vindt als ik die persoon ook een idioot vindt. Ik noem mensen om minder een idioot, als ze scheef invoegen op de snelweg, waarom mag ik dan in godsnaam Fortuyn geen idioot noemen?

en ik moet iets aan gaan nemen van iemand die zulke grove spelfouten maakt? Nou nee.

Maar hoe zou jij het vinden als jou pa morgen doodgereden zou worden door een droneken automobilist ofzo (ik noem maar iets) en je bent daar op de begrafenis en er staan achter jou wat (ex-)collega's van je pa en je hoort ze ineens fluisteren: "Ach ja, ik heb hem toch altijd al een ontzettende idioot gevonden."
Word je dan niet ontzettend boos?

Daarom, show some respect.

[Dit bericht is gewijzigd door FlowDesign op 06-05-2003 14:49]

pi_10246634
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:42 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

neuh hoor
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:48:35 #54
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246656
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:40 schreef r8ality het volgende:

[afbeelding]

en jij denkt dat het er op die gare PC daar ook zo mooi uitziet?
pi_10246659
Oja, voor de mensen die een (geoptimaliseerde) GTA 1 willen spelen: http://www.rockstargames.com/classics
pi_10246685
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:48 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

en jij denkt dat het er op die gare PC daar ook zo mooi uitziet?

Als ik ff een fatsoenlijke videokaart ga halen wel. En anders komen er 2 socket A koelers op die Geforce 2 .
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:50:24 #57
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246713
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:49 schreef r8ality het volgende:

[..]

Als ik ff een fatsoenlijke videokaart ga halen wel. En anders komen er 2 socket A koelers op die Geforce 2 .

http://www.sallandautomatisering.nl

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:50:30 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_10246714
en toen was ik in barcelona
ik logde ff in om te kijken of ik mail had van een van mijn docenten, maar ja, dat was dus niet

morgen kom ik helaas weer terug naar nederland
tot snel

pi_10246730
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:50 schreef amaranta het volgende:
ik logde ff in om te kijken of ik mail had van een van mijn docenten, maar ja, dat was dus niet

tot snel

tot snel..
have fun
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:52:47 #60
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246775
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:50 schreef amaranta het volgende:

tot snel

OLÉ !!!
pi_10246779
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:47 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

en ik moet iets aan gaan nemen van iemand die zulke grove spelfouten maakt? Nou nee.

Maar hoe zou jij het vinden als jou pa morgen doodgereden zou worden door een droneken automobilist ofzo (ik noem maar iets) en je bent daar op de begrafenis en er staan achter jou wat (ex-)collega's van je pa en je hoort ze ineens fluisteren: "Ach ja, ik heb hem toch altijd al een ontzettende idiiot gevonden."
Word je dan niet ontzettend boos?

Daarom, show some respect.

Flow dit is Fok BB en ik zelf letten totaal niet op spelfouten en dergelijke aangezien Fok ter ontspanning is en alleen op school let ik op spelfouten etc....

En natuurlijk zeg je op een begrafenis niet zoiets maar dat argument van jou slaat nergens op.... het is vandaag niet de begrafenis en BB is er ook niet bij dus mag hij gerust zeggen dat hij het een kale idoot vind en TOCH kan hij respect tonen aan PF en NOGMAALS "kale idoot" is in BB's en mijn vocabulair niet zo'n heel erg iets hoor, het valt niet in de categorie Hitler/Mengele/Kampbeul ofzo

pi_10246800
GTA3/GTA VC komen ook op de Xbox en de Cube
pi_10246855
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:53 schreef febster het volgende:
GTA3/GTA VC komen ook op de Xbox en de Cube
Dat hoeft dan weer niet eigenlijk. .
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:56:19 #64
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246868
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:52 schreef febster het volgende:

[..]

NOGMAALS "kale idoot" is in BB's en mijn vocabulair niet zo'n heel erg iets hoor, het valt niet in de categorie Hitler/Mengele/Kampbeul ofzo

je hebt gelijk, het klinkt alleen stom om zoiets (juist vandaag) zomaar vanuit het niets te roepen vind ik. Dat okke het daar niet mee eens moet hij weten, ik geef de hoop op
pi_10246914
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

je hebt gelijk, het klinkt alleen stom om zoiets (juist vandaag) zomaar vanuit het niets te roepen vind ik. Dat okke het daar niet mee eens moet hij weten, ik geef de hoop op

Okke heeft die mening al sinds de komst van PF dus niet vanuit het niets en die discussie was hier nog nooit gevoerd vandaar

Vrijheids van meningsuiting in het begin van de GW

pi_10246938
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:55 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dat hoeft dan weer niet eigenlijk. .

GTA San Andreas is ook al aangekondigd (multi release op alle platformen??)
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:59:35 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_10246956
ook namens mex heel veel groetjes
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:59:53 #68
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10246963
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

rustig aan....anders zit ik mogguh bij eenagressieve flow in de auto, en ik wil liever in de achtbanen over de kop dan op de snelweg
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:00:12 #69
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246978
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef amaranta het volgende:
groetjes terug
pi_10246985
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef febster het volgende:

[..]

GTA San Andreas is ook al aangekondigd (multi release op alle platformen??)

Ik hoop niet dat die stad dezelfde vorm heeft als san andreas uit GTA 1. Wat een enorm kutlevel is dat zeg. .
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:00:34 #71
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10246988
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef Jerruh het volgende:

[..]

rustig aan....anders zit ik mogguh bij eenagressieve flow in de auto, en ik wil liever in de achtbanen over de kop dan op de snelweg

hahahahaha... jij blij dat ik niet rijd
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:01:25 #72
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247011
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:59 schreef amaranta het volgende:
groetuh!!!!!!! breng mooi weer mee als jullie trugkomen!
put
your
clothes
on!
pi_10247053
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:01 schreef Jerruh het volgende:

[..]

groetuh!!!!!!! breng mooi weer mee als jullie trugkomen!

en mooie vrouwen voor Jerruh
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:03:39 #74
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247078
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:00 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

hahahahaha... jij blij dat ik niet rijd

ohoh...daNpy rijdt?
we kenne ook met de trein utieindelijk das veeeel gezelliger, zit iedreen bij mekare

(ok schop me, slecht idee)

put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:07:03 #75
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247199
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:02 schreef Blueman het volgende:

[..]

en mooie vrouwen voor Jerruh

hehe jij zou beter weten toch?
put
your
clothes
on!
pi_10247258
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:07 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hehe jij zou beter weten toch?

owja..
uhhh
Volg je eurobiljetten
pi_10247298
Niet morgen sixflags... 13 mei sixflags
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:11:04 #78
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247327
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:09 schreef Blueman het volgende:

[..]

owja..
uhhh

voor de mensen die deze nummers hebben, stuur ze door, ik zoek ze keilang en kan ze nergens vinden:

* DJ scott project - F (the future is now)
* D-Light ft. Climax 69 Massanfertigung

put
your
clothes
on!
pi_10247599
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:10 schreef Patries86 het volgende:
Niet morgen sixflags... 13 mei sixflags
Wat leuk! Dahaaaaag .
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:23:19 #80
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247740
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:18 schreef r8ality het volgende:

[..]

Wat leuk! Dahaaaaag .

haaaaai
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:24:48 #81
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10247802
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

haaaaai

hey hoi
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:25:09 #82
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247812
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:24 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

hey hoi

eeeej jij hier
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:26:45 #83
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10247871
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:25 schreef Jerruh het volgende:

[..]

eeeej jij hier

jahaaaaaaaaaaa

toeval heej

pi_10247887
Oja, Patries is lelijk. . Sorry maar ik vertel liever de waarheid, in tegenstelling tot anderen in bijvoorbeeld het userfoto-topic. .
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:28:50 #85
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247938
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:27 schreef r8ality het volgende:
Oja, Patries is lelijk. . Sorry maar ik vertel liever de waarheid, in tegenstelling tot anderen in bijvoorbeeld het userfoto-topic. .
hmzz meneer heeft pre-onderzoek gedaan
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:28:56 #86
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10247942
quote:
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:29:24 #87
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10247958
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:28 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hmzz meneer heeft pre-onderzoek gedaan

onze dank is groot
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:30:23 #88
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10247984
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

onze dank is groot

ochjah! ik heb een leuke meid opt oog, dus ik kon al nie meer afgeleid worden
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:32:18 #89
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10248053
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ochjah! ik heb een leuke meid opt oog, dus ik kon al nie meer afgeleid worden

die tukster?
pi_10248089
quote:
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:44:24 #91
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10248435
Goeie topictitel
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_10248481
Werken. .
pi_10248526
werken?
uhh gapen
aftellen...
nog 14 min tot cup-a-soup..
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:50:28 #94
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10248645
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:46 schreef r8ality het volgende:
Werken. .
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:54:45 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10248768
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:13 schreef blieblie het volgende:

[..]

Jah, okee dan...

Dankzij Pim zitten we nu dus zonder regering.
Anders hadden we wéér hetzelfde kabinet gehad met de achterkamertjes politiek en bureaucratie.

Feit dat we zonder regering zitten geeft aan dat er eindelijk eens ergens over gediscussieerd zijn en juist _niet_ iedereen achter de meute aanloopt.

Bovendien heeft de PVDA nu zoveel stemmen dankzij al die huisvrouwtjes:
"Oh die Wouter Bos is wel een leuke jongen *klik*"

dinsdag 6 mei 2003 @ 16:07:29 #96
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10249168
Werken =

Tot vanavond!!

Zeg ff tegen iedereen die morgen meegaat dattie uiterlijk om half 9 bij mij moet zijn!!!

pi_10250324
woehoe bijna afgewerkt..
Volg je eurobiljetten
pi_10250503
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:43 schreef Blueman het volgende:
woehoe bijna afgewerkt..
woehoe vakantie heeft
pi_10250603
MisterM wil trouwen
quote:
Op woensdag 30 april 2003 11:22 schreef misterM het volgende:
hierbij vraag ik..

sylvie wil je met me trouwen..

Volg je eurobiljetten
pi_10250807
ik ga naar huis
en heb wederom vanavond geen tijd
Volg je eurobiljetten
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2003 @ 17:02:26 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_10250996
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:56 schreef Blueman het volgende:
ik ga naar huis

ik ben thuis

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_10251017
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:02 schreef just me het volgende:

[..]

ik ben thuis

ik ben thuis
en heb wederom vanavond te veel tijd
pi_10251067
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:03 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ik ben thuis

Hanneke is er weeeeeeeeeeeeer
pi_10251093
ik ben niet thuis en weet niet of ik vanavond tijd heb...
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:20:19 #106
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10251501
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:03 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

ik ben thuis

wat you need is a boyfriend
pi_10251647
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:20 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

wat you need is a boyfriend

dinsdag 6 mei 2003 @ 17:29:54 #108
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10251727
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:25 schreef blieblie het volgende:

[..]

Werp jezelf eens voor de leeuwen jongen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:40:31 #109
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10251968
waar woont daNpy?
half negen, amai! ik wordt nu al moe haha
put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:41:05 #110
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10251976
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:42:28 #111
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10251999
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:41 schreef MrWilliams het volgende:

ik ben naar il giardino, frettuh haoluh!

ik neem mogguh de digicam mee!

put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:54:55 #112
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10252249
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:42 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik ben naar il giardino, frettuh haoluh!

ik neem mogguh de digicam mee!

smakelijk eten

dinsdag 6 mei 2003 @ 18:18:53 #113
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10252790
druk hier
  dinsdag 6 mei 2003 @ 18:24:03 #114
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10252915
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:18 schreef FlowDesign het volgende:
druk hier
er gebeurt niks
pi_10252948
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:24 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

er gebeurt niks

das ook mooi
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  dinsdag 6 mei 2003 @ 18:33:26 #116
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10253144
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:25 schreef ArTiC het volgende:

[..]

das ook mooi

ha Hellmonder
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:00:43 #117
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10253885
beetje allemaal tegelijk gaan zitten eten, be-la-che-lijk!
pi_10254471
* Burning_RefleX is er ook weer eens, mn broer is helaas weer terug, dus mijn fnctie vervalt hier
pi_10254698
Ik ben thuis en heb niets te doen.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:32:01 #120
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10254744
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:29 schreef Juup© het volgende:
Ik ben thuis en heb niets te doen.
is duchessx niet thuis dan?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:32:21 #121
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10254758
woei
pi_10254991
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:32 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

is duchessx niet thuis dan?

Zit naast mij.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:44:38 #123
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10255078
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zit naast mij.

wat zeur je dan!
pi_10255100
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:44 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

wat zeur je dan!

Wat moet ik dan met haar
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:45:48 #125
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10255112
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wat moet ik dan met haar

euh.... ik had gehoopt dat jij dat wel wist
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:47:41 #126
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10255155
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ik ga het iig niet uitleggen...

en voordoen al helemaal niet

pi_10255190
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

dinsdag 6 mei 2003 @ 19:50:52 #128
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10255230
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

dan vind ik het toch verbazend dat ze naast je zit

pi_10255392
DuchessX, nueken?
pi_10255598
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:56 schreef blieblie het volgende:
DuchessX, nueken?
is juup© al mee bezig
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:07:00 #131
4774 DuchessX
DuchessX
pi_10255659
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wat moet ik dan met haar

#geen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:07:47 #132
4774 DuchessX
DuchessX
pi_10255679
quote:
DuchessX, nueken?
Met jou altijd
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:04 schreef Burning_RefleX het volgende:

[..]

is juup© al mee bezig

#geen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:10:10 #133
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10255740
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:07 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Met jou altijd
[..]

wat zorgt ie toch slecht voor je

dinsdag 6 mei 2003 @ 20:12:17 #134
4774 DuchessX
DuchessX
pi_10255792
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:10 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

wat zorgt ie toch slecht voor je

#geen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:13:50 #135
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10255840
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:12 schreef DuchessX het volgende:

[..]

huilen van geluk is beter
pi_10255871
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:12 schreef DuchessX het volgende:

[..]

dinsdag 6 mei 2003 @ 20:15:04 #137
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10255874
Burp!

n' avond luitjes

put
your
clothes
on!
pi_10255897
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef Jerruh het volgende:
Burp!

n' avond luitjes

Heej HOMO.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:19:59 #139
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10256002
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heej HOMO.

grmbl!

ey pilsman!

put
your
clothes
on!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:21:15 #140
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10256032
quote:
DuchessX, nueken?
kom jij uit Nuenen ofzo?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:21:34 #141
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10256042
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

kom jij uit Nuenen ofzo?

niks tegen nuenen hè!
pi_10256053
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:19 schreef Jerruh het volgende:

[..]

grmbl!

ey pilsman!

dinsdag 6 mei 2003 @ 20:23:44 #143
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10256112
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

niks tegen nuenen hè!

Wat heb jij nou weer met Nuenen?

Daar was ik gister nog... bij die jarige

pi_10256417
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

kom jij uit Nuenen ofzo?

Hoezo dat?
pi_10256437
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:07 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Met jou altijd
[..]

Hier of bij jou?
pi_10256743
Wow dude die Curry chips van Croky die ruik door heel de kamer
  dinsdag 6 mei 2003 @ 20:46:07 #147
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_10256768
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:34 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hoezo dat?

nueken
pi_10256846
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:45 schreef blieblie het volgende:
Wow dude die Curry chips van Croky die ruik door heel de kamer
Lekker he
pi_10257136
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Lekker he

Mwaah je krijgt er wel een enorme na smaak van
pi_10257149
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:02 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ooh je lult tegen Febster by the way
pi_10257186
quote:

[..]

Da's een nadeel ja.
En als je na de curry-chips weer gewone paprika-chips gaat eten dan smaakt het naar niets
pi_10257198
quote:

[..]

Ooh je lult tegen Febster by the way

Aha.
pi_10257332
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Da's een nadeel ja.
En als je na de curry-chips weer gewone paprika-chips gaat eten dan smaakt het naar niets

Ik combineer het nu met gewone chips en das al niet geweldig maar ach een x want anders dan een rol pringels

Alles goed trouwens ? Lekker aan het lamballen ?

pi_10257368
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:09 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ik combineer het nu met gewone chips en das al niet geweldig maar ach een x want anders dan een rol pringels

Alles goed trouwens ? Lekker aan het lamballen ?

Verveel mezelf het lazerus
Zou het liefst iets gaan doen in huis beetje schilderen ofzo, maar het andere schilderwerk is nog niet droog
pi_10257479
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:11 schreef Juup© het volgende:

[..]

Verveel mezelf het lazerus
Zou het liefst iets gaan doen in huis beetje schilderen ofzo, maar het andere schilderwerk is nog niet droog

Hmm wij zijn lekker aan het Zelda'en moest jullie huis geschilderd worden dan ? en waarom doe je dat met slecht weer
  dinsdag 6 mei 2003 @ 21:21:26 #157
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10257577
Ben ik weer
  dinsdag 6 mei 2003 @ 21:29:08 #158
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10257725
gvd, vaders moeten gewoon van de kabelmodem afblijven
pi_10257891
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:21 schreef daNpy het volgende:
Ben ik weer
allow
  dinsdag 6 mei 2003 @ 21:39:53 #160
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10257971
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

allow

Ken ik jou
  dinsdag 6 mei 2003 @ 21:49:10 #161
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10258172
Opgesteld op dinsdag 6 mei 2003, om 20:50 uur.

Morgen veel zon en iets warmer.

Het weer:

Van het westen uit opklaringen, maar in het zuidoosten
eerst nog wat regen. Vannacht helder, kans op een mistbank en
minimumtemperatuur omstreeks 5 graden. Morgen overdag
overwegend zonnig. Middagtemperatuur rond 18 graden.

De wind:

West tot noordwest, zwak tot matig, rond kracht 3.
Vannacht en morgen weinig wind uit uiteenlopende
richtingen.

pi_10258195
Zelda is een geniaal loos spel
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:01:08 #163
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10258404
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 21:49 schreef daNpy het volgende:
Opgesteld op dinsdag 6 mei 2003, om 20:50 uur.

Morgen veel zon en iets warmer.

Het weer:

Van het westen uit opklaringen, maar in het zuidoosten
eerst nog wat regen. Vannacht helder, kans op een mistbank en
minimumtemperatuur omstreeks 5 graden. Morgen overdag
overwegend zonnig. Middagtemperatuur rond 18 graden.

De wind:

West tot noordwest, zwak tot matig, rond kracht 3.
Vannacht en morgen weinig wind uit uiteenlopende
richtingen.

gelukkig maar
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:05:08 #164
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10258480
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:01 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

gelukkig maar

dinsdag 6 mei 2003 @ 22:07:04 #165
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10258512
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

t is een voorspelling, dus hij moet eerst nog uitkomen
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:13:09 #166
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10258645
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:07 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

t is een voorspelling, dus hij moet eerst nog uitkomen

Hopenlijk word het hetzelfde als zondag

En is het niet te druk natuurlijk

pi_10258779
BIW..
the Villa begint zo
erna The Simpsons..
dus iets minder actief aanwezig
Volg je eurobiljetten
pi_10258811
Dit is dus dat beruchte eindhoven topic
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:21:14 #169
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10258838
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:19 schreef Steef_1982 het volgende:

leg uit

dinsdag 6 mei 2003 @ 22:22:21 #170
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_10258874
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:19 schreef Steef_1982 het volgende:
hoezo berucht dan?
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_10258896
Mwa ... staat altijd bij de active topics... berucht dus..
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:24:25 #172
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10258919
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:23 schreef Steef_1982 het volgende:
Mwa ... staat altijd bij de active topics... berucht dus..
nounou

het zou pas een berucht topic zijn als het altijd bij de active topics staat en nooit de 255 posts haalt

pi_10258950
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:24 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

nounou

het zou pas een berucht topic zijn als het altijd bij de active topics staat en nooit de 255 posts haalt

als je dat voor elkaar krijgt kom ik dalijk nog een pilsje brengen
pi_10258987
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:22 schreef anti-virus het volgende:

[..]

hoezo berucht dan?

Waarom heb jij een glaszekering in je icoon terwijl je nick "anti-virus" is??
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:27:23 #175
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10259004
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:25 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

als je dat voor elkaar krijgt kom ik dalijk nog een pilsje brengen

hahhha... dat zal moeilijk worden, want volgens mij kijken ze niet eens meer wat hier gebeurt

*wacht reactie van een modje af*

pi_10259038
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:27 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

hahhha... dat zal moeilijk worden, want volgens mij kijken ze niet eens meer wat hier gebeurt

*wacht reactie van een modje af*

Ze vertrouwen jullie gewoon
pi_10259040
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:26 schreef blieblie het volgende:

[..]

Waarom heb jij een glaszekering in je icoon terwijl je nick "anti-virus" is??

goed punt...
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:29:13 #178
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10259057
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:28 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Ze vertrouwen jullie gewoon

we hebben ze omgekocht
pi_10259123
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:29 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

we hebben ze omgekocht

Wat heeft je dat gekost ??
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:33:29 #180
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10259176
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:31 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Mij nix (gelukkig)
pi_10259220
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mij nix (gelukkig)

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary and those who don't
Hij blijft leuk he
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:34:56 #182
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10259221
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:31 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

• een doos chupa-chups
  • 14 kratten bier
  • 27 sloffen sigaretten van diverse merken
  • een doos koekjes
  • 3 all-days maxi
  • 1 familiepack condooms
  • 6 potten wax
  • 1 emmer
  • 1 winnie de pooh sleutelhanger
  • 1 dobbelsteen voor aan de achteruitkijkspiegel
  • en

• 1 nep-duif

• eitje dacht ik zo

dinsdag 6 mei 2003 @ 22:35:41 #183
    2558 misterM
    __-not-yet-__
    pi_10259248
    Kga slapen.. mzol
    ...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
    pi_10259250
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:34 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

• een doos chupa-chups
  • 14 kratten bier
  • 27 sloffen sigaretten van diverse merken
  • een doos koekjes
  • 3 all-days maxi
  • 1 familiepack condooms
  • 6 potten wax
  • 1 emmer
  • 1 winnie de pooh sleutelhanger
  • 1 dobbelsteen voor aan de achteruitkijkspiegel
  • en

• 1 nep-duif

• eitje dacht ik zo

Weer mooi klote dat ik geen mod ben
    Hoezo een duif
    pi_10259265
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:35 schreef misterM het volgende:
    Kga slapen.. mzol
    damn, is het alweer bedtijd..
      dinsdag 6 mei 2003 @ 22:36:30 #186
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10259274
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:35 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Weer mooi klote dat ik geen mod ben
    Hoezo een duif

weet ik veel... dit was het lijstje dat ik kreeg, dan ga ik geen vragen stellen hoor
      dinsdag 6 mei 2003 @ 22:37:01 #187
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10259290
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:36 schreef Icicle het volgende:

[..]

damn, is het alweer bedtijd..

voor de gedepriveerden wel ja
    pi_10259303
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:37 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

voor de gedepriveerden wel ja

deh woord is te moeilijk voor mij
    pi_10259344
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:36 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

weet ik veel... dit was het lijstje dat ik kreeg, dan ga ik geen vragen stellen hoor

duif...
    dohhh
    om je post te bezorgen
    Volg je eurobiljetten
      dinsdag 6 mei 2003 @ 22:39:26 #190
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10259364
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:38 schreef Blueman het volgende:

[..]

duif...
    dohhh
    om je post te bezorgen

er staat "nep-duif"

moet je die in de goeie richting gooien ofzo dan?

pi_10259367
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:38 schreef Blueman het volgende:

[..]

duif...
    dohhh
    om je post te bezorgen

Duidelijk
      dinsdag 6 mei 2003 @ 22:40:04 #192
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10259385
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:37 schreef Icicle het volgende:

[..]

deh woord is te moeilijk voor mij

voor diegenen die teveel slaap ontnomen is wel ja
    pi_10259442
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:39 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

er staat "nep-duif"

moet je die in de goeie richting gooien ofzo dan?

zeker...
    briefje om de poot en gooien maar
    Volg je eurobiljetten
    pi_10259456
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:42 schreef Blueman het volgende:

[..]

zeker...
    briefje om de poot en gooien maar

Ow zo een ... die hadden wij ook een, maar die is helaas onlangs overleden
      dinsdag 6 mei 2003 @ 22:45:57 #195
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10259564
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:42 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Ow zo een ... die hadden wij ook een, maar die is helaas onlangs overleden

hè wat raar

waaraan issie overleden?

pi_10259594
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:45 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

hè wat raar

waaraan issie overleden?

Denk dat ie plastic gegeten had ofzo
    pi_10259637
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:40 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

voor diegenen die teveel slaap ontnomen is wel ja

dat zeg ik
    pi_10259761
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:46 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Denk dat ie plastic gegeten had ofzo

geen schedelbasisfactuur
    Volg je eurobiljetten
    pi_10259779
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:52 schreef Blueman het volgende:

[..]

geen schedelbasisfactuur

lol, ook, maar was niet de doodsoorzaak
    pi_10259851
    *meld*
      dinsdag 6 mei 2003 @ 22:55:25 #201
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10259852
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:48 schreef Icicle het volgende:

[..]

dat zeg ik

ik ook (al moe?)
    pi_10259961
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:52 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

lol, ook, maar was niet de doodsoorzaak

ohhh neuh ok
    woehoe
    zometeen simpsons
    Volg je eurobiljetten
    pi_10259978
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:55 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ik ook (al moe?)

Ik wel... en morgen er weer om 6 uur uit
    pi_10259997
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:59 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Ik wel... en morgen er weer om 6 uur uit

Dan draai ik me nog lekker 5x op
    pi_10260000
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 22:59 schreef Blueman het volgende:

[..]

ohhh neuh ok
    woehoe
    zometeen simpsons

Vandaag al Simpsons gekeken op bbc
    pi_10260030
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:00 schreef febster het volgende:

[..]

Dan draai ik me nog lekker 5x op

Draai ik me OM
    pi_10260045
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:01 schreef febster het volgende:

[..]

Draai ik me OM

lol.. opdraaien kan ook lekker zijn
    pi_10260052
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:00 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Vandaag al Simpsons gekeken op bbc

2x per dag is ook
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260060
    de sta op target voor morgen is 9 uur
    pi_10260062
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:02 schreef Blueman het volgende:

[..]

2x per dag is ook

3 keer vandaag geloof ik zelfs
    pi_10260101
    Simpson is een beetje slaap verwekkend...
    Ik heb dat eigenlijk maar een half jaar grappig gevonden.
    pi_10260134
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:04 schreef blieblie het volgende:
    saaierd
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260137
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:04 schreef blieblie het volgende:
    Blijft mooi om naar te kijken ... je hoeft er niet bij na te denken
    pi_10260166
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:06 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Blijft mooi om naar te kijken ... je hoeft er niet bij na te denken

kijk wel liever naar de smurfen... iets meer mijn kleur
    Volg je eurobiljetten
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:08:52 #216
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260188
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:02 schreef blieblie het volgende:
    de sta op target voor morgen is 9 uur
    Mijne kwart voor 8

Morgen om half 9 naar 6 flags

pi_10260192
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:07 schreef Blueman het volgende:

[..]

kijk wel liever naar de smurfen... iets meer mijn kleur

Ja, alleen ruisen die smurfen minder ... maar de smurfen roeleren echt wel ja
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:09:52 #218
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260207
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mijne kwart voor 8

Morgen om half 9 naar 6 flags

1/2 8 ... ik moet r8al nog oppikken
    pi_10260208
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:09 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Maar degene die het meeste roeleerd van allemaal is roadrunner
    pi_10260249
    Chicane live @ palladium is wel errug okee weer
    pi_10260251
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:09 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

ze ruisen niet nee
    maar zijn wel tof..
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260288
    En waarom heeft dit topic de eer om door Steef-nogwat als enige gepost te beworden? (of zoiets )
    pi_10260331
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:12 schreef blieblie het volgende:
    En waarom heeft dit topic de eer om door Steef-nogwat als enige gepost te beworden? (of zoiets )
    Mwa... omdat ik in slapen niet veel zin heb en niet ver van Eindhoven af woon
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:17:02 #224
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260396
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:12 schreef blieblie het volgende:
    problemen mee?
    pi_10260424
    Nou, het is zo dat ik hier eerst ( vandaag ook nog geloof ik ) met een ander account postte, maar dat account wil ik vanaf .. dus heb ik maar een nieuwe aangemaakt.
    pi_10260442
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:14 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Mwa... omdat ik in slapen niet veel zin heb en niet ver van Eindhoven af woon

Valkenswaard ofnie? gecheckt..
    bij welke friettent ga jedaar altijd je friet halen?

[Dit bericht is gewijzigd door Blueman op 06-05-2003 23:19]

Volg je eurobiljetten
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:19:08 #227
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260453
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:09 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

1/2 8 ... ik moet r8al nog oppikken

Dan zou ik hem om half 8 ook maar bellen anders sta je aan een dichte deur
    pi_10260463
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:18 schreef Blueman het volgende:

[..]

Valkenswaard ofnie?

Hehe waar die profiles allemaal niet goed voor zijn he
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:19:51 #229
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260474
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:19 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dan zou ik hem om half 8 ook maar bellen anders sta je aan een dichte deur

kep em net aan de foon gehad

hij protesteerde een beetje en vroeg waarom ie midden in de nacht op moest staan

pi_10260491
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:19 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Hehe waar die profiles allemaal niet goed voor zijn he

welke friettent ga je je friet daar altijd halen?
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260495
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:18 schreef Blueman het volgende:

[..]

Valkenswaard ofnie? gecheckt..
    bij welke friettent ga jedaar altijd je friet halen?

Ik ga daar of naar het Haasje, werken een paar maten van me.. uhh Beeks als we op stap zijn geweest ga ik naar die 2 die in het centrum zitten .. was het wel..
    pi_10260528
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:20 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Ik ga daar of naar het Haasje, werken een paar maten van me.. uhh Beeks als we op stap zijn geweest ga ik naar die 2 die in het centrum zitten .. was het wel..

ken alleen het gegraaf..
    ken de eigenaar
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260538
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:17 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

problemen mee?

neej hoor... nix op tegen
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:23:08 #234
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260547
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:19 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

kep em net aan de foon gehad

hij protesteerde een beetje en vroeg waarom ie midden in de nacht op moest staan

Aansteller

Dat ie eens een fatsoenlijke baan neemt

pi_10260551
    ik vroeg het me alleen af... wat was je vroegere account? Theunknown?
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:23:42 #236
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260563
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Aansteller

inderdaad

altijd als er gefeest moet worden

pi_10260564
    Simpsons beginnen...
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260568
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:22 schreef Blueman het volgende:

[..]

ken alleen het gegraaf..
    ken de eigenaar

Is dat niet die John met die rooie haren?? Die hier vlak bij mijn huis de La Linge gehad heeft
    pi_10260569
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Aansteller

half 8 opstaan in de vakantie , super ...
    hoelaat gaat die bende daar open? 10 uur toch?
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:24:05 #240
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260573
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef Blueman het volgende:
    Simpsons beginnen...
    welk net?
    pi_10260585
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Is dat niet die John met die rooie haren?? Die hier vlak bij mijn huis de La Linge gehad heeft

die ja..
    oom van mijn vriendin
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260590
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef blieblie het volgende:
    ik vroeg het me alleen af... wat was je vroegere account? Theunknown?
    geen idee
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:24:36 #243
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260593
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

inderdaad

altijd als er gefeest moet worden

Inderdaad

Ook altijd werken 's avonds enzo

dinsdag 6 mei 2003 @ 23:25:05 #244
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260601
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

half 8 opstaan in de vakantie , super ...
    hoelaat gaat die bende daar open? 10 uur toch?

10 uur ja, hoezo
    Is het zo raar dan dat je een keer op tijd opstaat in de vakantie?

[Dit bericht is gewijzigd door daNpy op 06-05-2003 23:25]

pi_10260603
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:24 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

welk net?

V8
    Volg je eurobiljetten
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:25:41 #246
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260621
    SB Live Environmental Audio

voor als je je muziek eens op een andere manier wil beluisteren

dinsdag 6 mei 2003 @ 23:26:11 #247
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260629
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:25 schreef Blueman het volgende:

[..]

V8

niet dat ik ga kijken hoor

dinsdag 6 mei 2003 @ 23:27:03 #248
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260654
    En Jerruh gaat ook niet mee naar sixflags

Blijven alleen de die-hards weer over....

pi_10260661
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:23 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

je kent hem dus
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260667
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

10 uur ja, hoezo
    Is het zo raar dan dat je een keer op tijd opstaat in de vakantie?

2,5 uur rijden is wel ruim...
    maar dan ben je iig wel op tijd daar .
    pi_10260675
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef Blueman het volgende:

[..]

je kent hem dus

Nou, kennen is een groot woord .. maar in mijn jongere jaren toch heel wat tijd doorgebracht in de La Linge
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:29:03 #252
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260689
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef blieblie het volgende:

[..]

als je 15x onderweg stopt omdat er iemand moet roken en/of plassen is dat wat krapjes hoor
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:29:29 #253
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_10260701
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef blieblie het volgende:

[..]

half acht opstaan != aanrijden
      dinsdag 6 mei 2003 @ 23:29:30 #254
    12728 MrWilliams
    freaky freak
    pi_10260703
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef daNpy het volgende:
    En Jerruh gaat ook niet mee naar sixflags

Blijven alleen de die-hards weer over....

+ dan kunnen we in 1 auto
    pi_10260713
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2003 23:28 schreef Steef_1982 het volgende:

[..]

Nou, kennen is een groot woord .. maar in mijn jongere jaren toch heel wat tijd doorgebracht in de La Linge

hmmm ok duidelijk
    Volg je eurobiljetten
    pi_10260717
    Vol
    Volg je eurobiljetten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')