quote:Mag ik grapje maken? ja? ok:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:38 schreef qbus het volgende:
Grm#%!#Garage belde net: gescheurde koppakking en nieuwe banden achter. Lekker begin van de maand.
Wat reed jij ook alweer voor een auto met weinig problemen, en laatste lach dingen enzo?
Sorry, nofi, echt niet
quote:Jij hebt nooit kosten als je naar de garage gaat?
Op dinsdag 6 mei 2003 12:52 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Mag ik grapje maken? ja? ok:
Wat reed jij ook alweer voor een auto met weinig problemen, en laatste lach dingen enzo?
quote:Tuurlijk wel, maar tot nu toe met duitsers van de v.a.g. groep, alleen nog maar olie verversen, roetfiltertje, en natuurlijk om de 15000 km banden
Op dinsdag 6 mei 2003 12:56 schreef qbus het volgende:[..]
Jij hebt nooit kosten als je naar de garage gaat ?
quote:Als ik degelijkheid wil koop ik wel een Toyota o.i.d.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:01 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Tuurlijk wel, maar tot nu toe met duitsers van de v.a.g. groep, alleen nog maar olie verversen, roetfiltertje, en natuurlijk om de 15000 km banden
Ik heb die Delta gewoon omdat ik het een lekker auto'tje vind die bovendien erg mooi is. Dat auto's uit de Fiat-stal niet de meest betrouwbare zijn moet je dan maar op de koop toenemen. Dat heet liefde
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:04 schreef qbus het volgende:[..]
Als ik degelijkheid wil koop ik wel een Toyota o.i.d.
[/quote]
Ik heb die Delta gewoon omdat ik het een lekker auto'tje vind die bovendien erg mooi is. Dat auto's uit de Fiat-stal niet de meest betrouwbare zijn moet je dan maar op de koop toenemen. Dat heet liefde
[/quote]
Eindelijk iemand die het toegeeft, en er vréde mee heeft.
Heb jij nog dat vierkante model delta, of die nieuwere?
die oude, waar ook die HF Integrales van zijn,
quote:Ik heb niet zo'n grote portemonee, dus ik heb die nieuwere. (1.8 16V)
Op dinsdag 6 mei 2003 13:08 schreef Tjabbo het volgende:Heb jij nog dat vierkante model delta, of die nieuwere?
die oude, waar ook die HF Integrales van zijn,
De oudere, laat staan een integrale-uitvoering, kan ik qua onderhoud niet eens betalen . Al zou ik dolgraag zo'n Integrale willen
quote:Restec P...
Op dinsdag 6 mei 2003 13:04 schreef qbus het volgende:[..]
Als ik degelijkheid wil koop ik wel een Toyota o.i.d.
quote:is die nieuwe goedkoper als de oude dan? Ik bedoel, je hoeft niet direct een HFi uitvoering te hebben, toch? ik vindt hem gewoon errug mooi.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:13 schreef qbus het volgende:[..]
Ik heb niet zo'n grote portemonee, dus ik heb die nieuwere. (1.8 16V)
De oudere, laat staan een integrale-uitvoering, kan ik qua onderhoud niet eens betalen . Al zou ik dolgraag zo'n Integrale willen
quote:Qua onderhoud en tijd wel.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:20 schreef Tjabbo het volgende:[..]
is die nieuwe goedkoper als de oude dan?
quote:Nee oke, ik doelde meer op de wat exclusievere monsters.
Ik bedoel, je hoeft niet direct een HFi uitvoering te hebben, toch? ik vindt hem gewoon errug mooi.
Ook het "gewone" oude model is trouwens erg kostbaar in onderhoud.
In die tijd konden ze in Turijn totaal geen electrische circuits aanleggen wat je dan ook veel terug ziet bij auto's uit die tijd (Fiat Croma, oude Delta, Alfa 33 enz enz)
Lekker auto'tje, maar wat beweegt mensen in godsnaam om er van die goedkope wieldeksels op te zetten
quote:Van een Stilo?
Op dinsdag 6 mei 2003 13:55 schreef Tjabbo het volgende:De rijeigenschappen en de kwaliteit (op langere duur) interesseren me wel
quote:ja. ik bedoel, dat ik wel eens wil weten hoe die zijn...
Op dinsdag 6 mei 2003 13:56 schreef qbus het volgende:[..]
Van een Stilo?
quote:Qua betrouwbaarheid zit het wel redelijk goed tegenwoordig.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:03 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ja. ik bedoel, dat ik wel eens wil weten hoe die zijn...
Ik zou er zelf niet voor kiezen denk ik.
edit: -gereduceerd stukje-
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 06-05-2003 17:36]
tom heb je volgende week tijd om ff mee te knappe naar enschede ( met je nieuwe auto afcouse ) kan ik gelijk ff wat spul daarzo heen brenge en kan je men auto ff zien * en ff helpen *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |