Lieve DE ik hoop dat je de problemen met je moeder van je af kan zetten. Als iets frustrerend is dan is het wel om telkens als je weer aan het omhoog klauteren bent, juist omlaag te worden gehaald door je "opvoeder". Ik kan me niet echt voorstellen hoe het is, maar ik hoop dat je weer voor jezelf kunt kiezen en dat het wat beter met je zal gaan
On-topic:
Ik voel me Sherlock Holmes (of niet Moonah
) Deze jongen voelt zich verder helemaal top. Ik heb gisteren erg veel gedaan aan mijn scriptie. Waarschijnlijk komt dat omdat ik thuis geen kabelinternet heb. Ik moet toch maar eens minder gaan Fokken als ik mijn scriptie op tijd af wil hebben.
Daarnaast besloten dat ik toch maar weer eens fanatiek op vrouwenjacht moet na zo goed als twee jaar alleen maar wat geflikflooi met kortstondige flirts . Ik mis een maatje. Ik begin komende vrijdag met een door een vriendin georganiseerde blinddate.
Jij veel succes op jacht
Heb zin om dingen te doen vandaag. Maar goed, dat gevoel is over een uurtje vast weer weg.
ziek en al 2 nachten niet geslapen en toch op het werk.
Heb alleen vandaag niks te doen das wel erg jammer maar beetje hangen en niks doen maar... Zin in morgen en in zaterdag!!
werd vrijdag middag opgebeld door wat vrienden of ik 'even' meeging naar Frankrijk...
dus nou ok, ja!
heel snel spullen gepakt, autorijles gehad en daarna afgezet op het vertrekpunt
We reden om half 9 weg richting Pont du Bois, een plaatsje 'vlak bij' Epinal, voor de kenners onder ons
We zijn helemaal via Zeeland en Middelburg gereden en hebben daar in dat oord dat Middelburg heet nog een biertje gedronken...
vervolgens kwamen we om 7 uur aan in Pont du Bois waar het huisje staat waar we heengingen... huisje van een lerares van mij, en dat staat bijna altijd vrij voor gebruik als zij er niet is, maar ook als ze er wel is
heerlijk weer gehad, heel veel gedaan, lekker in de zon gezeten, gebbq-ed, bij mn knuffel in bed geslapen 3 nachten lang en daarna weer naar huis...
deze week ga ik lekker voor de drie heren koken, want ze geloven niet dat ik dat kan
Was dus ernstig in de minderheid, maar ik heb me kranig weten te weren tegen de 'grandpa', de 'minor' en de 'facist'
maar het gevolg hiervan is dat ik heeeeeeel erg brak ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |