quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 07:51 schreef Vuur het volgende:[..]
Ik vermoed dat je dan 22 minuten vertraging zal hebben
Ik merk dat ik onbewust de hele dag naar mijn sleutels in mijn linker zak voel. Zolang ze er zitten merk ik dat niet eens. Zijn ze weg dan is er ineens een gebeurtenis, iets opmerkelijks. Dat merk ik op.
Deze persoon kan makkelijk onbewust de hele avond op de klok zitten kijken in de ooghoeken en het pas registreren als een event op het moment dat het 22:22 is.
Test eens: alle klokken weg en laat je vriendin dan wanneer zij denkt dat het 22:22 is dat melden, dan pas op de klok kijken en voila....
Heb het zelf ook een tijdje gehad, ook met 22:22 een jaar of wat geleden en nu valt 13:37 mij altijd op, maar dat heeft een andere reden
quote:da's een goed experiment, ik geloof wel dat dat vanuit de ooghoeken onbewust wordt opgemerkt. Rest alleen de vraag waarom het getal 22:22 dan wordt geregistreerd, en niet bijv 23:23 00:00 20:05 enz. Alleen omdat het 4 dezelfde getallen zijn? Waarom dat uberhaupt wordt geregistreerd en dat men het daarna vreemd vindt.
Op dinsdag 6 mei 2003 11:54 schreef averty het volgende:
Volgens mij heeft dit toch te maken met het wel of niet registreren van gebeurtenissen t.o.v. niet-gebeurtenissen.Ik merk dat ik onbewust de hele dag naar mijn sleutels in mijn linker zak voel. Zolang ze er zitten merk ik dat niet eens. Zijn ze weg dan is er ineens een gebeurtenis, iets opmerkelijks. Dat merk ik op.
Deze persoon kan makkelijk onbewust de hele avond op de klok zitten kijken in de ooghoeken en het pas registreren als een event op het moment dat het 22:22 is.
Test eens: alle klokken weg en laat je vriendin dan wanneer zij denkt dat het 22:22 is dat melden, dan pas op de klok kijken en voila....
Maarja misschien ben ik wel van te voren beinvloedt, er bestaat zoiets (bij o.a. Reiki) als energiegraden, deze worden ook wel ingedeeld in nivo 1: 1-22, nivo 2 23-44 en nivo 3 45-66. 22, 33, en 44 worden ook wel 'meestergetallen' genoemd in numerologie, dit wil alleen zeggen dat deze getallen een krachtiger uitstraling/trilling/vibratie hebben. Voor geinteresseerden is er genoeg op het web te vinden hierover.
quote:Waarom 22:22? Precies om de dezelfde rede dat mensen graag trouwen op 2-2-2002. Omdat mensen denken dat er iets magisch vanuit gaat.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:17 schreef The_Shining het volgende:[..]
da's een goed experiment, ik geloof wel dat dat vanuit de ooghoeken onbewust wordt opgemerkt. Rest alleen de vraag waarom het getal 22:22 dan wordt geregistreerd, en niet bijv 23:23 00:00 20:05 enz. Alleen omdat het 4 dezelfde getallen zijn? Waarom dat uberhaupt wordt geregistreerd en dat men het daarna vreemd vindt.
Maarja misschien ben ik wel van te voren beinvloedt, er bestaat zoiets (bij o.a. Reiki) als energiegraden, deze worden ook wel ingedeeld in nivo 1: 1-22, nivo 2 23-44 en nivo 3 45-66. 22, 33, en 44 worden ook wel 'meestergetallen' genoemd in numerologie, dit wil alleen zeggen dat deze getallen een krachtiger uitstraling/trilling/vibratie hebben. Voor geinteresseerden is er genoeg op het web te vinden hierover.
Als bepaalde momenten al iets magisch zouden hebben, waarom dan omdat mensen vroeger gewoon zijn begonnen met tellen? 12:00 's nachts is niet het precieze midden van de nacht maar einde/start van onze tijdstelling van een dag.
Numerologie is gebaseerd op verbanden die er niet zijn. Omdat mensen ze sneller zien dan ze er werkelijk zijn.
quote:Heb jij het tijdstip van mijn post gezien? Die ene boven die van jou
Op dinsdag 6 mei 2003 13:54 schreef new_moon het volgende:
ik heb het altijd met XX.38
en dubbele getallen,.
maar ALTIJD OOK met die 38
38 minuten??
en zelfs als ik in een blaadje een afbeelding zie van een digitale klok, jepp.. 12:38 bv.
waanzinnig!
of 19:19 = bijelkaar opgeteld 38
quote:ja, zie je nou wel
Op dinsdag 6 mei 2003 14:00 schreef DemonRage het volgende:[..]
Heb jij het tijdstip van mijn post gezien? Die ene boven die van jou
(misschien ook onbewust de reden dat je na mij postte)
quote:Jep 11:11
Op maandag 5 mei 2003 22:36 schreef Gijsch het volgende:
Erg grappig, ik heb het met de helft, namelijk 11:11
Soms zie ik 11.10 of 11.12, dat klopt dus niet helemaalEn het idiote is dat je er inderdaad niet bewust op let, ik kijk relatief weinig op de klok maar zie die 11.11 wel heel vaak voorbij komen. Ik ben ook op de 11e jarig, misschien dat dat er mee te maken heeft?
Ik vind het heeeerlijk om 22.22u te zien op de wekker; dan slaap ik echt lekker Bijgeloof
Ook in de auto, als de kmstand (van de dagteller) op 222,2 km staat
Hahaha, iedereen lacht me uit maar nu weet ik het; ik ben niet de enige!
Maar verder heb ik niet zoveel met het getal 22, hoor...
quote:Heb ik ook!
Op maandag 5 mei 2003 22:31 schreef vaagsel het volgende:
4:20mjah, in nederland niet zo, maar in amerika wel, "symbolische" tijd
quote:is idd raar bijgeloof, maarja elke seconde gaan er 2 mensen dood..
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef Aarti het volgende:
raar bijgeloof, maar in Suriname zeggen ze dat als je 22:22 op de klok ziet staan, dat er dan iemand dood gaat...
mn moeder en zusjes verklaren me voor gek, maar ik vind het erg vreemd
"Hoi ibrahimovic, je laatste bezoek was op woensdag 16 oktober 2002 @ 22.22"
dat ga je toch niet geloven????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |