abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10242942
na aanleiding van dit topic Ouija bord/glaasje draaien.

heb ik voor mij zelf bewezen dat het werkt. heb net een oujia bord gemaakt en een glaas erop gezet... en gevraagt of er een geest was... het glas bewoog zonder dat ik enige druk met mijn vingers op het glas gaf naar ja en hij gaf ook antwoord op mijn andere vragen...

was opzich een angstige ervaring... maar later viel het best wel mee,

dit wou ik ffies kwijt

pi_10242954
O
pi_10242971
vertel dan meteen wat voor vragen je stelde!
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_10242979
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef bad-eendje het volgende:
En de antwoorden erbij natuurlijk
pi_10242990
en dit kon niet in dat andere topic
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10242996
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef bad-eendje het volgende:
mwah niets bijzonders...

wat het jaartal was...
wat voor datum het was...
hoe oud hij was... (antwoord was 67 )

volgende keer bedenk ik eerst wat vragen voordat ik het weer doe.

pi_10243002
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef Vision het volgende:
en dit kon niet in dat andere topic
werd niet echt op gereageerd
pi_10243015
maar het was dus een man volgens jou
pi_10243126
Zou je dat kunnen doen? Een opname maken?
pi_10243143
spannend!
ja suf
pi_10243164
Pas wel op a.u.b. Je weet niet wie er aan de andere kant zit en wat voor bedoelingen hij/zij heeft.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:43:37 #13
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_10243180
Kon jij 's nachts dan wel slapen nadat je die geest opgeroepen hebt?

Ik zou echt de hele nacht wakker liggen en steeds denken dat ik overal wat hoor ofzo. Brrr....

maar boeiend vind ik dit soort dingen wel, heb alle topics doorgelezen van 't weekend

dinsdag 6 mei 2003 @ 12:43:47 #14
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10243185
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:38 schreef Disorder het volgende:
Doe het nog eens en maak er dan een opname van.
Hoe toon je op ee video aan dat hij niet misschien toch druk zet met zijn vingers ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_10243187
Ik reageer normaal nooit hier op Fok, maar jou bericht dwingt me ertoe om het toch ff te doen:
Gooi dat bord weg!!! Je weet ABSOLUUT NIET waar je je mee inlaat!!!!
Je hebt geluk dat het nu goed is afgelopen (en dat valt nog te bezien), maar begin er geen 2e keer aan.

Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
Wat je hebt gedaan is zeer gevaarlijk, ik hoop voor je dat je er niet hoeft achter te komen waarom.

pi_10243205
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:43 schreef systemlan het volgende:
Ik reageer normaal nooit hier op Fok, maar jou bericht dwingt me ertoe om het toch ff te doen:
Je hebt geluk dat het nu goed is afgelopen (en dat valt nog te bezien), maar begin er geen 2e keer aan.

Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
Wat je hebt gedaan is zeer gevaarlijk, ik hoop voor je dat je er niet hoeft achter te komen waarom.

spreek je uit eigen ervaringen?
ja suf
pi_10243209
quote:

praten we nu met een overlevende van het ouija bord?
pi_10243215
quote:

Dit maakt me wel nieuwsgierig ...
Iets meer details zouden leuk zijn. Waarom 'gevaarlijk'?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:45:50 #19
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10243232
quote:

Overdrijven is ook een kunst he......
In de films gebeuren er altijd rare dingen met mensen die Oujia borden gebruiken.. Maar zij doen dat meestal ook in huizen die al geteisterd worden door geesten en spoken.... Die mensen zijn dus dom.. Als je t thuis doet, kan er weinig gebeuren.. Je kunt hooguit antwoorden krijgen die je niet wilt krijgen.. verder kan een Oujia bord geen geesten op dit astrale veld laten verschijnen, daar zijn weer andere technieken voor nodig...

[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 06-05-2003 12:48]

Ach...
Your uppance will come!
pi_10243275
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

ja idd... al heb ik nu het gevoel dat hij nu wel aanwezig is... en de drang om me bord te pakken wel groot is... wat ik nie doe... wil vannacht wel kunnen slapen
pi_10243276
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef ReSpawn het volgende:

[..]

Da's ook het eerste waar ik aan dacht
pi_10243335
ik denk niet dat het overdreven is. Wanneer je in de geestenwereld geloofd kan je je toch voorstellen dat er net als op de levendenwereld zowel slechte als goede geesten zijn.
Door zo'n Oujia bord te gebruiken maak je een soort poort open en stel je je eigen spirit open voor die krachten. Mochten dat nou kwade krachten zijn...

toch niet helemaal een lekker idee lijkt mij.

ja suf
pi_10243386
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:49 schreef Schapenvachtje het volgende:
ik denk niet dat het overdreven is. Wanneer je in de geestenwereld geloofd kan je je toch voorstellen dat er net als op de levendenwereld zowel slechte als goede geesten zijn.
Door zo'n Oujia bord te gebruiken maak je een soort poort open en stel je je eigen spirit open voor die krachten. Mochten dat nou kwade krachten zijn...

toch niet helemaal een lekker idee lijkt mij.

de eerste dat ik glaasje draaide toen was ik 13 ofzo.. ben ik wel heel angstig geweest dat duurde een dag of 2, maar toen gebeurde er niet veel, maar nu gebeurde er duidelijk wat... iets wat ik mij eerder niet kon voorstellen,
pi_10243405
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef afraidtech het volgende:

[..]

mwah niets bijzonders...

wat het jaartal was...
wat voor datum het was...
hoe oud hij was... (antwoord was 67 )

volgende keer bedenk ik eerst wat vragen voordat ik het weer doe.

euh, wat moet ik me daar bij voorstellen als je alleen ja en nee kan antwoorden?

welk jaar is het? JA
hoe oud ben je? NEE

of had je zeg maar ook allemaal vakjes met nummers gemaakt

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_10243413
systemlan heeft gelijk.

Je weet echt niet waar je mee bezig bent. Je hebt echt mazzel gehad deze keer....

Mijn advies: Onmiddellijk kappen

-------Practice Mindfulness-------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')