quote:Ach..ik heb nog altijd je talisman dus als je echt hulp nodig hebt kun je me altijd 'roepen'
Op woensdag 7 mei 2003 12:51 schreef nyphai het volgende:[..]
mij helpen want ik geloof dat ik binnenkort ruzie ga krijgen met een soort van ongedierte
quote:hoe je verder gaat bepaal je helemaal zelf JJ.....'t is jouw verhaal!
Op woensdag 7 mei 2003 13:25 schreef Jan-jaap het volgende:
ik wacht eigelijk wat AiRaid gaat doen
ik ben nu wel even weg bij hem, maar ik moet ook weer verder op reis met hem.
want ik heb geen idee hoe we verder moeten want die Dark Templar is ook maar een vaag fuguur
quote:ik heb eigelijk geen idee er is ook zo weinig bekend over Dark Templar
Op woensdag 7 mei 2003 13:26 schreef Abbadon het volgende:[..]
hoe je verder gaat bepaal je helemaal zelf JJ.....'t is jouw verhaal!
quote:waarom niet zoiets als The Eye of The One of zelfs wat dacht je van deze gouwe ouwe:
Op woensdag 7 mei 2003 10:07 schreef Werik het volgende:
Berichtje aan Abbadon en Bar. Voor dat D&D topic heb ik 3 namen gevonden die misschien wel leuk zijn om te gebruiken. Moet ik gewoon kloontjes hiervoor aanmaken, dat ik later de gegevens aan jullie doorgeef of maken jullie ze zelf aan.Namen: Corellon Larethian. (God van de elfen)
Bahamut. (God der goede draken)
Obad-hai (God van magie en nog wat andere dingetjes)Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Bahamut of Obad-hai. Maar ik pas me aan. Maakt me verder niet uit. (En ja ik heb ze uit deities en demigods. Ik kon zelf niet zo een hele leuke naam verzinnen)
Kloontjes maken doe je toch gewoon door een nieuw profiel aan te maken?
The Dungeon Master.
JJ gewoon schrijven met die handel!
quote:maar daardoor zit je ook niet vast aan allerlei dingen....alles wat je verzint is in principe goed! (zolang het maar klopt met die paar "dark templar-posts die er wél zijn!)
Op woensdag 7 mei 2003 13:32 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ik heb eigelijk geen idee er is ook zo weinig bekend over Dark Templar
op het eiland
quote:ik zou wel iets proberen ik ben nu toch eerst onderweg weer naar mijn huis
Op woensdag 7 mei 2003 13:39 schreef Abbadon het volgende:[..]
maar daardoor zit je ook niet vast aan allerlei dingen....alles wat je verzint is in principe goed! (zolang het maar klopt met die paar "dark templar-posts die er wél zijn!)
quote:rentenieren? Het lordschip aan je beste vriend overdragen zodat hij zijn kouwe natte grot kan inruilen voor een kasteel
Op woensdag 7 mei 2003 12:50 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
![]()
arme ziel .. iemand enig idee wat ik zou kunnen gaan doen na m'n kerker avontuur ?
ps. postje in het kasteel? jij wacht op mij ik wacht weer op mijn samenzweerder schrijver, maar misschien weet ik wel iets.
quote:Neverwinter nights? Ja, die zou ik ook kunnen gebruiken. Maar het leek mij dus leuker en duidelijker als er meerdere personen antwoord kunnen geven. Vandaar dat ik op die namen uitkwam. Maar jij bedoelt dus blijkbaar dat dat een algemeen karakter wordt?
Op woensdag 7 mei 2003 13:36 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
waarom niet zoiets als The Eye of The One of zelfs wat dacht je van deze gouwe ouwe:
The Dungeon Master.
[afbeelding]
quote:mij maakt het niet uit. Ik vind alles best. maar the Dungeon Master is wel humorvol
Op woensdag 7 mei 2003 13:53 schreef Werik het volgende:[..]
Neverwinter nights? Ja, die zou ik ook kunnen gebruiken. Maar het leek mij dus leuker en duidelijker als er meerdere personen antwoord kunnen geven. Vandaar dat ik op die namen uitkwam. Maar jij bedoelt dus blijkbaar dat dat een algemeen karakter wordt?
bij de weg ik ga zo film kijken dus dan ben ik weer pleitte van de pc en dus fok.
LD: er is een stukje gepost in je kasteel verrassend heh?
quote:LoL ik ben nog druk aan het tikken joh... ik heb voorlopig geen hulp nodig
Op woensdag 7 mei 2003 14:15 schreef Werik het volgende:
Grrr. Je reageert te vlug met je nieuwe gebeurtenis Nyphai. Nou moet ik weer wat anders verzinnem. Wat, dat zie je vanavond
quote:haha..zeker niet als je beide kanten van het verhaal schrijft
Op woensdag 7 mei 2003 14:19 schreef nyphai het volgende:[..]
LoL ik ben nog druk aan het tikken joh... ik heb voorlopig geen hulp nodig
quote:Wacht nou even. Ik wil ook meespelen.
Op woensdag 7 mei 2003 14:19 schreef nyphai het volgende:[..]
LoL ik ben nog druk aan het tikken joh... ik heb voorlopig geen hulp nodig
quote:LoL ja maar eerst ff mezelf bewijzen, komen nog wel plenty monsters op mij af
Op woensdag 7 mei 2003 14:28 schreef Werik het volgende:[..]
Wacht nou even. Ik wil ook meespelen.
Betje monstertjes slachten ezo. Jullie hebben me namelijk nog niet eens in actie gezien
Abbadon... bite me
quote:haha.....gevoelige plek geraakt?
Op woensdag 7 mei 2003 14:31 schreef nyphai het volgende:[..]
LoL ja maar eerst ff mezelf bewijzen, komen nog wel plenty monsters op mij af
Abbadon... bite me
quote:Hmmm, kan ik me eigenlijk wel iets bij voorstellen
Abbadon... bite me
quote:En het is gezelliger als we os met ons 2en bewijzen. Dus wacht nou, want anders is mijn hele inspiratie van vandaag voor niks geweest
Abbadon... bite me
quote:LoL maar anders is dat hele stuk wat ik nu net getikt heb voor de kat z'n fluit geweest! En het is maar een lullig klein spinneke
Op woensdag 7 mei 2003 14:42 schreef Werik het volgende:[..]
En het is gezelliger als we os met ons 2en bewijzen. Dus wacht nou, want anders is mijn hele inspiratie van vandaag voor niks geweest
quote:Nee, want nu kan ik hero spelen.
Op woensdag 7 mei 2003 14:51 schreef nyphai het volgende:[..]
LoL maar anders is dat hele stuk wat ik nu net getikt heb voor de kat z'n fluit geweest! En het is maar een lullig klein spinneke
quote:Maar ik ben al klaar! Ga nu posten, heb overigens wel wat hulp nodig trouwens
Op woensdag 7 mei 2003 14:54 schreef Werik het volgende:[..]
Nee, want nu kan ik hero spelen.
Dus wacht even op mijn stukje. Zodra ik vrij ben ga ik hem tikken
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:00 schreef nyphai het volgende:[..]
Maar ik ben al klaar! Ga nu posten, heb overigens wel wat hulp nodig trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |